Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.195 views

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:17
RiCk schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:43:
[...]

Ja, klopt. En voor de duidelijkheid: ik ben geen fan en voorstander van zomaar wat droppen, wil hier niets gaan pretenderen dat het wél zo is en geen enkele andere media maakt hier melding van. Ik zou naar de echtheid hierin! Ik vind het ongeloofwaardig.

Maar, inderdaad. In de Q-community gaat rond dat de stembiljetten voorzien zijn van een watermerk waardoor de republikeinen achteraf zouden kunnen zien of een stembiljet daadwerkelijk echt is of niet. Dus als er opnieuw geteld zou worden zouden ze door de mand vallen.
Haha wat een Q nonsens weer. Hoe dan?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

[...]

Maar, inderdaad. In de Q-community gaat rond dat de stembiljetten voorzien zijn van een watermerk waardoor de republikeinen achteraf zouden kunnen zien of een stembiljet daadwerkelijk echt is of niet. Dus als er opnieuw geteld zou worden zouden ze door de mand vallen.
Zijn dit ook al complot-theorieen, of is dit echt zo?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:42:
[...]

Probleem is dat NV voorlopig nog niet met een uitslag komt. Ook ik geloof dat hij van die vijf alleen NC niet gaat winnen, maar het duurt maar en het duurt maar. Ik wil gewoon dat het voorbij is! :P
Ow, begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil ook dat het z.s.m. klaar is, maar ik verwacht niet dat alle tellingen voor maandag klaar gaan zijn (in het weekend zal men niet tellen neem ik aan?) :)

Maargoed, de kans dat Trump dit wint is gewoon zeer klein allemaal.

We zullen het gaan zien, maar ik denk dat het Biden is die op 20 januari wordt ingezegend en dan aan de Detrumpification gaan beginnen (zoals Trump aan de Deobamafication begon).

Virussen? Scan ze hier!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Meh, de CNN stream kapt ermee. Toch maar even naar de tv switchen. Meer mensen last van?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:20

Pierre

Van nature lui!

En dit is ook wel een mooie

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
voske schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]

Er zijn maar 538 kiesmannen. Bij 269-269 zou Trump uiteindelijk overigens wel winnen (in het House of Representatives)
Hoe werkt dat dan precies? Want de house of representatives lijkt toch ook in handen van de democraten te blijven?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
[...]

Het Q-volk zoekt naar een laatste strohalm. Het idee is nu dat Trump dit allemaal laat gebeuren zodat de democraten op heterdaad betrapt worden tijdens de gesuggereerde fraude. :z

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:44:
Meh, de CNN stream kapt ermee. Toch maar even naar de tv switchen. Meer mensen last van?
Ik heb alleen het probleem dat het CNN logo inmiddels is ingebrand? :? meer mensen last van? :+

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:39
[...]

Ja, klopt. En voor de duidelijkheid: ik ben geen fan en voorstander van zomaar wat droppen, wil hier niets gaan pretenderen dat het wél zo is en geen enkele andere media maakt hier melding van. Ik zou naar de echtheid hierin! Ik vind het ongeloofwaardig.
Waarom drop je het dan? Bij Qanon hebben ze een hele grote duim. Als we alles wat ze daaruit zuigen moeten gaan onderzoeken zijn we allemaal de rest van ons leven bezig. Beter negeren we die hele club.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-11 16:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:38:
[...]

Ik was dit vanochtend vroeg aan het kijken toen Hannity er zat en het was alles behalve neutraal. Het ging non-stop over de fraud tijdens het tellen.
Ah, dat is weer Fox zoals ik ze ken.

• wildhagen
  • Niet online

Virussen? Scan ze hier!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:34
[...]

Ik heb gehoord dat Trump een robot is die bestuurd wordt door aliens van de planeet Barf. Ik vind dit ongeloofwaardig en het wordt nergens gerapporteerd maar ik post het hier toch. Eigenlijk weet ik niet waarom ik dit doe :?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:41
Woy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Want de house of representatives lijkt toch ook in handen van de democraten te blijven?
Ze kiezen per delegatie van de staat. De republikeinen hebben de meerderheid in meer delegaties dan de democraten.

Be yourself, no matter what they say ...

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:36:
[...]

Ja, maar voor het eindresultaat maakt het niet uit. En zowel NV als AZ lijken al wel redelijk in de pocket te zijn, wat op 270 uit zou komen. Zelfs al zou dan PA, GA en NC verliezen.
Het is ook wel prettig als Biden meer van de minimale 270 kiesmannen wint. Ik weet niet wie het aan zou durven, maar er zijn (zeldzame) kiesmannen geweest in de geschiedenis die tegen de uitslag van hun staat hebben gestemd.

Daarnaast wordt Trump zijn toch al moeilijke fraude verhaal een stuk moeilijker als hij daarvoor in meerdere staten naar de rechter moet.

Al helemaal als hij voor NV/AZ naar de rechter gaat omdat hij vond dat ze door moeten tellen en in WI/MI/GA/PA vond dat ze de laatste stemmen niet hadden mogen tellen. Mocht hij die zaken tot de SC weten door te drukken, dan zitten die met tegenstrijdige argumenten. De conservatieven daar gaan dan wel heel hard op hun bek als ze in de ene zaak A en de andere B zeggen.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 10:58
D-e-n schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:46:
[...]

Waarom drop je het dan? Bij Qanon hebben ze een hele grote duim. Als we alles wat ze daaruit zuigen moeten gaan onderzoeken zijn we allemaal de rest van ons leven bezig. Beter negeren we die hele club.
Mja, eens.
Continue as planned, ignore me and it :>

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 18:37
LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:44:
Als je bedoelt dat hij er om de paar minuten mee kapt, dat heet reclame

Maar zonder gekheid, bij mij doet hij het nog

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25
Gaan er nog stemmen komen of moeten we wachten tot na de middag?

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

NielsFL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:
[...]

Het Q-volk zoekt naar een laatste strohalm. Het idee is nu dat Trump dit allemaal laat gebeuren zodat de democraten op heterdaad betrapt worden tijdens de gesuggereerde fraude. :z
Ik denk dat ze nog genoeg strohalmen zullen vinden. Desnoods creëren ze die halmen zelf.

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jivebunny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:30:
Misschien wordt het uiteindelijk een 'landslide' voor Biden haha. Als ie PA en GA pakt, evenals NV en AZ (zoals naar verwachting nu). Dan is het net zo'n landslide als Trump had in 2016 (ook 306).

We hadden een heel ander beeld gehad van deze verkiezingen als dinsdagnacht AZ, NV, PA, GA, MI, WI allemaal al blauw waren (even aangenomen dat het zo gaat).

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:46:
[...]
Ik heb gehoord dat Trump een robot is die bestuurd wordt door aliens van de planeet Barf. Ik vind dit ongeloofwaardig en het wordt nergens gerapporteerd maar ik post het hier toch. Eigenlijk weet ik niet waarom ik dit doe :?
Hoezo? Ik vind dit wel geloofwaardig eigenlijk.

Strava

• LZ86
Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:47:
[...]

Als je bedoelt dat hij er om de paar minuten mee kapt, dat heet reclame

Maar zonder gekheid, bij mij doet hij het nog
Buiten al die breaks om, werkt ie hier nu ook weer. Paar keer moeten verversen

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 11:10
[...]

Als je het zo ongeloofwaardig vindt, waarom besteed je er dan zo veel aandacht aan?
Als alleen republikeinen dat watermerk kunnen zien dan zou de hertelling dus moeten worden gedaan door republikeinen... Super neutraal en betrouwbaar... Leuk geprobeerd.

Trump II - Project 2025 tracker

• jaapstobbe
user109731 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:
[...]

[Twitter]
We hadden een heel ander beeld gehad van deze verkiezingen als dinsdagnacht AZ, NV, PA, GA, MI, WI allemaal al blauw waren (even aangenomen dat het zo gaat).
En dan had fivethirtyeight ook minder kritiek gekregen.

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:
Gaan er nog stemmen komen of moeten we wachten tot na de middag?
Er schijnt binnen het uur nog een grote (50K) batch uit PA binnen te gaan komen.

Dat betekent, stam + t .

• Dr. Strangelove
[...]

[Twitter]
Nee maar wat Nate impliceert natuurlijk is dat als die staten op 3/11 al gecalled waren de marges veel groter waren geweest.

• wildhagen
  • Niet online
De Trump-familie dreigt nu met een burger-oorlog, als Trump niet wint:
De familie Trump weigert zich neer te leggen bij de dreigende nederlaag van president Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zoon Donald Trump junior vermoedt net als zijn vader dat er sprake is van kiezersfraude en verspreidt om die reden een bizarre oproep: ,,Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint.”

[...]

Volgens Don Jr. gaat zijn vader nog niet ver genoeg in zijn tirade. „Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen. Het duurt veel te lang”, schreef Donald Trump junior op Twitter. Hij voegde er aan toe dat het ‘tijd is om deze rotzooi op te ruimen en er niet langer uit te zien als een bananenrepubliek!’
Bron en meer info: Oproep zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog over deze verkiezingen

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 06-11-2020 11:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

[...]

[Twitter]
Mjah, in 2016 was er nog geen corona. Mail ballots zijn dit jaar een oorzaak van de vertraging.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Dr. Strangelove
wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:51:

[...]

Bron en meer info: Oproep zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog over deze verkiezingen
Dat is toch die quote van gisteren? Of was het geen brainfart en heeft hij het opnieuw geroepen?

Wat een dingleberry die vent.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

[...]

Ik denk dat de coke een beetje naar zijn hoofd is gestegen.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:46:
[...]

Het is ook wel prettig als Biden meer van de minimale 270 kiesmannen wint. Ik weet niet wie het aan zou durven, maar er zijn (zeldzame) kiesmannen geweest in de geschiedenis die tegen de uitslag van hun staat hebben gestemd.
Sterker nog, in 2016 waren er 7. 5 die van Clinon naar Trump gingen, en 2 van Trump naar Clinton.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mogelijke aanslag op stembureau door gewapende Trump supporter in humvee voorkomen.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 19:08

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Wel mooi dat ie ook keihard uit haalt naar de republikeinen. Die zullen er op gegeven moment wel genoeg van hebben en hem laten vallen.
Lekker laten razen. Het leger zal echt geen staatsgreep steunen. Enkel de kop indrukken.

Y'all Qaeda zal hem nog wel willen helpen maar die mogen dan nooit meer stemmen, als ze het al overleven, dus ook alleen maar winst voor het land.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Net op CNN besproken.

https://www.mirror.co.uk/...find-hummer-with-22966641

https://www.independent.c...ction-trump-b1632464.html

Overigens is een Humvee (HMMWV, legervoertuig) wel degelijk iets anders dan een Hummer H2 (Jeep op stelten)... :X

[ Voor 58% gewijzigd door MikeyMan op 06-11-2020 11:58 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

[Twitter]
Mwah, ze zitten er alsnog erg ver naast. Ook de staten die wel zijn gevallen als voorspeld hebben gewoon totaal andere cijfers als verwacht. Staten die zouden flippen hebben het niet gedaan en in het huis hebben de Democraten zetels verloren die gewoon 70(d)-30(r) stonden in de polls.

Als Biden wint, dat doet ie, is het nog steeds geen resultaat op trots op te zijn na 4 jaar Trump.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 06-11-2020 11:58 ]

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11 12:32
drfruit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:55:
Mogelijke aanslag op stembureau door gewapende Trump supporter in humvee voorkomen.
Stond 4 uur terug al op liveblog NOS met een link naar abc

Edit: ik haal de link weg, als ik hem hier open wordt er een download geforceerd

[ Voor 16% gewijzigd door vistu op 06-11-2020 11:58 ]

Verwijderd

Nou als Biden het van Georgia moet hebben dan wordt het een gevalletje 20x hertellen, met zo'n kleine marge. En dan is fraude nog makkelijker tijdens een hertelling, omdat je maar een minimaal aantal stemmen moet 'kwijtraken' of 'saboteren'.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

drfruit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:55:
Stond vanmorgen om 7:40 idd al op de NOS liveblog.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:39

psy

Ondertussen lees ik dat Steve Bannon van Twitter gegooid is omdat hij een oproep deed om Dr. Fauci en de directeur van de FBI te onthoofden en hun hoofd voor het Witte Huis te spietsen op een hek.

Was dat niet Trump's naaste adviseur in het begin? :X

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:58:
Nou als Biden het van Georgia moet hebben dan wordt het een gevalletje 20x hertellen, met zo'n kleine marge. En dan is fraude nog makkelijker tijdens een hertelling, omdat je maar een minimaal aantal stemmen moet 'kwijtraken' of 'saboteren'.
Hij hoeft het niet enkel van GA te hebben. Als hij NV+AZ wint is hij er ook, en als hij daarnaast PA ook pakt is die voorsprong ook nog eens riant.

GA winnen is wel leuk natuurlijk, voor de extra zekerheid, maar er zijn nog veel meer opties zonder GA.

Virussen? Scan ze hier!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe snel dit nu gaat escaleren, gaan dit nog een aardig wat interessante dagen worden. Trump is makkelijk af te voeren naar een gekkentehuis, maar je zit ook nog met een bizar grote aanhang die alsnog het land kan doortrekken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BadRespawn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:49:
Als alleen republikeinen dat watermerk kunnen zien dan zou de hertelling dus moeten worden gedaan door republikeinen... Super neutraal en betrouwbaar... Leuk geprobeerd.
Het watermerk is een kruisje bij Donald J. Trump. Alle stemmen die dat niet hebben zijn dus illegaal.

/s, obviously ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 06-11-2020 12:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online

[...]

De complete tweet is minder spannend:

The best thing for America’s future is for @realDonaldTrump to go to total war over this election to expose all of the fraud, cheating, dead/no longer in state voters, that has been going on for far too long.

It’s time to clean up this mess & stop looking like a banana republic!

Ik lees dat toch vooral als een juridische strijd, en niet iets met wapens. Maar ik ben dan meestal ook wel optimistisch.

• LZ86
Zit te wachten op het ontwaken van de liar in chief. Ben wel weer toe aan wat gekke tweets. Volgens CNN binnen nu en een uur een hoop stemmen uit PA die waarschijnlijk voor een flip gaan zorgen.

• daanb14
  • Laatst online: 25-11 12:55
psy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:59:
Ondertussen lees ik dat Steve Bannon van Twitter gegooid is omdat hij een oproep deed om Dr. Fauci en de directeur van de FBI te onthoofden en hun hoofd voor het Witte Huis te spietsen op een hek.

Was dat niet Trump's naaste adviseur in het begin? :X
Is dat niet gewoon opruiing? Lijkt mij een strafbaar feit.

[ Voor 3% gewijzigd door daanb14 op 06-11-2020 12:01 ]

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

daanb14 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:01:
[...]

Verherlijking van geweld en zowel twitter, als facebook en youtube hebben al actie ondernomen en het weggehaald en z'n account bevroren.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• daanb14
  • Laatst online: 25-11 12:55
Jivebunny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:02:
[...]

Verherlijking van geweld en zowel twitter, als facebook en youtube hebben al actie ondernomen en het weggehaald en z'n account bevroren.
Met zo'n uitspraak hoop ik persoonlijk wel op vervolging. Dit is enorm gevaarlijk. Te zot voor woorden.

• voske
daanb14 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:01:
[...]

In de VS ligt dat bijzonder ingewikkeld. Aardige uitleg in deze video:

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

NielsFL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:00:
[...]

De complete tweet is minder spannend:

The best thing for America’s future is for @realDonaldTrump to go to total war over this election to expose all of the fraud, cheating, dead/no longer in state voters, that has been going on for far too long.

It’s time to clean up this mess & stop looking like a banana republic!

Ik lees dat toch vooral als een juridische strijd, en niet iets met wapens. Maar ik ben dan meestal ook wel optimistisch.
Een dog whistle noemen ze dat.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 13:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Plaats een bron voor je op "verstuur" klikt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 06-11-2020 12:14 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Afkoelpauze voor schoonmaak.

En weer open.

De slowchat-modus leidt nu tot wel erg veel totaal offtopic geleuter, oneliners en complete losse flodders zonder bron.

Die hebben geen plaats in een [AWM] topic. Het is nog altijd 'gewoon' [AWM] en met name, let op: [ZT].

Houd je aan de regels, met zo'n snel lopend topic is dit anders gewoon niet vol te houden.

[ Voor 86% gewijzigd door Ramzzz op 06-11-2020 12:15 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Apache4u
  • Niet online
Toch Ziggo maar eens vragen om CNN in HD te gaan uitzenden voor over 2 jaar bij de senaatverkiezingen. Ik word een beetje bijziend van die SD-resolutie.

Dat betekent, stam + t .

• Dr. Strangelove
Oeh weer terug, ik kreeg bijna ontwenningsverschijnselen ;)

Anyway, in de komende anderhalf uur een update van PA. Mogelijk flip naar Biden dus.
Philadelphia City Commissioner Al Schmidt said that there will be a vote count update in “the next hour or two.”

“We have been counting for the past several hours. And I expect you'll see another update in the next hour or two,” he told CNN’s Don Lemon.
50k te gaan in Philly zelf, maar deze update zal nog niet alle 50k bevatten, dus ik denk dat we nog wat geduld moeten hebben voor PA flipped. Daarnaast nog 50-100k te gaan in de rest van de staat. Zal wel tot in de late uren hier doorgaan...

[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-11-2020 12:17 ]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:37
NYT is ook eindelijk bijgewerkt met de laatste stemmen uit Clayton, GA.
1096 is de voorsprong van Biden nu in GA. Zoals ik een tijdje geleden al meldde.
Even het geheugen verversen na de speech van Trump vannacht:

Donald Trump's election results speech: all the false claims
As Joe Biden closes in on the presidency, the incumbent unleashed a torrent of misinformation from the White House press podium

https://www.theguardian.c...eech-all-the-false-claims

En een overzicht van reacties van de netwerken op tv. Niet mals. https://www.theguardian.c...-away-trump-election-lies

[ Voor 18% gewijzigd door Virtuozzo op 06-11-2020 12:19 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat zou ik toch graag echte live beelden willen zien van Trump en co op dit moment.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:15:
Oeh weer terug, ik kreeg bijna ontwenningsverschijnselen ;)

Anyway, in de komende anderhalf uur een update van PA. Mogelijk flip naar Biden dus.

[...]
Als ik naar de counties kijk op DecisionDeskHQ, dan zijn de enige Trump counties waar nog flink wat stemmen binnen moeten komen Crawford en Greene. Maar dan heb je het over redelijk kleine counties. Allegheny (Pittsburgh) en Philadelphia (idem) zijn per stuk al ruim 10 keer zo groot, en leunen zwaar richting Biden.

• jaapstobbe
Binnen enkele uren een hoop stemmen uit PA hopelijk. Ik neem maar even een pauze zodat ik kan werken ;)

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:51
Waarom wordt Biden eigenlijk op CNN zovaak aangehaald als “the vice-president”? 😅

• jaapstobbe
Mesque schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:21:
Waarom wordt Biden eigenlijk op CNN zovaak aangehaald als “the vice-president”? 😅
Serieus? Hij was en is een vice-president. Dat ben je voor het leven.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
Omdat hij (former) vice president was?
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:22:
[...]

Voor het leven? Really? :D

[ Voor 32% gewijzigd door DropjesLover op 06-11-2020 12:22 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• 418O2
  • Laatst online: 22:57
Omdat dat zijn vorige officiele rol was?

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

omdat hij dat ook is.

Net als dat een oud president nog altijd als president aangesproken blijft worden

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Biden verwacht sizeable lead in PA, aldus Kate Bohner op CNN.

Imperfectionist.

• jaapstobbe
Ra5a schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:23:
Biden verwacht sizeable lead in PA, aldus Kate Bohner op CNN.
Ja ik ook, maar ik wil die uitslag wel eens zien.
Ook nog even de moeite waard, narrative overzicht van Politico. The 3 storylines driving the election Friday
Donald Trump is on the brink of defeat, but few in his party are willing to say so: https://www.politico.com/...ding-2020-election-434614

Punt van aandacht, the GOP silence. De paar uitspraken die er zijn richten zich op de election claims, maar het zijn opvallende uitzonderingen - die meer in beeld komen dan de enorme stilte.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Ben wel benieuwd of Trump ook een bibliotheek krijgt met zijn naam er op.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• wildhagen
  • Niet online
Staat hier goed uitgelegd: https://www.quora.com/Why...he-Vice-President-anymore

De titel is dus 'for life'.

Virussen? Scan ze hier!

• Apache4u
  • Niet online
Pierre schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:24:
ja, gevuld met fictie.

Dat betekent, stam + t .

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:24:

Donald Trump is on the brink of defeat, but few in his party are willing to say so: https://www.politico.com/...ding-2020-election-434614
De keizer en zijn kleren.

• jaapstobbe
Met boeken vol met zijn tweets.

• wildhagen
  • Niet online
Jep, er is al een hele collectie aan sprookjesboeken gereserveerd voor die nieuwe library.

Virussen? Scan ze hier!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Z'n nichtjes hebben nog wel wat leuke boeken over hem geschreven die ze daar mooi kunnen stallen.

Tesla M3LR '21

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-11 19:39

n3z

Ook nog even de moeite waard, narrative overzicht van Politico. The 3 storylines driving the election Friday

Punt van aandacht, the GOP silence. De paar uitspraken die er zijn richten zich op de election claims, maar het zijn opvallende uitzonderingen - die meer in beeld komen dan de enorme stilte.
Ik had oprecht verwacht dat het meerendeel binnen de GOP nu hem wel tegen hadden gesproken. Misschien houden ze stiekem nog hoop, maar dit geeft wel aan dat de GOP “dood” is en Echt de partij van Trump is.

Dit hadden we natuurlijk wel aan zien kunnen komen toen hij officieel kandidaat werd met de conventie. Er waren geen enkele oud gedienden bij wat je normaal wel ziet natuurlijk.

• nwagenaar
  • Laatst online: 25-11 17:37

nwagenaar

God, root. What's the differen

Wat wel erg grappig (en hypocriet) is, is dat Trump en zijn achterban praten over voterfraud maar dat volgens de WP er meer dan 150.000 ballots nog hangen in de proccesinglocaties van de USPS waaronder ook nog van de 5 staten die nog geteld worden (bron: https://www.washingtonpos...ps-late-ballots-election/)
More than 150,000 ballots were caught in U.S. Postal Service processing facilities and not delivered by Election Day, agency data shows, including more than 12,000 in five of the states that have yet to be called for either President Trump or his Democratic challenger Joe Biden.
Echt, wat een Clusterfuck is het daar en dat land vindt zich het boegbeeld van democratie op Aarde...

Mijn Neo Geo MVS collectie

• T-MOB
  • Laatst online: 07:11
Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als de NOS een persconferentie van Rutte zou onderbreken omdat hij alleen maar gevaarlijke leugens uit ziu kramen. Als iemand dit 10 jaar geleden voorspeld zou hebben over de president of the usa had ik hem een enkeltje gekkenhuis gegund. Bizar dat we er nu nauwelijks van opkijken :X

Regeren is vooruitschuiven

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

ph4ge schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:
[...]

Altijd heerlijk die hypocrisie. Trump is geliefd omdat hij 'zegt wat hij denkt' en niet 'politiek correct' is. Maar o wee als iemand een keer iets kritisch zegt over Trump, dan zijn de teentjes ineens lang. Hij heeft volkomen gelijk en staat ook volkomen in zn recht om dat een beetje creatief onder woorden te brengen.

Komende maanden worden spannend. Houden de republikeinen alle neuzen dezelfde kant op, of hakt Trumpisme die partij uiteindelijk door de midden?
Mooie persoonlijke aanval van je! Ook beloond met veel plusjes!

Ik had CNN wel redelijk hoog zitten (itt een Fox news), dus ja, ik vind het best triest dat ze zich op dat vlak op dat vlak verlagen tot het niveau van Trump. Als dat mij hypocriet maakt, so be it :)

• 418O2
T-MOB schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:29:
[...]

Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als de NOS een persconferentie van Rutte zou onderbreken omdat hij alleen maar gevaarlijke leugens uit ziu kramen. Als iemand dit 10 jaar geleden voorspeld zou hebben over de president of the usa had ik hem een enkeltje gekkenhuis gegund. Bizar dat we er nu nauwelijks van opkijken :X
Waar ik wel van op kijk is dat CNN door ging en Fox niet.

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:51
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:22:
[...]

Ok grappig dat wist inderdaad niet, ik weet uiteraard wel dat hij VP is geweest maar ik verwachtte dat je dan zou worden aangehaald als ‘former vice president’. Je kunt nu Obama dus ook aanhalen als ‘the President’?
Verder leesvoer voor vandaag 😎

https://www.theatlantic.c...-defeat-for-qanon/616998/
Qanon wint.

https://www.theatlantic.c...ed-about-populism/617003/
Populisme heeft niet verloren.

https://www.the-american-...f-political-polarization/
Een verkenning van oorzaken van polarisatie.

https://www.the-american-...ghly-depolarizing-people/
Een verkenning naar depolarisatie.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nwagenaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:27:
Wat wel erg grappig (en hypocriet) is, is dat Trump en zijn achterban praten over voterfraud maar dat volgens de WP er meer dan 150.000 ballots nog hangen in de proccesinglocaties van de USPS waaronder ook nog van de 5 staten die nog geteld worden (bron: https://www.washingtonpos...ps-late-ballots-election/)

[...]

Echt, wat een Clusterfuck is het daar en dat land vindt zich het boegbeeld van democratie op Aarde...
Het verbaast me dat zijn cult nog geen collectieve aneurysma heeft opgelopen van dit alles.

In de ene staat moeten ze vooral blijven tellen, in de andere staat vooral stoppen. En in GA zullen ze nu wel opeens weer gaan roepen dat alles geteld moet worden.

In tekenfilms zie je altijd de "DOES NOT COMPUTE" grap voorbij komen met dit soort dingen 8)7

• voske
418O2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:30:
[...]

Fox News heeft de persconferentie van Trump volledig uitgezonden.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:54
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:55:
[...]

Wel mooi dat ie ook keihard uit haalt naar de republikeinen. Die zullen er op gegeven moment wel genoeg van hebben en hem laten vallen.
Ik denk eigenlijk dat de meeste republikeinen Trump al lang hebben opgegeven, maar het alleen nog niet publiekelijk laten blijken. Het zou me eigenlijk ook niets verbazen als er ergens in de komende twee maanden ineens een impeachment in gang wordt gezet. Met hoe de verkiezingen er nu voorstaan, is de rol van Trump gewoon uitgespeeld en heeft 'ie geen waarde meer voor de Reps. Met Trump weg uit het WH, kan Pence de machtsoverdracht op een (voor de buhne) fatsoenlijke manier afhandelen.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja en magazines als "Guns & Ammo & Hooters"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
dr.lowtune schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ik had CNN wel redelijk hoog zitten (itt een Fox news), dus ja, ik vind het best triest dat ze zich op dat vlak op dat vlak verlagen tot het niveau van Trump. Als dat mij hypocriet maakt, so be it :)
Ik maak het helemaal niet persoonlijk. Ik geef alleen aan hoe anders de 2 benaderd worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:37
Mesque schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ok grappig dat wist inderdaad niet, ik weet uiteraard wel dat hij VP is geweest maar ik verwachtte dat je dan zou worden aangehaald als ‘former vice president’. Je kunt nu Obama dus ook aanhalen als ‘the President’?
Ik denk dat "the" fout zou zijn, maar "mr. President" is wel correct.

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:09
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:25:
[...]

Met boeken vol met zijn tweets.
Moest gelijk hier aan denken. Het 'Donald J. Trump Presidential Twitter Library Book'

• 418O2
voske schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:31:
[...]

Fox heeft de persconferentie van Trump volledig uitgezonden.
I stand corrected :)

• wildhagen
  • Niet online
Mesque schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ja, Obama mag je ook "Mr President noemen:". Idem voor Jimmy Carter, Bill Clinton en Bush jr. (dat zijn de enige nog levende ex-presidenten

En Biden mag je dus idd "Mr Vice-President" noemen, net als Mondale, Quayle, Cheney en Al Gore (de enige nog levende ex-VP's).

Virussen? Scan ze hier!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

[...]

Reden:

edit: MSNBC Shepard Smith is gestopt met uitzenden. Smith is voormalig Fox.

[ Voor 13% gewijzigd door Ra5a op 06-11-2020 12:35 . Reden: edit. ]

Imperfectionist.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

dr.lowtune schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:30:
[...]

Wat had je dan willen zien dat CNN doet? Duidelijke leugens blijven uitzenden?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Vandaag is Fox weer lekker typisch bezig, de coverage van de verkiezingen wordt onderbroken voor een bericht over de veroordeling van een illegale immigrant voor moord, en voor het bericht dat de Duitse politie (Ja, de Duitse :F ) IS aanhangers aangehouden heeft in Wenen.
Jeroenneman schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:33:
[...]

Dat hebben ze dus gedaan, en Fox schijnbaar niet.

[ Voor 26% gewijzigd door fsfikke op 06-11-2020 12:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

n3z schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:27:
[...]

Ik had oprecht verwacht dat het meerendeel binnen de GOP nu hem wel tegen hadden gesproken. Misschien houden ze stiekem nog hoop, maar dit geeft wel aan dat de GOP “dood” is en Echt de partij van Trump is.

Dit hadden we natuurlijk wel aan zien kunnen komen toen hij officieel kandidaat werd met de conventie. Er waren geen enkele oud gedienden bij wat je normaal wel ziet natuurlijk.
Two inconvenient truths:

Voor sommigen is het gedrag van Trump wat te, maar men ziet totaal geen probleem met waar het voor staat. Zie Long Southern Strategy.
Als organisatie is de partij niet langer zelfstandig. Men volgt, men voert uit. De invloed van het dark money fenomeen van een klein clubje libertarische oligarchen.

• nwagenaar
  • Laatst online: 25-11 17:37

nwagenaar

God, root. What's the differen

T-MOB schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:29:
[...]
Laten we eerlijk zijn en om Dr. House te quoten: Everybody Lies.

Politici liegen nu eenmaal en proberen er goed/beter uit te komen wanneer ze worden geconfronteerd.

Trump daarentegen liegt daarbij non-stop en blijft maar doorgaan op datgene en past amper zijn bewoording aan als hij daarop wordt aangesproken. Het meest frappante is ook nog dat de personen die door hem zijn aangesteld zijn frame geheel goed praten zodat het aannemelijk en geloofbaar wordt.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

De GOP is nu voornamelijk bezig zich te positioneren voor het geval Biden president wordt. Ze moeten eerst puinruimen en de eigen lange termijn agenda veilig stellen voordat ze Trump onder de bus gooien. Mocht het gebeuren ergens eind december dat het eindelijk zover is dat er uitsluitsel is , definitief dan.

Dan heeft de GOP de eendjes weer in de rij. Het is nu even alle mogelijke scenario's verder uitwerken en posities innemen. Dan volgt de rest vanzelf.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Jeroenneman schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:33:
[...]

Oh dat afbreken is prima, maar de schildpadpopulatie op aarde beledigen niet! :+
nwagenaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:27:

[...]

Ja, en de rechter is machteloos vooralsnog versus de USPS. De lijsten van de ballot batches zijn interessant, correlatie is geen cassatie, maar het valt wel hard op hoe het om counties voornamelijk van democratische en independent registraties gaat. En ook dan weer het gebrek aan tracking of inzicht in overseas ballots.

American exceptionalism. It’s a church.

• voske
@fsfikke Fox News heeft de persconferentie daadwerkelijk tot het einde uitgezonden. En wat betreft de Duitse politie hadden ze het mogelijk toch bij het rechte einde.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Denk het niet, maar misschien wel een University ;)

PSN

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 11:33

Jebus4life

BE User

Zitten ze op party-niveau met een probleem nu richting 2024 (niet op lokaal/state niveau, maar federaal)?
Trump nu afvallen is een probleem richting 2024, ik acht het niet onmogelijk dat hij zich gewoon opnieuw in de strijd gooit.

En zelfs als hij dat niet doet, je hebt hem nodig om zijn base te activeren lijkt me. En dan nog, Trump dient enkel zichzelf, ik kan me niet voorstellen dat hij campagne zou voeren voor iemand anders, behalve misschien 1 van zijn kinderen.

Ik zou denken dat de stilte daar zit. Ze weten dat het voorbij is, maar je nu uitspreken is gewoon te gevaarlijk voor je eigen toekomst.

[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 06-11-2020 12:40 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CornermanNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:35:
[...]
De GOP is nu voornamelijk bezig zich te positioneren voor het geval Biden president wordt. Ze moeten eerst puinruimen en de eigen lange termijn agenda veilig stellen voordat ze Trump onder de bus gooien. Mocht het gebeuren ergens eind december dat het eindelijk zover is dat er uitsluitsel is , definitief dan.

Dan heeft de GOP de eendjes weer in de rij. Het is nu even alle mogelijke scenario's verder uitwerken en posities innemen. Dan volgt de rest vanzelf.
En de GOP moet Trump nog lijmen tot 20 januari.
Veel zullen dus tot die tijd geen kritiek leveren.

PSN

Pagina: 1 ... 84 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid