Ah ik dacht dat alle 3D gebouwen (flats enzo) er standaard al in zaten. Barcelona is namelijk een stad die op Bing ook al in 3D is.ravw schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:31:
[...]
de hele stad word er bij gegeven .. inc de bekande gebouwen , havens en noem maar op
dit ook met Luchthaven Florence (LIRQ) ze zijn echt een aanwinst .. want je krijgt niet alleen maar een airportje voor die prijs maar ookde stad met zijn bekende aanzichten
El Prat
YouTube: Barcelona in Microsoft Flight Simulator Preview: scenic flight and s...
Ik heb de addon zelf ook, en als ik langs het gebouw van mijn werk vlieg zie ik ons logo er gewoon op zitten. Alle gebouwen zijn inderdaad echt en geen autogen, ze zijn exact zoals in het echt. Ik heb dat niet voor die addon geprobeerd dus ik dacht dat dat er allemaal al in zat vanuit de Bing Maps 3D view, en dat alleen gedetailleerde renders van speciale gebouwen zoals die radio toren waren toegevoegd. Maar ik weet het dus ook niet zeker.
Die toren heb ik voorheen wel gezien en die was gewoon een uberlelijk hoog flatgebouw (zoals die foute imports van openstreetmap die er in het begin in zaten). Deze addon maakt daar de echte toren van. Maar het is inderdaad verbluffend goed, of het nu van de scenery komt of niet.
Wel hier en daar wat schoonheidsfoutjes maar dat is in sommige gevallen omdat het al wat ouder beeldmateriaal is. Anderen zoals de beroemde font magica zijn minder acceptabel (het is geen heuvelachtig gebied daar maar er zijn trappen en pilaren enzo die platgedrukt zijn tot een soort hobbels)
/f/image/q58ElmhUdZQo3DfihArJTOrI.png?f=fotoalbum_large)
Maargoed, als je je netjes aan de 500ft afstand houdt dan merk je hier natuurlijk minder van
Dit klopt dan wel weer verbazend goed:
/f/image/lgNuxtw9ZX1IIuimE7A4y4x8.png?f=fotoalbum_large)
Dat zijn de bunkers, waar vroeger een luchtafweergeschut stond. Je ziet helemaal de watertank die er nu staat en het pad waar ik altijd omhoog loop. Is een super relaxte plek om in de zon te zitten en lekker over de stad te kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 24-12-2020 21:58 ]