Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:25
Ik zou de enorme hoge scores van reviews wel met een korrel zout nemen. Vergeet niet dat dat vooral van game sites komt, en ik betwijlfel of het gros van de review sites ervaren simmers onder hun medewerkers heeft. Die scores geven vooral aan dat voor de minder serieuze simmer, dit een absoluut top-product is. Ik reken me overigens ook tot de minder serieuze simmer, al ga ik deze keer toch wel wat dieper in de technische kant van aviation gooien. Zeker navigatie en zo, is iets waar ik eigenlijk alleen maar de absolute basis van ken.

Voor non-simmers primeert het visuele en daarvan weten we al een tijdje hoe fenomenaal het is. Ik vermoed ook dat we heel wat reviews in mainstream press gaan zien die ook weer op dat aspect gaan focussen. De echte simmers zoeken best reviews van gespecializeerde websites, en ik vermoed ook dat die reviews niet eens opgenomen worden door bvb Metacritic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:52:
Hoop dat de modders snel aan de slag gaan met liveries trouwens. Tot nu toe heb ik alleen United en Iberia gezien dus daar mogen er nog wel wat bij komen.

Wil m'n eerste vlucht van Trondheim naar Bergen wel zo realistisch mogelijk uitvoeren met een Norwegian Air Shuttle livery :9
zal me straks niets gaan verbazen dat je livery pack moet gaan kopen :D

dan zul je net zien dat die je graag wil gewoon weer de hoofdprijs mag gaan betalen
en of Ai pack per werelddeel

maar dat deze sim nog een hoop geld van mij rekening af gaat vreten is wel een feit denk ik :9

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:06:
[...]

zal me straks niets gaan verbazen dat je livery pack moet gaan kopen :D

dan zul je net zien dat die je graag wil gewoon weer de hoofdprijs mag gaan betalen
en of Ai pack per werelddeel

maar dat deze sim nog een hoop geld van mij rekening af gaat vreten is wel een feit denk ik :9
Nouja alleen de randzaken mag ik al een paar ribben voor gaan reserveren denk ik. Nieuwe Nvidia kaart binnenkort, Honeycomb throttle etc. :*)

De internationale review van IGN kijkt lekker weg:

En een US army vet die weet waar die over praat is ook bemoedigend!

[ Voor 16% gewijzigd door London op 17-08-2020 10:21 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met sideloaded content? is het ook mogelijk om buiten de store om zaken te installeren/aan te passen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
Weet niet of het al vaker is gevraagd, maar is het ook mogelijk om achteraf nog te upgraden naar de (premium) deluxe versie? of losse vliegtuigen/vliegvelden aan te schaffen die bij de duurdere edities inbegrepen zijn?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:26:
Weet niet of het al vaker is gevraagd, maar is het ook mogelijk om achteraf nog te upgraden naar de (premium) deluxe versie? of losse vliegtuigen/vliegvelden aan te schaffen die bij de duurdere edities inbegrepen zijn?
Q: Will I be able to upgrade editions?

A: Yes it is possible, but the most cost-efficient way to purchase Microsoft Flight Simulator is to buy the edition you are interested in.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:25
Ik vraag me af hoe de combinatie van handcrafted cities met non-handcrafted airports er uit ziet. Zo zit KSFO in de Premium Deluxe terwijl SF natuurlijk volledig handcrafted erin zit. Ok, die luchthavens liggen natuurlijk een stukje buiten de stad, dus misschien valt het daardoor minder op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:20:
Hoe zit het trouwens met sideloaded content? is het ook mogelijk om buiten de store om zaken te installeren/aan te passen?
geen probleem .. ORBX heeft zijn basic installer ook buiten de store om
eigen programma er voor

het is niet anders dan bij de andere FS X en eerdere versies

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:37:
[...]

geen probleem .. ORBX heeft zijn basic installer ook buiten de store om
eigen programma er voor

het is niet anders dan bij de andere FS X en eerdere versies
Ah, super, hoop dat er ook veel content vanuit de community komt. (bijvoorbeeld een up-to-date EHLE ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:38:
[...]

Ah, super, hoop dat er ook veel content vanuit de community komt. (bijvoorbeeld een up-to-date EHLE ) :)
je kan het ook zelf gaan aanpassen iedereen krijgt de beschikbaarheid over de tools om dingen te gaan aanpassen :-)

Zal nog mooie worden als iemand de bing over weet te zetten naar Google VR , ipv Bing te gebruiken _/-\o_

Zo en laat maar komen die Flightsim
de SSD zijn leeg genoeg O+

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FR7Wf9ZK/ssd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
mvbo schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:35:
[...]

Het antwoord ligt wellicht dichterbij dan je denkt :)

pricewatch: Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition Blauw, Zwart

Ik heb de gok genomen en hem bij Max besteld..
Ben zeer benieuwd of je 'm binnen de 3 werkdagen krijgt.
De voorraad die ze aangeven lijkt mij niet echt nauwkeurig, staat al een tijd op 30 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvbo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:12
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:41:
[...]

Ben zeer benieuwd of je 'm binnen de 3 werkdagen krijgt.
De voorraad die ze aangeven lijkt mij niet echt nauwkeurig, staat al een tijd op 30 stuks.
Ik heb vanochtend een mail gehad, dat hij op de 19e geleverd zou moeten worden. Dat zou dan precies 3 werkdagen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:17
Als nieuw enne ik zit al bij disk 4! Handleiding ook super mooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76kMiFQbMlSD1c86CunUWAoe0gk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dMIDIXanzPYbFlOvXmg1QNXz.png?f=fotoalbum_large

[sarcasme aan] Ik wist trouwens helemaal niet dat er een lampje op mijn DVD Speler zat. Wat knippert deze snel zeg! [sarcasme uit]

[ Voor 52% gewijzigd door appie35 op 17-08-2020 11:51 ]

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:10:
[...]

Nouja alleen de randzaken mag ik al een paar ribben voor gaan reserveren denk ik. Nieuwe Nvidia kaart binnenkort, Honeycomb throttle etc. :*)

De internationale review van IGN kijkt lekker weg:
[YouTube: Microsoft Flight Simulator Review]

Hahahahahahah, ik ga helemaal stuk om die foto die hij vanachter zijn pc heeft gemaakt maar bijgesneden op socials heeft gezet alsof hij echt vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:55:
[...]

Helaas ook op vliegvelden waar zij niet vliegen, en ook in vliegtuigen waar ze niet in vliegen.. de United A380 heb ik al op veel plekken voorbij zien komen :z
Zou daar niet een patch o.i.d. voor komen? Of is het alleen als je geen real-traffic gebruikt?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
cbr600f4i schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Zou daar niet een patch o.i.d. voor komen? Of is het alleen als je geen real-traffic gebruikt?
Hoe werkt dat eigenlijk met het real traffic wanneer een type vliegtuig niet beschikbaar is? Kan me niet voorstellen dat het realistisch is als je bijvoorbeeld een 737 blind vervangt door een random ander vliegtuig.

Nog 20 minuten voordat ik en m'n mede Kiribatianen moeten kunnen downloaden, ben benieuwd :+

Ik weet niet of hij gebruik maakt van delivery optimization, maar voor de zekerheid ook maar even ingeschakeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 11:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvbo
Ik ben ook sinds een klein uurtje ingezetene van de Republiek Kiribati, ik zit er klaar voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:41:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk met het real traffic wanneer een type vliegtuig niet beschikbaar is? Kan me niet voorstellen dat het realistisch is als je bijvoorbeeld een 737 blind vervangt door een random ander vliegtuig.

Nog 20 minuten voordat ik en m'n mede Kiribatianen moeten kunnen downloaden, ben benieuwd :+
Hoe werkt Real Traffic uberhaupt? Vliegen alle vliegtuigen die in real life in de echte wereld vliegen, in-game op dezelfde plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Timbox88 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:47:
[...]

Hoe werkt Real Traffic uberhaupt? Vliegen alle vliegtuigen die in real life in de echte wereld vliegen, in-game op dezelfde plaats?
Dat is idd wel de gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Ik ben benieuwd, vanaf vandaag massa migratie naar Kiribati :Y)

Dus gewoon de locatie van je Windows aanpassen zou voldoende moeten zijn voor het installeren? Of moet je bij aankoop ook reeds in Kiribati wonen? Hoop deze namiddag wat vroeger thuis te zijn, hopelijk lukt het, zou het ook wel wat vroeger willen proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
Matsooh schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:48:
Ik ben benieuwd, vanaf vandaag massa migratie naar Kiribati :Y)

Dus gewoon de locatie van je Windows aanpassen zou voldoende moeten zijn voor het installeren? Of moet je bij aankoop ook reeds in Kiribati wonen? Hoop deze namiddag wat vroeger thuis te zijn, hopelijk lukt het, zou het ook wel wat vroeger willen proberen :*)
Ik heb onder region settings gewoon mijn locatie naar Kiribati gezet. Nog even de Windows store opnieuw gestart en toen zag ik idd dat de release date 12 uur naar voren was geschoven.. dus wie weet werkt het gewoon >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:26:
Achteraf kopen zal zeker mogelijk zijn echter is het dan waarschijnlijk relatief duurder.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:55:
[...]

Ik heb onder region settings gewoon mijn locatie naar Kiribati gezet. Nog even de Windows store opnieuw gestart en toen zag ik idd dat de release date 12 uur naar voren was geschoven.. dus wie weet werkt het gewoon >:)
Betwijfel of dit werkt, vaak zijn je netwerksettings hier belangrijk en ben je genoodzaakt een VPN-verbinding op te zetten. Maar we gaan het over een kleine 4 min wel horen dan!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvbo
haha hij start gewoon hoor :-)

Edit: krijg wel veel errors, dus misschien toch niet helemaal... ;-)

[ Voor 54% gewijzigd door mvbo op 17-08-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Hoe is dit gedaan dan ?

vpn naar een land zetten ?
daarna iets in de store aanpassen of ?

[ Voor 60% gewijzigd door taker1987 op 17-08-2020 12:02 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:10:
[...]

Enthousiaste review inderdaad maar die 'army vet' speelt het spel wel heel 'arcadish'. Hij heeft het op een bepaald moment wel over het gebruiken van een real world manual ergens voor maar ik vraag me af waarvoor dan de meeste apparatuur waar je een handleiding voor nodig hebt, werkt nog niet echt zoals het hoort. Het gaat toch vooral om de graphics. En ja, die zijn mooi. Het is natuurlijk ook revolutionair dat je de hele wereld out of the box krijgt in hoge kwaliteit (wat je dan ook van Bing vindt). Ik heb er in ieder geval zin in om de sim eens te spelen zonder allemaal watermarks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gaat nog niet helemaal goed :P Ik heb geen Game Disc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a49r2SKErCZQtc9uCNGqwpxmAZI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MNEsoEX342lPrhD3ME2p55gW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hij wil wel starten maar niet downloaden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matsooh
Waarschijnlijk gewoon de servers die er al uit gaan omwille van alle downloads van onze mede eiland bewoners :+

Ik verwonder mij al dat hij gewoon start, maar misschien checkt ie nog wel op netwerk etc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xX3Bn3Q1T7eF5oG1SPIYyk2peJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FfuDVbvDYYPlP2BU0h1FDoqC.png?f=fotoalbum_large

Lijkt te werken vanaf het eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Bij mij staat de download inmiddels aan, nog maar 90gb te gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:04:
mag ik vragen hoe dit gedaan is ? wil t ook graag doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
taker1987 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:05:
[...]

mag ik vragen hoe dit gedaan is ? wil t ook graag doen :P
Ik heb zelf tijd en regio op Kiritibati eiland gezet van Windows.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dit werkt niet voor steam , only for shop van ms

dus we wachten nog wel even een paar uurtjes

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:04:
Bij mij ook. Heb jij ook gamepass of heb je gekocht via de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
cracking cloud schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:07:
[...]

Ik heb de gamepass gedaan zodat ik kan kijken of ik genoeg heb aan deze editie of toch voor een deluxe editie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Ik heb zelf tijd en regio op Kiritibati eiland gezet van Windows.
ik heb nu de tijd etc gedaan , nu nog even windows opnieuw opstarten om de store opnieuw op te starten geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
cracking cloud schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:07:
[...]

Blijf een melding krijgen dat een disc vereist is. Ik heb 'm via de store gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appie35
Dennischo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:09:
[...]

Blijf een melding krijgen dat een disc vereist is. Ik heb 'm via de store gekocht.
Ik heb wel een disc voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Dennischo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:09:
[...]

Als het goed is, kan je alleen de gamepass versie nu al spelen. En niet de gekochte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
appie35 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:09:
[...]

Ik heb wel een disc voor je :+
ja een disc heb ik ook wel alleen er staat geen FS2020 op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorank schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:10:
[...]

Als het goed is, kan je alleen de gamepass versie nu al spelen. En niet de gekochte versie.
dus alleen de basis versie van de game dus :*)

kan je straks als je de premium gekocht heb weer alles opnieuw gaan doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie35
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:10:
[...]

ja een disc heb ik ook wel alleen er staat geen FS2020 op :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lly_TIKGlDzDCcf-vkY5uxL2_aA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LOs5TxRYADHFi1CfdNWfEz8d.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matsooh
Op Reddit lees ik dat er toch zijn met Premium Deluxe bij wie het werkt, dus lijkt mij niet alleen voor Gamepass te werken.

Edit:

Blijkbaar een paar keer herstarten, en dan zou het opgelost moeten zijn. Kan zelf momenteel niet testen, nog eerst autoritje van 2h naar huis. Dan maar eens download starten en eerst nog even langs AH, hopelijk duurt dat lang genoeg om alles te downloaden, al betwijfel ik dat de downloadsnelheid stabiel zal zijn :P

[ Voor 57% gewijzigd door Matsooh op 17-08-2020 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvbo
Ik kreeg bij het opstarten een "File System Error (-2015294512)" melding vanuit Windows Store, dit is opgelost als je uit en weer inlogt in de Windows store. dus voor wie dezelfde foutmelding krijgt..

Is een known issue bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben hem nu ook aan het installeren :D heel benieuwd of ik straks kan vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan morgen te lezen bij Microsoft site dat alle geinstaleerde versies van FS2020 ongeldig verklaart worden die gedownload zijn van dat eiland ,omdat er op dat eiland geen versie is verkocht maar wel 10 miljoen downloads zijn geweest :9~

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:22:
En dan morgen te lezen bij Microsoft site dat alle geinstaleerde versies van FS2020 ongeldig verklaart worden die gedownload zijn van dat eiland ,omdat er op dat eiland geen versie is verkocht maar wel 10 miljoen downloads zijn geweest :9~

})
En dan wat, iedereen opnieuw de game laten downloaden? daar hebben ze voornamelijk alleen hunzelf mee :P

Ik krijg hem nog niet aan het installeren helaas :(

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:23:
[...]

En dan wat, iedereen opnieuw de game laten downloaden? daar hebben ze voornamelijk alleen hunzelf mee :P
Nieuwe versie laten kopen , :-) dubble winst
10 miljoen x 120 Euro
ze mogen het van mij als 1% er van storten hoor

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:23:
[...]

Ik krijg hem nog niet aan het installeren helaas :(
Same, blijf de 'insert disk' melding krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vind het raar dat ze geen preload aanbieden? Bedoel vanuit NL maakt het downloaden van 90GB (?) niet zo bar veel uit (50Mbit kun je op de meeste plekken wel krijgen, heb je hem in een uur of 4-5 binnen).

Ik beklaag de liefhebbers die in de VS wonen op een lijntje met een paar Mbit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:25:
Vind het raar dat ze geen preload aanbieden? Bedoel vanuit NL maakt het downloaden van 90GB (?) niet zo bar veel uit (50Mbit kun je op de meeste plekken wel krijgen, heb je hem in een uur of 4-5 binnen).

