Niet moeten skippen, maar nooit samenvoegen ....
Maar goed ik heb toch altijd sowieso iets tegen het uitbrengen van zo wel consoles en pc .. zonder dat er verschil in zit
Druk A om verder te gaan , druk X om terug te gaan
Ja ik kan drukken wat ik wil op A of X maar er gebeurd niets ........
hoog uit dat ik na 100.000 keer drukken de letter A niet meer ziet staan op mijn tobo
Dit was in de tijd dat de eerste Tomb raider uit kwam al een ramp op de pc
En dat zal het ook wel blijven , maar anno 2022 verwacht ik toch wel dat ik op mijn pc gevrijwaard blijft van alles wat met consoles te maken heb .....
dadelijk mag ik als windows gebruiken nog iTunes gaan installeren om filmpjes af te gaan spelen en muziek ( kan je wel verzekeren dat ik dan stop met het gebruik maken van de PC ) (400 gulden uit geven een een muziek spel van Apple en dan thuis komen installeren , maar dat de update niet mocht gedaan worden omdat daar fouten in zat ,,,,,,,,, wat ik dus niet wist , dus dat ding van 400 gulden gelijk de prullenbak in kunnen gooien want garantie gaven ze niet omdat je er voor gewaarschuwd was.
Dat was dus mijn eerste en laatste Apple product
Vind het al heel vreemd dat je een VR bril koop en daar een Facebook account voor nodig heb
Telefoon verplicht een account anders kun je niets gebruiken ?
hallo mensen waar is de tijd dat je een telefoon kocht en gelijk klaar was voor 100% gebruik
ipv van nu eerst bij thuiskomst dat ding opladen en dan nog eens 1 dag alles overzetten en de 10.000 sites toestemming geven en laten zien dat je de echte persoon bent achter deze telefoon zit of staat ..
het was toch een SMART phone ?
Ja nadat de persoon die hem wil gebruiken alles heb voorgekauwd en gezegd wat hij wel en niet mag doen ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB