Weet wel dat de a320 van fbw een study level vliegtuig is. Weet niet tot in hoeverre je kennis van vliegen al gaat.feyenoord40 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:26:
is er iemand die in de buurt van barendrecht/ rotterdam woont en die dus
actief flight simulator speelt en mij is kan helpen met instellen en progjes
installeren flybywire bijvoorbeeld en gewoon kan laten zien hoe je het maximale eruit kan halen
ik denk en weet bijna zeker dat ik gewoon heleboel dingen verkeerd heb gedaan. omdat flight simulator regelmatig crasht tijdens het laden
dan over flybywire wat heb je allemaal voor progjes nodig. om het spel compleet te maken. dat wil ik dolgraag weten. eventueel mag het ook via teamviewer de hoofdzaak is flight simulator
waarom vraag ik dit niet omdat ik zo dom ben alleen mijn engels is bar slecht en bijna alles word in het engels uitgelegd en waarschijnlijk zijn de uitleg programma,s toch een tikkie te moeilijk
dus wie kan mij een beetje helpen aub ik wil graag vliegen zonder problemen nu ervaar ik te veel problemen niks gaat goed momenteel hellllllp
[mbr]
* kleine knip, we doen niet aan groeten etc op Tweakers, hoe aardig ook bedoeld, maar anders wordt elk bericht 5% langer ;)[/]
Maar je zal sids en stars en ils approaches wel moeten kunnen vliegen en begrijpen.