Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.195 views

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 23:48
jaapstobbe schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:11:
[...]
Waarom zou Trump het land niet in een puinhoop kunnen achterlaten? Hij kan toch toch nog steeds presidentiele decreten uitgeven?
Omdat ik er van overtuigd ben dat het hele land dwars gaat liggen en geen van zijn intenties zal uitvoeren.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22
Kain_niaK schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 05:11:
In Georgia moet Biden exact 1776 extra stemmen krijgen om 1 voor te staan op Trump.

1776 is het jaar dat de The Declaration of Independence getekend is.

De schrijvers van dit seizoen gaan ECHT te ver.

[Afbeelding]
CNN zegt nog een slordige 14k te gaan. Uitslag daarvan pas morgen (vanavond voor ons).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25
Ik schakel net in - waarom is NV nog niet bekend?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:52:
Ik schakel net in - waarom is NV nog niet bekend?
Omdat ze nog niet genoeg geteld hebben. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:49:
[...]

CNN zegt nog een slordige 14k te gaan. Uitslag daarvan pas morgen (vanavond voor ons).
En overseas ballots e.d. Georgia gaat het antwoord niet brengen op de ze verkiezing op korte termijn. Realistisch gaat het pa, of nv+az worden. Maar ook daar spelen natuurlijk overseas ballots een rol als ze te close zijn.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 06:36
Kain_niaK schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 05:11:
In Georgia moet Biden exact 1776 extra stemmen krijgen om 1 voor te staan op Trump.

1776 is het jaar dat de The Declaration of Independence getekend is.

De schrijvers van dit seizoen gaan ECHT te ver.

[Afbeelding]
Interessant. Heel interessant, ik word gek. :X

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Hoe kan het zo lang duren? Zitten daar per staat 3 omaatjes die hun breinaalden hebben omgewisseld voor stembiljetten ofzo? Dan merk je toch weer hoe verwend we zijn in NL 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• jaapstobbe
Ramon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:09:
Hoe kan het zo lang duren? Zitten daar per staat 3 omaatjes die hun breinaalden hebben omgewisseld voor stembiljetten ofzo? Dan merk je toch weer hoe verwend we zijn in NL 8)7
Het ergste vind ik dat ze gewoon naar huis kunnen gaan en 12 uur later terugkomen om verder te tellen, terwijl het land op het punt staat te ontploffen.

Ok, dat het nauwkeurig moet gebeuren, daar ben ik het mee eens. Maar tijdens verkiezingsnacht kwamen er miljoenen stemmen tegelijk binnen en nu 3 per uur...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:37
Ramon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:09:
Ja, maar aan de andere kant zijn die poststemmen nieuw voor hen. En alle Staten zijn nog niet volledig klaar, maar in GA en PA gaat het echt op de laatste paar aankomen.

Plus dat in sommige Staten nog poststemmen binnenkomen die zijn verstuurd op election day.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:52
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:13:
[...]

Het ergste vind ik dat ze gewoon naar huis kunnen gaan en 12 uur later terugkomen om verder te tellen, terwijl het land op het punt staat te ontploffen.

Ok, dat het nauwkeurig moet gebeuren, daar ben ik het mee eens. Maar tijdens verkiezingsnacht kwamen er miljoenen stemmen tegelijk binnen en nu 3 per uur...
Hoe lang doet België erover om een regering te vormen? :+ Dan doen die Amerikanen het nog snel :+

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:37
Aardig achtergrond verhaal op CNN. Trump geeft totaal geen leiding aan de campagne. Republikeinen hebben geen aanwijzingen gekregen wat de communicatie strategie met de pers is nu. De republikeinse officials zien Biden winnen en zijn er klaar mee (en met Trump).

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Sinds gisterochtend en nu hebben we geen voortgang gemaakt. Nog steeds wachten op dezelfde Staten :D

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:55
eamelink schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:18:
Sinds gisterochtend en nu hebben we geen voortgang gemaakt. Nog steeds wachten op dezelfde Staten :D
De marges zijn een stuk kleiner geworden, dus voortgang is er wel, maar het tellen gaat inderdaad tergend langzaam...

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 23:48
Alsof 100 counters tegelijk "+1 Biden/Trump" moeten roepen anders moet die tel over.. zo langzaam gaat het nu :|

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wel even tekenend voor het niveau van de adviseurs die Trump graag om zich heen/had:
Twitter, Facebook en YouTube hebben video's verwijderd van een podcastaflevering van Steve Bannon, de voormalig politiek adviseur van president Donald Trump. Dat gebeurde omdat Bannon 'geweld verheerlijkte' tegen FBI-directeur Christopher Wray en de Amerikaanse immunoloog Anthony Fauci, schrijft TechCrunch.

In de video zegt Bannon dat de hoofden van Fauci en Wray op palen moeten worden geplaatst "als een waarschuwing aan federale ambtenaren". Twitter zegt dat met die uitspraken zijn beleid tegen het verheerlijken van geweld is overtreden.
Bron en meer info: Sociale media grijpen in na 'aanzetten tot geweld' van Steve Bannon

Ik weet niet of dit refereert naar het totale en rampzalige wanbeleid van Trump rondom corona (gezien de verwijzing naar Fauci), of de verkiexinhgsnederlaag van Trump, maar het is wel tekenend voor wat voor soort volk hij graag om zich heen heeft (een hoop van zijn andere vrienden zijn immers ook al veroordeeld: Stone, Manafort etc).

Virussen? Scan ze hier!

• Sjurm
Verschil in PA nog 18k. Daar tellen ze nog wel door, al gaat het ook zeer traag.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Dank je wel voor het vinden van de laatste stemmen, held!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Waarom gaat Nevada eigenlijk zo traag? Iedereen is gefocust op Pennsylvania en Georgia, maar als Biden Nevada en Arizona behoud heeft hij toch gewoon al genoeg?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YouTube: What if a US presidential candidate refuses to concede after an elec...

Weet niet of deze al was langs geweest? Ted talk van Van Jones, oud adviseur van Obama en jurist. Heeft zich verdiept in het kiessysteem. Concession speech is vrijwillig, maar heeft er de laatste lange tijd wel voor gezorgd dat er snel een uitslag is.

Legt ook uit dat de wet dusdanig in elkaar zit dat de senaat uiteindelijk zelf de president kan kiezen :X

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:41
Kwam deze tweet tegen (even klikken voor t filmpje). Interessant hoe sportief Bush senior, de laatste president die na een termijn verloor, reageert op de uitslag. Extra triest om te zien hoe diep de republikeinen nu zijn gezakt. Je zou bijna gaan verlangen naar een nieuwe Bush. Ik hoop echt dat de Amerikaanse politiek, en op meer plaatsen in de wereld, weer wat meer het domein van professionals wordt.

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
De focus op GA en PA is er omdat daar het gat verkleind in het voordeel van Biden en in NE en AZ gebeurde het tegenovergestelde.
Waarbij NE van 7k weer naar 12k ging maar ook al aangaf dat het nog wel ff duurt

[ Voor 12% gewijzigd door Togi op 06-11-2020 07:48 ]

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

.ScorpionSquad schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:12:
[...]

Kazachen* ;)

Trump is in een zin: 'Als iets het daglicht niet kan verdragen, dan moet het daglicht ergens anders op schijnen'

Opvallend vaak loopt dit in een soort piramide omhoog. Eigenlijk kunnen de tweets en oproepen m.b.t. verkiezingsfraude helemaal niet door de beugel. Om te voorkomen dat dit lang blijft plakken en steeds meer mensen dit zien wordt de media-aandacht verlegd naar iets anders. Dat anders is soms direct opgezet met ditgene als doel, of lag al een tijdje op de plank.

Wonder boven wonder heeft hij het hiermee onder andere 4 jaar lang volgehouden om zijn belastingdocumenten niet te openbaren. Effectief is het dus zeker. Het sensationalistische van Trump en de Amerikaanse pers passen helaas erg goed bij elkaar.
Het is toch meer: als iets het daglicht niet kan verdragen zet er een spotlight op want dan raken mensen verblind van de reflectie.

De beste man is zeer open over al zijn misdaden. Als je niets verbergt dan kunnen ze je niet betichten van schijnheiligheid en omdat veel dingen zo absurd immoreel zijn en hij achter elkaar blijft liegen en doen is de cognitieve dissonantie daardoor zo groot dat het menselijk brein op slot gaat.

Overstroom ze met schandalen, dan hebben ze geen tijd meer om ze te verwerken/onthouden en blijft alleen je laatste schandaal plakken.
Virtuozzo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:05:
[...]

Topje, ijsberg.

offtopic:
Ik kan hier een heel topic aan wijden. Maar dan zijn mensen een week lang echt niet lekker. Al helemaal omdat Nederland bij vrijwel elk dark money onderwerp een rol speelt in faciliteren, en met hoge regelmaat met coördineren. Financieel, fiscaal, politiek, organisatorisch.
Start a new topic ;) dit is net zo’n publiek geheim als de hel die ons staat te wachten door klimaatverandering. Men wil het niet geloven maar het is wel goed om het toch te delen.

[ Voor 17% gewijzigd door Wilf op 06-11-2020 08:30 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Togi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:46:
De focus op GA en PA is er omdat daar het gat verkleind in het voordeel van Biden en in NE en AZ gebeurde het tegenovergestelde.
Waarbij NE van 7k weer naar 12k ging.
En m
NE is Nebraska, je bedoeld NV?

PSN

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:55
Wat ik me ook afvraag: in AZ is de narratief toch dat er nu in person votes geteld worden en dat Trump daarom inloopt? Waarom komen die uitslagen dan zo langzaam als in alle andere staten her juist de in person uitslagen waren die snel reported werden?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Sluw schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:45:
Kwam deze tweet tegen (even klikken voor t filmpje). Interessant hoe sportief Bush senior, de laatste president die na een termijn verloor, reageert op de uitslag. Extra triest om te zien hoe diep de republikeinen nu zijn gezakt. Je zou bijna gaan verlangen naar een nieuwe Bush. Ik hoop echt dat de Amerikaanse politiek, en op meer plaatsen in de wereld, weer wat meer het domein van professionals wordt.

[Embed]
Niet alleen dit filmpje maar ook de brief die hij achterliet voor Clinton was er één van klasse en respect. Zie: https://eu.usatoday.com/s...-bushs-letter/2173692002/

Overigens was bijvoorbeeld McCain ook respectvol als presidentskandidaat:

Het probleem ligt echt in de wortels van de Tea party en de impuls die Trump daarop gaf. De Republikeinse partij is ziek gemaakt.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 13:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

aicaramba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:43:
Waarom gaat Nevada eigenlijk zo traag? Iedereen is gefocust op Pennsylvania en Georgia, maar als Biden Nevada en Arizona behoud heeft hij toch gewoon al genoeg?
Nevada en Arizona golden bijna nooit als swing- of battleground-states.
Tevens is het daar al veel langer een gewoonte dat er relatief veel absentee ballots afgegeven worden.

Daarbij was het ook gebruikelijk dat het tot twee weken kon duren, voordat de exacte uitslag bekend was...
Echtrr meestal leverde dat geen problemen verder op en was de president bv al wel ge-'called' op basis van andere uitslagen.

Wel heeft het bv in 2018 volgens mij twee weken geduurt voordat de senaatsrace tussen Kirsten Sinnema en Mcsally in Arizona een uitslag kende.. Dat was ook nadat initieel de Republikeinse kandidate een stevige leiding leek te hebben, maar door poststemmen toen verloor...
Ook toen werd er al door Republikeinen over fraude geroepen (o.m. door Trump) en dat kun je bijna als storyboard voor wat er nu gebeurd zien.

In de basis is het probleem dat poststemmen tellen (en valideren, wat daarbij ook meespeelt) veel langzamer gaat.
Zeker als het aantal poststemmen veel groter is dan voorheen en zeker ook als het postsysteem zelf trager werkt (bovenal in zeer dunbevolkte gebieden).

Overigens, Alaska is momenteel de aller-traagste (maar verder irrelevant voor de uitslag).
zelfs Utah heeft bv een minder percentage van de votes geteld dan Nevada, maar al wel de defintieve uitslag gecalled, omdat het verschil groot genoeg is

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 06-11-2020 09:43 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:17
franssie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 02:33:
[...]

je weet dat dat theoretisch heel lang kan duren?
Poeh dat wordt een zware werkdag vandaag. Volgens mij ga ik niet werken vandaag... :-(

• Togi
YakuzA schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:48:
[...]

NE is Nebraska, je bedoeld NV?
Ja
Was laat vannacht en vroeg vanmorgen ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 05:01:
In PA nog 26k verschil met nog zo'n 200k te gaan
Wat is de laatste stand van zaken wbt te tellen stemmen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 06-11-2020 08:04 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
@Jedi_Pimp
Georgia 1267 nog
PA 18229. Nog 160k te gaan. Met meer dan 70% voor Biden uit de mail ins tot nu. Hij gaat PA winnen, en is dan meteen President.

het gat wordt kleiner en kleiner

[ Voor 52% gewijzigd door LZ86 op 06-11-2020 08:08 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@RM-rf en daaraan toevoegend dat de post stemmen een heel andere stemverdeling en geografische verdeling hebben.

• Sjurm
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:04:
[...]

Wat is de laatste stand van zaken wbt te tellen stemmen?
163,5k te gaan nog volgens CNN, waarvan 60k in Philadelphia

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:08
Het zou mooi zijn als Biden Trump zou retweeten zodra hij voorstaat in Georgia en nog steeds nog steeds in Nevada:
STOP THAT COUNT
:p

Overigens is Georgia los van Nevada nog steeds van belang voor het congres.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:01

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

1200 verschil in Georgia...

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 07:30
Goedemorgen!

Net weer even al het nieuws doorgelezen. Bizar zeg dat de president dit allemaal kan zeggen. En is het ooit voorgekomen dat nieuwszenders een toespraak onderbraken door al die valse beschuldigingen? Echt geen woorden voor dat hij dit kan doen..

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Nee hoor, 730 ;)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Morgen mensen. :)
Ik word wakker en ik denk dat ze in Pennsylvania wel wat vorderingen gemaakt zouden hebben of misschien klaar zouden zijn. Nee hoor, de hele nacht maar 100K verwerkt. Mooi dat het nog maar een marge van 22K is op 200K stemmen, maar kom op, geef de uitslag.

Georgia ziet er ook zeer spannend uit. North Carolina is denk ik voor Trump tenzij daar nog iets vreemds gebeurd. Nevada is een geringe marge en gaat in dit tempo echt nog dagen duren. Arizona is dichterbij gekomen, maar lijkt nog steeds marge te zijn.

Ik heb zoiets van laat Pennsylvania maar binnenkomen zodat het voorbij is. Dit duurt al te lang en zo raken alleen maar meer mensen opgehitst. Ja, dat was blijkbaar de bedoeling omdat ze in Pennsylvania pas na de stembusgang mochten tellen, maar inmiddels duurt dit gewoon te lang.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:08

Player1S

Probably out in the dark

Kwam net op tiktok (I know I know maar je moet toch wat als je op je porseleinen troon zit) een goed argument waarom de democraten de verkiezing niet stelen en het gewoon eerlijk verloopt.

McConnell en Graham zijn gewoon herkozen.

Goedemorgen allemaal trouwens. Iedereen klaar voor goed nieuws?

[ Voor 12% gewijzigd door Player1S op 06-11-2020 08:22 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49
* wakes up *

Sinds ik gisteren om 22:30 naar bed ging zijn er dus (volgens de NYT spreadsheet dan) een kleine 170k stemmen geteld in PA. Dat zou betekenen dat ze vandaag (Nederlandse tijd) klaar zouden moeten zijn, uitgezonderd nagekomen stemmen. Goed het weekend in?

• Sjurm
Ik heb nu even Fox aanstaan, maar die hebben het uitgebreid over fraude en zijn actief twijfel aan het zaaien.

Ze lieten net een fragment zien van een anoniem persoon, werkzaam bij mailservice, die beweert dat ze op mail votes de datum van een dag eerder moesten stempelen.

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 19:37
Possible schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:21:
Goedemorgen!

Net weer even al het nieuws doorgelezen. Bizar zeg dat de president dit allemaal kan zeggen. En is het ooit voorgekomen dat nieuwszenders een toespraak onderbraken door al die valse beschuldigingen? Echt geen woorden voor dat hij dit kan doen..
Ik heb iets gemist... Welke nieuwszender was dat?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22
Laat er alvast geen twijfel bestaan over waar Trump's puppetmasters in de Senaat staan t.o.v. zijn claims:
Appearing on Fox News, Mr. Graham, who is one of the president’s most loyal allies on Capitol Hill, did not offer any evidence to support the spurious claims of the White House. While he objected to the vote counting in Pennsylvania, he said he supported the process in Arizona.

“I trust Arizona, I don’t trust Philadelphia,” he said.

Sen. Ted Cruz of Texas followed his Republican colleague on the network and accused Democrats of trying to steal the election. He also offered no evidence to back his assertion.
https://www.nytimes.com/l...lse-claims-of-voter-fraud

Waar zo'n beetje iedereen, inclusief Fox News, Trump veroordeelt voor zijn gedrag en uitspraken staat dit gespuis 100% achter hem. Er werd gisteren op Radio 1 gevraagd of de GOP zijn handen van Trump zou aftrekken als duidelijk werd dat hij verloren had maar het ging aanvechten. Dit is het antwoord.

Reken er niet op dat Biden al gordijnen kan gaan uitzoeken de komende weken. Dit wordt een lang, smerig gevecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-11-2020 08:24 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:21:
Kwam net op tiktok (I know I know maar je moet toch wat als je op je porseleinen troon zit) een goed argument waarom de democraten de verkiezing niet stelen en het gewoon eerlijk verloopt.

McConnell en Graham zijn gewoon herkozen.

Goedemorgen allemaal trouwens. Iedereen klaar voor goed nieuws?
McConnel kan wel elk moment dood neervallen als je die man ziet. No way dat die de 4 jaar volmaakt.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 07:30

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Sjurm
Sharkware schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:23:
[...]

Ik heb iets gemist... Welke nieuwszender was dat?
MSNBC, CBS, ABC en CNBC, zie https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-48815939

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

• Togi
Bron?

CNN en Fox nog op 1200 namelijk

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Sluw schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:45:

[Embed]
Ja maar politieke correctheid moet dood.

Alles moet lomp en hard en daar wordt op gestemd. Vind je het dan raar dat fatsoen verdwijnt?
Ik niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

En toen ie de zaal uit liep riep een journalist "Are you a sore loser?" _O-

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Nat-Water
Togi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:26:
[...]

Bron?

CNN en Fox nog op 1200 namelijk
Ai, ik zie een cijfer verkeerd bij CNN. Je hebt gelijk, is 1200.

* Nat-Water gaat nog een kop koffie halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 06-11-2020 08:28 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

• Togi
Nat-Water schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:28:
[...]

Ai, ik zie een cijfer verkeerd bij CNN. Je hebt gelijk, is 1200.

* Nat-Water gaat nog een kop koffie halen.
Proost ;)
Ik doe met je mee

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 19:37

• Sjurm
Fox: in Arizona gaat het de goede kant op, 'the only state where they are doing it seemingly the right way' 8)7

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:24:
Dit is het antwoord.

Reken er niet op dat Biden al gordijnen kan gaan uitzoeken de komende weken. Dit wordt een lang, smerig gevecht.
Mooi hé, hoe de politiek het beste met het land voor heeft.

Helaas is het hier niet heel veel anders. Partij X vindt partij Y niet leuk dus vormt met partij Z een blok om party Y een hak te zetten.

Ik vind het droevig kleuterspeelplaats gedrag :/

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat ik wel grappig vind is dat het gros wat Trump gedaan heeft weliswaar grensoverschrijdend is maar niet erg genoeg om hem daarvoor te vervolgen (in de zin dat de dems geen precedent willen zetten) maar een actieve staatsgreep (waar hij toch rap naar toe neigt) is reden genoeg om hem op korte termijn al op te sluiten :+

• Togi
Gewoon CNN of Fox volgen (waarbij Fox vaak wat sneller is met verwerken van de cijfers)
Nederlandse sites lopen nog veel verder achter de fanfare

• autje
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:34:
Wat ik wel grappig vind is dat het gros wat Trump gedaan heeft weliswaar grensoverschrijdend is maar niet erg genoeg om hem daarvoor te vervolgen (in de zin dat de dems geen precedent willen zetten) maar een actieve staatsgreep (waar hij toch rap naar toe neigt) is reden genoeg om hem op korte termijn al op te sluiten :+
Voor een staatsgreep heeft hij het leger nodig. Die gaan hier niet in mee.

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
Uitzonderlijke claims vragen om uitzonderlijk bewijs. Dat lever je hier helemaal niet. Dit is een zero tolerance topic om precies dit soort reacties. We gaan hier geen slecht of niet onderbouwde complotten bespreken. Zeker niet omdat je zelf had kunnen opzoeken dat er corona afstandsregels zijn en er heel wat mensen daar naar binnen wenste te gaan die het niet eens waren dat geldige stemmen alsnog geteld werden.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid

[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2020 09:01 ]

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 13:16
ik dacht dat ik wakker zou worden met een winner. Maar het einde is in zicht in GA en PA

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

autje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:35:
[...]

Voor een staatsgreep heeft hij het leger nodig. Die gaan hier niet in mee.
Y'all Qaeda denkt toch een leger te zijn? :+

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:
Fox: in Arizona gaat het de goede kant op, 'the only state where they are doing it seemingly the right way' 8)7
Ja.. omdat Trump daar iets inloopt..

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat is dus fake news. Dat zijn trumpisten die het telgedeelte willen binnen dringen zonder toestemming. Geen voter fraud.

[ Voor 46% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 09:07 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Possible schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:21:
Goedemorgen!

De media en alles en iedereen in de regering zal ook niet zn mond opentrekken tegenover Trump voordat de definitieve uitslag er is dat Biden gewonnen heeft. Dat zag je ook al bij die gast van de Britse regering die werd geinterviewd. Als Trump alsnog wint hebben ze daarna echt een probleem.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Nat-Water
Togi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:34:
Gewoon CNN of Fox volgen (waarbij Fox vaak wat sneller is met verwerken van de cijfers)
Nederlandse sites lopen nog veel verder achter de fanfare
Tbh, ik zit hier ook al mee te lezen sinds de verkiezingsdag. Over het algemeen is het hier op 't forum ook aardig snel en accuraat als er ergens iets veranderd. (mijn eigen comment eerder uitgezonderd ofc).

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sjurm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:
Gelukkig heeft Fox AZ al gecalled voor Biden. :+

PSN

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vettigedennis schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:35:

Wat in dit filmpje allemaal gebeurt is op z’n minst vreemd niet ?
Vertel, wat is er vreemd volgens jou? Ik zie namelijk helemaal niks vreemds, laat staan fraudeleus.

• Sjurm
poor Leno schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:37:
[...]

Ja.. omdat Trump daar iets inloopt..
Ja precies. Het is echt ongelooflijk wat ze daar allemaal roepen. Heel eng ook, als je bedenkt hoeveel Amerikanen hiernaar kijken

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Ik denk dat je nog eens heel kritisch moet kijken naar wat je veronderstelt dat er hier gebeurt..

[ Voor 48% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 09:07 ]

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik heb het nu twee keer gekeken, maar wat moet ik zien? Ik zie een slecht geknipt filmpje met een wakker muziekje er op. Het tellen van stemmen is een proces wat altijd zo gebeurt, daar hoeft 't publiek niet boven op te staan. Zeker niet zo'n kudde schreeuwers als die daar staan. Bij het tellen van stemmen zijn mensen van beide partijen aanwezig zover ik weet.

Wel in private browser geopend, voordat ik zo allemaal qanon conspiracy shit in mijn suggesties van Youtube krijg :X

[ Voor 26% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 09:08 . Reden: Quote verwijderd ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Nog 665 achterstand voor Biden in Georgia aldus DDHQ

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• burgt
  • Laatst online: 25-11 11:17

burgt

Starbass

Ik moest toch wel lachen toen ik deze tweet van Greta Thunberg zag:

https://twitter.com/GretaThunberg/status/1324439705522524162

So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!
Quote Tweet

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
· 17h
STOP THE COUNT!

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

FirePuma142 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:40:
Nog 665 achterstand voor Biden in Georgia aldus DDHQ
Oef op Al Gore afstand.

PSN

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 14:18

amahusu

taking over the world!

wat is hier "verdacht" aan? Ik zie mensen de ramen afplakken van een ruimte waarin stemmen worden geteld: op zich toch niet zo heel vreemd om te doen als er een meute voor de deur staat en je binnen probeert onder grote druk stemmen te tellen?

Vervolgens zie ik karretjes naar binnen gereden worden, blijkbaar wordt dit geinterpreteerd als karretjes met valse stemmen?

Sorry, maar dit is dus precies waarom de ene helft van Amerika (en de rest van de wereld) walgt van Trump en zijn aanhang. Ongefundeerd dingen de wereld in slingeren en dat als basis te gebruiken om je argumenten kracht bij te zetten 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 09:08 . Reden: Quote verwijderd ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Misschien omdat het bullshit is? Dit is weer een typisch gevalletje van: "Je moet wel kritisch zijn en niet als een schaap de media volgen" -> "Oh kijk dit random Youtube filmpje die ik op Facebook langs zag komen en accepteer het blindelings als de waarheid".

Kom met fatsoenlijke bronnen ipv standaard conspiracy crap. Ken je het verhaal van het jongetje die wolf roept? Als je maar blijft claimen dat er fraude plaats vindt, en elke keer weer blijkt het onzin te zijn, dan gaat niemand er nog naar luisteren. Een beetje de Russische taktiek rond MH19: Gewoon zoveel onzin de wereld in helpen in de hoop dat mensen niet meer weten wat ze moeten geloven.

En als FYI: De 'verdachtte koffers' die een tellocatie werden binnengereden was een fotograaf van een lokaal nieuwsstation met zijn apparatuur.

Edit: Hier heb je de link met debunk: https://www.wxyz.com/news...apher-loading-camera-gear

Stop met blindelings zulk soort nep nieuws te kopieren en posts hoeven niet verwijderd te worden...

[ Voor 24% gewijzigd door Migrator op 06-11-2020 09:08 . Reden: Quote verwijderd ]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:34:
Erm... de Dems hebben hem al geimpeached een tijdje terug. Het is de GOP die het allemaal wel best vindt. Al ben ik benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren zodra hij geen president meer is op dat gebied.

En of ze (de GOP dus) hem de laatste 3 maanden laten volmaken, of toch nog voor een beetje damage control gaan. Want ik wil niet weten wat Trump allemaal nog voor schade aan kan/wil/gaat richten in die periode.

• jaapstobbe
Hoeveel moet Biden voor zijn om GA te kunnen callen? Kan dat uberhaupt?

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

• Smultie
  • Niet online
jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:46:
Als het aantal stemmen dat hij voorligt groter is dan het aantal stemmen dat nog geteld moet worden.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 13:16
665 verschil in GA

• jaapstobbe
Smultie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:47:
[...]

Als het aantal stemmen dat hij voorligt groter is dan het aantal stemmen dat nog geteld moet worden.
Maar het aantal stemmen dat nog geteld moet worden is toch onzeker?

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:46:
Ik verwacht dat de overwinning voor Biden niet uit Georgia komt. Die staat is gewoon too close to call en zal dat blijven tot de laatste stem geteld is, en tegen die tijd (mogelijk weken later) zijn er (hopelijk ;) ) andere staten al in het voordeel van Biden bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 06-11-2020 08:49 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
Modbreak:In een ZT topic verwachten we wel dat je weet welke bron betrouwbaar is en van wie die is. Een lukraak youtube filmpje op persoonlijke titel van iemand is dat dus niet.
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid
Brontoetsing #hoedan?!

[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 06-11-2020 09:01 ]

• barrymossel
Waarom bij nu.nl dit aantal? Vannacht was dat al veel lager. Hebben ze er gewoon geen zin in, of zijn ze gewoonweg incapabel? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnhW-0TcacLyG-or3ox1IoIieIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEbNXf9ghUdcuWgJCqlU8oWw.jpg?f=fotoalbum_large

• WhySoSerious
  • Laatst online: 03:40

WhySoSerious

Be the change.

jaapstobbe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:48:
[...]

Maar het aantal stemmen dat nog geteld moet worden is toch onzeker?
Daarom 'callen' de verschillende mediakanalen een overwinning waar ze deze met grote zekerheid verwachten.

Officiele uitslag komt pas na het tellen van alle stemmen (en kan daarmee nog wel even duren).

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Vergeet GA. Onafhankelijk van wie na het tellen van deze stemmen daar op kop staat, de overseas votes moeten daar nog binnenkomen en geteld worden. GA gaat niet doorslaggevend zijn op de korte termijn. Dat waren er in 2016 rond de 5000.

GA gaat nog enige tijd too close to call zijn, onafhankelijk van wie er voor staat.

• Smultie
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:49:
Waarom bij nu.nl dit aantal? Vannacht was dat al veel lager. Hebben ze er gewoon geen zin in, of zijn ze gewoonweg incapabel? [Afbeelding]
Er zijn zóveel betere bronnen dan nu.nl
Zoek er eens een paar op

• WhySoSerious
  • Laatst online: 03:40

WhySoSerious

Be the change.

Ok, jij mag nog 1 filmpje kijken op YouTube;

YouTube: De online fabeltjesfuik | Zondag met Lubach (S12)

[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2020 09:06 ]

• PatrickH89
  • Laatst online: 24-11 14:24
Hij heeft wel gelijk. Het is absoluut geen zuivere koffie dat Trump en consorten de democratie proberen te ondermijnen.

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:51
Waarom bij nu.nl dit aantal? Vannacht was dat al veel lager. Hebben ze er gewoon geen zin in, of zijn ze gewoonweg incapabel? [Afbeelding]
Bij Fox is het zelfs nog +2,497. Ook mooi dat ze bij fox de tussenstand van Arizona niet eens laten zien omdat ze die al hebben gecalled 😂

• barrymossel
Smultie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:51:
[...]

Er zijn zóveel betere bronnen dan nu.nl
Zoek er eens een paar op
Weet ik. Maar ik irriteer me mateloos aan die vooringenomen club (heel veel censuur daar). Vervelende is dat ze wel de beste NL nieuws app hebben. Grrr...

• autje

[Twitter: https://twitter.com/thegoodgodabove/status/1324493662571663360]

[ Voor 31% gewijzigd door autje op 06-11-2020 08:55 ]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@Vettigedennis Zoals anderen al zeiden: leg eens precies uit wat er mis is met dat eerste filmpje? Dat wordt je meerdere keren gevraagd en als antwoord post je 5 andere YouTube filmpjes.
Nogmaals wat is er dan zo vreemd/mis/frauduleus aan dat eerste filmpje?

• Smultie
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:54:
[...]

Weet ik. Maar ik irriteer me mateloos aan die vooringenomen club (heel veel censuur daar). Vervelende is dat ze wel de beste NL nieuws app hebben. Grrr...
I beg to differ.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

barrymossel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:54:
[...]

Tijd voor meer slaap minder verkiezingen :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• jaapstobbe
Komop man, NU.nl bestaat uit onderbetaalde/onbetaalde stage lopers. Deze slapen lekker uit vandaag.

Er zijn veel betere bronnen zoals de NYT.

• barrymossel
Functionaliteit bedoel ik hè... :D

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:51
Zo schakelend tussen Fox en CNN besef ik me weer hoe bizar veel reclameblokken er zijn op de Amerikaanse televisie. Is echt bijna niet naar te kijken.

• Togi
Nat-Water schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:37:
[...]

Tbh, ik zit hier ook al mee te lezen sinds de verkiezingsdag. Over het algemeen is het hier op 't forum ook aardig snel en accuraat als er ergens iets veranderd. (mijn eigen comment eerder uitgezonderd ofc).
Moet ook toegeven dat door dit topic het volgen van verkiezingen wel veel leuker is.

(ps je zit nu wel op je +700 ;-) )
Pagina: 1 ... 79 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid