djbarney schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:59:
[...]
Vergeet niet dat de grootste performance optimalisaties die we hebben gezien, gekomen zijn omdat ze de boel op xbox wilden kunnen laten draaien. Zonder xbox hadden we die optimalisaties wellicht helemaal niet gezien.
Downgrade zal je bedoelen dat is geen optimalisatie
Dat is gewoon je hele zooi terug schroeven net zo lang tot het werkzaam word op de XBOX
Dus daar ga je als PC gebruiker veel voor inleveren..
wat in FSX ook wel bekent stond als vierkantjes vliegen ..
Wat ik dus nu ook vaak bemerk.
Dat je dus alleen maar scherp ziet binnen het vierkantje en daar buiten gewoon bijna niet ingeladen word.
of wazig word weer geven
Zelfs tot helemaal niet inladen van texures ( witte vlakken )
Heb nu gewoon het gevoel dat mijn pc 10 jaar terug is gegaan in de tijd.
Maximale load van ram 8GB
Maximaal load van CPU 30% ( all cores)
GPU die een tropen rooster aanvraagt omdat het veel te warm word
Staat op 100% van start tot afsluiten game
En waar ik nu al 4 weken tegen aan loopt dat ik tot een bepaald LOAD kan gaan met FS
Als ik dan meer installeer dan geeft hij de geest , en wil niet meer in menu komen.
dus zeg
MSFS + world updates en vliegtuigen loopt goed
3 airportjes er bij wil ook nog wel gaan, maar installeer ik meer dan is het probleem dus weer van de blauwe lijn.
handmatig verwijderen van deze laatste geinstaleerde addons , geeft dan weer een leuke desktop view als hij met de blauwe lijn wil beginnen.
De enige manier om dit op te lossen is door FS er helemaal er af te gooien en op nieuw te installeren
Dit probleem had ik hier voor nooit , er is dus iets fout gegaan , en omdat ik niet de enige ben met dit probleem , denk ik dat het meer aan de Xbox / Store ap ligt dan aan de pc zelf .
Maar Asobo verwijs je alleen maar naar de probleem oplosser en wil geen antwoord verder geven
Windows staat schoon er op dus dat is ook het probleem niet
[
Voor 4% gewijzigd door
ravw op 03-07-2022 12:35
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB