Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.195 views

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:33:
[...]

Vandaag is Fox weer lekker typisch bezig, de coverage van de verkiezingen wordt onderbroken voor een bericht over de veroordeling van een illegale immigrant voor moord, en voor het bericht dat de Duitse politie (Ja, de Duitse :F ) IS aanhangers aangehouden heeft in Wenen.

[...]

Dat hebben ze dus gedaan, en Fox schijnbaar niet.
Valt me ook op dat er een groot verschil zit wie er bij Fox zit
Gisteren avond (Nederlandse tijd) waren ze vrij neutraal (keurde zelfs opmerkingen van Trump's toespraak af).
Nu is het weer volledig pro Trump en praten ze zijn toespraak weer recht 8)7

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Biden is zojuist op voorsprong gekomen in Georgia

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ondertussen beetje aan t browsen..

Leuk weetje :)

"Why are Republicans elephants and Democrats donkeys?"

You can blame a journalist for each party's symbols.

The donkey was first used by Andrew Jackson in 1828, whose employee tried to label him a "jackass." Jackson turned it around and began using the donkey on his campaign posters.

Then during the mid-term elections of 1874, Democrats were claiming President U.S. Grant would seek a third term. Thomas Nast, a cartoonist for Harper's Weekly, spoofed the idea by drawing a stubborn Democratic donkey trying to scare a docile, slow moving elephant he said represented the Republicans.

The symbols stuck and are used to this day.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xuhxjgsntgx5dhF_74pt23O9_HQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7Ka6jw9vB0IZYfYLt3kK625Y.png?f=fotoalbum_large

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Nu het richting Biden gaat: Gaan wij nu republikeinen zien die zich openlijk tegen Trump gaan uitspreken?

Imperfectionist.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Skyaero schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:40:
Zojuist = drie uur geleden ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:42:
[...]

Lol, het gaat hier zo hard dat ik nog wel eens wat mis.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Skyaero schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:40:
Niet echt zojuist, hij staat al enkele uren op voorsprong ;)

Nu op +1096 geloof ik.

Virussen? Scan ze hier!

• redwing
  • Laatst online: 23:10
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:33:
[...]

Vandaag is Fox weer lekker typisch bezig, de coverage van de verkiezingen wordt onderbroken voor een bericht over de veroordeling van een illegale immigrant voor moord, en voor het bericht dat de Duitse politie (Ja, de Duitse :F ) IS aanhangers aangehouden heeft in Wenen.
Terrorisme in Europa is voor Amerikanen een heel groot ding. Ik heb daar meerdere keren de vraag gekregen waarom we geen wapens gaan toestaan in Europa om al het terrorisme in Europa te kunnen stoppen.
Dus het is niet zo gek dat zoiets als belangrijk nieuws wordt gebracht.

[removed]

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:42:
[...]

Aangezien het tellen en hertellen in totaal wel wat weken duurt is de term "zojuist" (ook al is het 3 uur) hier wel op zijn plaats :*)
wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:32:
[...]

Ja, Obama mag je ook "Mr President noemen:". Idem voor Jimmy Carter, Bill Clinton en Bush jr. (dat zijn de enige nog levende ex-presidenten

En Biden mag je dus idd "Mr Vice-President" noemen, net als Mondale, Quayle, Cheney en Al Gore (de enige nog levende ex-VP's).
Nou ja, het is enkel traditie. Het hoeft niet. Maar, zo niet, dan stapt men meteen naar het niveau Trump die “mister Biden” zegt 😎

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

redwing schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:43:
[...]

Terrorisme in Europa is voor Amerikanen een heel groot ding. Ik heb daar meerdere keren de vraag gekregen waarom we geen wapens gaan toestaan in Europa om al het terrorisme in Europa te kunnen stoppen.
Wat te begrijpen is als je de hele dag door bang gemaakt wordt door Fox.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• wildhagen
  • Niet online
[...]

Ja, want wapens lossen echt zoveel problemen op. Bewapen alle scholieren en leraren, en er zullen nooit meer schietpartijen op scholen plaatsvinden!!!

Oh, wacht....

Virussen? Scan ze hier!

[...]

Plus, Amerikanen laten zich primair leiden door disproportionele signalen. Context en complexiteit ligt buiten de consumptieve scope.

TV en sociale media die een dag moeten vullen komen zo vanzelf in hoge mate en hoog tempo van repetitie met disproportioneel signaal. Zelden of ooit is er nog sprake van toetsingsmomenten.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 19:08

Player1S

Probably out in the dark

YakuzA schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:40:
[...]

En de GOP moet Trump nog lijmen tot 20 januari.
Veel zullen dus tot die tijd geen kritiek leveren.
Betwijfel het eigenlijk of het zo lang duurt.

IMHO hebben ze nu 2 opties.

1: Mee gaan in Trump en full blown staatsgreep uitvoeren

2: Erkennen dat Biden gewonnen heeft (lijkt onafwendbaar) en richten op de toekomst

1 lijkt me een brug te ver. Voor 2 zullen ze Trump zo snel mogelijk buiten spel zetten. Ik zie ze dan nog wel opeens heel snel amendement 25 erdoor drukken

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-11 19:49
Het grappige is dat de Vice President wordt aangesproken als Mister/Madam Vice President. Maar hij/zij is ook President of the Senate, en wordt daar dan weer aangesproken met Mister/Madam President.

Ik zou er gek van worden.

• redwing
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:44:
[...]

Tuurlijk, dat gaat beide kanten op (en niet alleen door Fox, CNN doet het net zo goed). Aan de andere kant doen we dat in Europa natuurlijk ook net zo goed. Er gaan dagelijks meer mensen dood door dronken rijders dan in een jaar door terrorisme . Toch krijgt elke aanslag wekenlang aandacht.

[removed]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:45:
[...]

Pff hoe zou zoiets daar eruit zien en verlopen?? :X

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 15:39

Don Quijote

El Magnifico

Na drie dagen aan non-stop CNN heb ik ondertussen wel het gevoel in een soort van groundhog day te zitten. Ze hebben ongeveer 10 minuten aan content en herhalen dat uren achter elkaar. En ondanks dat zit ik nog altijd aan het scherm gekluisterd :D
fsfikke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:44:
[...]

Oh niet enkel door Fox hoor. In de zin van sociaal-culturele kenmerken mag je de VS gerust een state of fear noemen - sinds de War on Terror helemaal, maar ook tijdens de Koude Oorlog. Hier ligt een pijnlijke verkenning naar het hoe en waarom van Amerikaanse cultuur van reflexief volgen van de leiders en het symbool naar excessen en in beperking van blikveld.

En dat is een factor bij het fenomeen Trump, de inertie en de lethargie. No more stupid wars slat in termen van externe afhankelijkheden van de VS nergens op, maar het deed een enorme voedingsbodem aantappen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

poor Leno schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:48:
[...]

Pff hoe zou zoiets daar eruit zien en verlopen?? :X
net zoals in andere bananen republieken. :X
Geweld en bloedvergiet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 18:38
Ra5a schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:42:
Nu het richting Biden gaat: Gaan wij nu republikeinen zien die zich openlijk tegen Trump gaan uitspreken?
in elk geval al republikeinen die hen afvallen wat betreft de fraudeclaims.
Republikeinse politici nemen afstand van uitspraken Trump

Een aantal Republikeinse politici hebben in het openbaar de fraudeclaims van Trump gehekeld. Zijn uitspraak dat er wordt gefraudeerd door de Democraten is volgens congreslid Adam Kinzinger "gestoord" en volgens zijn collega Paul Mitchell "gevaarlijk voor de democratie". Gouverneur Larry Hogan van Maryland stelt op Twitter dat de beweringen "niet verdedigd kunnen worden".

Oud-presidentskandidaat Mitt Romney roept op vertrouwen in de democratie te houden. Ook oud-gouverneur Chris Christie, die in 2016 als een van de eersten zich achter Trump schaarde, heeft kritiek geuit. Hij roept de president op zijn beweringen te onderbouwen met bewijs.

Vicepresident Mike Pence liet juist direct na de uitspraak op Twitter zijn blijk van waardering voor de toespraak weten. "We moeten elke LEGALE stem tellen", tweet hij.

[ Voor 60% gewijzigd door Tens op 06-11-2020 12:52 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• redwing
wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:45:
[...]

Ja, want wapens lossen echt zoveel problemen op. Bewapen alle scholieren en leraren, en er zullen nooit meer schietpartijen op scholen plaatsvinden!!!

Oh, wacht....
Tja, ze keken me inderdaad raar aan als ik dan terug gaf dat er in Amerika meer doden vielen door ongelukken met wapens dan door terrorisme in Europa. Maar dat wil er nu eenmaal niet in. En dan waren dit toch echt gesprekken met heel gematigde mensen.

[removed]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:49:
[...]

Geweld en bloedvergiet.
Ja dat snap ik, maar ik probeer de omvang ervan voor me te zien :X

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:04
autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:46:
Het grappige is dat de Vice President wordt aangesproken als Mister/Madam Vice President. Maar hij/zij is ook President of the Senate, en wordt daar dan weer aangesproken met Mister/Madam President.

Ik zou er gek van worden.
President is een term voor iemand die voorzit - preside. In die zin is de titel voor het machtigste ambt eerder raar, dan die voor voorzitter van de Senaat.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
poor Leno schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:50:
[...]

Ik denk (of hoop) dat de mensen uit de partij dan wel ingrijpen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

poor Leno schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:50:
[...]

actief stemmen stoppen. Actief uitslagen afkeuren. Actief demonstranten de kop in drukken.

Tot nu toe gaat de GOP er echter niet actief in mee dus is het meer een fictief scenario gelukkig.

Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:45:
[...]

Betwijfel het eigenlijk of het zo lang duurt.

IMHO hebben ze nu 2 opties.

2: Erkennen dat Biden gewonnen heeft (lijkt onafwendbaar) en richten op de toekomst

1 lijkt me een brug te ver. Voor 2 zullen ze Trump zo snel mogelijk buiten spel zetten. Ik zie ze dan nog wel opeens heel snel amendement 25 erdoor drukken
Bigger agenda’s. De Republikeinen zijn onzelfstandig, uitvoerend. Alles hangt af van de berekening van waarde van Trump als chaos actor maar niet in positie van president.

