"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Da's net zo bewijsloos en gebaseerd op gevoel dan Trump's (en co) aantijgingen van fraudewildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:00:
[...]
Het is geen toeval dat hij het stemmen per post de laatste maanden zo extreem aan het tegenwerken is. Hij benoemt niet voor niets één van zijn grootste campagne-sponsoren tot directeur van USPS (de Amerikaanse PostNL) een paar maanden vóór de verkiezingen.... dat is echt geen toeval ofzo.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
"I instructed the navy generals to nuke every ballot station to stop all the illegal voting going on right now in pensilvaynya. We must stop this biggest fraut in history of frauts."Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:52:
[...]
Ik acht de kans dat 'ie gaat dreigen met nukes groter.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nou... nee. Kijk maar eens naar de acties die DeJoy (de directeur in kwestie) sinds zijn aanstelling heeft uitgevoerd, die werken dit allemaal in de hand.naitsoezn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:03:
[...]
Da's net zo bewijsloos en gebaseerd op gevoel dan Trump's (en co) aantijgingen van fraude
Virussen? Scan ze hier!
Mwah, ik denk eerder dat ze zichzelf een beetje aan het indekken zijn, voor het geval Biden president-elect wordt. Er zitten daar nog genoeg hardcore Trumpsters.anandus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:02:
[...]
Kijken hoeveel nieuwszenders het überhaupt uit gaan zenden. Je merkt dat de meesten, zelfs Fox, een beetje klaar zijn met Trump.
Hij gaat dus niet zelf een speech geven
Edit: tweet lijkt verwijderd?
Edit 2: ja verwijderd. Maar het stond er echt.
[ Voor 24% gewijzigd door Moby op 07-11-2020 16:09 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ongetwijfeld maar er komt een punt dat trump's gedrag ook schadelijk voor hun wordt als ze hem blijven steunen.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:04:
[...]
Mwah, ik denk eerder dat ze zichzelf een beetje aan het indekken zijn, voor het geval Biden president-elect wordt. Er zitten daar nog genoeg hardcore Trumpsters.
Gister toch even gekeken wat conservative op reddit deed en daar zag je toch ook al wel wat stemmen op gaan van "geef het bewijs vrij of stfu en concede"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik weet het niet. Als ie gewoon het gedrag blijft volgen van dat typische rotjong op het speelplein tijdens het knikkeren dan loopt het anders. Dat rotjong zal altijd cheaten, maar als ie dan gesnapt wordt en het ziet er slecht voor hem uit dan loopt ie weg en zegt ie dat ie knikkeren sowieso stom vind en nooit leuk gevonden en dat ie sowieso niet serieus mee deed. Daarna kijkt ie van afstandje toe en zit te gniffelen met z'n mede vriendjes en gooien af en toe een dennenappel.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:59:
Trump zijn ego kan het niet aan als hij moet toegeven dat hij verloren heeft.
Het zal wel over rechtzaken gaan en dat het allemaal één groot complot is, en misschien roept ie zijn supporters zelfs wel op om tot actie over te gaan.
Vertaald naar Trump zal ie uiteindelijk gewoon weg gaan en zeggen dat ie "geen vertrouwen heeft in het systeem en hij toch niet kon winnen van de corrupte Democraten omdat ze alles gerigd hebben. Het presidentschap is sowieso stom en hij kan veel meer voor z'n goeie mensen doen als ie gewoon de succesvolle zakenman is die ie is zonder altijd tegengewerkt te worden door Crazy Nancy en de far left radicals.".
Hij stapt op het vliegtuig naar Rusland om "de onterechte" rechtzaken te vermijden en gaat vanaf daar, met hulp van suikeroom Vladimir, verder met stoken en onrust zaaien. Met een beetje pech ook hier.
Hij is te laf om z'n gekkies tot actie aan te zetten. Want dat kan flinke consequenties hebben voor hem. Want ook al zijn die militia goed bewapend, het leger is het grootste en sterkste leger ter wereld en dus gaat dat nooit lukken. En dus durft ie dat absoluut niet, want Donald neemt bijna geen risico's. Hij is gewoon een laffe, luide pestkop.
Die militia zijn wel gestoord genoeg om zelf te acteren natuurlijk.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dat Trump aan voter supression doet is alles behalve "gebaseerd op gevoel": https://www.msnbc.com/opi...ades-here-s-what-n1243482naitsoezn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:03:
Da's net zo bewijsloos en gebaseerd op gevoel dan Trump's (en co) aantijgingen van fraude
https://niels.nu
Het zal wel over de juridische acties gaan. Als daar advocaten een verhaal gaan vertellen, dan hopen ze dat het nog een serieuze uitstraling krijgt.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:06:
[Twitter]
Althans, dat vermoed ik
Democrats beware: the Republicans will soon be the party of the working class.
The notion of the Republican party becoming a multiethnic working-class coalition may seem farcical now, the longer-term trend speaks for itself.
https://www.theguardian.c...king-class-party-election
I know, compleet gestoord, en toch is dit reëel. Als Biden wint, dan is hij president onder door Republikeinen beheerste condities - compleet met redistricting - bij een zeer brede verschuiving in electorale sociale geografie.
Op een voedingsbodem van crisis, wantrouwen, paranoia. Compleet met, dankzij Fox News, dolkstoot legende.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ik denk niet dat NV voor PA gecalled wordt omdat dat zeer problematisch zou werken vanwege het feit dat AZ al door AP en Fox gecalled is. 538 meldde dit ook in hun podcast.poor Leno schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:45:
Hoe groot is de kans dat we de uitslag van Nevada eerst krijgen?
(Die zou toch rond 17:00 onze tijd zijn? Of hun tijd? Of was dat PA?)
Als enig netwerk NV called, dan is het direct compleet onduidelijk of de verkiezingen beslist zijn. Fox en AP kunnen sowieso niet NV callen tenzij ze de hele election callen, maar ook de andere netwerken dragen bij aan de onduidelijkheid dan.
Nate Silver van 538 zei dat onder andere omstandigheden Nevada en in iets mindere mate PA allang gecalled waren. Maar men wil zekerheid nu natuurlijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Je haalt er nu iets totaal anders bij dan waar ik op reageerdeHydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
[...]
Dat Trump aan voter supression doet is alles behalve "gebaseerd op gevoel": https://www.msnbc.com/opi...ades-here-s-what-n1243482
Zonder samenvatting of kleine bijdrage wat deze link bijdraagt aan de discussie is dit een linkdrop. Let daarop aub.
Goed punt
[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 07-11-2020 18:51 ]
P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:45:
[...]
Nu ga jij natuurlijk uitleggen wat voor positieve bijdrage hij wel heeft geleverd?
Zoals beloofd. Ik moest even van m'n telefoon naar m'n laptop verhuizen en ik dacht ik pak er meteen wat bronnen bij (en dan bij voorkeur door "pro-Biden" (P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:53:
[...]
Ik vroeg net om bewijs van de goede dingen die Trump zou hebben gedaan voor Amerika, iets waar je hier ook mee schermt. Ik neem aan dat je deze argumenten wel kracht bij kunt zetten door ze ook daadwerkelijk (hier) te benoemen?
- Het hervormen van het zogenaamde "Criminal justice", wat zonder druk van Trump er nooit doorheen was gekomen
Iets waar al jaaaaaaaren mee gesteggeld wordt in de VS en waardoor ook veel mensen onnodig lang, soms onschuldig, vast blijven zitten. Iets waar overigens vooral zwarte mannen de *** door waren en onevenredig onder te leiden hadden. Hij heeft ome Mitch daarvoor onder druk moeten zetten, want die weigerde het eigenlijk nog en wilde er niet aan beginnen. Wat gebeurt er vervolgens nadat Trump zich er eindelijk mee bemoeit? 87-12 komt het erdoor. Hoppa. (https://edition.cnn.com/2...irst-step-bill/index.html) Door dit er doorheen te duwen en partijen aan beide kanten te verenigen, komen er mensen voor petty crimes veel eerder vrij, zijn er tig vrij gelaten die voor minor offences eigenlijk onredelijke celstraffen uitzaten (de zogenaamde niet-geweldadige petty crimes) en bespaart men een truckload aan geld omdat er minder inmates zijn. De enige die verliezen zijn de commerciële gevangenissen, maar even serieus: daar gaan we toch hopelijk niets om geven?
- De China aanpak.
Of het z'n vruchten heeft afgeworpen is uiteraard even de vraag, maar bipartisan onder zowel democraten als republikeinen is men het er over eens dat die harde China-lijn goed is. Sterker nog, hoewel Trump er behoorlijk fel in ging vonden sommigen van de democraten dat het eigenlijk nog wel feller mocht. Zelfs Nancy Pelosi was het meerdere malen stevig eens met Trump, hoewel om politieke redenen er vaak uiteraard een "maar" achteraan kwam.
- Even in het verlengde daarvan: druk zetten op China vanwege Hong Kong.
Het waarschuwen van China om geen geweld te gebruiken tegen protestanten en het tekenen van de Hong Kong Human Rights and Democracy act (https://www.washingtonpos...l?itid=lk_inline_manual_9) was wat mij betreft een goede zet en iets dat hoognodig was. Er werd teveel afzijdig gereageerd, Trump heeft het wel doorgezet en een harde lijn gekozen. Niet perse goed voor Amerika, maar wel voor Hong Kong en de burgers daar. (Trouwens, hoe staat het daar intussen mee? Sinds COVID-19 hoor je er niets meer over!)
- Het doorraggen van de right to try-bill. (https://edition.cnn.com/2...-try-explainer/index.html)
Dit is een wet waardoor terminaal zieke patiënten toegang mogen krijgen tot experimentele medicijnen, zelfs als deze op geen enkele wijze door de FDA zijn goedgekeurd. Uiteraard is dit een tikje subjectief, want de kans bestaat natuurlijk ook als je de FDA gaat omzeilen dat doktoren er dan wat moeite mee hebben om o.a. de dosis vast te stellen of bijwerkingen te kennen en loop je risico dat het misschien juist mis gaat. Maar: daarom is het experimenteel. Ik denk dat terminaal zieke patiënten het veelal niet veel kan boeien: ze hebben een kans, why not take it due to some bureaucracy? Dood ga je toch, maar met zo'n medicijn is er nog een kans op overleven. Echter als het eerst door de FDA heen moet duurt dat heel erg lang. Er was eerst weinig animo om dit door te duwen, maar toen Trump z'n gewicht er achter zette is het doorgezet. Ik denk dat dat iets goed is voor de Amerikanen. (En een aantal staten had het al trouwens
- Het vervullen van open posities in rechtbanken en verminderen van red tape.
Hoewel dit een lastige is omdat het uiteraard voornamelijk conservatieve rechters zijn geweest waardoor het in de ogen van sommigen misschien juist niet goed is (maar conservatieve rechters moeten ook gewoon de wet volgen, heel simpel.), is dit iets waar Obama en Biden wat mij betreft enorme steken hebben laten valen (en eigenlijk is het dan ook een beetje hun schuld dat het voornamelijk conservatieven zijn nu.). Het was ook een belofte van Trump om dat te doen, tezamen met het verminderen van de "red tape". Dit heeft hij gedaan én voor elkaar gekregen en ik denk dat iedereen daar uiteindelijk beter van wordt, omdat het juridische systeem dan beter kan functioneren en minder druk heeft. Bovendien zullen de democraten nu wel twee keer nadenken voordat ze allerlei posities unfulfilled laten, dus dit heeft een lange doorwerking in de toekomst, hopelijk, als ze er iets van leren.
- De prestaties in het Midden-Oosten
Er zijn stappen gezet voor veel meer vrede in het Midden-Oosten. Dit is iets van de afgelopen maanden, waarvan ik vind dat Trump daar een aantal goede zaken heeft gedaan door te bemiddelen. Het is niet perfect (zie ook: https://www.nytimes.com/2...p-israel-bahrain-uae.html), maar het zijn wel goede stappen die uiteindelijk voor iedereen goed zijn. Ik denk niet dat we kunnen ontkennen dat hij hier goede zaken heeft gedaan.
Nog wat 'kleine' zaken:
- Tegen NATO zeggen dat ze moeten dokken. Voor de rest van de wereld wellicht niet al te best, maar niet een zeer onredelijk standpunt en wel iets dat goed is voor de VS zelf. (https://foreignpolicy.com...ry-security-russia-china/)
- De Music Modernization Act (https://www.c-span.org/vi...s-music-modernization-act)
- Economic Opportunity Zones (https://edition.cnn.com/2...ity-zone-funds/index.html), al zal ik direct toegeven dat dit onderdeel was van een over het algemeen stompzinnige Tax law.
- Hij heeft geen muur gebouwd, maar zijn druk op Mexico heeft wel degelijk resultaat. Die zijn eigen immigratiewetten veel strenger gaan handhaven, o.a. door te dreigen met economische maatregelen die een adverse effect zouden hebben op de Mexicaanse economie. Heck, de Mexicanen hebben zelfs de National Guard flink uitgebreid in grensgebieden om de immigratie te modereren/tegen te gaan.
- En ja, ik denk niet dat Trump heel slecht is geweest voor de economie *tot* zijn belabberde Corona-aanpak. De vraag is en blijft in hoeverre hij dit geerfd zou hebben, maar het ging best goed. Dat hoorde je ook van veel burgers: ze hadden meer te besteden en unemployment zakte. We zullen het alleen nooit weten, want als hij al iets op dit gebied voor elkaar heeft gespeeld: dan is dat nu even hard weer verdampt door het gelazer omtrent het Coronavirus.
- Het terugtrekken van troepen is een 50/50 zaak. Aan de ene kant is het een belofte die hij had beloofd in te lossen. Deels zijn ze enkel relocalised, dus dat is een smet op de actie. Maar hij heeft wel deels gedaan wat hij had beloofd. Ik vind het persoonlijk jammer echter omdat bijvoorbeeld hierdoor de Koerden wel genaaid werden, maar aan de andere kant: die naaiden wij ook. "Ja maar whataboutism", ja dat klopt misschien enigszins: maar we kunnen de VS moeilijk afzeiken omdat ze zich terugtrekken terwijl wij zelf geen reet deden. Dan hadden we er zelf ook bij moeten zitten, dan had dat terugtrekken veel minder effect. Afijn.
- Geen nieuwe oorlogen starten vind ik persoonlijk toch wel een mooie. Het is eigenlijk raar dat je hier aan denkt bij een president. Zegt dat iets over Trump of meer iets over voorgaande administraties...? Ik weet het niet, maar vond het toch een kleine vermelding waard.
Goed, dit is een selectie uit zaken waarvan ik vind dat Trump het goed gedaan heeft.
Ik zeg hiermee niet dat Trump een geweldige president is geweest of de afgelopen 4 jaar super is geweest ofzo. Integendeel, dat is wat sommige van de reaguurders hier ervan hebben gemaakt omdat ik het waag niet 100% anti-Trump te zijn of 100% pro-Biden. (Ik vind ze beiden kut, for the record.) Ik reageerde enkel op de stelling die @Hydra poneerde dat Trump he-le-maal niets goeds zou hebben gedaan en dat *alles* slecht zou zijn wat hij doet en gedaan heeft de afgelopen 4 jaar. Dat is simpelweg niet waar wat mij betreft en een volledig ongefundeerde uitspraak. Dat er zat shit is die Trump fout heeft gedaan en wie weet: misschien wel meer fout dan goed, dat zou best kunnen (en is subjectief). Maar zeggen "Er is niets goeds dat Trump gedaan heeft" is gewoon BS wat mij betreft en ik denk dat je hele rare kronkels moet maken als je serieus alles dat ik hierboven stel weg wil zetten als "Nope, is ook gewoon slecht."
NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:51:
[...]
Hij heeft vast een keer een prachtige putt gemaakt, maar dat maakt hem nog geen goede golfer. En inderdaad, zelfs daar speelt hij vals.
Maar die claim heb ik dan ook nooit gemaakt? Ik heb enkel gesteld dat niet alles dat Trump heeft gedaan slecht is en dat hij ook goede dingen heeft gedaan. Ik heb nooit geclaimd dat dat hem een goede president heeft gemaakt of iets in die trant... Bewijs is overigens subjectief, zo heb ik net genoemd dat ik de actie voor Hong Kong een goede zaak vond, maar daar zullen sommigen het vast niet mee eens zijn - in hoeverre spreek je dan van bewijs? Dat is lastig. Maar ik denk dat objectief gezien je dat wel als iets goeds kan zien.NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:52:
@WhatsappHack ik dacht dat nu dat bewijs kwam?
Welk objectieve bewijs bedoel je precies op?Grimmie187 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:55:
[...]
Een zinnige discussie is inderdaad onmogelijk als je objectief bewijs tegen trump als grotendeels opinie wegzet en bewijs vervolgens tussen aanhalingstekens schrijft.
Ik denk dat je met je vermoedens je state of mind op mij projecteert, dat moet je niet doen.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:12:
[...]
Ik heb al een beetje het vermoeden waar het heengaat.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik denk niet dat Putin daar op zit te wachten. Hij was een useful puppet toen hij nog president was, maar corrupte zakenmannen heeft Rusland al genoeg.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:07:
[...]
Ik weet het niet. Als ie gewoon het gedrag blijft volgen van dat typische rotjong op het speelplein tijdens het knikkeren dan loopt het anders. Dat rotjong zal altijd cheaten, maar als ie dan gesnapt wordt en het ziet er slecht voor hem uit dan loopt ie weg en zegt ie dat ie knikkeren sowieso stom vind en nooit leuk gevonden en dat ie sowieso niet serieus mee deed. Daarna kijkt ie van afstandje toe en zit te gniffelen met z'n mede vriendjes en gooien af en toe een dennenappel.
Vertaald naar Trump zal ie uiteindelijk gewoon weg gaan en zeggen dat ie "geen vertrouwen heeft in het systeem en hij toch niet kon winnen van de corrupte Democraten omdat ze alles gerigd hebben. Het presidentschap is sowieso stom en hij kan veel meer voor z'n goeie mensen doen als ie gewoon de succesvolle zakenman is die ie is zonder altijd tegengewerkt te worden door Crazy Nancy en de far left radicals.".
Hij stapt op het vliegtuig naar Rusland om "de onterechte" rechtzaken te vermijden en gaat vanaf daar, met hulp van suikeroom Vladimir, verder met stoken en onrust zaaien. Met een beetje pech ook hier.
Hij is te laf om z'n gekkies tot actie aan te zetten. Want dat kan flinke consequenties hebben voor hem. Want ook al zijn die militia goed bewapend, het leger is het grootste en sterkste leger ter wereld en dus gaat dat nooit lukken. En dus durft ie dat absoluut niet, want Donald neemt bijna geen risico's. Hij is gewoon een laffe, luide pestkop.
Die militia zijn wel gestoord genoeg om zelf te acteren natuurlijk.
Was al aan het googlen, en dit is geen Trump property. Snapte het al niet, nu wel.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:06:
[Twitter]
Edit 2: ja verwijderd. Maar het stond er echt.
Precies. Geen idee of ik zin heb om naar de eindeloze bullcrap te luisteren, maar eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd in 1 ding. Hebben ze nu niet-anekdotaal bewijs van een geval van fraude? Alleen dan is het een case. Dat is werkelijk het enige dat interessant kan zijn.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
[...]
Het zal wel over de juridische acties gaan. Als daar advocaten een verhaal gaan vertellen, dan hopen ze dat het nog een serieuze uitstraling krijgt.
Althans, dat vermoed ik
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hoezo? Dat Trump mail-in votes ontmoedigd heeft bijvoorbeeld, is toch algemeen bekend? Wat is je punt dan?naitsoezn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
Je haalt er nu iets totaal anders bij dan waar ik op reageerde
Four Seasons is een gigantische hotelketen (vaak aan de wat sjiekere kant), die over de hele wereld zitten.WhySoSerious schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
[...]
Was al aan het googlen, en dit is geen Trump property. Snapte het al niet, nu wel.
Die zijn idd niet van Trump, maar in gemengd bezit van een Amerikaanse investeerder (Bill Gates), en een Saudische investeerder (een prins van de Koninklijke familie): Wikipedia: Four Seasons Hotels and Resorts
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 07-11-2020 16:15 ]
Virussen? Scan ze hier!
Be yourself, no matter what they say ...
Heb je ook een bron voor deze bipartisan acceptance? Ik heb eigenlijk vooral één voorbeeld in m'n hoofd zitten van de schade van zijn China-beleid. Amerika had in Tesla voor het eerst in jaren weer eens een (potentieel grote) autobouwer in zijn land. Trump voert handelsoorlog en tada, enorme importtarieven op auto's vanuit de EU en CN. EU en CN onderling hebben deze tarieven niet. Resultaat? Tesla heeft op dit moment z'n eerste schip, de Toscana, onderweg om Tesla's direct uit China naar de EU te leveren. En geeft klanten zo €2000 korting vanwege de lagere importtarieven. Dat hadden natuurlijk ook Amerikaanse banen kunnen zijn.WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
[...]
- De China aanpak.
Of het z'n vruchten heeft afgeworpen is uiteraard even de vraag, maar bipartisan onder zowel democraten als republikeinen is men het er over eens dat die harde China-lijn goed is. Sterker nog, hoewel Trump er behoorlijk fel in ging vonden sommigen van de democraten dat het eigenlijk nog wel feller mocht. Zelfs Nancy Pelosi was het meerdere malen stevig eens met Trump, hoewel om politieke redenen er vaak uiteraard een "maar" achteraan kwam.Dat Trump achter allerlei oneerlijke verdragen en misbruik van de markt door China is aangegaan, is een goede zet geweest van Trump en ik denk dat Biden deze lijn voortzet. Misschien zelfs nog radicaler.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ah handig dat ze dan dezelfde naam gebruiken, ging er vanuit dat het een Four Seasons-lokatie wasvoske schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:17:
Het is niet het Four Seasons hotel, maar een hoveniersbedrijf: Four Seasons Total Landscaping.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:21 ]
Ik denk persoonlijk dat we de relatie van Trump en Putin ook niet moeten overdrijven. Het is echt niet zo dat ze dikke vrienden zijn. Allebei calculerende personen die gebruik maken van situaties om hun eigen positie te versterken. Trump is straks helemaal niet meer relevant voor Rusland.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
[...]
Ik denk niet dat Putin daar op zit te wachten. Hij was een useful puppet toen hij nog president was, maar corrupte zakenmannen heeft Rusland al genoeg.
Deze inauguratie zou wel eens de laagste opkomst ooooooooooit kunnen hebben...
Als je mensen een paar 100 miljoen stemmen laat tellen worden en er zijn maar een paar fouten die dan als fraude worden aangemerkt, dan heb je je verkiezingen extreem eerlijk laten verlopen. Ze moeten echt met duizenden zo niet tienduizenden gevallen komen wil je de uitslag van een staat ter discussie stellen.BeefHazard schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:12:
[...]
Precies. Geen idee of ik zin heb om naar de eindeloze bullcrap te luisteren, maar eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd in 1 ding. Hebben ze nu niet-anekdotaal bewijs van een geval van fraude? Alleen dan is het een case. Dat is werkelijk het enige dat interessant kan zijn.
De rechter ziet je al aankomen. Wij willen 50 miljoen mail in ballot ongeldig verklaren omdat op het biljet van meneer Jansen een smiley stond in plaats van zijn handtekening.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:23 ]
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:23 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Of de inaugeratie met de meeste auto's op het pleinSir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:20:
Overigens, ik bedenk me net...
:
Je zegt het gekscherend maar ik denk dat ik nog wel even zou twijfelen als er links en rechts berichten zijn dat domestic terrorists daar aanslag willen plegen. Waar ik ze zeer zeker voor aan zieSir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:20:
Overigens, ik bedenk me net...
Is dat hier niet ook zo? De VVD is de partij van de werkende man geworden waar dat voorheen de PvdA was. Rechts is het nieuwe links.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:10:
Democrats beware: the Republicans will soon be the party of the working class.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mensen bang maken is een stuk makkelijker dan mensen complexe zaken over uitkeringen en belastingen uitleggen helaas.anandus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:26:
[...]
Is dat hier niet ook zo? De VVD is de partij van de werkende man geworden waar dat voorheen de PvdA was. Rechts is het nieuwe links.
Zeker. Punt is dat het ze tot nu toe dus nog niet gelukt is om ook maar één dergelijk geval niet-anekdotaal te bewijzen. Er is niets. Dus het zou al een hele stap vooruit zijn als ze er nu één hebben. En dan weten wij natuurlijk dat ze er nog een paar duizend nodig hebben om echt iets te vertellen te hebbenHEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:20:
[...]
Als je mensen een paar 100 miljoen stemmen laat tellen worden en er zijn maar een paar fouten die dan als fraude worden aangemerkt, dan heb je je verkiezingen extreem eerlijk laten verlopen. Ze moeten echt met duizenden zo niet tienduizenden gevallen komen wil je de uitslag van een staat ter discussie stellen.
De rechter ziet je al aankomen. Wij willen 50 miljoen mail in ballot ongeldig verklaren omdat op het biljet van meneer Jansen een smiley stond in plaats van zijn handtekening.
@WhatsappHack je comment is wmb wat snel verwijderd door de mods, maar ik snap je punt. Er zitten meerdere zijden aan het verhaal op korte en lange termijn. Laten we maar stoppen met de discussie, ookal vond ik 't wel interessant
Over de voors en tegens van Trumps beleid kan natuurlijk gediscussieerd worden. Ik neem aan dat je een Trump aanhanger bent. Ik vraag me (oprecht) eigenlijk af welke punten uit het verkezingsprogramma van Trump je het belangrijkst vind dat hij die realiseert de komende 4 jaar (mochten alle stemmen nog zijn kant op gaan).
[ Voor 10% gewijzigd door HEY_DUDE op 07-11-2020 16:28 ]
Ik doelde eigenlijk meer op:Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:25:
[...]
Je zegt het gekscherend maar ik denk dat ik nog wel even zou twijfelen als er links en rechts berichten zijn dat domestic terrorists daar aanslag willen plegen. Waar ik ze zeer zeker voor aan zie
Wat is volgens jou het verkiezingsprogramma dan? Want "Make America Great Again" is, afgezien van de ironie dat het kennelijk niet gelukt is de afgelopen 4 jaar, niet echt een programma natuurlijk.HEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:27:
@WhatsappHack
Over de voors en tegens van Trumps beleid kan natuurlijk gediscussieerd worden. Ik neem aan dat je een Trump aanhanger bent. Ik vraag me (oprecht) eigenlijk af welke punten uit het verkezingsprogramma van Trump je het belangrijkst vind dat hij die realiseert de komende 4 jaar (mochten alle stemmen nog zijn kant op gaan).
Dat snap ik maar als jij daar woonde en meal team 6 en/of y'all qaeda hebben links en rechts al wat dingen gedaan en er bestaat een mogelijkheid dat er die dag ook wat gebeurd. Zou jij dan gaan?Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:29:
[...]
Ik doelde eigenlijk meer op:
[Afbeelding]
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:34 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Klopt, maar ik denk dat de werkende man vooral een stap naar rechts gedaan heeft 😉anandus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:26:
[...]
Is dat hier niet ook zo? De VVD is de partij van de werkende man geworden waar dat voorheen de PvdA was. Rechts is het nieuwe links.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:34 ]
Nou ja, trump heeft veel mensen de kans gegeven om zich als totale, racistische klootzakken te gedragen, zonder dat daar (veel) consequenties aan waren verbonden.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:30:
[...]
Wat is volgens jou het verkiezingsprogramma dan? Want "Make America Great Again" is, afgezien van de ironie dat het kennelijk niet gelukt is de afgelopen 4 jaar, niet echt een programma natuurlijk.
Ik zou al niet gaan vanwege het virus... die waart dan nog rond.
Voor een echte aanslag is het eigenlijk vrij onwaarschijnlijk. Daar heb je de FBI, CIA en SS voor.
Als er echt een credible dreigeing voor een aanslag is, dan denk ik dat er een waarschuwing komt. En men extra veel maatregelen neemt om de kans zo klein mogelijk te krijgen en maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Lion op 07-11-2020 16:36 ]
'Notoir' is een understatement.fsfikke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:31:
Altijd weer het zelfde liedje met de mensen die hier voorbij komen om een lans te breken voor Trump met verhalen over wat hij wel niet allemaal goed gedaan heeft. Tegenargument: hij is een notoire leugenaar. Punt. Full-stop. Wat valt daar goed aan te praten?
Zeker, maar ik ben vooral benieuwd met wat 'ie bedoelt met Trumps verkiezingsprogramma.P-Rock schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:33:
Nou ja, trump heeft veel mensen de kans gegeven om zich als totale, racistische klootzakken te gedragen, zonder dat daar (veel) consequenties aan waren verbonden.
Ik denk dat de cyclus van Trump is evil terwijl hij wel president is en bijna herkozen werd niet zo constructief is. Liever probeer ik nogmaals goed te doorgronden wat er in de Amerikaanse samenleving voor zorgt dat mensen op hem willen stemmen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Don Quijote in "[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020" bedoel je?NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:35:
Wie kan die post van vanochtend nog terughalen over de tweaker die rondgereisd had en goede voorbeelden had waarom mensen wel op Trump stemmen of stemden?
Ik denk dat de cyclus van Trump is evil terwijl hij wel president is en bijna herkozen werd niet zo constructief is. Liever probeer ik nogmaals goed te doorgronden wat er in de Amerikaanse samenleving voor zorgt dat mensen op hem willen stemmen.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is hetzelfde als dat veel wappies hier op Baudet en Wilders stemmen: De taal van de Onderbuik.NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:35:
Wie kan die post van vanochtend nog terughalen over de tweaker die rondgereisd had en goede voorbeelden had waarom mensen wel op Trump stemmen of stemden?
Zijn kinderlijke taal op Twitter was ook erg leuk, echter de wat meer eenvoudige inwoners aldaar vonden dat heeel erg prettig.
Wat kan Biden leren van Trump? Dat ie de armsten goed moet aanspreken, dat ie moet vernieuwen, want het ging allemaal maar net goed. Dat ie de trias politica moet gaan opbouwen. En dat ie duidelijk moet communiceren. Hopenlijk krijgt ie de senaat (zover).....
Vraag, wanneer schatten jullie dat Biden zijn overwinningsroes gaat houden?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hier:NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:35:
Don Quijote in "[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020"
JA! Thanks! Ik moet die post maar even bookmarken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
No! Absolutely and unequivocally, no.HEY_DUDE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:27:
@WhatsappHack
Ik neem aan dat je een Trump aanhanger bent.
Ik kan je dan ook weinig vertellen over zijn verkiezingsprogramma of wat ik daarvan vind, voor zover er überhaupt zo'n progamma bestaat.
Dan heb je het over SCOTUS denk ik? Ik had het over rechtbanken in het algemeen, niet enkel SCOTUS. Volgens mij heeft de senaat daar niet tegengewerkt, maar hebben ze simpelweg niet tot nauwelijks mensen voorgedragen? Maar dat kan ik mis hebben en laat het me dan a.u.b. wetne!Verwijderd schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:39:
@WhatsappHack vergeet niet dat Obama in de Senaat ontzettend is tegengewerkt door de Republikeinen in het benoemen van rechters. Benoemingen werden afgewezen of niet eens ter stemming gebracht door McConnell. Bewust beleid om te frustreren - dat kan je Obama niet nadragen.
[ Voor 26% gewijzigd door WhatsappHack op 07-11-2020 16:39 ]
Het hele systeem in de USA zonder een fatsoenlijke basisregistratie personen is weinig waterdicht.Minaaj schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:34:
I rest my case. Als dit niet fraude gevoelig is kan ik maar beter weer stoppen met posten.
Maar dat is geen bewijs voor grootschalige fraude. Dat het kan, wil niet zeggen dat het gebeurd.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Je link is vooral een bevestiging van dat Trump een "algemeen bekende" oftewel notoire leugenaar is.
Dat is ook wat er bij mij achter zit. Wat ik al eerder zei; hoewel ik blij ben dat Biden lijkt te winnen ben ik vooral teleurgesteld dat het geen landslide is. Dat er toch bijna 70 miljoen mensen zijn die dit wel helemaal okay vinden, ook na die afgelopen 4 jaar. Trump is slechts een smerig stinkend symptoom van een veel ergere onderliggende ziekte. En die ziekte is na 20 Jan echt niet weg.NiGeLaToR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:35:
Maricopa County will release a "significant" number of ballots this morning at 11a ET. The MC Recorder's Office say this will be the last major drop for the county, which currently has 92,000 outstanding ballots.
— Ben Siegel (@bensiegel) 7 november 2020
via @JennaEsseling
Tussen die 92.000 outstanding ballots zouden 15.000-16.000 provisional ballots zitten die men dinsdag pas kan gaan tellen.
Ik zeg toch 'understatement'? Rian van Rijbroek is een notoire leugenaar. Trump is een klassa apart.bazzemans schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:39:
Je link is vooral een bevestiging van dat Trump een "algemeen bekende" oftewel notoire leugenaar is.
Trump adviser tells me the campaign has “nothing concrete” in terms of voter fraud.
— Jim Acosta (@Acosta) 7 november 2020
I WON THIS ELECTION, BY A LOT!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 7 november 2020
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
In welke tijd-ruimte universum is dat "BY A LOT"?
Echt, momenteel zou ik een Tweet van Trump nog niet eens geloven als hij zou beweren dat je van regen nat zou worden, of dat de lucht blauw is
Virussen? Scan ze hier!
Hij heeft 100% van de stemmen die er volgens hem toe doen, da's best veel natuurlijk.wildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:42:
In welke tijd-ruimte universum is dat "BY A LOT"?
A whole lot of nothings weer dus.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:41:
Wat we straks van de advocaten van Trump gaan horen moeten we nog even afwachten, maar:
[Twitter]
Zelfs een fox moet daar toch een keer doorheen gaan prikken
Acosta is lekker bezig deze dagen. Die legt in DC z'n oor op alle plekken te luisteren. Na Trumps rant van donderdagavond kon je 'm nog horen roepen 'are you a sore loser?'. En gisteren meldde hij allerlei sappige dingen over hoe er in Republikeinse kringen in het WH gedacht wordt: mensen op zoek naar nieuwe banen etc. Jammer genoeg allemaal ook van-horen-zeggen, dat moet je er dan nog wel bij zeggen.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:41:
Wat we straks van de advocaten van Trump gaan horen moeten we nog even afwachten, maar:
[Twitter]
Voor alle niet-anti-Trump en alle pro-Trump personen in dit topic: als je deze tweet leest, dan kan je toch niet anders besluiten dan dat deze man niet spoort?
By a lot ook. Ik ga helemaal stuk hier
Het punt is niet zozeer zijn onvermogen om te gaan met iets wat hem niet bevalt, maar uberhaupt dat dit gewoon random uit het niets komt aanzeilen als een soort oprisping van een verwrongen geest.
Kim Jong Un doet het beter. Die heeft altijd 99% van de stemmen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Onderschat de creativiteit niet waarmee ze dit goed kunnen praten 😉silmaril8 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:44:
[...]
Voor alle niet-anti-Trump en alle pro-Trump personen in dit topic: als je deze tweet leest, dan kan je toch niet anders besluiten dan dat deze man niet spoort?
Het wordt een beetje een semantische discussie, maar Trump is net zo goed als Rian van Rijbroek een notoire leugenaar. Allebei staan zijn ze als zodanig welbekend. Wat jij wilt stellen is dat het aantal leugens dat Trump verkondigd ver boven het niveau ligt van anderen. Dat maakt hem niet meer of minder notoir.Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:41:
[...]
Ik zeg toch 'understatement'? Rian van Rijbroek is een notoire leugenaar. Trump is een klassa apart.
Gelukkig gaat ie zo ff een rondje golf spelen en zal ie wat minder tweeten
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Buttery Males, Hunter Biden en Pizzagate vermoed ik.-Bonalds schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:47:
Onderschat de creativiteit niet waarmee ze dit goed kunnen praten 😉
"beetje een semantische discussie" is ook weer een mooie understatement, wat wel weer ironisch is.bazzemans schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:47:
Het wordt een beetje een semantische discussie, maar Trump is net zo goed als Rian van Rijbroek een notoire leugenaar. Allebei staan zijn ze als zodanig welbekend. Wat jij wilt stellen is dat het aantal leugens dat Trump verkondigd ver boven het niveau ligt van anderen. Dat maakt hem niet meer of minder notoir.
Vergeet de email-server van Hillary niet, die zal ook in het complot zitten denk ik....Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:48:
[...]
Buttery Males, Hunter Biden en Pizzagate vermoed ik.
Een voordeel heeft het allemaal wel: het is zo voorspelbaar dat je er de klok gelijk op kunt zetten. Maargoed, ook een defecte klok wijst 2x per dag de juiste tijd aan....
Virussen? Scan ze hier!
Of weer mokkend TV kijken....Nnoitra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:47:
[...]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Buttery Males = But Her Emailswildhagen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:48:
Vergeet de email-server van Hillary niet
Nee, ook de gewone aanstellingen zijn gefrustreerd. https://www.brookings.edu...icial-vacancies-to-trump/WhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:39:
[...]
Dan heb je het over SCOTUS denk ik? Ik had het over rechtbanken in het algemeen, niet enkel SCOTUS. Volgens mij heeft de senaat daar niet tegengewerkt, maar hebben ze simpelweg niet tot nauwelijks mensen voorgedragen? Maar dat kan ik mis hebben en laat het me dan a.u.b. wetne!
Het zou ook wel erg vreemd zijn als een administratie door voordrachten zou laten liggen. Dat Trump zoveel voordrachten gedaan heeft is dan ook logisch. Het erge is meer dat er zoveel onkundige rechters, ook volgens de American Bar Association.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Alleen de gebrainwashte cultleden zullen uiteindelijk die onzin nog blijven geloven. Zeker als bewijs keer op keer uit blijft.
Zoals ik eerder al schreef, op r/conservative heb je ook al geluiden dat hij met bewijs moet komen of moet conceden. Dat geluid gaat alleen maar groeien naarmate het bewijs uit blijft en hij zich als een klein kind gedraagt
Het is maar een kleine batch, maar inderdaad, als het zo doorgaat wordt het heel spannend.P_de_B schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
[Afbeelding]\\
Nieuwe upload van Arizona. Daar gaat het nog ontzettend spannend worden hoor. Niet dat het relevant is, maar wel echt spannend.
Ik vraag me af waar deze stemmen vandaan komen. Dit is nog niet de beloofde batch van Maricopa county, denk ik?
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 16:51 ]
Dit was een batch uit Pinal County, AZ, aldus 538. Daar staat Trump +15%.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:50:
[...]
Het is maar een kleine batch, maar inderdaad, als het zo doorgaat wordt het heel spannend.
Ik vraag me af waar deze stemmen vandaan komen. Dit is nog niet de beloofde batch van Maricopa county, denk ik?
Als Trump echt gaat oproepen tot geweld, wordt de tweet dan ook echt verwijderd, of van een label voorzien.
En er staat dat hij de 45e president is. Kan hij dat zelf aanpassen? Ik merk namelijk dat ik daar af en toe kijk om te zien of het veranderd is.
1: ja, denk ik welMoby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:56:
2 Twitter vragen.
Als Trump echt gaat oproepen op geweld, wordt de tweet dan ook echt verwijderd, of van een label voorzien.
En er staat dat hij de 45e president is. Kan hij dat zelf aanpassen? Ik merk namelijk dat ik daar af en toe kijk om te zien of het veranderd is.
2: Hij blijft altijd de 45e president. Biden zal de 46e worden mits Trump niet tussentijds verwijderd wordt of terug treed voor een snel pardon. Dan wordt Pence 46 en Biden 47.
Volgens mij mogen zijn tweets niet zomaar verwijderd worden, vanwege die bescherming. Zal dan wel een labeltje krijgen.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:56:
2 Twitter vragen.
Als Trump echt gaat oproepen tot geweld, wordt de tweet dan ook echt verwijderd, of van een label voorzien.
Hij is toch gewoon nog president? Tot 20 januari, dan wordt Biden ingezworen, is hij gewoon nog president.En er staat dat hij de 45e president is. Kan hij dat zelf aanpassen? Ik merk namelijk dat ik daar af en toe kijk om te zien of het veranderd is.
Virussen? Scan ze hier!
Sorry. Ik word er een beetje flauw van.
Dat betekent, stam + t .
Hij -IS- de 45e president. Als hij de verkiezingen wonderbaarlijk nog zou winnen, zou hij de 45e blijven...Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:56:
2 Twitter vragen.
Als hij wint, is hij ook nog altijd de 45e president.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:56:
2 Twitter vragen.
Ah, dan zal dit niet per se een trend zijn die we voor de andere batches mogen verwachtenvoske schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:52:
[...]
Dit was een batch uit Pinal County, AZ, aldus 538. Daar staat Trump +15%.
Dat kan niet, en hij zou nooit zowel 45e als 46e kunnen worden.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:58:
Ik bedoel, als ik Trump was had ik hem aangepast naar de 46e president, gewoon omdat het kan.
Even een complete course in 18 slagen uiteraard. Dus die is zo weer op de twitNnoitra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:47:
[...]
En wie zou dan de 45e president zijn? Obama is ook niet de 43e en 44e president.Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:58:
Ik bedoel, als ik Trump was had ik hem aangepast naar de 46e president, gewoon omdat het kan.
Zelfs als hij wint, is hij nog steeds de 45e president toch?Moby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:58:
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
waarom? de 46e president wordt hij nooit.... of hij wint of verliest, hij blijft de 45e president, net als Obama de 44e is en Bush jr. de 43e en Clinton de 42eMoby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:58:
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
dat kan niet nee maar hij kan wel de 47e president worden.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:00:
[...]
Dat kan niet, en hij zou nooit zowel 45e als 46e kunnen worden.
Aha, de teller loop niet op als je een 2e termijn krijgt, duidelijk en eigenlijk ook wel logisch.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:00:
[...]
Dat kan niet, en hij zou nooit zowel 45e als 46e kunnen worden.
Edit: blijft de andere vraag staan. Nog geen eenduidig antwoord namelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Moby op 07-11-2020 17:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
/f/image/s418qSNUe8Gr7W0pV2KCjVWd.png?f=fotoalbum_large)