[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.590 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:01

snmght

imho dan he

Wat een hork die Makkelie trouwens. Slaat nergens op dat ie meteen af fluit. We hadden dat record nog scherper kunnen zetten.

En wat nu als we het toch afleggen op doelsaldo straks?

Volstrekt onwerkelijk, maakt zijn eigen regels. Ik hoop dat Ajax hier werk van maakt. Dit kan echt niet.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Maarten_E schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:19:
[...]

Wacht, jij denkt dat Boscagli niet ergens een domme fout maakt in de 89ste minuut tegen pak em beet Fortuna Sittard voor de 2-2? :+
of Baumgartl.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
0 - 14 was een mooiere uitslag geweest, weer genaaid door de arbitrage! O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
snmght schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:38:
Wat een hork die Makkelie trouwens. Slaat nergens op dat ie meteen af fluit. We hadden dat record nog scherper kunnen zetten.

En wat nu als we het toch afleggen op doelsaldo straks?

Volstrekt onwerkelijk, maakt zijn eigen regels. Ik hoop dat Ajax hier werk van maakt. Dit kan echt niet.
Aangezien dit al wel vaker is gebeurd verwacht ik niet dat ze er werk van gaan maken, ondanks dat je verder uiteraard wel gelijk hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Klasse, eindelijk geen kaarten of onnodig tegendoelpunt. Gewoon vizier op de goal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Komt een nieuw record aan!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:07

Player1S

Probably out in the dark

Nog een record? Snelste doelpunt?

Edit blijkbaar niet dus

[ Voor 29% gewijzigd door Player1S op 24-10-2020 18:46 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Danilo vorige wedstrijd ook al in 2de minuut, die is wel scherp :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:48:
Danilo vorige wedstrijd ook al in 2de minuut, die is wel scherp :)
Die solliciteert wel erg nadrukkelijk naar een terugkeer bij Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:46:
Nog een record? Snelste doelpunt?

Edit blijkbaar niet dus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LaXzQge0jnKNfkylYKKN6T4GCWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l42Yokaa0mSlrX2wmhyevpCe.png?f=user_large\
Met heel veel Ajax connecties,

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:00
snmght schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:38:
Onbegrijpelijk dat voetbal nog geen zuivere speeltijd heeft. Dan was je van al het gezeik af. Doen ze bij veel minder mondiale sporten al jaren. Hetzelfde met de VAR overigens: dat functioneert op een iets andere manier al jaren prima bij andere sporten maar het voetbal is kennelijk te trots om daar naar te kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 24-10-2020 19:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:44
Woohoo! *O* *O* _O-

Ajax snapt het killermodel van Bayern München. Niks geen genade, maar keihard afstraffen.

Persoonlijk had ik genade getoont na een 5-0, maar het compleet afslachten, bereiden en opdienen aan de burgemeester in Venlo is ook wel lekker.

Dat belooft wat voor de rest van het voetbalseizoen.

edit: Het legt ook de lat wat hoger voor PSV. 10-0 tegen die Rotterdammers gaat hem niet meer worden. Dat moet de volgende keer minimaal 14-0 worden.

[ Voor 19% gewijzigd door mavaros op 24-10-2020 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:22

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Kan VVV niet gewoon teruggezet worden naar de 3e Divisie ?
Wat een prutsers !

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:45

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:08:
Persoonlijk had ik genade getoont na een 5-0
Met het risico dat je aan het einde van de rit verliest op doelsaldo?
Niks geen medelijden met de tegenstander, gewoon goals maken om die eerste plek te verstevigen >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:57

pro_6or

amateur_60r

Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:02:
Vvv moet gewoon van het veld stappen, miss wordt de eindstand dan een 0-3 verlies.
Dan wordt je uit de competitie genomen en verlies je je licentie oid. Die regel is er alleen voor pure noodzaak, bij overmacht.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Krukar schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:05:
Die VVV spelers hebben geluk dat ze niet met de bus hoeven na de wedstrijd :D
Nou, ik hoorde dat ze hun lease wagens in moeten leveren.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Wel bizar 13-0 Daarnaast traore schoot hiervoor geen deuk in een pakje boter.
Vandaag 5 goals en 3 assist, waarbij hij eigenlijk 2 niet te missen kansen misten in de 1e helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
mavaros schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:08:
Woohoo! *O* *O* _O-

Ajax snapt het killermodel van Bayern München. Niks geen genade, maar keihard afstraffen.

Persoonlijk had ik genade getoont na een 5-0, maar het compleet afslachten, bereiden en opdienen aan de burgemeester in Venlo is ook wel lekker.

Dat belooft wat voor de rest van het voetbalseizoen.

edit: Het legt ook de lat wat hoger voor PSV. 10-0 tegen die Rotterdammers gaat hem niet meer worden. Dat moet de volgende keer minimaal 14-0 worden.
Normaal gebeurt dat ook gewoon natuurlijk. Nu moest er een stukje frustratie worden weggespeeld van afgelopen woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nu nog in CL wedstrijden winnend afsluiten. Dat is belangrijker dan tegen VVV

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Mark31 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:31:
Wel bizar 13-0 Daarnaast traore schoot hiervoor geen deuk in een pakje boter.
Vandaag 5 goals en 3 assist, waarbij hij eigenlijk 2 niet te missen kansen misten in de 1e helft.
Het is geen superspits maar hij is sterk, werkt hard en is niet egoïstisch. Ditbwas echt een jong Ajax potje en dan doet hij het best goed.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:12
En dan sta je 2-1 achter tegen Utrecht... Twente begint wat in te kakken heb ik ‘t idee😰

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
pro_6or schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Het is geen superspits maar hij is sterk, werkt hard en is niet egoïstisch. Ditbwas echt een jong Ajax potje en dan doet hij het best goed.
In zijn vorige wedstrijden legde hij hem ook vaak af in plaats van zelf te schieten.
Vind het wel bij Ajax passen, een spits met een sterk lichaam die niet altijd zelf wil schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

In zijn vorige wedstrijden legde hij hem ook vaak af in plaats van zelf te schieten.
Vind het wel bij Ajax passen, een spits met een sterk lichaam die niet altijd zelf wil schieten
Je moet een spits willen hebben die de situatie goed kan lezen en dan dus de juiste keuze kan maken tussen vasthouden, afleggen of zelf schieten. De wedstrijd van vandaag is natuurlijk alles behalve een graadmeter van de prestaties van Traoré hoewel hij meer dan genoeg goede acties had en goede keuzes maakte. De vraag is eerder of hij dit kan doortrekken in de volgende wedstrijden.

Hij maakt het Ten Hag in ieder geval zo wel wat lastiger om hem niet op te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Traore is pas 19, had ik niet verwacht trouwens, wat mij betreft meer minuten in 1, dat zeg ik al langer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Was deze overtreding van Kum niet net zo erg als Bouaouzan destijds. Hij gaat er vol voor, mikt ook nog op het laatste moment met zijn voet nog even extra bij.

Ik vond het heel, heel ver over de grens. En dan was er de var voor nodig om het te zien.

Hij heeft heel veel geluk dat het een recordwedstrijd was, nu wordt daar over gepraat.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Deadsy schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

Dat is waar, is ook een goede positieve gozer, maar ik weet niet of hij goed genoeg is. Vandaag was iig prima. Moest wel even glimlachen toen hij de goalgeile Huntelaar te snel af was bij dat balletje van ik meen Labyad.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
gws24 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

1) dat bepaal ik zelf wel
2) groei aub een gevoel voor humor
*knip*
Die discussie is hier nu wel klaar en loopt in Sport Feedback

[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 24-10-2020 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
pro_6or schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:55:

Dat is waar, is ook een goede positieve gozer, maar ik weet niet of hij goed genoeg is. Vandaag was iig prima. Moest wel even glimlachen toen hij de goalgeile Huntelaar te snel af was bij dat balletje van ik meen Labyad.
Ik ben erg van hem gecharmeerd maar nog niet overtuigd. Ook vandaag deed hij heel veel goed maar had ook weer de onbegrijpelijke missers. Die moeten er echt uit.
Op hoger niveau is hoeveel je goed doet minder van belang, het gaat om de momenten pakken. Zoveel kansen krijg je dan niet en als je er dan één krijgt moet die pantoffel er wel gegarandeerd goed tegenaan. Maakt hij die stap dan gaan we er nog veel plezier aan beleven.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat ging lekker bij PEC.
- Saymak krijgt geel.
- 2 Minuten later lijkt het erop dat Saymak een penalty veroorzaakt en krijgt rood.
- Terecht ziet de VAR dat de overtreding buiten de 16 plaats vond, en werd er geen penalty gegeven.
- Vervolgens scoort Willem 2 uit een indirecte vrije trap, maar deze wordt afgekeurd i.v.m. hands.
Eindstand 0-0 na 6 minuten blessuretijd.

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

PSV nu ook meer besmettingen, welke club is de volgende? Op zich niet onverwacht maar ik hoop dat het allemaal niet teveel invloed gaat hebben op de competitie. Als het allemaal even verkeerd uit komt kan het toch aardig tegen je werken.

https://www.ed.nl/psv/cor...t-met-het-virus~a2879348/

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 24-10-2020 22:00 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent Dave
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:59:
PSV nu ook meer besmettingen, welke club is de volgende? Op zich niet onverwacht maar ik hoop dat het allemaal niet teveel invloed gaat hebben op de competitie. Als het allemaal even verkeerd uit komt kan het toch aardig tegen je werken.

https://www.ed.nl/psv/cor...t-met-het-virus~a2879348/
Dit probeer ik al een tijdje aan de man te brengen, niet om gelijk te halen maar om men te laten beseffen dat dit een keer misgaat. Nu vindt men het nog leuk met die rare uitslagen na die voetballoze maanden. De voetbalkalender is voller dan ooit, gebruik je common sense en je ziet dat dat problemen op gaat leveren. Nee, de laatste stuiver moet eruit gewrongen worden.

