All,
Even een check ik hoop dat dit het juiste topic is.
Wij zijn aan het kijken om een zwembad dit jaar neer.
Dit zou ws de intex 300x200x0,75 worden.
Cartridge filter, is niks lees ik.
Maar daardoor raak ik de weg kwijt met zandfilter pompen / slangmaten 38mm etc.
Graag wilde ik met zout werken, dit lijkt ons beter voor de kinderen, maar dit intex zout systeem zou weer alleen met 32mm werken.
Vervolgens las ik weer in dit topic, dat de intex zout/ of filterpompen niet zo goed waren herrie etc.
Maar een echt alternatief kon ik niet vinden.
Ook moet er een Warmtepomp komen waarschijnlijk ivm schaduwrijke en bosrijke ligging. ( maar hier kom ik al helemaal niet uit, zeker omdat het zwembad niet heel groot is leek mij een 6kw full inverter al snel overkill (en groot)
Boodschappenlijstje tot nu toe;
INTEX™ Metal Frame Zwembad - 300 x 200 cm
INTEX™ afdekzeil - Metal Frame Pool - 300 x 200 cm
Intex zandfilterpomp SX1500 - 4m3 (3.7m3 / 5.7m3)
Intex hydro aeration upgradekit ( voor de 32mm/38mm koppelingen volgens top-zwembadenshop)
Intex zoutwatersysteem QS200 - max 8.327 liter
Aqualoon Filterbolletjes 700 gram
Zout voor INTEX™ zoutwatersysteem (25kg)
Interline Digitale Pen Zoutgehalte
Verder gebruik ik Home Assistant/apple HomeKit voor automation, dus ik zou dit ook graag integreren mogelijk in de toekomst. (Niet belangrijk nu, eerst besluit over de basis benodigdheden zodat ze dadelijk kunnen zwemmen

. )
Ik hoop dat jullie ons op weg kunnen helpen zodat we buiten de tuin in orde maken hiervoor, nog op tijd de spullen kunnen bestellen.
Alvast bedankt.
[Voor 7% gewijzigd door Phyt_ op 23-05-2023 22:47]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking