ravw schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:10:
[...]
ze zijn in mijn ogen de fout in gegaan om dit uit te geven en te maken voor alle doelgroepen ..
dan kan je bijna niet anders dan het versimpellen en daar gaat het juist fout bij ons als hardcore simmer
wij willen niet simple , wij willen iets hebben waar we onze tanden in kunnen zetten en dat het ook echt aanvoelt , en dat alles volgens het echt vliegen ook gebeurd in de sim ...en werk !!
Nou, dat ze de sim voor alle doelgroepen openstellen is niet zo raar, dergelijke graphics i.c.m. Azure en de AI wil je op een zo groot mogelijke schaal testen.
Waar ze in mijn bescheiden

optiek de fout in zijn gegaan is het beschikbaar maken op XBox, en dat ook meteen vanaf dag 1 zo marketen. Is gewoon een heel andere doelgroep dan de hardcore en zelfs semi-simmers.
Daarnaast, de release kwam nogal onverwacht, volgens mij had iedereen verwacht dat ergens oktober/november de release zou zijn. Dan hadden ze ook meer tijd gehad om de flightmodels goed te bouwen, evenals de systemen van de diverse toestellen, zodat deze wat meer uitgekristalliseerd zijn.
Ik vermoed dat er namelijk behoorlijk veel mensen zijn die een dergelijke sim gebruiken om aviation te leren, en dan is realisme een pré.

psychodude schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:31:
[...]
Mwuah, ben ik het toch niet mee eens. De consoles hebben ook in het verleden reeds eerdere sims gehad, zoals bijvoorbeeld Train Sim World. Een console als platform is weinig anders dan gewoon een bang for buck budget hardware keuze. Het gebruiken voor een simulator als microsoft flight simulator maakt het niet direct een game. En Asobo studios is in het afgelopen jaar ook vrij open geweest in wat te verwachten en wat niet op dat vlak.
Vooruit.
Echter dan hadden ze het hele XBox gebeuren nog niet moeten aankondigen, maar pas enkele dagen/weken voor de daadwerkelijke release. Het is een ander publiek, dat is ook te zien aan de reviews.
[
Voor 22% gewijzigd door
dawg op 20-08-2020 16:38
]