Iets om in het achterhoofd te houden, de GOP volgt, zie de stilte. Men gelooft niet in democratie, men zit in de school van minority rule. Als Trump een slim moment heeft en een narratief schept van Democratische bedreiging van de kruimels voor de conservatieven en confessionelen (senaat, Supreme Court, circuit courts, onderwijs), dan hou ik mijn hart vast.

En dit, Trump is niet afgesabeld op het primaire aspect van electorale bindingskracht, the economy: https://www.theatlantic.c...p-for-the-economy/617010/ Integendeel hij heeft meer stemmen dan gedacht gekregen, heel veel meer.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
redwing schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:49:
[...]

Tja, ze keken me inderdaad raar aan als ik dan terug gaf dat er in Amerika meer doden vielen door ongelukken met wapens dan door terrorisme in Europa. Maar dat wil er nu eenmaal niet in. En dan waren dit toch echt gesprekken met heel gematigde mensen.
Ik heb dezelfde ervaring, maar er leek ook een sterk religieus (lees christelijke) aspect aan te zitten. In Amerika wil men nog wel eens wijzen op de ontkerkelijking/secularisatie in Europa als bron/voedingsbodem voor religieus terrorisme (en dan zijn we ook terug bij de state of fear).

[ Voor 3% gewijzigd door voske op 06-11-2020 12:56 ]

Be yourself, no matter what they say ...

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die beste meneer bij CNN is voorbarig door Biden President-elect te noemen.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:54

Nox

Noxiuz

Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:22:
[...]

omdat hij dat ook is.

Net als dat een oud president nog altijd als president aangesproken blijft worden
Weet iemand of die titel je ook ontnomen kan worden? :X Lijkt me dat sommigen dat graag wensen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Don Quijote schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:48:
Na drie dagen aan non-stop CNN heb ik ondertussen wel het gevoel in een soort van groundhog day te zitten. Ze hebben ongeveer 10 minuten aan content en herhalen dat uren achter elkaar. En ondanks dat zit ik nog altijd aan het scherm gekluisterd :D
Heb jij dat spannende actiemuziekje wat ze overal onder plakken ook al als ringtone? :P

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Waarschijnlijk meer traditie en gewoonte dan echt een regel ergens.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

Blokker_1999

Full steam ahead

Nox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:55:
[...]

Weet iemand of die titel je ook ontnomen kan worden? :X Lijkt me dat sommigen dat graag wensen.
Nee, net zoals hij voor de rest van zijn leven beschermd zal blijven worden door de secret service (en dus nog miljoenen kan innen voor het verhuren van kamers aan die mannen in zijn eigendommen)

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Jebus4life schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:39:
[...]

Zitten ze op party-niveau met een probleem nu richting 2024 (niet op lokaal/state niveau, maar federaal)?
Trump nu afvallen is een probleem richting 2024, ik acht het niet onmogelijk dat hij zich gewoon opnieuw in de strijd gooit.

En zelfs als hij dat niet doet, je hebt hem nodig om zijn base te activeren lijkt me. En dan nog, Trump dient enkel zichzelf, ik kan me niet voorstellen dat hij campagne zou voeren voor iemand anders, behalve misschien 1 van zijn kinderen.

Ik zou denken dat de stilte daar zit. Ze weten dat het voorbij is, maar je nu uitspreken is gewoon te gevaarlijk voor je eigen toekomst.
Never waste a crisis, so always make sure you can seed and feed the conditions for one. Covid is een non crisis, zo zegt men, zwarten gaan dood, no worries. Op de economie is a trump niet afgeserveerd, integendeel.

Biden zonder senaat is een lame duck. Ook single term.

Ik verwacht een zowel subtiele (onder maskirovka van bipartisanship) weerstand van de Republikeinen versus Biden, en een enorme investering door hen in het verder verscherpen van condities voor de echte confrontatie van 2024. In het scenario waar Biden “wint”.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Ik kan me best een scenario bedenken waarin het hilarisch is dat trump nog steeds mister president genoemd wordt. Is alleen niet PG en zal niet door de mods gewaardeerd worden O-)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:54

Nox

Noxiuz

Blokker_1999 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:56:
[...]

Nee, net zoals hij voor de rest van zijn leven beschermd zal blijven worden door de secret service (en dus nog miljoenen kan innen voor het verhuren van kamers aan die mannen in zijn eigendommen)
Ouch, dan ben ik blij dat onze premier nog gewoon op de fiets naar zijn werk kan komen :X

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

Nox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:57:
[...]

Ouch, dan ben ik blij dat onze premier nog gewoon op de fiets naar zijn werk kan komen :X
Tja wij leven dan ook niet in een bananenrepubliek he ;)
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:49:
[...]

Geweld en bloedvergiet.
Panem et circenses 2.0, zonder het brood. Puur de spelen.

Flink teken aan de wand, gedragslijnen individualisme, consumptief gedrag.

• wildhagen
  • Niet online
[...]

Volgens mij niet. Zelfs een impeached president die ook daadwerkelijk is afgezet/opgestapt (Clinton is immers wel impeached, maar wel in functie gebleven destijds), mag zich volgens mij daarna nog steeds als 'president' laten benoemen. Zie Nixon.

Virussen? Scan ze hier!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 17:41
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:54:
Ga er maar vanuit als de huidige trent door zet.

Als Trump in North Carolina wint, komt ie op 226 kiesmannen, als hij in Pennsylvania wint staat ie op 234 kiesmannen en als hij Alaska nog wint staat ie op 217. En zelfs als Trump in deze staten wint en nog wint in Arizona (hele kleine kans), komt hij nog steeds 7 kiesmannen te kort.

Als Biden wint in Georgia, heeft hij gewonnen met 280 kiesmannen, als hij in Nevada wint heeft hij gewonnen met 270 kiesmannen.

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 06-11-2020 14:30 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Kunnen de HK-reacties achterwege blijven nu?

Als er niets nieuw te melden is, meld dan ook niets.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• FunkyTrip
  • Laatst online: 25-11 13:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:57:
[...]

Never waste a crisis, so always make sure you can seed and feed the conditions for one. Covid is een non crisis, zo zegt men, zwarten gaan dood, no worries. Op de economie is a trump niet afgeserveerd, integendeel.

Biden zonder senaat is een lame duck. Ook single term.

Ik verwacht een zowel subtiele (onder maskirovka van bipartisanship) weerstand van de Republikeinen versus Biden, en een enorme investering door hen in het verder verscherpen van condities voor de echte confrontatie van 2024. In het scenario waar Biden “wint”.
2022 is daarbij ook van belang. Als er een klein beetje 'normaal' geregeerd kan worden door Biden worden de democratische stemmers weer in slaap gesust en zal hun opkomst in 2022 als vanouds laag zijn.

Dit dus.

Sir_Lion schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:58:
[...]

<knip> HK-reactie -> Trash.
Geen Godwin, maar, Hitler heet ook gevangen gezeten. Een leider binnen dergelijke groepsdynamica als aanwezig die vervolgt wordt is een martelaar. En dat is een enorm energetisch reservoir.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 06-11-2020 13:01 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Is tegenwoordig ook lastiger, Rutte schijnt wel eens fysiek belaagd te worden: YouTube: De online fabeltjesfuik | Zondag met Lubach (S12)

March of the Eagles

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:54:
Een fout zoals die in 2016 ook heeft plaatsgevonden. Wellicht een knipoog. (Ik weet niet meer of dat ook CNN was).

Imperfectionist.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:59:
[...]

Volgens mij niet. Zelfs een impeached president die ook daadwerkelijk is afgezet/opgestapt (Clinton is immers wel impeached, maar wel in functie gebleven destijds), mag zich volgens mij daarna nog steeds als 'president' laten benoemen. Zie Nixon.
Clinton is niet impeached toch?
On February 9, after voting against a public deliberation on the verdict, the Senate began closed-door deliberations instead. On February 12, the Senate emerged from its closed deliberations and voted on the articles of impeachment. A two-thirds vote, 67 votes, would have been necessary to convict on either charge and remove the President from office. The perjury charge was defeated with 45 votes for conviction and 55 against, and the obstruction of justice charge was defeated with 50 for conviction and 50 against.
Wikipedia: Impeachment of Bill Clinton

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 06-11-2020 13:02 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

FunkyTrip schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:00:
[...]

2022 is daarbij ook van belang. Als er een klein beetje 'normaal' geregeerd kan worden door Biden worden de democratische stemmers weer in slaap gesust en zal hun opkomst in 2022 als vanouds laag zijn.
Precies. Machtspolitiek is altijd duale focus. Daarbij, de Democraten laten telkens steken vallen, het is op teveel punten krap geweest voor het Huis. En met het falen voor de Senaat kunnen de Republikeinen de komende tien jaar de lijnen voor districten e.d. weer gaan trekken.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jawel, impeached maar niet afgezet door de senaat. Net als Trump.

• LZ86
Mooi artikeltje op de AD website over de vele rechtszaken die ome Trump staan te wachten zodra hij zijn immuniteit kwijt is.

https://www.ad.nl/dossier...arheid-verliest~a605d4c9/

• SinergyX
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Nog inderdaad, je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Een jaartje corona zal menig groep geen goed hebben gedaan voor frustraties en opkroppingen :P Wij moeten over een paar maanden ook weer beginnen ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:02:
Mooi artikeltje op de AD website over de vele rechtszaken die ome Trump staan te wachten zodra hij zijn immuniteit kwijt is.

Hij kan wel wat hebben hoor:
Donald Trump heeft een afzettingsprocedure, twee echtscheidingen, zes faillissementen, zesentwintig beschuldigingen van seksueel wangedrag en naar schatting vierduizend rechtszaken overleefd.

March of the Eagles

XWB schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:00:
[...]

Is tegenwoordig ook lastiger, Rutte schijnt belaagd te worden: YouTube: De online fabeltjesfuik | Zondag met Lubach (S12)
Hard om te zeggen, maar vrij verklaarbaar. Als je verder rechts op rechts wil inhalen schep je rimpeleffecten, dan kun je nog zo hard aan de marketing gaan voor pseudo-links en het symbool van de manager, de rimpeleffecten liggen er.

Maar goed, Mark is niet iemand van breder blikveld, pure ironie gezien zijn academische achtergrond.

Nu moet ik wel zeggen, dat type blikveld is mondiaal sterk gekrompen. We zijn lessen vergeten. In de VS is dat zichtbaar een probleem gebleken. Wel een idee voor ons hier om er goed op te letten en ons eigen post mortem te doen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

XWB schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:03:
[...]

[...]
Andere tijden. Het presidentschap is misschien wel het slechtste wat hem is overkomen want daardoor is hij teveel in de spotlights gekomen.

Plus dat de Deutze bank hun lening van 400 miljoen terug wil zodra hij president af is.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:01:
[...]

Jawel, impeached maar niet afgezet door de senaat. Net als Trump.
Ah, ik dacht dat impeached inclusief schuldig verklaring was, nuance :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• wildhagen
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:02:

Klopt. Trump gaat de nodige rechtzaken tegemoet zien. Best kans dat hij dus nog een tijdje in een federaal hotel (prison) mag plaatsnemen. Dan wel een federaal hotel dat iets minder comfortable is dan het Witte Huis, maar blijft wel in nauw contact met de federale overheid op die manier :+

Lijstje van een aantal zaken waarin hij verwikkeld is: Wikipedia: List of lawsuits involving Donald Trump

Virussen? Scan ze hier!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ja, maar toen was 'ie natuurlijk nog geen president, maar 'gewoon' een reality ster. Als president lig je wel heel veel meer onder het vergrootglas. Ben benieuwd (en hoopvol) naar de ontwikkelingen daaromheen.

https://niels.nu

[...]

[...]
Sterker nog, het is onderdeel van Trump’s toolbox en methodologie. Vooruit struikelen in continu falen en dekken met het scheppen van schadelast en menig moeras van rechtsgangen - slechts twee keer heeft dat niet geresulteerd in het opgeven door de tegenstanders of slachtoffers.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

[...]

[...]
Klopt.. rechtzaken is zijn normale manier van zijn. Dus dat komt wel goed.
Ben alleen benieuwd of ze nog bereid zijn om de beerput helemaal op te trekken op het moment dat hij weg is of niet.

Je zou het wel willen om de vele omvang in zicht te brengen en op te ruimen
Je moet het willen omdat het de polarisatie vergroot.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:
[...]

Ja, maar toen was 'ie natuurlijk nog geen president, maar 'gewoon' een reality ster. Als president lig je wel heel veel meer onder het vergrootglas. Ben benieuwd (en hoopvol) naar de ontwikkelingen daaromheen.
Met onze bril hier, ja. Maar dit is de VS. Trump: ego = identity = brand. En alles is marketing in de VS. Niets van dit is nieuw, de show is voor Trump als archetype van Amerikaanse con man entrepreneur de ideale arena.

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of de democraten een plan hebben om hun base actief en gemobiliseerd te houden tot aan de mid-terms. Die gaan essentieel worden zo lijkt het. Anders zie ik het somber in.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 13:16
Krankenhausen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:10:
Ik ben wel benieuwd of de democraten een plan hebben om hun base actief en gemobiliseerd te houden tot aan de mid-terms. Die gaan essentieel worden zo lijkt het. Anders zie ik het somber in.
Laat zien dat echt elke stem nodig is en dat thuis zitten geen optie meer is

• Hydra
Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:08:
Met onze bril hier, ja. Maar dit is de VS. Trump: ego = identity = brand. En alles is marketing in de VS. Niets van dit is nieuw, de show is voor Trump als archetype van Amerikaanse con man entrepreneur de ideale arena.
Aan de ene kant ben ik er bang voor, aan de andere kant hoop ik dat je vaak ziet dat als een 'conman' door de mand valt, het dan hard gaat. En hij is nu natuurlijk wel heel publiek door de mand gevallen onlangs wat betreft zijn tax info.

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 00:18
wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:05:
[...]

Klopt. Trump gaat de nodige rechtzaken tegemoet zien. Best kans dat hij dus nog een tijdje in een federaal hotel (prison) mag plaatsnemen. Dan wel een federaal hotel dat iets minder comfortable is dan het Witte Huis, maar blijft wel in nauw contact met de federale overheid op die manier :+

Lijstje van een aantal zaken waarin hij verwikkeld is: Wikipedia: List of lawsuits involving Donald Trump
Ik denk dat ze hem uberhaubt niet zomaar los kunnen laten. Wat is anders de kans dat hij buiten de VS aan de wandel gaat met staatsgeheimen als het hem echt te heet onder de voeten word?

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-11 19:39

n3z

matty___ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:10:
[...]

Laat zien dat echt elke stem nodig is en dat thuis zitten geen optie meer is
Yep! Dit heeft Trump enorm slim gespeeld door direct in 2017 al voor zijn herverkiezing mensen te activeren. Laten we niet vergeten dat ook hij enorm veel mensen op de been heeft gebracht.

De Democraten moeten stoppen met arrogant naar de polls te kijken en te focussen op ALLE staten. Georgia laat maar eens weer zien waarom dit zo belangrijk is. En 2016 bewijst waarom Clinton hierdoor heeft gehaald in de rust belt staten.

Een permanente beweging is zoveel belangrijker.

• LZ86
earvaag schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat ze hem uberhaubt niet zomaar los kunnen laten. Wat is anders de kans dat hij buiten de VS aan de wandel gaat met staatsgeheimen als het hem echt te heet onder de voeten word?
Goede, die man is natuurlijk knettergek. Staatsgeheimen massaal gaan lekker ligt wel redelijk binnen de zaken die hij zonder van kleur te verschieten doet.

Hij is een lopend gevaar voor een heleboel belangen van de US. Die zijn er wel bij gebaat m niet zomaar te laten gaan.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

lichtelijk offtopic maar ben ik de enige die Melania nog wel een scheiding aan ziet vragen ergens in 2021?
Op vrijwel alle beelden waren ze al behoorlijk afstandelijk. Nu hij geen president meer is en waarschijnlijk van rechtszaak in rechtszaak gaat vallen zou ik het wel begrijpen dat ze snel van hem af wil en mogelijk zo nog flink zakcentje wil meenemen.

• Hydra
Krankenhausen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:10:
Ik ben heel nieuwsgierig wat de democraten met de diep-rode staten / counties gaan doen de komende jaren. Je zal toch op een of andere manier die mensen aan het verstand moeten kunnen brengen dat ze niet hun geweren af komen pakken, en dat dingen als healthcare en onderwijs voor hen echt heel nuttig zijn.

Daarnaast is wel duidelijk geworden dat "let's play nice" geen optie is als de tegenstander dat niet doet. Fox News heeft een democratische tegenhanger nodig die alles wat de republikeinen doen neersabelt.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

earvaag schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:12:
[...]

scheelt natuurlijk wel dat ie bijna geen briefing bij woonde en enkel wat plaatjes te zien kreeg. Dus vraag is of hij daadwerkelijk zoveel staatsgeheimen weet :+

• Hydra
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:13:
lichtelijk offtopic maar ben ik de enige die Melania nog wel een scheiding aan ziet vragen ergens in 2021?
Die kan miljoenen verdienen aan een "all access" boek.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:
[...]

Sterker nog, het is onderdeel van Trump’s toolbox en methodologie. Vooruit struikelen in continu falen en dekken met het scheppen van schadelast en menig moeras van rechtsgangen - slechts twee keer heeft dat niet geresulteerd in het opgeven door de tegenstanders of slachtoffers.
Schijnt dat Trump zich vooral heeft laten inspireren door Peale, boeken lezen kan soms ook slecht zijn voor iemand :p

March of the Eagles

• n3z

n3z

Op vrijwel alle beelden waren ze al behoorlijk afstandelijk. Nu hij geen president meer is en waarschijnlijk van rechtszaak in rechtszaak gaat vallen zou ik het wel begrijpen dat ze snel van hem af wil en mogelijk zo nog flink zakcentje wil meenemen.
Melanie is bot gezegd een gold digger. Wanneer Trump verliest en door alle rechtszaken ook zijn fortuin achteruit ziet gaan is Melanie weg.

Ben benieuwd hoe hij zijn 400 miljoen schuld gaat terugbetalen die de NYT claimt.

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
n3z schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:13:
[...]

Yep! Dit heeft Trump enorm slim gespeeld door direct in 2017 al voor zijn herverkiezing mensen te activeren. Laten we niet vergeten dat ook hij enorm veel mensen op de been heeft gebracht.
Dit klopt. Er is nog nooit in de geschiedenis van de Amerikaanse verkiezingen iemand geweest die zoveel stemmen voor zich heeft gewonnen als Trump in 2020, op 1 uitzondering na. Biden in 2020 :+

Dat betekent, stam + t .

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:13:
[...]

Goede, die man is natuurlijk knettergek. Staatsgeheimen massaal gaan lekker ligt wel redelijk binnen de zaken die hij zonder van kleur te verschieten doet.

Hij is een lopend gevaar voor een heleboel belangen van de US. Die zijn er wel bij gebaat m niet zomaar te laten gaan.
De man kan z'n speech al nieteens onthouden. Laat staan staatsgeheimen :D

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die hoopt al jaren dat hij omkiept door de stress en ze zijn 'fortuin' (moet nog zien wat er daadwerkelijk van bestaat) kan erven. De centjes die Donald ook via erven gekregen heeft, zelf heeft hij netto geen cent verdiend.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
n3z schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:16:
[...]

Melanie is bot gezegd een gold digger. Wanneer Trump verliest en door alle rechtszaken ook zijn fortuin achteruit ziet gaan is Melanie weg.

Ben benieuwd hoe hij zijn 400 miljoen schuld gaat terugbetalen die de NYT claimt.
Even mierenneuken, maar zij heet Melania ;)

March of the Eagles

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vraagje, wat ik niet zo snel gegoogled kreeg.

Ik dacht dat amerikanen eigenlijk super verzuild waren, en ofwel democraat of replubikein zijn.
Maar als ik kijk naar de uitslagen nu,
dan is de senaat gewonnen door de rep. 48-45
De president net democraat, maar eigenlijk practisch gelijk 73-69Miljoen
En het huis is dan weer ruim democratisch. 214-201

Allemaal "determen by popular vote"
Zijn er dan amerikanen die op een democratische president en een republikeinse senator stemmen. ?
Of is dit weer het gevolg van amerika's "interessant" kies systeem ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• LZ86
Wel interessante statement op CNN. Er is niet zo heel veel verander qua voting. Enige wat nu zoveel uitmaakt is dat de democraten massaal gestemd hebben, waar ze dit 4 jaar geleden niet gedaan hebben. Biden heeft amper tot niet countys waar Trump 4 jaar geleden groot was overgenomen in PA.

Het was 4 jaar geleden vooral een opkomst probleem. Wellicht dat het mail in voten veel uitmaakt daarin. Toch een kleinere moeite dan uren in de rij.

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 06-11-2020 13:19 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:05:
[...]

Plus dat de Deutze bank hun lening van 400 miljoen terug wil zodra hij president af is.
Misschien kan een betalingsregeling onderhandelen... aflossen in 30 jaar.

Oh wacht >:)

March of the Eagles

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

MikeyMan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:
[...]

De man kan z'n speech al nieteens onthouden. Laat staan staatsgeheimen :D
" Yes I can tell you the secrets, they are soo secret it will blow your mind. We got big missiles, very bigly, they are somewhere over here *points at all of the USA*"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
heuveltje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:

Ik dacht dat amerikanen eigenlijk super verzuild waren, en ofwel democraat of replubikein zijn.

Zijn er dan amerikanen die op een democratische president en een republikeinse senator stemmen. ?
Het wordt steeds zeldzamer, maar het bestaat wel. Overigens zal het gat in popular vote nog wel behoorlijk uitlopen, ook in grote democratische staten als Californië wordt er nog geteld (pas 66% geteld).

Vergis je ook niet dat in rode staten er ook genoeg conservatieve democraten rondlopen die lokaal wel kansen maken (in blauwe staten geldt hetzelfde andersom).

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2020 13:22 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11 17:47
NRC Vandaag (Spotify podcast):
Verkiezingen VS: bepaalt de kiezer of de rechter?

• Seraphin
  • Laatst online: 21:30

Seraphin

Meep?

heuveltje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:

Ik dacht dat senatoren worden verkozen per district in een staat, volgens het First Past the Post systeem (vandaar de aandacht voor Gerrymandering in dit topic), maar dat de (kiesmannen voor de) president per staat als geheel worden bepaald.

Daarnaast lijkt het me in deze verkiezing niet onredelijk te verwachten dat mensen op een republikeinse senaatskandidaat stemmen, maar tegelijkertijd op Biden ipv Trump.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11 18:46
Eerste batch van de dag uit PA is binnen zo te zien:
https://docs.google.com/s...rsvHqfBs/edit?usp=sharing

Achterstand is nog maar 18k..

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
n3z schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:16:
[...]

Tja, Trump claimt een vermogen van 7 miljard dollar te hebben. Geen idee of dat waar is, maar als hij wat vastgoed kan verkopen zou die 400 miljoen toch geen groot probleem moeten zijn.

March of the Eagles

• bloody
  • Laatst online: 07:12

bloody

0.000 KB!!

Update PA om 1:30AM:
New Trump: 726
New Biden: 5073

Gaat prima voor Biden dus!

Nog 192k te tellen.

nope

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:14:
[...]

Ik ben heel nieuwsgierig wat de democraten met de diep-rode staten / counties gaan doen de komende jaren. Je zal toch op een of andere manier die mensen aan het verstand moeten kunnen brengen dat ze niet hun geweren af komen pakken, en dat dingen als healthcare en onderwijs voor hen echt heel nuttig zijn.

Daarnaast is wel duidelijk geworden dat "let's play nice" geen optie is als de tegenstander dat niet doet. Fox News heeft een democratische tegenhanger nodig die alles wat de republikeinen doen neersabelt.
Je gaat die mensen niet terugkrijgen door op dezelfde manier leugens te verspreiden. Dan is het gewoon een mud fight en winnen de republikeinen met ervaring.

Hard naar links is ook geen oplossing. Ja, je krijgt een gedeelte van de bevolking mee die actiever zal zijn, maar een heel groot gedeelte van ook de democraten is als de dood voor alles wat met socialisme te maken heeft. Daarom kozen zij ook voor Biden en niet voor Sanders.

Je zag het in het nieuwsitem over het overleg van de dems waarom zij een aantal zetels zijn kwijtgeraakt, 1 van de senatoren gaf aan dat o.a. het hele defund the police hem heel veel stemmen heeft gekost... die ga je niet terugkrijgen door een extreme linkse (voor amerikaanse begrippen) koers te volgen. De stemmen die je potentieel wint bij activisten verlies je meer aan de gematigde kiezer. En de tegenstander heeft nog meer munitie om zijn eigen achterban op te zwepen om tegen het opkomende communisme te stemmen.

blup

Voor degenen die er eerder in het topic naar vroegen, het fenomeen van libertarische oligarchie & dark money, wat leesvoer:

Dark Money
The Hidden History of the Billionaires Behind the Rise of the Radical Right
https://www.bol.com/nl/f/dark-money/9200000051926434/

Voor context van de Long Southern Strategy van de Republikeinen om voedingsbodems voor een chaos actor / hefboom (zoals Trump) te scheppen, het historische interview met de architect daarvan (Lee Atwater) staat online: YouTube: Lee Atwater explains the "Southern Strategy" as regards race

Wat voedingsbodems aangaat, in 2014 was er een kleine explosie over een Princeton onderzoek naar oligarchie in de VS. Her en der ging het zelfs viraal. Er was een klein probleem wel met de studie, de gesignaleerde trends en mechanismen waren te klein om echt te kunnen spreken van een zogeheten structuurverschuiving.

Zie: Testing Theories of American Politics: Elites, Interest Groups, and Average Citizens (PDF); https://scholar.princeton...american_politics.doc.pdf

In 2016 was dat op twee jaar tijd volledig anders geworden. Schaal, tempo, complexiteit van verbindingen, wat twee jaar eerder nog afgeschreven kon worden als een studie die te gevoelig was voor clickbait was in het licht van de enorme groei en samenwerking tussen de Mercer en Koch netwerken, bovenop een enorme groei van het dark money fenomeen, verschoven van een macht van invloed naar een macht van sturing.

In 2020 is het even zoeken, maar het staat bol van de onderzoeken en rapportages, vanuit academisch onderzoek, toetsingsinstanties en maatschappelijke organisaties met focus op corruptie, ethiek en rechtsstaat, waar de in het oorspronkelijk gesignaleerde variabelen en condities pijnlijk hard en breed weer terug komen.

Het is geen leuke verkenning, maar voor analyse van de vraag "hoe kan dit allemaal in de VS, wat zijn de consequenties en hoe zit het met onze kwetsbaarheden vanuit onze nauwe verbinding met de VS" is het wel een analyse die eens serieus door zowel onderzoeksjournalistiek als politiek als publiek debat aangenomen zou mogen worden.

Ik heb hier discussie voorbij zien komen over media in de VS, lobby in de VS, externe consultatie in de VS, de eigenaardigheden van een politieke partij die in collectieve psychologie en groepsdynamica voor basis nog veel groter blijkt te zijn in demografie dan gedacht - de verschuiving van participatory democracy naar minority rule is geen organisch proces, het is een gestuurd proces.

Enfin, dit is absoluut erg meta. Probleem is helaas, meta bepaalt de condities waarin we voelen, en dan denken.

• LZ86
Grimmie187 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:

Dat is al uren zo. Ze verwachten elk moment dat er nog meer bekend wordt

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een goed begin van deze serie. :P
Laat het alsjeblieft snel voorbij zijn. Het is inmiddels toch wel duidelijk aan het worden wie dit gaat winnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• n3z

n3z

XWB schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:
[...]

Tja, Trump claimt een vermogen van 7 miljard dollar te hebben. Geen idee of dat waar is, maar als hij wat vastgoed kan verkopen zou die 400 miljoen toch geen groot probleem moeten zijn.
Trump tower alleen al is 450 miljoen waard (2017).

Wikipedia: The Trump Organization

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvGo-7nOVkxRLIHc18-AVaX8aUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bLLMip0vAPYIK0Pz58el5Md9.png?f=fotoalbum_large

Gaat de goede kant op :)

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Hij heeft weinig vastgoed echt zelf. Naar ik meen alleen Trump Tower in NYC zelfs. De rest is alleen zijn naam op het gebouw en daar krijgt ie dan wat centjes voor.

blup

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Als ie nog steeds 7 miljard had, had zijn campagne ook geen advertenties hoeven terugtrekken vanwege geld gebrek ;)

Komende jaren gaat "leuk" worden voor hem. :)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11 18:46
LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:24:
[...]

Dat is al uren zo. Ze verwachten elk moment dat er nog meer bekend wordt
Update is van 3 mins geleden?

*edit*
Ah, ik zie de timestamp nu. Nmind :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 06-11-2020 13:26 ]

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat is van bijna 6 uur geleden, in PA is het nu bijna half 8 in de ochtend ;)
Let op de AM en PM, AM is de ochtend en PM middag.

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 06-11-2020 13:26 ]

• Hydra
Bezulba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:
Je gaat die mensen niet terugkrijgen door op dezelfde manier leugens te verspreiden. Dan is het gewoon een mud fight en winnen de republikeinen met ervaring.
Ik heb het ook nergens over leugens. Het probleem is dat de huidige grote jongens (CNN e.d.) te veel het 'netjes' willen spelen en 'beide kanten' een stem willen geven. En dat werkt niet als een van beide kanten onzin uitkraamt.
Hard naar links is ook geen oplossing.
Healthcare voor iedereen en onderwijs voor iedereen is niet "hard naar links".

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grimmie187 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:25:
[...]

CNN heeft al sinds vanochtend verschil van 18k iirc

• LZ86
Grimmie187 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:25:
[...]

Ik zit al de hele ochtend CNN te volgen. En daar staat Biden al uren op 18 k achter.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Klopt is nog niets veranderd..

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25

Jij loopt uren achter.
Pagina: 1 ... 85 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid