[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.359 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De bot is mooi aan het inkopen in dit rode gebeuren, hopelijk komt er ook weer een groene tijd om alles hoger te verkopen :D

Gelukkig DOT voor 6.4 en 6.3 verkocht, toch wel weer een behoorlijk bedrag verloren tov de top. Zit dus helemaal in fiat.

TSLA stond net op +6% en boven de 2.200, nu op +1%, twijfel om 25-50% alsnog richting TSLA te sturen om eind september Battery Day voor te zijn en mee te pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 18:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:26
Wat is het toch een lekkere volatile markt :-)

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-09 22:43
Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:55:
De bot is mooi aan het inkopen in dit rode gebeuren, hopelijk komt er ook weer een groene tijd om alles hoger te verkopen :D

Gelukkig DOT voor 6.4 en 6.3 verkocht, toch wel weer een behoorlijk bedrag verloren tov de top. Zit dus helemaal in fiat.
Je hebt DOT voor 0.4 minder dan de top verkocht en je zit te klagen? :/

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ardana123 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:57:
[...]

Je hebt DOT voor 0.4 minder dan de top verkocht en je zit te klagen? :/
Maal het aantal is het toch zonde :)

En klagen is een groot woord, het had meer kunnen zijn, maar achteraf is dat altijd zo. Rupsje Nooitgenoeg :)

Edit: Gaat allemaal wel hard omlaag nu....

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 19:21 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 11:22
Ik heb begin 2018 meegedaan aan de Blockport ICO; een 'social crypto exchange' van Nederlandse bodem. Maar ze zijn in 2019 bankroet gegaan en de tokenprijs ging praktisch naar nul.

Echter begin dit jaar zijn ze overgenomen door BUX (ook een Nederlands bedrijf) en die zijn het platform aan het doorontwikkelen in samenwerking met de oorspronkelijke oprichters van Blockport. Ook worden de oorspronkelijke tokens gebruikt (rebranded naar BUX). Het platform is geloof ik begin dit jaar live gegaan in diverse Europese landen waarbij ze claimen 2,5 miljoen gebruikers te hebben.

Maar het mooie is nu dat de tokenprijs ook weer teken van leven begint te vertonen, vandaag +70%. Nu hoeft hij nog maar 9x te gaan om op de ICO prijs te komen en ik m'n bags kan verkopen :+

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Scoop - Drop it
Ken je hem nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:55:
Ok, jij wint :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M81YQniLbgRgPVJrmztWH5vFrDc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NLVwvwPwZmGyLexa4YEpgjjn.jpg?f=user_large

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:26
Iemand bekend met CMT? Die doet 35% momenteel.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Jonge jonge jonge wat een paniek op de markt. zelfs op de 4H zie je eindeloos veel differgence. Af en toe van die momenten van totale stilte. opeens weer paniek, vice versa.,. rare markt. En toch zitten we niet op 0,0

[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 27-08-2020 19:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wie trekt het putje even verder open zodat Bitcoin door de 11.125 kan gaan? Daarna kan het weleens heel hard verder omlaag gaan omdat dat in een aantal weken tijd al 3x de bodem is geweest en ooit gaat die het begeven...

[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 20:06 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Het bekruipt mij het gevoel dat de 12k+ de top is geweest van deze halving hype. Ik ga wederom wat winst pakken voor het te laat is #team Bear

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:11

ScreamGT

joejoe

Zo hallo, we gaan weer diep hoor. En waarom? God mag het weten.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

5k soon. Crypto is echt dood. Stijgt al een dag niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit zou goed uit kunnen pakken. Denk dat ik met een klein bedrag instap. Let op: Als dit niveau niet houdt dan is er vrij veel ruimte naar beneden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sF0HZsY0-rL8lcjp08xN-VsY1Gs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oHLbmbgxGL63k8L0b7vicj0r.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_fb4OLNwzALu7TCLMWYpDNyluw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r2EuAEsk8V5sWuJjVB8Eo5Ts.png?f=fotoalbum_large

Of enorm bullish, of nog weer een stukje naar beneden, heb er weer een paar teruggekocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7-HwZVheqv5-wJIVYMh1JpYLQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TUItHBQWVBGFDmoldPdVlvkw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 20:43 ]

• PHPResource
Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:34:
Dit zou goed uit kunnen pakken. Denk dat ik met een klein bedrag instap. Let op: Als dit niveau niet houdt dan is er vrij veel ruimte naar beneden...
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die ta van ada had ik ook gespot inderdaad. Die ma moet houden zou je denken maarja moet bitcoin wel meewerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:43:
[...]

Die ta van ada had ik ook gespot inderdaad. Die ma moet houden zou je denken maarja moet bitcoin wel meewerken
Charles heeft vandaag een marketingmanager voor ADA aangenomen, kan ook goed uitpakken :)

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:34:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Of enorm bullish, of nog weer een stukje naar beneden, heb er weer een paar teruggekocht:
[Afbeelding]
Ik ben ook erg benieuwd naar de koers van deze twee, zat er net ook even naar te kijken. Ik zag ook dat de RSI al een paar dagen aan de lage kant is voor deze twee. Op zich erg bullish :)

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik hodl nog even :P

• A87
  • Niet online

A87

Hoeveel fake outs heb je nodig voordat duidelijk is dat we in een bullrun zitten

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:59

Liberteh

All your base belong to me

A87 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:32:
Hoeveel fake outs heb je nodig voordat duidelijk is dat we in een bullrun zitten
Op de 4H zie je er nu 3 op een rij (triple bottom)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:12:
Het bekruipt mij het gevoel dat de 12k+ de top is geweest van deze halving hype. Ik ga wederom wat winst pakken voor het te laat is #team Bear
Sarcasme??

De bullrun is nog niet eens begonnen :D
Eind volgend jaar pas.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:47:
[...]

Morgen eindigt die ellende weer en dan kunnen we weer omhoog.
Na het weekend.... rustaaagh aan he :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn ritje is vanaf dit punt geweest, die van jou ook? ;) (/100, dus 0,00020332)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg_Rq6OfOiHmBz48OujWiFlWYe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2EkJEAK0EMzfF6xbbVW2NmI4.png?f=user_large

• The_Goat
Telt niet, we doen stoer over hoe hoog bij de top je zat ;)

Van mij was btw gewoon een short die ik paar uur later geclosed heb in de 5.6, small size niets bijzonders

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
[b]Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:34:

[Afbeelding]
Laten we er maar vanuit gaan dat het weer even gaat afkoelen en dalen. Dan kan ik mooi weer inkopen O-)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De bot gaat waarschijnlijk zo ICX aanschaffen als deze nog iets daalt, wacht nog op 1 trigger, kijken of dat wat wordt...

Wel leuk om te monitoren. Op basis van welke settings hij dat doet laat ik nog even achterwege.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 22:48 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 19:25
Ho ho boys, ook instapmomenten he..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Liberteh schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:48:
[...]

Op de 4H zie je er nu 3 op een rij (triple bottom)
Er komt een moment dat die 'support' weg valt, hebben we het dan nog over een bull run @A87 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Gewoon de weekend uitzieken en een weekje overslaan. Huidig volume up is fake en voor we weer omhoog gaan duurt het zeker een paar dagen.

Bornclean

• The_Goat
Stokstaart schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:40:
[...]

Ho ho boys, ook instapmomenten he..
Heb nu 1 keer een 10x gehad met ocean, die ik een half jaar aangehouden heb. Daar ga ik never nooit meer overheen. Vorige record stond op een 4x met trx in 2017 ergens. Zal dus ook nooit zowel een piemelswing waardige entry als exit op higher timeframe hebben. Niks voor mij dat holden, oersaai 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:49:
[...]
Er komt een moment dat die 'support' weg valt, hebben we het dan nog over een bull run @A87 ?
We zijn met BTC al 5 weken bezig verder te komen en het lukt nog steeds niet. Verder zowel BTC als cryptocap total op weerstand die 2 jaar terug gaat en waar het vorig jaar ook niet is gelukt. Tuurlijk kunnen we verder, maar op deze weerstand heel bullish zijn is ook niet logisch. Hier gaan longen voor de hold is ook gewoon weerstand kopen wat vrijwel nooit een goed idee is.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:03:
[...]

We zijn met BTC al 5 weken bezig verder te komen en het lukt nog steeds niet. Verder zowel BTC als cryptocap total op weerstand die 2 jaar terug gaat en waar het vorig jaar ook niet is gelukt. Tuurlijk kunnen we verder, maar op deze weerstand heel bullish zijn is ook niet logisch. Hier gaan longen voor de hold is ook gewoon weerstand kopen wat vrijwel nooit een goed idee is.
Huh?

• PilatuS
  • Niet online
Heb je een vraag of laat je het hierbij ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Even je moon-oogkleppen af en je zult het wellicht begrijpen :+
Gekheid natuurlijk, vanaf hier omhoog is natuurlijk óók mogelijk maar we moeten waken voor euforie. Mijn stop-loss is gezet en ik ben tevreden met beide richtingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Vertaling: koop nu niet, maar lager, of bij een break van 12k

Edit: als je posities langer wilt vasthouden dan

[ Voor 11% gewijzigd door The_Goat op 27-08-2020 23:20 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ik weet niet wat hier zo bullish aan is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6-a5EbFAvnqvWQoqC00k4hCjOo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8snXx0RzDHC0a2fpwYzZSi0e.jpg?f=user_large

Alle alt pumps is gewoon schuiven met geld. Munt X gaat dik omhoog en zakt vervolgens weer 40% waarbij dat geld naar Munt Y gaat en die kan moonen voordat ook die weer dik zakt. Zolang het totale cryptocap niet omhoog gaat is het niet meer dan dat.

Tuurlijk zie ik graag dat we wel verder komen, maar dat moet ik dan eerst maar eens zien. Bullish zijn op 2 jaar lange weerstand, ik ben het niet.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:15:
[...]

Even je moon-oogkleppen af en je zult het wellicht begrijpen :+
Gekheid natuurlijk, vanaf hier omhoog is natuurlijk óók mogelijk maar we moeten waken voor euforie. Mijn stop-loss is gezet en ik ben tevreden met beide richtingen.
Simpele history .... bij de halving laatste 2x duurde het ook 1.5 jaar ongeveer tot de top was bereikt. Met veel bear momenten tussendoor.
Niks aan de hand. vorige week was het nog MOON.. nu ff een kleine correctie.
een maand geleden zaten we nog te huilen over dat we de 10K nooit meer zouden halen.
Nu zitten we te huilen dat we de 12k niet halen...
Eind volgende maand zitten we te huilen dat we de 14K niet halen als we op 13.1K zitten...

• PilatuS
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:21:
[...]
Simpele history .... bij de halving laatste 2x duurde het ook 1.5 jaar ongeveer tot de top was bereikt. Met veel bear momenten tussendoor.
Niet echt een goed argument. Het ging toen zo, dus zal het ook nu zo gaan.
Niks aan de hand. vorige week was het nog MOON..
Sommige mensen roepen moon als BTC 5% doet, ik niet.
een maand geleden zaten we nog te huilen over dat we de 10K nooit meer zouden halen.
Nu zitten we te huilen dat we de 12k niet halen...
Eind volgende maand zitten we te huilen dat we de 14K niet halen als we op 13.1K zitten...
Of volgende maand zitten we op 8k. 100% uitgaan van omhoog is vragen om problemen.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 27-08-2020 23:23 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:22:
[...]

Niet echt een goed argument. Het ging toen zo, dus zal het ook nu zo gaan.
Ook geen goed argument om het te negeren, zeker als de huidige halving exact hetzelfde aan het doen is.
[...]
Sommige mensen roepen moon als BTC 5% doet, ik niet.
Sommige mensen roepen BEAR als BTC 5% in de min gaat......

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:22:

Of volgende maand zitten we op 8k. 100% uitgaan van omhoog is vragen om problemen.
Kan, dan zitten we 2 maanden daarna wel weer op de 12-14K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Kan bullish zijn wel aanraden.

Ik was bullish van 9.5k tot 12k. Was een mooie tijd, nog nooit zoveel kudos gehad als in die tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:24:
[...]
Ook geen goed argument om het te negeren, zeker als de huidige halving exact hetzelfde aan het doen is.
[...]

[...]

Sommige mensen roepen BEAR als BTC 5% in de min gaat......
Dat het toen zo is gegaan kan betekenen dat het weer zo kan, dat klopt. Maar daar 100% vanuit gaan en niet eens meer rekening houden met dat het anders kan is inderdaad gewoon een roze bril op hebben.

Ik roep verder geen moon en ook geen bear. Ik kijk naar de feiten en hou rekening met beide.
FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:25:
[...]

