[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.495 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
strafschop schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:59:
Concept competitieprogramma's.

Eredivisie start op zaterdag 12 september om 16:30 met Fc Utrecht - AZ Alkmaar.

14 speelronden in 2020 en de wedstrijden van de top vier staan allemaal ingepland voor 2021.
PSV heeft het wel het slechts getroffen van de top 4 als je kijkt naar hun planning rond de toppers. 10 januari uit naar Ajax en dan 3 dagen later alweer AZ thuis, terwijl de andere 3 clubs minimaal een week tussen de toppers hebben.

Ajax - PSV 10 januari
PSV - AZ 13 januari
Ajax - Feyenoord 17 januari
Feyenoord - AZ 24 januari
AZ - Ajax en Feyenoord - PSV 31 januari

Ook interessant dat FC Utrecht - Ajax zelfs nog met een grotendeels leeg stadion als een risico wedstrijd wordt gezien en daarom alsnog om 12.15 gespeeld moet worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 22-07-2020 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:04:
[...]

PSV heeft het wel het slechts getroffen van de top 4 als je kijkt naar hun planning rond de toppers. 10 januari uit naar Ajax en dan 3 dagen later alweer AZ thuis, terwijl de andere 3 clubs minimaal een week tussen de toppers hebben.

Ajax - PSV 10 januari
PSV - AZ 13 januari
Ajax - Feyenoord 17 januari
Feyenoord - AZ 24 januari
AZ - Ajax en Feyenoord - PSV 31 januari
Wie weet is AZ tegen die tijd helemaal leeggekocht ;) Maar, inderdaad wel pittig 2 van die wedstrijden binnen 3 dagen.

Ook interessant dat FC Utrecht - Ajax zelfs nog met een grotendeels leeg stadion als een risico wedstrijd wordt gezien en daarom alsnog om 12.15 gespeeld moet worden.
Tja die Bunnik side gekkies he ;)
Utrecht heeft eerder al bewezen die gasten niet onder controle te hebben, toen dat vak leeg moest blijven wegens een straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Het netwerk van Arnesen.

Nieuw contract voor Botteghin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Deadsy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:06:
Het netwerk van Arnesen.

Nieuw contract voor Botteghin.
Is sinds de komst van Advocaat gewoon ijzersterk bezig. Zeker in samenwerking met Senesi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Is sinds de komst van Advocaat gewoon ijzersterk bezig. Zeker in samenwerking met Senesi.
Waren er niet geruchten dat Senesi alweer verkocht zou worden? Ik heb het vermoeden dat Feyenoorders niet weer met Botteghin en van der Heijden willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dat zegt niet zo heel veel, Viergever speelde ook enorm sterk met Sanchez naast zich. Ik zie Senesi niet blijven als die interesse echt zo is dat er al 20m+ is geboden en dan is het maar afwachten op welk niveau Botteghin gaat presteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Pompi schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:25:
[...]

Waren er niet geruchten dat Senesi alweer verkocht zou worden? Ik heb het vermoeden dat Feyenoorders niet weer met Botteghin en van der Heijden willen spelen.
van der Heijden is gelukkig al een tijdje weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:34:
[...]

Dat zegt niet zo heel veel, Viergever speelde ook enorm sterk met Sanchez naast zich. Ik zie Senesi niet blijven als die interesse echt zo is dat er al 20m+ is geboden en dan is het maar afwachten op welk niveau Botteghin gaat presteren.
Ben ik met je eens, Botteghin is echt stukken minder zonder Senesi. Was aan het begin van het seizoen iig erg goed zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:02:
[...]

van der Heijden is gelukkig al een tijdje weg ;)
Aangezien ze bijna alle aflopende contracten aan het verlengen waren dacht ik dat hij er ook 1 had gekregen.

Wie wordt dan de partner in de defensie naast Botteghin mocht Senesi inderdaad weg gaan? Want hetzelfde geld toch voor van Beek? Of is die weer in genade genomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Pompi op 23-07-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Pompi schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:04:
[...]

Aangezien ze bijna alle aflopende contracten aan het verlengen waren dacht ik dat hij er ook 1 had gekregen.

Wie wordt dan de partner in de defensie naast Botteghin mocht Senesi inderdaad weg gaan? Want hetzelfde geld toch voor van Beek? Of is die weer in genade genomen.
Mocht Senesi weg gaan (wat een gigantische ramp voor Feyenoord zal zijn) zullen ze een flink deel kunnen herinvesteren natuurlijk. Dan zal er absoluut een LCV komen, misschien Kongolo ofzo. AZ was ook geïnteresseerd in hem, las ik onlangs.

Dat Sven van Beek nog bij Feyenoord speelt is ook een gigantische ramp. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Mocht Senesi weg gaan (wat een gigantische ramp voor Feyenoord zal zijn) zullen ze een flink deel kunnen herinvesteren natuurlijk. Dan zal er absoluut een LCV komen, misschien Kongolo ofzo. AZ was ook geïnteresseerd in hem, las ik onlangs.

Dat Sven van Beek nog bij Feyenoord speelt is ook een gigantische ramp. :D
Senesi ligt gewoon contractueel vast. Als hij weg wil moet daar een zak geld tegenover staat waar Feyenoord blij van wordt. Anders mag hij gewoon zijn contract uitdienen.

Kortom, Senesi is belangrijk maar als hij gaat mag je erop vertrouwen dat Feyenoord daar beter van wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

En aan welke god word een offer gebracht om ervoor te zorgen dat dit komend seizoen ook zo is?
En als Senesi weg gaat mag je hopen dat zijn vervanger ook een goede band heeft met hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:02:
[...]

Ben ik met je eens, Botteghin is echt stukken minder zonder Senesi. Was aan het begin van het seizoen iig erg goed zichtbaar.
Advocaat heeft het ook gewoon slimmer neer gezet dan Stam. Gewoon op dezelfde manier verder gaan als waar ze zijn gebleven, maar vanaf de eerste speeldag fit en ingespeeld lijkt een prima vooruitzicht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

ph4ge schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:11:
[...]

Advocaat heeft het ook gewoon slimmer neer gezet dan Stam. Gewoon op dezelfde manier verder gaan als waar ze zijn gebleven, maar vanaf de eerste speeldag fit en ingespeeld lijkt een prima vooruitzicht.
Ben ik het mee eens. Het is niet eens zo zeer dat Botteghin met Senesi speelt dat het beter gaat maar vooral de systeem wijziging naar wat verdedigender en minder ruimte in de rug. Dat kan hij veel beter behappen dan het systeem van Stam.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Deadsy schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:03:
[...]

En aan welke god word een offer gebracht om ervoor te zorgen dat dit komend seizoen ook zo is?
Die god heet Dick Advocaat. Maar die doet niet echt aan offers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:25:
[...]

Die god heet Ajax. Maar die doet niet echt aan offers.
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
remco112 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 19:25:
[...]Die god heet Dick Advocaat. Maar die doet niet echt aan offers.
Geld is gezien de financiële situatie bij Feyenoord geen offer?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zo, nu ook eindelijk het uitshirt van PSV bekend maar wat een marketingpraat eromheen zeg...
De subtiel aangebrachte geluidsgolf op het shirt symboliseert de connectie van PSV met lokale muziekartiesten, die PSV net zo waarderen als PSV hen waardeert
Zo subtiel dat het amper (waarbij ik aanneem dat het de lichtere lijnen zijn) te zien is op de fotos die ze erbij plaatsen
Afbeeldingslocatie: https://madeineindhoven.psvfanstore.nl/images/shirt/aqryr57tiyw.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Napo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:38:
Zo, nu ook eindelijk het uitshirt van PSV bekend maar wat een marketingpraat eromheen zeg...

[...]

Zo subtiel dat het amper (waarbij ik aanneem dat het de lichtere lijnen zijn) te zien is op de fotos die ze erbij plaatsen
[Afbeelding]
offtopic:
Pssst, hey Napo, pssst. Ik heb speciaal voor jou een leuk topic in de aanbieding, nu maar voor €0. Vriendenprijsje :+
Het Voetbalshirtjes topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:12:
[...]

offtopic:
Pssst, hey Napo, pssst. Ik heb speciaal voor jou een leuk topic in de aanbieding, nu maar voor €0. Vriendenprijsje :+
Het Voetbalshirtjes topic
offtopic:
Pssst Pompi, dit past mijns inziens prima binnen nationale clubs seizoen 2020/2021, aangezien het een Nederlandse club is en direct te maken heeft met het seizoen 2020/2021 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Napo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:14:
[...]

offtopic:
Pssst Pompi, dit past mijns inziens prima binnen nationale clubs seizoen 2020/2021, aangezien het een Nederlandse club is en direct te maken heeft met het seizoen 2020/2021 :+
Haha true, maar in het verleden had ik al eerder gehoord dat het daar moest en op zich ook niet gek om alle plaatjes bij elkaar in 1 topic te houden. Was meer omdat dat topic redelijk weg zakt en niet iedereen van het bestaan weet, gingen alleen maar vriendelijke intenties van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:19:
[...]

Haha true, maar in het verleden had ik al eerder gehoord dat het daar moest en op zich ook niet gek om alle plaatjes bij elkaar in 1 topic te houden. Was meer omdat dat topic redelijk weg zakt en niet iedereen van het bestaan weet, gingen alleen maar vriendelijke intenties van uit.
Had het topic eerder wel gezien maar de perceptie was dat het om eigen bezit ging ;)
Deels ook een kip-ei probleem, hetzelfde met het randzaken-topic. De groep is wellicht ook gewoonweg te klein om 3 á 4 topics in leven te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Napo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:21:
[...]

Had het topic eerder wel gezien maar de perceptie was dat het om eigen bezit ging ;)
Deels ook een kip-ei probleem, hetzelfde met het randzaken-topic. De groep is wellicht ook gewoonweg te klein om 3 á 4 topics in leven te houden
Ik was even van deze zin uitgegaan in de topicstart.
Ook bespreken we uitgelekte shirts en nieuwe shirtjes.
Maar is dus inderdaad kip-ei probleem, want hangt dus maar net af van hoe iemand iets ziet en intepreteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:38:[...]Zo subtiel dat het amper (waarbij ik aanneem dat het de lichtere lijnen zijn) te zien is op de fotos die ze erbij plaatsen
[Afbeelding]
Volgens mij moeten de lichtblauwe streepjes met daarop de zwarte stipjes geluidsgolven voorstellen.
Tussen schouders en keel en aan de binnenkant van het shirt (nek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:30:
[...]

Volgens mij moeten de lichtblauwe streepjes met daarop de zwarte stipjes geluidsgolven voorstellen.
Tussen schouders en keel en aan de binnenkant van het shirt (nek).
Kijkende naar wat additionele communicatie lijkt het toch echt op deze "overduidelijke" strepen :+
De streepjes met bolletjes, geen idee wat dat moet voorstellen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Edrhk9HXYAETRMy.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 24-07-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Erg subtiel inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bij NEC hebben ze ook de kolder in de kop gekregen...
Verloren zoon maakt veel los: 'Barreto is onze eigen Robben
En dan kreten als
Je kunt het wel vergelijken met de terugkeer van Arjen Robben bij FC Groningen.
Zijn aanwezigheid is geweldig voor de uitstraling van de club, maar ook voor de hele Keuken Kampioen Divisie. Ik denk dat ze in Oss en Kerkrade ook blij zijn dat zo'n topspeler uit de Serie A in hun stadion komt voetballen.
Ik denk dat er bij de tegenstanders nog niet 1 supporter meer komt kijken vanwege een 36jarige Baretto die uberhaupt nooit een hoogvlieger is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:32
toolkist schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:03:
En dan kreten als

[...]