Trouwens zijn al die Feyenoord-supporters op vakantie, uit eten in het restaurant of hun vrouwen een veeg aan het geven? Het is nota bene een historische dag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Ik ben erg van hem gecharmeerd maar nog niet overtuigd. Ook vandaag deed hij heel veel goed maar had ook weer de onbegrijpelijke missers. Die moeten er echt uit.
Op hoger niveau is hoeveel je goed doet minder van belang, het gaat om de momenten pakken. Zoveel kansen krijg je dan niet en als je er dan één krijgt moet die pantoffel er wel gegarandeerd goed tegenaan. Maakt hij die stap dan gaan we er nog veel plezier aan beleven.
Missen doen ze allemaal weleens, zie afgelopen wedstrijd tegen Liverpool.
Ik vind hem fysiek sterk, maar ook sterk in samenspel, hij heeft oog voor de ruimte voor hem zelf maar ook van zijn medespelers.
Als je hem ziet denk je dat is een beer die kan alleen beuk erin gooien, maar voetballend zit er dus ook veel in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En Emmen genaaid door de kaarten obsessie van de huidige scheidsrechters. Die eerste gele kaart is te billeken, die tweede gewoon onzin.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Ankona schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:13:
En Emmen genaaid door de kaarten obsessie van de huidige scheidsrechters. Die eerste gele kaart is te billeken, die tweede gewoon onzin.
En geen penalty wat volgens die (domme nieuwe) regel wel hands was.

Nu volledig kansloos.

Mag in winterstop wel wat bij, dit wordt enkeltje degradatie zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 24-10-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Martinusz schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:10:
Missen doen ze allemaal weleens, zie afgelopen wedstrijd tegen Liverpool.
Ik vind hem fysiek sterk, maar ook sterk in samenspel, hij heeft oog voor de ruimte voor hem zelf maar ook van zijn medespelers.
Als je hem ziet denk je dat is een beer die kan alleen beuk erin gooien, maar voetballend zit er dus ook veel in.
Jij hebt niet gekeken vandaag hè? :P
Het doel missen is nog wel wat anders dan de bal missen en op je reet glijden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:18:
[...]

Jij hebt niet gekeken vandaag hè? :P
Het doel missen is nog wel wat anders dan de bal missen en op je reet glijden.
Nee heb niet alles gezien, maar omdat hij een keer mis trapt is er gelijk twijfel over van alles :? Ik heb Ronaldo en Messi ook weleens mis zien trappen of uitglijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Martinusz schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:27:
Nee heb niet alles gezien, maar omdat hij een keer mis trapt is er gelijk twijfel over van alles :?
Dat zegt toch niemand? Het is alleen wel weer een bevestiging van wat ik vaker zie. Hij is nog jong dus alle tijd, maar als hij er echt wil komen is dat zeker een verbeterpunt. Het komt vaak nog wat onhandig over.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Komop zeg, geef die scheids een rode kaart. Dit slaat helemaal nergens op.

edit, schaf die var ook maar af en speel de wedstrijd over.

[ Voor 29% gewijzigd door Ankona op 24-10-2020 22:37 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Dat zegt toch niemand? Het is alleen wel weer een bevestiging van wat ik vaker zie. Hij is nog jong dus alle tijd, maar als hij er echt wil komen is dat zeker een verbeterpunt. Het komt vaak nog wat onhandig over.
Vaker van hem ziet of in het algemeen bij jonge talenten?

Sorry krijg soms jeuk van de verwachtingen van mensen :p het is geen FIFA game waarbij je altijd raak schiet. Zelfde met kansen, alle kansen moeten er altijd in, maar geen club op de wereld schiet er alle kansen erin. Om nog maar niet te spreken over alle internet helden die die bal er makkelijk ingelegd zouden hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Moet Emmen gestraft worden om die EasyToys zaak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ZO, zie nu de samenvattign van VVV-Ajax. Dat record mag ook uit de boeken, die rode kaart voor Kum is volstrekt onterecht. Had geel moeten zijn.

Die scheidsrechters kijken echt alleen maar naar het resultaat, niet naar de overtreding. Het was wat lomp inkomen wat als gevaarlijkspel beoordeeld kan worden, maar niet als gemeen of agressief gedrag wat een rode kaart zou rechtvaardigen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Ankona schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:10:
ZO, zie nu de samenvattign van VVV-Ajax. Dat record mag ook uit de boeken, die rode kaart voor Kum is volstrekt onterecht. Had geel moeten zijn.

Die scheidsrechters kijken echt alleen maar naar het resultaat, niet naar de overtreding. Het was wat lomp inkomen wat als gevaarlijkspel beoordeeld kan worden, maar niet als gemeen of agressief gedrag wat een rode kaart zou rechtvaardigen.
Nou nou, op zo'n manier binnen komen staat maar 1 kleur en dat is rood.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:15:
[...]

Nou nou, op zo'n manier binnen komen staat maar 1 kleur en dat is rood.
Donkerrood inderdaad. Was heel erg gevaarlijk spel en een karatetrap in het voetbal is nergens voor nodig. Gelukkig kwam Anthony er goed vanaf, want dit had ook veel slechter af kunnen lopen. Nu kan die even nadenken over wat hij deed en doet hij hopelijk niet weer zoiets gevaarlijks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros

Ben je je bril kwijt?

In voetbal mag je veel flikken, althans, zoals het vroeger was. Die rode kaart was volledig terecht. Je mag niet met een karatetrap je tegenstander omleggen. Dat deed die knakker wel en dat is keihard tegen de regels.

Het is geen doodschop, maar het mag gewoon niet. Gelukkig greep de VAR in om dat recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
mavaros schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:21:
[...]

Ben je je bril kwijt?

In voetbal mag je veel flikken, althans, zoals het vroeger was. Die rode kaart was volledig terecht. Je mag niet met een karatetrap je tegenstander omleggen. Dat deed die knakker wel en dat is keihard tegen de regels.

Het is geen doodschop, maar het mag gewoon niet. Gelukkig greep de VAR in om dat recht te zetten.
Het was geen karatetrap naar de tegenstander, het was een lompe poging de bal te spelen. Resultaat mag geen rol spelen bij de beoordeling van de overtreding. Dat hij zijn tegenstander wat ongelukkig raakt maakt niet uit.

Helaas is het een trend om niet naar de verwijtbaarheid van het gedrag te kijken maar naar hoe hard te tegenstander schreeuwt of huilt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
Ankona schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:25:
[...]

Het was geen karatetrap naar de tegenstander, het was een lompe poging de bal te spelen. Resultaat mag geen rol spelen bij de beoordeling van de overtreding. Dat hij zijn tegenstander wat ongelukkig raakt maakt niet uit.
Tuurlijk maakt dat wel uit. Als iemand vol voor de bal gaat, maar hem finaal mist en daardoor de enkel breekt van de tegenstander, dan is dat gewoon rood. Iedereen kan roepen dat het de intentie was om de bal te spelen, maar uiteindelijk gaat het erom wat je raakt en hoe je het raakt. In dit geval inderdaad lomp, maar erg zwaar en compleet de bal gemist. Gevaarlijk hoog en een zeer pijnlijk resultaat. Gevaarlijk spel werd hier terecht heel zwaar beoordeeld. Dit zal overal bestraft worden met een rode kaart. Nigel de Jong mag blij zijn dat er geen VAR bestond tijdens die WK finale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Starbucks schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:29:
[...]

Tuurlijk maakt dat wel uit. Als iemand vol voor de bal gaat, maar hem finaal mist en daardoor de enkel breekt van de tegenstander, dan is dat gewoon rood. Iedereen kan roepen dat het de intentie was om de bal te spelen, maar uiteindelijk gaat het erom wat je raakt en hoe je het raakt. In dit geval inderdaad lomp, maar erg zwaar en compleet de bal gemist. Gevaarlijk hoog en een zeer pijnlijk resultaat. Gevaarlijk spel werd hier terecht heel zwaar beoordeeld. Dit zal overal bestraft worden met een rode kaart. Nigel de Jong mag blij zijn dat er geen VAR bestond tijdens die WK finale.
Het klopt dat dat een trend aan het worden is, maar dat is onterecht.

Die kaarten zijn er om ongewenst gedrag te bestraffen, niet om toeval te compenseren.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ankona schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:32:
[...]

Het klopt dat dat een trend aan het worden is, maar dat is onterecht.

Die kaarten zijn er om ongewenst gedrag te bestraffen, niet om toeval te compenseren.
Kijk nog even goed naar wat Kum met zijn voet doet vlak voor hij Anthony raakt. Opzet, geen lompigheid. Ik vind dit verreweg de smerigste overtreding van dit jaar. Ergens maar goed dat hij hem in de romp raakte, daar kan je een hoop hebben.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 09:45

ST10©DE

Dus.............

Mijns inziens was het ook gewoon rood. Maar, misschien moeten de scheidsrechters ook gewoon de mogelijkheid krijgen om “stervende zwanen” achteraf een gele kaart te geven. En dan bedoel ik het moment waarbij ze opstaan en weer kiplekker zijn omdat de tegenstander bestraft is.

Ik kan me voorstellen dat je even een schreeuw laat ontsnappen als je geraakt wordt en naar de grond gaat. Maar als je daar doorgaat met schreeuwen en creperen om twee minuten later weer fris te zijn gaat er bij mij niet in. En dat zou dan het moment moeten zijn om een dergelijke speler te bestraffen.

Ter verduidelijking, ik heb het niet over de speler van Ajax gisteren.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@Ankona Het was gestrekt been op lichaamshoogte, ongeacht resultaat is dat al genoeg voor rood.

Je bredere stelling twijfel ik nog over in hoeverre ik het er mee eens ben. Het gaat mij inderdaad ook voornamelijk om de intentie, maar de manier waarop en het resultaat moet niet helemaal buiten spel staan. Iemand die de intentie heeft om de bal te spelen, maar dat wel op een 'dood of de gladiolen'-manier inzet met hoge mate van risico de bal te missen en de speler te raken moet net zo goed bestraft kunnen worden.
De kaarten zijn ervoor om bewuste overtredingen te bestraffen, maar ook om buitensporig risico tegen te gaan, ook al gebeurt dat met goede intenties.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Martinusz schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:
Vaker van hem ziet of in het algemeen bij jonge talenten?

Sorry krijg soms jeuk van de verwachtingen van mensen :p het is geen FIFA game waarbij je altijd raak schiet. Zelfde met kansen, alle kansen moeten er altijd in, maar geen club op de wereld schiet er alle kansen erin. Om nog maar niet te spreken over alle internet helden die die bal er makkelijk ingelegd zouden hebben ;)
Waar ik jeuk van krijg is dat je talenten volgens sommigen schijnbaar moet beoordelen op waar ze staan en niet waar ze heen willen.
Volgens mij heb ik aardig duidelijk aangegeven dat ik zeker gecharmeerd ben van Traoré, ik stip alleen aan wat hij in mijn ogen moet verbeteren als hij de volgende stap wilt gaan maken. Als je bij een talent niet mag aangeven wat zijn verbeterpunten zijn, hoe gaat hij dan de volgende stap maken?

Ik snap niet zo goed waarom je daar steeds over valt, tenzij je hem al ziet als een volwaardige CL-spits die altijd in de basis moet staan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75ilE0zjmR3pMR_-arvPmy7bR7E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Le5wU8YQ6junaMy7tQKQaU6D.png?f=user_large

Rode kaart is dus terecht. Dit zijn de spelregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07

Ehm hij gaf pas rood na het zien van de beelden... Dus jouw verhaaltje over kijken naar het resultaat gaat niet op. :7

Maar dit is gewoon duidelijk een rode kaart. Als je zo inkomt heb je het gewoon even niet onder controle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:36:
[...]

Waar ik jeuk van krijg is dat je talenten volgens sommigen schijnbaar moet beoordelen op waar ze staan en niet waar ze heen willen.
Volgens mij heb ik aardig duidelijk aangegeven dat ik zeker gecharmeerd ben van Traoré, ik stip alleen aan wat hij in mijn ogen moet verbeteren als hij de volgende stap wilt gaan maken. Als je bij een talent niet mag aangeven wat zijn verbeterpunten zijn, hoe gaat hij dan de volgende stap maken?

Ik snap niet zo goed waarom je daar steeds over valt, tenzij je hem al ziet als een volwaardige CL-spits die altijd in de basis moet staan?
Het jeuk verhaal had geen betrekking op jouw stukje hoor ;)
Maar een verbeterpunt niet over de bal maaien of uitglijden vind ik dan op zich wel een aparte ;) (tenzij hij nog 10x dat deed, er zat 1 moment in de samenvatting met de voorzet van Tadic)

Basisplaats ligt aan manier van spelen, wat laatste tijd nogal verschillend is, maar ja hij mag van mij meer minuten maken in de basis :Y in ieder geval in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 22:49
Vitesse-PSV vandaag, mag toch hopen op niks minder dan een 0-26 :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:45:
Wat is het kengetal van Arnhem? :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Maarten_E
Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Wat is het kengetal van Arnhem? :+
Dat
was
de
grap.... :+ :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Het jeuk verhaal had geen betrekking op jouw stukje hoor ;)
Maar een verbeterpunt niet over de bal maaien of uitglijden vind ik dan op zich wel een aparte ;) (tenzij hij nog 10x dat deed, er zat 1 moment in de samenvatting met de voorzet van Tadic)
Oké, dat was wel mijn indruk. :)
Maar inderdaad, slechts één moment heeft de samenvatting gehaald zag ik vanochtend. In de wedstrijd zaten er wel een handvol.

Nu is dat in zijn fase niet onoverkomelijk hoor, maar wel iets om aan te werken. Iedereen mist ballen, dat hoort erbij, maar het rendement moet wel wat hoger. Tegen een apathisch VVV is het lekker spelen, net zoals onze vriend Dolberg één wedstrijd tegen NEC had waardoor hij nog maanden lang bovennatuurlijke krachten toegerekend kreeg. :P

Overigens zie ik in Traoré heel veel meer dan in Dolberg. Een grote en sterke spits die je ook als aanspeelpunt kunt gebruiken en die wat oorlog kan maken in het strafschopgebied. Als je Traoré in schoten op doel niet ziet dan zie je vaak alsnog een hoop toegevoegde waarde, bij Dolberg betekende dat dat hij gewoon verstopt zat achter andere verdedigers.
Basisplaats ligt aan manier van spelen, wat laatste tijd nogal verschillend is, maar ja hij mag van mij meer minuten maken in de basis :Y in ieder geval in de eredivisie.
Dat ben ik wel eens. Ik vind dat het in de eredivisie sowieso veel minder vaak uit maakt hoe je precies speelt, dan nog zou je gewoon moeten kunnen winnen. Dus gebruik hem maar lekker vaak, geeft anderen ook wat meer rust en als hij wat stappen maakt gaat hij zeker in de CL ook nog wel bijdragen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
:+ dubbele grap dan ik dacht 2x13 om 13 doelpunten uit te lopen op Ajax :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

:+ dubbele grap dan ik dacht 2x13 om 13 doelpunten uit te lopen op Ajax :+
Twee grappen in één, je krijgt ze niet voor minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:05:
[...]

Twee grappen in één, je krijgt ze niet voor minder. ;)
Kengetal van Venlo werd wel wat lastig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Was zoiets ook niet bij Feyenoord, met een jubileum (gister) 10 jaar geleden?
- 010 Rotterdam
- PSV 10 - 0 Feyenoord
- 10 jaar geleden
- 10e maand van het jaar
- 10e wedstrijd van het seizoen
- 10e geplaatst aan het einde van het seizoen

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:45:
Eerlijk is eerlijk, ik zou puntverlies voor PSV vandaag wel prettig vinden, dan kan Ajax de koppositie echt over nemen. :P

Vitesse doet het best leuk dit jaar maar het gemis van Tannane kan voor Vitesse nog wel eens een uitdaging zijn. Ben dan ook erg benieuwd hoe moeilijk ze het PSV gaan maken. Daarbij heeft PSV nu met Götze typisch zo'n speler die in moeilijke wedstrijden het verschil kan maken dus het kan zomaar weer een makkelijke middag voor PSV worden. Ben erg benieuwd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

Kengetal van Venlo werd wel wat lastig :D
Vvv gaf anders wel de indruk dat het haalbaar was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Eerlijk is eerlijk, ik zou puntverlies voor PSV vandaag wel prettig vinden, dan kan Ajax de koppositie echt over nemen. :P

Vitesse doet het best leuk dit jaar maar het gemis van Tannane kan voor Vitesse nog wel eens een uitdaging zijn. Ben dan ook erg benieuwd hoe moeilijk ze het PSV gaan maken. Daarbij heeft PSV nu met Götze typisch zo'n speler die in moeilijke wedstrijden het verschil kan maken dus het kan zomaar weer een makkelijke middag voor PSV worden. Ben erg benieuwd.
Een missende Tannane is een godsgeschenk voor PSV op dit moment, de aanval rendeert opzich wel maar het is verdedigend allemaal zo matig.. Kijk maar naar de EL-wedstrijd. Je leidt met 1-0 om vervolgens gewoon te falen je voorsprong te verdedigen.

Edit: Denk dat PSV wel wint, maar word al bang van de gedachte dat Götze (langdurig) geblesseerd raakt. Je merkte in de EL-wedstrijd dat hij echt de motor was van alles waar een kans uit kwam.

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten_E op 25-10-2020 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Die vrees kan ik wel begrijpen. Het is niet zo'n porseleinen theekopje als Robben, maar het is nou ook weer niet dat hij zelden geblesseerd is geweest.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:22:
Die vrees kan ik wel begrijpen. Het is niet zo'n porseleinen theekopje als Robben, maar het is nou ook weer niet dat hij zelden geblesseerd is geweest.
Laten we wel wezen, anders zou hij niet op deze leeftijd bij PSV voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Dat record mag ook uit de boeken
Het mag sowieso uit de boeken, de wedstrijd is gespeeld onder andere condities. Er spelen zoveel factoren mee tegenwoordig wat de competitieve aard van zo'n duel beinvloedt. Jullie kijken naar veredelde oefenpartijtjes, dan kun je wel je hoofd in het zand steken en die kan er weer uit zodra er wederom discussie's ontstaan wie er nou daadwerkelijk recht heeft op de titel, beker, CL-gelden etc. De wereld draait gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:26:
@Ankona Het was gestrekt been op lichaamshoogte, ongeacht resultaat is dat al genoeg voor rood.

Je bredere stelling twijfel ik nog over in hoeverre ik het er mee eens ben. Het gaat mij inderdaad ook voornamelijk om de intentie, maar de manier waarop en het resultaat moet niet helemaal buiten spel staan. Iemand die de intentie heeft om de bal te spelen, maar dat wel op een 'dood of de gladiolen'-manier inzet met hoge mate van risico de bal te missen en de speler te raken moet net zo goed bestraft kunnen worden.
De kaarten zijn ervoor om bewuste overtredingen te bestraffen, maar ook om buitensporig risico tegen te gaan, ook al gebeurt dat met goede intenties.
Het is heel simpel. Het mag niet volgens de spelregels, en dat is reden genoeg om een kaart te geven. In dit geval dus rood.

Je mag ook niet ineens de bal in je handen nemen en 30 meter rennen om daarna de bal in de goal te schoppen, of in het judo iemand met je vuisten knockout te slaan.

Je hoeft je dus niet bezig te houden met intentie of lompheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
PSV moet het zondagmiddag in de uitwedstrijd bij Vitesse stellen zonder zes spelers. Denzel Dumfries, Cody Gakpo, Pablo Rosario, Timo Baumgartl, Maxime Delanghe en Joël Piroe zijn allen positief getest op het coronavirus.
Slecht nieuws voor PSV, wellicht ook met de wedstrijd van donderdag op het programma?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Gynnad schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Slecht nieuws voor PSV, wellicht ook met de wedstrijd van donderdag op het programma?
Competitievervalsing! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:31
[...]

Ja en dat is dan nog zonder de 'gewone' blessures. Ik ben blij dat de selectie vlak voor het eind van de transferperiode nog even wat groter is gemaakt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

De wedstrijd donderdag moeten ze ook zonder deze spelers winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
mavaros schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:09:
[...]

Het is heel simpel. Het mag niet volgens de spelregels, en dat is reden genoeg om een kaart te geven. In dit geval dus rood.

Je mag ook niet ineens de bal in je handen nemen en 30 meter rennen om daarna de bal in de goal te schoppen, of in het judo iemand met je vuisten knockout te slaan.

Je hoeft je dus niet bezig te houden met intentie of lompheid.
Buitenspel mag ook niet, ook maar gelijk rood?

Niet elke overtreding moet een kaart opleveren. Ik (en misschien sta ik daar wat alleen in) vind dat er in voetbal veel te snel naar de kaarten gegrepen wordt. Een normale overtreding kan gewoon gebeuren. Die voorkom je ook niet met kaarten trekken. Gewoon een vrije trap geven en klaar.
Alleen gedrag wat, los van de overtreding zelf, ongewenst is moet je met kaarten bestraffen. In combinatie met een overtreding kan dat als de overtreding opzettelijk is (spelbederf), roekeloos (gevaarlijkspel). In die situaties geef je geel. Rood is enkel voor echt bewust gemeen / agressief gedrag of beledigen .
Dus al breekt de tegenstander een been, als het een normale overtreding is enkel een vrije trap. Al mist de speler de tegenstander helemaal maar is er geen enkele intentie een bal te spelen en alleen maar een mislukte poging een doodsschop uit te delen, dan wel rood.

(en blaffen tegen de scheidsrechter zou juist veel sneller bestraft mogen worden. Niet normaal wat die gastjes denken te mogen zeggen tegen de scheids)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Ankona schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Buitenspel mag ook niet, ook maar gelijk rood?

Niet elke overtreding moet een kaart opleveren. Ik (en misschien sta ik daar wat alleen in) vind dat er in voetbal veel te snel naar de kaarten gegrepen wordt. Een normale overtreding kan gewoon gebeuren. Die voorkom je ook niet met kaarten trekken. Gewoon een vrije trap geven en klaar.
Alleen gedrag wat, los van de overtreding zelf, ongewenst is moet je met kaarten bestraffen. In combinatie met een overtreding kan dat als de overtreding opzettelijk is (spelbederf), roekeloos (gevaarlijkspel). In die situaties geef je geel. Rood is enkel voor echt bewust gemeen / agressief gedrag of beledigen .
Dus al breekt de tegenstander een been, als het een normale overtreding is enkel een vrije trap. Al mist de speler de tegenstander helemaal maar is er geen enkele intentie een bal te spelen en alleen maar een mislukte poging een doodsschop uit te delen, dan wel rood.

(en blaffen tegen de scheidsrechter zou juist veel sneller bestraft mogen worden. Niet normaal wat die gastjes denken te mogen zeggen tegen de scheids)
Dat voetbal weer voetbal moet worden, ben ik geheel met je eens. Een goede en harde tackle of andere ingreep moet kunnen en daar hoort niet voor gefloten te worden. Voetbal is en blijft natuurlijk een contactsport, zoals rugby of Australisch voetbal.

Maar ik blijf erbij dat iedereen wel de regels van het spel moet volgen. Een karatetrap mag niet. Punt. Daarna is elke discussie nutteloos.

En dat is er gisteren gebeurd. Een speler ging over de regels heen, al snap ik best dat het in de geest van de wedstrijd had gekund zonder kaart.

Mijn tip: Koop een scheidsrechter om met een broodrooster van Philips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Prima ruststand voor Groningen tegen Fortuna Sittard, 0-2. Hopelijk kunnen ze het in de tweede helft doortrekken. Dan blijft de aansluiting bij de top 6. Bij verlies blijft het rechterrijtje lonken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
[...]

Zoals Schmidt al riep, kappen met (helaas) interland voetbal. Denk dat de situatie bij AZ ook daar een gevolg van was.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Zoals Schmidt al riep, kappen met (helaas) interland voetbal. Denk dat de situatie bij AZ ook daar een gevolg van was.
Wat mij betreft voorlopig helemaal kappen met voetballen. Ook in de KKD regent het besmettingen.
Voetballers laten stuk voor stuk zien niet in een bubbel te kunnen leven (goh verrassend).

Al het internationaal voetbal ook niet meer hervatten dit seizoen, alle ruimte maken om te proberen later (begin 2021) de competitie af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Wat mij betreft voorlopig helemaal kappen met voetballen. Ook in de KKD regent het besmettingen.
Voetballers laten stuk voor stuk zien niet in een bubbel te kunnen leven (goh verrassend).

Al het internationaal voetbal ook niet meer hervatten dit seizoen, alle ruimte maken om te proberen later (begin 2021) de competitie af te maken.
Zouden de eerste divisie spelers vaker internationaal spelen?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zooi. Tussen 2 man ook echt gewoon nog mogen koppen. Bijzonder slecht verdedigd.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tien, tien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waarom speelt Malen niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Omdat Zahavi en Madueke spelen.

Goede kans dat Schmidt Malen donderdag wil inzetten. Echt veel wissels zijn er momenteel niet (5, waarvan 2 keepers).

Je ziet wel goed dat Mauro als rechtsachter iets is wat we niet te vaak moeten doen. Sowieso raar om een aanvallend middenvelder rechtsachter te zetten. Ik had Hendrix daar eerder verwacht.

[ Voor 83% gewijzigd door ElPaco op 25-10-2020 14:49 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:46:
Omdat Zahavi en Madueke spelen.
Malen is toch in principe je beste spits? Rouleren kun je ook overdrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
[...]

Malen zit er al een tijd niet goed in. Madueke viel laatst prima in en Zahavi speelde ook goed voor hij ziek werd. Dus snap het wel. Sowieso goede kans dat Zahavi geen 90 minuten vol maakt aangezien hij dus ziek was.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
[...]

Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat het systeem wat ze nu geforceerd spelen niet is hoe Malen het best ingezet kan worden.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mooi gevoetbald van Vitesse daar!

Vind de wedstrijd overwegend slordig wat ik er zo van zie. Vitesse wel nadrukkelijk op zoek naar een tweede doelpunt.

Ihattaren dus wel weer minuten, bewuste keuze of noodgedwongen vanwege corona?

[ Voor 97% gewijzigd door snmght op 25-10-2020 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:00:

Ihattaren dus wel weer minuten, bewuste keuze of noodgedwongen vanwege corona?
Corona. Enige middenvelder op de bank is Fein en dat is een verdedigend middenvelder.

Alternatief is Viergever er in op rechtsachter. Dan Mauro Junior ipv rechtsachter op de plek van Ihattaren. Mja, daar win je niet bijzonder veel mee.

Teze staat wel weer goed te spelen als je nagaat dat hij zowel centrale verdediger is als rechtsachter. Mauro kan dat niet zo goed :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Hoppa! En nu doorpakken!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Lijkt me buitenspel. Maar man wat geven we het weer makkelijk weg.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Randje dit, ben benieuwd. Als het te lang duurt, dan gewoon goedkeuren.

Edit: geen buitenspel dus. 2-1 Vitesse

[ Voor 22% gewijzigd door Starbucks op 25-10-2020 15:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Het leek mij toch buitenspel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Die schouder was toch gewoon 15cm buitenspel? Ik dacht dat de regel was dat elk lichaamsdeel waarmee je kan scoren meetelt voor buitenspel, ongeacht hoe je scoort.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:44:
Die schouder was toch gewoon 15cm buitenspel? Ik dacht dat de regel was dat elk lichaamsdeel waarmee je kan scoren meetelt voor buitenspel, ongeacht hoe je scoort.
Vind het knap dat jij dat kunt zien bij een scheef beeld. Vandaar de VAR, die kan de lijn rechttrekken en dan zien of het buitenspel is of niet. Gewoon voor je tv viel het niet te zien in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hopen dat Vitesse dit kan vasthouden, dan is het foutje tegen Groningen meteen hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:45:
[...]

Vind het knap dat jij dat kunt zien bij een scheef beeld. Vandaar de VAR, die kan de lijn rechttrekken en dan zien of het buitenspel is of niet. Gewoon voor je tv viel het niet te zien in ieder geval.
Ach exact dit beeld zien we al maanden praktisch iedere wedstrijd. Inmiddels zie je het vaak toch wel redelijk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:47:
[...]

Ach exact dit beeld zien we al maanden praktisch iedere wedstrijd. Inmiddels zie je het vaak toch wel redelijk.
Mijn eerste ingeving was ook buitenspel hoor. Maar toen ik de lijnen van het gras volgde, begon ik ineens te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Boscagli stuk. Met 3 veldwissels is het in ieder geval niet moeilijk om te gokken wie er in komt voor hem :p

Thomas is er natuurlijk al uit, dus 2 veldwissels.

[ Voor 20% gewijzigd door ElPaco op 25-10-2020 15:53 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hoeveel verdedigers heeft Vitesse nu in het veld staan? Ze begonnen met 5 en eerder is er al een in gewisseld voor hun 10. Nu weer 2.

Jaloers op de hoeveelheid verdedigers die ze hebben. Wij hebben niet eens een 2e rechtsback.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Darfalou duwt Malen weg en het mag. Malen duwt even later in dezelfde sprint terug en het is een overtreding. Lekker dan.
Je ziet verder dat PSV sinds de 2-1 er niet meer in gelooft. Hopelijk hebben we snel weer wat basisklanten terug want het is niet best.

WoT stats

Pagina: 1 ... 56 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021