Het grote zwembad topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 180 181 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Glaslijn schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:19:
[...]

Ik heb dat ding sinds die uitgekomen is. Mijn verwachting is dat deze wel een poosje mee zal gaan.
Dat kun je niet van de batterijen zeggen, deze gaan er vrij rap doorheen. Ondanks alkaline batterijen.
Oke, dat is mooi!

Betreft de batterijen, ik las al dat die snel leeg zijn. Hoeveel metingen kun je zo ongeveer doen op een setje volle batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaslijn
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
darkdesign schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:39:
[...]

Oke, dat is mooi!

Betreft de batterijen, ik las al dat die snel leeg zijn. Hoeveel metingen kun je zo ongeveer doen op een setje volle batterijen?
Durf ik geen zinnig antwoord op te geven. Het een en ander hangt heel erg af van de schermintensiteit.
Je kunt dit in stapjes van 25% instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
darkdesign schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:39:
[...]

Oke, dat is mooi!

Ik heb door een slechte zandfilterpomp heel vaak moeten meten, ik heb hem al 3? jaar. Misschien 3 x batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincere1983
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 00:13
Wij zijn voor onze nieuwbouwwoning ons ook aan het orienteren op een plunge pool.
Zwembad willen we +/- 4 x 2,5 hebben met een minimale diepte van 1,2mtr.
Nog niet een directe voorkeur voor bovengronds of in de grond, al zal bovengronds al snel wat goedkoper zijn.

Zijn er hier mensen die eenzelfde zwembad hebben en willen die wellicht delen wat jullie kwijt waren voor plaatsen maar ook voor jaarlijkse kosten?
En wat zijn nou juiste partijen voor soortgelijke zwembaden, er zijn er zoveel online te vinden.
Pagina: 1 ... 180 181 Laatste