Kleine update,
de kuip is besteld, word maandag geleverd. Solar matje van Intex is vandaag binnen gekomen en morgen komt de Intex ZFP.
Composiet vlonderplanken samples (voor het dek) zijn ook onderweg.
De oude pizza oven is ondertussen in stukken in de aanhanger voor de stort morgen. Achteraf goed idee om hem weg te halen, de 9x9 palen waar hij op stond drukte ik met een wenkbrauw omver. Had toch vervelend geweest als 350kg omver had gevallen op je kleine teen..
Kortom: de plek is klaar om uitgegraven te worden. Zodra de kuip binnen is de laatste exacte maten opnemen zodat de cad tekening afgemaakt kan worden voor het frame en meer. Tegelijk eerste plannen voor het pijpwerk aan het opkrabbelen.
Ondertussen wat aan het zoeken naar aanvullende zaken als pijpwerk, kranen en in/uitlaat enzo. Wat me opvalt is dat zodra het merk Intex er bij staat dat 80% niet op voorraad is. Liggen de containers met voorraad in het schip wat in beslag is genomen door Egypte (Suez kanaal dwarsligger) of hebben ze andere problemen ?
Kan iemand een in/uitlaat combinatie adviseren, met de gedachte dat ik in een kuip moet boren en misschien ooit de in/uitlaat een keer moet vervangen en dat mogelijk wil houden zonder grote problemen ?
[
Voor 5% gewijzigd door
Pixelmagic op 22-04-2021 20:26
]