Ik vind het juist wel leuk dat het een beetje door elkaar loopt. Vooral de joysticks en panelen dan, PC bouwen is weer veel algemener natuurlijk (maar wel logisch in mijn ogen dat even de bench resultaten nu kort aan de orde komen).franssie schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:53:
[...]
Ik snap je wel, er lopen eigenlijk twee topics door elkaar, het vliegen en de hardware om te vliegen (GPU, Joysticks, panels etc).
Misschien dat iemand (met verstand en dat ben ik zeker niet) eens een nieuw topic kan aanmaken?
Zo zit ik er zelf aan te denken een nieuwe desktop te bouwen (voor data analyses maar ook met een GPU die voldoende is om een FS2020 te kunnen spelen). En dan zijn die discussies voor mij leuk maar zodra je eenmaal vliegt is het inderdaad off-topic.
Daarnaast over een maandje of 2 is het waarschijnlijk ook wat rustiger in het topic dus dan is het allemaal makkelijker te volgen ook.
Moet zelf even kijken voor een leuke route weer. Laatste paar keer bezig geweest met de boeing 787, maar denk dat ik weer met de TBM930 ga. Had toch nog paar gekke auto pilot rarigheid in de boeing waarna ik door de lompheid van zo'n groot vliegtuig ook geen enkele kans had om het met de hand te herstellen (en lange vluchten zo heb zien neer storten).
Aangezien ik nog geen plan heb ga ik eens kijken waar ik mooi kan vliegen rond zonsondergang.