Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Voorsprong Biden geslonken naar 20k.
[ Voor 44% gewijzigd door Apache4u op 07-11-2020 17:03 ]
Dat betekent, stam + t .
https://niels.nu
Is maar 1 keer voorgekomen als ik me niet vergis (Was in Qi een keer als item)Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
[...]
Loopt alleen niet op als het 2 aaneensluitende termijnen zijn
ed: Ah, post hieronder
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 07-11-2020 17:04 ]
★ What does that mean? ★
idd. Grover Cleveland is zowel de 22e alswel de 24e presidentPlayer1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
[...]
dat kan niet nee maar hij kan wel de 47e president worden.
verloor herverkiezing in 1888 en won vervolgens wel in 1892
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Klopt, zie Wikipedia: Grover ClevelandMoby schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
[...]
Aha, de teller loop niet op als je een 2e termijn krijgt, duidelijk en eigenlijk ook wel logisch.
Edit: blijft de andere vraag staan. Nog geen eenduidig antwoord namelijk.
Die is de 22e én de 24e president geweest, omdat hij 2x is gekozen, maar niet aansluitend (de 23e president was Wikipedia: Benjamin Harrison)
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 07-11-2020 17:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Heeft ie toch al op dag 1 gezegd?Tito129 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
Maar nu is de vraag zal trump ook live op tv gaan zeggen dat hij gewonnen heeft? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in dat land. Hoe mensen reageren.
Huidige stand:Hydra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:02:
Grote dump uit AZ, Biden nog steeds voor.
Biden - 1.626.943 - 49,56%
Trump - 1.606.370 - 48,94%
Of meerPlayer1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
Loopt alleen niet op als het 2 aaneensluitende termijnen zijn
https://niels.nu
Dan is Trump wel aardig ingelopen, maar niet genoeg. Als het klopt dan is die batch ongeveer de helft van de stemmen die nog over waren in AZ, en dan heeft hij slechts 8k van de 28k ingelopen.EDIT schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:04:
[...]
Huidige stand:
Biden - 1.626.943 - 49,56%
Trump - 1.606.370 - 48,94%
precies wat CNN al voorspelde. Hij loopt in maar niet genoeg.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:06:
[...]
Dan is Trump wel aardig ingelopen, maar niet genoeg. Als het klopt dan is die batch ongeveer de helft van de stemmen die nog over waren in AZ, en dan heeft hij slechts 8k van de 28k ingelopen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lijkt mij toch anders:RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:06:
[...]
Dan is Trump wel aardig ingelopen, maar niet genoeg. Als het klopt dan is die batch ongeveer de helft van de stemmen die nog over waren in AZ, en dan heeft hij slechts 8k van de 28k ingelopen.
/f/image/pMu0VOfbbNW6mVk5aqJdBWbY.png?f=fotoalbum_large)
Biden heeft een HELE goede batch nodig.
De vraag is ook of de omroepen dit gaan uitzenden? Vorige keer zagen we dat iedereen zijn speech afkapte....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik denk niet dat Trump (of z'n aanhangers for that matter) deze nuance begrijptRM-rf schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:01:
[...]
waarom? de 46e president wordt hij nooit.... of hij wint of verliest, hij blijft de 45e president, net als Obama de 44e is en Bush jr. de 43e en Clinton de 42e
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 07-11-2020 17:10 ]
Huh, die is toch al van 8 uur geleden?ultimateharry schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:08:
GA ook weer een batch, Biden vergroot z’n lead: https://twitter.com/decis.../1325105203495002112?s=21
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja, ik zag het net ook. Dan zijn er dus toch nog meer stemmen over en is Trump wél sterk ingelopen. Met de huidige batch zelfs meer dan nodig is, dus als dat zo doorgaat, wint hij AZ alsnog.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:07:
[...]
Lijkt mij toch anders:
[Afbeelding]
Biden heeft een HELE goede batch nodig.
Het is nog even de vraag hoeveel er precies over zijn. Dit was een batch van 40.407 stemmen, waarmee er nog zo'n 51.500 stemmen zouden resteren in Maricopa County. Over heel Arizona zouden na de updates van zojuist nog zo'n 123.000 stemmen resteren (inclusief 47.000 provisional votes die dus voor dinsdag niet geteld worden).RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:06:
[...]
Be yourself, no matter what they say ...
10 min ish. Misschien ff doorscrollen (deeplink werkt niet?).
Volgens een election official uit Arizona gisteren op CNN zijn die provisional ballots leaning democrat.voske schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:10:
[...]
Het is nog even de vraag hoeveel er precies over zijn. Dit was een batch van 40.407 stemmen, waarmee er nog zo'n 51.500 stemmen resteren in Maricopa County. Over heel Arizona zouden na de updates van zojuist nog zo'n 123.000 stemmen resteren (inclusief 47.000 provisional votes die dus voor dinsdag niet geteld worden).
Dat betekent, stam + t .
Het zijn dezelfde waarden als die al 8 uur geleden op de andere media zijn verschenenultimateharry schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:12:
[...]
10 min ish. Misschien ff doorscrollen (deeplink werkt niet?).
De tweet zelf is inderdaad nieuw, maar het is dus oud nieuws.
[ Voor 10% gewijzigd door EDIT op 07-11-2020 17:13 ]
Weten we waarom dit zo zou zijn?Apache4u schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:12:
[...]
Volgens een election official uit Arizona gisteren op CNN zijn die provisional ballots leaning democrat.
CNN meldt (voor wat het waard is) dat er ook binnenkort de eerste batch van PA verwacht mag worden.
Excuus, je hebt gelijk, DD heeft de batch van 8 uur geleden nu pas getweet.EDIT schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:12:
[...]
Het zijn dezelfde waarden als die al 8 uur geleden op de andere media zijn verschenen
De tweet zelf is inderdaad nieuw, maar het is dus oud nieuws.
Ik las ergens (wellicht hier, heb de bron niet meer) dat deze ballots al meegeteld zijn als ze voor of op verkiezingsdag binnen waren. Dat ging over Georgia. Dat geeft geen verheldering over je vraag overigensWhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:09:
Waren die military oversea ballots al ontvangen eigenlijk, weet iemand dat toevallig? Zo ja, is daarvan ook de uitslag bekend? Ben benieuwd of het leger nog steeds zo overwegend conservatief is of dat dit is veranderd/minder geworden over de afgelopen 4 jaar. (Mede vanwege dat gedoe rondom de begraafplaats.)
Verwijderd
Juist ook de lagere federale rechters. Zie bijvoorbeeld: https://www.independent.c...impeachment-a9245781.htmlWhatsappHack schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:39:
Dan heb je het over SCOTUS denk ik? Ik had het over rechtbanken in het algemeen, niet enkel SCOTUS. Volgens mij heeft de senaat daar niet tegengewerkt, maar hebben ze simpelweg niet tot nauwelijks mensen voorgedragen? Maar dat kan ik mis hebben en laat het me dan a.u.b. wetne!
★ What does that mean? ★
Resultaten uit het verleden. De Arizona Secretary of State lichtte het helaas niet toe bij CNN. Dit is wat ze zei (zoals aangehaald in een bericht van de NY Post):
Zie wat betreft Maricopa County overigens ook dit bericht:“We can’t count [provisional ballots] until Tuesday because counties have five business days to resolve those,” she said. “[There are] 47,000 provisional ballots which we will count Wednesday and not all of those will actually end up being counted.”
(...)
“Provisional ballots tend to skew Democratic… if you look at Arizona’s history,” Hobbs said. “[But] nothing in terms of voting patterns has gone according to what we’ve seen in the past.”
A fresh 48,517 votes out of Maricopa:
— Bill Weir (@BillWeirCNN) 7 november 2020
Biden 19,513
Trump 26,992
Biden leads AZ by 20,573
No more ballots to run through the machine here. Now they do military, overseas, large print and Braille ballots (which can run hundreds of pages) and release those a few thousand at a time
[ Voor 7% gewijzigd door voske op 07-11-2020 17:22 ]
En daar zijn zeRoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:19:
3k PA votes komen er zo aan vanuit Philly. Allemaal mail-in, dus we kunnen een >80% voor Biden verwachten, gezien eerdere batches.
2431 voor Biden, 356 voor Trump, ofwel 85%, wat ik al zei
Laat me raden... Fraudeclaims zonder bewijs?JackSparrow schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:21:
Trump z'n team geeft om 17:30 een persconferentie las ik op de NOS.
Volgens mij willen we allemaal dat het gewoon over is.
Inderdaad, marge van Biden nu 0,46%.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:22:
[...]
En daar zijn ze
2431 voor Biden, 356 voor Trump, ofwel 85%, wat ik al zei
[ Voor 5% gewijzigd door Woy op 07-11-2020 17:25 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat lijkt mij ook. Maar er zijn toch nog republikeinen die hem steunen. Volgens hemzelf heeft hij de verkiezingen in ieder geval gewonnen 'by a lot' :Tk55 schreef op Saturday 7 November 2020 @ 17:23:
[...]
Laat me raden... Fraudeclaims zonder bewijs?
Volgens mij willen we allemaal dat het gewoon over is.
I WON THIS ELECTION, BY A LOT!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 7 november 2020
Ja, dat zal denk ik ook wel een bewuste keuze zijn.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Bij een andere staat werd de afgelopen dagen gemeld dat dat komt omdat dit ballots zijn van mensen die bijvoorbeeld geen ID konden overleggen. Dit moet dus later gecheckt worden. Het zijn veelal first time voters die fouten zoals deze maken, dus veelal jonge mensen. En die neigen democraat.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:15:
[...]
Weten we waarom dit zo zou zijn?
CNN meldt (voor wat het waard is) dat er ook binnenkort de eerste batch van PA verwacht mag worden.
Meer over Arizona provisional ballots hier:
https://amp.azcentral.com/amp/93484498
Dat betekent, stam + t .
NBC News/MSNBC idem.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:24:
CNN called Joe Biden voor president.
Nu in de praktijk nog even
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
[ Voor 37% gewijzigd door EDIT op 07-11-2020 17:27 ]
Waarom vind jij het EK stemmen beter dan het Ultimate Voting Championship met playoffs en penalties ?MrMonkE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:19:
Ben wel blij met onze Nederlandse verkiezingen als ik dit Amerikaanse electorale cirus aanshouw.
How do you save a random generator ?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Oef, dan gaan we nu wel echt een nieuwe fase in van het mediacircus.
Qua cijfers is er natuurlijk weinig veranderd op dit moment, maar wie heeft het daar over
Denk dat we daar 4 jaar lang op kunnen wachten en dan doen ze het nog nietVirtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:27:
Maar Fox niet ...
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Fox News waarschijnlijk in de next 15 minuten.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dan zal NOS ook volgen, want die volgen AP.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:28:
AP heeft het ook gecalled
Leuk, net voor het 6-uurjournaal
Nou, ze waren wel een van de eersten met Arizona voor Biden callen.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:28:
[...]
Denk dat we daar 4 jaar lang op kunnen wachten en dan doen ze het nog niet
Ik vrees voor wat over vier jaar volgt.Player1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:28:
[...]
Denk dat we daar 4 jaar lang op kunnen wachten en dan doen ze het nog niet
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
JOE BIDEN DEFEATS PRESIDENT DONALD TRUMP
— The Associated Press (@AP) 7 november 2020
The Associated Press declares Joe Biden the winner of a grueling campaign for the American presidency. He will lead a polarized nation through a historic collision of health, economic and social crises. #APracecall pic.twitter.com/lInwqjX3PB
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jup. Het lijkt nu even een oplichting te zijn, maar er moet ontzettend veel gebeuren.Virtuozzo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:29:
[...]
Ik vrees voor wat over vier jaar volgt.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Die AZ call was inderdaad een foutje, want wie er ook gaat winnen, het wordt spannend. Dus een premature call.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:30:
Maar PA is de marge alleen maar groter aan het worden. Nog niet veilig, maar de trend is wel heel duidelijk. In GA is het inmiddels ook een ruime marge ondanks dat het volstrekt onduidelijk lijkt te zijn hoeveel stemmen daar nog moeten. In AZ gaat Trump alsnog winnen denk ik zo en dan staat Fox zwaar voor paal. Nevada zal ergens over twee jaar hopelijk ook klaar zijn met tellen als Biden allang ingezworen is.
Ik mag hopen dat Fox het gaat uitzenden.sloth schreef op Saturday 7 November 2020 @ 17:31:
Is de persconferentie van Trump ergens live te volgen?
PA heeft net nieuwe cijfers door geven en het is nu wiskundig niet meer mogelijk dat Trump Biden in PA nog inhaalt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:30:
Maar PA is de marge alleen maar groter aan het worden. Nog niet veilig, maar de trend is wel heel duidelijk. In GA is het inmiddels ook een ruime marge ondanks dat het volstrekt onduidelijk lijkt te zijn hoeveel stemmen daar nog moeten. In AZ gaat Trump alsnog winnen denk ik zo en dan staat Fox zwaar voor paal. Nevada zal ergens over twee jaar hopelijk ook klaar zijn met tellen als Biden allang ingezworen is.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Fijn dat er nu duidelijkheid is.
De eerste paar seconden in ieder geval, mogelijk wel dat het daarna weggetuned zal worden als Trump weer met nepnieuws gaat komen zoals de vorige keer.sloth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:31:
Virussen? Scan ze hier!
Ik hoop dat CNN dat ook gaat doen.sloth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:31:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze laten zich wel kennen nu hoor.Zingo schreef op Saturday 7 November 2020 @ 17:31:
Fox durft niet te callen maar Arizona hebben ze wel allang gecalled..... ja, probeer het in ieder geval jongens haha.
Fijn dat er nu duidelijkheid is.
Dat betekent, stam + t .
These are my principles. If you don't like them, I have others.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een hoop staten waarbij het op zich wel duidelijk is, maar het gat krap blijft. Ik zou dan toch wat voorzichtiger zijn, al weet je eigenlijk wel dat het voorbij is.
Waar dan want ik zie bijna 31K voor en nog iets meer dan 93K te gaan?Kain_niaK schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:31:
[...]
PA heeft net nieuwe cijfers door geven en het is nu wiskundig niet meer mogelijk dat Trump Biden in PA nog inhaalt.
https://alex.github.io/ny...round-state-changes.html#
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oneens, alle gecallde staten zijn duidelijk en met PA erbij is hij er gewoon. Ze durven hem gewoon niet te callen.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:34:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een hoop staten waarbij het op zich wel duidelijk is, maar het gat krap blijft. Ik zou dan toch wat voorzichtiger zijn, al weet je eigenlijk wel dat het voorbij is.
PA is binnen (of tenminste niet meer in te halen door trump) dus Biden heeft genoeg. Die andere staten doen er niet meer toe.RoD schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:34:
[...]
People as things, that’s where it starts.
Tuurlijk, maar als ze 100% duidelijkheid willen hebben dan moet je wachten op de validatie (die ergens eind nov/begin december gebeurt). Snap wel dat ze daar niet op wachten. Op zich is het wel duidelijk nu, ook al wil trump alles aanvechten. Geloof dat het meeste al gedebunked is, voor wat betreft de grote onregelmatigheden.RoD schreef op Saturday 7 November 2020 @ 17:34:
[...]
Jammer dat Fox niet in positie gezet is om de call te maken, maar bovenstaande is een van een serie incidenten, een toename van druk op een kruitvat. Niet gezond.
Aangezien het statistisch nu onmogelijk is voor Trump om Biden in te halen in PA, dit was het.
[ Voor 86% gewijzigd door EDIT op 07-11-2020 17:37 ]
Mooie oprechte televisie. I like.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:33:
Jake Tapper kon zijn tranen net bedwingen, de meneer nu in beeld niet
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zingo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
[...]
Oneens, alle gecallde staten zijn duidelijk en met PA erbij is hij er gewoon. Ze durven hem gewoon niet te callen.
Ja, ik zit nog eens even naar PA te kijken en met de resterende stemmen is het gaat inderdaad wel te groot. PA is binnen, dus inderdaad terecht gecalled. I stand correctedPlayer1S schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
[...]
PA is binnen (of tenminste niet meer in te halen door trump) dus Biden heeft genoeg. Die andere staten doen er niet meer toe.
En ook lekker vlak na die rare tweet van Trump en vlak voor de persconferentie van het juridisch team van Trump
Nee, hij staat nog op de golfbaan.RobinHood schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
....maar nog geen Trump-persco.
Virussen? Scan ze hier!
Komt ook niet van hem, maar van zijn advocaten.RobinHood schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
....maar nog geen Trump-persco.
Tesla M3LR '21
Haha ik zie het nu ook op NOS.Apache4u schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:32:
Ik dacht echt dat het een geintje was toen iemand hier hoveniersbedrijf four seasons ipv de hotelketen postte, maar ik zie net dat die persco echt daar (hoveniersbedrijf) is. Haha.
Ik hield het ook niet droog hoor. Zat diep.P.O. Box schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:33:
Jake Tapper kon zijn tranen net bedwingen, de meneer nu in beeld niet
Ik neem het als bewijs voor de Many-Worlds Interpretation (MWI).voske schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
En ondertussen staat Trump op de golfbaan ... You just can't make it up.
Het alternatief is dat de mens een minder dan eigenaardige diersoort is.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=18]Zero Tolerance [/font]
Voor actuele uitslagen zie:https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.