Heb je de laatste vier jaar gekeken naar wat Trump zegt, doet of vindt?WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:48:
[...]
Waarvan een groot deel opinie, maar dat doet er niet toe. Mijn punt is dat je een hele grote groep mensen hebt, ook hier - waarvan akte, die zeggen dat ALLES dat Trump doet of heeft gedaan slecht is. Dat slaat nergens op en zijn even hard fundamentalisten. Dat er “bewijs” is dát hij slechte dingen heeft gedaan wil niet zeggen dat hij uitsluitend slechte dingen heeft gedaan: en *die groep* die dat constant blijft claimen doel ik op.
Maar uiteraard kan men dat blijven ontkennen, maar zulk soort extremistisch anti-Trump gedachtengoed valt moeilijk op zinnige wijze tegen te discussiëren, omdat het zo onredelijk is.
Ga je dan met droge ogen vertellen dat uberhaupt zijn intenties werkelijk zijn om de VS 'groot' te maken? En dat zet je af tegen wat er feitelijk is gebeurd in de vorm van primaire levensbehoeften zoals zorg, werkgelegenheid en veiligheid?
Hij heeft vast een keer een prachtige putt gemaakt, maar dat maakt hem nog geen goede golfer. En inderdaad, zelfs daar speelt hij vals.
Ps; extremistisch is de redenatie dat een ander 'antifa' of 'extreem' is omdat ie het niet met je eens is, ipv dat je met betere argumenten komt
[ Voor 6% gewijzigd door NiGeLaToR op 07-11-2020 14:52 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!