Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.749 views

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Vo0di schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:34:
Gister YFV voor elf dollar ingekocht :*) Maarja, wanneer verkoop je zoiets? :+
Waar heb je meer spijt van:
- Als je nu verkoopt, 400% winst pakt, en de koers gaat verder omhoog
- Je nu niet verkoopt, de koers weer terug zakt naar 20 en je bent 60% van je winst kwijt.

Wees slim en verkoop minimaal 20%. Dan is je inleg er uit zijn de rest van je coins gratis.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:56

Bever!

3

Gelukszoekr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:18:
Wat hebben zo'n beetje al deze DeFi projecten en swapsites (Uniswap, Balancer etc) met elkaar gemeen? Het draait op Ethereum. Allemaal hebben ze dus last van de crazy gas prijzen. Oftewel de schaalissues van Ethereum.

Alle credits voor de tip van @Mooooody xDai.

Een sidechain van Ethereum dat het schaalprobleem kan oplossen. Het ding is al flink gepumpt maar heeft denk ik wat minder risico. Je investeert niet in de hype, maar in de backend.
Dont believe the hype

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 01:07

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:40:
Haha yfi dikke rode candle omlaag. Had ik nou naar niet ge-fomod haha. Even goed in de gaten houden anders schop ik het weer eruit.
Bepaal sowieso voor jezelf altijd een moment waarop je de handdoek in de ring gaat gooien, anders blijf je toch vaak langer zitten dan je eigenlijk had moeten doen.

Er komt ook een moment waarop men bepaalde bedragen bij een cryptocurrency als "laag" gaat ervaren en dus in gaat stappen.

Een koers/bedrag went en YFI nu op 29k kopen klinkt voor velen al mooi als die eerder vandaag nog de 38k heeft aangetikt, want dat bedrag zou dus zo weer gehaald kunnen worden. Aan de andere kant zien weinig mensen hier bijv. Bitcoin nog als een scam en is het scam gehalte van YFI vele malen hoger. Daarnaast is de stijging te snel gegaan, dus kan de daling ook enorm snel gaan.

Laten we wel wezen, veel mensen zouden nu zonder problemen op 11.6k in Bitcoin stappen, dat is puur omdat de koers al vaker op dit punt en ook hoger en lager is geweest. Het voelt dus stabieler, maar er is ook bij Bitcoin enorm veel ruimte naar beneden en dat kan binnen enkele uren ook al gebeuren, toch zijn we daar allemaal minder voorzichtig mee.

Benieuwd of YFI here to stay is, of dat het gewoon nu een tijdelijke hype is. Ik vermoed dat laatste. Blijf in ieder geval erg voorzichtig, stap niet in als je het eigenlijk niet aandurft. Stap alleen in als je bereid bent om binnen een uur 10k van de koers af te zien gaan.

Mijn strategie bij YFI vanaf nu: Bepaal wat je er maximaal in wilt steken (lees: Wat je maximaal volledig kwijt wil raken), deel dat door bijv 4. Koop steeds voor 25% in en koop bij als hij verder stijgt, stel een stop loss in boven het eerste aankoopbedrag. Stijgt hij verder, koop nogmaals 25% in nadat je de stop loss weer hebt verhoogd. Repeat, repeat. Daalt hij na je eerste instapmoment: Zorg dat je een stop loss hebt staan en met je vinger boven de verkoop knop kunt hoveren. Verkoop dan bijv. 50% en kijk het even verder aan, of verkoop direct alles als je je er niet ok bij voelt (maar dan had je eigenlijk ook niet in moeten stappen).

Ik kijk of ik het zo weer aandurf, of verder ga naar een andere coin.

Edit: Ingestapt en stop loss vlak onder de 3m MA25 staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FBeSnkQu6Dkk3WfK4LhPp0okxs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Uj9zwa4kngh0X2GieTnfpRio.png?f=user_large
Sorry voor de market orders ;)

Edit 2: Inmiddels de stop loss naar 31.425 (in profit) verhoogd.
Edit 3: Stop loss geraakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zaiqd6BGqH5m4JNnbs5tzYeORG0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DTkIXcoIxr4g14INY28ZGA9S.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 14:30 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 22:58

Chaes

#HODL

Chaes schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:42:
Hebben er nog mensen hier meegedaan aan de Coinmarketcap - BAND quiz?
Zo ja, heb je de tokens al ontvangen?
Iemand?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 14:36
Nee nog steeds niks ontvangen

Verwijderd

Wat staat hier in Jip en Janneke taal?

* Jaapio lacht al dapper mee maar snapt er niks van

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:49
LTC heeft een klein sprintje getrokken om de MA99 te raken, voorbode voor BTC naar 11700 en hoger?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat @DaCoTa zijn avatar het prima uitbeeldt :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Er moet een topic komen.. '' Shitcoins''

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

A87 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:49:
Het grote cryptocurrency shitcoin topic.

Met A87 als moddereter.

Met als globale topic warning:

En zoals altijd: investeer nooit minder dan all-in in shitcoins, als het kan met x125 leverage!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:57:
[...]

Het grote cryptocurrency shitcoin topic.

