[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

Als ik als ZZP'er geen omzetbelasting opgeef ook al is deze door regelingen nihil, dan krijg je alsnog boetes.
De BD hoeft vervolgens helemaal niet langs de rechter. Die gaat gewoon innen in naam van de koning....
Koning Willem spaart ook Bitcoins, pas maar op hij komt ze halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4eKuLXgHUJytjmto6MDMmfuNmk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BMCqnRT6emsG0QSZshnTkuZ8.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2020 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb persoonlijk niks aangegeven, omdat:

1. Het ver onder de grens van vermogenbelasting valt.

2. Ik Bitcoin toch nooit uit ga cashen :+

3. De Koning me anders komt halen en met een klauwhamer en boormachine op creatieve wijze mijn private keys gaat lospeuteren.

Ik ben tenslotte maar een onderdaan die netjes tot de dood fysieke arbeid gaat verrichten en daarvan ook keurig zijn belastingen in het schatkistje legt, verpakt in een roze fluweelzacht zakje. Al mijn bezittingen staan geregistreerd, hoe handig zou het zijn om iets te hebben wat in de eerste instantie niet direct op de radar naar voren popt?

De staat zoekt het maar lekker uit. Hebberige basterds.

Mochten het ooit toch miljoenen worden dan klap ik alles in Monero en koop ik via het darkweb wel een 2e hands tropisch eilandje om mijn laatste dagen te slijten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

Als ik als ZZP'er geen omzetbelasting opgeef ook al is deze door regelingen nihil, dan krijg je alsnog boetes
Andere regeling :). Je OB willen ze niet alleen weten voor jouw belasting.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Waarom stopt dot niet.. En komt ada nog een keer tot leven..

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 26-08-2020 10:57 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10

Liberteh

All your base belong to me

.oisyn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:47:
[...]

Andere regeling :). Je OB willen ze niet alleen weten voor jouw belasting.
Uiteraard maar ik denk dat de BD vooral wilt dat men eerlijk is.
En dat ben je niet als je langer dan een jaar crypto bezit en nog nooit "ja" hebt aangevinkt onder de vermogensbox.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:57:
[...]

Uiteraard maar ik denk dat de BD vooral wilt dat men eerlijk is.
En dat ben je niet als je langer dan een jaar crypto bezit en nog nooit "ja" hebt aangevinkt onder de vermogensbox.
De regeling is altijd geweest: als je vermogen niet hoger is dan het heffingsvrije vermogen, dan hoef je niets in te vullen.

Je kan zelfs niet eens aanvinken dat je crypto hebt, ie kan alleen aanvinken dat je nog ander vermogen hebt zoals crypto.

Vroeger, toen je nog papieren aangifte kon doen, was het altijd een apart blad waarop je je vermogen kon invullen en uitrekenen. Dat moest je vervolgens veminderen met het heffingsvrije vermogen en het bedrag wat daaruit kwam, mits boven de 0, moest je invullen op de papieren die je daadwerkelijk opstuurde.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik geef het ieder jaar netjes door aan de accountant maar volgens mij doet hij er niets mee tot op heden..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Pelox schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:33:
[...]

Die heb ik al dus daarom uitgestapt
Ben ook deels uitgestapt, winst is winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Het wordt weer zo'n zijwaartse dag totdat Amerika wakker wordt, of misschien pas als de Aziaten weer bij bewustzijn zijn..zijn...wezen..heten...enzo.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik moet echt stoppen met crypto nieuws te lezen elke dag.

BTC op een pad naar onder de $10K.
LINK vind weer voet in de aarde op zijn pad naar $20
DOT blijft groeien zonder goede reden
NEO staat op het punt te exploderen
RIPPLE in zoveelste aanklacht gevecht
ETH koerst op 350 af als 400 niet snel gehaald wordt

AAARGH... zo kan je toch geen goede conclusies trekken met zoveel nieuws.

En dan nog maar niet te spreken over alle coins die hier op tweakers voorbij komen ;(

IK.... HODL.... NNNGHHHH (nee das geen nieuwe coin)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:55:
Ik moet echt stoppen met crypto nieuws te lezen elke dag.

BTC op een pad naar onder de $10K.
LINK vind weer voet in de aarde op zijn pad naar $20
DOT blijft groeien zonder goede reden
NEO staat op het punt te exploderen
RIPPLE in zoveelste aanklacht gevecht
ETH koerst op 350 af als 400 niet snel gehaald wordt

AAARGH... zo kan je toch geen goede conclusies trekken met zoveel nieuws.

En dan nog maar niet te spreken over alle coins die hier op tweakers voorbij komen ;(

IK.... HODL.... NNNGHHHH (nee das geen nieuwe coin)
Bitcoin is net zo hard op een pad naar de 10k als de 20k, hoor. Ligt er gewoon aan op welke dag je het zegt :9

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

.oisyn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Je kan zelfs niet eens aanvinken dat je crypto hebt, ie kan alleen aanvinken dat je nog ander vermogen hebt zoals crypto.
Dat is wat Liberteh bedoeld en, indien je vermogen meer bedraagt dan €30000 dien je dat dus aan te vinken.
Zo kan het zijn dat je geen winst hebt in crypto en toch minder vermogensbelasting hoeft te betalen :*)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:50:
[...]

Dat is wat Liberteh bedoeld en, indien je vermogen meer bedraagt dan €30000 dien je dat dus aan te vinken.
Zo kan het zijn dat je geen winst hebt in crypto en toch minder vermogensbelasting hoeft te betalen :*)
Nee, hij bedoelt dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqruEbia-Dkr3OSOHwErDb2oIbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o8zpKpHTMdivRz4TFhNkOnow.png?f=user_large

Als je bij die tweede vraag "Nee" invult dan vragen ze niet om verdere detais. Je zegt dus niet "ik heb crypto", je zegt "ik heb overige bezittingen", meer niet.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 26-08-2020 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

.oisyn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

Nee, hij bedoelt dit:
[Afbeelding]

Als je bij die tweede vraag "Nee" invult dan vragen ze niet om verdere detais. Je zegt dus niet "ik heb crypto", je zegt "ik heb overige bezittingen", meer niet.
Als je daar nee invult terwijl het ja moet zijn ben je niet eerlijk, terwijl de BD graag wil dat je eerlijk bent.
Wellicht vul jij het allemaal goed in en er zijn er zat die dat niet doen. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Mr_Ripple Misschien moet je de hele discussie even teruglezen, ik heb geen zin om me te blijven herhalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Dank @Acidrain @outlandos @Taro @Pelox @Crypts voor de tips/succeswensen.
Acidrain schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:48:
[...]

Moet het geld terug naar de rekening van de overledene, in dat geval zou ik uitzoeken hoe het geld op Binance is gekomen om op die manier de terugweg te bepalen.

..

Als het op Binance allemaal BTC is en geen altcoins zou ik die BTC zelf naar Coinbase PRO of Bitvavo sturen ipv eerst omzetten naar USDT wat je onnodig fee op Binance kost.
Dat eerste lukt nog niet helemaal.
Over het tweede; ik dacht dat het allemaal BTC zouden zijn, maar het is praktisch geen BTC maar een mix van voornamelijk XVG (Verge), TRX (TRON), ADA (Cardano) en XRP (Ripple).
Heeft dat invloed op jullie advies? Bovenstaande eerst omzetten naar BTC of een andere Coin voordat er euro's van gemaakt worden?

Trouwens, Ik zie op Binance geen optie om te handelen naar euro's (1 van jullie tips). Kijk ik verkeerd of moet ik dan Binance.je gebruiken en een account aanmaken daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
AceAceAce schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:11:

[...]

Over het tweede; ik dacht dat het allemaal BTC zouden zijn, maar het is praktisch geen BTC maar een mix van voornamelijk XVG (Verge), TRX (TRON), ADA (Cardano) en XRP (Ripple).
Heeft dat invloed op jullie advies? Bovenstaande eerst omzetten naar BTC of een andere Coin voordat er euro's van gemaakt worden?

Trouwens, Ik zie op Binance geen optie om te handelen naar euro's (1 van jullie tips). Kijk ik verkeerd of moet ik dan Binance.je gebruiken en een account aanmaken daar?
Niet alle alts kan je omzetten naar euro op binance. Je moet dan eerst naar eth of btc bijvoorbeeld.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:09:
[...]

Als je daar nee invult terwijl het ja moet zijn ben je niet eerlijk, terwijl de BD graag wil dat je eerlijk bent.
Wellicht vul jij het allemaal goed in en er zijn er zat die dat niet doen. ;)
Tja, als je dat doet heet dat belastingontduiking en dat is strafbaar. 5k euro in crypto boven die grens zal de belastingdienst waarschijnlijk een worst wezen, maar als jij over 5 jaar een huis van een miljoen en een Porsche Carrera op je naam hebt staan, verder geen geregistreerde schulden, en altijd "minder dan 30k bezittingen" gehad.. dan komt de fiscus wel een paar vragen stellen. Dan is het aan jou om aan te tonen hoe je aan dat geld gekomen bent. Als dan blijkt dat je jaren een flinke stash crypto hebt verzwegen ben je de lul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen. Mijn punt is dat het de BD niet zal boeien als je dat vinkje bij "overig vermogen" niet aanvinkt op het moment dat je bij de vraag daaronder (naar eerlijkheid) "nee" invult.

Ik moet wel zeggen, een aantal jaar terug stond op de site van de belastingdienst nog duidelijk iets als "als je vermogen niet boven de heffingsvrije grondslag komt, dan hoef je het niet op te geven". Dergelijke tekst kan ik nu nergens meer terugvinden. Ik heb geen zin om de wetboeken na te pluizen :P.

Feit blijft, het vinkje bij "overig vermogen" zegt natuurlijk helemaal niets als je vervolgens niet op hoeft te geven wat dat dan is of hoeveel dat is, wat het geval is als je bij de volgende vraag nee invult :)

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 26-08-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
AceAceAce schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:11:

[...]

Ik heb geen idee om hoeveel het gaat en wil dat ook niet weten maar zo wordt het wel ietjes complexer. Ik handel bijna niet meer op Binance dus ik weet zo even niet meer welke handelsparen ze aanbieden maar idd omzetten naar BTC of als het kan LTC of iets anders wat wat sneller werkt en goedkopere transacties heeft.
Wat betreft euro's kan ik me herinneren dat de gewone Binance dit niet aanbiedt maar wellicht de .je versie wel. Overigens kun je sommige van deze coins ook direct versturen naar een fiat exchange. Iig XRP kan bijv.direct naar CB en Bitstamp etc. en welicht de anderen richting Bitvavo zodat je niet eerst terug naar BTC hoeft.

Nog een tip. Die coins zijn op een of andere manier daar terecht gekomen dus er moeten meer accounts zijn bij exchanges (die fiat accepteren). Ik ken eigenlijk ook niemand die niet meerdere accounts heeft voor snelle storting/uitbetaling/arbitrage dus het kan lonen om nog even verder te graven. Nog een tip, mensen zijn domme kuddedieren dus denk niet te moeilijk, zoek gewoon in de mail op de naam van grote(re) exchanges en je vindt ze vanzelf terug. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:28:
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen. Mijn punt is dat het de BD niet zal boeien als je dat vinkje bij "overig vermogen" niet aanvinkt op het moment dat je bij de vraag daaronder (naar eerlijkheid) "nee" invult.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het gaat er om dat je je vermogen netjes op geeft en bij vragen kan onderbouwen waar het allemaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

.oisyn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:28:

Ik moet wel zeggen, een aantal jaar terug stond op de site van de belastingdienst nog duidelijk iets als "als je vermogen niet boven de heffingsvrije grondslag komt, dan hoef je het niet op te geven". Dergelijke tekst kan ik nu nergens meer terugvinden. Ik heb geen zin om de wetboeken na te pluizen :P.

Feit blijft, het vinkje bij "overig vermogen" zegt natuurlijk helemaal niets als je vervolgens niet op hoeft te geven wat dat dan is of hoeveel dat is, wat het geval is als je bij de volgende vraag nee invult :)
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik ben van mening - en ik heb nog geen correspodentie of jurisprudentie gezien die ander suggereert - dat je gewoon de boel niet eerlijk invult als je dat vinkje niet aanvinkt.

Het is heel simpel: Als jij van 100 euro inleg in 2016 nu een miljoen maakt en je betaald dat uit en je gaat dan dat vinkje zetten en de belastindienst denkt gewoon even een steekproef te doen dan komen zij simpelweg tot de conclusie dat jij eerder je aangifte niet eerlijk ingevuld hebt. Zou wat zijn zeg, dat je pas eerlijk hoeft te zijn als de BD geld van je krijgt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:30:
[...]

Ik heb geen idee om hoeveel het gaat en wil dat ook niet weten maar zo wordt het wel ietjes complexer. Ik handel bijna niet meer op Binance dus ik weet zo even niet meer welke handelsparen ze aanbieden maar idd omzetten naar BTC of als het kan LTC of iets anders wat wat sneller werkt en goedkopere transacties heeft.
Wat betreft euro's kan ik me herinneren dat de gewone Binance dit niet aanbiedt maar wellicht de .je versie wel. Overigens kun je sommige van deze coins ook direct versturen naar een fiat exchange. Iig XRP kan bijv.direct naar CB en Bitstamp etc. en welicht de anderen richting Bitvavo zodat je niet eerst terug naar BTC hoeft.

Nog een tip. Die coins zijn op een of andere manier daar terecht gekomen dus er moeten meer accounts zijn bij exchanges (die fiat accepteren). Ik ken eigenlijk ook niemand die niet meerdere accounts heeft voor snelle storting/uitbetaling/arbitrage dus het kan lonen om nog even verder te graven. Nog een tip, mensen zijn domme kuddedieren dus denk niet te moeilijk, zoek gewoon in de mail op de naam van grote(re) exchanges en je vindt ze vanzelf terug. :)
Als ze ze kunnen versturen dan kunnen ze toch elders een nieuw account aanmaken om het uit te keren? Als het maar van binance af komt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:33:
[...]

Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik ben van mening - en ik heb nog geen correspodentie of jurisprudentie gezien die ander suggereert - dat je gewoon de boel niet eerlijk invult als je dat vinkje niet aanvinkt.

Het is heel simpel: Als jij van 100 euro inleg in 2016 nu een miljoen maakt en je betaald dat uit en je gaat dan dat vinkje zetten en de belastindienst denkt gewoon even een steekproef te doen dan komen zij simpelweg tot de conclusie dat jij eerder je aangifte niet eerlijk ingevuld hebt. Zou wat zijn zeg, dat je pas eerlijk hoeft te zijn als de BD geld van je krijgt. 8)7
Maar dat zijn de regels gewoon jaren geweest :). "Als je vermogen onder de grens van X ligt, dan hoef je niets op te geven".

En niet eerlijk, het is verdorie geen kleuterklas ;). Je kunt gewoon hardmaken dat die regels er altijd zijn geweest, en dat je ter goede trouw de optie niet hebt aangevinkt. Belangrijk is gewoon dat je kunt aantonen wanneer je je coins hebt gekocht en tegen welk bedrag. Dat bepaalt uiteindelijk of je je huidige vermogen op een eerlijke manier hebt gekregen en er geen inkomstenbelasting over betaald dient te worden. Dat ene vinkje zegt niets.

Ik zou me niet teveel zorgen maken als je altijd een onsignificant bedrag in crypto had en dat nooit heb opgegeven, op voorwaarde dat je nooit boven de heffingsvrije grondslag uitkwam.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 26-08-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Crypts schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:30:
[...]

Thanks. Ik heb wel het idee dat de overledene een deel van de relevante e-mails heeft verwijderd (en Gmail delete ze permanent na 30 dagen in de bin), aangezien ik een BTC deposit confirmation mail wel terug kan vinden, maar een voor XVG niet.
En Binance heeft een ruk-searchengine voor transaction history; blokken van max 3 maanden, Deposit/Withdrawal/Transfer zijn alleen los te querien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Innovi0 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:27:
[...]

Tja, als je dat doet heet dat belastingontduiking en dat is strafbaar. 5k euro in crypto boven die grens zal de belastingdienst waarschijnlijk een worst wezen, maar als jij over 5 jaar een huis van een miljoen en een Porsche Carrera op je naam hebt staan, verder geen geregistreerde schulden, en altijd "minder dan 30k bezittingen" gehad.. dan komt de fiscus wel een paar vragen stellen. Dan is het aan jou om aan te tonen hoe je aan dat geld gekomen bent. Als dan blijkt dat je jaren een flinke stash crypto hebt verzwegen ben je de lul.
Dat huis en die auto koop je dan ook niet in Nederland, dat zou wel een extreem voorbeeldje zelfkastijding zijn. :P Gooi er nog wat meer tegenaan en je krijgt er in sommige landen gratis een paspoort bij. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:42
Liberteh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:33:
[...]

als je op het moment dat je dat invult je vermogen minder is dan 60k ga je toch ook geen ja invullen of wel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Kom op, jongens. Het is geen Rocket Science. De vraag van de BD uit het screenshot van
@.oisyn is of je vermogen hebt (met voorbeelden van vermogen). Het antwoord is een simpele JA of NEE.

Daarna komt de vraag of het totale bedrag van je vermogen boven X uit komt.
Als dat NEE is, dan is het antwoord bij de eerste vraag nog altijd JA.......

Vermogen bouw je op. Als je opeens veel geld hebt en je kan dus niet aantonen dat je dat in het laatste jaar hebt vergaard (omdat je al sinds 2017 minder dan belastbaar vermogen aan crypto hebt) dan heb je op vraag 1 nog altijd gelogen. In de ogen van de belastingdienst ben je dan een fraudeur.

Zelfde al dat ik een boete moet betalen omdat ik dus te laat mijn omzetbelasting indien die nihil zou zijn. Er zijn andere redenen nog dat ze dit vragen, zo zegt @.oisyn . Zo zijn er ook andere redenen dat ze vragen of je vermogen hebt behalve de belastbaarheid hiervan.

[ Voor 22% gewijzigd door Liberteh op 26-08-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AceAceAce schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:37:
[...]

Thanks. Ik heb wel het idee dat de overledene een deel van de relevante e-mails heeft verwijderd (en Gmail delete ze permanent na 30 dagen in de bin), aangezien ik een BTC deposit confirmation mail wel terug kan vinden, maar een voor XVG niet.
En Binance heeft een ruk-searchengine voor transaction history; blokken van max 3 maanden, Deposit/Withdrawal/Transfer zijn alleen los te querien.
Geen idee hoe handig je bent en hoeveel tijd je erin wil steken maar de API van Binance kan/kon dit wel. Scriptje hiervoor staat alleen op mijn pc thuis en die kan ik nu niet bereiken. :(
In dezelfde categorie social 'hacking' kun je proberen in te loggen op andere grote exchanges gebruik makend van dezelfde inlog gegevens. Er zijn er niet zoveel die euro's accepteren dus veel tijd hoeft dat niet te kosten en mocht het met het paswoord niet lukken dan kun je een nieuwe aanvragen via mail. Mensen gebruiken vaak dezelfde inlognaam en wat ik van je begrijp is er toegang tot mail dus wellicht dat dat eea iets makkelijker maakt. ;) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Hallo, mag het weer over Crypto gaan ipv hoe je de belasting kan ontduiken?

#ouwezemelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:38:
[...]

Dat huis en die auto koop je dan ook niet in Nederland, dat zou wel een extreem voorbeeldje zelfkastijding zijn. :P Gooi er nog wat meer tegenaan en je krijgt er in sommige landen gratis een paspoort bij. :+
Er zijn altijd genoeg manieren om "zwart geld" (want dat is het dan) uit te geven. Je moet dan alleen wel accepteren dat je gelimiteerd bent in waar, waar aan en hoe je het uit kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Wat vinden wij van Cocos ?

https://www.cocosbcx.io/

Ook op Binance te traden.
The platform for the next generation of digital game economy.
Cocos-BCX' , fully named 'Cocos BlockChain Expedition', aims to create an integrated multi-platform runtime environment for games, providing developers with the convenience and completeness in game development, while bringing users a whole new gaming experience, unprecedented gaming status, and with all the assets obtained in the games being wholly owned by the users.
Staat nog lekker laag nu.
Pas op diverse FB groepen gepromote (vandaar de stijging de afgelopen dagen?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Innovi0 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:50:
[...]

Er zijn altijd genoeg manieren om "zwart geld" (want dat is het dan) uit te geven. Je moet dan alleen wel accepteren dat je gelimiteerd bent in waar, waar aan en hoe je het uit kan geven.
Als je je daar druk om moet maken lijkt het me dat je juist in een positie zit waarin je je daar niet druk om hoeft te maken. :+

Anders gezegd? When moon? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Even wat teveel geld uitgegeven deze vakantie dus 0.1 BTC aan het cashen. Was alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatst wat eruit heb gehaald. Een goede oefening voor als ik eind dit jaar m'n hypotheek ermee kan aflossen 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Nu zijn er zat shorts open en stoplosses boven 11.5..
Dat was iets van de 6e bearish fake out notabene door de weeks met genoeg traders.

Omhoog dus Omlaag wilt het duidelijk niet, kan niet eens de 10.5 aantikken

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 26-08-2020 14:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:57:
Nu zijn er zat shorts open en stoplosses boven 11.5..
Dat was iets van de 6e bearish fake out notabene door de weeks met genoeg traders.

Omhoog dus Omlaag wilt het duidelijk niet, kan niet eens de 10.5 aantikken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXm4RTorpc2SNY8QYZCvDyCdMA8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VkxPpstotQFjZ8uXHCHxqGMm.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lange tijdframe ben ik ook bullish. Neemt niet weg dat op korte tijdframe er best nog wel wat af kan. Er is nog niks serieus terug getest de hele run omhoog. En zolang we niet weer een level terug omhoog kunnen gainen kijk ik eerst omlaag voor een entry. Mensen hebben alleen geen geduld meer lijkt het wel. Er kan wel even overheen gaan qua tijd namelijk.

(Edit: we maken gedurende ongeveer 10 dagen nu lower highs en lower lows. Een duidelijke verandering ten opzichte van dat wat we hiervoor deden. Zolang dat niet veranderd kijk ik eerst omlaag)
A87 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:40:
[...]

allemaal short term/scale movement. Echt grote moves omlaag zie je weken van te voren al aankomen. Dit was een paar procent.
Nix gebeurd maar een hoop overleveraged shorts die open staan. Geen markt die zomaar uit het niets omlaag valt zonder aanwijzing. Anders zat je al lang op 0,0

Nix geks te zien op grote timeframe

Zit zat groot geld in wat pas uitstapt op veel hogere nummers 16k 20k, etc

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 26-08-2020 15:50 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:34:
Lange tijdframe ben ik ook bullish. Neemt niet weg dat op korte tijdframe er best nog wel wat af kan. Er is nog niks serieus terug getest de hele run omhoog. En zolang we niet weer een level terug omhoog kunnen gainen kijk ik eerst omlaag voor een entry. Mensen hebben alleen geen geduld meer lijkt het wel. Er kan wel even overheen gaan qua tijd namelijk.

(Edit: we maken gedurende ongeveer 10 dagen nu lower highs en lower lows. Een duidelijke verandering ten opzichte van dat wat we hiervoor deden. Zolang dat niet veranderd kijk ik eerst omlaag)

[...]
12.5k is higher high kerel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
En de volgende stap voor ICON. Weer 10m+ users erbij
BREAKING: Shinhan Bank, one of Korea's 🇰🇷 4 largest banks, has just announced integration of ICONLOOP's MyID (DID solution) DIRECTLY to it's NATIVE banking app, SOL.

SOL app (10 Million+ downloads) will use @Helloiconworld
MyID for logins and OTPs in the future. $ICX.
https://twitter.com/marku.../1298429805545664513?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A87 Volgens mij wil je gewoon niet begrijpen wat ik zeg. Prima.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

OK... ik volg je is ff een keer m8 :P

Kleine inleg in ICON gedaan net.
De helft van mijn hypotheek.

Nee geintje 8)7
Gewoon een klein flufje

[ Voor 3% gewijzigd door FijneKerst op 26-08-2020 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Weer een nieuwe piek voor dot... heel snel boven de 6 usdt

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 26-08-2020 16:26 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:12:
@A87 Volgens mij wil je gewoon niet begrijpen wat ik zeg. Prima.
High HIGH higher low

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:59

spok9

Groen...

Man man, Dot vertrekt alweer? Niet eens een heel klein dipje om terug te kopen?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spok9 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:29:
Man man, Dot vertrekt alweer? Niet eens een heel klein dipje om terug te kopen?
Echt irritant!! Wacht al sinds de 5 usdt maar ben maar weer op de trein gesprongen.. hopelijk niet te laat.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 26-08-2020 16:31 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Innovi0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:52:
[...]

[Afbeelding]
Wel een gevalletje "buy high". Ik hoop dat het goed uitpakt voor je ;).
So far so good !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Denk dat DOT zo een stopje maakt bij de 6$. Meteen de helft verkopen en in LEND steken denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Kleine inleg in ICON gedaan net.
De helft van mijn hypotheek.

Nee geintje 8)7
Gewoon een klein flufje
Ik ben er net weer uit met 10% winst in sats :+

Buy 4963, sell 5463. Noice.

Nu OMG nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 14:29
Serieuze vraag, los van ICX, maar hoe vertaalt meer gebruikers/transacties zich in een hogere prijs? Of houdt dat geen verband tot elkaar perse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:38:
[...]

Ik ben er net weer uit met 10% winst in sats :+

Buy 4963, sell 5463. Noice.

Nu OMG nog even.
BAT en QTUM al aardig up, dan volgt OMG vanzelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnub schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:42:
[...]

Serieuze vraag, los van ICX, maar hoe vertaalt meer gebruikers/transacties zich in een hogere prijs? Of houdt dat geen verband tot elkaar perse?
Gerucht of nieuws = pump.

Meer heb je niet nodig voor crypto.

En nee de prijs is puur speculatie gedreven, dus afhankelijk van vraag en aanbod.

Dus gebruik/transacties en de prijs heeft geen directe correlatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:49:
[...]

Gerucht of nieuws = pump.

Meer heb je niet nodig voor crypto.

En nee de prijs is puur speculatie gedreven, dus afhankelijk van vraag en aanbod.

Dus gebruik/transacties en de prijs heeft geen directe correlatie.
Thanks duidelijk, dat idee had ik al. We komen nu op een punt dat bepaalde coins echt in gebruik genomen gaan worden in het 'normale' leven. Het is dan wel interessant om te zien of dit enig effect heeft op de prijs van munten die wel (veel) worden gebruikt en munten die puur speculatief worden gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnub schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:51:
[...]

Thanks duidelijk, dat idee had ik al. We komen nu op een punt dat bepaalde coins echt in gebruik genomen gaan worden in het 'normale' leven. Het is dan wel interessant om te zien of dit enig effect heeft op de prijs van munten die wel (veel) worden gebruikt en munten die puur speculatief worden gebruikt.
Echte wereldwijde adoptie zal inderdaad vermoedelijk wel een positief prijseffect met zich meebrengen.

Als iedereen het wil hebben/nodig heeft en er en beperkt aantal coins in omloop is, tja, dan kan het hard gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Freshnub schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:51:
[...]

Soms heeft het ook eennegatief effect als blijkt dat de coin en de real-life usecases geen enkel verband blijken te hebben, en de ico en verkoop slechts voor het funden gebruikt zijn 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MOOOOONNN!! Wat gaan DOT en LINK prachtig :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FijneKerst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:21:
Ben ik zo onbegrijpelijk? Excuus...
Buy low - sell high. Like a boss
Freshnub schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:42:
[...]
Denk dat deze vraag heel relevant is voor veel cryptoprojecten. De coin is immers geen aandeel in het bedrijf. In deze gekke wereld vertaald adoptie zich vaak wel in een waardestijging van een coin. Veel meer kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Damn, twijfelde 2 uur geleden nog om toch maar weer in dot te stappen, niet gedaan... nu weer aan het twijfelen natuurlijk 8)7

Ingestapt, lijkt nog wel ruimte naar boven te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door spok9 op 26-08-2020 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hoe hard gaat Polkadot crashen als op CMC blijkt dat het vlak onder Chainlink staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:00:
Hoe hard gaat Polkadot crashen als op CMC blijkt dat het vlak onder Chainlink staat?
Hopelijk verdient DOT een plaatsje boven LINK :) Ik ga zo maar wat afbouwen, want dit gaat mij té goed....

Heb jij je LINK nog?

Edit: 50% DOT nu in ETH/BTC gestoken.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 26-08-2020 18:06 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Tis tegenwoordig zo lastig om advies te geven mbt crypt, buurjongen heeft eergisteren ingezet voor het eerst. 100 euro winst.

En vraagt nu wat moet ik doen? Laten staan of winst pakken en weer inleggen.

Vroeger zou ik zeggen ja en doe dit elke week om bitcoin vermogen op te bouwen en vervolgens een deel te holden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jzoin2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:06:
Tis tegenwoordig zo lastig om advies te geven mbt crypt, buurjongen heeft eergisteren ingezet voor het eerst. 100 euro winst.

Vroeger zou ik zeggen ja en doe dit elke week om bitcoin vermogen op te bouwen en vervolgens een deel te holden.
Heel simpel antwoord: Hem zelf laten bepalen, nooit anderen financieel advies geven. Been there, done that. Volgende vraag is of je voor hem wil traden met een apart accountje omdat hij daar zelf geen tijd voor heeft en het niet begrijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:03:
[...]

Hopelijk verdient DOT een plaatsje boven LINK :) Ik ga zo maar wat afbouwen, want dit gaat mij té goed....

Heb jij je LINK nog?

Edit: 50% DOT nu in ETH/BTC gestoken.
De helft. Ik heb de helft een weekje geleden verkocht. Voel lichte fomo om dit deel terug te kopen. Maar denk dat het verstandig is om iets te spreiden. Mijn simpele gedachte zegt dat een top5 coin eerder terug gaat zakken dan flink stijgen.

Maar kwam vanmorgen ook deze tegen:

https://twitter.com/awrigh01/status/1298387653784633347?s=20

Iets over een Chainlink intergratie in Office om data uit MS Word naar MS Excel te krijgen. Ik ken de details niet maar het klinkt facking bullish ofniet dan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
Hoe hard gaat Polkadot stijgen als op CMC blijkt dat het vlak onder Chainlink staat?
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 11:22
Ik wilde daarstraks nog wat bijkopen, gaat ineens alles moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 11:22
Met het tempo waarop CMC werkt staat Polkadot boven Chainlink zodra ze de info eindelijk eens hebben doorgevoerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Maar ergens de komende tijd komt er toch een joekel van een rode dot candle... brrrrr

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 08:44
Heisenbug schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:42:
Ik wilde daarstraks nog wat bijkopen, gaat ineens alles moon.
Ja ziet er opeens goed uit. Als dit de correctie was dan teken ik daarvoor.

Ik stop vandaag eens vroeg met crypto trouwens. Merk dat als ik er vlak voor bedtijd nog mee bezig ben dit ten koste gaat van de slaapkwaliteit. En dat is deze flauwekul niet waard :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dit het moment dat OMG mijn sell orders gaat raken en ik 2 trades winstgevend sluit voor het eerst in mijn fucking leven?

Edit: Hahha ja! Ik ben ze kwijt op 4763.

Ik heb gewoon buy low sell high gedaan gasten!

Je weet dat het echt bullmarkt is, wanneer een baviaan als ikzelf sats kan stacken. :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2020 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Pelox schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:49:
Maar ergens de komende tijd komt er toch een joekel van een rode dot candle... brrrrr
De rode candle die alle andere rode candles overbodig maakt zou Jaap Kooiman zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
jzoin2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:06:

Het beste advies is om nooit advies te geven, en zeker je buurjongen niet. Je kan hem hoogstens uitleggen hoe het werkt en de keuzes dan aan hem laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:55:
[...]

Het beste advies is om nooit advies te geven, en zeker je buurjongen niet. Je kan hem hoogstens uitleggen hoe het werkt en de keuzes dan aan hem laten.
Zo had mijn buurjongen van net 18, twee autoflowertjes staan in potjes van een liter of 3.

Ik heb me echt in moeten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:08:
[...]

Zo had mijn buurjongen van net 18, twee autoflowertjes staan in potjes van een liter of 3.

RTFM!!!!! |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

REN, DOT, LEND, LINK, BAND *O*

Nog niemand hier in REN trouwens? Vanaf 1-1-2020 tot nu: +862% 8)7
Had vorig jaar voldoende REN voor een dark pool node, maar heb (tot mijn spijt) de helft verkocht.
Ik denk dat de koers zo stijgt, mede doordat mensen een node willen hebben draaien, omdat dat gewoon ontzettend lucratief gaat zijn.

Het aantal renBTC in omloop stijgt parabolisch de laatste maanden. renBTC komt bijna de top#100 al in.

Er zijn geruchten dat ze binnenkort ook Chainlink en ETH gaan wrappen, dus nog meer vraag naar REN.

[ Voor 185% gewijzigd door Mooody op 26-08-2020 19:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:12:
[...]

Heel simpel antwoord: Hem zelf laten bepalen, nooit anderen financieel advies geven. Been there, done that. Volgende vraag is of je voor hem wil traden met een apart accountje omdat hij daar zelf geen tijd voor heeft en het niet begrijpt...
Lol hij vroeg letterlijk, kun jij de pot beheren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:08:
[...]

Autoflower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jzoin2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:22:
[...]

Lol hij vroeg letterlijk, kun jij de pot beheren...
Ja, zie :)

Ik heb een keer van familie gehoord: Als je toch aan het traden bent, kan je dat toch ook voor ons doen? Toen ging er bij mij een enorme knop om en was ik er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Geen probleem mee, vertel gewoon ik de pot jij alles kwijt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:52
Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:24:
[...]

Ja, zie :)

Ik heb een keer van familie gehoord: Als je toch aan het traden bent, kan je dat toch ook voor ons doen? Toen ging er bij mij een enorme knop om en was ik er klaar mee.
YouTube: And it's gone (original)

Traden voor een ander doe je zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Die wilde ik net posten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
En dit is dus waar je geld kwijtraakt.

Denken dat een coin weer gaat dalen, uitstappen, coin stijgt door, toch maar weer instappen.

2x transactiefees kwijt en 3% groei door de neus geboord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn speciale bloemen die je als luchtverfrisser in de auto kunt gebruiken.

Deze hebben vaak een ruime pot nodig en voldoende fosfor en kalium zodra de bloemen verschijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd En in een ruime pot planten die krengen want je wilt ze niet verpotten want dat stilstaan is zonde. Die dingen bloeien vrij snel. Ook vaak mee bezig geweest vroegah. Wel leuke hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Mijn TA voor DOT (Polkadot)
Over paar maanden waarde...

stapel stenen in een leuk stad (huisje) met leuk autootje
____________________________________________ = $ 120,00 +/- 10%

aantal DOT in PF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alles staat even op pauze, gaat Bitcoin zo de richting bepalen? Helemaal uit DOT en LINK en dus volledig in fiat. Maar klaar om weer in te stappen...

@jzoin2 Jaapio neemt een loopje met je, van autoflowers kan je bijv. touw maken. Een restproduct van deze plant verkopen ze ook nog weleens voor woekerprijzen in plastic afsluitbare zakjes, sommige mensen roken dat op en komen er zelfs vanuit het buitenland voor naar Nederland toe. Uiteraard zonde om het weg te gooien.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 26-08-2020 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Vandaag ook een leuk runnetje met serum gemaakt, ook daar weer te vroeg uitgestapt.

My weak hands are killing me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:01:
@jzoin2 Jaapio neemt een loopje met je, van autoflowers kan je bijv. touw maken. Een restproduct van deze plant verkopen ze ook nog weleens voor woekerprijzen in plastic afsluitbare zakjes, sommige mensen roken dat op en komen er zelfs vanuit het buitenland voor naar Nederland toe. Uiteraard zonde om het weg te gooien.
Kijk, nog een onderwerp dat me aan het hart gaat. En longen. En beurs.

En zo lang het niet fatsoenlijk gerugeleerd gaat worden, blijven die woekerprijzen helaas...op dat gebied staan we niet stil, maar hobbelen we achteruit in NL...en buitenlanders zijn hier in het zuiden niet welkom voor dat doeleinde...

Ontopic: Is er al een weedcoin?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
deppenboks schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:04:
Vandaag ook een leuk runnetje met serum gemaakt, ook daar weer te vroeg uitgestapt.

My weak hands are killing me
Dan kunnen wij elkaar de weak hand schudden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:08:
[...]

En zo lang het niet fatsoenlijk gerugeleerd gaat worden, blijven die woekerprijzen helaas...op dat gebied staan we niet stil, maar hobbelen we achteruit in NL...en buitenlanders zijn hier in het zuiden niet welkom voor dat doeleinde...

Ja. Stelletje kutblowers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]
Dat dacht ik wel, maar kan hem nu niet vinden op CMC... En een smokecoin is er ook niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Buy high, sell high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:11:
[...]

Dat dacht ik wel, maar kan hem nu niet vinden op CMC... En een smokecoin is er ook niet.
deadcoins.com checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 19:25
HomePlayer schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:54:
Mijn TA voor DOT (Polkadot)
Over paar maanden waarde...

stapel stenen in een leuk stad (huisje) met leuk autootje
____________________________________________ = $ 120,00 +/- 10%

aantal DOT in PF
Vind je het erg als ik je lijntjes niet overtrek?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
[...]

https://hempcoin.org/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Interessant, thanks. En ze draaien op Komodo, dan moet @TuutjDrie er eigenlijk ook een tuutje of drie van aanschaffen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hempcoin inderdaad _O-

Even de green whitepaper doorlezen:

https://hempcoin.org/whitepaper-thc.html

Veelbelovend project. Beste manier van long term opslag: paperwallet _O-

Tevens PoS (Proof of Stoned)

Beste manier om in te lezen op het project: knetter stoned worden en deze muziek opzetten:

Na 3 minuten zit je eten te bestellen op thuisbezorgd.nl en ben je vergeten wat je ook alweer aan het doen was.

*Disclaimer: hempcoin kan een goede investering zijn omdat veel early investors hun privatekey zijn vergeten, je investering kan echter ook in rook opgaan!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

DAMAGE schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:51:
@Verwijderd En in een ruime pot planten die krengen want je wilt ze niet verpotten want dat stilstaan is zonde. Die dingen bloeien vrij snel. Ook vaak mee bezig geweest vroegah. Wel leuke hobby.
Mijn vorige buurman had ook zo’n hobby, halve zomer de weeïge stank van die planten in je tuin :X

Dot maar weer verruild voor btc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓/▒\▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓/░▒░\▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓▓▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓N▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓O▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓O▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓M▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓▓▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓1▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▌▓▓▓▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓█▌▓█▓▐█▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓██▌▓█▓▐██▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓███████████▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Riep een maand geleden dat we Polkadot in de gaten moeten houden, maar dit slaat nergens op. Gaat straks Chainlink voorbij. Wie weet meer waarom DOT zo hard gaat. Is het enkel FOMO of speelt er meer?

Ik zet ze gewoon naast mijn XTZ in de kast, beide projecten vind ik interessant genoeg om te hoddlen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:58:
Wie weet meer waarom DOT zo hard gaat. Is het enkel FOMO of speelt er meer?
Ik denk dat het niet veel meer is dan hype op de Binance listing na. Sinds ie op Binance staat is het publiek enorm veel groter geworden en dan wil het vaak wel.
Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!