Ik beklaag de liefhebbers die in de VS wonen op een lijntje met een paar Mbit :D.
ach wat betreft NL zitten we goed maar de meeste landen hebben dat echt niet hoor en vaak nog data bundel

dus die komen er helemaal slecht vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Nieuwe versie laten kopen , :-) dubble winst
10 miljoen x 120 Euro
ze mogen het van mij als 1% er van storten hoor
Je meest trouwe fans zo'n hak zetten lijkt me marketingtechnisch niet de beste keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:27:
[...]

Je meest trouwe fans zo'n hak zetten lijkt me marketingtechnisch niet de beste keuze :)
dat hebben ze al gedaan door de Beta niet open en vrij te geven vooe iedereen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:27:
[...]

ach wat betreft NL zitten we goed maar de meeste landen hebben dat echt niet hoor en vaak nog data bundel

dus die komen er helemaal slecht vanaf
Je hebt helemaal gelijk, zelfs in Duitsland zijn verbindingen buiten de grote steden vaak zeer beperkt (adsl en grote afstand = max een paar Mbit...)
Met 2Mbit ben je >100 uur aan het downloaden, dat is zo'n 4,5 dagen :D... op 500Mbit hier heb je hem <30 minuten binnen als je de lijn voltrek :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 14:35
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

Ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

same :'(

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
Ik heb de disks geïnstalleerd. Moet nu de activatie code invoeren maar krijg dus een foutmelding zit te twijfelen of ik mijn land ga wijzigen of dat ik tot morgen wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjongejonge, wat heeft iedereen een haast. ;) Ik heb 'm via Steam gekocht en kan 'm dus waarschijnlijk morgenavond pas opstarten om te downloaden. Dat wordt dan ergens woensdagavond spelen. Geen probleem, ik ben van plan het spel jaren en jaren te spelen dus dat ene dagje...

Maar goed, ik heb natuurlijk al met de alpha gevlogen... 8) Al heb ik die wel twee weken geleden verwijderd om ook bij mijzelf wat gezonde release spanning op te bouwen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rechtstreeks downloaden via de MS store werkt inderdaad nog niet. Dan krijg je een insert disc melding.

Heb een game pass abo gekocht (1e maand 1 euro) en gelijk geannuleerd. Als je dan MSFS opstart in de MS store gaat 'ie downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 17-08-2020 12:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
tup61 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:33:
Tjongejonge, wat heeft iedereen een haast. ;) Ik heb 'm via Steam gekocht en kan 'm dus waarschijnlijk morgenavond pas opstarten om te downloaden. Dat wordt dan ergens woensdagavond spelen. Geen probleem, ik ben van plan het spel jaren en jaren te spelen dus dat ene dagje...

Maar goed, ik heb natuurlijk al met de alpha gevlogen... 8) Al heb ik die wel twee weken geleden verwijderd om ook bij mijzelf wat gezonde release spanning op te bouwen. :+
Same here! Ook via Steam (al heb ik nog geen alpha of beta gespeeld) maar vind dat dagje wachten ook wel prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tup61 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:33:

lijkt me niet dat daar een verschil in gaat zitten als de MS store kan downloaden hier in NL dan gaat steam ook wel los

lijk me raar dat je dan met steam nog eens 17 uur moet wachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is goed te merken dat de game in trek is in Kiribati. Download snelheden zijn niet heel goed :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:42:
Het is goed te merken dat de game in trek is in Kiribati. Download snelheden zijn niet heel goed :+
ik wil de gezichten van de plaatselijke bevolking nu wel eens zien .. wat is er aan de hand .. waarom is het internet in eens zo traag ..... :D :D :D

alle IT ers op het eiland begrijpen er niets van waarom er in eens zo veel data word weggehaald van uit hun land

>:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:34:
Rechtstreeks downloaden via de MS store werkt inderdaad nog niet. Dan krijg je een insert disc melding.

Heb een game pass abo gekocht (1e maand 1 euro) en gelijk geannuleerd. Als je dan MSFS opstart in de MS store gaat 'ie downloaden.
Incl. Premium Deluxe of alleen de 'Standard'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:34
check Google ook maar is hoe klein dat eilandje is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:34
Dennischo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:46:
[...]

Incl. Premium Deluxe of alleen de 'Standard'?
Standard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zit je nog op het begin? Vooral veel kleine assets op het begin en veel decompressing, daarna komen grotere files en gaat de snelheid omhoog. Momenteel op 87 / 91 GB. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat je bij ziggo niet even 1 dag je snelheid kunt verhogen ... dat zou nu wel even mooi zijn van 100 Mbit naar 1000 Mbit of zo voor een dagje

;)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
hotdog92 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:47:
[...]

Zit je nog op het begin? Vooral veel kleine assets op het begin en veel decompressing, daarna komen grotere files en gaat de snelheid omhoog. Momenteel op 87 / 91 GB. _/-\o_
Wauw, je bent er bijna! Have fun met je eerste vlucht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik ook, maar hij download maar 960MB. Kan vervolgens op spelen drukken maar dan krijg ik uiteraard de melding dat ik te vroeg ben.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kuusj schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:50:
[...]

Ik ook, maar hij download maar 960MB. Kan vervolgens op spelen drukken maar dan krijg ik uiteraard de melding dat ik te vroeg ben.
Balen. Ben ik blij dat ik in Kiribati geboren ben :*)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
Zijn er al 'non-gamepassers' die aan het downloaden zijn? Ik krijg nog steeds de 'insert cd' melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:40:
[...]

lijkt me niet dat daar een verschil in gaat zitten als de MS store kan downloaden hier in NL dan gaat steam ook wel los

lijk me raar dat je dan met steam nog eens 17 uur moet wachten ..
Er zit wel degelijk een verschil in. De store released MSFS afhankelijk van tijdzones (wat Nederland betreft is dat 17 augustus (vandaag) 22:00 UTC), Steam released wereldwijd op een vast tijdstip: 18 augustus 04:00 UTC. Nederlandse store kopers krijgen MSFS dus 6 uur eerder dan Steam kopers.

Zie deze link:

https://www.flightsimulat...-simulator-release-times/

En dat ik veel langer moet wachten, komt doordat ik morgenochtend niet in de buurt van mijn PC ben. Ligt dus niet aan MS of Steam maar aan mijzelf. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door tup61 op 17-08-2020 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 22:18
Ik heb het spel gekocht via Microsoft. Echter zie ik het spel nog niet tussen mijn games staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sparkiezz schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:52:
Zijn er al 'non-gamepassers' die aan het downloaden zijn? Ik krijg nog steeds de 'insert cd' melding :(
Dit klopt. Enige manier om het momenteel te laten downloaden is een gamepass abo á 1 euro aan te schaffen. Anders zul je moeten wachten.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
[...]

wacht maar tot er straks de belasting dienst van Kiribati op de stoep staat we kijrgen nog even over alle jaren tot aan je geboorte nog belasting geld van je ....... :+

oja een vrouw op het eiland zegt dat ze ook nog 4 kinderen van je heeft dus daar ook nog even voor gaan betalen inc vrouw :*)

kijken of je dan nog zo blij bent ( identiteitsfraude) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:51:
[...]

Helaas heeft mijn VPN daar geen servers staan :+
Ach ja dan moet ik morgen maar een hoop geduld hebben. 150GB met 55-60mbit/s gaat zo'n 6 uur duren. Begrijp ook niet waarom er geen pre-load is, want op die manier ontlast je je servers toch ook enorm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Als je zowel gamepass hebt en de Premium Deluxe hebt gekocht ben ik benieuwd welke versie je kan spelen als alles is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tup61 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

Er zit wel degelijk een verschil in. De store released MSFS afhankelijk van tijdzones (wat Nederland betreft is dat 17 augustus (vandaag) 22:00 UTC), Steam released wereldwijd op een vast tijdstip: 18 augustus 04:00 UTC. Nederlandse store kopers krijgen MSFS dus 6 uur eerder dan Steam kopers.

Zie deze link:

En dat ik veel langer moet wachten, komt doordat ik morgenochtend niet in de buurt van mijn PC ben. Ligt dus niet aan MS of Steam maar aan mijzelf. ;)
ja en steam heeft natuurlijk nu net geregeld dat de downlaods niet automatisch opstarten dus je moet zelf toestemming geven om hem te starten anders PC aan laten met steam en dan gaat het vanzelf ...maar dat is er nu niet meer bij .. nu moet je alles zelf handmatig aan zetten
waarom ze dat gedaan hebben bij steam , begrijp ik nog niet

weet niet of je hem kan starten met dl via de mobile app naar je pc :-)

of anders even zo iets als teamviewer er opgooien en dan vanaf je werk even naar je pc thuis geen via mobile en steam aanzetten en alvast laten dl

zo deed ik het ook wel eens als ik niet thuis kon zijn

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparkiezz
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

ja en steam heeft natuurlijk nu net geregeld dat de downlaods niet automatisch opstarten dus je moet zelf toestemming geven om hem te starten anders PC aan laten met steam en dan gaat het vanzelf ...maar dat is er nu niet meer bij .. nu moet je alles zelf handmatig aan zetten
waarom ze dat gedaan hebben bij steam , begrijp ik nog niet
Google Remote Desktop? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
had hem al aangepast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

tup61 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

Zie deze link:

Er staat thans in de store dat hij pas op 18 augustus om 6:00 beschikbaar komt, niet op 18 augustus om 0:00. Dus dan lijkt het mij dat de tijden alsnog gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ff aanzetten in de ochtend voordat je naar je werk ga, zolang niet niet voor 06:00 vertrek lijkt me dat de makkelijkste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo

Misschien is het al beantwoord maar ik begrijp het niet helemaal, als je voor deze optie kiest kan je alleen de standard versie opstarten toch? Of zal hij dan alsnog de premium deluxe versie downloaden aangezien je deze launcher gebruikt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Misschien is het al beantwoord maar ik begrijp het niet helemaal, als je voor deze optie kiest kan je alleen de standard versie opstarten toch? Of zal hij dan alsnog de premium deluxe versie downloaden aangezien je deze launcher gebruikt?
Ik denk dat de game sowieso alles installeert (want de modellen van de premium edities zijn ook te zien als NPC's/andere spelers). Afhankelijk van wat je gekocht hebt unlockt hij items.

Ik heb het iig ook geprobeerd, in het ergste geval moet ik morgen opnieuw downloaden. vandaag kan ik er dan iig een paar uurtjes mee spenderen met wat geluk :)

Overigens schijnt MS de truuk niet erg te vinden, maar ze hebben liever niet dat er over gesproken wordt:
https://www.reddit.com/r/...t_simulator_announcement/

edit: Ik zie het hier nog niet staan, maar de installer raad ook aan om de engels (us) taalpakket te installeren op je systeem :) Denk dat de meesten die nog niet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat de game sowieso alles installeert (want de modellen van de premium edities zijn ook te zien als NPC's/andere spelers). Afhankelijk van wat je gekocht hebt unlockt hij items.

Ik heb het iig ook geprobeerd, in het ergste geval moet ik morgen opnieuw downloaden. vandaag kan ik er dan iig een paar uurtjes mee spenderen met wat geluk :)

Overigens schijnt MS de truuk niet erg te vinden, maar ze hebben liever niet dat er over gesproken wordt:
https://www.reddit.com/r/...t_simulator_announcement/

edit: Ik zie het hier nog niet staan, maar de installer raad ook aan om de engels (us) taalpakket te installeren op je systeem :) Denk dat de meesten die nog niet hebben.
wat een stel slappelingen zijn het geworden bij MS ...
eerst die geheimhouding bij de Alpha en Beta die overal genegeert werd en nu Dit weer .. ach we weten het maar we doen niets

maar als er straks een Reloaded versie online staat voordat de VS hem kunt dl , dan staan ze op hun achterste poten ..

nee daar vraag je dan zelf om om op deze manier alles maar toe te staan , heb het wel vaker met dat soort versies , de org versie is nog niet eens uit maar je kunt wel de warez versie dl met crack ...
en dan maar klagen dat je te weinig inkomsten krijgt ....
niet gek als je zo zwak beleid heb die alles maar goed vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze wel zouden optreden zou het ook niet goed zijn. Ik vind het prima zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Vanavond maar even over Kiribati vliegen. Nu woon ik hier en ik weet niet eens hoe het eruit ziet.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ach, en wat voor pijn hebben ze er van. De gelekte alpha/beta footage heeft de hype alleen maar aangewakkerd. Teveel footage zou niet goed zijn, want dan heeft iedereen alles gezien. Te weinig en je bouwt geen hype op. zou me niets verbazen als ze het zo geplanned hebben.

Wat downloaden betreft zou me ook niets verbazen als ze het zo geplanned hebben, De enthousiastelingen krijgen een vroege download, en als de servers in brand vliegen kunnen ze niet klagen. Ondertussen kunnen ze langzaamaan monitoren en bijschalen als het nodig is :)
Daanieyel schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:48:
Vanavond maar even over Kiribati vliegen. Nu woon ik hier en ik weet niet eens hoe het eruit ziet.
Het zou fantastisch zijn als ze tot de echte releasedatum enkel dat vliegveld selecteerbaar zouden maken :P

[ Voor 23% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Steam aankoop dus moet nog even geduld hebben. Geeft tijd wat reviews te lezen en mijn zojuist binnengekomen pedalen te installeren

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
Yes, download is gestart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gamepass of aankoop?

Zit even de download te monitoren, ik wist dat mijn 6600k niet meer tot de snelste processors behoord, maar het lijkt er op dat het bij het downloaden al de bottleneck is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:56

SomerenV

It's something!

Denk je 'yes, ik kan preloaden!' haalt ie nog geen 1GB binnen :') Snel internet of niet, met preloaden verspreid je de load behoorlijk en heb je niet opeens een flinke piek op launch day.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Installer nokt ermee na 88gb te hebben gedownload :'( Probeer hem nu verder te laten gaan maar veel zin heeft ie nog niet helaas.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:03:
[...]

Gamepass of aankoop?

Zit even de download te monitoren, ik wist dat mijn 6600k niet meer tot de snelste processors behoord, maar het lijkt er op dat het bij het downloaden al de bottleneck is :+
Ik heb hem weken geleden gepreorderd. Download wilde net niets starten, dus toen maar de gamepass aangeschaft voor 1,-. Vervolgens startte de download ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ben nu bezig met m’n eerste test vlucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Cekstuffertz schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:56:
Als je zowel gamepass hebt en de Premium Deluxe hebt gekocht ben ik benieuwd welke versie je kan spelen als alles is geïnstalleerd.
Download is klaar, het is de standaard versie. Dus ik denk vanavond de-installeren, gamepass opzeggen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:46
taker1987 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:10:
Ben nu bezig met m’n eerste test vlucht
Ik ben heel benieuwd hoe tropisch zeewater eruit ziet... viel in de alpha/beta beetje tegen namelijk. Kun je dat checken? :) Bv. Maledives, Bahama's, Seychelles.. etc.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Pagina: 1 ... 23 ... 342 Laatste

Let op:
Cockpit build topic: Flightsimulator: Home cockpit Vragen en Show

Zero Tolerance: Screenshot dumps (definitie: foto's voor het showen zelf, dus zonder discussiewaarde) moeten in het specifieke topic hiervoor: [Flightsim] Screenshots collage

Voor discussie over real-life luchtvaart: Vliegen, Techniek en achtergrond

Hier graag focussen op FS2020! Algemeen Flight Simulator Topic: Flight Simulator - Deel 85

Wil je leren vliegen of navigeren? Kom naar (Flight Sim) Vraag & Uitleg over vlieg & navigatie principes voor al je vragen!

FS2020 Tweakers Aviation Discord: https://discord.gg/vVzp3nc