Kan, dan zitten we 2 maanden daarna wel weer op de 12-14K
Dat bedoel ik dus. Het kan volgens jou alleen maar omhoog de komende maanden. Dan ben je gewoon niet realtisch bezig en kijk je er niet objectief naar. Moet jij weten, maar heeft een discussie ook verder geen zin.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:28:
[...]

Dat het toen zo is gegaan kan betekenen dat het weer zo kan, dat klopt. Maar daar 100% vanuit gaan en niet eens meer rekening houden met dat het anders kan is inderdaad gewoon een roze bril op hebben.
Dat zegt ook niemand. Nou leg je woorden in mensen de mond.
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat in de long run, zeker de komende 4 jaar, BTC en andere degelijke crypto munten nog ver gaan groeien.
Maar dat houdt niet in dat het ook best tijden kan zakken.
De kunst is gewoon niet in paniek raken. Komt wel weer goed.
Dat bedoel ik dus. Het kan volgens jou alleen maar omhoog de komende maanden. Dan ben je gewoon niet realtisch bezig en kijk je er niet objectief naar. Moet jij weten, maar heeft een discussie ook verder geen zin.
Ook dat zeg ik niet, ik zeg letterlijk dat het omlaag kan gaan de komende maand...
Maar volgens jou gaat het dus ook niet meer omhoog...
En dat is een beetje kort door de bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:12:
Jaja, ik hoor die net iets te vochtig sprekende Kirby al smijgelen; i mean ladies and gentelmen, imagine this was our blowoff top

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Mr_Ripple schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:36:
[...]

Jaja, ik hoor die net iets te vochtig sprekende Kirby al smijgelen; i mean ladies and gentelmen, imagine this was our blowoff top
YouTube is ook wel echt het afvoerputje van crypto influencers, dat gaat echt helemaal nergens meer over, nog erger dan Twitter 😅

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik op Facebook nog nooit gekeken heb, schijnt ook geen pretje te zijn

• PilatuS
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:34:
[...]

Dat zegt ook niemand. Nou leg je woorden in mensen de mond.
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat in de long run, zeker de komende 4 jaar, BTC en andere degelijke crypto munten nog ver gaan groeien.
Maar dat houdt niet in dat het ook best tijden kan zakken.

[...]

Ook dat zeg ik niet, ik zeg letterlijk dat het omlaag kan gaan de komende maand...
Maar volgens jou gaat het dus ook niet meer omhoog...
En dat is een beetje kort door de bocht.
Je zegt zelf dat mochten we 8k gaan we binnen 2 maanden weer op 12 tot 14k zitten. Daarmee zeg je dat verder omlaag niet zal gebeuren.

Ik hou alle opties open en zeg nergens dat we niet verder omhoog kunnen.
De kunst is gewoon niet in paniek raken. Komt wel weer goed.
Na meer dan 4 jaar in crypto heb ik dat wel geleerd hoor, dat hoef je mij echt niet te vertellen :P

• The_Goat
Kan 8k nog volgens S2F model? Zou leuk zijn als we daar eindelijk eens van af komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:59:
Kan 8k nog volgens S2F model? Zou leuk zijn als we daar eindelijk eens van af komen
Is dat S2F model al niet lang debunked ? Zag er eens een artikel over langs komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Geen idee, irriteer me al jaren aan het hoge fanboy gehalte van dat model. Volg het verder niet op de voet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
PilatuS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:01:
[...]

Is dat S2F model al niet lang debunked ? Zag er eens een artikel over langs komen.
The_Goat schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:03:
Geen idee, irriteer me al jaren aan het hoge fanboy gehalte van dat model. Volg het verder niet op de voet
Volgens mij bedoelen jullie dit artikel: https://news.bitcoin.com/...oins-stock-to-flow-ratio/. Op zich leuk om te lezen, filmpje is wel iets duidelijker. Leuk om er een andere kijk er op te krijgen. Al vind ik niet al zijn argumenten even goed, leuk denk voer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
MORGEN IS EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BITCOIN KOERS

Michael Uludag
Geschreven door: Michael Uludag
Gepubliceerd op 27 augustus 2020

Na de korte uitbraak van de Bitcoin (BTC) koers boven de $12.000, lijkt BTC zich weer rustig te bewegen tussen de $11.000 en $12.000. De Bitcoin koers staat dan ook op het moment van schrijven op $11.380. Echter staat er iets groots te gebeuren, want een groot aantal Bitcoin opties zullen morgen (28 augustus) aflopen!

Bitcoin-optiemarkt ziet enorme contractverloop
Morgen is een bijzondere dag en één die de geschiedenisboeken in zal gaan. Het is namelijk één van de grootste vervaldagen van de Bitcoin-optiemarkt. Er zullen morgen namelijk 65.000 aan BTC contracten vervallen, met een waarde van ongeveer $740 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 15:01
RaptorXS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:29:

Michael Uludag

Na de korte uitbraak van de Bitcoin (BTC) koers boven de $12.000, lijkt BTC zich weer rustig te bewegen tussen de $11.000 en $12.000. De Bitcoin koers staat dan ook op het moment van schrijven op $11.380. Echter staat er iets groots te gebeuren, want een groot aantal Bitcoin opties zullen morgen (28 augustus) aflopen!

Morgen is een bijzondere dag en één die de geschiedenisboeken in zal gaan. Het is namelijk één van de grootste vervaldagen van de Bitcoin-optiemarkt. Er zullen morgen namelijk 65.000 aan BTC contracten vervallen, met een waarde van ongeveer $740 miljoen.
En wat doet dat met de koers? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sinds gisteren wanneer ik een nieuwe tab laad op Binance voor een nieuwe coin staat MA en volume standaard uit. Dan kan ik het natuurlijk aanzetten maar eerst stond het standaard aan. Nu moet ik voor iedere nieuwe coin die ik laad in iedere nieuwe tab elke keer MA en volume aanzetten. Nogal irritant dit zo. Iemand anders ook last van ? Heb de complete browserdata al gewist, maar dat maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:49:
[...]

wow jij bent iemand die de toekomst kan zien iets met glazen bol 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 28-08-2020 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 02:48:
[...]

Zoals jij meerdere keren zegt dat je grote bewegingen weken van te voren ziet aankomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De bot heeft voor het eerst iets verkocht: ICX, ZRX en LEND alle drie met winst. Daar tegenover staan 3 aankopen van: ONT, ADA en LINK 5-6% in de min. Die waren nog van voordat Bitcoin een stuk daalde, daar gaat hij dca op toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

RaptorXS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:29:

Michael Uludag

Volgens mij gebeurd dit wel vaker (met ook een heel hoog aantal aan contracten) en gebeurd er steeds niks met de prijs. Niks schokkends iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:37:
De bot heeft voor het eerst iets verkocht: ICX, ZRX en LEND alle drie met winst. Daar tegenover staan 3 aankopen van: ONT, ADA en LINK 5-6% in de min. Die waren nog van voordat Bitcoin een stuk daalde, daar gaat hij dca op toepassen.
Geef je zelf aan welke coins je Bot mag kopen en verkopen?, of bepaald hij dat zelf n.a.v. wat instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

En goedemorgen btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Puur voor de lol om nog eens een grafiekie neer te plempen...
Deze chart (Tradingview) voorspeld nog 2-3 weken een zijwaartse polonaise voordat we weer omhoog gaan.

Discuss :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXhtlu-4WNEcW1LO7Qr5Fj1CZs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7oZnO752emmjuzWfV8Oogf8c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nou nou .... jij bent er zeker weer zo 1 die er appelmoes overheen wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:25:
[...]

Nou nou .... jij bent er zeker weer zo 1 die er appelmoes overheen wilt?
Sriracha en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gesundheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The Best Blockcains ... according to China.

https://cryptoticker.io/en/china-list-best-blockchains/

Tron op 3?... really?
Ok, het is veel in het nieuws en als we Justin moeten geloven is Tron het beste dAPP platform ooit.... maar serieus... Tron?

EOS heb ik eigenlijk nog nooit echt naar gekeken.
ALs ik in die richting keek, keek ik eerder naar NEO.
Misschien toch eens een flufje van aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Danke Freund. Ich persönlich denke, wir werden etwas weiter fallen. Aber vielleicht irre ich mich.

Ich habe gesehen, dass die Reichweite von 10,2K ziemlich gut ist.

Die Wunder sind noch nicht vorbei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:31:

Tron op 3?... really?
Ok, het is veel in het nieuws en als we Justin moeten geloven is Tron het beste dAPP platform ooit.... maar serieus... Tron?

Chinese gonna Chinese when it's Chinese. Chinese? Moet je je eens voorstellen dat zo'n beetje iedere Chinees hun troep gaat shillen aan ons....

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 28-08-2020 08:35 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tron op 3?... really?

Sorry, maar als je serieus EOS en TRON gaat kopen aan de hand van een artikel?

Je kunt ook de fabeltjeskrant gaan lezen. Staan vast ook nog wel solid tips in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2

Tron op 3?... really?

Wat versta jij onder een flufje
Tientje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

jzoin2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:36:
[...]

Tientje?
Een sleutelpuntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:33:
[...]

Danke Freund. Ich persönlich denke, wir werden etwas weiter fallen. Aber vielleicht irre ich mich.

Ich habe gesehen, dass die Reichweite von 10,2K ziemlich gut ist.

Die Wunder sind noch nicht vorbei.
Wirklich?, noch weiter?.
Ich habe irgendwo gelesen das 9,6K die neue support ist.
Ich hoffe es nicht... ich will MOOOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het afbouwen met de hopium. Nog maar 3 sleutelpuntjes per dag.

Afbeeldingslocatie: https://partyflock.nl/images/cache/0015f4ce00320ae13d693f651a02df6bdc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:35:
[...]

HEY!... niet meneer de uil dissen he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

jzoin2 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:36:
[...]

Tientje?
1 flufje = 10 euro inderdaad.
een mik flufjes = 50 euro
een roedel flufjes = 100 euro
een vet aantal flufjes is 102 euro
een "nondeju wa veeeeel" flufjes is 1000 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:35:
[...]

Als ik naar Tron kijk en ik kijk naar Bitcoin dan zie ik gewoon nog heel erg veel upside potentieel bij Tron. Ik bedoel... Bitcoin is ook ooit 2 cent waar geweest, hé! :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:44:
[...]

Als ik naar Tron kijk en ik kijk naar Bitcoin dan zie ik gewoon nog heel erg veel upside potentieel bij Tron. Ik bedoel... Bitcoin is ook ooit 2 cent waar geweest, hé! :o :+
Nou neem je de boel in het spreekwoordelijke ootje he? :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:46:
[...]

Nou neem je de boel in het spreekwoordelijke ootje he? :X :|
Ik wel (daarom een clown d'r achteraan) maar er zijn echt mensen die zo redeneren.....

[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 28-08-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:05:
[...]

Ik wel (daarom een clown d'r achteraan) maar er zijn echt mensen die zo redeneren.....
Ja zo was ik ook.

"Wow, deze coin is nu maar € 0,0002 euro waard. als die nou 1 euro wordt.. BAM.. Lambo, Hypotheek, Lunch met Warren Buffet"

Nu volg ik gewoon @Mooooody :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:43:
[...]

1 flufje = 10 euro inderdaad.
een mik flufjes = 50 euro
een roedel flufjes = 100 euro
een vet aantal flufjes is 102 euro
een "nondeju wa veeeeel" flufjes is 1000 euro
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
Vandaag SXP update. Iets over Mainnet? Banklicentie? Samenwerking met JP Morgan? Moooooon?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:18:
Vandaag SXP update. Iets over Mainnet? Banklicentie? Samenwerking met JP Morgan? Moooooon?
Ze schijnen hun tokens te gaan verkopen om er een eiland van te kopen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:26:
[...]

Ze schijnen hun tokens te gaan verkopen om er een eiland van te kopen.
:D waar komt dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Eigen onderzoek. Ben er vrij zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:36:
[...]

Eigen onderzoek. Ben er vrij zeker van.
Dat moet dan Malta of Jersey zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:40:
[...]

Dat moet dan Malta of Jersey zijn toch?
Ik gok zelf op Vlieland. Maar dat is niet op onderzoek gebasseerd, i.t.t. het eerder genoemde.

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
A87 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 02:48:
[...]

Uhuh want jouw berichten blinken altijd uit in expertise en genoeg nuances #not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
Kom dames zullen we weer normaal verder gaan? Iedereen heeft zijn of haar mening en die mag je hier verkondigen. Welles, nietes en verwijten strooien heeft geen zin.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:42:
[...]

Ik gok zelf op Vlieland. Maar dat is niet op onderzoek gebasseerd, i.t.t. het eerder genoemde.
Waar ik nog een beetje mee zit. Is de gratis kaart geeft gratis Spotify. Waar zit het verdienmodel van SWIPE?
Ik kan mijn collega's nog niet overtuigen zo'n kaart aan te schaffen. En ik snap dit wantrouwen.

Ik vroeg dit in de Telegram group en kreeg zowaar antwoord van de founder. Dit word betaald uit een marketingpot. Maar dat is natuurlijk niet houdbaar.

Dus concreet. Hoe leg je aan Henk & Ingrid uit dat dit te vertrouwen is. Dat je werkelijk gratis Spotify premium krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:55:
Dus concreet. Hoe leg je aan Henk & Ingrid uit dat dit te vertrouwen is. Dat je werkelijk gratis Spotify premium krijgt
Voor die $10 per maand hebben ze Henk in hun ecosysteem. Ze gaan er vanuit dat Henk die kaart niet alleen voor gratis Netflix gaat gebruiken. Ze hopen dat de BTC die op de kaart wordt bijgeschreven in hun ecosysteem blijft. Daar gaan ze alles aan doen (trading, offers, goodies, fees etc.).

Daarbij gaan ze het Henk zo aantrekkelijk mogelijk maken om tenminste 300 SXP te staken om een kaartje hoger te kunnen gebruiken.

Zo werkt het verdienmodel van Crypto.com ook. Groot klantenbestand opbouwen de eerste periode om deze daarna uit te melken. Als je er op tijd bij bent én er verstandig mee om gaat, valt er enkel winst te behalen imo.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:59:
[...]

Voor die $10 per maand hebben ze Henk in hun ecosysteem. Ze gaan er vanuit dat Henk die kaart niet alleen voor gratis Netflix gaat gebruiken. Ze hopen dat de BTC die op de kaart wordt bijgeschreven in hun ecosysteem blijft. Daar gaan ze alles aan doen (trading, offers, goodies, fees etc.).

Daarbij gaan ze het Henk zo aantrekkelijk mogelijk maken om tenminste 300 SXP te staken om een kaartje hoger te kunnen gebruiken.

Zo werkt het verdienmodel van Crypto.com ook. Groot klantenbestand opbouwen de eerste periode om deze daarna uit te melken. Als je er op tijd bij bent én er verstandig mee om gaat, valt er enkel winst te behalen imo.
Henk kan heel die kaart gestolen worden

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:59:
[...]

Thanks. Ik ga er écht m'n best voor doen als ik m'n steel card heb kunnen testen. Dan komt er ook nog een dikke refferalbonus bij voor mij en Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:01:
[...]

Zeker. Maar Henk wil wel gratis Spotity Premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:01:
[...]

Henk is een twintiger en is geinteresseerd in nieuwe tech. Ik kan me best voorstellen dat Henk die kaart wil uitproberen. Crypto.com heeft in 1,5 jaar tijd al 2,2 miljoen actieve gebruikers op het platform verzameld. Als SXP daar een graantje van kan meepikken, zal dat niet slecht uitpakken voor de tokenwaarde.

Niet vergeten dat deze onzin pas net bestaat. Baby kan net kruipen enzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Echt?.. in mijn hoofd zijn Henk en Ingrid 40+ en aan hun 3de jeugd bezig.
Henk in een spijkerbroek en "hip" shirtje met een biertje in zijn hand.
Ingrid met der haar opgestoken en een tijgerprint jurkje aan en een sigaret in der handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Ingrid met der haar opgestoken en een tijgerprint jurkje aan en een sigaret in der handen.
Echt?.. in mijn hoofd zijn Henk en Ingrid 50+ en aan hun 3de jeugd bezig.
Henk in een ribbroek en een overhemd met een kopje koffie in zijn hand.
Ingrid met een lekker kort pittig kapsel, een hippe miss etam broek met bijpassend effen shirtje en de laatste editie van 50vitaalplus magazine in haar handen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Dat zijn Arie en Miranda. Je haalt dingen door elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Henk en Ingrid volgens Google...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyV7iYFndVDcB7EAWW2jsOyqxJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BrAMNimigw1zHPcltRe0ctUv.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:17:
[...]

Echt?.. in mijn hoofd zijn Henk en Ingrid 50+ en aan hun 3de jeugd bezig.
Henk in een ribbroek en een overhemd met een kopje koffie in zijn hand.
Ingrid met een lekker kort pittig kapsel, een hippe miss etam broek met bijpassend effen shirtje en de laatste editie van 50vitaalplus magazine in haar handen.
De vraag blijft natuurlijk; zou je Ingrid doen? :+
Pagina: 1 ... 14 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!