Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

cracking cloud schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:27:
Er wordt trouwens beweerd dat als je je tijdzone op Kiritimati zet je de game morgenmiddag al kan downloaden.
Ach we wachten al sinds 2006 op een nieuwe versie, dus die paar uur kan er ook nog wel bij.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ach, what the heck... Heb net de Premium Deluxe bundle gekocht op Steam. Wat kan het ook schelen dat ik het meeste extra spul zelden zal gebruiken: ik wil gewoon niets missen van de eerste MS flight sim sinds 2006. Ik weet zeker dat het mij zou gaan irriteren als ik een goedkopere versie zou kopen... voelt dan toch niet compleet. En nu maar wachten op de release en de C172 met steam gauges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
tup61 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:16:
Ach, what the heck... Heb net de Premium Deluxe bundle gekocht op Steam. Wat kan het ook schelen dat ik het meeste extra spul zelden zal gebruiken: ik wil gewoon niets missen van de eerste MS flight sim sinds 2006. Ik weet zeker dat het mij zou gaan irriteren als ik een goedkopere versie zou kopen... voelt dan toch niet compleet. En nu maar wachten op de release en de C172 met steam gauges.
Als je binnen 2 uur speeltijd zit, kun je nog refunden en een lage versie nemen.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
WeHoDo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:19:
[...]

Als je binnen 2 uur speeltijd zit, kun je nog refunden en een lage versie nemen.
Als je niet van tevoren de keuze kan maken welke versie je wilt, dan heb je aan 2 uur zeker ook niet genoeg om te weten of de eigenschappen van een van de extra vliegtuigen of vliegvelden voldoende zijn voor een premium aanschaf.

m.i. bied enkel de dreamliner al meer gameplay dan menig regulier ander spel.

Mocht je moeite hebben een keuze te maken, zou ik lekker de gamepass versie proberen voor die paar euro. dan kan je later altijd nog besluiten wat je precies wil.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
Magic schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:36:
[...]

Als je niet van tevoren de keuze kan maken welke versie je wilt, dan heb je aan 2 uur zeker ook niet genoeg om te weten of de eigenschappen van een van de extra vliegtuigen of vliegvelden voldoende zijn voor een premium aanschaf.

m.i. bied enkel de dreamliner al meer gameplay dan menig regulier ander spel.

Mocht je moeite hebben een keuze te maken, zou ik lekker de gamepass versie proberen voor die paar euro. dan kan je later altijd nog besluiten wat je precies wil.
Mijn quote op TUP61 ging over dat hij al het spel heeft gekocht.
Stel dat hij zich toch vergist dan kan hij nog downgraden. (of upgraden indien hij een lagere versie zou hebben)

Voor de twijfelaars / nieuwkomers zou ik ook eerst GamePass nemen of FS2020 uberhaupt wel bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:40
Ik heb net m'n laatste vlucht gemaakt van de beta, morgen heb ik er toch geen tijd meer voor. Vlucht van was Tenerife naar Schiphol. Onderweg lekker zonnig weer gehad, maar vanaf Noord-Frankrijk werd het toch wat dreigender. Boven België en zuidelijk Nederland zat ik gewoon in de donkergrijze wolken.

Nu even de beta van m'n laptop af gooien, zodat ik genoeg plek heb voor de release build :P

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here. Rondje Rotterdam - Lelystad via IJmuiden. Nu verwijderen en hopen dat morgen de controller settings over genomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:47
Ik denk dat ik ook maar de Premium Deluxe versie ga nemen, wilde toch al de Deluxe versie hebben vanwege Schiphol en de 172 zonder G1000 cockpit.

Maar ik wil graag de 787 vliegen, eerst maar eens beginnen met de 172 of de Diamond DA40, dan naar de TBM, dan gaan spelen met een kleine twin en daarna naar de 787 :)

En als ik die 787 niks aan vind dan wachten we gewoon op de PMDG 737 :P

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 16-08-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:59
cracking cloud schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:05:
Same here. Rondje Rotterdam - Lelystad via IJmuiden. Nu verwijderen en hopen dat morgen de controller settings over genomen zijn.
Is Lelystad al 2700m of nog steeds klein?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd niet gemeten, maar ik verwacht dat het nog de korte baan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Baan wordt neergelegd op basis van Bingmaps toch? Op Bingmaps is ie nog altijd 1250 meter

Op Google Maps is ie wel 2700, had MS niet gewoon Google Maps kunnen gebruiken? Is meer uptodate :P

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 16-08-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:31
Wat gaan jullie morgen doen, de dag voor de grote release om jezelf op te hypen?

En wat gaan jullie voor het eerst doen in flight simulator wanneer alles en wel is ingesteld?

Ik zelf ben bezig met een VFR route uit te stippelen voor dinsdag! Dit is vanaf het lokale vliegveld hier, EHSE, Ben zelf ook erg benieuwd naar de Efteling van bovenaf, ik snap dat er vast autogen gaat staan, maar ik ben benieuwd hoe de algehele feel is daar.

Mij lijkt een pretparken tour door Nederland ook erg vet!

[ Voor 6% gewijzigd door flugelisoke op 16-08-2020 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
@flugelisoke Morgen? Dan ben ik aan het werk, en dinsdag ook. Dinsdagavond en alle avonden daarna.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
RobinNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:01:
Ik heb net m'n laatste vlucht gemaakt van de beta, morgen heb ik er toch geen tijd meer voor. Vlucht van was Tenerife naar Schiphol. Onderweg lekker zonnig weer gehad, maar vanaf Noord-Frankrijk werd het toch wat dreigender. Boven België en zuidelijk Nederland zat ik gewoon in de donkergrijze wolken.

Nu even de beta van m'n laptop af gooien, zodat ik genoeg plek heb voor de release build :P
Precies het weer zoals het is! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:16:
Wat gaan jullie morgen doen, de dag voor de grote release om jezelf op te hypen?

En wat gaan jullie voor het eerst doen in flight simulator wanneer alles en wel is ingesteld?

Ik zelf ben bezig met een VFR route uit te stippelen voor dinsdag! Dit is vanaf het lokale vliegveld hier, EHSE, Ben zelf ook erg benieuwd naar de Efteling van bovenaf, ik snap dat er vast autogen gaat staan, maar ik ben benieuwd hoe de algehele feel is daar.

Haha nice!

Voor mij is het morgen en dinsdag vooral werken, en woensdag ook. Hoop eigenlijk vooral dinsdagavond en anders vanaf woensdagavond te kunnen gaan spelen! Eerste vlucht zal gewoon lekker easy boven NL zijn, beetje checken hoe alles er uit ziet. Waarschijnlijk vanuit een Cessna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
Dinsdag speciaal geruild met mijn vrije maandag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:16:

M'n huis aan kant maken zodat ik de rest van de week kan vliegen. Heb speciaal hiervoor een week vrij genomen :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Heeft Rotterdam eigenlijk wel hoge flats als autogen waar het een beetje hoort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
London schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:26:
[...]

M'n huis aan kant maken zodat ik de rest van de week kan vliegen. Heb speciaal hiervoor een week vrij genomen :p
Heerlijk, ik begrijp je helemaal! _/-\o_ Ik ga morgen de gamekamer een extra poetsbeurt geven, gewoon omdat het dan extra fris is :9

De nieuwe flight stick staat ook al klaar!

[ Voor 19% gewijzigd door flugelisoke op 16-08-2020 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Paar vraagjes voor de mensen die al kunnen vliegen momenteel, naar aanleiding van wat youtube filmpjes die ik gezien heb.
  1. Ik zie veel mensen vooral veel op LNAV vliegen, maar hoogte en snelheid vaak handmatig doen (bij approaches bijvoorbeeld), functioneert RNAV niet of is dit een bewuste keus van die persoon?
  2. Zijn echt alle vliegtuigen volledig functioneel? Werken alle knopjes, en de FMC zoals het hoort? Ik verwacht geen PMDG kwaliteit van de default toestellen maar het ziet er allemaal redelijk compleet uit
  3. Als men in een airliner (heb het gezien bij de A320, 747 en 787 so far) aan de heading knop draait, dan maakt het toestel de bocht, maar schommelt het heel erg, alsof het toestel twijfelt over de bank angle die het nemen moet in de bocht. Ervaren jullie dat ook? Ik neem aan dat dat nog gefixed gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 16-08-2020 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ik zag een aantal dagen terug iemand hier posten over het aanschaffen van deluxe voor de prijs van de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Chrisuu01 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:36:
Ik zag een aantal dagen terug iemand hier posten over het aanschaffen van deluxe voor de prijs van de standaard?
Dat zal wel via een Game Key website zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:34
FastFred schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:34:
Paar vraagjes voor de mensen die al kunnen vliegen momenteel, naar aanleiding van wat youtube filmpjes die ik gezien heb.
  1. Ik zie veel mensen vooral veel op LNAV vliegen, maar hoogte en snelheid vaak handmatig doen (bij approaches bijvoorbeeld), functioneert RNAV niet of is dit een bewuste keus van die persoon?
  2. Zijn echt alle vliegtuigen volledig functioneel? Werken alle knopjes, en de FMC zoals het hoort? Ik verwacht geen PMDG kwaliteit van de default toestellen maar het ziet er allemaal redelijk compleet uit
  3. Als men in een airliner (heb het gezien bij de A320, 747 en 787 so far) aan de heading knop draait, dan maakt het toestel de bocht, maar schommelt het heel erg, alsof het toestel twijfelt over de bank angle die het nemen moet in de bocht. Ervaren jullie dat ook? Ik neem aan dat dat nog gefixed gaat worden.
Het zijn lastige vragen die je stelt, omdat het per toestel verschillend kan zijn,

1: De autopilot is per toestel erg verschillend, bij sommige toestellen werken die autopilot helemaal goed en bij sommige juist helemaal niet goed, wat ik weet zijn ze daar mee bezig om dat beter te krijgen. (bijvoorbeeld Autopilot die zijn weg niet volgt en vrolijk een 360 graden rondje draait)

2: Toestellen zijn wisselend, het is zeker beter dan default dat we kennen van FSX en x-plane, maar het blijft toch wel redelijk ver weg nog van PMDG. bij de airbus werkt de FMC goed, maar wat mij nog bijvoorbeeld nog niet is gelukt een holding te programmeren. (ook dit kan ge-update worden!)

3: dit heeft meer de autopilot te maken, en zover ik weet zijn bepaalde bugs daarvan al opgelost, we moeten het zien op de 18e.

Ik ben zelf zeer enthousiast over de simulator mijn frame rates zijn redelijk tot goed te noemen.
mijn monitor: 3440X1440
CPU: 8700K
GPU: 1080
RAM: 32GB 3600
NVME: 1TB

mijn settings staan ergens tussen High en ultra in en ik krijg in en rond Nederland ongeveer tussen de 30 en 45 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ben erg benieuwd hoe het hier gaat draaien

i7-9700K
16GB
RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:48:
[...]

Het zijn lastige vragen die je stelt, omdat het per toestel verschillend kan zijn,

1: De autopilot is per toestel erg verschillend, bij sommige toestellen werken die autopilot helemaal goed en bij sommige juist helemaal niet goed, wat ik weet zijn ze daar mee bezig om dat beter te krijgen. (bijvoorbeeld Autopilot die zijn weg niet volgt en vrolijk een 360 graden rondje draait)

2: Toestellen zijn wisselend, het is zeker beter dan default dat we kennen van FSX en x-plane, maar het blijft toch wel redelijk ver weg nog van PMDG. bij de airbus werkt de FMC goed, maar wat mij nog niet is gelukt een holding te programmeren. (ook dit kan ge-update worden!)

3: dit heeft meer de autopilot te maken, en zover ik weet zijn bepaalde bugs daarvan al opgelost, we moeten het zien op de 18e.

Ik ben zelf zeer enthousiast over de simulator mijn frame rates zijn redelijk tot goed te noemen.
mijn monitor: 3440X1440
CPU: 8700K
GPU: 1080
RAM: 32GB 3600

mijn settings staan ergens tussen High en ultra in en ik krijg in en rond Nederland ongeveer tussen de 30 en 45 fps.
En als je op een wat drukker veld bent zoals London? Of zelfs New York? Is de fps dan nog acceptabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
FastFred schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:50:
Ben erg benieuwd hoe het hier gaat draaien

i7-9700K
16GB
RTX2070 Super
Mijn advies: overweeg upgrade van je ram, toen ik begon met 16GB zag je dat de memory telkens rond de 14GB zat. Maar na dat ik de 32GB had gekocht, begon die veel meer te eten van mijn ram.
Zelf het gevoel dat het daardoor soepeler ging lopen.

Nu zit ik bijvoorbeeld boven een middelgrote stad in Nederland al snel rond de 16 a 20GB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
We gaan het zien, deze pc heb ik in december vorig jaar gebouwd en tot die tijd draaide ik iedere game nog met 8GB zonder issue's :) En een upgrade is uiteraard zo gebeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:50:
[...]

En als je op een wat drukker veld bent zoals London? Of zelfs New York? Is de fps dan nog acceptabel?
Dat weet ik niet, ben zelf actief geweest rond tussen Assen en Bergen, en mijn FPS zat rond de 40, wanneer het donker werd en de straat verlichting ging aan zakte het naar rond de 30 a 35 FPS.

Je kan in MSFS de render resolutie naar beneden zetten, daardoor krijg je een fps boost.

*edit laatst nog een vlucht gevlogen van Groningen naar Innsbruck met een A320 en zat zeker de grootste tijd rond de 35 a 40 fps met realtraffic aan

[ Voor 12% gewijzigd door Microburst op 16-08-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:56:
[...]

Dat weet ik niet, ben zelf actief geweest rond tussen Assen en Bergen, en mijn FPS zat rond de 40, wanneer het donker werd en de straat verlichting ging aan zakte het naar rond de 30 a 35 FPS.

Je kan in MSFS de render resolutie naar beneden zetten, daardoor krijg je een fps boost.

*edit laatst nog een vlucht gevlogen van Groningen naar Innsbruck met een A320 en zat zeker de grootste tijd rond de 35 a 40 fps met realtraffic aan
Dat is gewoon keurig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
Het is nu echt afwachten op de final release, want ik zie momenteel filmpjes op het internet van mensen die veel betere hardware hebben dan mij, maar toch niet boven de 30 FPS uitkomen.

Zelf heb ik vandaag mijn computer geformatteerd in afwachten op de release van Dinsdag.
Heb alles van Prepar3D van mijn pc verwijderd om volop naar MSFS te kunnen gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hooibergje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 12:45
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:03:
[...]

Het is nu echt afwachten op de final release, want ik zie momenteel filmpjes op het internet van mensen die veel betere hardware hebben dan mij, maar toch niet boven de 30 FPS uitkomen.

Zelf heb ik vandaag mijn computer geformatteerd in afwachten op de release van Dinsdag.
Heb alles van Prepar3D van mijn pc verwijderd om volop naar MSFS te kunnen gaan :)
Scheelt ook heel erg op welke resolutie ze spelen. Op 4K vergt het nou eenmaal een hoop meer rekenwerk dan op lagere resoluties, en terwijl het mooi, mooier, mooist is, is het op 2560 x 1440 oid ook nog steeds heel behoorlijk genieten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassebassie
  • Laatst online: 16:57
FS2020 gebruikt toch Bing Maps? Die info is behoorlijk gedateerd. Ik keek naar mijn huis dat er sinds 2016 staat, maar helaas. Jammer... Had er graag over heen gevlogen met FS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
hooibergje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

Scheelt ook heel erg op welke resolutie ze spelen. Op 4K vergt het nou eenmaal een hoop meer rekenwerk dan op lagere resoluties, en terwijl het mooi, mooier, mooist is, is het op 2560 x 1440 oid ook nog steeds heel behoorlijk genieten. :*)
Normaal staat ie hier op 3440x1440, maar 2560x1080 is ook prima te doen en dat al een stuk minder taxing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
Hassebassie schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:10:
FS2020 gebruikt toch Bing Maps? Die info is behoorlijk gedateerd. Ik keek naar mijn huis dat er sinds 2016 staat, maar helaas. Jammer... Had er graag over heen gevlogen met FS.
Misschien ga je jou huis niet zien, maar je gaat veel andere mooie dingen wel zien :)

Verwacht niet dat alle huizen precies het zelfde eruit zien in het 3D dan in het echt, ik vloog boven een stad in Nederland en de gebouwen stonden allemaal goed, de vorm ook. maar je zag dat het gemaakt is, verwacht dus niet als je een huis met een zwembad hebt dat het precies 100% overheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:13:
[...]

Misschien ga je jou huis niet zien, maar je gaat veel andere mooie dingen wel zien :)

Verwcht niet dat alle huizen precies het zelfde eruit zien in het 3D, ik vloog boven een stad in Nederland en de geheugen stonden allemaal goed, de vorm ook. maar je zag dat het gemaakt is, verwacht dus niet als je een huis met een zwembad hebt dat het precies 100% overheen komt.
Neuh... Maar volgens mij wordt de data ook ge-update in de loop der tijd met nieuwe satellietbeelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microburst
flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:14:
[...]

Neuh... Maar volgens mij wordt de data ook ge-update in de loop der tijd met nieuwe satellietbeelden.
Klopt, maar geloof mij, wat wij gewend zijn van ORBX en default is dit toch echt het wow effect.
Elke keer wanneer je gaat vliegen denk je wauw.

Het is jammer dat ik geen beelden van kan laten zien vanwege de NDA

[ Voor 47% gewijzigd door Microburst op 16-08-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Intel Core i9-9880H (8 cores)
Werkgeheugen 32GB (2x16)
Totale opslagcapaciteit 2512 GB (2000 HDD, 512 SSD)
Videokaart: NVIDIA GeForce RTX 2080 Super
Videokaartgeheugen: 8192 MB

Ben ook benieuwd met deze laptop! Kan niet wachten iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
Timbox88 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:19:
Intel Core i9-9880H (8 cores)
Werkgeheugen 32GB (2x16)
Totale opslagcapaciteit 2512 GB (2000 HDD, 512 SSD)
Videokaart: NVIDIA GeForce RTX 2080 Super
Videokaartgeheugen: 8192 MB

Ben ook benieuwd met deze laptop! Kan niet wachten iig!
Denk wel dat je ver gaat komen met de specs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassebassie
  • Laatst online: 16:57
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:13:
[...]

Verwacht niet dat alle huizen precies het zelfde eruit zien in het 3D dan in het echt, ik vloog boven een stad in Nederland en de gebouwen stonden allemaal goed, de vorm ook. maar je zag dat het gemaakt is, verwacht dus niet als je een huis met een zwembad hebt dat het precies 100% overheen komt.
Een zwembad heb ik niet, maar ik wacht de update wel af. En ja, blijkbaar worden onze verwachtingen al iets te hoog. WOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hooibergje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 12:45
Hassebassie schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:21:
[...]
Een zwembad heb ik niet, maar ik wacht de update wel af. En ja, blijkbaar worden onze verwachtingen al iets te hoog. WOW!
Toen ik de olifanten en flamingo's zag in https://www.youtube.com/watch?v=Y6MnYX6OJvM leken de verwachtingen weer juist niet hoog genoeg. 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:20:
[...]

Denk wel dat je ver gaat komen met de specs :)
Hope so! Aan de andere kant hoor ik best veel verhalen van krachtige systemen met 30fps en ik vind 30fps zo matig klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
hooibergje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:23:
[...]

Toen ik de olifanten en flamingo's zag in https://www.youtube.com/watch?v=Y6MnYX6OJvM leken de verwachtingen weer juist niet hoog genoeg. 8) _/-\o_
Jaaaa vet he! Vraag me af of ze op willekeurige plekken staan (en of er ook andere dieren te vinden zijn) of dat ze altijd op een 'vaste spot' staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
Timbox88 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:28:
[...]

Jaaaa vet he! Vraag me af of ze op willekeurige plekken staan (en of er ook andere dieren te vinden zijn) of dat ze altijd op een 'vaste spot' staan.
Heb ze nog niet gevonden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Niet zo gek toch :P
Microburst schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:56:
[...]

Dat weet ik niet, ben zelf actief geweest rond tussen Assen en Bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walk Simulator:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:26
Iemand idee waar de Honeycomb yoke in stock is zonder absurde prijs te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 14:35

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flugelisoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenpols
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:30
lapino schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:43:
Conrad 255 euro en geeft aan op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkO1996
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-11-2021
Weet iemand of je FS2020 al can pre-downloaden en vanaf waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:40
MarkO1996 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:16:
Weet iemand of je FS2020 al can pre-downloaden en vanaf waar?
De game zelf is niet te pre-loaden.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkO1996
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-11-2021
RobinNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:18:
[...]

De game zelf is niet te pre-loaden.
Oke, krijg je een mail als je kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
Timbox88 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:28:
[...]

Er zijn meerdere dieren, maar ze zijn maar op beperkte plekken te vinden (op vaste spots lopen ze rond). Je kunt deze locaties marken in de world door bij locaties te zoeken naar 'fauna'. Check dit filmpje voor wat toffe voorbeelden.

YouTube: Microsoft Flight Simulator 2020 - ANIMALS and Wildlife

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Ik ben zelf ook erg benieuwd of m’n pc het aankan :

Full HD 60hz scherm
Ryzen 5 2600x
Ssd 1tb
Msi 2060 gpu
2x 8gb (16gb) 3400 mhz

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
taker1987 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:23:
Ik ben zelf ook erg benieuwd of m’n pc het aankan :

Full HD 60hz scherm
Ryzen 5 2600x
Ssd 1tb
Msi 2060 gpu
2x 8gb (16gb) 3400 mhz
lijkt me geen probleem, medium tot high settings zouden prima haalbaar moeten zijn op full HD.

Ikzelf moet het doen met een 1060 en een i5-6600k, ik hoop op medium te kunnen spelen. Ik wacht nog even op de nieuwe ryzen processors en de nieuwe generatie nvidia kaarten voordat ik ga upgraden:)

[ Voor 22% gewijzigd door Magic op 16-08-2020 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:26:
[...]

check WC papier ..... genoeg voorraad
check Eten ............... genoeg voorraad
check Drinken............genoeg voorrraad
check koffie ............ genoeg voorraad

oke alles binnen dus kan wel even een week vooruit :D

laat maar komen die flightsim

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
ravw schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:33:
[...]

check WC papier ..... genoeg voorraad
check Eten ............... genoeg voorraad
check Drinken............genoeg voorrraad
check koffie ............ genoeg voorraad

oke alles binnen dus kan wel even een week vooruit :D

laat maar komen die flightsim
Je vergeet the shitbucket ;)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkO1996 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:20:
[...]

Oke, krijg je een mail als je kan downloaden?
gaat vaak vanzelf
daarom is die bij ms al kleinbeetje prelaoded voor 20 mb
en bij steam krijg je al de melding van je kunt hem downloaden

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuckStar schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:34:
[...]

Je vergeet the shitbucket ;)
ach even snel heen en weer rennen kan nog wel .... zit ook vlak bij het raam dus des noods :D
vogels schijten daar ook
... en moet toch ook af en toe eens een luchtje scheppen .... voor fresh air ..
steek me kop wel even een paar sec uit het raam 8)

we komen de dag wel door of week

en als ik nog wat vergeten ben gaat dat gewoon online bestelt worden 8)
Oja kwijlbakje of doek je niet vergeten .... :9~ :9~ :9~

:9~
B787 in 4K
YouTube: Flight Simulator 2020 - 787-10 Max Settings 4K Developer Performance...

>:)

YouTube: Landing in Disney World! Magic Kingdom, Epcot, and More! - New Fligh...

[ Voor 43% gewijzigd door ravw op 16-08-2020 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Wat is nou een leuke bezienswaardigheid om overheen te vliegen in Nederland? Mij lijken die luxe villawijken in Zeeland wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:46:
Wat is nou een leuke bezienswaardigheid om overheen te vliegen in Nederland? Mij lijken die luxe villawijken in Zeeland wel leuk :)
Buiten mijn woonplaats om ben ik zelf wel benieuwd wat ze van de oosterscheldekering gemaakt hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
flugelisoke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:46:
Efteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 16:35

Saven

Administrator

lapino schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:43:
maartenpols schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:06:
[...]

Conrad 255 euro en geeft aan op voorraad.
Heb 'm daar net besteld. Tegen beter weten in, want ik heb niet zo'n vertrouwen in die toko. Maar goed, heb er laatst ook pluggen besteld die zijn aangekomen :P Dit op rekening besteld, dus als ze er een zooitje van maken wat betreft levering hoef ik iig niet achter t geld aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 15:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ravw schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:38:
[...]

ach even snel heen en weer rennen kan nog wel .... zit ook vlak bij het raam dus des noods :D
vogels schijten daar ook
... en moet toch ook af en toe eens een luchtje scheppen .... voor fresh air ..
steek me kop wel even een paar sec uit het raam 8)

we komen de dag wel door of week

en als ik nog wat vergeten ben gaat dat gewoon online bestelt worden 8)
Oja kwijlbakje of doek je niet vergeten .... :9~ :9~ :9~

:9~
B787 in 4K
YouTube: Flight Simulator 2020 - 787-10 Max Settings 4K Developer Performance...

>:)

YouTube: Landing in Disney World! Magic Kingdom, Epcot, and More! - New Fligh...
In de 787 video is te zien dat 4K ultra toch meer iets is voor de nieuwe RTX3090 GPU (of hoe ze hem uiteindelijk ook gaan noemen) :+ Haalt mij wel een beetje uit mijn droom dat mijn GTX1080 dit spel nog een beetje redelijk gaat draaien op 1440P en high-ish settings.

Maar het valt me wel op dat ook zeker zijn CPU een aardige bottleneck is, vooral als er meer zaken op de grond moeten worden gerenderd bij de final approach.

Ik heb bij de MediaMarkt Maastricht staan twijfelen om de Logitech Yoke mee te nemen (ik meen 129€), maar uiteindelijk toch maar besloten te kijken hoe het spel bevalt voordat ik dat ga doen. Ze hadden er nog iets van 7 exemplaren staan iig.

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 16-08-2020 23:11 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:00
Heeft iemand misschien ervaring met deze yoke?
https://www.opencockpits....ro-p-462.html?cPath=86_59

Aardig prijskaartje, maar ziet er wel mooi uit.
Vraag natuurlijk alleen hoe deze aanvoelt en presteert.

Iemand nog suggesties voor andere yokes?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Release tijden zijn bekend: https://www.flightsimulat...-simulator-release-times/

Als je via de store hebt besteld kan je vannacht om 12 uur downloaden. Via steam kun je morgenochtend vanaf 6 uur downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Craftop schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:21:
[...]

Er zijn meerdere dieren, maar ze zijn maar op beperkte plekken te vinden (op vaste spots lopen ze rond). Je kunt deze locaties marken in de world door bij locaties te zoeken naar 'fauna'. Check dit filmpje voor wat toffe voorbeelden.

YouTube: Microsoft Flight Simulator 2020 - ANIMALS and Wildlife
Wauw, heel vet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
cracking cloud schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 07:11:
Release tijden zijn bekend: https://www.flightsimulat...-simulator-release-times/

Als je via de store hebt besteld kan je vannacht om 12 uur downloaden. Via steam kun je morgenochtend vanaf 6 uur downloaden.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:12
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als je je timezone verandert naar Kiribati.. waarschijnlijk is de content nog niet beschikbaar op de CDN's in Europa dus ik denk nog niks.. ik ga het toch stiekem even proberen straks ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:28:
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als je je timezone verandert naar Kiribati.. waarschijnlijk is de content nog niet beschikbaar op de CDN's in Europa dus ik denk nog niks.. ik ga het toch stiekem even proberen straks ;-)
Ik zat ook al te rekenen hoe laat dat hier zou zijn :)

Edit: als je reddit kan geloven, dan moet het werken:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/btzhbt9lwhh51.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=876bf7b1d15b1897918c17a344f02aa3fc2b9f93
https://www.reddit.com/r/...hello_fellow_kiribatians/

[ Voor 27% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOM92
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Heb dit twee jaar geleden met de Forza Horizon 4 release via de Microsoft Store ook geprobeerd, maar helaas geen resultaat... Ik las toen dat je echt een VPN nodig had om dat in bepaalde gevallen te laten werken.

Maar wie niet waagt, wie niet wint :P

[ Voor 3% gewijzigd door JOM92 op 17-08-2020 08:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
smok84 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:27:
Heeft iemand misschien ervaring met deze yoke?
https://www.opencockpits....ro-p-462.html?cPath=86_59

Aardig prijskaartje, maar ziet er wel mooi uit.
Vraag natuurlijk alleen hoe deze aanvoelt en presteert.

Iemand nog suggesties voor andere yokes?
Ik zou zelf kijken naar de Honeycomb yoke. Lees en zie er veel positieve reviews en verhalen over!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvbo
JOM92 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:32:
[...]

Heb dit twee jaar geleden met de Forza Horizon 4 release via de Microsoft Store ook geprobeerd, maar helaas geen resultaat... Ik las toen dat je echt een VPN nodig had om dat in bepaalde gevallen te laten werken.

Maar wie niet waagt, wie niet wint :P
Ik denk dat als ik een VPN opzet naar Kiribati dat jullie hem alsnog sneller binnen hebben dan ik via de VPN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mvbo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:35:
[...]

Ik denk dat als ik een VPN opzet naar Kiribati dat jullie hem alsnog sneller binnen hebben dan ik via de VPN :P
Ik durf zelfs te zeggen dat als dat zou werken, het hele internet van de Kiribati eilanden in gevaar komt :P

Ach, heb vanavond toch andere dingen te doen, en morgen lekker een dagje vrij, maar 's morgens eerst even een familiebezoekje. Zou alleen mooi zijn als ik niet tot 12 uur op hoef te blijven om de download te starten. Misschien dat ik wel een VPN naar een van de oosterburen opzet dan om hem om 10 of 11 te starten :)

[ Voor 31% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Magic schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:38:
[...]

Ik durf zelfs te zeggen dat als dat zou werken, het hele internet van de Kiribati eilanden in gevaar komt :P
Morgen maar eens over die eilandjes heen vliegen om te kijken hoe het er daar uitziet ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik ga ook eerst even over m'n huis vliegen vanaf Eelde, beetje toeren in de lucht en daarna Schotland, de Outer Hebrides, daarna richting het zuiden want ik ben ook benieuwd hoe accuraat de Alpen zijn met alle meren en bergen. Ik start overigens altijd waar ik geland ben dus als ik morgen bedenk dat ik Ayers Rock wil zien dan hebben we een uitdaging :)

[ Voor 22% gewijzigd door cbr600f4i op 17-08-2020 08:56 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Microsoft zal raar staan te kijken straks als Kiribati opeens een paar miljoen inwoners erbij heeft :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:55:
Microsoft zal raar staan te kijken straks als Kiribati opeens een paar miljoen inwoners erbij heeft :D
Zit even te SOG-en, kennelijk heeft Kiribati net iets meer dan 100000 inwoners, waarvan er zo'n 15000 toegang tot internet hebben via de satteliet. van de 33 eilanden is internet beschikbaar op 2 eilanden.

Het zou mij ten zeerste verbazen als er 1 persoon op Kiribati zelf de game heeft aangeschaft om te downloaden :P

En ik zie hem hier nog niet staan:
reviews: Microsoft Flight Simulator - Basis voor een erg mooie toekomst

Even vlot doorheen gelezen, en lijkt mij een eerlijke review op basis van wat ik al zag op streams e/d :)

[ Voor 25% gewijzigd door Magic op 17-08-2020 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Timezone niet aanpassen, regio van je Windows installatie wel. In MS store staat dan ook dat het vanaf 12:00 te spelen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 11:50
Dennischo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:10:
[...]

Timezone niet aanpassen, regio van je Windows installatie wel. In MS store staat dan ook dat het vanaf 12:00 te spelen is :)
Niet per ongeluk je taal aanpassen dan naar die regio, anders wordt het toch vervelend :D

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooi dat de review embargo gelift is. Metacritic reviews druppelen ook binnen: https://www.metacritic.co...t-flight-simulator?ref=hp

Ik zie veel 10'en en een aantal 9'ens, bemoedigend _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• appie35
  • Laatst online: 03-10 16:17
Sorry ik moet even pronken..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXbBIjtCkzIow6fyHQPA62w2Mdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Er9AZbCdmCYNwUGdVzQ1W7In.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieGIxOY5O4tHcdY6U_p8FTtFU4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQl57eNcDeXnDzfvsQ0zx7j1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOb9pv9jeSRRL_aOdf0cY0V2dLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPmMDSwwGFO6FTgofVzWSsNt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door appie35 op 17-08-2020 09:33 ]

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe kan je nou tijd hebben om een foto te maken van dat ding in cellofaan man :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:30:
Hoe kan je nou tijd hebben om een foto te maken van dat ding in cellofaan man :P
omdat je er nog niets mee kan
ook die gaan pas morgen werken

die komt er bij mij ook nog wel in huis :-)

als is het maar de basic maar die doos en dvd wil ik gewoon bij mijn verzameling hebben _/-\o_ O+

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Oeh, dat is natuurlijk veel leuker dan een digitale aankoop. Heb helaas al jaren geen dvd-station meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:31:
[...]

omdat je er nog niets mee kan
ook die gaan pas morgen werken

die komt er bij mij ook nog wel in huis :-)

als is het maar de basic maar die doos en dvd wil ik gewoon bij mijn verzameling hebben _/-\o_ O+
Zonde. Maar goed nog altijd veel sneller dan hier.... ik moet wachten op de XoX versie.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:39
Ik had 'm ook graag op DVD willen kopen, maar ik ben afgehaakt nadat ik begreep dat je dan per se altijd de DVD erin moet hebben om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

IGN review ook binnen: https://nl.ign.com/micros...wekkend-flightsimplatform

spoiler:
Een dikke 10 natuurlijk >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9.5 hoor op die site maar goed, hij de exames worden deze getallen ook naar boven afgerond dus een 10 :9~

maar ben wel benieuwd naar de reviews van andere site maar denk dat deze game echt wel heel hoog gaat scoren

GOTY ??? >:)

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 17-08-2020 09:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• appie35
Hij is aan het installeren. Verder zit er dus een mooie handleiding bij (met hardcover en een keymapping kaart /poster Echt premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
EDIT schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:34:
Ik had 'm ook graag op DVD willen kopen, maar ik ben afgehaakt nadat ik begreep dat je dan per se altijd de DVD erin moet hebben om te spelen.
Ai, dat is idd wel een showstopper inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ravw schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

9.5 hoor op die site maar goed, hij de exames worden deze getallen ook naar boven afgerond dus een 10 :9~

maar ben wel benieuwd naar de reviews van andere site maar denk dat deze game echt wel heel hoog gaat scoren

GOTY ??? >:)
Ik ben niet geïnteresseerd in getallen achter de komma, alles naar boven afronden is hoe het hoort ;)

GOTY zal niet gebeuren, daarvoor is MSFS teveel een niche product.

Daarbij komen er teveel andere grote namen uit dit jaar (Cyberpunk, Watch Dogs om er maar 2 te noemen).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
Ik snap dat probleem niet echt ik heb nog nooit een dvd in mijn pc gehad (Het is trouwens een blueray brander) Dus deze kan er gewoon in blijven zitten!
(ik was zelfs bang of mijn dvd het nog wel deed.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
Anders misschien een image maken van die disk en deze mounten? Of zouden er dan wat kopierbeveiligingen afgaan? Het is al wat jaartjes geleden sinds ik hier over na heb moeten denken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:39
Het probleem is dat ik het op mijn laptop zonder DVD station speel, dus ik moet dan telkens een USB DVD station aansluiten (of meenemen als ik een keer ergens anders ben). Dus voor mij is het ondoenlijk en is gewoon de MS Store/Steam-editie veel praktischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:40:
[...]

Ik ben niet geïnteresseerd in getallen achter de komma, alles naar boven afronden is hoe het hoort ;)

GOTY zal niet gebeuren, daarvoor is MSFS teveel een niche product.

Daarbij komen er teveel andere grote namen uit dit jaar (Cyberpunk, Watch Dogs om er maar 2 te noemen).
Flightsim was dat, nu is het voor de normale gamer ook ondenkt maar we zullen zien , ze hebben natuurlijk wel met hun manier van engine en de wereld opbouwen wel even hun stempel gedrukt

maar zou wel erg mooi zijn voor het team en microsoft
ben wel ergens benieuwd hoe veel er verkocht is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
Nevermind, ik zit te slapen, de Tweakers review staat er al een uur op :>

[ Voor 83% gewijzigd door mvbo op 17-08-2020 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoop dat de modders snel aan de slag gaan met liveries trouwens. Tot nu toe heb ik alleen United en Iberia gezien dus daar mogen er nog wel wat bij komen.

Wil m'n eerste vlucht van Trondheim naar Bergen wel zo realistisch mogelijk uitvoeren met een Norwegian Air Shuttle livery :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvbo
London schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:52:
Hoop dat de modders snel aan de slag gaan met liveries trouwens. Tot nu toe heb ik alleen United en Iberia gezien dus daar mogen er nog wel wat bij komen.

Wil m'n eerste vlucht van Trondheim naar Bergen wel zo realistisch mogelijk uitvoeren met een Norwegian Air Shuttle livery :9
Helaas ook op vliegvelden waar zij niet vliegen, en ook in vliegtuigen waar ze niet in vliegen.. de United A380 heb ik al op veel plekken voorbij zien komen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBode85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-11-2022
Goedemorgen simmers,

Sinds FS9 heb ik FS een beetje links laten liggen. En nu wil ik het toch wel weer aan oppakken. Maar zonder u direct een gaming-pc aan te schaffen, kwam ik een aantal cloud-gaming diensten tegen, zoals Shadow.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zeker in combinatie met FS2020?
Pagina: 1 ... 22 ... 342 Laatste

Let op:
Cockpit build topic: Flightsimulator: Home cockpit Vragen en Show

Zero Tolerance: Screenshot dumps (definitie: foto's voor het showen zelf, dus zonder discussiewaarde) moeten in het specifieke topic hiervoor: [Flightsim] Screenshots collage

Voor discussie over real-life luchtvaart: Vliegen, Techniek en achtergrond

Hier graag focussen op FS2020! Algemeen Flight Simulator Topic: Flight Simulator - Deel 85

Wil je leren vliegen of navigeren? Kom naar (Flight Sim) Vraag & Uitleg over vlieg & navigatie principes voor al je vragen!

FS2020 Tweakers Aviation Discord: https://discord.gg/vVzp3nc