met livery's vind ik het niet erg , maar met vliegvelden die niet meer bestaan komen er niet in ..tup61 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:25:
[...]
Ik ben ook niet zo van de oude liveries en zo. Wat ik ook HE-LE-MAAL niets vind, zijn addons van airports die niet meer (officieel) bestaan... Ik hoorde dat Asobo/MS Meigs wil toevoegen aan MSFS. Nou, die komt er bij mij niet op, hoor. Maar ook bijvoorbeeld Kai Tak blijft populair, zo lijkt het. Ik zou daar never nooit niet op vliegen. Er zijn genoeg gave vliegvelden die nog wél bestaan dus waarom vliegen op oude meuk. Maar goed, ieder z'n hobby.
Met FSX vaak op Tegel gevlogen , nou is hij voor MSFS ook te koop leuk vliegveld maar bestaat dus niet meer .. dus geen aanschaf hier ..
Kai Tak is erg gaaf maar zelfde verhaal ..
Maar zou het wel eens leuk vinden om eens een MSFS te hebben die zich alleen maar voor de jaren 70 afspeelt dus zeg maar de begintijd van de jets
Dus nog met de oude schiphol en zo veel vliegvelden die toen nog erg klein waren
16 hoven oude airport
Dus ook die oude vliegtuigen weer op de vliegvelden hebben staan
de conny's ,tristar, DC 8/9 en dat soort vliegtuigen
Dus zeg maar deze tijd van schiphol
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K4hreVM1xdoQgwwBpZbVhtkN.jpg?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 29-08-2022 14:41 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB