Ik zou de enorme hoge scores van reviews wel met een korrel zout nemen. Vergeet niet dat dat vooral van game sites komt, en ik betwijlfel of het gros van de review sites ervaren simmers onder hun medewerkers heeft. Die scores geven vooral aan dat voor de minder serieuze simmer, dit een absoluut top-product is. Ik reken me overigens ook tot de minder serieuze simmer, al ga ik deze keer toch wel wat dieper in de technische kant van aviation gooien. Zeker navigatie en zo, is iets waar ik eigenlijk alleen maar de absolute basis van ken.
Voor non-simmers primeert het visuele en daarvan weten we al een tijdje hoe fenomenaal het is. Ik vermoed ook dat we heel wat reviews in mainstream press gaan zien die ook weer op dat aspect gaan focussen. De echte simmers zoeken best reviews van gespecializeerde websites, en ik vermoed ook dat die reviews niet eens opgenomen worden door bvb Metacritic.
Voor non-simmers primeert het visuele en daarvan weten we al een tijdje hoe fenomenaal het is. Ik vermoed ook dat we heel wat reviews in mainstream press gaan zien die ook weer op dat aspect gaan focussen. De echte simmers zoeken best reviews van gespecializeerde websites, en ik vermoed ook dat die reviews niet eens opgenomen worden door bvb Metacritic.