Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 180 Laatste
Acties:
  • 705.204 views

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11 23:47
Player1S schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:37:
[...]

u hebt geen facebook neem ik aan? :X
Zeker wel.

Maar op facebook is het heel makkelijk om een profiel aan te maken onder een schuilnaam. Uiteraard reageren daar ook een hoop wappies onder hun eigen naam, maar als ze (regelmatig) over de scheef staan dan kunnen ze geweerd worden van de pagina('s) of binnen een niet afzienbare tijd een bezoekje van de politie verwachten. Wat dan ook al regelmatig is gebeurd.

[ Voor 50% gewijzigd door P-Rock op 11-11-2020 18:43 ]

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 11:10
MikeyMan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:34:
[...]

Verplicht onder eigen naam zou ik idd niet gek vinden. Maar omgekeerd; je hebt bij het kleinste beetje tegengas zo een paar wappies voor je deur staan als je niet oppast.
Oppassen met wat je zegt is niet bepaald bevorderlijk voor vrij uitwisseling van ideeën, ongeacht politieke kleur. Dan neem ik liever een grote hoeveelheid ruis op de koop toe.

Trump II - Project 2025 tracker

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:37:
[...]

Maar dat heb je nu natuurlijk ook al. Kijk bv naar het Dark Web.

En de meeste mensen die gepakt zijn omdat ze beledigende en racistische berichten heb geplaatst op facebook, Twitter of Insta waren gewoon zielige eenlingen die 'het niet zo hadden bedoeld', toen ze zich voor de rechter moesten verantwoorden.

Ik zie er wel wat in om bv Digi-D te verbinden aan het plaatsen van reacties op Nederlandse websites. Zeker nu internetfora langzaam aan het uitsterven zijn.
Ik heb er mijn twijfels bij. Bovendien, je sluit op die manier heel wat segmenten van bevolking uit, zeker gezien de enorme toename binnen beroepsbevolking die buiten de systemen valt. Wil je die kant uit gaan, dan moet je eerst een perfect systeem maken. Voor mensen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BadRespawn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:43:
[...]

Oppassen met wat je zegt is niet bepaald bevorderlijk voor vrij uitwisseling van ideeën, ongeacht politieke kleur. Dan neem ik liever een grote hoeveelheid ruis op de koop toe.
Als die ruis als zodanig te herkennen was had ik je 100% gelijk gegeven.

• P-Rock
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:45:
[...]

Ik heb er mijn twijfels bij. Bovendien, je sluit op die manier heel wat segmenten van bevolking uit, zeker gezien de enorme toename binnen beroepsbevolking die buiten de systemen valt. Wil je die kant uit gaan, dan moet je eerst een perfect systeem maken. Voor mensen.
Voor reactiemogelijkheden bij 'nieuws'sites of blogs zoals Nu.nl en Geenstijl zie ik zeker wel een meerwaarde als mensen worden gedwongen om onder hun echte naam in te loggen. Dat is vaak ook waar de meeste discussie ontstaat. Bij echte fora zou een strak moderatiebeleid voldoende moeten zijn om racsime, bedreigingen en discrimatie tegen te gaan, al is dat bij sommigen *kuch* Fok! *kuch* ook twijfelachtig.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:02:
[...]

Ik ben benieuwd of mensen nog steeds zo stoer zijn als ze onder hun echte naam berichten zouden moeten plaatsen. Bij bepaalde websites zoals Nu.nl, Geenstijl, Youtube en Fok! zou dat geen windeieren leggen.
Tsja. Voor en nadelen. Wat als je bij de douane van de VS wordt tegen gehouden omdat je iets hebt gezegd wat Trump niet bevalt oid.
Of als iemand met dezelfde voor + achternaam dit roept online?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Fox News is volledig schizofreen gegaan. Redelijk wat anti-Trump verslaglegging, maar geen enkel spoor van omslag in de “opinie shows”. Die zijn als vanouds volledig pro-Trump (en volslagen maniakaal idioot). Denk niet dat Fox News Trump heeft of gaat laten vallen. Het narratief van Fraude wordt met de dag harder gepusht.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het wordt hier weer eens behoorlijk eng, alleen reacties plaatsen gekoppeld aan Digi-d..... :X

Ideaal hoor zo'n database die nu en in de toekomst gemakkelijk (realtime) doorzocht kan (blijven) worden op de 'juiste' meningen.
Als je dit allemaal leest dan begrijp je toch eigenlijk niet dat je nooit over vluchtpogingen van West naar Oost hoorde een aantal decennia geleden.

Neem aan dat iedereen die hier achter staat alvast vrijwillig hier in AWM onder zijn eigen naam gaat posten.

*knip*

Ben benieuwd of iemand hier hun werk kan debunken of een logische verklaring heeft.

Dit topic is zero-tolerance, we willen dus geen omgekeerde bewijslast c.q. seolioning, zeker niet van een video die mensen eerst moeten gaan kijken zie ook ons beleid: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrop

[ Voor 55% gewijzigd door defiant op 11-11-2020 20:25 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• P-Rock
HEY_DUDE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:56:
Fox News is volledig schizofreen gegaan. Redelijk wat anti-Trump verslaglegging, maar geen enkel spoor van omslag in de “opinie shows”. Die zijn als vanouds volledig pro-Trump (en volslagen maniakaal idioot). Denk niet dat Fox News Trump heeft of gaat laten vallen. Het narratief van Fraude wordt met de dag harder gepusht.
Er zitten daar een paar hardliners die Trump nooit zouden laten vallen (Tucker Carlson, Sean Hannity en wijlen Bill O'Reilly) omdat zij ook hier profijt van hebben, maar je merkt dat de wat meer gematigde FOX medewerkers toch wel zo zoetjes aan hun bedenkingen hebben bij het hele gedoe.

• P-Rock
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:57:
Het wordt hier weer eens behoorlijk eng, alleen reacties plaatsen gekoppeld aan Digi-d..... :X

Ideaal hoor zo'n database die nu en in de toekomst gemakkelijk (realtime) doorzocht kan (blijven) worden op de 'juiste' meningen.
Als je dit allemaal leest dan begrijp je toch eigenlijk niet dat je nooit over vluchtpogingen van West naar Oost hoorde een aantal decennia geleden.

Neem aan dat iedereen die hier achter staat alvast vrijwillig hier in AWM onder zijn eigen naam gaat posten.

Iets anders, ik kwam een lange video tegen waar ingegaan wordt op opvallende patronen die in het US voting systeem werden aangetroffen. Nu zullen velen geen zin hebben om zo'n lange video te kijken maar het is wel erg interessant.

Even heel vrij vertaald, in vrijwel alle Michigan Counties neemt naarmate deze 'meer republikeins' zijn het aantal Trump stemmers lineair en in toenemende mate af.

YouTube: Dr.SHIVA LIVE: MIT PhD Analysis of Michigan Votes Reveals Unfortunat...
Weer een republikein met een discutabel verleden.

Wikipedia: Shiva Ayyadurai

Wat de beste man te vertellen heeft zou ik dus met een flinke korrel zout nemen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:02:
[...]

Weer een republikein met een discutabel verleden.

Wikipedia: Shiva Ayyadurai

Wat de beste man te vertellen heeft zou ik dus met een flinke korrel zout nemen.
Ik zou liever zien dat je geen ad hominem doet maar met feiten komt waarom hun analyse niet klopt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• P-Rock
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:05:
[...]

Ik zou liever zien dat je geen ad hominem doet maar met feiten komt waarom hun analyse niet klopt.
During the COVID-19 pandemic Ayyadurai used social media to spread various conspiracy theories and misinformation about the pandemic. In January 2020 he claimed that the coronavirus was patented by the Pirbright Institute, but the patent he referenced relates to avian coronavirus, which infects birds, not SARS-CoV-2, the virus responsible for the pandemic. Ayyadurai defined COVID-19 as "an overactive dysfunctional immune system that overreacts and that's what causes damage to the body", and claimed that vitamin C could be used to treat it.

He alleged that the coronavirus was spread by the "deep state" and accused Anthony Fauci, director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases, of being a "Deep State Plant". Ayyadurai called for Fauci to be fired and his supporters lobbied for Fauci to be replaced by Ayyadurai.

In March 2020 he published an open letter to president Donald Trump where he wrote that a national lockdown was unnecessary and advocated that large doses of vitamins could prevent and cure the disease. In April 2020, Politico and Vanity Fair reported that QAnon supporter DeAnna Lorraine recommended that Shiva be included in coronavirus discussions at Donald Trump's White House.
Lees zijn Wikipedia eens ofzo.

[ Voor 45% gewijzigd door P-Rock op 11-11-2020 19:08 ]

• HEY_DUDE
  • Nu online
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:59:
[...]

Er zitten daar een paar hardliners die Trump nooit zouden laten vallen (Tucker Carlson, Sean Hannity en wijlen Bill O'Reilly) omdat zij ook hier profijt van hebben, maar je merkt dat de wat meer gematigde FOX medewerkers toch wel zo zoetjes aan hun bedenkingen hebben bij het hele gedoe.
Was O” Reilly beetje uit het oog verloren. Dat was een opinie show die nog wel te kijken was, ondanks dat het met hem oneens ben. Het sierde hem ook wel om live in discussie te gaan met John Steward destijds. Alle anderen trek ik gewoon niet om te kijken. Op zijn Twitter zit O” Reilly gewoon in het Trump kamp. Blijkbaar heeft ie ook zijn eigen “nieuws” kanaaltje.
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:59:
[...]

Mennen en jennen. Het is niet nieuw voor Fox. Dit zijn gewoon draaiboeken. Daarbij, anchors hebben nul eigen ruimte. Alles is uitvoerend. Scripted.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:07:
[...]

[...]

Lees zijn Wikipedia eens ofzo.
Is dit zo onduidelijk opgeschreven ?
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:05:
[...]

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 16:51
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:53:
[...]

Voor reactiemogelijkheden bij 'nieuws'sites of blogs zoals Nu.nl en Geenstijl zie ik zeker wel een meerwaarde als mensen worden gedwongen om onder hun echte naam in te loggen. Dat is vaak ook waar de meeste discussie ontstaat. Bij echte fora zou een strak moderatiebeleid voldoende moeten zijn om racsime, bedreigingen en discrimatie tegen te gaan, al is dat bij sommigen *kuch* Fok! *kuch* ook twijfelachtig.
Sorry, maar ik zou het zeer ernstig vinden. Bedenk je dat alles wat op internet staat, er blijft staan op een bepaalde manier. Als je naar facebook en twitter kijkt, dan zie je dat mensen ook onder hun eigen naam weinig schroom hebben. En met het steeds meer radicaliseren op het rechterflank (op dit moment, over 2 jaar kan links net zo goed), is het natuurlijk niet heel moeilijk om poteniele gevaarlijke 'democraten' op te zoeken. Vrijheid van meningsuiting is heel belangrijk om dogma's aan de kaak te stellen. Maar op moment die dogmas overtuigingen worden en iedereen die tegen die dogmas ingaan een potentieel gevaar is, wil je niet dat elke puberale opmerking geregistreerd staat (zie china).

• HEY_DUDE
  • Nu online
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:08:
[...]

Mennen en jennen. Het is niet nieuw voor Fox. Dit zijn gewoon draaiboeken. Daarbij, anchors hebben nul eigen ruimte. Alles is uitvoerend. Scripted.
Exact en het script voor de “Anchors” is dus onveranderd. Maakt het nu een beetje schizofrene zender. Mogelijk kunnen ze straks gewoon claimen dat ze eerst neutraal waren maar dat het “bewijs” dat de Democraten gefraudeerd hebben inmiddels zo groot is dat Trump echt president moet blijven. Ze hebben zeker Trump nog niet laten vallen.

Al is het wel af en toe heerlijk dat ze een Trump muppet te kijk zetten :+ Gisteren was er een Trumpist die meldde dat er 3000 mensen in Nevada gestemd hadden die niet in Nevada woonden. Fox verslaggever “Dat hebben we uitgezocht en dat bleken 3000 militairen te zijn die overzees gestemd hadden”. Volgens mij was die claim van Fox ongefundeerd overigens.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15

MazeWing

The plot thickens...

Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:08:
[...]

Uiteindelijk is de commercie hetgeen de richting bepaald van Fox. Als het voor de kijkcijfers en dus commercieel beter is om Trump te laten vallen dan wordt dat gewoon Fox-breed ingevoerd.

Een Tucker, Hannity, etc. kunnen dan 2 dingen doen:
- zich aanpassen aan het nieuwe beleid binnen Fox
- afscheid nemen van Fox

Maar wat je nu ziet is een geleidelijke overgang. Waarbij het “nieuws” al Fox post-Trump wordt gebracht en de verschillende “Opinions” nog gedeeltelijk pro-Trump zijn. Geef het een paar weken en ook hier zul je verschil gaan merken.
Waarschijnlijk wordt het gewoon Pro-GOP...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• P-Rock
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:12:
[...]

[...]
Gezien het dubieuze verleden van deze man weet ik al voldoende, vandaar ook die korrel zout.

Het zou kunnen dat hij punten heeft die ergens op slaan, maar ik ga mijn tijd niet verspillen aan een complotwappie.

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:30

J2S

MazeWing schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:18:
[...]

Uiteindelijk is de commercie hetgeen de richting bepaald van Fox. Als het voor de kijkcijfers en dus commercieel beter is om Trump te laten vallen dan wordt dat gewoon Fox-breed ingevoerd.

- afscheid nemen van Fox

Maar wat je nu ziet is een geleidelijke overgang. Waarbij het “nieuws” al Fox post-Trump wordt gebracht en de verschillende “Opinions” nog gedeeltelijk pro-Trump zijn. Geef het een paar weken en ook hier zul je verschil gaan merken.
Dit klopt niet helemaal. Ze doen wel wat financieel beter is, maar geld komt niet uit de commercie. Fox News is een propaganda kanaal en zal dus propaganda blijven spuien. De propaganda hangt af van de mogendheden. En Trumps invloed zal bij die groep aan het afnemen zijn nu hij als president niet meer nuttig is. Hij blijft een chaos actor, maar heeft daar niet echt steun voor nodig vanuit de GOP.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• HEY_DUDE
  • Nu online
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:57:

*knip*
Ben benieuwd of iemand hier hun werk kan debunken of een logische verklaring heeft.
Wikipedia:
V. A. Shiva Ayyadurai (born Vellayappa Ayyadurai Shiva,[2] December 2, 1963)[3] is an Indian-American scientist, engineer, politician, entrepreneur, and promoter of conspiracy theories and unfounded medical claims. He is notable for his widely discredited claim to be the "inventor of email",[4] based on the electronic mail software called "EMAIL" he wrote as a New Jersey high school student in the late 1970s.[5][6]
Voldoende debunked?

[ Voor 22% gewijzigd door defiant op 11-11-2020 20:29 ]

MazeWing schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:18:
[...]

- afscheid nemen van Fox

Commercie is een netwerk in de VS. De mythe van vraag en aanbod is bij dat fenomeen louter dat, een mythe. Het is enkel wanneer een merk te beschadigd is dat het gereedschap uitgewisseld wordt.

Fox was en is de facto en primair pro-interest. Dat is best anders dan in Europa, wij verwachten associatie met onderwerp, overtuiging, politiek als we er naar kijken. Toch moeten we even heel serieus in het achterhoofd houden dat onderdeel is van een organisatie en netwerk met specifieke doelen. Het is en blijft Murdoch.

Dat is van dergelijke focus dat zelfs de zoon het niet meer trok. Dit is nooit iets van commercie of geld of magische markt geweest. Fox is een instrument van macht, pur sang.

Het ligt heel snel niet lekker om daar echt over na te denken, er zitten nogal wat gevoeligheden bij. Maar ja, dan hadden we in de westerse wereld veel eerder over media als commercieel instrument na mogen gaan denken. Zeker bij transnationale schaalvergroting.

Ik zie geen overgang. Ik zie gewoon dezelfde draaiboeken als in het verleden. Misschien denken we sneller dat het “terug” naar een “normaal” gaat omdat het ineens stiller is. Minder excessief. Maar terug is precies hetzelfde, de draaiboeken zijn het normaal van the Loudest Voice.

Ik verwacht zeer zeker dat de primaire focus de Republikeinen als politieke organisatie gaat zijn, dat is volstrekt logisch, de hefboom heeft zijn werk gedaan, de electorale impact moet geconsolideerd worden. Aard noch methodologie veranderen daarbij. Wat voor hen werkt, werkt, er zijn geen grenzen, regels en normatieve waarden zijn voor anderen.

Links- of rechtsom, het blijft gereedschap voor, nu ja, indoctrinatie, zoals Murdoch het in het vorige decennium noemde.

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Het hertellen in Georgia gaat handmatig worden.
https://www.cbsnews.com/n...-audit-presidential-race/
“With the margin being so close, it will require a full, by-hand recount in each county,” Raffensperger said. “This will help build confidence. It will be an audit, a recount and a recanvass all at once.”
Want handmatig tellen is betrouwbaarder dan automatisch, natuurlijk.

En de catch?
The Republican official acknowledged the hand recount would be a “heavy lift” for counties, as the certification deadline is just nine days away.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
Proton_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:49:

[...]

En de catch?

[...]
Ze gaan in dezelfde volgorde tellen neem ik aan. Election day ballots first en dan is ineens de deadline verstreken.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:12:
[...]

[...]
Probleem is dat één idioot meer onzin de wereld in kan helpen als duizend wijzen kunnen debunken. Als iemand echt een historie heeft van onzin de wereld in helpen, dan kan je automatisch wat hij zegt met een behoorlijke korrel zout nemen.

Ben beetje door dat filmpje gegaan voor ik zijn achtergrond hier las. Wat hij heeft is een bepaald patroon waarbij als ik het goed begrijp in gebieden met relatief veel Republikeinse stemmers, er minder op Trump wordt gestemd dan hij zou verwachten. Ervan uitgaande dat hij het niet uit zijn duim heeft gezogen, dan is mijn probleem dat hij constant zegt hoe er stemmen van Trump naar Biden zijn verplaatst. Hij zou natuurlijk kunnen bedoelen dat er mensen van mening zouden zijn veranderd, maar hij bedoelt duidelijk dat het dus fraude is. Hij komt echter met nul bewijs daarvoor.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
[...]

Wat is het alternatief? Het is een macht. Buiten het bestel. Waarbij ons gedrag de voeding is.
En winst de moderator.
Sissors schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:56:
[...]

Probleem is dat één idioot meer onzin de wereld in kan helpen als duizend wijzen kunnen debunken. Als iemand echt een historie heeft van onzin de wereld in helpen, dan kan je automatisch wat hij zegt met een behoorlijke korrel zout nemen.

Ben beetje door dat filmpje gegaan voor ik zijn achtergrond hier las. Wat hij heeft is een bepaald patroon waarbij als ik het goed begrijp in gebieden met relatief veel Republikeinse stemmers, er minder op Trump wordt gestemd dan hij zou verwachten. Ervan uitgaande dat hij het niet uit zijn duim heeft gezogen, dan is mijn probleem dat hij constant zegt hoe er stemmen van Trump naar Biden zijn verplaatst. Hij zou natuurlijk kunnen bedoelen dat er mensen van mening zouden zijn veranderd, maar hij bedoelt duidelijk dat het dus fraude is. Hij komt echter met nul bewijs daarvoor.
Verklaarbaar. Zijn verdienmodel is conspiracies.
V. A. Shiva Ayyadurai (born Vellayappa Ayyadurai Shiva,[2] December 2, 1963)[3] is an Indian-American scientist, engineer, politician, entrepreneur, and promoter of conspiracy theories and unfounded medical claims. He is notable for his widely discredited claim to be the "inventor of email",[4] based on the electronic mail software called "EMAIL" he wrote as a New Jersey high school student in the late 1970s.[5][6]

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
jaapstobbe schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:55:
[...]

Ze gaan in dezelfde volgorde tellen neem ik aan. Election day ballots first en dan is ineens de deadline verstreken.
Even voor mijn beeldvorming - is dit een reëel scenario?

per aspera ad astra

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:33
Georgia to conduct full by-hand count of presidential race ballots - CNN

Okee, hier beginnen ze dus op of na vrijdag mee. Blijkbaar hebben ze nog tot 20 november om dit af te ronden.

Met de behaalde marges ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat de resultaten niet meer veranderen. Toch zie ik hier persoonlijk wel een risico. Wat, nu, als de hertelling niet klaar is voor de deadline van 20 november? Ligt hier een opening voor het Congres van Georgia om , bij twijfel, hun eigen interpretatie te doen van de stemming? Uiteraard is dat congres nogal rood gekleurd, dus die interpretatie lijkt daarmee wel voor de hand te liggen...

Opinions?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:49

ultimateharry

Team Slayer:-)

LAD93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:01:
[...]

Het lijkt me dat wanneer de recount op die deadline niet is afgerond, je of de originele count als uitgangspunt neemt, of de deadline verschuift. Zou raar zijn om dan de incomplete recount als uitgangspunt te nemen.

• P-Rock
Dat was toch sowieso het geval dat ze gaan hertellen, omdat het qua stemmen minder dan 0,5% scheelt?

• autje
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:53:
[...]

Voor reactiemogelijkheden bij 'nieuws'sites of blogs zoals Nu.nl en Geenstijl zie ik zeker wel een meerwaarde als mensen worden gedwongen om onder hun echte naam in te loggen. Dat is vaak ook waar de meeste discussie ontstaat.
Ik zie sowieso geen meerwaarde in reactiemogelijkheden bij dat soort sites.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
ultimateharry schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:04:
[...]

Het lijkt me dat wanneer de recount op die deadline niet is afgerond, je of de originele count als uitgangspunt neemt, of de deadline verschuift. Zou raar zijn om dan de incomplete recount als uitgangspunt te nemen.
Ik ben de definitie van ‘raar’ in dit topic lang geleden al verloren...

per aspera ad astra

• HEY_DUDE
  • Nu online
LAD93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:01:
[...]

Draagt bij aan het grotere verhaal op zichzelf staand zeker niet voldoende. Het doel is voldoende rook en chaos creëren. Vervolgens liggen er minder democratische opties open.

Zelf ben ik nog steeds van mening dat de overwinning van Biden te groot is om op deze wijze ongedaan te maken. Alles bij elkaar verzwakt het natuurlijk de Democraten.

• P-Rock
autje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:04:
[...]

Ik zie sowieso geen meerwaarde in reactiemogelijkheden bij dat soort sites.
Het verdienmodel van Geenstijl ligt voor een groot deel bij de reacties van de reaguurders. Zonder reacties zou die site allang ter ziele zijn (ook omdat niemand die site wil kopen).

Nu.nl heeft de reacties niet nodig, dus die zou het inderdaad beter gewoon helemaal uit kunnen zetten. Dit hebben ze ook een tijdje gedaan, dus waarom ze het nu weer hebben ingeschakeld mag Joost weten.

• autje
Helixes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:03:
Georgia to conduct full by-hand count of presidential race ballots - CNN

Okee, hier beginnen ze dus op of na vrijdag mee. Blijkbaar hebben ze nog tot 20 november om dit af te ronden.

Met de behaalde marges ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat de resultaten niet meer veranderen. Toch zie ik hier persoonlijk wel een risico. Wat, nu, als de hertelling niet klaar is voor de deadline van 20 november? Ligt hier een opening voor het Congres van Georgia om , bij twijfel, hun eigen interpretatie te doen van de stemming? Uiteraard is dat congres nogal rood gekleurd, dus die interpretatie lijkt daarmee wel voor de hand te liggen...

Opinions?
Zelfs al halen ze Georgia op deze idiote manier binnen, dan is dat nog niet genoeg.

• Helixes
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:04:
Dat was toch sowieso het geval dat ze gaan hertellen, omdat het qua stemmen minder dan 0,5% scheelt?
Ik begrijp dat het tellen normaal geautomatiseerd gebeurt. Als je alles overnieuw wilt doen met de hand, dan schat ik dat je zomaar meer dan 7 dagen bezig bent.

Nu kunnen daar allerlei redenen voor zijn, maar je zou het tellen met de hand kunnen zien als methode om tijd te rekken. Als men daar langer dan die 7 dagen mee bezig is, dan zou het zo kunnen zijn dat er geen definitief resultaat is voor 20 november - de certification date. Wanneer je dat per se het geval wilt laten zijn, kan ik me ook voorstellen dat je Donald Trump wel voor kan laten staan in de telling die wel heeft plaats gevonden op die datum. Of zoiets.

Het punt is - uiteindelijk is het aan het congres van een staat om kiesmannen aan te wijzen. Daar hebben ze vrij zeker enige vrijheid in. Als men dat gaat doen in Georgia, dan reken ik er op dat dat niet in het voordeel van Biden uit gaat pakken...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:06:
[...]

Het verdienmodel van Geenstijl ligt voor een groot deel bij de reacties van de reaguurders. Zonder reacties zou die site allang ter ziele zijn (ook omdat niemand die site wil kopen).

Nu.nl heeft de reacties niet nodig, dus die zou het inderdaad beter gewoon helemaal uit kunnen zetten. Dit hebben ze ook een tijdje gedaan, dus waarom ze het nu weer hebben ingeschakeld mag Joost weten.
offtopic:
Mocht weer, moest weer. Lang verhaal indertijd van Sanoma media groep en een goed georganiseerde beïnvloeding maar wel een die sporen liet vallen. Is op ingegrepen met soft power. Kon omdat de structuur van onderneming binnen bestel viel en openingen kende daarvoor.

• Helixes
@autje - Als je die truc kan herhalen in Wisconsin, en er in Pennsylvania nog iets raars gebeurd, kom je natuurlijk wel heel dicht in de buurt he.

Zeg dat het ze in PA lukt om nog openstaande rechtszaken te hebben - wat daar voor het congres daar een reden kan zijn om zelf kiesmannen aan te wijzen. En, het lukt ze in AZ of WI om de definitieve uitslag zo ver naar achter te drukken dat men daar iets vergelijkbaars te doen - dan is er niemand die een tweede termijn nog tegen kan houden.

Deze routekaart begint bij één staat. Georgia kan zomaar die staat zijn...

Wederom - ik ben hier niet om Wolf! te roepen. Donald Trump en de zijnen hebben duidelijk een plan, en misschien wel twee. Ik ken hun plannen niet, maar iedere actie heeft de potentie wel een tipje van de sluier op te lichten.

Helixes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:14:
[...]

Ik begrijp dat het tellen normaal geautomatiseerd gebeurt. Als je alles overnieuw wilt doen met de hand, dan schat ik dat je zomaar meer dan 7 dagen bezig bent.

Nu kunnen daar allerlei redenen voor zijn, maar je zou het tellen met de hand kunnen zien als methode om tijd te rekken. Als men daar langer dan die 7 dagen mee bezig is, dan zou het zo kunnen zijn dat er geen definitief resultaat is voor 20 november - de certification date. Wanneer je dat per se het geval wilt laten zijn, kan ik me ook voorstellen dat je Donald Trump wel voor kan laten staan in de telling die wel heeft plaats gevonden op die datum. Of zoiets.

Het punt is - uiteindelijk is het aan het congres van een staat om kiesmannen aan te wijzen. Daar hebben ze vrij zeker enige vrijheid in. Als men dat gaat doen in Georgia, dan reken ik er op dat dat niet in het voordeel van Biden uit gaat pakken...
Het is ook tijd rekken. Dat argument wordt vrij vals gebracht om een impuls te triggeren van “als we het zo doen vertrouwen mensen het weer”.

• autje
Helixes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:21:
@autje - Als je die truc kan herhalen in Wisconsin, en er in Pennsylvania nog iets raars gebeurd, kom je natuurlijk wel heel dicht in de buurt he.

Zeg dat het ze in PA lukt om nog openstaande rechtszaken te hebben - wat daar voor het congres daar een reden kan zijn om zelf kiesmannen aan te wijzen. En, het lukt ze in AZ of WI om de definitieve uitslag zo ver naar achter te drukken dat men daar iets vergelijkbaars te doen - dan is er niemand die een tweede termijn nog tegen kan houden.

Wederom - ik ben hier niet om Wolf! te roepen. Donald Trump en de zijnen hebben duidelijk een plan, en misschien wel twee. Ik ken hun plannen niet, maar iedere actie heeft de potentie wel een tipje van de sluier op te lichten.
Dat is mij iets te vaak 'als'. Dit is puur vertragingstactiek, niets meer, niets minder. Alles om iedereen boos te houden.
Helixes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:21:

Het kan, maar it’s a really long, long shot onder de huidige condities. Als er nu onregelmatigheden waren, escalaties en perikelen bij electoraal,proces, tja. Maar daar is geen sprake van.

Zolang dat niet het geval is zie ik geen hoge waarschijnlijkheid voor die scenario’s vanwege de aard en structuur van machtsdynamiek. Trump is geselecteerd als chaos actor en hefboom. Dat laatste is compleet, klaar. Chaos actor werkt beter buiten positie voor aanwezige frames. En dan de tijdlijn. De Trump campagne is al vroeg en frappant drooggelegd voor financiering vanuit de netwerken die hem geselecteerd hebben. De deep targeting instrumentatie was ook ineens weg. En de special advisors van Mercer en Koch ook. Men is klaar met Trump.

Zolang ik geen onregelmatigheden, perikelen en escalaties zie kan ik een elector swap toepassing niet zien werken. Een magische coup met leger is ook niet van toepassing. Misbruik van National Guard, zeker, maar dat zit dan in een vacuüm zonder voedingsbodem, dus ook niet effectief.

Het beste waar Trump op kan inzetten is het scheppen van een dolkstoot legende, en dat is eigenlijk nog veel en veel gevaarlijker. De volgende minority rule profeet kan maar al te makkelijk ook cognitief intelligent zijn. Bij de huidige verdelingen is dan het hek van de dam af.

• Helixes
autje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:24:
[...]

Dat is mij iets te vaak 'als'. Dit is puur vertragingstactiek, niets meer, niets minder. Alles om iedereen boos te houden.
Nou, als ik een lijstje moet maken van mogelijke uitkomsten, dan staat deze er zeker wel op.

Vergeet niet:
In Pennsylvania, three Republican leaders told me they had already discussed the direct appointment of electors among themselves, and one said he had discussed it with Trump’s national campaign.

“I’ve mentioned it to them, and I hope they’re thinking about it too,” Lawrence Tabas, the Pennsylvania Republican Party’s chairman, told me. “I just don’t think this is the right time for me to be discussing those strategies and approaches, but [direct appointment of electors] is one of the options. It is one of the available legal options set forth in the Constitution.” He added that everyone’s preference is to get a swift and accurate count. “If the process, though, is flawed, and has significant flaws, our public may lose faith and confidence” in the election’s integrity.

Jake Corman, the state’s Senate majority leader, preferred to change the subject, emphasizing that he hoped a clean vote count would produce a final tally on Election Night. “The longer it goes on, the more opinions and the more theories and the more conspiracies [are] created,” he told me. If controversy persists as the safe-harbor date nears, he allowed, the legislature will have no choice but to appoint electors. “We don’t want to go down that road, but we understand where the law takes us, and we’ll follow the law.”

The Atlantic

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:10
En dan helpt dit gedrag McDonald ook niet echt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GN6cIN9O5liQILSJX1Ih7j8e-60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qXenRivOL35tZ0Dm8kfpdF0H.png?f=user_large

Ruim 20 minuten te laat komen op een "vrije" dag.
Bronnetje: https://www.npr.org/secti...arlington?t=1605123294926

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Nnoitra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:38:
[Afbeelding]

Denk je werkelijk dat die dag hem ook maar iets boeit? Ik denk dat 99% van heel het presidentschap hem helemaal niets boeit.
Enkel de titel: President of the United States boeit hem. Evenals de mogelijkheid om aan bepaalde touwtjes te trekken en invloed op zaken uit te oefenen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Nnoitra
MazeWing schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:47:
[...]

Denk je werkelijk dat die dag hem ook maar iets boeit? Ik denk dat 99% van heel het presidentschap hem helemaal niets boeit.
Enkel de titel: President of the United States boeit hem. Evenals de mogelijkheid om aan bepaalde touwtjes te trekken en invloed op zaken uit te oefenen.
Nee, dat denk ik niet.
Maar ik post 't niet omdat ik dat denk maar omdat het wel impact op iig veteranen en wellicht actieve troepen heeft. Misschien nog wel verder daarbuiten.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Nnoitra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:51:
[...]

Nee, dat denk ik niet.
Maar ik post 't niet omdat ik dat denk maar omdat het wel impact op iig veteranen en wellicht actieve troepen heeft. Misschien nog wel verder daarbuiten.
De manier waarop hij omgekomen of gevangengenomen soldaten al jaren schoffeert zal hem niet bepaald extra stemmen opgeleverd hebben.

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:08

NMH

Moderator General Chat
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:29:
En dan de tijdlijn. De Trump campagne is al vroeg en frappant drooggelegd voor financiering vanuit de netwerken die hem geselecteerd hebben. De deep targeting instrumentatie was ook ineens weg. En de special advisors van Mercer en Koch ook. Men is klaar met Trump.
Als dat zo is roept dat bij mij wel de vraag op wat daar de achterliggende gedachte is. Als hij in 2016 de gewenste kandidaat was, waarom nu dan niet meer? En wellicht nog belangrijker, wie dan wel? :)
NMH schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:57:
[...]

Als dat zo is roept dat bij mij wel de vraag op wat daar de achterliggende gedachte is. Als hij in 2016 de gewenste kandidaat was, waarom nu dan niet meer? En wellicht nog belangrijker, wie dan wel? :)
Machtspolitiek, zero sum. Dominantie scenario vereist een tegenstander die binnen door jou gevormde condities zich moe en kwetsbaar heeft gemaakt in de politieke cyclus terwijl jij hebt kunnen consolideren wat genormaliseerd is geworden.

Anders gezegd, wil je een red wave, dan schep je een harde fringe voor de toolbox, consolideer je de associatie met working class en verzamel je alles waar je naar kunt wijzen en op af laten rekenen.

Men is van Obama geschrokken. Zwart, maar vooral de breuk in financieringsmechanismen. Zijn campagne ging decentraal én grassroots. Dat is je ergste nachtmerrie bij politiek die local en dan symboliek nationaal is als minority rule voorstander.

Men koos voor een chaos actor om af te leiden en te prikkelen. Afbraak schept zieltjes. Deregulering schept associaties. Elke zuil kreeg met de hefboom wat ze wilden.

Het is natuurlijk meer complex dan dit, maar goed, ik schrijf zelden lange berichten 8)

• HEY_DUDE
  • Nu online
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:29:
[...]

De Trump campagne is al vroeg en frappant drooggelegd voor financiering vanuit de netwerken die hem geselecteerd hebben. De deep targeting instrumentatie was ook ineens weg. En de special advisors van Mercer en Koch ook. Men is klaar met Trump.
Heb je daar wat meer info over? Wat er achter de schermen met het grote geld gebeurd is mede bepalend hoe ver Trump kan gaan met zaken.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Bedankt voor je reactie. Een manier om onregelmatigheden en afwijkingen van normale te verwachten patronen te ontdekken is data analyse, bestuderen van patronen. In zijn filmpje wat overigens door drie personen gedragen wordt komen onverwachte en op het eerste gezicht duidelijk onlogische zaken naar voren.
Hij kan dat ook niet zelf verder onderzoeken of 'bewijzen' want daarvoor heb je toegang tot de data / ballot (images) zelf nodig. Zijn punt is nu juist dat de controle (mogelijkheden) en de waarborgen achteraf onvoldoende zijn.

Het filmpje gaat verder niet over Trump of Republikeinen maar over mogelijke zwaktes in het US Voting registration systeem dat door zowel D/R/andere belanghebbenden uitgebuit kan worden. Het is jammer dat mensen in reactie meteen niet verder komen dan smijten met ad-hominems, hij heeft naar verluidt eens een keer afgekeken dus dit proefwerk zal ook wel niet deugen.

Hij geeft zelf overigens aan Independent te zijn, de andere twee respectievelijk R en D maar dat is helemaal niet belangrijk. In een stuk tekst of video kunnen prima meerdere motieven naast elkaar bestaan. Je kunt in deze video partisan motieven vermoeden of zien maar tegelijkertijd zijn hun vragen wat mij betreft relevant voor alle burgers.

Ik vind het belangrijk om voter registration systems goed te bekijken, ook in NL, en te blijven analyseren op ondeugdelijkheden en anomalies. Is gewaarborgd dat de input juist, volledig en tijdig is (althans dat er geen materiele afwijkingen in zitten) en matched deze input met de output. Er hangt veel van af.

HEY_DUDE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:08:
[...]

Heb je daar wat meer info over? Wat er achter de schermen met het grote geld gebeurd is mede bepalend hoe ver Trump kan gaan met zaken.
Niet achter de schermen, dollar democracy is volstrekt regulier, dark money is ook een non-topic.

Politico, the Atlantic & Citizens for Ethics hebben reconstructies van de campagne dynamiek van beide kampen, goed overzicht van hoe waar de kas leeg was en vol liep (en hoe, best significant aan Democratische zijde), en waar de kas niet meer vol bleef lopen en leeg liep. Terwijl ondertussen Leonard Leo eerst 40 en vervolgens 80 miljoen kreeg puur voor de kas van de Barret marketing + post nominatie SC campagne. En toen de campagnes echt op stoom kwamen moest aan Republikeinse zijde het ticketen volgen want de grote reguliere stroom kwam maar niet. Zie ook de cash crunch reporting.

Het heeft geen nut om films van een conspiracy artist te bekijken.
Het heeft geen nut om ze in argumentatie te gebruiken.
Het heeft geen nut om opzij te stappen.

Behalve dan wanneer iemand óf in de fuik zit, óf anderen daar in wenst te zien gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Virtuozzo op 11-11-2020 21:19 ]

• HEY_DUDE
  • Nu online
Help!!!! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:13:
[...]

komen onverwachte en op het eerste gezicht duidelijk onlogische zaken naar voren.
Hij kan dat ook niet zelf verder onderzoeken of 'bewijzen' want daarvoor heb je toegang tot de data / ballot (images) zelf nodig. Zijn punt is nu juist dat de controle (mogelijkheden) en de waarborgen achteraf onvoldoende zijn.
Er is geen touw aan vast te knopen aan zijn analyse. Hij ziet trends, met name dat in dichterbevolkte gebieden meer stemmen op Biden zijn gegeven dan in minder dicht bevolkte gebieden. Ja echt superverdacht. Het filmpje heeft geen enkele legitimiteit. Zijn punt daarom al helemaal niet. En laten we het dan niet hebben dat de beste man complot theorieën verspreid. Kom alsjeblieft met betere bronnen om dit soort zaken ter discussie te stellen.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:37

Player1S

Probably out in the dark

HEY_DUDE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:21:
[...]

Er is geen touw aan vast te knopen aan zijn analyse. Hij ziet trends, met name dat in dichterbevolkte gebieden meer stemmen op Biden zijn gegeven dan in minder dicht bevolkte gebieden. Ja echt superverdacht. Het filmpje heeft geen enkele legitimiteit. Zijn punt daarom al helemaal niet. En laten we het dan niet hebben dat de beste man complot theorieën verspreid. Kom alsjeblieft met betere bronnen om dit soort zaken ter discussie te stellen.
Is toch ook iets wat door iedereen wordt gezegd? Grote steden = Democraten. Kleine dorpen/platte land = Republikeinen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Auw.

Berkeley College Republicans file lawsuit to force Cal to let Ann Coulter speak
A legal battle will determine if UC Berkeley must let controversial speakers like Ann Coulter on campus regardless of security concerns. Milo Yiannopolous and others vow to return.

https://www.berkeleyside....ity-let-ann-coulter-speak

• Helixes
Yeah.... I call shenanigans.

Op 26:10 van het filmpje zegt de presentator:
Oh, and by the way - these are early voting... okay?
De rest van het filmpje werkt hij met deze percentages alsof ze gospel zijn, alsof ze het eindresultaat weerspiegelen. Ik zie hem geen correcties meer maken voor het feit dat early voting ongeveer 40% was in PA. Of early voting een confounder kan zijn hoor ik hem evenmin noemen.

Verder claimt hij maar wat. Er zit geen link bij dit filmpje. De originele data is niet beschikbaar. In het begin van het filmpje doet hij een beetje laten blijken dat hij een wetenschappelijk artikel presenteert ("Mathematical analysis of Trump-Biden 2020 election vote counts in four countries in the state of michigan.") - maar google weet geen raad met die titel. Red flag op red flag. Hoe bedoel je: Source: Phil Evans - zoals genoemd bij de eerste grafiek? Is dat een bron die ik kan raadplegen?

Bedenk ook: als deze bevinding echt zou zijn, dan zouden er nu al GOP-rechtszaken zijn van deze strekking in MI geregistreerd zijn.

Nu ja. Laten we deze zaak rusten. Want, zonder onafhankelijke verificatie stinkt deze zaak een beetje teveel....

• HEY_DUDE
  • Nu online
Helixes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:47:
[...]

Yeah.... I call shenanigans.

Op 26:10 van het filmpje zegt de presentator:

[...]
Je bent me net voor haha. Maar dat is inderdaad de confounding factor die hij negeert. De crux zit hem dat het een analyse is van early votes. Naarmate er meer republikeinen in een gebied wonen wijkt de uitslag meer af t.o.v. een gebied waar minder republikeinen wonen. Dat is precies wat je verwacht als de Democraten veel meer gebruik maken van Early voting dan de republikeinen. 100% bullshit claims dus. Als je de grafiek zou maken van de votes op de dag zelf loopt hij precies andersom. Dan kun je de veilige conclusie trekken dat Biden stemmers meer gebruik hebben gemaakt van early voting dan Trump stemmers.

Ander puntje waar hij bullshit claimed is in de grafiekjes vanaf 12:37. Daar haalt hij aan dat het tellen van de stemmen een lineair systeem is en daardoor langzaam convergeert naar een stabiele waarde. De vote counting laten duidelijk een gecurved verloop zien waarin Biden naar verloop van tijd relatief meer stemmen krijgt dan Trump. Zijn conclusie het tellen van stemmen is een niet lineair systeem dus rigged. Ik hoop dat iedereen die afgelopen tijd wat nieuws over de verkiezingen heeft gezien wel snapt waarom dit volledige bullshit is. Heeft geen uitleg nodig.

Moeilijke termen wat cijfers gooien, titels voor je naam zetten, grafiekjes maken. En ook hier zijn er mensen die dat blijkbaar indrukwekkend vinden. Er waren ook wel 2 anderen die dit supporten in het filmpje en hij claimde echt dat zijn analyse niet een bias had :+

@Help!!!! verplicht leesvoor voor jou hierboven. En nu geen ongefundeerde filmpjes van complottheorieën posten hier :+

[ Voor 9% gewijzigd door HEY_DUDE op 11-11-2020 22:01 ]

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:29:
Auw.

A legal battle will determine if UC Berkeley must let controversial speakers like Ann Coulter on campus regardless of security concerns. Milo Yiannopolous and others vow to return.

https://www.berkeleyside....ity-let-ann-coulter-speak
Mwah... is een rechtszaak.
En als ik de reactie van Berkeley lees denk ik niet dat ze echt veel kans maken. Het lijkt meer op ketelgeluid om aandacht te trekken: kijk eens hoe slecht wij Republikeinen behandeld worden... om op die manier de RNC te steunen.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PA is in de achtergrond buiten recount range gekomen met 0,7% voorsprong voor Biden (50k voor)

Daar komt dus geen extra vertraging vandaan uit de hoek van het tellen.
(Nog iets van 30k te tellen aan provisional en problematische ballots)

[ Voor 17% gewijzigd door YakuzA op 11-11-2020 22:04 ]

PSN

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

YakuzA schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:03:
PA is in de achtergrond buiten recount range gekomen met 0,7% voorsprong voor Biden (50k voor)

Daar komt dus geen extra vertraging vandaan uit de hoek van het tellen.
Tenzij team Trump bereid is te betalen toch?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Player1S schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:03:
[...]

Tenzij team Trump bereid is te betalen toch?
Nee, dat was Wisconsin dacht ik.

PA is het 0,5%
https://www.aljazeera.com...counts-in-the-us-election
Maar wel weer iets genuanceerder. Dus dat gaan ze vast nog proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door YakuzA op 11-11-2020 22:07 ]

PSN

• HEY_DUDE
  • Nu online
YakuzA schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:04:
[...]

PA is het 0,5%
In de meeste staten kun je betalen voor een recount in PA dus ook (bron).

Recounts zijn duur. Winsconsin of Michigan had een aanbetaling van 3 miljoen gevraagd. Geen idee of dat inmiddels betaald is.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

YakuzA schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:04:
[...]

PA is het 0,5%
Wisconsin kan pas na 1 werkdag aangevraagd als alle districten hun stemmen hebben ingeleverd, verwachting is dat dat 17 november is (dan moet alles binnen zijn in WI) als het verschil minder dan 1% is. Aangezien het (waarschijnlijk) meer dan 0,5% is moeten de Republikeinen er voor betalen. De vorige keer kostte ze dat 2 miljoen. Tenminste volgens AP.

In Pennsylvania zou het een borg kosten van 1 miljoen dollar (tenminste: dat kostte het 4 jaar geleden).

Edit: mosterd-maaltijd. De link van @HEY_DUDE is beter :)

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-11 18:07
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:29:
Hetzelfde Berkeley waar ooit Jimi Hendrix mocht optreden? Andere tijden inderdaad. :P
:'(

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nnoitra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:38:
[Afbeelding]

Ondanks dat er (een kern van) waarheid inzit, irriteert mij dit soort berichtgeving vanuit CNN als nieuwszender wel. Dit past meer bij een kop van Boulevard, of wat ze bij VI aan tafel bespreken.

Vanmiddag viel me dat ook al op bij een stukje over Pence. Kan het niet precies verwoorden maar er stond dan iets onder als 'VP Pence prefers vacation above Covid-19 pandemic threat' ofwel 'Pence gaat liever op vakantie dan iets aan Covid-19 te doen. en oh ja, de vakantie is wel geannuleerd, maar da's enkel omdat het slecht weer is in Florida'

Over Vet. day: eigenlijk weten we helemaal niet waarom ie te laat was he. Mss heeft ie wel Corona opgelost, vrede in het midden oosten gebracht, de 3e wereldoorlog voorkomen. Of was ie z'n pardon aan het schrijven of z'n tickets naar Argentinië, Rusland of Zwiterland aan het boeken.

Ofwel, zou fijn zijn om gewoon te zeggen. "Due to unknown circumstances, the President arrived late".
Zo mooi zijn als ergens mensen gaan inzien dat het een keer fout kan gaan en dat verbinding noodzakelijk is.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
Proton_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:49:

[...]

En de catch?

[...]
De certification deadline is nog te verschuiven als dat echt zou moeten. Zie het vetgedrukte deel in de bepaling (GA Code § 21-2-499 onder b):
The Secretary of State shall also, upon receiving the certified returns for presidential electors, proceed to tabulate, compute, and canvass the votes cast for each slate of presidential electors and shall immediately lay them before the Governor. Not later than 5:00 P.M. on the seventeenth day following the date on which such election was conducted, the Secretary of State shall certify the votes cast for all candidates described in subparagraph (a)(4)(A) of Code Section 21-2-497 and upon all questions voted for by the electors of more than one county and shall no later than that same time lay the returns for presidential electors before the Governor. The Governor shall enumerate and ascertain the number of votes for each person so voted and shall certify the slates of presidential electors receiving the highest number of votes. The Governor shall certify the slates of presidential electors no later than 5:00 P.M. on the eighteenth day following the date on which such election was conducted. Notwithstanding the deadlines specified in this Code section, such times may be altered for just cause by an order of a judge of superior court of this state.
Overigens is om het makkelijk te maken hetgeen wat er nu gebeurt geen recount maar een "risk limiting audit" die in dit geval kennelijk wordt uitgevoerd in de vorm van een volledige handmatige hertelling. Een recount behoort nog altijd tot de mogelijkheden nadat de Secretary of State "has certified the votes" (ik zoek nog steeds een handige Nederlandse vertaling), zoals de Secretary of State vandaag ook heeft gezegd tijdens een persconferentie. Dat is namelijk het moment dat een kandidaat om een recount kan vragen.

Be yourself, no matter what they say ...

• P-Rock
readytoflow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:42:
[...]

Ondanks dat er (een kern van) waarheid inzit, irriteert mij dit soort berichtgeving vanuit CNN als nieuwszender wel. Dit past meer bij een kop van Boulevard, of wat ze bij VI aan tafel bespreken.

Vanmiddag viel me dat ook al op bij een stukje over Pence. Kan het niet precies verwoorden maar er stond dan iets onder als 'VP Pence prefers vacation above Covid-19 pandemic threat' ofwel 'Pence gaat liever op vakantie dan iets aan Covid-19 te doen. en oh ja, de vakantie is wel geannuleerd, maar da's enkel omdat het slecht weer is in Florida'

Over Vet. day: eigenlijk weten we helemaal niet waarom ie te laat was he. Mss heeft ie wel Corona opgelost, vrede in het midden oosten gebracht, de 3e wereldoorlog voorkomen. Of was ie z'n pardon aan het schrijven of z'n tickets naar Argentinië, Rusland of Zwiterland aan het boeken.

Ofwel, zou fijn zijn om gewoon te zeggen. "Due to unknown circumstances, the President arrived late".
Zo mooi zijn als ergens mensen gaan inzien dat het een keer fout kan gaan en dat verbinding noodzakelijk is.
Irriteert het je ook aan de rechterkant?

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

voske schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:43:
[...]

De certification deadline is nog te verschuiven als dat echt zou moeten. Zie het vetgedrukte deel in de bepaling (GA Code § 21-2-499 onder b):

[...]

Overigens is om het makkelijk te maken hetgeen wat er nu gebeurt geen recount maar een "risk limiting audit" die in dit geval kennelijk wordt uitgevoerd in de vorm van een volledige handmatige hertelling. Een recount behoort nog altijd tot de mogelijkheden nadat de Secretary of State "has certified the votes" (ik zoek nog steeds een handige Nederlandse vertaling), zoals de Secretary of State vandaag ook heeft gezegd tijdens een persconferentie. Dat is namelijk het moment dat een kandidaat om een recount kan vragen.
Ik denk dat de vertaling zoiets zal zijn als "bevestiging van de uitslag".

Maar om de datum dus opmeten schuiven zal een rechter daar toestemming voor moeten verlenen. Ik denk echter wel dat als er een handmatige hertelling plaats vindt, een verzoek om hertelling afgewezen zal gaan worden: feitelijk heeft die dus al plaats gevonden.

de / staat achter de b waardoor de tekst niet dik gedrukt is :+
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:48:
[...]

Ik snap die irritatie wel: de suggestieve manier waarop nagenoeg alle pers koppen schrijft is regelmatig tenenkrommend, of het nu van Fox, Nu, NOS of RTL is.

Tegelijkertijd denk ik wel: terecht dat Trump hierop aangesproken wordt: dit is niet zo maar een kranslegging, maar een waar heel de VS (en met name de veteranen en hun families) naar kijken. Te laat komen is domweg geen optie.

[ Voor 17% gewijzigd door Pietervs op 11-11-2020 22:53 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:18
[...]

Sorry, maar als de Commander in Chief van de Amerikaanse strijdkrachten is dit kleine beetje respect op deze dag zijn enige en allerbelangrijkste taak. Door hiervoor te laat te zijn, schoffeert 'ie de volledige Amerikaanse strijdmacht, veteranen en hun families. Hier te laat voor zijn is ongeveer hetzelfde als WimLex die te laat is voor dodenherdenking :X

• Nnoitra
[...]

Het irriteert mij dat mensen niet de tijd nemen om informatie eerst even rustig tot zich te nemen alvorens te reageren. Het gaat in je eerste zin al fout.
Wat je daarna uit je toetsenbord hebt weten te krijgen, tsja...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
anboni schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:53:
[...]

Sorry, maar als de Commander in Chief van de Amerikaanse strijdkrachten is dit kleine beetje respect op deze dag zijn enige en allerbelangrijkste taak. Door hiervoor te laat te zijn, schoffeert 'ie de volledige Amerikaanse strijdmacht, veteranen en hun families. Hier te laat voor zijn is ongeveer hetzelfde als WimLex die te laat is voor dodenherdenking :X
gezien trumps uitspraken zou wimlex dan ook moeten roepen dat alle gesneuvelde soldaten losers zijn.

TheS4ndm4n#1919

• HEY_DUDE
  • Nu online
[...]

Het is gewoon een hork.Een beetje president laat dan even bericht uitgaan via zijn woordvoerder als hij een goed excuus heeft. Media heeft gewoon gelijk en is een beetje klaar met zijn persoonlijkheid.

• voske
Pietervs schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:50:
[...]
Ik denk echter wel dat als er een handmatige hertelling plaats vindt, een verzoek om hertelling afgewezen zal gaan worden: feitelijk heeft die dus al plaats gevonden.

de / staat achter de b waardoor de tekst niet dik gedrukt is :+
Het lijkt erop dat als de marge kleiner blijft dan 0,5% het simpelweg zo is dat de recount moet plaatsvinden als daarom wordt verzocht, maar het is inderdaad weinig zinvol.

offtopic:
Dank, inmiddels aangepast.

• P-Rock
Trump is er alleen voor Trump. Gezien zijn uitspraken over soldaten die gevangen zijn genomen of zijn omgekomen interesseert het hem geen moer. Trump is overduidelijk een narcistische sociopaat en ik denk dat mensen die hem door dik en dun blijven steunen zelf ook zulke trekjes hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door P-Rock op 11-11-2020 23:13 ]

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:06
Een keer fout kan gaan... Dit is echt de zoveelste keer, niet alleen hier maar ook in Europa, vooral regen maakt het moeilijk voor hem.

Als dit je één keer overkomt zou het best unknown circumstances kunnen zijn inderdaad. Maar als dit consistent gebeurt is het een heel ander verhaal en terrecht dat de chief daarop wordt aangesproken.

[ Voor 9% gewijzigd door Semyon op 11-11-2020 23:19 ]

Only when it is dark enough, can you see the stars

• readytoflow
  • Niet online
P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:48:
[...]

Uiteraard! Vooral omdat dat m.i. een belangrijke reden is waarom Trump in de eerste plaats verkozen is en in de tweede plaats die 4 jaar heeft uit kunnen zingen. Door de continue stroom aan halve en/of gecorrigeerde informatie.
Wat ze bij fox uit durven kramen is niveau Jensen. Maar dan met een jas van een nieuwszender.
eh?

Maar goed, tuurlijk is het schofterig. maar laat je kijkers dat zichzelf realiseren ipv dat Trump aanhangers weer kunnen zeggen 'zie je wel, ze moet altijd Donald hebben'.

Dat is wat ik wilde zeggen met m'n opmerking.
Semyon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:13:
[...]

Een keer fout kan gaan... Dit is echt de zoveelste keer, niet alleen hier maar ook in Europa, vooral regen maakt het moeilijk voor hem.

Als dit je één keer overkomt zou het best unknown circumstances kunnen zijn inderdaad. Maar als dit consistent gebeurt is het een heel ander verhaal en terrecht dat de chief daarop wordt aangesproken.
Ik doel niet op deze ogenschijnlijk domme actie, maar fout kan gaan op grote schaal door continue polarisatie van beide kanten.

Maar...Hopelijk verkleint hij hiermee wel nog meer de optie van een staatsgreep met militaire steun die ik hier afgelopen dagen ook wel eens voorbij zag komen.

[ Voor 31% gewijzigd door readytoflow op 11-11-2020 23:21 ]

• Nnoitra
Deze kan onder het kopje; "Je verwacht het niet!".

Weer een bewijs dat nauwkeurigheid niet hoog op 't lijstje van Trump's Fraude team staat.
Op de “improperly cast” lijst (fraude beschuldigingen) staan dus ook onterecht militairen en hun gezinnen.

https://www.independent.c...ay-criminal-b1721284.html
Bekijk het plaatje nog eens, lees de tekst, lees het linkje.
Als je het dan nog niet snap dat je beschuldiging/opmerking kant noch wal raakt: bekijk het plaatje dan nog eens, lees de tekst dan nog eens, lees het linkje nog eens.
Repeat until.

[ Voor 31% gewijzigd door Nnoitra op 11-11-2020 23:22 ]

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:06
readytoflow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:16:
Ik doel niet op deze ogenschijnlijk domme actie, maar fout kan gaan op grote schaal door continue polarisatie van beide kanten.
Ja ik denk dat we hier van mening verschillen... Dit is geen "domme" actie. Dit is een consistente boodschap aan de gesneuvelden en de families daarvan dat het hem niks kan interesseren, keer op keer op keer.

Nogmaals, als je dit een keer doet is het een domme actie... Maar als je het consistent doet, dan mogen we daaraan niet gaan toegeven als nieuwe norm, omdat anders het polarisatie is. Hij heeft die polarisatie hier zelf gemaakt. Dit moeten we blijven berichten zodat we niet in de val trappen dat dit nu normaal geworden is omdat hij het zo vaak doet.

Only when it is dark enough, can you see the stars

• readytoflow
  • Niet online
Semyon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:21:
[...]

Ja ik denk dat we hier van mening verschillen... Dit is geen "domme" actie. Dit is een consistente boodschap aan de gesneuvelden en de families daarvan dat het hem niks kan interesseren, keer op keer op keer.

Nogmaals, als je dit een keer doet is het een domme actie... Maar als je het consistent doet, dan mogen we daaraan niet gaan toegeven als nieuwe norm, omdat anders het polarisatie is. Hij heeft die polarisatie hier zelf gemaakt. Dit moeten we blijven berichten zodat we niet in de val trappen dat dit nu normaal geworden is omdat hij het zo vaak doet.
Daarvoor ken ik de eerdere situaties niet goed genoeg. Enkel van wat ik vaak op wereldtoneel zie icm Trump als dominante alpha/bully. Maar als 't klopt, ben ik het zeker met je eens.

• P-Rock
En toch zijn er genoeg families van gesneuvelde soldaten die, ondanks zijn gepeperde uitspraken, toch trouw op hem blijven stemmen.

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

P-Rock schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:31:
En toch zijn er genoeg families van gesneuvelde soldaten die, ondanks zijn gepeperde uitspraken, toch trouw op hem blijven stemmen.
Vóór de verkiezingen was er, ik meen van de NOS, een item waarbij een verslaggever in suburbs aan vrouwen vroeg waarom ze trump stemmen. Ja, veel vrouwen vonden zijn uitspraken verwerpelijk, ook z’n gedrag jegens vrouwen, maar het gaat niet om zijn persoon; daar moet je doorheen kijken. Het is wat hij doet voor het land; Amerika weer groots en machtig maken.

Tsja…
Wilf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:39:
[...]
Vóór de verkiezingen was er, ik meen van de NOS, een item waarbij een verslaggever in suburbs aan vrouwen vroeg waarom ze trump stemmen. Ja, veel vrouwen vonden zijn uitspraken verwerpelijk, ook z’n gedrag jegens vrouwen, maar het gaat niet om zijn persoon; daar moet je doorheen kijken. Het is wat hij doet voor het land; Amerika weer groots en machtig maken.

Tsja…
En de onderliggende waarheid ...

racisme
beperkt blikveld (men faciliteert beleid waarmee de lijnen voor hen ook opschuiven, net als diegenen waar ze oh zo bang voor zijn)

En dus de verzuchting van een groots Amerika, want het exceptionalism als dekmantel voor racisme onder de loep leggen is hetzelfde als zonder make-up in de spiegel kijken.

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 10:40

Illusion

(the art of)

Er is een nieuwe Chief of Staff. Alleen jammer dat the Guardian er nog helemaal uit is hoe hij heet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_q5cfItFDHazl06XFml8FiGwCqI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3MqSdAVylOcVSHfQbESb9NHa.png?f=fotoalbum_large

Klinkt als een capabel persoon. Is er een overzicht welke benoemingen rechtstreeks door Biden gedaan kunnen worden, en welke via de senaat / Mitch McConnel moeten?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Illusion schreef op donderdag 12 november 2020 @ 02:23:
Er is een nieuwe Chief of Staff. Alleen jammer dat the Guardian er nog helemaal uit is hoe hij heet:
[Afbeelding]
Daarom heet de Guardian in het VK ook de "Grauniad". Spelling is optioneel.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 12-11-2020 02:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Arizona gaat de goede kant op voor Biden. Veel stemmen geteld en Trump haalt niet wat hij moest halen. De resterende stemmen zitten vooral in het blauwe Pima County.

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Feestje in het Witte huis alhoewel er een paar mensen zijn die aan Ivanka vragen waarom in Alaska wel wordt geaccepteerd dat CNN Trump als overwinnaar verklaard :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVeiSwsRXfq_ILMycfVatHde32Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ho3WNqMpmjhYwsYLOp9UWAmj.jpg?f=fotoalbum_large

"Beautiful Clean Coal"

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Wilf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:39:
[...]

Tsja…
Er zijn echt wel redenen om voor de GOP te stemmen en dit zal praktisch altijd zo blijven. Maar als Trump iets aangetoond heeft de afgelopen 4 jaar, is het wel dat hij de meest gevaarlijke en meest ongeschikte president (als persoon) is die er ooit is geweest.

Trump doet me echt nog het meeste aan Erdogan denken. Ook zijn partij kwam door democratie aan de macht en mensen vonden zijn ideeën en wat hij voor het land deed fantastisch. Fast forward naar nu en kijk wat voor land het geworden en is en vooral wat Erdogan voor persoon inmiddels is. Een dictator komt nog het meeste in de buurt!

En juist dat moet ons zorgen baren, want als Trump volgens mij 1 groot idool heeft dan is het wel Erdogan en zijn manier om een land langzaam af te laten glijden naar een 2e Turkije....

• autje
Virtuozzo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:52:
[...]

En de onderliggende waarheid ...

racisme
beperkt blikveld (men faciliteert beleid waarmee de lijnen voor hen ook opschuiven, net als diegenen waar ze oh zo bang voor zijn)

En dus de verzuchting van een groots Amerika, want het exceptionalism als dekmantel voor racisme onder de loep leggen is hetzelfde als zonder make-up in de spiegel kijken.
Dat racisme gaat nooit verdwijnen (groepsdenken is een gegeven), dus hoe onderdruk je dat het beste? Mijns inziens door de voedingsbodem eronder weg te nemen, zodat de GOP niet iedere keer 'brown people' de schuld kan geven van jouw witte misère (niet die van jou uiteraard, maar van blank Amerika). Dat doe je door ten eerste te onderkennen dat die misère er is, maar daar lijkt het binnen de Democratische partij al mis te gaan. Te veel identity politics, te weinig (willen?) inzien dat het terugdringen van vermogensongelijkheid ook minderheden bevordert, meer zelfs nog dan blanke Amerikanen. Maar als de gemiddelde blanke Amerikaan gewoon zijn rekeningen kan betalen en eten op tafel kan zetten, dan damt het racisme al een groot stuk in.

Dan heb ik het uiteraard niet over institutioneel racisme, wat absoluut aangepakt moet worden. Maar dan helpt een slogan als 'Defund the police' bijvoorbeeld niet. Als je een slogan moet gaan uitleggen, dan heb je al verloren. Maar in de kern liggen de problemen in de VS in de grote economische ongelijkheid die door de GOP vakkundig langs groepslijnen wordt uitgespeeld. Da's prima, maar als tegenstrategie moet je dan niet in dezelfde groepen denken, maar in groepen die de daadwerkelijke tegenstellingen blootleggen. Maar nogmaals, het is maar de vraag of de Bidens van deze wereld dat überhaupt willen. Want ook zij hebben een hand that feeds them.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Had vanochtend nog een echte shower thought.

De groep mensen die tegen participatie prijzen zijn, zijn nu boos omdat hun kleuter geen prijs heeft gekregen :+

• voske
user109731 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:17:
Arizona gaat de goede kant op voor Biden. Veel stemmen geteld en Trump haalt niet wat hij moest halen. De resterende stemmen zitten vooral in het blauwe Pima County.

[Twitter]
De GOP Attorney General van Arizona is ook duidelijk:
"In Arizona, there was a prediction that the Legislature would flip; it didn’t. There was some congressional districts that supposedly leaned Democratic; they didn’t flip. The county recorder here — oversees elections — went from Democrat to Republican. The county attorney remained Republican," Brnovich said. "If indeed there was some great conspiracy, it apparently didn’t work since the county election official who is a Democrat lost and other Republicans won."

"What really happened and came down to was people split their ticket. People voted for Republicans down-ballot but they didn’t vote for President Trump or Martha McSally. That’s the reality," he added. "Just because that happened doesn’t mean it’s fraud."
Bron

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

readytoflow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:16:
Maar goed, tuurlijk is het schofterig. maar laat je kijkers dat zichzelf realiseren ipv dat Trump aanhangers weer kunnen zeggen 'zie je wel, ze moet altijd Donald hebben'.
Ik begrijp dat je dit denkt; ik dacht dit ook wel eens. Tot ik me realiseerde dat het niet uitmaakt wat je post of hoe je het brengt. 'de andere kant' zal het áltijd van een negatieve frame voorzien. Zonder uitzondering.

Uiteindelijk moet je het beestje gewoon bij de naam noemen. En dat deed CNN.

ik zie bijv. geen sorry van Trump en een reden van zijn te-laat zijn. Noch zie ik aan Trump-aanhang kant een 'bah, dit doet hij niet goed, dit is een hele belangrijke dienst'

[ Voor 13% gewijzigd door FunkyTrip op 12-11-2020 09:18 ]

Dit dus.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Zoals het er nu naar uitziet zijn de winnaars van de voorspellingen (306-232):We zitten dus in The Matrix ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 00:21
[...]

In een beschaafde politieke arena zou ik met je meegaan, maar na 4 jaar Trump het voordeel van de twijfel geven en een 'lenient headline' gebruiken om de beste man te sparen is geen realistische verwachting noch eis. Ja-ren lang heeft Trump alles en iedereen voor het minste of geringste door het slijk gehaald en nu zijn de CNN headlines te Boulevard-achtig. Wereld op zijn kop.

• autje
Laguna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:19:
Zoals het er nu naar uitziet zijn de winnaars van de voorspellingen:We zitten dus in The Matrix ;)
Ik zat er op 1 november al niet ver naast ;), alleen NC was een volledige mispeer.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:12
@Laguna respect dat je het hebt opgezocht O-)
Ik wil graag mijn vader en moeder bedanken, mijn vriendin... :+

Dit vraagt eigenlijk om een nieuwe voorspelling van de "winnaars" voor hoe het vervolg gaat ;-). De overdracht, wat Trump gaat doen als die het witte huis uit gaat O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 12-11-2020 09:33 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
Ik blijf van mening dat Trump niet gaat toegeven. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat Trump een presidentiele concession speech geeft en toegeeft dat hij verloren heeft. Vervolgens met een glimlach Biden ontvangt in het Witte huis, de beriefings geeft, en een nette overdracht bewerkstelligt. Onmogelijk!

Er moet iets gebeuren dat tenminste de aandacht afleidt van zijn verlies. Ik vrees zelf voor iets ernstigers.

• Helixes
Mocht er iemand nog twijfelen aan de uitslag, dan kun je deze artikelen met ze delen:

Karl Rove acknowledges presidential election 'won't be overturned' - CNN

This Election Result Won’t Be Overturned - WSJ (Paywall)

Karl Rove - één van de grote boeven achter Bush jr - geeft nu aan dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de uitkomst van de verkiezingen nog kunnen worden gewijzigd. Hij geeft aan dat het bewijs vereist van fraude op een schaal van tienduizenden stemmen - en dat dat bewijs gewoonweg ontbreekt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mijn gok is dat de Republikeinen hem vol blijven steunen tot duidelijk is wat er in de senaat gebeurd.
Hierna zal onder druk van hun externe sturing Trump snel losgelaten worden.

Maar tot die tijd gaan ze vol op het orgel.

Uiteindelijk zal Trump op 20 januari het veld moeten ruimen. Of hij loopt eerder boos weg als het echt helder is dat hij zijn zin niet krijgt. Tot die tijd zal hij zo veel mogelijk "slopen".

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Helixes schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:37:
Mocht er iemand nog twijfelen aan de uitslag, dan kun je deze artikelen met ze delen:

Karl Rove acknowledges presidential election 'won't be overturned' - CNN

This Election Result Won’t Be Overturned - WSJ (Paywall)

Karl Rove - één van de grote boeven achter Bush jr - geeft nu aan dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de uitkomst van de verkiezingen nog kunnen worden gewijzigd. Hij geeft aan dat het bewijs vereist van fraude op een schaal van tienduizenden stemmen - en dat dat bewijs gewoonweg ontbreekt.
Wil jij nu met feiten onderbuik gevoelens weerleggen? Kansloos.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1 ... 121 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid