"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Denk eerder dat mensen eens moeten stoppen met het omhoog lullen van de kwaliteiten van de Feyenoord selectie.D-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:38:
[...]
AZ heeft meer talenten vanuit de jeugd maar daar lopen ook spelers rond die het nooit bij Ajax of PSV zouden redden. Als iedereen fit is heeft Feyenoord nog best een aardige basis.
Stop eens met dat omlaag lullen van Feyenoord. Kampioen worden is veel teveel gevraagd maar het is een schande dat je niet beter meedoet voor de plekken eronder, zeker omdat PSV zo faalt
Het lukte ook voor Advocaat meestal niet, maar het ligt dan toch aan Advocaat.
Of denkt men dat Berghuis onder Slot wel even gaat schitteren en het team gaat dragen?
Diverse spelers van Feyenoord hebben in het verleden 1 goed seizoen gehad, en erna (en ervoor) diverse seizoenen waar het slecht was.
Misschien dat dat ene goede seizoen de uitzondering is en niet de diverse slechte seizoenen?
@Deadsy
Waar heb je het over? Welk seizoen? De titel? Welke spelers van het kampioenschap lopen er nog? En Berghuis kan toch gewoon goed voetballen? De basis is toch gewoon prima om thuis van Sparta te winnen? Stop eens met verkeerde verwachtingen aan verkeerde conclusies te koppelen.
Je hebt volgens mij geen idee hoe verdomd irritant het is als aanhangers van andere clubs elke kritiek op een Feyenoord trainer proberen dood te slaan met de dooddoener "matige spelers". Terwijl als iemand dat zegt als Ajax wordt uitgeschakeld in Europa de pleuris uitbreekt hier want oh wee als je Ten Hag een goede trainer vindt.
[ Voor 46% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2021 18:54 ]
Wie zal er meer last van hebben. Tadić die rustig in de bus naar huis zit, drankje erbij en lekker voetbal kijken op het scherm of die PSV "fan" die rood oplopend Tadić de huid voor scheld. Die 2e zit vanavond nog steeds vloekend op zijn bank.dglavimans schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:43:
[...]
Vind dat toch altijd wel grappig hoe mensen werken.. Op die leeftijd iemand de huid vol schelden, tis wat..
Ik ga hier wel goed op, heerlijk die frustratie, thuis niks voor het zeggen. Eigenlijk zeggen ze hier dat Tadic een broer van Dumfries isdglavimans schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:43:
[...]
Vind dat toch altijd wel grappig hoe mensen werken.. Op die leeftijd iemand de huid vol schelden, tis wat..
Malacia valt inderdaad niet op, Haps vind ik net beter maar die is ook wel echt ouder.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:45:
[...]
Kokcu begon erg goed maar is heel erg wisselvallig, zo wisselvallig dat het niet te zeggen is welke kant het opgaat als je het mij vraagt.
Sinisterra is wel de meest consequente speler qua niveau.
Haps, Malacia en Geertruida vallen mij niet echt op, maar waarschijnlijk kijk ik er anders tegenaan.
Geertruida doet het wanneer hij speelt erg goed vond ik.
Cokcu is er een tijd uitgeweest, helaas heeft dat m niet goed gedaan. De spitsen worden onder advocaat niet meer gebruikt want Linssen moet spelen. Iedere speler wordt naar beneden gepraat door advocaat. Bozenik kan er niets van, deze speler is niet goed genoeg, deze doet zus fout een ander doet zo fout. Krijg ook het idee dat hij van sommige spelers verwacht dat de het elftal wel even dragen, maar dat zijn niet de spelers waar je het wat dat betreft van moet hebben.
Zo slecht is de selectie niet, maar advocaat maakt gewoon vreemde keuzes. Tegen Heerenveen bijvoorbeeld, zie je dat het niet klopt, maar iets bijspijkeren ho maar. Advocaat heeft het lang goed gedaan, maar de rek is er uit bij hem.
De rek is er nooit geweest dit seizoen. Na het Europese debacle had hij al eruit gegooid moeten worden!jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:51:
[...]
Advocaat heeft het lang goed gedaan, maar de rek is er uit bij hem.
Toch vond ik de eerste helft hoe PSV druk zette goed hoor, Ajax kwam hierdoor totaal niet in zijn spel, dat zijn wel kudo's voor Schmidt.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:53:
Schmidt en Ten Hag staan ook niet echt bekend om hun opstellingen, tactische ingrepen en wissels ...
Omhoog praten is ook wel nodig met al het neersabelen. Geen enkele speler is goed genoeg, ze kunnen er allemaal niets van en Feyenoord zal vast degraderen ofzo. De selectie is (wanneer volledig, wordt snel minder met de wissels) best wel oke en moet zeker op plek 2-4 kunnen eindigen normaal gesproken. Maar denk ook dat ze van advocaat niet zoveel meer aannemen alles bij elkaar.Deadsy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:47:
[...]
Denk eerder dat mensen eens moeten stoppen met het omhoog lullen van de kwaliteiten van de Feyenoord selectie.
Het lukte ook voor Advocaat meestal niet, maar het ligt dan toch aan Advocaat.
Of denkt men dat Berghuis onder Slot wel even gaat schitteren en het team gaat dragen?
Diverse spelers van Feyenoord hebben in het verleden 1 goed seizoen gehad, en erna (en ervoor) diverse seizoenen waar het slecht was.
Misschien dat dat ene goede seizoen de uitzondering is en niet de diverse slechte seizoenen?
Hij heeft er vooral geen balans in gekregen en dat is hem echt wel aan te rekenen. Vandaag ook weer veel momenten met 9 spelers voor de bal, dat kan niet. Met de manier van spelen moeten de spits, linksbuiten en rechtsbuiten zo ongelooflijk veel meters maken, dat er bijna geen lucht is om ergens ook aan te vallen. Daarbij heeft hij spelers zoveel naar beneden gepraat dat die er ook geen vertrouwen in hebben en als ze dan een keer mogen daar helemaal zonder geloof aan beginnen.
Zo'n bozenik bijvoorbeeld, die mag af en toe 4 minuten mee doen, maar die weet door de opmerkingen van advocaat ook wel dat hij er toch weer naast staat daarna. In mijn ogen een verkeerde manier van prikkelen. Je kan spelers juist beter het gevoel geven dat er mogelijkheden zijn om te spelen, zeker zo'n type als bozenik.
De trainers voor volgend seizoen:
Ajax: Typhone, assistent Opslaghond
PSV: El Paco, assistent Maarten_E
Feyenoord: Slot (
Heb heb het idee dat de hoge bazen van Feyenoord visie missen en niet weten wat ze willen, behalve een nieuw stadion. Alsof dat de oplossing is. Ik zou beginnen met goed scouten en zorgen dat je talenten gaan groeien. Het staat al jaren stil bij Feyenoord.LZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:39:
[...]
Grotendeels eens. Maar die vrijwel fitte selectie is pas sinds vandaag. De rest van het seizoen was er heel veel afwezig door blessures. Dus echt routine heb je niet kunnen kweken.
Maar ik ben blij dat we straks van die vent afzijn ja.
...
Mag ik de Reiziger rol vervullen? Lekker met de multimap staan, altijd al willen doen.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
Dat doen wij hier stukken beter.
Feyenoord: Slot (waarom moet die nou al zo nodig aangesteld zijn) ), assistent LZ86
En een minpunt voor Ten Hag.Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:57:
[...]
Toch vond ik de eerste helft hoe PSV druk zette goed hoor, Ajax kwam hierdoor totaal niet in zijn spel, dat zijn wel kudo's voor Schmidt.
Er mag ook eens ingegrepen worden voordat het misgaat.
Daarom zei ik ook niets over Ten Hag, daar was ik het over eensOPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
[...]
En een minpunt voor Ten Hag.
Er mag ook eens ingegrepen worden voordat het misgaat.
Neem ik die van Jan Siemerink. Enkel het juiste vinkje zetten en ik overtref hem al. Succes gegarandeerdQu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
Mag ik de Reiziger rol vervullen? Lekker met de multimap staan, altijd al willen doen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jij mag kiezen, dan speel ik de rol van Bogarde wel.Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Mag ik de Reiziger rol vervullen? Lekker met de multimap staan, altijd al willen doen.
Beetje boos kijken, ik mis wel de juwelen.
Dat is wel jaren zo geweest, dit is het eerste jaar van arnessen. Ik heb juist het idee dat er nu wel visie begint te komen. Vroeg een trainer gehaald, we at spelers ergens anders vandaan gehaald dan bij subtopper uit de Eredivisie.Luxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Heb heb het idee dat de hoge bazen van Feyenoord visie missen en niet weten wat ze willen, behalve een nieuw stadion. Alsof dat de oplossing is. Ik zou beginnen met goed scouten en zorgen dat je talenten gaan groeien. Het staat al jaren stil bij Feyenoord.
Ben benieuwd waar het heen gaat, maar er lijkt sinds jaren weer een idee te zijn. Ook grotendeels gestoeld op het opleiden van spelers.
Ik voel me vereerdtoolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
Feyenoord: Slot (waarom moet die nou al zo nodig aangesteld zijn) ), assistent LZ86
Helaas vandaag niet verloren, dus Schmidt is nog niet out. Ik moet nog even wachten tot mijn aanstelling.
Hij lijkt hem in zijn hoek/verre hoek te verwachten. Je ziet dat hij die kant op wil springen maar dan zien dat de bal toch kort gaat.Exocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:09:
Nu ook in de samenvatting blijft het bizar dat Stekelenburg die vrije trap niet heeft. Was bijna in het midden van de goal
Het typische van Feyenoord is dat er een negatieve ontwikkeling is. Je verwacht dat naar mate spelers fit worden, ingespeeld raken op elkaar en een beetje ervaring op doen dat het beter wordt. Stabieler op zn minst. Maar die stabiliteit is helemaal weg en het wordt alleen maar slechter.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:01:
[...]
Dat is wel jaren zo geweest, dit is het eerste jaar van arnessen. Ik heb juist het idee dat er nu wel visie begint te komen. Vroeg een trainer gehaald, we at spelers ergens anders vandaan gehaald dan bij subtopper uit de Eredivisie.
Ben benieuwd waar het heen gaat, maar er lijkt sinds jaren weer een idee te zijn. Ook grotendeels gestoeld op het opleiden van spelers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tjah, maar die stabiliteit komt er ook niet als je niet met een spits speelt, aanvallers allemaal andere taken geeft en zoals nu bijvoorbeeld wel ineens 4-4-2 speelt waar je dat nooit doet.ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:16:
[...]
Het typische van Feyenoord is dat er een negatieve ontwikkeling is. Je verwacht dat naar mate spelers fit worden, ingespeeld raken op elkaar en een beetje ervaring op doen dat het beter wordt. Stabieler op zn minst. Maar die stabiliteit is helemaal weg en het wordt alleen maar slechter.
Daarbij is het ook zo dat botteghin leek afgeschreven en nu toch ineens weer een paar wedstrijden speelt. Kokcu is net terug en weer fit genoeg om hele wedstrijden te spelen. Ik krijg oprecht het idee dat het alleen maar beter kan zonder advocaat. Die verwacht dingen van zijn spelers waar het de spelers niet voor zijn. Andere spelers lijken niets fout te kunnen doen, maar vooral zit er veel angst in de ploeg.
Die stabiliteit was er een tijdje, maar het lukt advocaat niet meer. Vind hem meer een kei in het ' de weg omhoog weer vinden uit een diep dal', maar niet iemand om langere tijd op/ mee te bouwen.
Neemt niet weg dat die negatieve ontwikkeling wel al even bezig is/ was. Maar ben nu met arnessen wel bereid het een paar jaar aan te kijken wat er gaat veranderen. Met van geel wist je dat er niets zou veranderen. Gewoon elk jaar Europa proberen te halen door subtop te verzwakken met spelers weghalen, verder niet.
[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 28-02-2021 19:26 ]
Daarom is er een halve revolutie gaande ook. Al die ouwe shit wordt er op het moment vakkundig uitgewerkt en de puinhopen van v Geel klaren langzaam op.Luxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Heb heb het idee dat de hoge bazen van Feyenoord visie missen en niet weten wat ze willen, behalve een nieuw stadion. Alsof dat de oplossing is. Ik zou beginnen met goed scouten en zorgen dat je talenten gaan groeien. Het staat al jaren stil bij Feyenoord.
Helaas heeft Feyenoord veel last van de coronacrisis, dus komend seizoen zal er ook niet zoveel kunnen helaas.
Daarom ook vanaf de zomer.ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:12:
[...]
Ik voel me vereerd
Helaas vandaag niet verloren, dus Schmidt is nog niet out. Ik moet nog even wachten tot mijn aanstelling.
Ik denk dat ik zelf de taak van Overmars oppak. Lekker wat geld rondstrooien enzo, Ihattaren ophalen voor 15m max met wat doorverkoopbonussen... Labyad lozen
Tja, hij speelt nu wel basis bij Barca....Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:05:
[...]
Niks mis met eh, een beetje je teammaten oppeppen![]()
[Afbeelding]
Ik wil de Neres rol wel. Als het tenminste nog aan is met zijn vriendinQu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Laatste wedstrijd gekeept in 2017, u leest het goed 4 jaar geleden!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wacht even, heb jij mij òòòit iets tactisch zinnigs horen zeggen?toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:

Wat doet zo'n assistent eigenlijk? Denk dat ik de bidonbussen alvast klaarzet voor de training van morgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 28-02-2021 20:16 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Omdat hij zelf niet de ballen had om voor de wedstrijd te melden dat ie al wat voelde aan z'n hamstring...Exocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:39:
Wauw, dat optreden van Velthuizen was genant. Waarom is hij opgesteld?
Dan denk je een professionele keeper gehaald te hebben...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarom vind je het wel verdomd irritant als het om Feyenoord gaat en breekt hier zogenaamd de pleuris uit als het Ajax betreft?D-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:48:
Je hebt volgens mij geen idee hoe verdomd irritant het is als aanhangers van andere clubs elke kritiek op een Feyenoord trainer proberen dood te slaan met de dooddoener "matige spelers". Terwijl als iemand dat zegt als Ajax wordt uitgeschakeld in Europa de pleuris uitbreekt hier want oh wee als je Ten Hag een goede trainer vindt.
Draai het anders eens om!
Je hebt volgens mij geen idee hoe verdomd irritant het is als aanhangers van andere clubs elke kritiek op een Ajax/PSV trainer proberen dood te slaan met de dooddoener "het ligt niet aan de trainer". Terwijl als iemand dat zegt als Feyenoord wordt uitgeschakeld in Europa de pleuris uitbreekt hier want oh wee als je Advocaat een goede trainer vindt.
Dat zijn de wedstrijden waar Ajax potentieel punten gaat laten liggen. Zeker als ze zo spelen zoals vandaag.Gynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:32:
FC Groningen doet het trouwens ook goed, heb het eigenlijk helemaal gemist, maar die staan ineens 6e op 1 punt van Feyenoord. En ook met een redelijke voorsprong op FC Twente en FC Utrecht. Knappe prestatie, komende zondag staat Ajax - FC Groningen op het programma.
Present!Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:34:
Als @Typhone niet binnen 15 minuten reageert moeten we een Mod bellen.
Ho ho, het is niet de bedoeling dat wij het nog lastiger gaan krijgen met PSV. En jij penningmeestertoolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:58:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
http://www.espn.nl/video/clip?id=8255382
[ Voor 18% gewijzigd door strafschop op 28-02-2021 21:19 ]
PSV-Ajax
Matig. Statistieken zeggen 5 schoten elk maar ik heb ze niet gezien...
Gezien het wedstrijdbeeld is een puntenverdeling op zijn plaats met als kanttekening dat die 2-0 nooit afgekeurd had mogen worden; hier komen wij goed weg. Penalty was terecht dus een 2-1 had in mijn ogen de enige terechte uitslag geweest. Het tumult aan het eind was lachwekkend, al moet Dumfries gewoon van die stip afblijven.
Die actie van Martinez (of was het Alvarez) op Zahavi was gewoon ongelukkig. Omdat de bal de andere kant op rolt zet hij zich af terwijl er een been onder zijn voet glijdt. Hij zet niet expres door of iets.
AZ-Feyenoord
De goal van Feyenoord was een hele fraaie; de voorzet van Berghuis was werkelijk fantastisch! De keeper springt daar veel te vroeg, anders had ie 'm misschien nog wel gehad.
Het commentaar van Advocaat achteraf gaf goed het beeld van de wedatrijd weer: "de manier hoe wij de goals weggeven kan echt niet op dit niveau". Hij vergeet alleen te zeggen dat de manier hoe zij hun 2e goal maken op dezelfde knullige manier tot stand komt.
Bij de glijpartij van Berghuis dacht ik initieel aan rood maar hij heeft die hele kerel nooit aan zien komen. Ook gewoon een ongelukkige tackle.
AZ kan nu op jacht naar plek 2 en heeft alles nog in eigen hand.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2021 21:36 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kortom, die regel moet met spoed weer worden aangepast, natrappen is zwaar onsportief en met gewoon een directe rode kaart zijn.strafschop schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:17:
Van Egmond : "Geel het maximum voor Martinez bij actie op Zahavi"
Helemaal mee eens. Maar de regel is juist ingesteld om het aanstellen te voorkomen (mini tikje werd rood) dus dan kan hij weer de andere kant op geredeneerd worden.Zingo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Kortom, die regel moet met spoed weer worden aangepast, natrappen is zwaar onsportief en met gewoon een directe rode kaart zijn.
Side note: in het algemeen spreek ik nu. Martinez vond ik rood read back in the comments.
Klopt, maar liever een rode kaart teveel dan zoals dit jaar al enkele meer dan terecht kaarten die niet gegeven worden. Eigenlijk is wraak nemen nu dus gewoon toegestaan. Dat kan nooit de bedoeling zijn van deze regel.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Helemaal mee eens. Maar de regel is juist ingesteld om het aanstellen te voorkomen (mini tikje werd rood) dus dan kan hij weer de andere kant op geredeneerd worden.
Side note: in het algemeen spreek ik nu. Martinez vond ik rood read back in the comments.
Dus zachtjes natrappen is prima. Goed om te weten. Slaat natuurlijk nergens op en ik ben blij dat de overgrote meerderheid hier het ook gewoon rood vond.strafschop schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:17:
Van Egmond : "Geel het maximum voor Martinez bij actie op Zahavi"
Ik ben blij dat jij de assistent bent, ik heb namelijk ook geen idee wat ze doenMaarten_E schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:15:
[...]
Wacht even, heb jij mij òòòit iets tactisch zinnigs horen zeggen?(Oja, daarom ben ik ook de assistent
) @ElPaco Sorry dat je met mij zit opgescheept...
Wat doet zo'n assistent eigenlijk? Denk dat ik de bidonbussen alvast klaarzet voor de training van morgen.
Trainen we morgen? Goed dat je zegt, uurtje of 9? Zal het in de groep gooien.
10 mins later: Dumfries vraagt of het een half uurtje later kan, zijn moeder is hem nog een boek aan het voorlezen, die ligt weer te laat in bed
Waarom hebben we dit niet altijd? Geeft een veel duidelijker beeld voor wat betreft vermeend buitenspel.
De drone stagiair is niet bij alle wedstrijden aanwezig.Superkiwi schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:50:
Tijdens PSV-Ajax heb ik regelmatig een shot van bovenaf gezien, waarschijnlijk van een camera aan een kabel.
Waarom hebben we dit niet altijd? Geeft een veel duidelijker beeld voor wat betreft vermeend buitenspel.
80% van Nederland zit thuis, tijd om een vacature open te stellen!Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:01:
[...]
De drone stagiair is niet bij alle wedstrijden aanwezig.
Dat het een regel is is al langer bekend, en de regel is erg discutabel, ik zou dit namelijk ook als rood bestempelen. Maar dan kunnen we wel klaar zijn met het eeuwig keihard roepen om dat de VAR in moet grijpen, want het is gewoon volgens de regels beoordeeld, maximaal geel dus, en daar gaat de VAR niet op ingrijpen.ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:43:
[...]
Dus zachtjes natrappen is prima. Goed om te weten. Slaat natuurlijk nergens op en ik ben blij dat de overgrote meerderheid hier het ook gewoon rood vond.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 28-02-2021 23:10 ]
Dit.Zingo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Kortom, die regel moet met spoed weer worden aangepast, natrappen is zwaar onsportief en met gewoon een directe rode kaart zijn.
Maar dan ook weer ditTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Helemaal mee eens. Maar de regel is juist ingesteld om het aanstellen te voorkomen (mini tikje werd rood) dus dan kan hij weer de andere kant op geredeneerd worden.
Die kritkiek op Advocaat gaven wij vorig jaar al, alleen werd Advocaat toen een prima coach genoemd door een groot deel van de Feyenoord aanhang hierD-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:48:
Wat anderen zeggen hou ik niet bijtoolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:13:
[...]
Die kritkiek op Advocaat gaven wij vorig jaar al, alleen werd Advocaat toen een prima coach genoemd door een groot deel van de Feyenoord aanhang hier
Maar ik vond hem altijd al een korte termijn oplossing. Prima voor de korte termijn. Nu minder.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Voor vorig seizoen was het een super oplossing, beter kon niet. In de zomer het bijtekenen.... Tja dat had ik niet gedaan.D-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:26:
[...]
Wat anderen zeggen hou ik niet bij![]()
Maar ik vond hem altijd al een korte termijn oplossing. Prima voor de korte termijn. Nu minder.
Maar goed, nu hebben jullie AZ gehad, ik kan me zomaar voorstellen dat Slot binnenkort instapt. Als je Advocaat elke keer voor de camera ziet staan dan kan ik me ook niet voorstellen dat ie het naar z'n zin heeft en er best mee zou willen stoppen.
Gelukkig maar, de kwaliteit is om te huilen. Voor hetzelfde effect kan je trouwens naar een skycam overschakelen.Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:01:
[...]
De drone stagiair is niet bij alle wedstrijden aanwezig.
https://nos.nl/artikel/23...e-club-doet-aangifte.htmlSpelers van Ajax zijn na de topper tegen PSV in Eindhoven (1-1) bij de gang van het stadion naar de spelersbus belaagd. Ajax heeft besloten aangifte te doen.
Zo werd er met voorwerpen gegooid naar de spelers, onder anderen naar aanvoerder Dusan Tadic. Laatstgenoemde was tegen en na het einde van de wedstrijd betrokken bij een opstootje met PSV-aanvoerder Denzel Dumfries.
Wat ik nog het meest kwalijk vind, is dat daar politie bij staat met de armen over elkaar. Dat er een paar Eindhovense kanslozen daar op af komen, kun je verwachten, maar dan mag je als politie toch wel optreden?
Dat daar uberhaupt na afloop van een wedstrijd supporters mogen staan? Dat is gewoon vragen om moelijkheden, helemaal gezien de afloop van deze wedstrijd. Ik vind PSV hier ook in gebreken gebleven. Totaal onnodig om supporters bij de uitgang toe te laten. Zal wel met de altijd 'gemoedelijke sfeer' bij PSV te maken hebben of zo.Exocet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 07:56:
https://nos.nl/artikel/23...e-club-doet-aangifte.html
Wat ik nog het meest kwalijk vind, is dat daar politie bij staat met de armen over elkaar. Dat er een paar Eindhovense kanslozen daar op af komen, kun je verwachten, maar dan mag je als politie toch wel optreden?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad. Een wedstrijd zonder supporters, alle focus kan op het veilig in- en uitstappen van de spelers/staf van Ajax en nóg lukt het niet? Hoe dan!?Han schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:00:
[...]
Dat daar uberhaupt na afloop van een wedstrijd supporters mogen staan? Dat is gewoon vragen om moelijkheden, helemaal gezien de afloop van deze wedstrijd. Ik vind PSV hier ook in gebreken gebleven. Totaal onnodig om supporters bij de uitgang toe te laten. Zal wel met de altijd 'gemoedelijke sfeer' bij PSV te maken hebben of zo.
Ik heb daar zelf om de hoek gewoond en voor supporters is het wel mooi om zo dicht bij de spelers te kunnen komen. Zoiets moet ook gewoon kunnen vind ik. Wat PSV nu moet doen is de namen geven van de supporters die daar stonden, van 9 van de 10 keer zullen het dezelfde soort gasten zijn en weten ze echt wel wie het zijn, zodat dit strafrechtelijke afgehandeld kan worden.Han schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:00:
[...]
Dat daar uberhaupt na afloop van een wedstrijd supporters mogen staan? Dat is gewoon vragen om moelijkheden, helemaal gezien de afloop van deze wedstrijd. Ik vind PSV hier ook in gebreken gebleven. Totaal onnodig om supporters bij de uitgang toe te laten. Zal wel met de altijd 'gemoedelijke sfeer' bij PSV te maken hebben of zo.
We moeten zoies niet gaan verbieden omdat een paar droeftoeters het verpesten voor de rest.
Dit voorbeeld is juist precies de reden waarom je dit niet zou moeten toestaan. Zorg gewoon voor een veilige situatie rond aankomst en vertrek. Zet het wat ruimer af, bouw desnoods een tunnel van tenten ofzo als je geen andere mogelijkheden hebt, maar dit is natuurlijk vragen om problemen.Gynnad schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:07:
[...]
Ik heb daar zelf om de hoek gewoond en voor supporters is het wel mooi om zo dicht bij de spelers te kunnen komen. Zoiets moet ook gewoon kunnen vind ik. Wat PSV nu moet doen is de namen geven van de supporters die daar stonden, van 9 van de 10 keer zullen het dezelfde soort gasten zijn en weten ze echt wel wie het zijn, zodat dit strafrechtelijke afgehandeld kan worden.
We moeten zoies niet gaan verbieden omdat een paar droeftoeters het verpesten voor de rest.
Voordat het hier dalijk weer escaleert.
@toolkist
Trouwens, n.a.v. het meningsverschil van gisteren tijdens de wedstrijd. Had je de analitici toevallig nog gehoord over Ryan Gravenberch gisteren? Die was hoofdelijk verantwoordelijk voor elke tegenaanval van PSV (hij stond aan de basis van zoals dat mooi heet). Niet om daarmee even heel goedkoop te scoren richting jou maar het viel me gisteren wel op terwijl ik hem normaal wel steady vind. Ik kan zeer hard zijn tegen Ajacieden maar ik pik ze er zeker niet uit om maar eens een hele middag te gaan foeteren op één iemand. Dat deed hij in dit geval echt zelf
Waar ik ook twijfels over heb is Stekelenburg. Waarom...1.89m. Nu hoor ik mensen denken is Stekelenburg 1.89m nee dat was de afstand van de paal tot de bal.

Nooit was die bal erin gevlogen met Onana op goal. Stekelenburg staat helemaal verkeerd en is in bovenstaand screenshot al 2x naar rechts gestapt om aan te geven hoeveel te ver die naar links stond opgesteld.
[ Voor 102% gewijzigd door Typhone op 01-03-2021 08:35 ]
Eerder een vrije trap
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het afbreuk risico is veel te groot om nu in te stappen. Dan ben je waarschijnlijk al beschadigd voordat je opdracht begint. Je uitgedachte plan kan de prullenbak in. Gio was ook gelijk zwaar beschadigd toen hij in 2015–16 vroegtijdig in stapte om het seizoen te redden.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:30:
[...]
Ben ik helemaal met je eens hoor. Voor vorig seizoen was het een super oplossing, beter kon niet. In de zomer het bijtekenen.... Tja dat had ik niet gedaan.
Maar goed, nu hebben jullie AZ gehad, ik kan me zomaar voorstellen dat Slot binnenkort instapt. Als je Advocaat elke keer voor de camera ziet staan dan kan ik me ook niet voorstellen dat ie het naar z'n zin heeft en er best mee zou willen stoppen.
Gek genoeg is het nu het moment voor een type Advocaat.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2021 09:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wedstrijd niet gezien zeker?Napo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Goede actiefoto van AZ-feyenoord!
of wil je iets ter discussie stellen? Niet helemaal duidelijk
Dit was weer eens een aanslag van Berghuis waar ie zonder kaart wegkomt, waar donkerrood op z'n plaats was geweest.
Hij kreeg geel voor deze actie.toolkist schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:22:
[...]
Wedstrijd niet gezien zeker?
Dit was weer eens een aanslag van Berghuis waar ie zonder kaart wegkomt, waar donkerrood op z'n plaats was geweest.
Maar wat is er nu nog te verliezen? Je kunt er vergif op innemen dat Slot uiteindelijk heel anders wil gaan spelen dan Advocaat deed, met dus een gewenningsperiode voor de selectiebals gevolg. Ik zou toch zeker overwegen om de spelers dus al wat langer aan hem te laten wennen, zodat ze er na de zomerstop eerder staan.ph4ge schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:08:
[...]
Het afbreuk risico is veel te groot om nu in te stappen. Dan ben je waarschijnlijk al beschadigd voordat je opdracht begint. Je uitgedachte plan kan de prullenbak in. Gio was ook gelijk zwaar beschadigd toen hij in 2015–16 vroegtijdig in stapte om het seizoen te redden.
Gek genoeg is het nu het moment voor een type Advocaat.![]()
De situatie lijkt heel erg op die na Stam (of het eerste volledige seizoen Gio), met dit verschil dat het nog iets slechter gaat en de selectie waarschijnlijk sterker (of tenminste fitter) is.
Diezelfde spelers moeten zich nu dan ook meteen bewijzen aan Slot als hij eerder begint, laten zien dat ze volgend seizoen een plek in zijn plannen waard zijn. Denk je dat ze nu allemaal nog even hard willen werken voor Advocaat? Dan heb ik het nog niet zozeer over de basis, maar door Advocaat 'afgeschreven' spelers als Bozenik, die totaal geen kansen krijgen.
Alleen Vink, die halverwege een volgens mij zinnig verhaal afgekapt werd.Typhone schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:14:
Voetbal randzaken
Voordat het hier dalijk weer escaleert.
@toolkist
Trouwens, n.a.v. het meningsverschil van gisteren tijdens de wedstrijd. Had je de analitici toevallig nog gehoord over Ryan Gravenberch gisteren?
Kwam erop neer dat volgens hem Blind en Gravenberch elkaar "in de weg liepen". Heb jij ook gelezen dat Blind nog nooit (niet vaak) zoveel balverlies had geleden?
Ik zeg zeker niet dat Gravenberch goed speelde, maar blijf erbij dat alleen naar hem wijzen totaal niet fair is.

https://www.nu.nl/voetbal...midt-is-de-weg-kwijt.html"Ik ben het niet eens met het statement en ook niet met de beslissing. Ik wil hier een hartig woordje over spreken met PSV. Ik vind dat deze trainer de weg kwijt is, wanneer hij zijn eigen mening moet laten rechtvaardigen door de spelersgroep", aldus Raiola.
"Dan kunnen we beter thuisblijven. Neemt hij volgende week zijn partner mee om te vertellen wat die van zijn beslissingen vindt? Dit heb ik nog nooit gezien en het slaat nergens op. Van wat ik heb begrepen, wordt dit niet eens gedragen door de spelersgroep."
De ellende is dat je hem ook geen rust kunt gunnen ten faveure van Kudus want die speelde minstens zo slecht.Martinusz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:33:
Gravenberch heeft nu wel paar potjes heel matig gespeeld achter elkaar, toen hij er niet bij was, liep het eigenlijk beter op het middenveldhopelijk een kort dipje en pakt hij het weer op!
Ik zeg het nog maar een keer: na de wanvertoning van gisteren vind ik 6 opeens geen comfortabele marge meer.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Kan wel, maar dan moet Blind weer naar middenveld, dat ging nu niet vanwege afwezigheid van Nico.snmght schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:38:
[...]
De ellende is dat je hem ook geen rust kunt gunnen ten faveure van Kudus want die speelde minstens zo slecht.
Ik zeg het nog maar een keer: na de wanvertoning van gisteren vind ik 6 opeens geen comfortabele marge meer.
Beetje kort door de bocht, gisteren was gewoon heel slecht, van beide kanten, it takes two to tango zullen we maar zeggen. Je hebt 6 punten (potentieel zelfs 9) voorsprong op de nummer 2, die ook niet al te best draait.
Eerst zondag maar eens revanche nemen op Groningen.
Als Tagliafico weer fit is kun je in principe ook weer met Blind en Alvarez als verdedigende middenvelders spelen en Martinez centraal achterin laten staan, ging in de heenwedstrijd tegen Lille meer dan prima. Lever je wel voetballend wat in.snmght schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:38:
[...]
De ellende is dat je hem ook geen rust kunt gunnen ten faveure van Kudus want die speelde minstens zo slecht.
Zes punten, een wedstrijd tegoed en een niet meer in te halen voorsprong qua doelsaldo gaat Ajax echt niet zo snel meer weggeven hoor. Ik ga niet zeggen dat het niet kan, maar waarschijnlijk acht ik het niet. Met name omdat ook PSV nog echt wel punten gaat laten liggen, in de komende drie wedstrijden spelen die nog tegen Feyenoord én AZ.
100% mee eens hoor. Blind was slecht, Haller onzichtbaar. Klaassen niet goed. Timber vond ik ook heel slecht spelen gisteren. Stekelenburg die elke uittrap over de zijlijn schoot halverwege de middenlijn enz enz. Nee we waren niet te benijden.toolkist schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Alleen Vink, die halverwege een volgens mij zinnig verhaal afgekapt werd.
Kwam erop neer dat volgens hem Blind en Gravenberch elkaar "in de weg liepen". Heb jij ook gelezen dat Blind nog nooit (niet vaak) zoveel balverlies had geleden?
Ik zeg zeker niet dat Gravenberch goed speelde, maar blijf erbij dat alleen naar hem wijzen totaal niet fair is.
Voor degene die het niet helemaal volgen (ik snap het, het is ook lastig, zeker als het geen speler van 'jouw' club is) hier een overzicht van hoe ik vermoed dat het is gelopen met bronnen die dat waar mogelijk ondersteunen, aangaande de situatie met Ihattaren:Exocet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:35:
Het vuurtje met Ihattaren wordt verder opgestookt:
[...]
https://www.nu.nl/voetbal...midt-is-de-weg-kwijt.html
-Vader van Ihattaren overlijd in 2019 en Ihattaren krijgt tijd, ruimte en hulp vanuit de club om dit te verwerken
- Ihattaren is meerdere malen niet fit genoeg/te dik bij wegingen, bijvoorbeeld vlak na de zomerstop.
- Afgelopen donderdag was Ihattaren tijdens de voorbereiding op de wedstrijd aan het stoken omdat duidelijk was geworden dat hij niet zou starten. Hierin probeerde hij medespelers mee te krijgen. Direct gevolg: hij krijgt helemaal geen speelminuten
- Raiola (de zaakwaarnemer van Ihattaren) geeft aan dat Schmidt de weg totaal kwijt is
- Afgelopen zondag doet PSV een statement de deur uit waarin staat dat zowel de directie, de trainer als de spelersgroep vinden dat Ihattaren zich niet goed gedraagt en dus niet in de selectie thuishoort voor de wedstrijd tegen Ajax
- Ihattaren mag naderhand nog wel meetrainen met de A-selectie maar zal volgens Schmidt iets moeten doen aan het 'eenrichtingsverkeer' aan hulp. Hij zal op een gegeven moment ook terug moeten geven. Ihattaren krijgt nog 1 kans
Kortom, er gebeurt nogal wat. Om er nog een iets andere draai aan te geven, laten we niet vergeten dat Ihattaren pas net 19 is, hoeveel kan je van iemand op die leeftijd verwachten? Hier nog een column die ingaat op dat aspect.
Gegeven het feit dat Gravenberch een van de tempomakers/spelerverdelers is en zijn teamgenoten hem veel zoeken (omdat het een goeie voetballer is) is de impact van een vormdipje extra zichtbaar. Mentaal lijkt het echter wel goed te zitten, hij blijft in ieder geval acties/passes proberen die een paar weken geleden 9/10 keer aankwamen. Ik maak me voorlopig geen zorgenMartinusz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:33:
Gravenberch heeft nu wel paar potjes heel matig gespeeld achter elkaar, toen hij er niet bij was, liep het eigenlijk beter op het middenveldhopelijk een kort dipje en pakt hij het weer op!
Tegelijkertijd ook een balanceer act, waar heeft Gravenberch nu het meeste aan? Vertrouwen uitspreken en laten staan, of onder het motto 'voetbal is hard' hem er nu naast zetten in de hoop dat dat hem de juiste kant op duwt? In dat laatste geval is Klaassen en Alvarez als dubbele 6/inschuivende 8'en, Tadic op 10, Neres en Antony op de vleugels wellicht een optie.snmght schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:38:
[...]
x 28.. !
Van iemand met zijn ervaring mag je in een topwedstrijd veel beter verwachten.Blind had afgelopen zondag een mindere dag. De verdediger annex middenvelder probeerde op de linksbackpositie vier voorzetten te geven, maar deze kwamen allen niet aan. Ook zijn lange ballen waren ondermaats, daar er slechts één van de negen aankwam. Niet alleen in balbezit was Blind slecht, ook in verdedigend opzicht kon het beter. Hij won slechts twee van zijn acht duels, waarvan zowel één lucht- als één grondduel. Wel had Blind twee cruciale ingrepen en twee onderscheppingen.
Ik moest wel lachen om de column van Borst:
'Enfin, gisteren komen die twee elkaar tegen', vervolgt de columnist. 'Ze zijn elkaars directe tegenstander. Rond een strafschop voor Ajax loopt het flink uit de klauwen. Denzel veroorzaakt 'm, Dusan benut 'm. Een lange neus. En dan gaat het los. Ze willen elkaar aanvallen. Zelfs na het laatste fluitsignaal. Die van Dusan houden Dusan in bedwang. Die van Denzel houden Denzel in bedwang. Wat blijkt: Denzel heeft Dusan pussy genoemd. Pussy.'
Borst denkt te weten waarom Tadić geïrriteerd raakte. 'Ik snap nu Dusans woede wel. Zoiets zeg je niet tegen hem. Da's te licht. Tegen Dusan zeg je iets over zijn moeder. Picka ti materina of zo. Ik ga dat niet vertalen. Op zulke beledigingen rekent Dusan. Daar lacht hij vervolgens om. Niet pussy. Pussy is te lief. Dat maakt hem razend.'
'Dusan zei iets over de moeder van Denzel', vervolgt Borst. 'We weten allemaal wat. Denzel had natuurlijk moeten lachen. Gebaartje. Tussen duim en wijsvinger twee centimeter en dan lachend zeggen: Hoe dan? Hoe dan?'
[ Voor 76% gewijzigd door snmght op 01-03-2021 10:45 ]
Als aanvulling; Het talent spat van Ihattaren af, maar het aantal goede wedstrijden is ook op 1 hand te tellen. Hij mag best wat bescheidener zijn, hij is nog lang niet de absolute vedette van PSV.ElPaco schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:37:
[...]
Voor degene die het niet helemaal volgen (ik snap het, het is ook lastig, zeker als het geen speler van 'jouw' club is) hier een overzicht van hoe ik vermoed dat het is gelopen met bronnen die dat waar mogelijk ondersteunen, aangaande de situatie met Ihattaren:
-Vader van Ihattaren overlijd in 2019 en Ihattaren krijgt tijd, ruimte en hulp vanuit de club om dit te verwerken
- Ihattaren is meerdere malen niet fit genoeg/te dik bij wegingen, bijvoorbeeld vlak na de zomerstop.
- Afgelopen donderdag was Ihattaren tijdens de voorbereiding op de wedstrijd aan het stoken omdat duidelijk was geworden dat hij niet zou starten. Hierin probeerde hij medespelers mee te krijgen. Direct gevolg: hij krijgt helemaal geen speelminuten
- Raiola (de zaakwaarnemer van Ihattaren) geeft aan dat Schmidt de weg totaal kwijt is
- Afgelopen zondag doet PSV een statement de deur uit waarin staat dat zowel de directie, de trainer als de spelersgroep vinden dat Ihattaren zich niet goed gedraagt en dus niet in de selectie thuishoort voor de wedstrijd tegen Ajax
- Ihattaren mag naderhand nog wel meetrainen met de A-selectie maar zal volgens Schmidt iets moeten doen aan het 'eenrichtingsverkeer' aan hulp. Hij zal op een gegeven moment ook terug moeten geven. Ihattaren krijgt nog 1 kans
Kortom, er gebeurt nogal wat. Om er nog een iets andere draai aan te geven, laten we niet vergeten dat Ihattaren pas net 19 is, hoeveel kan je van iemand op die leeftijd verwachten? Hier nog een column die ingaat op dat aspect.
Juistem. Het lijkt een gevalletje Labyad of Bakkali te worden. Al is Labyad natuurlijk wel nog bij een topclub terecht gekomen.ph4ge schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:45:
[...]
Als aanvulling; Het talent spat van Ihattaren af, maar het aantal goede wedstrijden is ook op 1 hand te tellen. Hij mag best wat bescheidener zijn, hij is nog lang niet de absolute vedette van PSV.
[ Voor 8% gewijzigd door snmght op 01-03-2021 10:54 ]
Zelfs opbouwend komt hij beter uit de verf op het middenveld waar hij niet beperkt wordt door een zijlijn.
Komend weekend Ajax Groningen.
Zeker gezien de vorm en het grote aantal essentiële blessures bij Groningen, verwacht ik voor Groningen geen punten.
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 01-03-2021 12:41 ]
Wie zijn dan geblesseerd?Harribo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:40:
Blind moet je eigenlijk gewoon niet meer linksachter zetten in top wedstrijden.
Zelfs opbouwend komt hij beter uit de verf op het middenveld waar hij niet beperkt wordt door een zijlijn.
Zeker gezien de vorm en het grote aantal essentiële blessures bij Groningen, verwacht ik voor Groningen geen punten.
Arjen Robben o.a.
Die telt niet eens mee.
https://www.transfermarkt...ndverletzungen/verein/202
Matisuwa en el massaoudi
Ik had het graag gedaan omdat het er niet uitziet, maar ik denk na gistermiddag dat het niet verstandig is om als Ajacied aan een PSV'er te komen.
Toch vreemd dat Tadic het geld niet opving dat naar hem gegooid werd.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zo zou ik bv ook Brobbey en Kokcu een paar scheenbeschermers voor volwassenen willen geven.
Inderdaad, met Blind op het middenveld ging het top, de 2 wedstrijden waar hij linksback speelde waren meteen ruk.Harribo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:40:
Blind moet je eigenlijk gewoon niet meer linksachter zetten in top wedstrijden.
Ik neem aan dat EtH dit ook inziet, als wij het al zien. De vraag is echter hoe en wanneer hij dit gaat oplossen.
Indien Nico weer fit:
- Blind/Klaassen/Gravenberch op het middenveld (moet je dus Alvarez banken)
- Blind/Klaassen/Alvarez (Zoals het stond uit bij Lille, maar dan moet je Gravenberch dus banken)
Dan zit je nog met Kudus, die kan je eventueel in laten vallen voor Alvarez, mocht de wedstrijd daar om vragen. Indien Nico niet fit is, dan Kudus misschien linksback?
Gravenberch hebben we niet nodig, Kudus ook niet. Mits EtH dit inziet is 6 voldoende. Ze hebben nota bene 11 wedstrijden op rij gewonnen en 13 niet verloren, zonder Kudus en een aantal zonder Gravenberch.snmght schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:38:
[...]
Dat ziet Ten Hag meestal niet direct in. Of juist wel en hebben we nu even pech dat precies Mazraoui en Tagliafico allebei geblesseerd zijn. Eerder vond hij Blind op het middenveld geen optie maar het is wel zeer frappant dat het zoveel beter ging toen hij er wel speelde.Erapaz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:58:
[...]
Inderdaad, met Blind op het middenveld ging het top, de 2 wedstrijden waar hij linksback speelde waren meteen ruk.
Ik neem aan dat EtH dit ook inziet, als wij het al zien. De vraag is echter hoe en wanneer hij dit gaat oplossen.
Indien Nico weer fit:
- Blind/Klaassen/Gravenberch op het middenveld (moet je dus Alvarez banken)
- Blind/Klaassen/Alvarez (Zoals het stond uit bij Lille, maar dan moet je Gravenberch dus banken)
Dan zit je nog met Kudus, die kan je eventueel in laten vallen voor Alvarez, mocht de wedstrijd daar om vragen. Indien Nico niet fit is, dan Kudus misschien linksback?
Robben, Gudmonsson, Strand Larsen, El Messaoudi, Matisuwa, Joosten.
Belangrijkste spelers voor Groningen.
Joosten heeft het weer een paar minuten geprobeerd. Padt weet ik zo niet.
Maar wil je als groningen nog een kleine kans maken tegen Ajax, dan zal je minimaal compleet moeten zijn.
Vandaar heb ik geen verwachtingen, zelfs niet op een punt voor Groningen.
Strand Larsen?Harribo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:06:
[...]
Robben, Gudmonsson, Strand Larsen, El Messaoudi, Matisuwa, Joosten.
Belangrijkste spelers voor Groningen.
Joosten heeft het weer een paar minuten geprobeerd. Padt weet ik zo niet.
Maar wil je als groningen nog een kleine kans maken tegen Ajax, dan zal je minimaal compleet moeten zijn.
Vandaar heb ik geen verwachtingen, zelfs niet op een punt voor Groningen.
Die speelde afgelopen weekend.
En hoezo Padt?
Strand Larsen moest er geblesseerd af.Mark31 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Strand Larsen?
Die speelde afgelopen weekend.
En hoezo Padt?
Padt blesseerde zich ooit maar kon de wedstrijd nog afmaken.
@Typhone dat Robben niet speelt, wil nu niet zeggen dat we hem niet missen he!
Maar Strand Larsen, El Messaoudi en Matisuwa zijn bijvoorbeeld belangrijke as spelers die een bal naar voren kunnen spelen.
Nee, er missen echt teveel bij Groningen om überhaupt nog te hopen op een punt bij Ajax.
Wordt verdedigen en schade beperken.
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 01-03-2021 23:10 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 02-03-2021 08:23 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021