Predator schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:38:
[...]
Goh, ik vind de meerwaarde van custom airports juist vooral voor airliners interessant. Je staat dat dan veel langer aan de grond, zit op grotere airports en volgt vaak ook zoveel mogelijk procedures. Dan heb je meer plezier van een airport vind ik.
In GA ben je vrij snel opgestart en snel de lucht in.
Ik vlieg van alles, van single engine GA tot airliners (CRJ momenteel) en ik heb ook al wel wat airports in de collectie. T’is wel een dure hobby, airports kopen. Ik denk dat ik ook wel serieus wat uitgegeven heb
Maar ja, een uurtje toeren met een cessna kost je al snel 200 eur. Als je dan een paar honderd uur virtueel vliegt, dan mag het ook wel ietsje kosten

ja zo iets
Vind ook dat juist die airports die hand gemaakt zijn veel meer sfeer hebben
Ze willen allemaal wel EHAM of EHRD hebben , maar dan bij de andere airports weer tegen blokken dozen aan kijken ....
dat doet mij nu zo afbraak aan het hele sfeer
zeker als daar dan ook nog eens een grote stad handgemaakt bij ligt dan is de sfeer echt super
Ik koop zo el airports als citys en ook bijna alle vessels addons heb ik nu al binnen
voor airliners niet echt iets om te kopen als je dat alleen vliegt
Maar voor GA waar je vaak niet eens hoog vliegt is het wel mooi dat er als je over zee gaat toch zo nu eens dan eens een bootje ziet en ook de havens gevuld ziet zijn met boten
Binnen kort komen booreilanden en zo ook in game ...
dus dat word dan ook weer leuker Alaska en rond de kust van de VS zullen je ze dan veel tegen komen ... ook zo op de noordzee
straks als er de heli's er zijn word dat natuurlijk wel weer eens stuk leuker om te hebben
Maar denk dat mensne die alleen Airliners vliegen veel minder zullen kopen
misschien alleen de wat bekende airports , maar dan houd het ook op
Maar GA is zo anders als je dat vliegt .....
zeker VFR .
Ik zou best wel eens willen weten hoe het er over 4 jaar er uit ziet allemaal
denk dat ik dan wel een 4TB aan SSd er in heb hangen want het gaat wel snel op je schijfruimte
World updates + addons + SU + software voor je hardware aan te sturen
denk ook dat straks alles een beetje goedkoper gaat worden aan grafische kaarten en FS hardware
dat veel mensen ook zullen overstappen naar meer en meer hardware voor hun FS
zeker als dat eens heel goed ondersteund gaat worden
[
Voor 11% gewijzigd door
ravw op 29-04-2022 21:06
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB