Tijd voor een grafiekje, niet teveel lijntjes, gewoon simpel houden
Ja denk ik ook.PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:03:
[...]
Ik denk dat het niet veel meer is dan hype op de Binance listing na. Sinds ie op Binance staat is het publiek enorm veel groter geworden en dan wil het vaak wel.
Het grote publiek ziet nu dat het een goed project is en maakt het mogelijk dat bag holders straks kunnen gaan dumpen. Denk dat ik zelf ook wel 50% van de stack ga verkopen en later ga terugkopen, deze profits had ik vooraf niet verwacht.
LEND, LINK en REN zou ik nu nog wel durven kopen, moet je er wel een tijdje willen inzitten.vortexnl1982 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:08:
[...]
Zou je deze nog kopen ? Heb behoorlijke gains gemaakt met DOT, ik denk dat het wel tijd wordt om eruit te trappen.
DOT is no-go voor mij als je nu moet instappen.
Al die dingen staan op ATH, dus het is giswerk.
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 26-08-2020 22:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zou je deze nog kopen ? Heb behoorlijke gains gemaakt met DOT, ik denk dat het wel tijd wordt om eruit te trappen.
@Mooooody Ik wacht even af. Heb DOT verkocht voor BTC. Eens kijken wat de volgende aankoop zal zijn. SXP misschien ?
UTK gaat ook al een tijdje sideways
UTK gaat ook al een tijdje sideways
Verwijderd
Echt een mooie run die DOT maar voor mij helaas op de berg FIMO (Fuck I Missed Out).
Props aan iedereen die er dikke gains op heeft gemaakt, mooi gespot @Mooooody. Eerlijk is eerlijk dit was echt een gouden call van jouw kant.
Je zou toch zeggen dat die correctie hem hard gaat slaan maar tot nu toe is het top naar top naar top.
Vroeger zou ik wellicht ingestapt zijn, maar gelukkig een hoop geleerd sinds die tijd. Ik ben nu een stuk wijzer en wacht geduldig tot hij op 24 dollar staat, Ethereum voorbij gaat en dan fomo ik in.
Props aan iedereen die er dikke gains op heeft gemaakt, mooi gespot @Mooooody. Eerlijk is eerlijk dit was echt een gouden call van jouw kant.
Je zou toch zeggen dat die correctie hem hard gaat slaan maar tot nu toe is het top naar top naar top.
Vroeger zou ik wellicht ingestapt zijn, maar gelukkig een hoop geleerd sinds die tijd. Ik ben nu een stuk wijzer en wacht geduldig tot hij op 24 dollar staat, Ethereum voorbij gaat en dan fomo ik in.
IK GA MET JE MEE JAAPIE!!Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:29:
Echt een mooie run die DOT maar voor mij helaas op de berg FIMO (Fuck I Missed Out).
... DOT gemist, YFI gemist, LINK tevroeg verkocht, BAND gemist, OMG willen kopen, niet gedaan....
ik zuig met dit spelletje
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Heb je mij al eens horen zeggen dat ik alleen BTC deze bullrun? En een beetje ethereum want die is te voorspelbaar.FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:34:
[...]
IK GA MET JE MEE JAAPIE!!
... DOT gemist, YFI gemist, LINK tevroeg verkocht, BAND gemist, OMG willen kopen, niet gedaan....
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Ach, je hebt de snelle jongens en je hebt mij. In real-life ben ik ook een trage sloeber die het liefst heul lang de kat uit de boom kijkt. Zou raar zijn als dat ineens veranderd in crypto.FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:34:
[...]
IK GA MET JE MEE JAAPIE!!
Maar das ook prima toch.
Daarom ga ik ook voor Bitcoin, das een ouwe trage dobbes net als ik.
Af en toe een ritje op een snelle pump, en dan gauw weer terug.
En dan maar hopen dat 1 van die soon to be miljonairs hier me straks een lift wil geven in zijn lambo, naar het Tweakers bullrun feest.
Neem ik wel een kistje bier mee. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ja dat was mijn idee uiteindelijk ook.Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:37:
[...]
Heb je mij al eens horen zeggen dat ik alleen BTC deze bullrun? En een beetje ethereum want die is te voorspelbaar.
LINK verkocht voor BTC,
ADA verkocht voor BTC,
ipv dit verdelen over OMG, DOT en BAND...
Maar het is wel hard om te zien hoe die projecten dan even vreselijk moonen terwijl ETH en BTC zoiets hebben van "Hmm wat?... ruuustaaaagh aan... ik ben nog niet wakker"
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Alts kunnen ook alleen moonen wanneer BTC sideways gaat. Zodra BTC flink omhoog of omlaag gaat wil je niet in alts zitten.FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:42:
[...]
Maar het is wel hard om te zien hoe die projecten dan even vreselijk moonen terwijl ETH en BTC zoiets hebben van "Hmm wat?... ruuustaaaagh aan... ik ben nog niet wakker"
Omlaag lijkt me wel.... dat houdt in dat men BTC verkoopt en Alts koopt lijkt mij.PilatuS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:47:
[...]
Alts kunnen ook alleen moonen wanneer BTC sideways gaat. Zodra BTC flink omhoog of omlaag gaat wil je niet in alts zitten.
Of BTC nou 10% omhoog gaat of 10% omlaag gaat, 9 van de 10 alts zullen in dollars zakken waneer BTC dit doet.FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:50:
[...]
Omlaag lijkt me wel.... dat houdt in dat men BTC verkoopt en Alts koopt lijkt mij.
Verwijderd
Wacht maar tot Bitcoin weer eens 20% op een dag gaat doen.FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:50:
[...]
Omlaag lijkt me wel.... dat houdt in dat men BTC verkoopt en Alts koopt lijkt mij.
Omlaag of omhoog, maakt niet uit. De alts gaan rekt. Heel de markt van de leg.
Behalve dotVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:51:
[...]
Wacht maar tot Bitcoin weer eens 20% op een dag gaat doen.
Omlaag of omhoog, maakt niet uit. De alts gaan rekt. Heel de markt van de leg.

Fidelity begint ook een Bitcoin fonds
Fidelity een van de grootste vermogensbeheerder van de wereld.
institutionele beleggers met grote geld
Moonnn bitcoin!!
Fidelity een van de grootste vermogensbeheerder van de wereld.
institutionele beleggers met grote geld
Moonnn bitcoin!!
Zojuist de stap gemaakt om met een bot te gaan traden. Met dank aan @raq voor de toelichting en het op weg helpen!
Hij draait nu lokaal op een server en heeft 2 ETH en 5 BNB gekregen om te vergokken.
De eerste order is zojuist uitgevoerd, er is 83 ADA gekocht, dus dit gaat helemaal goed komen!
Heel benieuwd
Hij draait nu lokaal op een server en heeft 2 ETH en 5 BNB gekregen om te vergokken.
De eerste order is zojuist uitgevoerd, er is 83 ADA gekocht, dus dit gaat helemaal goed komen!
Heel benieuwd
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Oeh, hou ons op de hoogte... klinkt spannend maar ook scary.Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:04:
Zojuist de stap gemaakt om met een bot te gaan traden. Met dank aan @raq voor de toelichting en het op weg helpen!
Heel benieuwd
@Taro Interessant, welke bot? Veel gelezen maar zoals hier aangegeven ook beetje eng.
V-Strom 650
Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen, maar ik doe het even welDefi gaat wel boomen de komende alt cycle denk ik. Vooral ETH, maar ook projecten als Kyber. Net weer wat Kyber ingeslagen
Niemand in dit topic gebruikte in april het woord defi. Dat is sneu voor dit topic, want ik neem aan dat ik niet de enige persoon ben die een beetje onderzoek doet in dit wereldje.
De volgende run gaat ETH scaling worden. Mark my words maar op deze
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 26-08-2020 23:17 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De Binance versie van Profittrailer, kan je gratis gebruiken mits je een nieuw account hebt zonder referralcode: https://profittrailer.com...ofittrailer-binance-free/. Wel zelf hosten op een server.Xoxol schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:14:
@Taro Interessant, welke bot? Veel gelezen maar zoals hier aangegeven ook beetje eng.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Thanks ga ik lezen.Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:17:
[...]
De Binance versie van Profittrailer, kan je gratis gebruiken mits je een nieuw account hebt zonder referralcode: https://profittrailer.com...ofittrailer-binance-free/. Wel zelf hosten op een server.
V-Strom 650
Dit ga ik ook volgen. Bot trading is de volgende stap. Over x jaar is degene die flink wat geld kan zetten in de beste bots de spekkoper. MInder vermogenden doen het met mindere bots, maar doen het ook nog best leuk.Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:04:
Heel benieuwd
ja ik denk ook zoiets het zal wel een hoop waard worden uiteindelijk.Mooooody schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:16:
[...]
Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen, maar ik doe het even wel
Niemand in dit topic gebruikte in april het woord defi. Dat is sneu voor dit topic, want ik neem aan dat ik niet de enige persoon ben die een beetje onderzoek doet in dit wereldje.
vandaar lekker minen
Naast Binance zou ik inderdaad zoeken binnen de Gmail op Kraken, BTC Direct, Coinbase, Bitcoinmeester enz enz.AceAceAce schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:37:
[...]
Thanks. Ik heb wel het idee dat de overledene een deel van de relevante e-mails heeft verwijderd (en Gmail delete ze permanent na 30 dagen in de bin), aangezien ik een BTC deposit confirmation mail wel terug kan vinden, maar een voor XVG niet.
En Binance heeft een ruk-searchengine voor transaction history; blokken van max 3 maanden, Deposit/Withdrawal/Transfer zijn alleen los te querien.
Wat de munten op Binance betreft, ik zou met de erfgenamen in overleg gaan (ik ga er voor het gemak vanuit dat je executeur oid bent en dus gemachtigd bent financiele handelingen te verrichten?) wanneer je de munten om wil zetten naar 1 munt (misschien wil je/ze wachten op een gunstiger moment qua koers, misschien ook beter van niet).
Alles omzetten naar BTC is de makkelijkste optie omdat alle altcoins op Binance een trading paar met BTC hebben (maar niet de snelste/goedkoopste optie om over te zetten naar een andere exchange/broker)
Van exchange/broker naar uiteindelijk een bankrekening is een afgeronde kyc procedure nodig.
Bot trading is niet nieuw en ook niet de toekomst.
Jij stelt je bot in, je bot voert die strategie uit.
Heb je een winnende strategie , zal je bot winst maken, heb je die niet, verlies je. Heeft niks met je vermogen te maken
Jij stelt je bot in, je bot voert die strategie uit.
Heb je een winnende strategie , zal je bot winst maken, heb je die niet, verlies je. Heeft niks met je vermogen te maken
Verwijderd
Als dat zo is, dan is SYS misschien een leuke om ook even een blik op te werpen.Mooooody schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:16:
[...]
Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen, maar ik doe het even wel
Flinke pullback gehad, volume bijna opgedroogd. Op zich geen verkeerd moment om wat van te accumuleren?
Pumpamentals ook.
SYS is leuk idd.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:47:
[...]
Als dat zo is, dan is SYS misschien een leuke om ook even een blik op te werpen.
Flinke pullback gehad, volume bijna opgedroogd. Op zich geen verkeerd moment om wat van te accumuleren?
Pumpamentals ook.
Heb zelf xDAI en MATIC op de radar. xDAI omdat het directe oplossingen geeft voor scaling en MATIC omdat het flink bezig is in de nieuwe wereld (vooral India). Beide blijven wel in de PF. Verwacht zeer mooie gains als BTC een beetje leuk doet.
Verder op Defi vlak moet je naast LEND ook KAVA en REN niet vergeten. Kava gaat ook mooie stappen maken de komende maanden.
Zonde van je tijd en geld al die mooie verhalen over bots moet je met een korreltje zout nemenTaro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 23:04:
Heel benieuwd
Ik heb voldoende tijd over (Los van de configuratie kostte het overigens nog geen 15 minuten...), de bot was gratis en de inzet is maar een klein gedeelte van de winst van de afgelopen week, dus het zal mij allemaal een worst zijn. Ik ben niet op de wereld om met de meute mee te gaan, ik vind het leuk om te proberen, ik leer ervan en ga wel zien wat er uit komt.Slux schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 06:57:
[...]
Zonde van je tijd en geld al die mooie verhalen over bots moet je met een korreltje zout nemen
"Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist."
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 27-08-2020 07:28 ]
Haha no commentVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:48:
[...]
Dit zijn speciale bloemen die je als luchtverfrisser in de auto kunt gebruiken.
Deze hebben vaak een ruime pot nodig en voldoende fosfor en kalium zodra de bloemen verschijnen.
Je verdiend echt meer met gewoon traden, die volatiliteit met crypto werkt niet met bots.Taro schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:27:
[...]
Ik heb voldoende tijd over (Los van de configuratie kostte het overigens nog geen 15 minuten...), de bot was gratis en de inzet is maar een klein gedeelte van de winst van de afgelopen week, dus het zal mij allemaal een worst zijn. Ik ben niet op de wereld om met de meute mee te gaan, ik vind het leuk om te proberen, ik leer ervan en ga wel zien wat er uit komt.
"Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist."
Maar als je de tijd hebt waarom niet idd van het opzetten leer je wel ja, maar het traden is met een bot voor actieve traders zoals jij is zinloos imo.
Niet geheel mee eens, ik draai al voor een langere tijd een eigen bot die speciaal is gemaakt voor de crypto markt. Ik heb mijn resultaten eerder al eens gepost in dit topic (inmiddels weggehaald omdat ik heel veel DM's kreeg van mensen die mijn bot wilden kopen of met de vraag of ik een bot voor ze wilde bouwen)Slux schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 06:57:
[...]
Zonde van je tijd en geld al die mooie verhalen over bots moet je met een korreltje zout nemen
Ik ben het echter wel met je eens dat het draaien van een gratis bot die iemand anders heeft gebouwd waarschijnlijk niet veel gaat opleveren. Als die bot goed zou zijn, zou hij niet gratis zijn. Daarnaast zou ik voorzichtig zijn om je API keys in te voeren in een bot die gratis is. Als voorzorgsmaatregelen zou ik in ieder geval withdrawals uitzetten en een ip-filter op de API key toevoegen. Dit kan bij de meeste exchanges.
[ Voor 7% gewijzigd door Azer op 27-08-2020 08:11 ]
Eens, maar ik heb hem daarom ook bewust op een secundair en kleiner account staan. Ik blijf zelf actief traden met de rest, het vervangt dus niets, behalve dat de bot ook kan traden als ik slaap, aan het werk ben, etc.Slux schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:53:
[...]
Je verdiend echt meer met gewoon traden, die volatiliteit met crypto werkt niet met bots.
Maar als je de tijd hebt waarom niet idd van het opzetten leer je wel ja, maar het traden is met een bot voor actieve traders zoals jij is zinloos imo.
Er zijn uitzonderingenAzer schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:09:
[...]
Niet geheel mee eens, ik draai al voor een langere tijd een eigen bot die speciaal is gemaakt voor de crypto markt. Ik heb mijn resultaten eerder al eens gepost in dit topic (inmiddels weggehaald omdat ik heel veel DM's kreeg van mensen die mijn bot wilden kopen of met de vraag of ik een bot voor ze wilde bouwen)
Ik ben het echter wel met je eens dat het draaien van een gratis bot die iemand anders heeft gebouwd waarschijnlijk niet veel gaat opleveren. Als die bot goed zou zijn, zou hij niet gratis zijn. Daarnaast zou ik voorzichtig zijn om je API keys in te voeren in een bot die gratis is. Als voorzorgsmaatregelen zou ik in ieder geval withdrawals uitzetten en een ip-filter op de API key toevoegen. Dit kan bij de meeste exchanges.
Een paar jaar terug was er ook iemand hier die zijn resultaten posten, in het begin ging het goed daarna drama en heb ik hem nooit meer gezien, er was ook iemand die bots verkocht die zie ik ook niet meer.
Als je goed bent in handmatig traden, dan kan je dat natuurlijk gewoon blijven doen. Het is niet zo dat met een bot traden en handmatig traden exclusief moeten zijn.Slux schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:16:
[...]
Er zijn uitzonderingenal blijf ik erbij dat als je zelf zou traden i.p.v. je bot, je redendement hoger zou zijn.
Een paar jaar terug was er ook iemand hier die zijn resultaten posten, in het begin ging het goed daarna drama en heb ik hem nooit meer gezien, er was ook iemand die bots verkocht die zie ik ook niet meer.
Goede bots zijn gebacktest over een langere periode, waardoor je met een redelijke zekerheid kan zien of de strategie op lange termijn winstgevend is of niet. Hoewel resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie voor de toekomst zijn
Voorzichtige groene kaarsjes her en der (op mijn pf iig).
#gaanwetochnogmoonendezeweek?
#gaanwetochnogmoonendezeweek?
Daar gaat DOT weer
. Helaas had ik 50% van de week al de deur uit gedaan. Maar die andere helft is aan het feesten!!!

Ik ga je deze keer eens wel geloven (Mooooody schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 00:05:
[...]
SYS is leuk idd.
Heb zelf xDAI en MATIC op de radar. xDAI omdat het directe oplossingen geeft voor scaling en MATIC omdat het flink bezig is in de nieuwe wereld (vooral India). Beide blijven wel in de PF. Verwacht zeer mooie gains als BTC een beetje leuk doet.
Verder op Defi vlak moet je naast LEND ook KAVA en REN niet vergeten. Kava gaat ook mooie stappen maken de komende maanden.

Ik ga wat kleine flufjes inzetten op SYS MATIC, LEND en KAVA.
Over bots (profit trailer) gesproken. Deze gast/channel is wel interessant:
YouTube: Profit Trailer Going from $5k to $200k Week 33 2020 Update
Daar kan mijn bot nog wat van leren, die doet "maar" 5% per dag!tony-stark schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:34:
Steady 5% per dag telt anders behoorlijk lekker op hoorDanielson schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:38:
[...]
Daar kan mijn bot nog wat van leren, die doet "maar" 5% per dag!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Klopt!spok9 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:39:
[...]
Steady 5% per dag telt anders behoorlijk lekker op hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 27-08-2020 10:48 ]
Vorige week Tellor verkocht. sinds gisteren op Binance. Gelijk een x2.
Bleeehhhh
Bleeehhhh
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zo, mijn excelletje ook weer bijgewerkt.
Het aantal altcoins begint toch aardig op te lopen.
Nu koop ik ECHT niks meer hoor........deze maand.
GOOOO BAND/LEND/KAVA/MATIC.....
Edit: Moet ik vaker roepen.... alles opeens in de groene kaarsjes de afgelopen 30 minuten.
Het aantal altcoins begint toch aardig op te lopen.
Nu koop ik ECHT niks meer hoor........deze maand.
GOOOO BAND/LEND/KAVA/MATIC.....
Edit: Moet ik vaker roepen.... alles opeens in de groene kaarsjes de afgelopen 30 minuten.
[ Voor 20% gewijzigd door FijneKerst op 27-08-2020 12:03 ]
Maar werkt het ook echt zo ? Iemand ervaringen mee ?tony-stark schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:34:
Ik heb DOT ingeruild voor LEND / REN en KAVA.
[ Voor 6% gewijzigd door vortexnl1982 op 27-08-2020 12:10 ]
De winst van dot in utk gestopt, die stond al een tijdje op de verlanglijst. Nu wachten op een terugkoopmoment voor dot.
Pff het wordt wel een, euh.. divers portfolio zo
Oh en grote dank aan @Mooooody voor het onder de aandacht brengen van dot
Pff het wordt wel een, euh.. divers portfolio zo

Oh en grote dank aan @Mooooody voor het onder de aandacht brengen van dot
[ Voor 38% gewijzigd door spok9 op 27-08-2020 12:38 ]
Nee, zo werkt het niet altijd natuurlijk, al is het niet onmogelijk. Ik gebruik deze bot al jaren, ken hem redelijk goed qua mogelijkheden. Dit lijkt mij meer een gratisgeldmachine-filmpje om de bot te verkopen via zijn eigen affiliate-link.Ik zag hem zo snel ook nergens zijn volledige strategie delen.vortexnl1982 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:10:
[...]
Maar werkt het ook echt zo ? Iemand ervaringen mee ?
Resultaten halen met een bot in een bullmarket kan iedereen met elke strategie, je moet echter op tijd omschakelen (of de bot uitzetten) als de trend omkeert. In een dalende markt wordt het een stuk lastiger om profits te behalen. De bot haalt enkel profits als je strategie bij de markt op dat moment past.
Je entry-strategie en risico-management is key, in deze bot kun je aan honderden knoppen draaien om hem af te stellen, DCA toe te passen, risico te nemen of te juist beperken. Wil je breakout traden of juist buy the dip doen? De eerste heeft de kans dat je vaak de piek koopt en de tweede juist dat je alleen de coins koopt die voornamelijk dalen...Eén winnende strategie voor alle markten is er niet.
Gisteren heb ik, aangewakkerd door de interesse van @Taro, weer een bot aangeslingert met wat speelgeld. Deze bot koopt, DCA't en verkoopt automatisch. In de alt-bearmarket werkte dat voor geen meter en was die vrijwel alleen bags aan het opbouwen, miss dat dit nu beter gaat.
Waar de bot zeker meerwaarde heeft voor mij, is aan de verkoopkant van een trade, maar dat heb ik hier al een paar keer toegelicht. Op mijn main-account koop ik handmatig in en laat ik de bot verkopen als de trend omdraait.
De tijd leert of het tij keert
Ennn we crashen zakken weer naar de stand onder die van vanochtend..
#yawn
#yawn
[ Voor 9% gewijzigd door FijneKerst op 27-08-2020 13:50 ]
Dramaqueen. 1% is geen crash.FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:43:
Ennn we crashen weer naar de stand onder die van vanochtend..
#yawn
Verwijderd
Juist mooi man, ff kijken hoe het zich ontwikkeld en dan lage buyorders zetten en hopen dat iets hit.FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:43:
Ennn we crashen weer naar de stand onder die van vanochtend..
#yawn
Ik laat het er eerst ff bij, denk dat we ditmaal wel een uitschieter onder de 11k maken en vind het lastig om in te schatten hoe diep de alts gaan.
Aangepast.
omdat ik alles verkocht heb dacht ik bij mij eigen ga wat kopen voor me eigen met de winst en kijk mijn nieuwe aanwinst
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gw3v3qiKDwTsQGMkMPWrrBqS.jpg?f=user_large)
komt morgen binnen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gw3v3qiKDwTsQGMkMPWrrBqS.jpg?f=user_large)
komt morgen binnen
Nieuwe plant?.bie100 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:57:
omdat ik alles verkocht heb dacht ik bij mij eigen ga wat kopen voor me eigen met de winst en kijk mijn nieuwe aanwinst
[Afbeelding]
komt morgen binnen
Vet.
nee dat was er niet bij in begrepen vreemd eigenlijk mag wel voor die prijs

Ik heb ook een tafel staan. Zo'n groot zwaar log ding (blad alleen is al 250 kg)bie100 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:57:
[Afbeelding]
komt morgen binnen
Werkt gelukkig zonder muntstukken, want de gevraagde Maleisische dollar heb ik niet zo meteen liggen
Veel plezier ermee!
Eigenlijk wel leuk om te weten.... wat zijn nog meer de succesverhalen van traders hier?bie100 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:57:
[Afbeelding]
komt morgen binnen
Ik heb al van iemand een Audi voorbij zien komen, en nu een Pooltafel.
Nog meer verhalen over winst die al verzilverd is aan iets leuks uitgegeven is?
Weer een fake out op support, 14k soon
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 27-08-2020 14:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hahaha hallo fiod.FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:08:
[...]
Eigenlijk wel leuk om te weten.... wat zijn nog meer de succesverhalen van traders hier?
Ik moet je wel hebben vandaag FijneKerst :-)
[ Voor 19% gewijzigd door DaCoTa op 27-08-2020 20:49 ]
klopt hij is tering zwaar maar goed ze plaatsen het gevaarteXA4DB schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:05:
[...]
Ik heb ook een tafel staan. Zo'n groot zwaar log ding (blad alleen is al 250 kg)
Werkt gelukkig zonder muntstukken, want de gevraagde Maleisische dollar heb ik niet zo meteen liggen![]()
Veel plezier ermee!
Over bots, ik heb na het lezen van @Azer 's resultaten maar eens wat logging toegevoegd aan mijn eigen bot (die nooit gebacktest is). Dat was afgelopen weekend, en ik zie dat 'ie bij heel veel coins al sinds toen aan het proberen is om iets te kopen of coins vasthoudt die 'ie niet verkocht krijgt. Dus ik denk dat mijn coin-keuze nogal zuigt. Als 'ie trade maakt 'ie over het algemeen wel winst, maar ik moet mijn selectie echt weer eens gaan updaten. En iets toevoegen zodat 'ie na een bepaalde tijd op zijn minst het aantal coins gaat verminderen dat 'ie probeert te kopen als er weinig actie is bij een coin.
Shit... my cover is blown....DaCoTa schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:09:
[...]
Hahaha hallo fiod.
Ik moet je wel hebben vandaag FijneKerst :-)
Maar om antwoord te geven: groot deel van de hypotheek en auto.
TO THE HILLS!!!

De laatste keer dat ik uitcashte was in 2018, toen ik als crypto noob al mijn winsten in snel tempo zag verdampen. Alsnog uit kunnen stappen met 2x mijn inleg, maar op het hoogtepunt in december/januari had ik 5x mijn inleg. In 2019 weer teruggekomen en toen begonnen om een bot te programmeren. Van die winsten heb ik nog niets uitgecashed. Hoe meer geld de bot heeft, hoe sneller hij meer kan verdienen door het rendement op rendement principe.FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:08:
[...]
Eigenlijk wel leuk om te weten.... wat zijn nog meer de succesverhalen van traders hier?
Een paar weken geleden heb ik een extensie gemaakt op mijn bot die automatisch 10% van de winst omzet naar euro's. Dit percentage ga ik in de loop van de tijd opschroeven.
Ik herinner mij die nog van 2017. Hebben dikke ICO gedaan met flashy website en allerlei beloftes maar sindsdien is het muisstil rond dat project. Ze hebben in juni pas de tokens zelf uitgegeven (omdat de bull terug is natuurlijk)... Dikke scam dus.Vo0di schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:47:
Iemand die Rndr coin heeft? Geeft laatste tijd heerlijke wicks om op te surfen.
Wel een deel geincasseerd maar nog niks mee gedaan. Dus ik kan hooguit een foto van de bank posten..FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:08:
[...]
Tip: cash uit naar bitcoin.Azer schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:12:
[...]
Een paar weken geleden heb ik een extensie gemaakt op mijn bot die automatisch 10% van de winst omzet naar euro's. Dit percentage ga ik in de loop van de tijd opschroeven.
Nah, ik heb juist een significant gedeelte van de portfolio al in bitcoin staan, om op altcoin/bitcoin pairs te kunnen traden. Het bitcoin aandeel in mijn portfolio wil ik juist wat verkleinen, zodat ik minder risico heb van bitcoin koers fluctaties.
Gisteren 25 euro uitgekeerd als test en heb er Fall guys voor gekocht! Ben er blij mee 
De 25 euro staat hopelijk vandaag op mijn rekening
De 25 euro staat hopelijk vandaag op mijn rekening

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 27-08-2020 14:51 ]
Zero.
Vanmorgen nog vrolijk over de stijging van DOT. Maar nu 100% uitgestapt en ik kijk het even aan.
Uiteindelijk 85% winst behaald. Bedankt voor het melden van DOT kans door jullie hier op dit forum, heb het risico genomen en is een keer goed gegaan
Oja en nu maar hopen dat hij verder gaat dalen. Meestal is dit een teken dat ik verkeerde keuze maak en hij nog verder gaat stijgen
Uiteindelijk 85% winst behaald. Bedankt voor het melden van DOT kans door jullie hier op dit forum, heb het risico genomen en is een keer goed gegaan
Oja en nu maar hopen dat hij verder gaat dalen. Meestal is dit een teken dat ik verkeerde keuze maak en hij nog verder gaat stijgen
[ Voor 21% gewijzigd door cursquidHome op 27-08-2020 14:57 ]
Uitcashen... ik zat begin 2018 op 4% van het target waarop ik 25% zou gaan uitcashen. Inleg keer 20. Morgen regelen, dacht ik nog.
En toen crashte alles en dacht ik, ik wacht nog even
Ik wacht nog steeds
Heb wel meer targets gesteld, voor vaker nemen van kleinere stukjes winst 
Heb een derde van m’n oorspronkelijke dot teruggekocht.
En toen crashte alles en dacht ik, ik wacht nog even

Heb een derde van m’n oorspronkelijke dot teruggekocht.
[ Voor 31% gewijzigd door spok9 op 27-08-2020 15:14 ]
Hmm blijkbaar heeft de FED livestream meer effect dan ik dacht..
edit: te weinig volume.. geen follow through
edit: te weinig volume.. geen follow through
[ Voor 27% gewijzigd door Stokstaart op 27-08-2020 15:19 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb geen idee wat winst is.... De PF is inmiddels wel weer omhoog gekrabbeld tot 30% van de inleg, t.o.v. 9% een jaartje terug 
Ik heb er aanzienlijk wat geld inzitten, maar weet nog niet wat ik doe als ik weer op 100% inleg zou zitten, ik ga sowieso niks cashen voordat ik boven de 100% zit.
#HODLsinds2017

Ik heb er aanzienlijk wat geld inzitten, maar weet nog niet wat ik doe als ik weer op 100% inleg zou zitten, ik ga sowieso niks cashen voordat ik boven de 100% zit.
#HODLsinds2017
Inmiddels bijna $2.60 aangetikt.deppenboks schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:04:
Vandaag ook een leuk runnetje met serum gemaakt, ook daar weer te vroeg uitgestapt.
My weak hands are killing me
deze week nog lancering van de Dex. Zal nog wel flink omhoog gaan.
Ftx is ook lekker bezig. Jaar geleden gelanceerd. Onlangs blockfolio gekocht voor 150m
https://www.theblockcrypt...io-crypto-app-acquisition
Geen double downs gedaan op de lows?metallicattim schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:20:
Ik heb geen idee wat winst is.... De PF is inmiddels wel weer omhoog gekrabbeld tot 30% van de inleg, t.o.v. 9% een jaartje terug
#HODLsinds2017
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Inflatie monster wordt losgelaten door de FED. erst nog effe wat weak hands los maar ik vermoed;
Dat gaat grote beleggers richting BTC halen.?????
Vingers op de buy knop hier, eerst effe een goede daling aub.
[ Voor 41% gewijzigd door Thommie.nl op 27-08-2020 15:38 ]
Verwijderd
Wat me opvalt, enkele alts (ONT, ICX, STORJ) allemaal hele diepe rode wicks op de 1h (BTC pairs, Binance), zelfde tijd ongeveer.
Raar.
Raar.
Dit was al geanticipeerd en deels ingeprijsd natuurlijk. Een "sell the news" event niet ondenkbaar.Thommie.nl schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:37:
Inflatie monster wordt losgelaten door de FED. erst nog effe wat weak hands los maar ik vermoed;
En met dezelfde vaart weer naar beneden

Moest er iemand van z'n CME futures af ofzo?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja ik vat dat niet hoor.... ik snap dit als er 1 of 2 coins dezelfde pump en dump hebben... maar de gehele altmarkt incl BTC en ETH?..Richh schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:48:
Ze maken echt bijna allemaal exact dezelfde beweging in een tijdsbestek van 30 minuten.
Ik had rekt DISPLAY aangezet gingen ehct abnormaal veel rekt net met dat omhoog omlaag.. lol wat een scheit markt is het ook. wat hier een 15min chart is.. is bij normale markten een second chart.FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:41:
[...]
En met dezelfde vaart weer naar beneden
Versla alle noobs door maandenlang long te gaan
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 27-08-2020 15:54 ]
Verwijderd
Gewoon gezonde organische groei toch?
Geen enkel teken van koersmanipulatie aanwezig.
Een goudeerlijke investering.
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:54:
Gewoon gezonde organische groei toch?
/f/image/qaNhCxIRqmSORn0r7OneYUb3.png?f=fotoalbum_large)
Daarom gewoon LONG en open laten en niet kijken
Sorry... ik ... wat?...A87 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:08:
......... en niet kijken
[ Voor 11% gewijzigd door FijneKerst op 27-08-2020 16:09 ]
Wat heb je in je pf, welke coins? En hoe zit het met de percentages, de verdeling van je crypto pf. Heb je echt op de ath gekocht?metallicattim schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:20:
#HODLsinds2017
Zero.
Ik zit weer volledig erin, met me gokpotje Tfuel op 93. Ik ga het wel meemaken.
Waarom Tfuel? Geen idee. Voorgevoeletje.
Waarom Tfuel? Geen idee. Voorgevoeletje.
[ Voor 21% gewijzigd door Thommie.nl op 27-08-2020 16:13 ]
Wow dat volume opeens. Was trouwens al langzaampje saan het stijgen sinds 23 augustus.
That Bear, That Fear!!!
That Bear, That Fear!!!
[ Voor 74% gewijzigd door A87 op 27-08-2020 16:24 ]
Nieuwtje voor DOT en ETH liefhebbers...
https://cryptobriefing.co...nks-interoperable-bridge/
Lijkt mij reden voor een nieuwe moon voor DOT en misschien ook ETH?
https://cryptobriefing.co...nks-interoperable-bridge/
Lijkt mij reden voor een nieuwe moon voor DOT en misschien ook ETH?
Volume is @Thommie.nl die zich inkooptA87 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:16:
Wow dat volume opeens. Was trouwens al langzaampje saan het stijgen sinds 23 augustus.
That Bear, That Fear!!!
SFX100 + Reverb G2FijneKerst schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:08:
[...]
Net weer wat DOT terug gekocht, kijken of het kan bijdragen aan een 3090/3080TI(of hoe dat ding gaat heten).
Morgen eindigt die ellende weer en dan kunnen we weer omhoog.Richh schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:48:
Diverse oorzaken waarom mijn PF gedaald is door de jaren:Pelox schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
Wat heb je in je pf, welke coins? En hoe zit het met de percentages, de verdeling van je crypto pf. Heb je echt op de ath gekocht?
- Een deel op ATH of daarbij in de buurt gekocht in 2017, direct daarna kwam de grote crash van begin 2018 en ik weigerde te verkopen op verlies, dus begon mijn HODL
- "slachtoffer" van de de ICO rage van 2017/2018.
- Hele lange tijd niet meer ernaar omgekeken. HODL is ok, maar blijf naar je PF kijken en het "nieuws" volgen, want er gebeurt genoeg haha. Zo heb ik bijv. het hele VEN > VET gebeuren gemist, gelukkig niks aan de hand uiteindelijk, maar het had zomaar anders kunnen aflopen als er wél een handeling nodig was geweest.
- Ook ben ik destijds flink wat NANO verloren op Bitgrail (staat nog een topic hier op het forum), uiteindelijk niks meer mee gedaan, want inmiddels is de waarde daarvan nog maar 60 dollar ofzo haha.
- Natuurlijk ook diverse beginnersfouten gemaakt

- Uiteraard is alles ook flink gedaald, vooral de Alts en laat ik nu alleen maar Alts gekocht hebben destijds
Dit is nu mijn PF, begin dit jaar flink uitgedund qua aantal coins en ingezet op LTC en ADA.
:strip_exif()/f/image/QJVQeVBdQphCUMgECEaI9xMJ.jpg?f=fotoalbum_large)
ik ook, gelijk -9%Razkin schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:45:
[...]
SFX100 + Reverb G2![]()
Net weer wat DOT terug gekocht, kijken of het kan bijdragen aan een 3090/3080TI(of hoe dat ding gaat heten).

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!