[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoe dom kun je zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Goedkoopste penalty ooit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:58
Hahahaha t zal toch ook eens niet in de laatste minuut😂

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
Vooral dom van de verdediger toch? Moet hij gewoon niet doen.

Nou uitpakken dit cadeautje!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Laatse minuut weer hoor. PSV is back!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wordt PSV weer goed geholpen door de scheids, zou hij er een doos gloeilampen voor krijgen? :+

Edit: wow, geen penalty!

[ Voor 12% gewijzigd door dr.lowtune op 25-10-2020 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Van deze scheids zou je niet verwachten dat ie em geeft met z'n voorkeur voor mannelijk voetbal...
Maar van elke andere scheids verwacht je het wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
Wordt wel afgekeurd, want dit is nooit geen penalty. Nu niet, nooit niet...

Edit: gelukkig geen penalty. Anders krijg je er elke wedstrijd 10.

[ Voor 31% gewijzigd door Starbucks op 25-10-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Oops :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk dat Hendrikx dan te makkelijk viel ofzo, maar ik snap em niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Wat een rollercoaster van emoties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Lekker dan. VAR bedankt. Heerlijk genaaid. Zal wel een cadeautje vanuit Arnhem naar Zeist gaan. Die hebben niks te klagen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
toolkist schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:22:
Denk dat Hendrikx dan te makkelijk viel ofzo, maar ik snap em niet...
Ach kom op, 0 intentie om voor de bal te gaan. Gooit z’n kont tegen die verdediger aan en gaat naar de grond.. Als hier al penals voor gegeven word is het einde zoek

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

LOL, dit was toch ook nooit een penalty? Borst tegen rug, en op dat moment begeven de benen van Hendrix het spontaan :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Sinds we de 5-wissel regel hebben duurt elke wedstrijd 100 minuten...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:22:
Lekker dan. VAR bedankt. Heerlijk genaaid. Zal wel een cadeautje vanuit Arnhem naar Zeist gaan. Die hebben niks te klagen.
Vind dat de VAR hier goed gehandeld heeft. Ik snap dat het balen is als supporter, maar dit zou nergens een penalty zijn. Slecht van Nijhuis, die maakt een fout en geeft de supporters valse hoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
[Streamable: 2020-10-25 16-19-48]https://streamable.com/yg3w0r

Ik kan me wel vinden in de beslissing om geen penalty te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:22:
Is ook nooit een pingel, wat gaat hij daar makkelijk liggen, vreselijk.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starbucks
Ajax loopt 14 doelpunten uit op PSV in 1 weekend. Niet verkeerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
jaapstobbe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:20:
Laatse minuut weer hoor. PSV is back!
Dat feestje ging niet door.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Vind dat de VAR hier goed gehandeld heeft. Ik snap dat het balen is als supporter, maar dit zou nergens een penalty zijn. Slecht van Nijhuis, die maakt een fout en geeft de supporters valse hoop.
Het is balen omdat hij vaak genoeg wel gegeven wordt. Die soort van buitenspel goal was ook al een dingetje.

Mja. PSV speelde op 10 minuten na gewoon slecht. Helaas nu al in de achtervolging.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Luxicon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Dat feestje ging niet door.
Ach feestje, feestje :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
ElPaco schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Het is balen omdat hij vaak genoeg wel gegeven wordt. Die soort van buitenspel goal was ook al een dingetje.

Mja. PSV speelde op 10 minuten na gewoon slecht. Helaas nu al in de achtervolging.
Ik snap jouw emotie, maar het was geen buitenspel en de penalty was geen overtreding. Balen als PSV'er, maar het was te matig wat de Eindhovenaren lieten zien vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
[...]

Ja als spelers trekken of met armen eromheen hangen, ik heb nog nooit een pingel gezien voor iemand die achteruit tegen de borst van de verdediger aan loopt ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:30
Eerst fluiten. Dan zegt makkelie er is zeker iets mis je moet gaan kijken. Hier zijn vaker pingels voor gegeven, dus had hoe licht ook niet teruggeroepen mogen worden. Ook al 5 min doen over dat buitenspelmoment. Die VAR is echt steeds meer een doorn in mijn oog. Desondanks dik verdiend van Vitesse. Psv heeft 0 plan en speelt al jaren als een natte krant.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
Na het zien van de beelden is Hendrix zelf ook niet helemaal overtuigd tijdens t interview met FOX, zegt genoeg.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 20:25
Wat een kansloze wedstrijd van PSV. Iedereen die roept dat Ihateren meer kansen moet krijgen moet gewoon heel snel zijn mond gaan houden, hij bakt er werkelijk niets van. PSV heeft enorm pech met de blessures en COVID, maar man man man, wat een inspiratieloze samenstelling is het weer.

Die penalty, tsja, lastig. Op het middenveld wordt hiervoor gewoon gefloten in 75% van de gevallen. De arm tussen de borst en de rug helpt daarin niet mee. Ik snap ergens ook dat hij hem niet geeft, maar het blijft gewoon balen na zo'n zaadpot.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Ik vond het zelf ook geen penalty.

Maar de lange beslissing bij de VAR en vooral daarna bij het scherm zou niet moeten kunnen. Als je het niet binnen een korte tijd kan zien, heb je twijfel, en zou je bij je originele beslissing moeten blijven.
De VAR is niet voor 50/50 beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Fleximex schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:29:

Maar de lange beslissing bij de VAR en vooral daarna bij het scherm zou niet moeten kunnen. Als je het niet binnen een korte tijd kan zien, heb je twijfel, en zou je bij je originele beslissing moeten blijven.
Mee eens, alleen vond ik dit geen 50/50 beslissing. Je beïnvloed de wedstrijd met een strafschop wat er geen was. Hendrix leek ook niet overtuigd tijdens zijn interview. Die was vast gek geworden als hij het wel een overtreding vond. De VAR is soms erg frustrerend, maar vond hem vandaag goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:35:
[...]

Mee eens, alleen vond ik dit geen 50/50 beslissing.
De VAR en Nijhuis wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Ik vond het ook geen penalty. Eerder nog een soort Schwalbe tbh. Hendrix voelt de borst van een tegenstander waar ie zelf tegenaan loopt, en plots begeven zijn benen het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Heb je hun gesproken? Dat ze een beslissing terugnemen, betekent niet automatisch dat ze twijfelden. Je kunt iets ook gewoon compleet verkeerd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:45

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Ja als spelers trekken of met armen eromheen hangen, ik heb nog nooit een pingel gezien voor iemand die achteruit tegen de borst van de verdediger aan loopt ;)
Ik wel, en voor minder ook. Wil overigens niet zeggen dat dit een penalty was.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mapro
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-08-2023
Zeist naait psv hier gewoon.
Elk lichaamsdeel waar je mee mag scoren telt voor buitenspel dus ook de schouder.
Bij een aanval een aanvaller in de rug springen is natuurlijk geen discussie en altijd een strafschop. Hoe licht je de tegenstander ook raakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Kop op, we verspelen ergens op een vroege zondagochtend in het verre oosten nog een keer punten en dan moeten wij weer in de achtervolging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:47:
[...]

Heb je hun gesproken? Dat ze een beslissing terugnemen, betekent niet automatisch dat ze twijfelden. Je kunt iets ook gewoon compleet verkeerd zien.
Compleet verkeerd zie je binnen 10 tellen. De tijd dat het duurde geeft toch aan dat er enorme twijfel was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
ST10©DE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:57:
[...]

Ik wel, en voor minder ook. Wil overigens niet zeggen dat dit een penalty was.
Nou vaker is het wanneer de aanvaller richting doel (gezicht naar doel) en dan in de rug wordt gelopen/gesprongen.
Dit vind ik toch wel anders eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mapro schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:57:
Elk lichaamsdeel waar je mee mag scoren telt voor buitenspel dus ook de schouder.
Bij een aanval een aanvaller in de rug springen is natuurlijk geen discussie en altijd een strafschop. Hoe licht je de tegenstander ook raakt...
En ook mij naaien ze ermee. :(
Alhoewel de uitslag die ik had onrealistisch was met de vele spelers die er niet bij waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Mapro schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:57:
*knip* Kijk eerst en vooral naar het eigen spel zou ik zeggen. Zeist naait verder niemand, wellicht dat de scheidsrechter of VAR er een keer naast zat maar dat is ook wel eens in je voordeel over een heel seizoen gezien.

Tamelijk overtrokken om nu naar Zeist te wijzen.
Laat dat nou achterwege, het zet meteen een negatieve toon

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2020 19:29 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fleximex schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:29:

Mee eens. Ze roepen altijd dat de VAR alleen maar is om de overduidelijke fouten van de scheidsrechter eruit te halen. Altijd als ze zo lang bezig zijn heb moeite om nog te geloven in de de term 'overduidelijk'.
Maar dat kunnen ze vast ook weer in hun voordeel uitleggen als dat zo uit komt. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:29:
[...]

Mee eens. Ze roepen altijd dat de VAR alleen maar is om de overduidelijke fouten van de scheidsrechter eruit te halen. Altijd als ze zo lang bezig zijn heb moeite om nog te geloven in de de term 'overduidelijk'.
Maar dat kunnen ze vast ook weer in hun voordeel uitleggen als dat zo uit komt. :P
Wat zou een goed alternatief zijn? Kijken ze maar een minuut en laten ze een fout toch staan omdat deze niet overduidelijk is dan krijgt de VAR er natuurlijk net zo goed van langs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Erapaz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Kop op, we verspelen ergens op een vroege zondagochtend in het verre oosten nog een keer punten en dan moeten wij weer in de achtervolging.
Thx voor de troostende woorden :) het gaat hoe dan ook een spannend seizoen worden. Benieuwd hoe andere ploegen zich tegen corona kunnen weren. Gaat nog wel een impact hebben denk ik zo.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:31:
[...]

Wat zou een goed alternatief zijn? Kijken ze maar een minuut en laten ze een fout toch staan omdat deze niet overduidelijk is dan krijgt de VAR er natuurlijk net zo goed van langs..
Durven kijken hoe andere sporten het doen. In het rugby en bij hockey hoor je zelden gezeur op de VAR. Maar voordat ze bij voetbal naar andere sporten durven te kijken zijn we wel even verder denk ik.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:31:
Dat belachelijke systeem omgooien. Geef elke coach een x aantal challenges en laat verder gewoon door spelen. Zet hij een challenge in dan gaat een VAR eens goed kijken wat hij er van vindt, en dan ook gewoon grondig.
Heeft de coach gelijk en zat de scheids ernaast dan behoudt hij zijn challenge zo niet dan is hij hem kwijt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Nou vaker is het wanneer de aanvaller richting doel (gezicht naar doel) en dan in de rug wordt gelopen/gesprongen.
Dit vind ik toch wel anders eerlijk gezegd.
Geen idee waarom je zo reageert. Ik heb geen andere situatie aangedragen. En slechts gezegd dat ik voor eenzelfde Situatie wel eens eerder een penalty gegeven heb zien worden. En dat ik voor situaties waar nog minder aan de hand was ook wel een penalty gegeven heb zien worden. Wat jij anders vindt aan de situatie die ik beschrijf ( ik beschrijf geen situatie) vindt is me totaal onduidelijk .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
ST10©DE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Geen idee waarom je zo reageert. Ik heb geen andere situatie aangedragen. En slechts gezegd dat ik voor eenzelfde Situatie wel eens eerder een penalty gegeven heb zien worden. En dat ik voor situaties waar nog minder aan de hand was ook wel een penalty gegeven heb zien worden.Wat jij anders vindt aan de situatie die ik beschrijf ( ik beschrijf geen situatie) vindt is me totaal onduidelijk .
Toen was er waarschijnlijk geen VAR en konden ze die grote fout niet terugdraaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapro
snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:27:
[...]

Ach man, ik zal om de goede sfeer te bewaren nu niet de c-term er bij pakken maar je solliciteert er met zo een reactie eigenlijk wel naar. Kijk eerst en vooral naar het eigen spel zou ik zeggen. Zeist naait verder niemand, wellicht dat de scheidsrechter of VAR er een keer naast zat maar dat is ook wel eens in je voordeel over een heel seizoen gezien.

Tamelijk overtrokken om nu naar Zeist te wijzen.
Eigen spel? Ik voetbal niet he.. daarbij ben ik geen supporter van psv noch van Vitesse.
C term? Ik solliciteren?
Ik beoordeel net zoals jij een wedstrijd op basis van wat ik zie. Er is ook niets in mijn voordeel.
Feit blijft dat de var zich er op geen positieve manier in mengt.
Gebeurt meerdere wedstrijden alleen word er nu gesproken over Vitesse-psv
Ik het vervolg minder hard van de toren blazen aub. Je zet jezelf beetje vreemd neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:47:
[...]

Toen was er waarschijnlijk geen VAR en konden ze die grote fout niet terugdraaien.
Kan goed zijn, maar dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Ik heb ook al aangegeven dat ik dat geen penalty vond.

Overigens, nee, ook met VAR heb ik weleens een penalty gegeven zien worden voor minder.

[ Voor 12% gewijzigd door ST10©DE op 25-10-2020 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mapro schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Eigen spel? Ik voetbal niet he.. daarbij ben ik geen supporter van psv noch van Vitesse.
C term? Ik solliciteren?
Ik beoordeel net zoals jij een wedstrijd op basis van wat ik zie. Er is ook niets in mijn voordeel.
Feit blijft dat de var zich er op geen positieve manier in mengt.
Gebeurt meerdere wedstrijden alleen word er nu gesproken over Vitesse-psv
Ik het vervolg minder hard van de toren blazen aub. Je zet jezelf beetje vreemd neer
*knip*
Sneren op de man laten we ook achterwege

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2020 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mapro
snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:59:
[...]

Roepen dat 'Zeist' een club naait en dan beginnen over hoog van de toren blazen en vreemd neerzetten. Nee duidelijk gozer, trek er nog eentje open. :D
*knip*
En deze discussie gaan we evengoed hier niet voeren.

[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2020 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord kan echt voor geen meter scoren dit seizoen. Die Jorgensen speelt ook weer alsof ie zijn clitoris heeft geblesseerd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
En natuurlijk scoort ie meteen als ik dat typ _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:31
Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:03:
En natuurlijk scoort ie meteen als ik dat typ _O- _O-
Wie speelt er nog meer slecht volgens jou? ;) >:)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Om er vervolgens geblesseerd af te gaan, je verzint het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat was dat nou met die gele kaart? Dat Spajic een overtreding maakt is duidelijk, maar kreeg hij daarbij een tik waardoor hij die bloedneus kreeg?(en is dat dan onbestraft?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ik dacht, het is RKC, Feyenoord zal wel honger hebben. Maar denk dat ik verkeerd dacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:56
Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:05:
De carrière van Jorgensen opgesomd in 2 minuten.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Heuy! Toornstra in Oranje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Mochten ze bij Ajax nog een echte spits zoeken... Meneer Dolberg heeft weer gescoord .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:15:
Mochten ze bij Ajax nog een echte spits zoeken... Meneer Dolberg heeft weer gescoord .
1tje maar? Ik zag gisteren een spits die er 5 scoorde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:15:
Te makkelijk laten gaan, vind ik nog steeds. Zelfde geldt voor een Wober en Kluivert. Zijn allemaal niet van het kaliber Frenkie maar echt goed genoeg voor Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Trieste vertoning van Feyenoord. Verdediging met meer gaten dan een zeef en een voorhoede die niet weet wat scoren is. :r :r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Kan mooi rondje worden voor Ajax zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Weet je wat echt een schande is?
11 knakworsten in een blikje met een kleine kans op 12.
Geen VAR, geen arbitrage, gewoon een schande!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapro
snmght schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:19:
[...]

Hou dan zelf je stoere praat ook voor je. Geniet van je avond!
Je onderschrift zegt wat ik denk:
Arguing with an idiot is like playing chess with a pidgeon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Kweenie he, maar volgens mij... Volgens mij heeft Ajax wel een leuk slagje geslagen dit weekeinde.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Mooi doelpunt en dito assist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:26:
Kweenie he, maar volgens mij... Volgens mij heeft Ajax wel een leuk slagje geslagen dit weekeinde.
Nou op doelsaldo eerste, met maar 13 doelpunten verschil. Dat is een wedstrijdje VVV uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Die Haps scoort ook geregeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Straks AZ

Ik gok op een gelijkspelletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
PolarBear schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

Nou op doelsaldo eerste, met maar 13 doelpunten verschil. Dat is een wedstrijdje VVV uit :+
Oeps, was ervan overtuigd dat Ajax alleen bovenaan stond. Sorry Vitesse!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:05:
Heb toch wel medelijden met die vent hoor.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Vos schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:31:
Die Haps scoort ook geregeld?
Volgens mij wel, hij is tevens snel maar kan niet verdedigen. Alle ballen op Haps denken ze nu bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

RKC uit altijd lastig :r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
jaapstobbe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:32:
Straks AZ

Ik gok op een gelijkspelletje :+
Die zijn nog aan het rondbellen naar spelers uit andere elftallen. :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:26:
RKC is niet noodzakijkerwijs een concurrent voor Ajax maar verder niet slecht nee. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Advocaat zal ook wel denken wat hij daar doet in Rotterdam. Het mag bijna geen voetbal heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Die zijn nog aan het rondbellen naar spelers uit andere elftallen. :9
Arne is nog niet zo oud, die kan best nog een helftje meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:37:
Advocaat zal ook wel denken wat hij daar doet in Rotterdam. Het mag bijna geen voetbal heten.
Vind je het gek met Diemers? Dan kies je voor nul opbouw en hij geeft handelingstraagheid een nieuwe dimensie. Ze hebben het over zichzelf afgeroepen door bij de 1-1 niet door te drukken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Daar zit hij juist voor in Rotterdam.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Vincent Dave schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:40:
[...]

Vind je het gek met Diemers? Dan kies je voor nul opbouw en hij geeft handelingstraagheid een nieuwe dimensie. Ze hebben het over zichzelf afgeroepen door bij de 1-1 niet door te drukken.
Niet alleen Diemers. Het elftal staat mijn inziens vol met middelmatige spelers. Senesi, Berghuis, Bijlow en misschien Haps zijn redelijk tot goed en steken er bovenuit. Verder heb ik bijna alleen maar spelers gezien die blij mogen zijn dat ze bij een club als Feyenoord spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:44:
[...]

Niet alleen Diemers. Het elftal staat mijn inziens vol met middelmatige spelers. Senesi, Berghuis, Bijlow en misschien Haps zijn redelijk tot goed en steken er bovenuit. Verder heb ik bijna alleen maar spelers gezien die blij mogen zijn dat ze bij een club als Feyenoord spelen.
Berghuis kan te vaak niet het verschil maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 21:05
Volgens mij mag Advocaat ook wel in de spiegel kijken. Advocaat is een perfecte trainer om een sober en stabiel elftal neer te zetten na een crisis. Maar het is al keer op keer bewezen dat hij niet zo sterk is in het opbouwen van een nieuw elftal of modern aanvallend spel erin slijpen.

Diemers en Linssen zijn ook typische "veilige" Advocaat keuzes. Geen spelers met toekomst, enkel nuttig voor de breedte. Daar komt dan de dip in de jeugdopleiding bij en het feit dat Jorgensen meer geblesseerd is dan fit en je hebt een probleem.

Kijkend naar de toekomst hoop ik vooral dat Arnesen de interne roep om Kuijt kan weerstaan want dan zet je nog meer stappen terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord is compleet afhankelijk van Berghuis qua goals. En als die zijn dag niet heeft win je niet.

Senesi, Haps, Bijlow en wellicht een paar anderen zijn prima. Maar er zit te veel onbalans in dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Een jaar lang ongeslagen, maar wat een bizar slecht voetbal wordt er getoond. Het vuur wat Dick eerst had, is ook behoorlijk gedoofd, lijkt het. Is nu gewoon een oude man die aan de zijkant staat. Treurig.

Toornstra heeft me toch een partij kutballen gegeven :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:53:
Feyenoord is compleet afhankelijk van Berghuis qua goals. En als die zijn dag niet heeft win je niet.

Senesi, Haps, Bijlow en wellicht een paar anderen zijn prima. Maar er zit te veel onbalans in dat team.
Senesi speelde vandaag erg zwak. Veel te lief en afwachtend. Ook een aantal keer onnodig balverlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:52:
[...]
Kijkend naar de toekomst hoop ik vooral dat Arnesen de interne roep om Kuijt kan weerstaan want dan zet je nog meer stappen terug.
The horror!!! Lekker 'mouwen opstropen', 'over mijn lijk' en dat soort dooddoeners.
Ook geen Fraser alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jan Boskamp?
Die kan er heel wat energie insteken, die heeft daarvoor zelfs een noodvoorraad opgeslagen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 21:05
OPSLAGHOND schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:24:
Jan Boskamp?
Die kan er heel wat energie insteken, die heeft daarvoor zelfs een noodvoorraad opgeslagen.
Feyenoord heeft geen energie nodig. Feyenoord heeft gewoon een moderne trainer nodig die er een speelwijze in kan slijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:27:
[...]

Feyenoord heeft geen energie nodig. Feyenoord heeft gewoon een moderne trainer nodig die er een speelwijze in kan slijpen.
Ik lees en hoor vaak de naam van Wim Jonk vallen. Laat hele goede dingen zien met Volendam. Maar Feyenoord kennende zullen ze weer voor iemand gaan die breed gedragen wordt binnen het Legioen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
João Teixeira, 27 jaar, en in totaal 5 x de 90 minuten volgemaakt, in zijn carrière.

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 25-10-2020 19:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:54:
João Teixeira, 27 jaar, en in totaal 5 x de 90 minuten volgemaakt, in zijn carrière.
Dat klopt niet, het is niet vaak maar wel meer dan 5x https://www.transfermarkt...tbewerb=&pos=&trainer_id=

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Lol die rode kaart bij Sparta, Vloet maakt natrappende beweging, Sparta speler doet het na....VAR laat scheids kijken....maar alleen het stukje van de Sparta speler....man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wat een geluk bij AZ. bijna 1-1 bal komt tegen het hoofd van Bizot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pinas wordt nu zowat uitgekleed, niks aan de hand volgens de scheids. VAR kijkt niet eens.
Klaiber wordt heel even vastgehouden, scheids weet niet hoe snel ie moet fluiten.
Blind hield vlak voor die rode kaart vast, geen penalty.. Ik snap er helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13

InFamous

excommunicado

DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:12:
Wat een geluk bij AZ. bijna 1-1 bal komt tegen het hoofd van Bizot aan.
Nu alsnog

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Inmiddels weer niet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oke, hoe zie je precies hoe vaak iemand de 90 minuten uitgespeeld speelt?
Edit: ik zie dat je kan kijken naar appearances + hoe vaak iemand gewisseld is. Dan kom je op een groter aantal wedstrijden uit inderdaad. Het valt wel op dat hij vaak gewisseld werd, of er later in kwam.

[ Voor 20% gewijzigd door Luxicon op 25-10-2020 21:36 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:45:
[...]

Ik lees en hoor vaak de naam van Wim Jonk vallen. Laat hele goede dingen zien met Volendam. Maar Feyenoord kennende zullen ze weer voor iemand gaan die breed gedragen wordt binnen het Legioen :F
Het is toch niet heel bijzonder wat Jonk laat zien bij een elftal wat qua budget ook gewoon voor de bovenste plekken in de KKD mee moet doen?
Ik zou eens in Belgie rondkijken, van Hazebroek (sp?) bv.
Pagina: 1 ... 57 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021