[...]

Ik denk dat er bij de tegenstanders nog niet 1 supporter meer komt kijken vanwege een 36jarige Baretto die uberhaupt nooit een hoogvlieger is geweest.
Wie?? :? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:03:
En dan kreten als

[...]

[...]

Top atleet met een cultfiguur vergelijken, ja nee dat is echt een goede vergelijking. Als een 36jarige veel gaat spelen zegt het heel wat over de rest van de selectie van NEC, daarnaast begrijp ik niet dat ze een Non-EU salaris willen betalen aan een "bejaarde" speler. Dat geld hadden ze denk ik beter kunnen besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 25-07-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ze zullen inmiddels wel een Italiaanse overoveroveroverovergrootopa van hem gevonden hebben en hem daarmee Italiaanse nationaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
toolkist schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 12:05:
Ze zullen inmiddels wel een Italiaanse overoveroveroverovergrootopa van hem gevonden hebben en hem daarmee Italiaanse nationaliteit
Hoeft niet eens, hij heeft 12/13 jaar in Italië gespeeld, hij zal best wel daar een Italiaanse nationaliteit hebben verkregen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik las net onderstaande onder een bericht dat AZ een oefenpotje heeft verloren. Ik moest lachen :+
Eenhoorn heeft al met de UEFA gebeld. Elke speler scoorde persoonlijk beter dan de spelers van Genk. Hij wil nu dat er niet maar naar het doelpunt wordt gekeken maar naar de individuele prestatie per speler. Dat zou namelijk veel eerlijkere manier zijn van wedstrijden winnen. Doelpunten doen er immers niet toe.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 16:58:
Ik las net onderstaande onder een bericht dat AZ een oefenpotje heeft verloren. Ik moest lachen :+

[...]
We gaan het niveau van AjaxShowtime hier evenaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Napo schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 17:17:
[...]

We gaan het niveau van AjaxShowtime hier evenaren :+
Ah jij leest mee? Betrapt :+

Nb. Net zoals iedere voetbalsite is het niveau wel eens wat bedenkelijk

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:52:
[...]

Ah jij leest mee? Betrapt :+
Nee hoor, er was een quote zonder enige bron waarvan dus al per direct de waarde twijfelachtig is. Dus ik dacht hem even door Google DuckDuckGo te gooien en daar kwam Ajax Showtime uit ;)

Bronvermeldingen zijn altijd positief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel eerlijk ik volg amper social media van andere voetbalclubs maar bij Ajax hebben ze het toch echt wel goed voor elkaar:

Hier het hele nummer:
[Twitter: https://twitter.com/AFCAjax/status/1287402296939347971?s=20]

[ Voor 20% gewijzigd door PolarBear op 26-07-2020 17:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
PolarBear schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:27:
Heel eerlijk ik volg amper social media van andere voetbalclubs maar bij Ajax hebben ze het toch echt wel goed voor elkaar:

[Twitter]

Hier het hele nummer:
[Twitter]
Geniaal inderdaad. Staat ook op youtube, dus makkelijker te embedden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Wilde hem net ook gaan posten, op social zijn ze wel echt goed! Tof filmpje weer!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ik zie dat de website ook een remake heeft gekregen (met spaanse vertaling die nog naar de oude verwijst), meteen een stuk bruikbaarder. Hoe goed de social media is, zo slecht is de website. Als je op de teampagina van Ajax 1 kijkt staat Carlo l'Ami nog als keeperstrainer (is die niet meer), mist Bogarde als assisistent-trainer, Anthony staat niet bij de spelers.

[ Voor 66% gewijzigd door PolarBear op 26-07-2020 17:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leverkusen zou 20m voor Onana geboden hebben... Los van dat dat nog wel met 50% verhoogd zal moeten worden voordat Overmars überhaupt wil gaan onderhandelen zou ik niet begrijpen waarom je dat als Onana zijnde zou doen. Subtop in een competitie waar je never nooit kampioen gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:29:
Leverkusen zou 20m voor Onana geboden hebben... Los van dat dat nog wel met 50% verhoogd zal moeten worden voordat Overmars überhaupt wil gaan onderhandelen zou ik niet begrijpen waarom je dat als Onana zijnde zou doen. Subtop in een competitie waar je never nooit kampioen gaat worden.
Snap dit gerucht ook niet helemaal. Los van het (veel te) lage bod, spelen ze komend seizoen geen Champions League. Daarbij raken ze Havertz vermoedelijk kwijt, en blijft een Bailey bijvoorbeeld wel?
Het (korte) tijdperk Kepa is daarentegen wel echt voorbij bij Chelsea, dat zich gisteren heeft geplaatst voor de CL, dus dan lijkt me dat aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Denk dat inderdaad Tagliafico en Onana gewoon naar Chelsea zullen gaan.

Hoe vervelend ik Onana ook vind, het is echt een bizar goede keeper. Qua reflexen hoort hij de absolute top! Hij is gek als hij naar Leverkussen zal gaan. Alleen in financieel een stap vooruit ten opzichte van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:29:
Het woordje 'zou' is de kern. Zou me verbazen als er iets van waar is, het wordt door Leverkusen ontkent. Komkommertijd, wellicht een poging om een speler die al bijna 5 maanden niet gespeeld heeft in de etalage te zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 27-07-2020 17:18 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.ad.nl/nederla...oelen-zich-goed~a86bc980/

Wow, dit vind ik vrij apart.

Edit: Feyenoord gaat voorlopig niet testen op corona: ‘Alle spelers voelen zich goed’

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsy op 27-07-2020 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Deadsy schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:07:
https://www.ad.nl/nederla...oelen-zich-goed~a86bc980/

Wow, dit vind ik vrij apart.

Edit: Feyenoord gaat voorlopig niet testen op corona: ‘Alle spelers voelen zich goed’
Ik wou ook gaan postten dat ik het redelijk asociaal vind en dat de KNVB ook wel op mag treden.
Bij de NOS stond deze quote
"Onze dokter zit heel dicht bij het Erasmuc MC en bij de virologen van Nederland. Hij zegt dat wij pas getest worden bij de wedstrijden, maar alleen als wij aangeven iets te voelen. Hij zegt dat het anders geen zin heeft om een test te doen", vertelt trainer Dick Advocaat.

Daarmee wijkt Feyenoord af van hetgeen de KNVB voorschrijft. De voetbalbond wil namelijk dat spelers minimaal één keer per week getest worden en ook nog 24 uur voor aanvang van een wedstrijd. "Ik geloof niet dat onze dokter het daar helemaal mee eens is", aldus de Advocaat.
Ik neem aan dat de KNVB wel informatie heeft ingewonnen bij medisch specialisten voordat ze dat voorschrift hadden gemaakt, dus dan vind ik het wel wat als 1 arts gewoon maar beslist om niet te gaan testen. Dan krijg je straks dat elke club zich er anders aan houd en dat het beetje het wilde westen wordt. Zeker als vandaag ook bekend wordt dat Berghuis een niet aan corona gerelateerde longinfectie heeft gehad, vind ik het wel stuitend. Je zou bijna als tegenstander gaan zeggen dan spelen we niet tegen jou omdat je alleen test als er klachten zijn en dan vergeet dat er asymptomische besmettingen zijn en dat je al iemand kan besmetten voordat je klachten hebt. Dan speel je tegen Feyenoord en blijkt een dag later dat een speler van hun al besmettelijk was en mag jouw hele team ook meteen in quarantaine.

[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 27-07-2020 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Groningen heeft nu Dankerlui binnen.

Ik als Groningen supporter vind dat prima.
Maar waren wij hier in Groningen niet bezig met Laat ons weer eens juichen - campagne? Om onze fc financieel door de corona te helpen? Iedereen deed zijn best om de fc niet de afgrond in te laten vallen ?

En over de transfersom houden beide clubs heel slim hun mond.
En het heeft weinig te maken met zeefuik want er waren nog anders redelijke backs achter de hand.

Nee fc Groningen, dit voelt een beetje vreemd nu. Zeg gerust wat schandalig mi.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 27-07-2020 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:38:
[...]

Ik wou ook gaan postten dat ik het redelijk asociaal vind en dat de KNVB ook wel op mag treden.
Bij de NOS stond deze quote

[...]

Ik neem aan dat de KNVB wel informatie heeft ingewonnen bij medisch specialisten voordat ze dat voorschrift hadden gemaakt, dus dan vind ik het wel wat als 1 arts gewoon maar beslist om niet te gaan testen. Dan krijg je straks dat elke club zich er anders aan houd en dat het beetje het wilde westen wordt. Zeker als vandaag ook bekend wordt dat Berghuis een niet aan corona gerelateerde longinfectie heeft gehad, vind ik het wel stuitend. Je zou bijna als tegenstander gaan zeggen dan spelen we niet tegen jou omdat je alleen test als er klachten zijn en dan vergeet dat er asymptomische besmettingen zijn en dat je al iemand kan besmetten voordat je klachten hebt. Dan speel je tegen Feyenoord en blijkt een dag later dat een speler van hun al besmettelijk was en mag jouw hele team ook meteen in quarantaine.
Simpele zet van de KNVB zou zijn door vast te zetten dat als een club niet kan bewijzen dat de spelers 1x per week getest zijn de speler niet mag spelen. En als de spelers niet 24u voor de wedstrijd getest zijn het een automatische 5-0 verlies pot zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:49:
Groningen heeft nu Dankerlui binnen.

Ik als Groningen supporter vind dat prima.
Maar waren wij hier in Groningen niet bezig met Laat ons weer eens juichen - campagne? Om onze fc financieel door de corona te helpen? Iedereen deed zijn best om de fc niet de afgrond in te laten vallen ?

En over de transfersom houden beide clubs heel slim hun mond.
En het heeft weinig te maken met zeefuik want er waren nog anders redelijke backs achter de hand.

Nee fc Groningen, dit voelt een beetje vreemd nu. Zeg gerust wat schandalig mi.
Kan het niet zijn dat bijv Zeefuik al zo goed als verkocht is en dat ze een deel van het geld daarvoor hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gynnad schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:23:
[...]

Kan het niet zijn dat bijv Zeefuik al zo goed als verkocht is en dat ze een deel van het geld daarvoor hebben gebruikt?
Al zou dat zo zijn. Dan betaalt in feite de campagne zeg maar Dankerlui.
Want anders had je dat geld nodig gehad om te overleven.
Nee het komt bij mij op dit moment wat raar over. Niet ok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:33:
[...]

Al zou dat zo zijn. Dan betaalt in feite de campagne zeg maar Dankerlui.
Want anders had je dat geld nodig gehad om te overleven.
Nee het komt bij mij op dit moment wat raar over. Niet ok.
Ik snap je gevoel, maar in feite heeft de campagne ervoor gezorgd dat Groningen door kon blijven gaan een voetbalclub te zijn. En dat is waar ze nu dus mee doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
P.O. Box schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:40:
[...]

Ik snap je gevoel, maar in feite heeft de campagne ervoor gezorgd dat Groningen door kon blijven gaan een voetbalclub te zijn. En dat is waar ze nu dus mee doorgaan.
Ja dat is waar. Maar wel snel erop volgend.

Enfin Robben was natuurlijk ook een zegen voor hun.
Ik kijk uit hem weer te zien voetballen, of hij het nu goed doet of niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:54:
[...]

Ja dat is waar. Maar wel snel erop volgend.

Enfin Robben was natuurlijk ook een zegen voor hun.
Ik kijk uit hem weer te zien voetballen, of hij het nu goed doet of niet
Het is natuurlijk ook maar afwachten voor wat voor bedrag Robben komt spelen en of je dat eruit haalt met extra kaartverkoop etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
FOX Sports en Ziggo verlengen samenwerking

FOX Sports en Ziggo hebben de samenwerking verlengd. De zenders blijven daarmee beschikbaar voor klanten van Ziggo. Bovendien wordt FOX Sports 1 tot eind 2020 gratis beschikbaar gesteld aan alle klanten met minimaal een Ziggo TV Start of TV Standard abonnement.

Wat is de programmering van FOX Sports 1?

Op FOX Sports 1 zie je elke speelronde een selectie van live Eredivisie wedstrijden. Waarvan één wedstrijd van de bekende topclubs uit de Eredivisie. Daarnaast zendt FOX Sports een schakelprogramma uit op vrijdag met live hoogtepunten uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en de Bundesliga. Op maandag volgt dan één live wedstrijd uit de Keuken Kampioen Divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Dat is dus per speelronde 1 wedstrijd van Ajax, Feyenoord, PSV of AZ op FS1, de overige wedstrijden van deze clubs dus op FS2 en FS3.

Om alle wedstrijden te zien van je favoriete club zul je het met een dagpas niet goedkoper uit zijn en de abonnementskosten zijn niet omlaag gegaan is al aangegeven.

Dus of de supporter nu er echt veel mee op schiet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:10:
Dat is dus per speelronde 1 wedstrijd van Ajax, Feyenoord, PSV of AZ op FS1, de overige wedstrijden van deze clubs dus op FS2 en FS3.

Om alle wedstrijden te zien van je favoriete club zul je het met een dagpas niet goedkoper uit zijn en de abonnementskosten zijn niet omlaag gegaan is al aangegeven.

Dus of de supporter nu er echt veel mee op schiet...
Het hoort hier niet echt, maar: ja, we schieten er wat mee op want eerst zou er sprake zijn van geen Fox meer op Ziggo :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
strafschop schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:
FOX Sports en Ziggo verlengen samenwerking

FOX Sports en Ziggo hebben de samenwerking verlengd. De zenders blijven daarmee beschikbaar voor klanten van Ziggo. Bovendien wordt FOX Sports 1 tot eind 2020 gratis beschikbaar gesteld aan alle klanten met minimaal een Ziggo TV Start of TV Standard abonnement.

Op FOX Sports 1 zie je elke speelronde een selectie van live Eredivisie wedstrijden. Waarvan één wedstrijd van de bekende topclubs uit de Eredivisie. Daarnaast zendt FOX Sports een schakelprogramma uit op vrijdag met live hoogtepunten uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en de Bundesliga. Op maandag volgt dan één live wedstrijd uit de Keuken Kampioen Divisie.
Wat ik hoop, maar zal wel niet want staat nergens, is dat ik nu niet meer aan Ziggo moet gaan betalen. Want als ik FOX Sports had gewild had ik al een abonnement afgesloten, want aan dat FS1 heb je als supporter van de topclubs niks want 9 van de 10 keer staat je club op FS2 of FS3 geprogrammeerd.
Ik doe het al jaren met de radio en dan de samenvattingen dus had van mij niet gehoeven, zeker omdat je al gratis Engels/Spaans/Italiaans voetbal kan kijken wat vaak op dezelfde tijden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kunnen ze geen seizoenskaarten verkopen bij Fox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:10:
Kunnen ze geen seizoenskaarten verkopen bij Fox?
hmm je zet me wel op een idee. Fox heeft toch als doel zoveel mogelijk de BVO's te laten profiteren van de TV rechten?

Als partner van de sport en de clubs zouden ze dan natuurlijk vrij eenvoudig dagkaarten kunnen geven aan de seizoenskaarthouders die uitgeloot zijn om naar het stadion te komen. Hoeft niet veel te kosten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Het hoort hier niet echt, maar: ja, we schieten er wat mee op want eerst zou er sprake zijn van geen Fox meer op Ziggo :p
Tja, de schandalige prijzen die Ziggo vraagt voor fox hebben mij en ik neem aan ook vele anderen allang doen besluiten via "alternatieve" methoden te kijken :+ Als ze de prijzen van bij KPN gingen evenaren had ik weer een abbo genomen, dus we schieten er eigenlijk inderdaad niets mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 02:13:
[...]

Tja, de schandalige prijzen die Ziggo vraagt voor fox hebben mij en ik neem aan ook vele anderen allang doen besluiten via "alternatieve" methoden te kijken :+ Als ze de prijzen van bij KPN gingen evenaren had ik weer een abbo genomen, dus we schieten er eigenlijk inderdaad niets mee op
Betaalde je in 2016 bij KPN ook niet al €17,50 per maand?

Naar verluid betaald KPN per klant €2,60, samen met €12.99 voor de andere kanalen maakt dat €15,59.

En ongeacht wat Fox heeft afgesproken met Ziggo, diezelfde voorwaarden moet Fox ook voorleggen aan de andere tv-aanbieders. Het kan dus zomaar dat bij de andere de abo prijzen ook stijgen als zij dat model aantrekkelijker vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
[...]

Zo schandalig is het niet. Ziggo legt de rekening volledig bij de abonnementhouder neer. Wel zo terecht.
In het nieuwe model gaat Fox E + Fox I zelfs meer dan 30 euro kosten. Het kan toch niet zo zijn zoals bij een aantal providers dat andere abonnees moeten meebetalen (oa KPN) omdat voetballiefhebbers zo nodig hun potje voetbal willen zien, terwijl die niet-abonnee niet eens kan meekijken (Deels bij KPN, Fox 1 = "gratis") *ahum)? Dat er alternatieve methoden door sommigen worden gebruikt lijkt mij voor beide partijen niet zo relevant.

* als ik bepaalde boodschappen wel kan betalen, maar anderen stelen het, ga ik daar de AH of de leverancier toch ook niet op aanspreken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
[...]

Fox vraagt gewoon schandalig veel geld. Eigenlijk willen ze alle Nederlanders mee laten betalen, zoals ze bij KPN gelukt is. Dan lijkt het Fox abonnement een stuk vriendelijker geprijsd.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ed1703 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 07:25:
[...]

Zo schandalig is het niet. Ziggo legt de rekening volledig bij de abonnementhouder neer. Wel zo terecht.
In het nieuwe model gaat Fox E + Fox I zelfs meer dan 30 euro kosten. Het kan toch niet zo zijn zoals bij een aantal providers dat andere abonnees moeten meebetalen (oa KPN) omdat voetballiefhebbers zo nodig hun potje voetbal willen zien, terwijl die niet-abonnee niet eens kan meekijken (Deels bij KPN, Fox 1 = "gratis") *ahum)? Dat er alternatieve methoden door sommigen worden gebruikt lijkt mij voor beide partijen niet zo relevant.

* als ik bepaalde boodschappen wel kan betalen, maar anderen stelen het, ga ik daar de AH of de leverancier toch ook niet op aanspreken?
Uiteindelijk is het niet meer dan vraag en aanbod. Blijkbaar werken dit soort lokkertjes goed genoeg om mensen over te halen om toch bij Ziggo te blijven of over te stappen naar Ziggo (of KPN en welke andere provider dan ook).

In principe kan je als provider elk kanaal als optie aanbieden maar de vraag is of dat uberhaupt rendabel is en wat dat met de prijzen zal doen. Ga ik kijken naar welke kanalen ik bekijk is dat een handjevol van de 170+ kanalen, betaal je daar aan mee? Zeker, voor niets gaat de zon op.

Als je het verhaal rond gaat maken betaald iedere klant van KPN (en dat zijn er meer dan enkel KPN aangezien ze ook nog infrastructuur aanbieden voor andere providers) natuurlijk ook gewoon mee aan de eredivisie aangezien ze hoofdsponsor zijn. Ziggo doet dat dan weer middels bijvoorbeeld het Engelse en Spaanse voetbal en de F1.
[...]

De meerwaarde van Fox Sports Nederland is voor mij al jaren een vraagteken. Uitgaan van het volgen van enkel je voorkeursclub met 17 uitwedstrijden* per seizoen maximaal maar gemakshalve 2 per maand (al zal dat met Covid-19 wellicht anders zijn) ben je met het abonnement 17,50 / 2 = 8,75 de wedstijd kwijt. Een dagpas a 8,00 is al goedkoper... Wellicht als je meerdere clubs volgt of het vulprogramma op fox sports eredivisie wil zien kan het nuttig zijn.

*thuiswedstrijden zit je natuurlijk in het stadion :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 14:27
Napo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:20:
[...]

De meerwaarde van Fox Sports Nederland is voor mij al jaren een vraagteken. Uitgaan van het volgen van enkel je voorkeursclub met 17 uitwedstrijden* per seizoen maximaal maar gemakshalve 2 per maand (al zal dat met Covid-19 wellicht anders zijn) ben je met het abonnement 17,50 / 2 = 8,75 de wedstijd kwijt. Een dagpas a 8,00 is al goedkoper... Wellicht als je meerdere clubs volgt of het vulprogramma op fox sports eredivisie wil zien kan het nuttig zijn.

*thuiswedstrijden zit je natuurlijk in het stadion :+
Ik betaal voor het gemak, keek eerst niet altijd via de legale manieren.
Maar iedere keer zo dagpas regelen, was ook niet helemaal zuiver.

Vroeger had foxsports dat go abonnement, dat je via je chromecast kon kijken.
Dat vond ik ideaal, was betaalbaar maar hebben ze om 1 of andere redenen afgeschaft.

Ja ik betaal die 19,95 euro per maand voor ziggosport totaal en fox sport eredivisie.
met die combi valt het nog wel mee, vind ik.

Maar ik vind het van de zotte dat abonnementsprijs van foxsport niet naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:20:
[...]

Uiteindelijk is het niet meer dan vraag en aanbod. Blijkbaar werken dit soort lokkertjes goed genoeg om mensen over te halen om toch bij Ziggo te blijven of over te stappen naar Ziggo (of KPN en welke andere provider dan ook).

In principe kan je als provider elk kanaal als optie aanbieden maar de vraag is of dat uberhaupt rendabel is en wat dat met de prijzen zal doen. Ga ik kijken naar welke kanalen ik bekijk is dat een handjevol van de 170+ kanalen, betaal je daar aan mee? Zeker, voor niets gaat de zon op.
Alleen betaal je niet ruim 2 euro voor content waar je niet naar kunt kijken, maar wel moet betalen.
Dat is namelijk ook deal providers - fox.
Als je het verhaal rond gaat maken betaald iedere klant van KPN (en dat zijn er meer dan enkel KPN aangezien ze ook nog infrastructuur aanbieden voor andere providers) natuurlijk ook gewoon mee aan de eredivisie aangezien ze hoofdsponsor zijn. Ziggo doet dat dan weer middels bijvoorbeeld het Engelse en Spaanse voetbal en de F1.
Als klant van pure energie betaal je ook mee aan fc Twente. Dat zijn vrij normale sponsor deals. Dit gaat om veel grotere bedragen.
De meerwaarde van Fox Sports Nederland is voor mij al jaren een vraagteken.
Een Amerikaan met een rekenmachine en een eredivisie cv die dagobert wil spelen. Die Amerikaan had alleen wat verkeerde berekeningen losgelaten op de aanwas van klantjes. Ik zie fox dit ook niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Joostje123 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:35:
[...]

Maar ik vind het van de zotte dat abonnementsprijs van foxsport niet naar beneden gaat.
Ze kunnen het vragen, de markt is er gek genoeg voor. We zitten niet meer in de tijd van Sport7. In die tijd, ruim 20 jaar gelden, bleek het onmogelijk om 2 gulden per kijker te vangen en ging de boel meteen failliet.

En ze hebben het zelf ook nodig, Fox betaalt ook fors voor de uitzendrechten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Maar ik zit nu ook eens te kijken.
Als fox sport 1 gewoon alles uitzend wat ze kunnen.
Dus de vrijdag wedstrijd, zaterdag 16:30, 18:45 en 21:00 (zaterdag 20 uur op foxsport2)
Zondag 12:15, 14:30(2x), 16:45(2x) (dus hier 2 wedstrijden op foxsport2)

Dan als foxsport het gewoon zo inplant dat alles op fox sport 1 is.
Hoef ik maar 3x voor de winterstop een eventuele dagpas te kopen.
In plaats van 4*17,95.

werkt die dagpas ook dat je hem via ziggo go en mediabox kan kijken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Joostje123 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:39:
Maar ik zit nu ook eens te kijken.
Als fox sport 1 gewoon alles uitzend wat ze kunnen.
Dat doen ze niet. Dit was speelronde 26 van vorig seizoen
Vrijdag 6 maart
20.00 uur: Fortuna Sittard - PEC Zwolle (FOX Sports 2)

Zaterdag 7 maart
18.30 uur: AZ - ADO Den Haag (FOX Sports 2)
19.45 uur: FC Emmen - VVV Venlo (FOX Sports 3)
19.45 uur: Vitesse - FC Twente (FOX Sports 1)
20.45 uur: sc Heerenveen - Ajax (FOX Sports 2)

Zondag 8 maart
12.15 uur: FC Utrecht - Sparta Rotterdam (FOX Sports 2)
14.30 uur: Feyenoord - Willem II (FOX Sports 2)
14.30 uur: Heracles Almelo - RKC Waalwijk (FOX Sports 1)
16.45 uur: FC Groningen - PSV (FOX Sports 1)
Fox Sports 1 krijgt per speelronde één wedstrijd van de bekende topclubs uit de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
strafschop schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:23:
[...]

Dat doen ze niet. Dit was speelronde 26 van vorig seizoen

[...]

Fox Sports 1 krijgt per speelronde één wedstrijd van de bekende topclubs uit de Eredivisie.
Fox sport krijgt tenminste 1 van de bekende topclubs? Of is dat het enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Bij Ziggo gaan ze op het open kanaal altijd voor de beste optie, bij FOX is het veelal tweederangs voetbal wat op het eerste kanaal verschijnt. Je wordt al vrij snel gedwongen om het volledige abonnement af te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Joostje123 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:29:
strafschop schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Joostje123 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:29:
[...]

Fox heeft in de onderhandelingen dit beloofd maar je snapt natuurlijk wel waar het belang van Fox ligt. Die ene wedstrijd zal dan AZ-RKC zijn waarmee aan de afspraak voldaan is. Verder komt Groningen-Vitesse misschien nog op 1 en eventueel PEC-ADO.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Fox kan het ook gewoon online aanbieden zodat mensen het streamen via bv een Chromecast maar dat zal ze wel niet genoeg geld opleveren.

Fox is verre van netjes dat zie je aan wat allemaal naar buiten is gekomen tijdens de onderhandelingen met KPN en Ziggo.

Ik zie het niet zitten mee te betalen voor iets wat ik niet wil en waar ik geeneens gebruik van kan maken tenzij ik nog meer extra betaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Ik denk ook dat als ze gewoon club specifieke online abonnementen aanbieden voor een redelijkere prijs er genoeg mensen interesse in zouden hebben. Dus dat je dan echt alleen de wedstrijden van je club kan zien en je brengt dat uit voor zeg €10 (wat dus rond de €2.5 per wedstrijd is), dan zal je veel meer mensen die het normale aanbod niks vinden of de mensen die nu naar de "alternatieve" streams kijken trekken. Want dat zou een goed legaal alternatief zijn voor een normale prijs. De mensen die toch al naar de "alternatieve" streams kijken, zitten toch al achter hun computer/laptop/etc. dus die zouden een online only abonnement echt niet erg vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Die Go app abbonement was betaalbaar en prima. Dat ze daarmee gestopt zijn is achterlijk. Maar het zal ze inderdaad niet genoeg geld opleveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kunnen ze de reclameblokken niet (veel) duurder maken en iets langer, 15 min reclame in de rust i.p.v. de betweterige analyses van tweederangs-spelers (of erger) om een voorbeeld te noemen.
Laat de bedrijven maar betalen voor het volk, dan mogen zij dat van de daken schreeuwen (Wij van WC-eend houden de prijzen laag!!). Dan krijgen de adverteerders gegarandeerd meer rendement dan nu, want nu gaat vrijwel iedereen naar de WC, drinken/snacks pakken etcetera.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
Veltman naar Engeland, gun het hem wel, had van mij ook mogen blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Brighton... Ik weet niet of dat nou zo`n geweldige beslissing is maar goed, hoop dat ie het goed gaat doen daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Jammer dat Veltman weg is. Die gaan we echt nog wel missen denk ik.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Veltman :( Je merkte dit seizoen opeens erg hard dat je hem toch miste toen ie geblesseerd was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Volgens Engelse media voor 'maar' 900k GBP omdat ze gebruik maakte van een clausule in zijn contract. Als dat waar is heeft hij als dank voor zijn inzet een heeeeeeel lage afkoopsom gekregen, want zelfs als ze €2.5M hadden gevraagd had ik dat al erg schappelijk gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 29-07-2020 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik las inderdaad ook iets van 1 miljoen. Vorig jaar wilde ie weg maar mocht ie niet, dus toen zullen ze wel zo'n soort afspraak gemaakt hebben.
Ik vind het in ieder geval een prima gebaar naar hem toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ai, daar gaat weer een van de gozers waar ik een zwak voor heb. Een soort guilty pleasure omdat ie toch altijd weer kwam bovendrijven. Een strijder voor zijn plek, multi inzetbaar en altijd met passie voorop. Succes Joel :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:23
Dan heeft B&HA in iedere linie een Nederlander in de gelederen. (Locadia, Pröpper en nu Veltman).
Wel een lage transfersom inderdaad, hoop voor hem dat hij het goed gaat doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Maarten_E op 29-07-2020 23:58 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Gaat veel discussie schelen in dit topic nu Veltman weg is :+ B&HA lijkt mij een mooie club voor hem, al denk ik dat het harde Engelse degradatievoetbal nog weleens tegen kan vallen. Ik neem aan dat dit betekent dat Dest blijft? Anders wordt het rechtsachter wel mager bij Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Mooie stap voor hem, met Veltman nu weg en de kans dat Tagliafico en Dest ook nog vertrekken ben ik wel benieuwd wat Ajax nog gaat doen op de transfermarkt, want qua verdedigers komen we dan toch wel dun te zitten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
19 jaar Ajax, zie je niet vaak meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Gynnad schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:34:
Mooie stap voor hem, met Veltman nu weg en de kans dat Tagliafico en Dest ook nog vertrekken ben ik wel benieuwd wat Ajax nog gaat doen op de transfermarkt, want qua verdedigers komen we dan toch wel dun te zitten.
In principe zijn er op dit moment genoeg verdedigers (8 voor 4 posities) en daarachter de jeugd. Grote vraag is alleen of Ajax het nog ziet zitten in alle spelers. Optie is om gewoon met deze groep het seizoen in te gaan en Magallan/Alvarez/Schuurs moeten maar laten zien of ze goed genoeg zijn. Zodra je nog een aankoop gaat doen, moet het gelijk iemand zijn die veel beter is dan deze drie spelers die je dan in feite afschrijft voor Ajax 1.

Mocht Dest/Tagliafico weggaan ook, dan komt er ook een flinke transfersom binnen en wordt er waarschijnlijk wel een vervanger gehaald. Op dit moment is het handiger om nog te wachten of deze transfers er echt gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Voor RCV en rechtsback positie hebben ze m.i. genoeg opties. Dest, Mazraoui, Timber (kan zowel rechtsback als centraal) Alvarez en Schuurs.

Mijn inziens moet er nog een LCV bijkomen, zeker als Martinez verhuist naar de linksback positie en Botman en Tagliafico vertrekken. Ik blijf stiekem de hoop houden op Vertonghen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Wie zegt dat Overmars meewerkt aan alle verkopen, “nee” is ook een antwoord leerde mijn moeder altijd :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qty3rBzTOso5c4wTGwINJuuTNE4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CbZhOIwZhOU7niTreEOzOmcr.png?f=user_large

15 maanden geleden en nu allemaal weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:57:
Dan heeft B&HA in iedere linie een Nederlander in de gelederen. (Locadia, Pröpper en nu Veltman).
Wel een lage transfersom inderdaad, hoop voor hem dat hij het goed gaat doen.
Nou, ik zag Locadia van de week nog bij Cincinatti een niet te missen kans missen vlak voor tijd. Hij is verhuurd. Ik weet niet of hij terugkomt voor komend seizoen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
PolarBear schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:49:
[Afbeelding]

15 maanden geleden en nu allemaal weg.
Eeuwig zonde. Als Ajax de mogelijkheden zou hebben om teams langer bij elkaar te houden, zou structureel meedoen om de Europese prijzen gewoon mogelijk zijn.
Nu moeten we het doen met een miniem kansje, eens in de 20 jaar.

Zonde dat deze sport zo oneerlijk is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
KingKoning schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:56:
[...]
Zonde dat deze sport zo oneerlijk is gemaakt.
Waarom oneerlijk? Dat is toch op alle nivo's binnen het voetbal? De grotere clubs in NL kopen ook alle goede spelers weg bij de kleinere clubs. Ze krijgen er normaal heel veel geld voor terug waarmee ze weer andere spelers kopen bij andere clubs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Het is definitief, ook in de Nederlandse Eredivisie zullen er komend seizoen 5 wissels mogelijk zijn.

https://www.knvb.nl/nieuw...oegestaan-betaald-voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mooi zo... meer speeltijd/kansen voor bankzitters en betere mogelijkheden om tactieken te veranderen. Ik ben er blij mee :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Han schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:45:
Mooi zo... meer speeltijd/kansen voor bankzitters en betere mogelijkheden om tactieken te veranderen. Ik ben er blij mee :)
Absoluut, nu is er veel meer mogelijk om verschillende speelstijlen te hanteren, al zal dit nieuwe wisselbeleid vooral een voordeel zijn voor de topclubs lijkt mij..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Gynnad schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:49:
[...]

Absoluut, nu is er veel meer mogelijk om verschillende speelstijlen te hanteren, al zal dit nieuwe wisselbeleid vooral een voordeel zijn voor de topclubs lijkt mij..
En het tijdrekken een nadeel...

Ik zie een VVV het tempo al vanaf minuut 60 bij een 0-0 stand tegen Ajax uit de wedstrijd halen door om de paar minuten een wissel door te voeren. |:(

Edit: Ik lees net dat er drie vaste wisselmomenten komen. Bovenstaand bericht is overbodig.

[ Voor 9% gewijzigd door VDS91 op 30-07-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Han schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:45:
Ik niet vanwege de huidige trainer.
Wat betreft het veranderen van tactiek is Ten Hag echt om te huilen voor de fans en lachwekkend voor de tegenstanders.
Vooral tijdens belangrijke/zware wedstrijden.

Pagina: 1 ... 3 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021