Ik zou nog de Game Pass optie toevoegen, zelfs al is dat ook gewoon Standard.
Ik ben zelf nog altijd aan het twijfelen of ik voor Game Pass dan wel gewoon aanschaf ga. Ik heb hier nog kaartjes voor 15m XBox Live Gold liggen die ik kan dan kan omzetten naar 15m Game Pass Ultimate. Maar eigenlijk ben ik enkel in FS2020 geïnteresseerd. Heb geen XBox One (noch Series X in de toekomst) en voor de PC heb ik al bijna 200 games (allemaal gratis gekregen) waarvan ik er letterlijk 1 gespeeld heb.
Met Game Pass kan ik dan wel 15m 'gratis' FS2020 spelen, maar daarna is het dan toch weer betalen en zou ik wellicht dan toch voor een aanschaf gaan (of het zou moeten zijn dat mijn zoon, die tegen dan 12 wordt, ineens fervent PC gamer wordt). Ik zou echter ook de kaartjes gewoon kunnen proberen verkopen nu, en direct FS2020 aankopen...
Voordeel van Game Pass is dat -mezelf kennende- het ook even goed mogelijk is dat ik tot de vaststelling kom dat ik gewoon te weinig vrije tijd heb om er veel mee bezig te zijn en ik tegen dat mijn Game Pass afloopt nog nauwelijks FS2020 aanraak

.
EDIT: toch maar mijn oude XBox Live kaartjes verzilverd. Lagen hier toch al jaren stof te vangen terwijl ik ze al lang kon verkocht hebben

.
[
Voor 5% gewijzigd door
Twixie op 15-08-2020 16:08
]