Niet alleen dat ...de Xbox heeft maar een max aan vermogen er in zitten , als ze al problemen hebben met de 10de wereld update
Ben ik straks wel benieuwd hoe dat gaat bij WU 20
Het word alleen maar zwaarder..
Straks moet je als XBOX gebruiker terug naar LOW res om het nog te kunnen spelen ..
Want dat probleem heb je bij een pc niet .
Loop die niet meer lekker ...
We gooien er een nieuwe GPU / CPU in en klaar.
Maar ook het aanbod van Hardware is veel groter ..
want kan me toch echt geen voorstelling van maken dat je 2000 euro aan een FS uit geeft en dit dan nog met een xboxcontroler gaat zitten spelen
En dan niet over de systemen die je snel moet kunnen bedienen
Ik heb juist en Streamdeck erbij gekocht omdat dat ik het met muis te traag vond
Maar ben wel benieuwd hoe lang MS zijn eigen droom in stand gaat houden, die zullen over een half jaar ook wel gaan inzien dat de XBOX toch even iets te veel gevraagd was om daar MSFS op uit te brengen.
Ze hadden bij de XBOX gewoon een eigen versie moeten doen ... en dan zeg maar los houden van de pc en dan elke half jaar een 4 tal WU geven en 1 grote SU
En niet zo als ze het nu doen .... stapje voor stapje
Laat de dingen die goed lopen gewoon met rust en ..Test 2 maanden op de box, en bij 95% goed uitbrengen.
En niet zo als nu ... o wow we hebben weer wat nieuws er in gekregen ... laten dat meer even aan de mensen geven ...ze vinden het ook wel leuk
Mensen klagen overal dat het weer brak is en niet meer opstart...
Asobo:Ja dan moet je bij de externe addon makers wezen .. niet bij ons ..wij hebben getest en toen liep het goed
99% van hun collega's: Getest ?... Wanneer dan?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB