ja dat soort mensne zou je gelijk er uit moeten gooien en mensne die echt serious zijn aannemen voor het testen ...
want als er vele van deze figuren zijn dan kan ik me straks best wel eens voor gaan stellen dat de hardcore simmers weer last gaan krijgen omdat er nog te veel bugs in diverse systemen zitten of vliegeigenschapppen
het zal niet de eerste game zijn die ik koop waar van ik ook weet dat hij door heen veel mensne getest wod .. maar bij het uitbrengen bijna onspeelbaar is door de vele problemen ( die dna niet in het testen naar boven waren gekomen
dan zit ik dus maandne te wahcten op een alpha test .. en kijken of ik ze kan helpen met foutjes er uit te halen .. endan hoor je niets .. en dan zie je steeds dit soort filmpjes voorbij komen
Over 1 week is het nog maar 18 dagen vor het uitbrengen
zal em straks niets verbazen dat er nog te veel bugs in zitten dat ze het naar September gooien en ik krijg er door dit soort filmpjes er nog meer uitsel van maanden
het is jammer
dit geeft geen goed beeld van een flightsim zo als ze in dat filmpje bezig zijn .......
maar 1 ergernis zie ikw el weer terug komen waar ik em bij alel FS aan geergerd heb .....
dat die landschappen op zeer korte afstand al onscherp zijn en je ziet ze letterlijk weer opgebouwd worden .
Het bekende cirkeltje vliegen , alles binnen jou straal is mooi en de rest dus niet
dus had wel iets verder mogen gebeuren , je ziet het op hoogte en op heel laag heel erg goed dat je dingen ziet komen die je in het echt al had moeten zien staan
Ik weet wel de reden waarom ze zit doen om de rekenkracht er een beetje uit te halen .. maar met de CPU van tegenwoordig gaat dan ehct niet meer nodig zijn
, zeker niet zo'n korte afstand
en zo zijn er nog meer dingen maar denk dat deze gebruiker alles op Low en op Arcade heb staan .. dat hoop ik dan .. en die weerspiegeling odner die brug in het begin
dat had er allang uit moeten zijn dit soort foutjes
Maar voor een GA vlieger is low flight in deze sim wel lekker heb ik al gezien .....
je krijgt wel hetgevoel dat je over een leefbare wereld heen vliegt ipv alleen maar landschappen met paar huisjes
En die horizon view die lijkt ook veel te dichtbij te liggen het lijkt in dat filmpje of je maar 2 a 3 km voor uit kan kijken en dan niet meer
maar dat zal misschien komen door de instellingen van die gebruiker ...
hopelijk niet dat het zo kort blijft , vind de horizon totaal niet natuurlijk over komen en veel te kort , het is net of je steeds vlak voor het vliegtuig aan het kijken ben ipv ver weg
als voorbeeld , als je opstijgt van EHRD en je zit en beetje op een hoogte kan je de banen en lichten van EHAM al zien ...
maar met deze view mag je blij wezen dat je Zoetemeer kan zien
[
Voor 18% gewijzigd door
ravw op 18-07-2020 22:26
]