ja maar de meest behoorde klacht zie je er natuurlijk weer niet er bij staan ..
het laden om in game te komen ..
Het is toch echt te gek voor woorden dat sinds de invoering van de Xbox met FS dat mijn laad tijden van 2 min naar 8 a 10 gegaan zijn omdat mijn pc maar maximaal maar 10 GB ram gebruikt daarvoor was het 28 gb ram , en ook dit is een veel gehoorde klacht van uit de hele FS aanhang
Wat zegt Asobo daar over , je Community leeg houden , maar zelfs dan zit ik op de zelfde laadtijden
en wat ook veel mensen zeggen hoe kan het eerst 2 min zijn en dan bij invoering van de Xbox in een keer naar 10 min gaan en ik heb het dan over mijn eigen laad tijden ..
ik lees zelf dat er mensen zijn die nog het dubble hebben
En dan nog al zou ik 10.000 een payware en andere addons hebben , dan ben ik wel benieuwd als wold update 10 uit komt dat de xboxers straks meer dan een dag kunnen wachten eer ze MS opgestart hebben , wand als een high end pc het al niet eens voor elkaar krijgt om dit binnen een normale tijd inte laden , dna ben ik wel benieuwd hoe lang de Xboxers straks het nog vol gaan houden
Of moeten we dan in eens stoppen met addons kopen omdat anders je in 2022 je game kunt opstarten en pas in 2028 eens kunt gaan spelen ........
zelfs als ik met een her install de basis heb gedaan is het nog een trage inladen
Ja ik heb de fast load option aanstaan dus daar ligt het niet aan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB