https://niels.nu
Hij is ook niet van mij anders, dus het is jullie Biden.Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
[...]
Het is niet mijn Biden he, het is onze Biden.
Communisten!Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
[...]
Het is niet mijn Biden he, het is onze Biden.
Misschien dat Trump niet zelf de opdracht zal geven, maar de opschaling van de Secret Service rondom Biden is natuurlijk niet voor niets. Trump met zijn opstelling en een toespraak vol leugens werkt het zeker wel in de hand.RodeStabilo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
[...]
0%. Het uberhaupt suggereren is niet meer dan een complottheorie. Dacht dat we ons hiervan onthielden op dit forum.
Zelfs Trump is niet zo geschift.
Wat?SinergyX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
Je Biden
49.4% 2,449,371
Donald Trump
49.4% 2,448,454
Volgens PA zou er nu 100% telling zijn geweest?
Bizar dat een staat met ~5 miljoen stemmen neerkomt op een verdeeldheid van 900 stemmen (plus die derde, maar die tel ik niet mee).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
5,509 votes remaining in GeorgiaSinergyX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
Joe Biden
49.4% 2,449,371
Donald Trump
49.4% 2,448,454
Volgens PA zou er nu 100% telling zijn geweest?
Bizar dat een staat met ~5 miljoen stemmen neerkomt op een verdeeldheid van 900 stemmen (plus die derde, maar die tel ik niet mee).
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
[ Voor 10% gewijzigd door ricardo246 op 06-11-2020 11:04 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bedoel je AP?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
PA heeft nog 160k te gaan las ik op CNN, zie mijn post een paar pagina's terug.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik vermoed het afronden van 99,5% dat hij daarom nu op 100% staat.
Maar zal ongetwijfeld voer zijn voor republikeinen die er een complot in zien...
Kan nog wel bizarder hoor: Wikipedia: 2000 United States presidential election in FloridaSinergyX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
5.9 miljoen stemmen (dus meer dan in GA nu), en een verschil van 537 stemmen (2,912,790 voor Bush, 2,912,253 voor Al Gore).
Virussen? Scan ze hier!
Dat is nog altijd een schatting, geen officiële mededeling. NYT schat dat meer dan 98% van de stemmen binnen is. Sowieso kunnen er in Georgia nog overzeese stemmen binnenkomen tot 23.00 uur vanavond Nederlandse tijd.
Be yourself, no matter what they say ...
https://www.osce.org/odihr/elections/usa/469437shakespeare schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:42:
[mbr]*knip* troll[/]
INTERNATIONAL ELECTION OBSERVATION MISSION
United States of America – General Elections, 3 November 2020
"The 3 November general elections were competitive and well managed despite legal uncertainties and logistical challenges."
"The media, although sharply polarized, provided comprehensive coverage of the campaign and made efforts to provide accurate information on the organization of elections."
"Counting and tabulation is ongoing and should continue in accordance with the law and OSCE commitments. Baseless allegations of systematic deficiencies, notably by the incumbent president, including on election night, harm public trust in democratic institutions."
Imperfectionist.
Bij CNN beginnen ze zich te vervelen
Heel klein, maar die is er. In Georgia komt er nog een runoff, waarbij er geloof ik opnieuw wordt gestemd.Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:07:
Vraagje; er er eigenlijk nog een kans dat ze ook een meerderheid in de Senaat krijgen?
Ja kans op twee runoffs door georgia. Die kunnen dan nog in januari naar de dems vallenHydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:07:
Vraagje; er er eigenlijk nog een kans dat ze ook een meerderheid in de Senaat krijgen?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Maar als ik het goed begrijp is het toch echt een voorlopige prognose. Ik verwacht dat Biden alleen maar sterker gaat worden, daar niet van. Oorspronkelijk was voorspeld dat veel Democratische stemmen later zouden binnenkomen door de mail-in ballots. Trump zou in het begin het sterkst zijn, daara zou Biden een eindsprint maken. Maar alsnog ben ik geen fan van deze manier van cijfers presenteren. Als de cijfers nog niet geheel binnen zijn zou ik ze nog niet als waarheid willen presenteren.
Godsamme. Wordt het weer spannend...Woy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:08:
[...]
Ja kans op twee runoffs for georgia. Die kunnen dan nog in januari naar de dems vallen
Het kan, maar het wordt niet makkelijk. Het staat nu 48-48 met nog vier zetels te gaan. Die in Alaska en North Carolina gaan waarschijnlijk naar de Republikeinen. Dan houden we de twee Senaatszetels in Georgia over. Die worden nu niet beslist, maar in twee runoffs op 5 januari omdat nu voor beide zetels geen enkele kandidaat de absolute meerderheid haalt.Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:07:
Meme worden om kijkers te trekken.
[...]causing everything to be re-enacted twice over, once as grand tragedy and the second time as rotten farce, [...]
[ Voor 18% gewijzigd door Ra5a op 06-11-2020 11:12 . Reden: citaat van Engels ]
Imperfectionist.
Van The Guardian ter info:
Republicans look likely to win in North Carolina and Alaska, but Democrats would undoubtedly focus huge amounts of energy and money on trying to win the Georgia runoffs. If both races did go to runoffs – and Democrats were to win them – it would leave the Senate split 50-50, with the vice-president serving as a tie-breaker.
PA nog 198K mail in ballots te tellen. 74% daarvan is de afgelopen 24h naar Biden gegaan. Biden gaat PA gewoon winnen. Het is nacht in PA en er is al ca. 5 uur niet meer geteld. Verwacht. dat ze wel snel weer starten.voske schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:05:
[...]
Dat is nog altijd een schatting, geen officiële mededeling. NYT schat dat meer dan 98% van de stemmen binnen is. Sowieso kunnen er in Georgia nog overzeese stemmen binnenkomen tot 23.00 uur vanavond Nederlandse tijd.
De andere manier, met meer tussenpozen de cijfers melden zou veel meer vragen oproepen. Nu is het juist behapbare kleine hapjes stemmen. Heel logisch voor de meeste mensen in mijn opinie.Amanoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:08:
Ik vind de telling wel vreemd gepresenteerd. Het klinkt dat die getallen die ze hebben echt vast staan, niet meer kunnen veranderen. Dus als een ervan bij 270 komt, diegene ook echt niet meer kan verliezen, zelfs niet 1% kans.
Maar als ik het goed begrijp is het toch echt een voorlopige prognose. Ik verwacht dat Biden alleen maar sterker gaat worden, daar niet van. Oorspronkelijk was voorspeld dat veel Democratische stemmen later zouden binnenkomen door de mail-in ballots. Trump zou in het begin het sterkst zijn, daara zou Biden een eindsprint maken. Maar alsnog ben ik geen fan van deze manier van cijfers presenteren. Als de cijfers nog niet geheel binnen zijn zou ik ze nog niet als waarheid willen presenteren.
Trump had aan het begin van zijn presidency een goede reputatie onder, wederom, de enlisted men. Ik meen een documentaire gezien te hebben hoe een BBC reporter op bezoek gaat bij veteranen clubs die volledig overtuigd waren dat de veteranenzorg onder Trump vele malen zou verbeteren (spoiler: nee).
Ik vraag me alleen af of Trump nu nog steeds kan rekenen op brede steun. Zoals eerder in het topic aangegeven, heeft Trump nogal wat stekeligheden uitgewisseld, een paar (al dan niet reeds eerder genoemede voorbeelden):
* Denigrerende uitspraken over de general officers, daarmee het vertrouwen in "chain of command" ter discussie stellen
* Denigrerende uitspraken over McCain, een "all-American war hero" en zéér gerespecteerd lid van de republikeinen
* Denigrerende uitspraken over overleden / gewonde soldaten in het algemeen, en in (minstens) 2 gevallen over soldaten in het bijzonder (één KIA soldaat met islamitische achtergrond, en eentje met latino achtergrond geloof ik).
* Wellicht de grootste: het "verraden" van de Koerden. "Leave no man behind" is een diepgewortelde overtuigen in de US armed forces. Dat Trump deze groep aan hun lot overliet, ondanks waarschuwingen vooraf, ging er niet lekker in.
Daarnaast vraag ik me ten zeerste af of de terugtrekkingen van Trump in het algemeen niet juist voor een daling van vertrouwen hebben gezorgd. Uit onderzoek naar de reputatie van Obama in 2017 bleek dat "slechts" 32% van de soldaten vond dat (meer) troepen teruggetrokken moesten worden. (Bron)
Het zou dus zomaar kunnen dat de overige 68% helememaal niet zo blij is met de terugtrekkingen van de laatste paar jaar.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Oeeh, die 60K stemmen van libertarische Jorgensen zouden wel eens kunnen "zijn gejat van de Republieken". Dank je Jo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Trump doet wat kan doen om na de verkiezing zoveel mogelijk invloed te hebben, niet direct maar wel indirect: een legertje boze aanhangers achter laten - boos vanwege een zogenaamd gestolen verkiezing. De opleving van alt-right incl intimidatie en geweld die tijdens Trump's presidentschap heeft plaatsgevonden zal waarschijnlijk niet zomaar verdwijnen.anboni schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:01:
[...]
Misschien dat Trump niet zelf de opdracht zal geven, maar de opschaling van de Secret Service rondom Biden is natuurlijk niet voor niets. Trump met zijn opstelling en een toespraak vol leugens werkt het zeker wel in de hand.
Meer redenen die mijn eerdere becijfering zouden ondersteunenSeraphin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:10:
Inhakend op de mail-in ballots van active duty personnel; militairen leunen traditioneel gezien inderdaad richting de republikeinen. Obama was niet erg populair, vooral onder de enlisted personnel (hij scoorde beter onder de officieren).
Trump had aan het begin van zijn presidency een goede reputatie onder, wederom, de enlisted men. Ik meen een documentaire gezien te hebben hoe een BBC reporter op bezoek gaat bij veteranen clubs die volledig overtuigd waren dat de veteranenzorg onder Trump vele malen zou verbeteren (spoiler: nee).
Ik vraag me alleen af of Trump nu nog steeds kan rekenen op brede steun. Zoals eerder in het topic aangegeven, heeft Trump nogal wat stekeligheden uitgewisseld, een paar (al dan niet reeds eerder genoemede voorbeelden):
* Denigrerende uitspraken over de general officers, daarmee het vertrouwen in "chain of command" ter discussie stellen
* Denigrerende uitspraken over McCain, een "all-American war hero" en zéér gerespecteerd lid van de republikeinen
* Denigrerende uitspraken over overleden / gewonde soldaten in het algemeen, en in (minstens) 2 gevallen over soldaten in het bijzonder (één KIA soldaat met islamitische achtergrond, en eentje met latino achtergrond geloof ik).
* Wellicht de grootste: het "verraden" van de Koerden. "Leave no man behind" is een diepgewortelde overtuigen in de US armed forces. Dat Trump deze groep aan hun lot overliet, ondanks waarschuwingen vooraf, ging er niet lekker in.
Daarnaast vraag ik me ten zeerste af of de terugtrekkingen van Trump in het algemeen niet juist voor een daling van vertrouwen hebben gezorgd. Uit onderzoek naar de reputatie van Obama in 2017 bleek dat "slechts" 32% van de soldaten vond dat (meer) troepen teruggetrokken moesten worden. (Bron)
Het zou dus zomaar kunnen dat de overige 68% helememaal niet zo blij is met de terugtrekkingen van de laatste paar jaar.
In 2016, there were 12,432 military and overseas absentee ballots counted, including 5,203 military ballots. Georgia election officials accept absentee ballots from these voters by Nov. 6, as long as they were postmarked by Nov. 3.
[ Voor 3% gewijzigd door Apache4u op 06-11-2020 11:16 ]
Dat betekent, stam + t .
Nou ja, je ziet nog veel mensen Trump stemmen, dus zijn draagkracht onder het volk lijkt nog redelijk groot. En van dat volk zijn er best veel in militaire dienst (of in ieder geval geweest). Ik zal niet zeggen dat ik het begrijp. Misschien vergelijkbaar met een vrouw die telkens terugkeert naar een misbruiker?Seraphin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:10:
Inhakend op de mail-in ballots van active duty personnel; militairen leunen traditioneel gezien inderdaad richting de republikeinen. Obama was niet erg populair, vooral onder de enlisted personnel (hij scoorde beter onder de officieren).
Sowieso heb je in de VS heel veel polarisatie en tribalism. Je stemt gewoon niet op de tegenpartij, zelfs al zou jouw kandidaat letterlijk Hitler zijn, inclusief postzegelsnorretje, hakenkruizen, en gaskamers. Dat accepteer je maar, want om op de gemaledijde andere partij te stemmen is hoogverraad. Ik denk wel dat er deze keer relatief veel overstappers zullen zijn, maar zelfs dan behoudt Trump nog een vrij grote en vocale support base.
EDIT: Voordat iemand het misinterpreteert: ik zeg niet dat Trump letterlijk Hitler is. Het geldt voor beide partijen.
Denk niet dat dit echt was
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hier wordt het lang niet zo spannend.barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:15:
Maar even tussen ons: zullen we dit in maart ook samen doen? Ik vind het wel gezellig...
(Helaas)
Ter geruststelling, dat is niet echt gebeurd. De video is bewerkt.
En daar mogen we blij om zijn.
Als ik moest kiezen tussen saaie verkiezingen, of verkiezingen zoals hier met moddergooien naar elkaar en een president die oproept de democratie te schenden (wat Trump doet), doe mij dan de saaie verkiezingen maar.
Ik kijk liever naar inhoud dan naar een president die gruwelijk anti-democratie is en alleen uitkijkt voor zijn eigen persoonlijke belangen.
Virussen? Scan ze hier!
Voor een recount hoeven niet altijd de biljetten herteld te worden.steveman schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:36:
Die arme stemmentellers trouwens. Zag net een shot op CNN waar ze als zombies in een kantine zaten.
En dan komen er nog recounts ook!
Al lijkt me de hele nacht hetzelfde zeggen in een pak ook niet alles
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ALWAYS REMEMBER AMERICA - NEVER FORGET THAT FOX NEWS TOOK YOUR FREEDOM AWAY FROM YOU AND YOUR CHILDREN AND YOUR GRANDCHILDREN!!!
FOX NEWS IS NOTHING MORE THAN A WOLF IN SHEEP CLOTHING HAS FINALLY BEEN EXPOSED FOR WHO THEY REALLY R = THE ENEMY WITHIN!!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-11-2020 11:20 ]
Bedoel je dat het niet zo belangrijk is, of de kans dat dat het goed uitvalt voor de Democraten gewoon heel klein is? Want het is vrijwel net zo belangrijk als de verkiezingen zelf. Met een minderheid gaan de Democraten vrijwel niks gedaan krijgen.Tk55 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:16:
Hier wordt het lang niet zo spannend.
Schadenfreude is best FreudeDr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:19:
Breitbart forum is leuk nu, mass meltdown ongoing:
[ Voor 95% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 11:23 ]
Maar alle beetjes helpen
Nou? Nu kan hij een van de andere twee staten verliezen...autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
Het is wel grappig dat we nu ontzettend een staat volgen die er niet per se toe doet voor Biden. Pennsylvania is key.
Maar alle beetjes helpen, zeker tegen de legal efforts. Hoe meer staten hij wint, hoe beter.
FOX news? Leg eens uit?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:19:
Breitbart forum is leuk nu, mass meltdown ongoing:
[...]
Voor Trump is hij wel enorm belangrijk want met alleen PA is hij er niet. Daarnaast heeft ie ook GA en NV of AZ nodig.autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
Het is wel grappig dat we nu ontzettend een staat volgen die er niet per se toe doet voor Biden. Pennsylvania is key.
Maar alle beetjes helpen, zeker tegen de legal efforts. Hoe meer staten hij wint, hoe beter.
En alle 3 staan nu in Biden's voordeel.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik had het over dat de Nederlandse Tweede Kamer verkiezingen lang niet zo spannend (en langdurig) zullen zijn als deze Amerikaanse presidentsverkiezingen. Je hebt geen first-past-the-post, electoral college en ander gezeik. Dat maakt het minder spannend en wat mij betreft een stuk prettiger.Hydra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:19:
[...]
Bedoel je dat het niet zo belangrijk is, of de kans dat dat het goed uitvalt voor de Democraten gewoon heel klein is? Want het is vrijwel net zo belangrijk als de verkiezingen zelf. Met een minderheid gaan de Democraten vrijwel niks gedaan krijgen.
Daarnaast verwacht ik dat de VVD gewoon weer met overduidelijke marges wint.
Door AZ te callen denk ik
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Voor de grap eens een simulatie aan gewaagd.SinergyX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:00:
Joe Biden
49.4% 2,449,371
Donald Trump
49.4% 2,448,454
Volgens AP zou er nu 100% telling zijn geweest?
100 maal gesimuleerd, 5 miljoen stemmen met 50% kans op de een en ander. Hoe vaak is het verschil minder dan 900 stemmen?
53 keer in de keer dat ik het simuleerde ;-)
Natuurlijk, hoe groot is de kans dat het 'werkelijk' 50/50 verdeeld zou zijn is de onderliggende vraag. Dit was enkel om inzichtelijk te maken dat als het zo is, je bij zulke grote aantallen dus ook vaak flinterdunne marges hebt.
Nou, het doet er natuurlijk wel toe. Als hij GA binnenhaalt, hoeft hij nog maar éen andere staat (bijv NV of AZ) te hebben en dan is hij er.autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
Ja, ook als hij NV en AZ binnenhaalt zonder GA is er, maar dan is de druk wel iets minder.
In beide gevallen is PA niet relevant meer, ook al gaat die naar Trump.
Virussen? Scan ze hier!
Edit, had je reactie fout gelezenPlayer1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:25:
[...]
Voor Trump is hij wel enorm belangrijk want met alleen PA is hij er niet. Daarnaast heeft ie ook GA en NV of AZ nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door mrwiggs op 06-11-2020 11:27 ]
Waarom doet GA er niet toe?autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
Ervan uitgaande dat NV safe is, waar vrijwel iedereen het over eens is, dan is de eerste van het trio GA/AZ/PA die safe Biden is het tipping point.
Zelf denk ik ook dat dat PA gaat zijn omdat de marges in GA te klein blijven vooralsnog, maar het is zeker belangrijk.
Callden Arizona als eerste voor Biden, zijn kritisch op de persco waarin Trump onbewezen fraudeclaims liep te spuien, etc. Dus Fox is de verrader nu. Ik vind het vooral fijn om te zien dat ze nu re-de-lijk objectief zijn (los van de avondshows uiteraard).
Denk dat het ook goed is als het niet hangt op 1 staat waar dan kleine verschillen zijn, ivm hertellingen enzo. Misschien niet omdat het kan wijzigen nog, maar vooral vanwege de onzekerheid. Hoe groter het verschil hoe groter de kans dat een aanzienlijk deel van de media, bevolking, en zittende regering beter meewerkt. Je ziet nu al wel dat er steeds meer ruimte ontstaat tussen Trump+kliek en de 'normalere' republikeinen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:26:
Zelf denk ik ook dat dat PA gaat zijn omdat de marges in GA te klein blijven vooralsnog, maar het is zeker belangrijk.
[ Voor 45% gewijzigd door Roytoch op 06-11-2020 11:28 ]
Welles
Oh shit, ik dacht dat we het over de Senaat hadden. Gewoon volledig vergeten dat wij ook verkiezingen hebben in MaartTk55 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:25:
[...]
Ik had het over dat de Nederlandse Tweede Kamer verkiezingen lang niet zo spannend (en langdurig) zullen zijn als deze Amerikaanse presidentsverkiezingen. Je hebt geen first-past-the-post, electoral college en ander gezeik. Dat maakt het minder spannend en wat mij betreft een stuk prettiger.
Daarnaast verwacht ik dat de VVD gewoon weer met overduidelijke marges wint.
Ook dat is niet eens persé waar. Als Biden AZ en NV wint is ie er.autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
NV is vrij zeker dat Biden die pakt.
Maar voor AZ, als de trend doorzet van de afgelopen dagen..--> 75k votes die binnen komen betekent een winst van Trump van +/- 10k. , dan wordt het daar ook erg spannend.
Dat betekent, stam + t .
Je vraagt uitleg aan een club die nog nooit een rationele gedachte geformuleerd heeft, laat staat uitgedragen. Zou verrassende trendbreuk zijn als ze die nu wel hadden.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 06-11-2020 11:29 ]
Weet ik, maar als Biden Pennsylvania wint is het allemaal voorbij. Maar goed, zolang die geen resultaten meer doorgeven moeten we toch iets te doen hebben...Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:25:
[...]
Voor Trump is hij wel enorm belangrijk want met alleen PA is hij er niet. Daarnaast heeft ie ook GA en NV of AZ nodig.
Laat weer zien hoe dom ze zijn dat ze denken dat Fox de uitkomst van de afgegeven stemmen een paar dagen geleden kan beïnvloeden door te zeggen "Wij denken dat Biden/Trump het meeste stemmen heeft"
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als GA naar Biden gaat, kan Trump niet meer op 270 komen. Lijkt me best belangrijkautje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:23:
Als hij GA + NV of GA + AZ wint (of alledrie) dan is het ook voorbij, ongeacht de uitslag in PA (en NC).autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:28:
[...]
Weet ik, maar als Biden Pennsylvania wint is het allemaal voorbij.
Virussen? Scan ze hier!
Joh, vraag mij niet om in de frame of mind van iemand die helemaal matteklap is te stappen
Voor dat soort types is het vandaag de schuld van Fox, morgen de gouverneur van de staat, en overmorgen een stuk plakband onder zijn schoen.
[ Voor 19% gewijzigd door Jivebunny op 06-11-2020 11:31 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Jawel toch, 269 Biden en 270 TrumpLZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:29:
[...]
Als GA naar Biden gaat, kan Trump niet meer op 270 komen. Lijkt me best belangrijk
[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 06-11-2020 11:31 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hangt er natuurlijk vanaf of AZ blijft zoals het nu is. Dat verwacht ik wel, maar voor we dat horen zijn we weer een tijd verder.LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:29:
[...]
Als GA naar Biden gaat, kan Trump niet meer op 270 komen. Lijkt me best belangrijk
PA moet gewoon sneller zijn, dan zijn we hier allemaal vanaf.
Dat zou echt het beste zijn ja. dat is de grootste spanning er af en maakt de aftermath in nov en dec minder gespannen (hoop ik)Jivebunny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:30:
Misschien wordt het uiteindelijk een 'landslide' voor Biden haha. Als ie PA en GA pakt, evenals NV en AZ (zoals naar verwachting nu).
Nou, mijn broertje zit nu behoorlijk Fox (en ook andere Amerikaanse nieuwskanalen, inc. CNN en NBC) bij te houden, en stuurt mij met enige regelmaat updates. Het verbaast me dat Fox nog een bepaalde mate van objectiviteit heeft. Ik had verwacht dat ze Trump als veel sterker zouden weergeven, dan dat ze daadwerkelijk doen. Sterker nog, bij Fox had Biden een veel grotere voorsprong dan bij NBC. De afgelopen 4 jaar zaten ze constant de hielen van Trump te likken. Vreemd dat ze daar nu niet echt meer aan lijken te doen.Cyberpope schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:28:
[...]
Je vraagt uitleg aan een club die nog nooit een rationele gedachte geformuleerd heeft, laat staat uitgedragen. Zou verrassende trendbreuk zijn als ze die nu wel hadden.
Nou..LZ86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:29:
[...]
What happens if they tie?
The House of Representatives elected on Tuesday would pick the winner if neither candidate records the 270 electoral votes necessary. That would seemingly give Democrats an edge, since they hold the majority of seats in the House.
However, not every member of the House casts a vote. Instead each state gets one vote. So the delegates of each state vote to determine the candidate that will get their state's one vote. In this scenario, Republicans actually have the advantage, because they will likely have the majority in more states than Democrats.
As for the Vice President, the Senate is charged with filling that position.
So if Republicans retain control of the Senate, which they appear likely to do, in a 269 electoral vote tie, they may have the votes to give the election to Donald Trump and Mike Pence
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 19% gewijzigd door jaapstobbe op 06-11-2020 11:34 ]
Er zijn maar 538 kiesmannen. Bij 269-269 zou Trump uiteindelijk overigens wel winnen (in het House of Representatives)
Zoals al herhaaldelijk gezegd is PA niet zo relevant. Als GA naar Biden gaat en minimaal één andere staat ook (en beiden lijken te gaan gebeuren), is het ook allemaal voorbij.autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:31:
[...]
Hangt er natuurlijk vanaf of AZ blijft zoals het nu is. Dat verwacht ik wel, maar voor we dat horen zijn we weer een tijd verder.
PA moet gewoon sneller zijn, dan zijn we hier allemaal vanaf.
Weet niet waar jouw fixatie op PA zo vandaan komt, maar PA is niet cruciaal ofzo, er zijn voldoende andere opties.
Virussen? Scan ze hier!
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
Als Trump NV, AZ, GA en PA pakt wordt het 306. Precies wat Trump de vorige keer had.
Karma...
SidewalkSuper schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:54:
Biden gaat naar 306 kiesmannen uiteindelijk denk ik hoor
[ Voor 34% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-11-2020 11:36 ]
Hey je hebt een extra electoral vote ontdekt, FRAUD!!!
Zoals eerder aangehaald is FOX als instrument voor de groep die erachter zit een veel meer waardevol instrument als Trump. Ergo strategisch afstand creëren was key. En blijkt nu ook nodig geweest te zijn.Amanoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]
Nou, mijn broertje zit nu behoorlijk Fox (en ook andere Amerikaanse nieuwskanalen, inc. CNN en NBC) bij te houden, en stuurt mij met enige regelmaat updates. Het verbaast me dat Fox nog een bepaalde mate van objectiviteit heeft. Ik had verwacht dat ze Trump als veel sterker zouden weergeven, dan dat ze daadwerkelijk doen. Sterker nog, bij Fox had Biden een veel grotere voorsprong dan bij NBC. De afgelopen 4 jaar zaten ze constant de hielen van Trump te likken. Vreemd dat ze daar nu niet echt meer aan lijken te doen.
Kunnen ze over 3 maanden weer vol los voor opmaat 2024.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Nee, dan word het uiterlijk 269 voor beiden. Tijdje terug klikten ze die situatie bij elkaar op cnn.
Trump moet GA hebben om met een meerderheid te kunnen winnen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ze moeten door na de verkiezing ongeacht wie er wint. Als ze compleet verkeerd (dus pro Trump) aan het voorspellen zijn en het klopt gewoon allemaal niet zullen er gevolgen zijn. Nu zijn ze "onafhankelijk" en kunnen ze weer doen wat ze altijd doen, de waarheid verdraaien onder het mom van "entertainment"Amanoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]
Nou, mijn broertje zit nu behoorlijk Fox (en ook andere Amerikaanse nieuwskanalen, inc. CNN en NBC) bij te houden, en stuurt mij met enige regelmaat updates. Het verbaast me dat Fox nog een bepaalde mate van objectiviteit heeft. Ik had verwacht dat ze Trump als veel sterker zouden weergeven, dan dat ze daadwerkelijk doen. Sterker nog, bij Fox had Biden een veel grotere voorsprong dan bij NBC. De afgelopen 4 jaar zaten ze constant de hielen van Trump te likken. Vreemd dat ze daar nu niet echt meer aan lijken te doen.
blup
Niet per se toch? Hij heeft er nu 253. Als hij NV (6) en AZ (11) binnenhaalt, zit hij toch ook op 270? Zelfs als hij GA, PA en NC verliest.steveman schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:34:
[...]
Nee, dan word het uiterlijk 269 voor beiden. Tijdje terug klikten ze die situatie bij elkaar op cnn.
Trump moet GA hebben om met een meerderheid te kunnen winnen.
Edit: ah, excuus, dacht dat je het over Biden had.
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 06-11-2020 11:35 ]
Virussen? Scan ze hier!
Omdat bij elke andere staat Biden een combinatie van twee staten nodig heeft. Bij PA is het in één keer klaar.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:33:
[...]
Zoals al herhaaldelijk gezegd is PA niet zo relevant. Als GA naar Biden gaat en minimaal één andere staat ook (en beiden lijken te gaan gebeuren), is het ook allemaal voorbij.
Weet niet waar jouw fixatie op PA zo vandaan komt, maar PA is niet cruciaal ofzo, er zijn voldoende andere opties.
Niet alle programma's die op Fox News geprogrammeerd staan/stonden zijn uitgesproken pro-Trump.Amanoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]
PSN
Ja, maar voor het eindresultaat maakt het niet uit. En zowel NV als AZ lijken al wel redelijk in de pocket te zijn, wat op 270 uit zou komen. Zelfs al zou dan PA, GA en NC verliezen.autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:35:
[...]
Omdat bij elke andere staat Biden een combinatie van twee staten nodig heeft. Bij PA is het in één keer klaar.
Virussen? Scan ze hier!
Fox is zich nu aan het focussen op NC. Want daar staat Trump nog wel voorYakuzA schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:36:
[...]
Niet alle programma's die op Fox News geprogrammeerd staan/stonden zijn uitgesproken pro-Trump.
Ik was dit vanochtend vroeg aan het kijken toen Hannity er zat en het was alles behalve neutraal. Het ging non-stop over de fraud tijdens het tellen.Amanoo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]
Ja, dit was een Q-drop. Niet dat ik daar van ben, maar het zingt - zoals veel dingen - nogal rond. Is het al neergehaald of?
[ Voor 6% gewijzigd door Zewatanejo op 06-11-2020 11:39 ]
NV wel, AZ een stuk minder zeker, ondanks de schijnbaar grotere voorsprong. De "wet van de poststemmen: Dems rules" gaat daar niet op namelijk.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ja, maar voor het eindresultaat maakt het niet uit. En zowel NV als AZ lijken al wel redelijk in de pocket te zijn, wat op 270 uit zou komen. Zelfs al zou dan PA, GA en NC verliezen.
iets meer context?RiCk schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:39:
Kan iemand duiding geven aan dat er nu op de (a)sociale media iets rondgaat over een watermerk op de biljetten die Trump schijnbaar erop heeft laten zetten waarmee hij zijn gelijk wil gaan halen?
Ja, dit was een Q-drop. Niet dat ik daar van ben, maar het zingt - zoals veel dingen - nogal rond. Is het al neergehaald of?
Hij zou dat dan in het geheim gedaan hebben ofzo, zonder dat iemand (van de democraten) het zou weten?RiCk schreef op Friday 6 November 2020 @ 11:39:
Kan iemand duiding geven aan dat er nu op de (a)sociale media iets rondgaat over een watermerk op de biljetten die Trump schijnbaar erop heeft laten zetten waarmee hij zijn gelijk wil gaan halen?
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2020 11:41 ]
Voor de snelheid van duidelijkheid wel. GA kan nog een flinke tijd duren, het verwachtte verschil in PA is veel groter.wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:33:
[...]
Zoals al herhaaldelijk gezegd is PA niet zo relevant. Als GA naar Biden gaat en minimaal één andere staat ook (en beiden lijken te gaan gebeuren), is het ook allemaal voorbij.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Philly zit op 80% Biden.
Dat zou 40k om 10k betekenen in het voordeel van Biden.
Dan flipt hij alleen daarop al.
Ah, lol ze zeggen precies dit nu op CNN
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-11-2020 11:42 ]
Zou wel een geniale en onverwachte plottwist zijn.JackSparrow schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:40:
[...]
Hij zou dat dan in het geheim gedaan hebben ofzo, zonder dat iemand (van de democraten) het zou weten?
En ook aan kunnen tonen dat fraude niet gepleegd is.
Dit is allang ontkracht door de Reptillians.RiCk schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:39:
PSN
Dat ziet er wel erg geshopped uit (maar vind het wel grappig
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Probleem is dat NV voorlopig nog niet met een uitslag komt. Ook ik geloof dat hij van die vijf alleen NC niet gaat winnen, maar het duurt maar en het duurt maar. Ik wil gewoon dat het voorbij is!wildhagen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ja, maar voor het eindresultaat maakt het niet uit. En zowel NV als AZ lijken al wel redelijk in de pocket te zijn, wat op 270 uit zou komen. Zelfs al zou dan PA, GA en NC verliezen.
Ja, klopt. En voor de duidelijkheid: ik ben geen fan en voorstander van zomaar wat droppen, wil hier niets gaan pretenderen dat het wél zo is en geen enkele andere media maakt hier melding van. Ik zou naar de echtheid hierin! Ik vind het ongeloofwaardig.JackSparrow schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:40:
[...]
Hij zou dat dan in het geheim gedaan hebben ofzo, zonder dat iemand (van de democraten) het zou weten?
Maar, inderdaad. In de Q-community gaat rond dat de stembiljetten voorzien zijn van een watermerk waardoor de republikeinen achteraf zouden kunnen zien of een stembiljet daadwerkelijk echt is of niet. Dus als er opnieuw geteld zou worden zouden ze door de mand vallen.
Als iemand zo iets kan uitvoeren zonder dat iemand van de counting commisie er weet van heeft.Harmvdw schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:42:
[...]
Zou wel een geniale en onverwachte plottwist zijn.
En ook aan kunnen tonen dat fraude niet gepleegd is.
Is dat op zichzelf al bewijs dat het hele systeem niet te vertrouwen is
Maar kwa q kom ik nog steeds op dezelfde zienswijze uit : één gek kan meer vragen oproepen dan tien wijzen kunnen beantwoorden
[ Voor 14% gewijzigd door heuveltje op 06-11-2020 11:45 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
/f/image/mjbSuZ7T0k1RFCu4QxZ5QFwD.png?f=fotoalbum_large)