Met A87 als moddereter.

En zoals altijd: investeer nooit minder dan all-in in shitcoins, als het kan met x125 leverage!
En er mag enkel op Bitmex Testnet gehandeld worden :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
A87 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:49:
Wat is dan het verschil met dit topic? Misschien gewoon de titel veranderen?

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:57:
[...]

Een paar weken geleden kon wel ''het global warming'' topic met mij als moderator. Iedereen met te veel uitstoot mij belasting betalen

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 30-08-2020 15:17 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LTC maakt inderdaad een mooie move, ETH staat ook op het punt van uitbreken. Als dat lukt, dan gaat Bitcoin waarschijnlijk daarna ook. Benieuwd of dat zo uitpakt en wat dat met de alts doet.

Geen voorspelling, puur een optie met een relatief grote kans op basis van het verleden.

Edit: YFI gaat flink naar beneden... En ETH lijkt er inderdaad voor te gaan... ETH en BTC ingekocht.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 15:46 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LINK vs LINKDOWN is ook interessant. Toen LINK op 20 dollar stond was de low van LINKDOWN 0.264. Nu zit LINK op nog geen 18 en heeft LINKDOWN de 0.245 aangetikt.

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 14:42
PilatuS schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:37:
LINK vs LINKDOWN is ook interessant. Toen LINK op 20 dollar stond was de low van LINKDOWN 0.264. Nu zit LINK op nog geen 18 en heeft LINKDOWN de 0.245 aangetikt.
Ik zag deze 'pairs' ook al op Binance staan en een beetje naar gekeken, het is toch zo dat de waarde van deze token omhoog gaat als LINK naar beneden zou gaan, althans dat lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring :P

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

spok9

Groen...

Die leveraged tokens zijn mooi hoor, ze worden elke 24 uur en bij grote moves gerebalanced om op 3x leverage te blijven. Er zit ook wel een kostencomponent in, waardoor ze langzaam waarde verliezen als de onderliggende coin gelijk blijft in waard.

Ik zit zelf al een tijdje met ethbull te handelen d:)b

Pfff... die fees op eth, dat hele DeFi kan zomaar de ondergang van eth worden als dat niet snel gefixt wordt...

[ Voor 25% gewijzigd door spok9 op 30-08-2020 16:04 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Marttt schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:40:
[...]

Ik zag deze 'pairs' ook al op Binance staan en een beetje naar gekeken, het is toch zo dat de waarde van deze token omhoog gaat als LINK naar beneden zou gaan, althans dat lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring :P
Dat klopt inderdaad. Het is een makkelijke manier om LINK zegmaar te shorten. Verder is het wel een hefboom token met 3x. Dus het gaat 3x zo hard omhoog of omlaag als LINK zelf. Ook betaal je nog een fee van 0.01% per dag als je er in zit.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Net een mooi pumpje WNXM mee kunnen pakken. Wat het is, geen idee.....

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 01:07
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Simpel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9IgPS-dxfGvGTVdjLzFELZ3tiw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RfQiVCGep3yR85zoRe5mlwV4.png?f=fotoalbum_large
Je leent met Aave, gooit de transactie door diverse liquidity pools en swaps heen, arbitreert ergens op, en wikkelt alles weer af. Je betaalt een boel fees, maar je hebt ook een boel winst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voor wat het waard is: YFI is op de 4H MA7 aanbeland:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x5RrBYuADlc-PubMgIM_d0_8PxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BKn6STvntNyOLqgnuDBSg1Rp.png?f=fotoalbum_large

Met de daily candle kan je nog niet zoveel. De montly overigens ook niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9edR35-hCuUDVAB1KiipTArHv8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xtlv2Mmkgi5mamPUorFDkWrp.png?f=user_large

Ik hou hem in de gaten, maar verder dalen naar de 4H MA25 of lager is zeer goed mogelijk en dan is +-20k een mogelijk volgend instapmoment. Veel ruimte naar beneden dus, mocht je het aandurven dan is de huidige koers (27.380) vlak onder de MA7 een optie, maar wees heel voorzichtig.

Edit: En daar gaan we weer, stop loss onderin de 28.2xx (Inmiddels verhoogd naar: 28.700, huidige koers: 29.108):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3Qn4tCqsZd91eCurH21Gdkf31c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JCTR8uX7FKJgOEC0E88G2F6m.png?f=user_large
Target: Iets onder de 3m MA25, dat is 30.100, OCO-sellorders op 29.975 en 29.995 USDT geplaatst. -> MA25 inmiddels iets lager, iets lager ingesteld.

Edit 2: Sell orders geraakt *O*. Grote kans dat hij nog verder door stijgt, maar toch mooi resultaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oijLbfQkNpMeyNoRrSuMxBBNbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sXwe2pQO3uSJ1iQT3nklSF2u.png?f=fotoalbum_large

Edit 3: 30.658 weer ingestapt, zal nu stoppen met hierover posten :)

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 17:33 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05
Pelox schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:32:
[...]

Als eth 10x gaat stap ik direct uit! :9
Goed plan! Deed ik ook op $16

Ik lul ook zomaar wat

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

spok9

Groen...

:) ik kocht m’n eerste bitcoin voor 38 dollar 8)7 Ruimschoots eerder verkocht dan x10 |:( Winst is winst toch? :*)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Taro schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:42:
Voor wat het waard is: YFI is op de 4H MA7 aanbeland:
[Afbeelding]

Met de daily candle kan je nog niet zoveel. De montly overigens ook niet :)
[Afbeelding]

Ik hou hem in de gaten, maar verder dalen naar de 4H MA25 of lager is zeer goed mogelijk en dan is +-20k een mogelijk volgend instapmoment. Veel ruimte naar beneden dus, mocht je het aandurven dan is de huidige koers (27.380) vlak onder de MA7 een optie, maar wees heel voorzichtig.

Edit: En daar gaan we weer, stop loss onderin de 28.2xx (Inmiddels verhoogd naar: 28.700, huidige koers: 29.108):
[Afbeelding]
Target: Iets onder de 3m MA25, dat is 30.100, OCO-sellorders op 29.975 en 29.995 USDT geplaatst. -> MA25 inmiddels iets lager, iets lager ingesteld.

Edit 2: Sell orders geraakt *O*. Grote kans dat hij nog verder door stijgt, maar toch mooi resultaat.
[Afbeelding]

Edit 3: 30.658 weer ingestapt, zal nu stoppen met hierover posten :)
Waarom heel voorzichtig ?
dit is crypto on his best :)

springt alle kanten op en waarschijnlijk een scam.
gewoon lekker meedoen >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wehave schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:35:
[...]

Waarom heel voorzichtig ?
dit is crypto on his best :)

springt alle kanten op en waarschijnlijk een scam.
gewoon lekker meedoen >:)
Altijd voorzichtig blijven met crypto :) Maar ik laat deze kansen idd niet aan mij voorbij gaan. Volgens mij zit ik nu zelfs op een persoonlijke ATH, ik ga maar weer eens wat afromen, de afgelopen 5-6 weken zijn echt niet normaal meer (ook wel te merken aan mijn enthousiasme denk ik ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 17:41 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Go ETH & BTC!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

ETH wel.. BTC niet zo..

BAND en KAVA daarentegen.... :9~

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• A87
  • Niet online

A87

Break out tijd in een paar uurtjes. richting 11k of 13/14k

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 30-08-2020 21:51 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:45:
Break out tijd in een paar uurtjes. richting 11k of 13/14k
Hahahaha...

grapjas.

Het gaat nog weken zijwaards,,, beetje up... beetje down...
Eind dit jaar gaan er pas klappen vallen..
(m.b.t. de grote coins, niet die volatiele shit.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• A87
  • Niet online

A87

FijneKerst schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:05:
[...]

Met kerst zijn er niet veel traders

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:10:
[...]

Met kerst zijn er niet veel traders
Das maar 2 dagen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI is weer vertrokken...

Ben echt benieuwd of er door alle aandacht voor andere coins nog wel ruimte is voor een nieuwe Bitcoin ATH. Bitcoin dominance is laag en er vloeit zoveel geld naar voornamelijk DeFi coins, dat ik er steeds minder vertrouwen in krijg. Aan de andere kant hoeft Bitcoin niet per se weer een nieuwe ATH te creëren als je er niet in zit voor de tech, er zijn voldoende andere kansen om een leuk rendement te maken.

Oh oh...

;)

Edit: 75% YFI op 35,797.80 weer verkocht, blijf met 25% zitten vannacht. Verder helemaal in fiat.

[ Voor 130% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 23:54 ]

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:41:
[...]

Ik kan prima tegen kritiek, maar je bent vrij theoretisch, belerend en zwart/wit in je reactie ipv naar de omstandigheden te kijken. Market orders zijn duurder en leveren je een slechtere prijs op, dat klopt, maar zoals je ziet gebruik ik op bijv. BTC een limit order, toen was er weinig volatiliteit en gebruik ik bij USDT een market order, toen was er een enorme volatiliteit, het gaat hier om honderden of duizenden dollars verschil per minuut. Ik durf wel te zeggen dat ik met limit orders minder rendement had gemaakt.

Je hoeft niet te zeggen dat iets knap of goed is, laat dat lekker achterwege. Maar ik heb op dit moment ook niet het idee dat jouw posts het niveau opkrikken. De TA's/trades die je de afgelopen weken postte hebben je volgens mij nou niet echt rendement opgeleverd en je posts hebben het niveau ook niet echt verhoogd.

Afijn, misschien ligt het aan mij, maar naar mijn idee gaat het traden je de laatste tijd niet goed af, baal je van alle mafkezen die in DeFi stappen en er winst mee maken en zie je graag een volwassen markt voor je. Misschien moet je daarvoor in het handelstopic ipv slowchat topic zijn?
Traden is wat mij betreft ook theoretisch en zwart/wit (je zit goed of fout, vrij simpel). Misschien klinkt iets belerend, maar ik denk dat ik over t algemeen t spelletje vrij goed door heb en het idd vaak beter weet (en ik stoor me aan oogkleppen en moonboys)

Als hier wat trades staan die mislukt zijn, so be it, zit 62% van de tijd fout over de afgelopen 2000+ trades (wel gezakt van 65% die het eerst was, lang leve trading journals). Ik dacht dat wat TA en wat reacties op anderen wel wat toevoegde, maar daar komt altijd maar bar weinig reactie op. Ik zoek de komende tijd wel weer wat TA-groepjes op telegram op die zich wel alleen op traden focussen, past me beter, zal hier wat minder actief zijn

Happy trading allen, geniet van de winst, neem die op tijd en probeer in de tussentijd wat op te steken. Benieuwd wie hier over een jaar nog rond wandelen

Fwiw, want aan achteraf resultaten posten heb je niks: juli/augustus waren de beste maanden ooit, mede dankzij defi (dat je iets bagger en een hype vindt neemt niet weg dat je t niet kan traden, al zal ik echt niks op uniswap doen). Maar dat zal voor iedereen gelden, als dat niet zo is moet je echt stoppen met traden en je geluk ergens anders gaan zoeken

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
FijneKerst schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:05:
[...]

Hahahaha...

grapjas.

Het gaat nog weken zijwaards,,, beetje up... beetje down...
send location >:)
YouTube: Khabib message to Connor McGregor "Location"

• A87
  • Niet online

A87

[h1]Goede Daily EN weekly close zojuist gehad[/h1]

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/z45t80gqfg.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 31-08-2020 02:45 ]

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Nieuwe week, nieuwe kansen!

[ Voor 170% gewijzigd door tony-stark op 31-08-2020 07:29 ]

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-11 21:52
Taro schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:50:
YFI is weer vertrokken...
Edit: 75% YFI op 35,797.80 weer verkocht, blijf met 25% zitten vannacht. Verder helemaal in fiat.
En weer geland...

Weer mooie tijd om wat DOT in te slaan ?

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
DJ-Promo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:28:
[...]

Ja alles begint met Y zag ook een YIL ofzo das LINK :P. Ik laat het aan mij voorbij gaan. Is zeker veel geld mee te verdienen zulke grapjes. Mijn klein AMPL bagje verkocht met iets verlies in BTC waarde, kan die ook uit de favorite list. Te veel daarin hebben is ook niet te doen.
Verkoop je serieus ampl terwijl er net 1 dag weer positieve rebase is?

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:33

raq

Kenny_026 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:37:
[...]

Ja, idd vreemde move. Of je moet er echt voor de short term in zitten en 50% winst hebben gepakt.
Gaan de vette ampl weken nu weer beginnen, wil die ook wel eens meemaken.

De tijd leert of het tij keert

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:30
Kenny_026 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:37:
[...]

Yop, in de FOMO gekocht en was er al snel achter dat ik te hoog had ingekocht en er niet achter sta.
Dus ingewisseld voor iets wat mij wel aanspreekt. Als die nu naar 100 dollar per stuk gaat prima.

• deppenboks
  • Niet online
Ik vind het juist fijn om verschillende meningen te horen hier en een beetje tegenwicht tegen het geschreeuw en de waan van de dag is mi heel erg welkom.

Dat ik niet reageer op TA is dat ik nog niet helemaal snap hoe het werkt (en de zin/tijd niet heb om het te leren). Zit hier nu een paar jaar mee te lezen en ik vind het superleuk om te zien hoe bepaalde patronen zich herhalen, inclusief het bijbehorende gedrag. Voor mij is het een hobby-tje on the side dus niet al te serieus.

Ik vergelijk het vaak met poker. Ook hier kan je met goed rekenen en kansen inschatten best een stabiele boterham verdienen, maar heb je ook genoeg eendagsvliegen die 1keer of zelfs structureel geluk hebben.
The_Goat schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:22:
[...]

Traden is wat mij betreft ook theoretisch en zwart/wit (je zit goed of fout, vrij simpel). Misschien klinkt iets belerend, maar ik denk dat ik over t algemeen t spelletje vrij goed door heb en het idd vaak beter weet (en ik stoor me aan oogkleppen en moonboys)

Als hier wat trades staan die mislukt zijn, so be it, zit 62% van de tijd fout over de afgelopen 2000+ trades (wel gezakt van 65% die het eerst was, lang leve trading journals). Ik dacht dat wat TA en wat reacties op anderen wel wat toevoegde, maar daar komt altijd maar bar weinig reactie op. Ik zoek de komende tijd wel weer wat TA-groepjes op telegram op die zich wel alleen op traden focussen, past me beter, zal hier wat minder actief zijn

Happy trading allen, geniet van de winst, neem die op tijd en probeer in de tussentijd wat op te steken. Benieuwd wie hier over een jaar nog rond wandelen

Fwiw, want aan achteraf resultaten posten heb je niks: juli/augustus waren de beste maanden ooit, mede dankzij defi (dat je iets bagger en een hype vindt neemt niet weg dat je t niet kan traden, al zal ik echt niks op uniswap doen). Maar dat zal voor iedereen gelden, als dat niet zo is moet je echt stoppen met traden en je geluk ergens anders gaan zoeken

Verwijderd

Zo, das lekker wakker worden...

KRL 130%, BTS 30%...

Asjemenou.

Edit: na wat onderzoek denk ik dat de pump op KRL niet legit is, foutje van coinmarketcap.

Crap. Achja, hodl.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2020 09:15 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
[...]

Ik dacht dat wat TA en wat reacties op anderen wel wat toevoegde, maar daar komt altijd maar bar weinig reactie op. Ik zoek de komende tijd wel weer wat TA-groepjes op telegram op die zich wel alleen op traden focussen, past me beter, zal hier wat minder actief zijn
[...]
Vet jammer! Ik mis de skills om je fatsoenlijk van repliek te dienen, maar lees de TA bijdragen altijd met veel interesse.

Iig bedankt voor je bijdragen.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Verwijderd

[...]

De slowchat is net als traden; je moet je emoties kunnen uitschakelen. :+

Gewoon blijven posten man, ik vind veel van je bijdrages ook gewoon prima, altijd interessant hoe iemand als jij tegen de marktsituatie aankijkt. En dat het soms eens botst tussen traders vanwege verschillende strategieën, kan gebeuren toch? Er zijn 1000 wegen die naar Rome leiden.

Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je de slowchat aan de wilgen hangt...

Je houdt de balans er altijd mooi in en als de bulls, moon en de euforie de overhand lijken te krijgen binnen dit topic vind ik het altijd mooi dat jij er keihard maar realistisch tegenin batst, en komen daar meestal prima discussies uit voort. Dat maakt je niet altijd de populairste Tweakert maar in mijn optiek zeker een hele gezonde toevoeging.

Als iedereen op 1 lijn zou zitten (TA?) was het ook maar een saaie boel. :+

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Heb zojuist mijn plukje Matic gestaked op het netwerk. Ze blijven op de wallet, dus vrij veilig.
Rewards zijn op het moment ruim 33% (!) (en minimaal 9,95% als 100% in stake is). Was niet van plan om snel te verkopen, dus prima.

Enige nadeel.... $30 aan ETH fees :')

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:06:
Heb zojuist mijn plukje Matic gestaked op het netwerk. Ze blijven op de wallet, dus vrij veilig.
Rewards zijn op het moment ruim 33% (!) (en minimaal 9,95% als 100% in stake is). Was niet van plan om snel te verkopen, dus prima.

Ze blijven in de wallet dus er zijn geen tokens verplaatst, waar betaal je de fees dan voor? Just curious..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:17:
[...]

Ze blijven in de wallet dus er zijn geen tokens verplaatst, waar betaal je de fees dan voor? Just curious..
Zoals ik het begrijp, maak je een delegating contract aan op het ETH netwerk ter bewijs dat je de tokens bezit.
Ik zie ze ook nog gewoon in mijn wallet staan, maar ze zijn wel locked. Bij unlocking duurt het 21 dagen voordat ze weer bruikbaar zijn.
Mocht ik het verkeerd begrijpen, dan hoor ik dat uiteraard graag :)

Normaal betaal je een paar dubbeltjes fee, maar tis extreem nu. Maar ik ga er vanuit het niet beter wordt de komende tijd.....

edit: nu twijfel ik zelf ook of dit wel klopt :P Ga het nog eens nalezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 31-08-2020 10:26 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11 15:46
(en ik stoor me aan oogkleppen en moonboys)
Zei er iemand moon?

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/YnkMcHgNIMW4Yfmjxr/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/igNx7sm9Ygj0k/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/QUXFpAlRnu8fp8mvtB/giphy.gif

:P

niet gaan je posts worden gewaardeerd!

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 31-08-2020 10:26 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Stokstaart
  • Nu online
Het is hier te stil..

• Innovi0
  • Niet online
Geen alts die moonen vandaag en bitcoin wacht rustig af wat goud doet.

• Stokstaart
  • Nu online
Innovi0 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:43:
[...]

Geen alts die moonen vandaag en bitcoin wacht rustig af wat goud doet.
Maar dan nog.. Laten we het hebben over verwachtingen, DeFi, shitcoins, parallellen met 2016/17, etc..

• vortexnl1982
Wat verwachten we van REN ? Ik heb gisteren een behoorlijke stack UTK verkocht (sorry @Mooooody :)). Dus ik zoek een nieuw slachtoffer coin om wat meer btc te verkrijgen.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:46:
[...]

Maar dan nog.. Laten we het hebben over verwachtingen, DeFi, shitcoins, parallellen met 2016/17, etc..
Na mijn recente aankopen van Matic, GXS, LEND, BAND en KAVA, HODL ik nu een beetje tot volgende maand.

Of 1 van die moet opeens 100-200% winst moonen.... dan trade ik weer ff wat.
:P

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54
Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:46:
[...]
Kom maar met wat inspiratie dan. Het is in mijn portfolio een rode dag. Op zulke dagen probeer ik dan maar wat andere nuttige dingen te doen, werken ofzo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Stokstaart
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Kom maar met wat inspiratie dan. Het is in mijn portfolio een rode dag. Op zulke dagen probeer ik dan maar wat andere nuttige dingen te doen, werken ofzo
Nou gisteren zei ik dat ik het zonde vond dat het geld voornamelijk in de DeFi-projecten stroomt, hetgeen ik als negatief beschouw. In 2016/17 stroomde het geld initiëel in BTC waardoor de aandacht in de mainstream zorgde voor steeds meer inflow. Gelijktijdig met de blow-off top van BTC gingen de alts parabolisch, terwijl het nu andersom lijkt (voor de DeFi's althans).

Ik vraag me gewoon af wat dat voor effect gaat hebben op de korte en middellange termijn.

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 14:42
Op het moment zit ik een beetje rond te kijken voor wat leuke trades voor vandaag, maar zie niet echt veel dingen waar ik zou in willen stappen.

Hoe zit iedereen hier eigenlijk in verdeling van PF, hebben jullie een short-term en long-term PF of één van de twee? Of juist veel meer bezig met traden of juist investeren? Persoonlijk heb ik mijn grootste deel voor de long-term op mijn ledger staan en trade ik een paar keer per week voor wat short term gains.
Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:02:
[...]

Nou gisteren zei ik dat ik het zonde vond dat het geld voornamelijk in de DeFi-projecten stroomt, hetgeen ik als negatief beschouw. In 2016/17 stroomde het geld initiëel in BTC waardoor de aandacht in de mainstream zorgde voor steeds meer inflow. Gelijktijdig met de blow-off top van BTC gingen de alts parabolisch, terwijl het nu andersom lijkt (voor de DeFi's althans).

Ik vraag me gewoon af wat dat voor effect gaat hebben op de korte en middellange termijn.
Wellicht dat het deze cycle juist andersom gaat, helemaal als je kijkt naar het verleden waar het steeds iets langer duurt voordat een top bereikt wordt (gezien van de halving). Natuurlijk komt hier wel een beetje S2F model bij kijken en natuurlijk weten we niet zeker of dit toepasbaar is op Bitcoin / cryptocurrency.

[ Voor 49% gewijzigd door Marttt op 31-08-2020 12:18 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Marttt schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:14:
Op het moment zit ik een beetje rond te kijken voor wat leuke trades voor vandaag, maar zie niet echt veel dingen waar ik zou in willen stappen.

Hoe zit iedereen hier eigenlijk in verdeling van PF, hebben jullie een short-term en long-term PF of één van de twee? Of juist veel meer bezig met traden of juist investeren? Persoonlijk heb ik mijn grootste deel voor de long-term op mijn ledger staan en trade ik een paar keer per week voor wat short term gains.
Zoiets ja.
Me BTC en ETH op de ledger om te HODL'en, XTZ op de legder voor staking.
De rest van me coins op Bitvavo en Binance om snel mee te kunnen traden ... al is "snel" bij mij gewoon snel handmatig inspringen als er opeens 20-30% winst is geweest of als hij 5-10% daalt...

• Innovi0
  • Niet online
[...]

Op lange / middel lange termijn zie ik nog steeds de bull-run voor ETH & BTC voor me. De (verwachte) inflatie zal nog meer investeerders trekken voor Bitcoin en de DeFi bubbel toont de kracht aan van de decentralised computing.
Ik zie wel dat de DeFi markt nu behoorlijk oververhit is op dit moment. Een significante prijs correctie in deze markt kan de prijs van ETH en BTC tijdelijk mee naar beneden trekken. Degenen die met bags achter blijven zullen niet zo snel weer bij kopen, dus we hebben ook een ETH & BTC correctie nodig om weer nieuwe investeerders aan te trekken.
Verder maakt het denk ik niet zo veel uit waar het geld in eerste instantie naar toe gaat. Bitcoin kan eigenlijk niet zonder alts, en visa versa. Als de alts niet meer verder willen zullen de winsten deels naar Bitcoin en Ethereum vloeien.

De ETH price action van nu is wel erg bullish overigens. Lijkt misschien een beetje op de run van 3 jaar geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFXXt-OlBQ7dvWx6DaxTLvbl7_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NowXDSM5Y2QRVHKo99C8EBIl.png?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
[...]

Voor mijn gevoel hebben we ook nog relatief weinig nieuw geld. Correct me if i'm wrong maar volgens mij is het veelal geld dat al in crypto zit dat verplaatst word.

DeFi is echt het wilde westen, yield farming is nieuw, parabolisch en de percentages zijn onrealistisch. Ik denk dat dit nog hard gaat klappen voordat BTC een ATH gaat maken.

• Gelukszoekr
Als je je verveelt, ik heb gelachen om dit vrolijke interview met CZ
YouTube: Interview: Binance CEO Changpeng Zhao (CZ)

"Trading stablecoins, i mean. come on!" lol

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:53:
Wat verwachten we van REN ? Ik heb gisteren een behoorlijke stack UTK verkocht (sorry @Mooooody :)). Dus ik zoek een nieuw slachtoffer coin om wat meer btc te verkrijgen.
REN is mijn grootste longterm shitcoin-positie (ik reken ETH en LINK niet als shitcoins), dus ik juich je beslissing alleen maar toe :P Wilde vorig jaar een dark pool node starten, dus ik geloof erg in de toekomst van het project. Prijsverloop cq. adoptie laat ook een hele nette stijging zien over de laatste 2 jaar.

Maar jij gaat 'm niet hoddlen en kan geen zinnig woord zeggen over het prijsverloop op korte termijn, dus ik ga je 't niet aanraden.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 31-08-2020 12:39 ]

• vortexnl1982
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:35:
[...]

REN is mijn grootste longterm shitcoin-positie (ik reken ETH en LINK niet als shitcoins), dus ik juich je beslissing alleen maar toe :P Wilde vorig jaar een dark pool node starten, dus ik geloof erg in de toekomst van het project. Prijsverloop cq. adoptie laat ook een hele nette stijging zien over de laatste 2 jaar.

Maar jij gaat 'm niet hoddlen en kan geen zinnig woord zeggen over het prijsverloop op korte termijn, dus ik ga je 't niet aanraden.
Hij is een beetje hard gestegen. Misschien even wachten dat het weer wat terugzakt..

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:06:

Dat probeerde ik onlangs ook, maar kom niet verder dan de ''signature request''. Is het zo dat ik daarnaast voor ongeveer 30 dollar aan ether in die wallet moet hebben?

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:42:
[...]

Hij is een beetje hard gestegen. Misschien even wachten dat het weer wat terugzakt..
Schiet wellicht vandaag langs de oude ATH, dus dan kan het ook heel hard gaan. We gaat t meemaken :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Willem Egel schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:43:
[...]

Dat probeerde ik onlangs ook, maar kom niet verder dan de ''signature request''. Is het zo dat ik daarnaast voor ongeveer 30 dollar aan ether in die wallet moet hebben?
Klopt, je moet voldoende ETH in je wallet hebben om de fees te kunnen betalen.

• Pelox
Gelukszoekr schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Precies. Ik heb net een sollicitatie verstuurd.. je moet wat he.

Als die bullmarket nou eens opschiet dan hoeft het voorlopig niet meer.. Maar neem de gok maar niet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 31-08-2020 13:08 ]

Zero.

• vortexnl1982
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:44:
[...]

Schiet wellicht vandaag langs de oude ATH, dus dan kan het ook heel hard gaan. We gaat t meemaken :)
Hij is zo hard gestegen vandaag, ik durf het even niet aan. Ik laat mijn bazookas nog even rusten :)

Verwijderd

Kijk Bitshares vlammen dan oOo

De eerste altcoin die ik ooit kocht. Op Poloniex met mijn verse plukje Bitcoin.

Gelukkig een slootje bijgekocht toen ze mooi laag stonden. Want kijk dat blauwe logo, kan toch niet fout gaan?

ATH please.

• Stokstaart
  • Nu online
Heeft iemand een idee bij het effect van de elastic supply van AMPL op de lange termijn?

Verwijderd

Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:57:
Heeft iemand een idee bij het effect van de elastic supply van AMPL op de lange termijn?
Jazeker. REKTheid.

• Pelox
Eth *O*

Zero.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:59:
[...]

Precies. Ik heb net een sollicitatie verstuurd.. je moet wat he.

Als die bullmarket nou eens opschiet dan hoeft het voorlopig niet meer.. Maar neem de gok maar niet ;)
Wij zoeken nog een ervaren netwerk engineer :P

• Stokstaart
  • Nu online
Als frontrunner van een move van BTC? *O*

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:31:
[...]

Als frontrunner van een move van BTC? *O*
Zou het zou het?
Veel alts staan idd goed in de min (24h)

*O* :)F oOo

• A87
  • Niet online

A87

Langer dan 4 weken in long positie nu lol

• A87
  • Niet online

A87

FijneKerst schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:32:
[...]

Zou het zou het?
Veel alts staan idd goed in de min (24h)

*O* :)F oOo
Allemaal naar nul die bagger alts

• Pelox
FijneKerst schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Wij zoeken nog een ervaren netwerk engineer :P
Helaas.. daar heb ik weinig kaas van gegeten..

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zR6b9wpCOs9840Y3ki0yV2tQeHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ajTDxraIvD4FCdi20ozZYpbG.png?f=fotoalbum_large

Flippening in volume is al daar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 31-08-2020 14:44 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:42:
[...]

Allemaal naar nul die bagger alts
Als ETH en BTC dan 500-1000% doen, dan hoor je mij niet klagen.

Bij 499% wel....

• Pelox
Damn.. Die Yfi gaat weer..

Zero.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:43:
[...]

Helaas.. daar heb ik weinig kaas van gegeten..
Nou, dan niet joh.... :|

O+

• A87
  • Niet online

A87

FijneKerst schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:45:
[...]

Als ETH en BTC dan 500-1000% doen, dan hoor je mij niet klagen.

Bij 499% wel....
M000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:50:
[...]

M000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNM000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcVAyRT2Xj8KySB3vRh4tkYoeHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/abqI74tZT31ht8MbDq5JpSUg.png?f=user_large

• A87
  • Niet online

A87

REKT: Liquidated short on XBTUSD: buy 6589600 @ 11717.5 @SLEGER SIZE 💪 ✌️ 👏

• Stokstaart
  • Nu online
Buy when there is blood in the streets.. Dus je moet even van de top gainers naar de top losers kolom kijken. :9

• Innovi0
  • Niet online
Welke site is dit trouwens? Want Coinmarketcap en Coingecko zeggen wel wat anders.

• Mooody

Mooody

elmoody

Innovi0 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:57:
[...]

Welke site is dit trouwens? Want Coinmarketcap en Coingecko zeggen wel wat anders.
https://messari.io/screener

Laat wash trading buiten beschouwing voor een realistisch beeld.

Heeft ook fijne overzichten, zoals deze: https://messari.io/screen...ntract-platforms-DC75E6E0
67 smart contract platforms, waarbij ETH meer volume heeft dan de 66 andere platforms gezamelijk. Geeft je te denken over de kans van andere platforms om ontwikkelaars af te snoepen van Ethereum.

Neemt natuurlijk niet weg dat er leukere gains te maken zijn op die kleine platforms :)

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 31-08-2020 15:06 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Dit hadden we moeten zien aankomen natuurlijk..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11Vedn7bPKIdqlLC4pW8ItSTuUw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IXPkLCNM8GPHagjJiJaXPPQM.png?f=user_large

• Innovi0
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:59:
[...]

https://messari.io/screener

Laat wash trading buiten beschouwing voor een realistisch beeld.
Thanks!
Mooi ook dat je daar de premiums kan zien. Vroeger was Coinbase altijd duurder, maar nu die niet zo veel volume meer draait is ook de premium verschoven.

• Pelox
Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:56:
[...]

Buy when there is blood in the streets.. Dus je moet even van de top gainers naar de top losers kolom kijken. :9
Daarom heb ik ook omg gekocht 2 dagen geleden

Zero.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:33

raq

Stokstaart schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:57:
Extreem volatiel, kijk de historie maar na. @Verwijderd heeft gelijk, een direct highway to rektcity.
Drie dagen achter elkaar -50% is geen uitzondering, vervolgens een negatieve rebase waardoor je ook nog dagelijks x% van je muntjes kwijt raakt.
Maar dat kan dus ook andersom, moongaines en dagelijks x% gratis ampl-tokens erbij, zoals de afgelopen dagen. Zorg dat je inleg er op tijd uit is, geniet van de achtbaan en take-profit continu, voor je het weet is de party weer over.

Ik zou het niemand aanbevelen, het is mi een gekkenhuis.

De tijd leert of het tij keert

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een gezonde groei vind van ETH.
Geen rare pieken, gewoon gestaag omhoog....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4UclLfekKhvMOcgLCplaEP9720o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dXWLaWEnATd21auFr3c2EML4.png?f=fotoalbum_large

• Stokstaart
  • Nu online
raq schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:30:
[...]

Extreem volatiel, kijk de historie maar na. @Verwijderd heeft gelijk, een direct highway to rektcity.
Drie dagen achter elkaar -50% is geen uitzondering, vervolgens een negatieve rebase waardoor je ook nog dagelijks x% van je muntjes kwijt raakt.
Maar dat kan dus ook andersom, moongaines en dagelijks x% gratis ampl-tokens erbij, zoals de afgelopen dagen. Zorg dat je inleg er op tijd uit is, geniet van de achtbaan en take-profit continu, voor je het weet is de party weer over.

Maar ik kan me voorstellen dat niet elke exchange de rebase ondersteunt (en je dus alleen in prijs op en neer gaat).

• Stokstaart
  • Nu online
Het is wel grappig, er is veel meer ontkoppeling van BTC dan in 2017. Als BTC toen een scheet liet zag je alle alts reageren. Vermoed door de vele pairs anders dan BTC.

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Mooooody schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:46:
[...]

Klopt, je moet voldoende ETH in je wallet hebben om de fees te kunnen betalen.
Wel écht gortig, gewoon $ 35,- 8)7 . Maargoed, lekker afwachten nu. Rewards zijn ook niet misselijk

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:24

knakworst

Get more sats!

Swipe berekent in app nu toch weer 1 procent kosten bij crypto trading. Op zich logisch, met 0 procent schep je mogelijkheden op arbitragehandel.

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
raq schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:30:
[...]

Ik vind het vooral interessant dat AMPL niet volledig is gecrasht naar 0 na de vorige piek, en dat er blijkbaar dus toch voldoende mensen zijn geweest die het een goed idee vonden om AMPL op 60 cent te blijven kopen/holden terwijl ze wisten dat ze vervolgens eerst nog een periode dagelijks AMPL zouden kwijtraken.

Zouden al die mensen ervan overtuigd zijn geweest dat AMPL heel snel weer boven de dollar zou komen? Want het lijkt in zo'n situatie veel veiliger/winstgevender om te wachten tot de prijs weer stijgt en op 90 cent weer in te stappen. En als iedereen zo zou denken, zou niemand meer ingestapt zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Counter_culture op 31-08-2020 16:12 ]

• deppenboks
  • Niet online
LINK 😔

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pagina: 1 ... 18 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!