Joris748 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:51:
[...]
Allereerst, bedankt voor het meedenken.
CYA waarde heb ik structureel op 30-50 gemeten. Dat kan het dus ook niet zijn.
Mijn bad is 9 m3. Als de boostfunctie niet aan staat, draait de elektrolyse 4 uur per dag in normale modus (volgens voorschrift Intex).
heel vaag dan
Dan zou er gewoon voldoende chloor moeten zijn. (tenzij er toch echt iets mis is met je elektrolyse)
Jammer dat je geen doorzichtig deel hebt, want dan kun je gewoon zien of het werkt. Ik zal het als ik er aan denk even proberen te filmen vanavond.
Welk zout gebruik je trouwens?
Ik heb Water ID gesproken over de poollab 2 en de warrige aanduidingen op het display. (de kleuren)
Er komt binnenkort een update die een groene negatieve teller moet oplossen.
Het maakt niet uit voor de werking, maar het maakte de verwarring wel compleet.
De oranje knop zegt niets over de waarde, maar dat het testen klaar is / getest is. Het heeft dus niets te maken met de gemeten waarde.
Hij vertelde dat wanneer je meer dan 1 test doet, de juiste / beste wijze is om het tabletje in kamer 1 op te lossen, klepje dicht en direct op de T1 te drukken, dan hetzelfde voor T2 dan T3, en zodra T3 loopt op OK TEST te klikken.
Ik vind de UI prut eerlijk gezegd; het ding is puur vanuit een technisch oogpunt (resultaat gericht) 'werkend' gemaakt mijns inziens. Stop er een warrige handleiding bij en de doorsnee gebruiker snapt er geen jota meer van
[
Voor 7% gewijzigd door
paQ op 13-06-2023 11:10
]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.