Wat een prutsers daar achterin
10! 10!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Sociale media loopt al over met deze uitslag van 10 jaar geleden.P.O. Box schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:59:
Mocht die 10e vallen dan adviseer ik de Feyenoorders vanavond geen Studio Sport te kijken. Want geheid dat er (pijnlijke) beelden komen van de vorige 10-0 in de eredivisie. Beelden die wellicht sowieso gekomen waren vanwege het jubileum.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is iets te veel vernedering als je de keeper een penalty laat nemen vermoed ik, al is 0-10 dat ook al wel.
Publiek is toch niet toegestaan?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Nou, als dit een voorbode is
Nou, als dit een voorbode is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou VVV hun hele clubkapitaal in de Toto hebben gestort en 0-10 hebben voorspelt?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit is wel precies zo opgeschreven als al die complot denkers altijd doen (en daarom moest ik lachen). Correlatie verwarren met causatie en dan als laatste zo'n suggestieve vraag stellensnmght schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:59:
Klaiber in de basis en we boeken een monsteroverwinning. Toeval?
[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 24-10-2020 18:01 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
11
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit gaat om echt nergens over hoe makkelijk het gaat.
Lekker! Ook fijn om iemand als Klaassen te hebben. Iemand die snel weet te schieten vanaf de 16. Dus niet iemand die eeuwig rond wil passen.
...
En dit moet dan het hoogste voetbalniveau van Nederland voorstellen
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 24-10-2020 18:02 ]
Ze zijn gewoon aan het trainen, je hoorde ze zeggen 2x raken 2x raken
Vvv moet gewoon van het veld stappen, miss wordt de eindstand dan een 0-3 verlies.
⏩ PVOutput☀️
What the hell zeg. Ook zo veel goals gemaakt door een speler achter de verdediging terwijl VVV met de rug al in de goal speelt.
nou je zin? of moet hij er nog een paar inleggen?toolkist schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:46:
Hup breng Klaas Jan erin voor Traore
Hup Vitesse
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Liefst wel ja, nog 1 voor z'n hattrick als het ff kan.P.O. Box schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
nou je zin? of moet hij er nog een paar inleggen?
Die VVV spelers hebben geluk dat ze niet met de bus hoeven na de wedstrijd
Moet naar de wc maar ben bang een goal te missen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik zou ze met de bus naar groningen rijden en dan laten lopen.Krukar schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:05:
Ajax zal nu wel mogen stoppen bij de McDonalds op de weg terugKrukar schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:05:
Het zijn ook wel goals. Niet dat Martínez de 0-12 er niet goed in schoot, maar hij signaleert wel een paar seconden dat hij hem in linker hoek gaat schieten. Keeper niet gezien.
Letterlijk elke poging is nu raak
Letterlijk elke poging is nu raak

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 24-10-2020 18:06 ]
Ajax denkt 10 jaar later: Hold my beer.
Stelletje malloten, willen ze ook nog het enige record dat PSV zo'n beetje heeft afpakken, e*kels
Stelletje malloten, willen ze ook nog het enige record dat PSV zo'n beetje heeft afpakken, e*kels
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Normaal is het bij Ajax juist zo dat ze meestal er niet in willenFleximex schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:06:
Het zijn ook wel goals. Niet dat Martínez de 0-12 er niet goed in schoot, maar hij signaleert ook wel een paar seconden dat hij hem in linker hoek gaat schieten. Letterlijk elke poging is nu raak
Met punt in mindering erbij, dat had Napoli onlangs toen het niet mocht afreizen voor de wedstrijd tegen Juventus door corona gevallen.Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:02:
Vvv moet gewoon van het veld stappen, miss wordt de eindstand dan een 0-3 verlies.
Niet echt voordelig dan.
Al helpt zo'n slecht doelsaldo ook niet mee.
Toch fijn dat het uitpubliek nog veel geluid maakt. De thuistribune's zijn al leeggelopen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wtf, 0-12...
De NOS liveblog zat nog op 0-8...
De NOS liveblog zat nog op 0-8...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoe laat speelt Ajax? Heb ik iets gemist
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk wel dat geen publiek best wel impact heeft op een wedstrijd als deze.wontcachme schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:07:
Toch fijn dat het uitpubliek nog veel geluid maakt. De thuistribune's zijn al leeggelopen
⏩ PVOutput☀️
Te snel gesproken. Er is ook nog ene meneer Promes in elftal van Ajax.
Gewoon een 6e wissel maken en dan met 5-0 verliezen, alhoewel de KNVB zal dan waarschijnlijk kijken naar de stand en het 12-0 laten
Het record voor grootste uitslag stond hiervoor ook gewoon op naam van Ajax hoor, of bedoel je een andere?Maarten_E schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:06:
Ajax denkt 10 jaar later: Hold my beer.
En Labyad...Fleximex schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:09:
[...]
Te snel gesproken. Er is ook ene meneer Promes in elftal van Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Ja, 10 jaar geleden in Nederland. Toen speelden 2 top clubs tegen elkaar en werd het 0-10D-e-n schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:08:
Ook gênant voor je competitie overigens. Is dit ooit ergens voorgekomen in Europa?
01-2?
⏩ PVOutput☀️
Wel? Oja 12-1, mb. Dacht dat dat 11-1 was, dus zelfde aantal goals voor als 10-0Krukar schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:09:
[...]
Het record voor grootste uitslag stond hiervoor ook gewoon op naam van Ajax hoor, of bedoel je een andere?
Kun je nagaan wat een wereldprestatie van Ajax
Dit is niet goed voor het zelfvertrouwen van Promes
Maak je bij Scorito met de kameraden Tadic aanvoerder, is die welgeteld bij 1 doelpunt van de 12 betrokken
Twente komt eraan!
Voor de VVV supporters heeft Corona toch nog iets goed gebracht. Die hoeven dit niet in het stadion aan te zien.wontcachme schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:07:
Trainer na de wedstrijd: ja met supporters erbij was het een totaal andere wedstrijd geweest.
Het hoogste dat ik me direct weet te herinneren was 8-0 (volgens mij) tegen Sparta.
...
heeft hij dit seizoen al gescoord eigenlijk?Exocet schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:12:
Traore wil topscorer worden
PSV heeft nog wel die van meeste goals voor 1 speler in één seizoen (Dillen - 43 goals)Maarten_E schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:10:
[...]
Wel? Oja 12-1, mb. Dacht dat dat 11-1 was, dus zelfde aantal goals voor als 10-0
Vast wel ergens in Luxemburg of zoD-e-n schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:08:
Ook gênant voor je competitie overigens. Is dit ooit ergens voorgekomen in Europa?
Voor VVV ook denk ikNapo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:11:
Weten jullie al dat dit een historische wedstrijd voor Ajax is?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tot deze wedstrijd niet.P.O. Box schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
heeft hij dit seizoen al gescoord eigenlijk?
⏩ PVOutput☀️
Nog geen eens een assistTerranova schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:11:
Dit is niet goed voor het zelfvertrouwen van Promes
5xP.O. Box schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
heeft hij dit seizoen al gescoord eigenlijk?
Of poppen uit Madame Tussauds, ik twijfel nu ...D-e-n schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:06:
Ik kijk niet maar heeft VVV de onder 14 opgesteld ofzo? Dit is toch beschamend?
Twente komt eraan!
Eindelijk gaat Ajax eens een keer door. Normaal in zo'n wedstrijd stoppen ze op 5/6 goals
Ik zie het al helemaal voor me, psv die bij stopzetting van de competitie en gelijke stand met Ajax inbrengt dat doelsaldo niet de eindstand moet bepalen vanwege deze wedstrijd
Hoezo moet PSV bij deze wedstrijd erbij gehaald worden?gws24 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:15:
Ik zie het al helemaal voor me, psv die bij stopzetting van de competitie en gelijke stand met Ajax inbrengt dat doelsaldo niet de eindstand moet bepalen vanwege deze wedstrijd
We gaan naar zijn huis als Ajax het kampioenschap op 1 doelpunt verspeelt.toolkist schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:16:
Waardeloze scheids, dit waren zeker nog 4 minuten extra tijd...
Mooi, wat Onana doet.
De islam kan uw vrijheid schaden
Och jeetje...Napo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Hoezo moet PSV bij deze wedstrijd erbij gehaald worden?
De scheids is dan wel een scheids maar hij is geen sadist.
Omdat PSV de grote concurrent wordt voor het kampioenschap?Napo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Wat een onzin dat er geen blessuretijd komt. Ik heb dat hier al vaker kenbaar gemaakt, maar houdt dat nou eens consistent.
Blessuretijd eerste helft is ook altijd korter dan die van de tweede helft bijvoorbeeld.
Nat vingerwerk.
Blessuretijd eerste helft is ook altijd korter dan die van de tweede helft bijvoorbeeld.
Nat vingerwerk.
We worden genoemd als titelkandidaat, dat vind ik al ietsNapo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Waar gaat PSV dan nog punten laten liggenMaarten_E schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:17:
[...]
We worden genoemd als titelkandidaat, dat vind ik al iets
Niet meteen iets ergs denkenNapo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Wacht, jij denkt dat Boscagli niet ergens een domme fout maakt in de 89ste minuut tegen pak em beet Fortuna Sittard voor de 2-2?
Het is bijna zwart - wit, maar toen ging het ook lekker. Van der Sar die de penalty mist trouwens (aan het einde).
...
Zwijgt!
1 op de 2 schoten op doel gingen er inSjurm schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:20:
45 schoten, 23 op goal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Houd het gewoon bij Ajax en dat dit hun zeker zou helpen bij het feit dat ze ontzettend goed hebben gewerkt aan hun doelsaldo. Met dit soort wedstrijden gaat het niet op doelsaldo uitkomen. Eindelijk een keer goed doorzetten waarbij de tegenstander uitermate zwak is.gws24 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:19:
[...]
Niet meteen iets ergs denken. Wilde eerst AZ typen maar die hebben al genoeg over zich heen gehad vanwege iets soortgelijks EN ik zie PSV als de grootste concurrent van Ajax dit seizoen. Had in ieder geval geen bijbedoeling dan puur een grapje maken.
Topscorer nu
XXXVI
Inderdaad, verloor Liverpool pas ook niet met grote cijfers van Aston Villa?PolarBear schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:23:
Sjezus wat een negatieve reacties bij Fox.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hier hadden we niet echt op gerekend... 😅#vvvaja pic.twitter.com/KJ7DQ1JzBL
— ESPN NL (@ESPNnl) 24 oktober 2020
Moeten ze bij Fox dan lief zijn voor VVV of bedoel je dat niet? En toen werd Liverpool toch ook wel afgemaakt door de pers? 7-2 of 13-0 in nota bene een uitwedstrijd is ook wel een verschilletje nog.Gynnad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:24:
[...]
Inderdaad, verloor Liverpool pas ook niet met grote cijfers van Aston Villa?
Ik snap dat de Ajacieden blij zijn en dat moeten ze vooral zijn maar neutraal bekeken zijn dit soort uitslagen nogal gênant en geen goede reclame voor je toch al zwakke competitie.
[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 24-10-2020 18:29 ]
7-3 verloren van Aston Villa, dat is naar verhouding ook flink.Gynnad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:24:
[...]
Inderdaad, verloor Liverpool pas ook niet met grote cijfers van Aston Villa?
Doorgaans rollen grote ploegen als Bayern, Barca, Real, City, PSG ook wel eens een kleine tegenstander op in de competitie met grote cijfers, maar dan is het een keer 6-0. Niet meer dan dat.
1) dat bepaal ik zelf welNapo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:23:
[...]
Houd het gewoon bij Ajax en dat dit hun zeker zou helpen bij het feit dat ze ontzettend goed hebben gewerkt aan hun doelsaldo. Met dit soort wedstrijden gaat het niet op doelsaldo uitkomen. Eindelijk een keer goed doorzetten waarbij de tegenstander uitermate zwak is.
2) groei aub een gevoel voor humor
10 jaar geleden gebeurden het voor het laatst in de Eredivisie, met dubbele cijfers winnen. Het is een incident. Niets meer, niets minder. Ajax heeft 90 min gas gegeven tegen een povere tegenstander. Dus een keer geen moeizame 2-0.dutchgio schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
7-3 verloren van Aston Villa, dat is naar verhouding ook flink.
Doorgaans rollen grote ploegen als Bayern, Barca, Real, City, PSG ook wel eens een kleine tegenstander op in de competitie met grote cijfers, maar dan is het een keer 6-0. Niet meer dan dat.
Zo dat is een historische uitslag! Zelfs als de tegenstander abominabel slecht speelt haal je dit normaal gesproken niet. Goede prestatie van Ajax om het op te kunnen brengen door te blijven gaan bij zeg 6 a 7 tegen 0. En je zal aan het eind van seizoen maar gelijk staan in punten, dan is deze wedstrijd mooi meegenomen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat is het zeker niet, maar de premier league wordt toch ook niet meteen een mickey mouse competitie na een 7-3. De rest van wat ze zeiden was wel zinnig.D-e-n schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:26:
[...]
Moeten ze bij Fox dan lief zijn voor VVV of bedoel je dat niet? En toen werd Liverpool toch ook wel afgemaakt door de pers? 7-2 of 13-0 in nota bene een uitwedstrijd is ook wel een verschilletje nog.
Ik snap dat de Ajacieden blij zijn en dat moeten ze vooral zijn maar neutraal bekeken zijn dit soort uitslagen nogal gênant en geen goede reclame voor je toch al zwakke competitie.
Humor hoeft niet ten kosten van andere partijen te gaan, zeker als die niet eens gerelateerd zijn an de wedstrijd.
Daarnaast, wellicht ten overvloede dan. Wat is de humor in het benoemen van een club die niet akkoord gaat met de vooraf afgesproken regels?
Niets dan lof voor het doorzetten van Ajax en het verdedigen van VVV was dramatisch. Zeker in perspectief met het drukke programma had ik wat anders verawcht
[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 24-10-2020 18:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021