Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Misschien niet het helemaal correcte topic maar ik wilde het toch eens proberen. Ik heb het idee om eens een mystery shirt te kopen. Ik weet dat het risico groot is dat je een shirt krijgt uit de 4e Oezbekistan maar dat lijkt me juist ook wel interessant. Iemand hier ervaring ermee en welke sites goede service bieden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Mooie shirtjes @apis29. Als jij die in top staat houdt, dan gaan die nog heel wat geld opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
.

[ Voor 128% gewijzigd door Mosin op 11-10-2023 18:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik heb eindelijk een overzicht gemaakt van m’n collectie: https://towardsdeath.com/football-shirts

Ik hield het al bij in Notion, maar nu dus een site’tje eromheen gebouwd. Het is vrij summier, maar er komt nog meer aan: statistieken, filtering/sortering, detailpagina’s per shirt.

De recenste aanwinsten staan daar ook bij: Lecce 23-24 (gekocht in de fanshop in Lecce), Sparta 23-24 derde shirt, Ivoorkust 20-21, Lausanne-sport 20-21, Crotone 16-17, Italië 14-15.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 17:34
Tof overzicht! Dat Feyenoord uitshirt van 96-97 blijft een prachtig shirt!

Zo jammer dat ik al mijn oude shirts van vroeger niet meer heb :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Rickets schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:18:
Ik heb eindelijk een overzicht gemaakt van m’n collectie: https://towardsdeath.com/football-shirts

Ik hield het al bij in Notion, maar nu dus een site’tje eromheen gebouwd. Het is vrij summier, maar er komt nog meer aan: statistieken, filtering/sortering, detailpagina’s per shirt.

De recenste aanwinsten staan daar ook bij: Lecce 23-24 (gekocht in de fanshop in Lecce), Sparta 23-24 derde shirt, Ivoorkust 20-21, Lausanne-sport 20-21, Crotone 16-17, Italië 14-15.
Dacht al dat dat Canada shirt er bekend uitzag 8) . Idd leuk opgezet zo (y) (en mijn grootste mis van de laatste jaren, dat groene Italië shirt. Steeds vergeten die te kopen :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
Is dit topic dood? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Om je te helpen: mijn pride & joy:
Chelsea 04/05 uit shirt met een handtekening van een deel van de selectie (o.a. Lampard, Terry, Drogba) en in het midden, die van Mourinho.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKnEwoewMa9ZNnUtqd-u8lBG3DM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uxq2nycV3EDsaxpAIKh28XEe.jpg?f=fotoalbum_large

In al mijn Fortuna Sittard shirtjes zal wel wat minder interesse zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yakolev op 09-07-2024 18:03 ]

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:00
Als het vintage shirtjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Alleen de aanbiedingen zijn uitgestorven O-) (vooral sinds het 'mainstream' is gegaan en o.a. resellers er ook mee aan het bemoeien zijn. En de 'boutiques' met hun 'curated' aanbod :') :X . Gewoon random rommel waar je 'vroeger' nog geen drie tientjes voor kreeg vliegt nu makkelijk voor het drievoudige de toonbank over :D )

[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 10-07-2024 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Wat zijn jullie ervaringen met Vinted? Hoe zorg je daar dat je geen AliExpress rommel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Goed weten waar je op moet letten, bij Adidas en van mijn club haal ik de nepzooi er wel uit. Nike weet ik weer te weinig van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:46:
[...]

Alleen de aanbiedingen zijn uitgestorven O-) (vooral sinds het 'mainstream' is gegaan en o.a. resellers er ook mee aan het bemoeien zijn. En de 'boutiques' met hun 'curated' aanbod :') :X . Gewoon random rommel waar je 'vroeger' nog geen drie tientjes voor kreeg vliegt nu makkelijk voor het drievoudige de toonbank over :D )
Er zijn best nog wel koopjes te vinden. In Roermond bij de fysieke Adidas shop heb ik een Duitsland shirt voor €15,00 gekocht 8)7 Prachtig ding voor weinig geld.
Maar ik begrijp wat je bedoelt met het “mainstream” gebeuren. Volgens mij is alles waarmee geld te verdienen is, echt bekend bij mensen. Verkoop maar eens namaak shirtjes van vroeger die net echt lijken. Kassa.

@Brammos85
Als je geen risico wilt lopen zou ik het niet eens doen. Ik ben zelfs op ClassicFootballShirts nepperds tegen gekomen en gewoon overduidelijk nep. Een Nederland ‘88 thuis voor 700 pond (meen ik) en ook nog wat Bayern spul of iets met neppe bedrukking 8)7
Ik heb daar direct contact over gezocht en 0 reactie op gekregen. Beetje rare zaak. Vraag me oprecht wel eens af of hun sjoemelen met bepaalde shirts. Het is gewoon dik geld maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 12-07-2024 00:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mosin schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:14:
Mooie shirtjes @apis29. Als jij die in top staat houdt, dan gaan die nog heel wat geld opleveren.
Ik heb Messi (Barca na CL winst) gekocht en die van Ronaldo (Madrid na de 5de CL gekocht).
In de seal, in doos.

Je weet nooit hoe de wereld er over 20 jaar bij staat he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:23:
[...]

Er zijn best nog wel koopjes te vinden. In Roermond bij de fysieke Adidas shop heb ik een Duitsland shirt voor €15,00 gekocht 8)7 Prachtig ding voor weinig geld.
Maar ik begrijp wat je bedoelt met het “mainstream” gebeuren. Volgens mij is alles waarmee geld te verdienen is, echt bekend bij mensen. Verkoop maar eens namaak shirtjes van vroeger die net echt lijken. Kassa.
Mijn zoon is liverpool fan, we waren in Antwerpen ergens november geloof ik dat het was. Voor iets van 29 euro toen het uit shirt van dat seizoen gehaald in de officiele nike winkel.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41
Nog niet eerder in dit topic gereageerd en niet alles doorgelezen, dus dikke kans dat wat ik nu post al besproken is.

Ik vind de ontwikkeling van de afgelopen jaren dat steeds meer kleine clubs werken met meer specifiek aangepaste uit- en thuisshirts heel tof. Het is niet meer alleen behouden aan de (Nederlandse) topclubs. Mooie ontwikkeling.

De Graafschap, mijn eigen clubbie, heeft de afgelopen jaren (vind ik) al een aantal mooie shirts gepresenteerd:

Een uitshirt met daarop de afdruk van een tractorband, passend bij de "superboeren" en regio.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCjtT_4hiCOIGIJwP3zi9IdSmpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0uVh1PO3QoPQhwOuYdUlGo5.jpg?f=fotoalbum_large

De jubileumshirts van afgelopen seizoen met referenties naar shirts uit het verleden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yev7dQkm0j7llzmrbcN1yLUR6zI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fDhSPmqQ7LhUP25oOrIDPU1V.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB19kn6i12KceAKVX6icuzP5s_4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRu8uqkOYNEoHnuwvAVLvYZl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYMEVBPxtmTUzqtcN-rmOJ27-Pg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ke47OTYTNqlVEB2BnR7714vR.jpg?f=fotoalbum_tile

Voor komend seizoen weer een nieuw uittenue gerefereerd op de Vlag van de Achterhoek en referende aan een Achterhoekse uitspraak "Vaak bu'j te bang" (Vaak ben je te bang) wat iets betekent als ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9EY9l2lf1HT4Qc4_nrrUx0KmPA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErY8BELYIeXdFiNRgegFSHa5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUU9WHHHyAtK6663UDSaR8QCllA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M4E6yBXhJBHSAdCzOhP6sOE1.jpg?f=fotoalbum_tile

Realiseer mij goed dat dit niet uniek is voor mijn club. Ik vind dat dus oprecht een mooie ontwikkeling, wat ik ook al een aantal jaren bij andere clubs zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:41:
Nog niet eerder in dit topic gereageerd en niet alles doorgelezen, dus dikke kans dat wat ik nu post al besproken is.

Ik vind de ontwikkeling van de afgelopen jaren dat steeds meer kleine clubs werken met meer specifiek aangepaste uit- en thuisshirts heel tof. Het is niet meer alleen behouden aan de (Nederlandse) topclubs. Mooie ontwikkeling.

De Graafschap, mijn eigen clubbie, heeft de afgelopen jaren (vind ik) al een aantal mooie shirts gepresenteerd:

Een uitshirt met daarop de afdruk van een tractorband, passend bij de "superboeren" en regio.
[Afbeelding]

De jubileumshirts van afgelopen seizoen met referenties naar shirts uit het verleden:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Voor komend seizoen weer een nieuw uittenue gerefereerd op de Vlag van de Achterhoek en referende aan een Achterhoekse uitspraak "Vaak bu'j te bang" (Vaak ben je te bang) wat iets betekent als ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’:
[Afbeelding][Afbeelding]

Realiseer mij goed dat dit niet uniek is voor mijn club. Ik vind dat dus oprecht een mooie ontwikkeling, wat ik ook al een aantal jaren bij andere clubs zie.
Volgens mij ook omdat het merk Robey daar best wat moeite in wilt steken. Fortuna is door het faillissement van het merk Masita nu ook overgestapt naar Robey, en alles is merkbaar veel beter geworden. Zitten echt leuke details aan.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Yakolev schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:48:
[...]

Volgens mij ook omdat het merk Robey daar best wat moeite in wilt steken. Fortuna is door het faillissement van het merk Masita nu ook overgestapt naar Robey, en alles is merkbaar veel beter geworden. Zitten echt leuke details aan.
Mijn indruk is inderdaad ook dat Robey wat dat betreft er een andere filosofie op nahoudt en zich meer richt op die kleinere clubs. Daar waar de grote merken zich vooral richten op de grote namen in het voetbal en de kleinere clubs kunnen alleen kiezen uit de standaard lijn.

Het tractorband-shirt is echter van Hummel en als ik het goed heb, heeft Go Ahead Eagles ook al meerdere customized shirts geproduceerd door Hummel/Stanno (Deventrade Group).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:55:
[...]

Ik heb Messi (Barca na CL winst) gekocht en die van Ronaldo (Madrid na de 5de CL gekocht).
In de seal, in doos.

Je weet nooit hoe de wereld er over 20 jaar bij staat he.
Heb je goed gedaan. Dat Dragon shirt van Real Madrid is ook belachelijk duur. Menig Real shirt kan je flink wat geld opleveren.
Wii4all schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:27:
[...]

Mijn zoon is liverpool fan, we waren in Antwerpen ergens november geloof ik dat het was. Voor iets van 29 euro toen het uit shirt van dat seizoen gehaald in de officiele nike winkel.
Dat soort mooie koopjes kun je zeker nog uithalen. Bij sommige winkels en sites krijg je uitverkoop aan het einde van een seizoen. Daarmee bespaar je echt honderden euro’s als je een aantal shirts koopt. Je moet er alleen snel bij zijn en bij Outlet winkels heb je nog wel wat tijd.
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:41:

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

Die NAC Breda shirts wat ze gemaakt hebben vind ik super gaaf. Er staan Poolse militairen/verzetsstrijders op _/-\o_ Die zou ik enorm graag in mijn collectie willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:27:
Die NAC Breda shirts wat ze gemaakt hebben vind ik super gaaf. Er staan Poolse militairen/verzetsstrijders op _/-\o_ Die zou ik enorm graag in mijn collectie willen hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSXZAAHP9aOu8zkXB2aC0WVsuBY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHnj4p84dc2ZtLyDYfzBtHLw.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bedoel je? Ook heel tof inderdaad. Kennelijk is NAC voor Nike groot genoeg om een customized shirt te maken ;). Ik vermoed dat Nike dus ook meer meegaand is met het ontwerp dan het geval was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:27:
[...]

Dat zou dus dit linker/bovenste shirt moeten zijn? (die zag ik laatst nog voor iets van €45 bij de outlet in Muiden) Rechter/onderste is die van 2022/23:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqMepgIycJ2J45WeRmnnFTmvLfE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gEzCcpmUWL5TdBIANulUdtpy.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCaDMqyhiZiTyQ8N7q0njTDMsgo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rJU0tLuuoYZEUpRvwPJYsYvE.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 13-07-2024 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:38:
[...]

[Afbeelding]

Deze bedoel je? Ook heel tof inderdaad. Kennelijk is NAC voor Nike groot genoeg om een customized shirt te maken ;). Ik vermoed dat Nike dus ook meer meegaand is met het ontwerp dan het geval was.
Die inderdaad. Echt heel erg gaaf.
Volgens mij heeft Nike ook zo’n jubileum shirt voor Vitesse gemaakt. Bordeaux rood met een soort blauw. Zie net dat er meerdere zijn en ook veelal van Nike.
Voor dit soort onderwerpen is het gewoon goed dat ze er met een speciaal ontwerp voor komen. Die van NAC is daarnaast ook strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dastan
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 15-07-2024
Hi, ik wil graag de ittihad thuisshirt kopen (het liefst met jota achterop). Via de ittihad site zelf is het nu 34 euro, maar ik loop steeds vast bij het inloggen. Weet iemand anders toevallig waar ik de shirt (origineel) zou kunnen aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39
Vraagje aan de kenners hier, ik heb na het EK een shirt naar keuze gewonnen, ik draag alleen nooit voetbalshirts en heb er eigenlijk ook weinig mee. Dus ik dacht ik neem een shirt dat ik gelijk kan doorverkopen op marktplaats/vinted. Wat zijn de populaire shirts die je makkelijk kwijtraakt?

Als iemand hier interesse heeft in een bepaald shirt met korting, dat kan natuurlijk ook.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

KW25 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:52:
Vraagje aan de kenners hier, ik heb na het EK een shirt naar keuze gewonnen, ik draag alleen nooit voetbalshirts en heb er eigenlijk ook weinig mee. Dus ik dacht ik neem een shirt dat ik gelijk kan doorverkopen op marktplaats/vinted. Wat zijn de populaire shirts die je makkelijk kwijtraakt?

Als iemand hier interesse heeft in een bepaald shirt met korting, dat kan natuurlijk ook.
Ik zou die van Spanje bestellen en 20 jaar bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Duitsland uitshirt (op Vinted), al dan niet de damesversie.

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 22-07-2024 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dastan schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:08:
Hi, ik wil graag de ittihad thuisshirt kopen (het liefst met jota achterop). Via de ittihad site zelf is het nu 34 euro, maar ik loop steeds vast bij het inloggen. Weet iemand anders toevallig waar ik de shirt (origineel) zou kunnen aanschaffen?
Probeer het eens via verschillende apparaten en eventueel via VPN?
Ik ben niet helemaal op de hoogte van al het aanbod op verschillende webshops. Ik heb dus geen kant en klare oplossing voor je.

Ik ben het eens met de mensen hierboven. Duitsland uit of Spanje. Als je het jezelf leuk wilt maken, zou ik ergens een originele “Kroos 8” bedrukking voor het uitshirt scoren en daarmee laten bedrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

En dan bewaren voor 20 jaar, in de verpakking. Dan ben je spekkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Stimulate14 op 23-07-2024 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:01:
En dan bewaren voor 20 jaar, in de verpakking. Dan ben je spekkoper.
Ja dat zeker, maar ook als je hem in mint conditie houdt. Met of zonder kaartje eraan. Persoonlijk vind ik de staat het belangrijkste! Maar goed, hoe completer hoe beter.

@apis29
Had afgelopen week bijna dat Liverpool shirt mee genomen bij de Nike Store in Roermond. Op de foto super gaaf, alleen in het echt zijn de Nike shirts echt troep. Heel dun materiaal en ze lijken best nep :|

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 24-07-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
apis29 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 12:45:
[...]

Dat zou dus dit linker/bovenste shirt moeten zijn? (die zag ik laatst nog voor iets van €45 bij de outlet in Muiden) Rechter/onderste is die van 2022/23:

[Afbeelding] [Afbeelding]
ja klopt het was dat shirt.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:36:
Ik ben het eens met de mensen hierboven. Duitsland uit of Spanje. Als je het jezelf leuk wilt maken, zou ik ergens een originele “Kroos 8” bedrukking voor het uitshirt scoren en daarmee laten bedrukken :)
Kun je dan niet beter voor Yamal gaan ipv Kroos?
Dit was toch een beetje het toernooi van z'n echte doorbraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:02:
[...]

_/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:02:
[...]

Ja dat zou hij zeker kunnen doen!
Als Yamal zijn verwachtingen waarmaakt, dan maakt het dat nog eens extra speciaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De Wiesn trikots zijn inmiddels een vaste prik. Met natuurlijk Müller achterop. Het is een leuk model, met een prachtig logo, die ik trouwens te klein vind en de sponsor vind ik dan weer iets te groot/opvallend |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VCtLy2L8qFF4HD3opf03FSYlvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/La6N7EXzT4McKxGrLytChjRG.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 18-09-2024 13:26 ]

• screamhouse
Ik vind hem geweldig, zag hem net hangen in de Bayern shop in Munchen, maar ik heb de 2022 versie al

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mosin schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 23:01:
De Wiesn trikots zijn inmiddels een vaste prik. Met natuurlijk Müller achterop. Het is een leuk model, met een prachtig logo, die ik trouwens te klein vind en de sponsor vind ik dan weer iets te groot |:(

[Afbeelding]
Ja, heel mooi idd.
Ik ben benieuwd waarmee Adidas op de proppen komt voor het jubileum jaar van Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
screamhouse schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:36:
Ik vind hem geweldig, zag hem net hangen in de Bayern shop in Munchen, maar ik heb de 2022 versie al
Ik de laatste 4 allemaal. De 2014 versie staat op het verlanglijstje. Zal ze eens op de foto zetten :)
Stimulate14 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:51:
[...]

Ja, heel mooi idd.
Ik ben benieuwd waarmee Adidas op de proppen komt voor het jubileum jaar van Ajax.
Een baan over het shirt, retro logo’s en geen sponsor. Maar goed, het zal wel iets met goud worden of zo..

[ Voor 34% gewijzigd door Mosin op 18-09-2024 13:28 ]

• screamhouse
Dan wel je lederhosen aan he :)

• Mosin
Haha, absoluut niet! Daar ben ik dan weer niet van :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• screamhouse
Laatst deze op de Spaanse marktplaats gescoord. Wel een heel groot shirt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UT7NjTJOQnSP3AudgI4vi7bodUc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCfK9pJ3KYGSEICMnvJd6cbv.jpg?f=fotoalbum_large

• Mosin
screamhouse schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:32:
Laatst deze op de Spaanse marktplaats gescoord. Wel een heel groot shirt

[Afbeelding]
Die is wel heel gaaf. Ik vind hem alleen fake uitzien, heb je kunnen verifiëren of die origineel is?

• screamhouse
Eigenlijk niet, qua stof is het echt wel een zware versie. Tips waar ik op moet letten bij Kappa?

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Waren de letters van de verzekering toen gedrukt? Nu lijkt het in het shirt te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• screamhouse
Als ik hem vergelijk met andere foto's van het internet van Fey verzamelaars denk ik wel dat hij echt is.

• Mosin
screamhouse schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:01:
Eigenlijk niet, qua stof is het echt wel een zware versie. Tips waar ik op moet letten bij Kappa?
Ik heb geen ervaring of kennis met echte/neppe Kappa shirts. De bedrukking die in het shirt is verwerkt zie je vaak bij neppe shirts, alleen was dat vroeger volgens mij gewoon gebruikelijk of kwam het voor. Ik heb thuis een AZ shirt van Umbro die DSB Bank in het stof heeft staan. Van dat shirt vraag ik me dus ook af of het origineel is. Nooit naar gekeken eigenlijk :+
En ja Spanje. Daar verkopen ze toch veel nep prut.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 19-09-2024 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• screamhouse
Eens, maar dat ze dit shirt zouden namaken :)

Nog een paar uit de verzameling, die van Mexico moest van ver komen, jammer dat de Peruaanse Adidas shop te lui was om het nummer ook op de voorkant te zetten. Shirt was maar 37,50, vliegreis iets meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJg_HYj9cJ78kxSWFXStyotV3uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a0vQMYELz6zTFPrElQonW8sQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rX1S_Tvxsi63JkTKGMGw6Z2RPNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TjdeDbE7SI4uMWmC6ySHJYVL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4P9iR_GWulFuJBX6KHMCQ4OyLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6aiLPJuuZrimotd15HeTRsII.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het echte (wedstrijd)shirt had wel degelijk echte bedrukking voor de sponsor: https://www.oldfootballsh...rt-2001-2002-s_9457_2.jpg
Maar hoe dat voor dit europese shirt met kleinere sponsor reclame zit is echt lastig te zien. De twee Één die ik op marktplaats tegenkom lijkt iig precies op het shirt van de spaanse marktplaats en die twee zijn allebei is gesigneerd door heel veel spelers https://www.marktplaats.n...eyenoord-shirt-gesigneerd
En dan heb je nog deze plaatjes met de doos erbij maar wederom veel te klein om te zien hoe de sponsoring erop zit https://www.catawiki.com/nl/c/583-sportmemorabilia (die gaat dus niet naar de verlopen advertentie). Hier enkele van de plaatjes uit die advertentie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GcK3DB6KFmNH5LeLDuroR7UDbvo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y5mW1o5gAjbx0diiTdDlX0f7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMogvG_j9HxbLPaEzKAhkPIjJmk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qXZjUH8dtuJaHZZIr4H6Vnv7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/743WYekjbi_FBZxe9_DnEA1uJV4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uyu5cuBOadlQA0ujUpmmXc7q.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 19-09-2024 17:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:44:
Het echte (wedstrijd)shirt had wel degelijk echte bedrukking voor de sponsor: https://www.oldfootballsh...rt-2001-2002-s_9457_2.jpg
Maar hoe dat voor dit europese shirt met kleinere sponsor reclame zit is echt lastig te zien. De twee Één die ik op marktplaats tegenkom lijkt iig precies op het shirt van de spaanse marktplaats en die twee zijn allebei is gesigneerd door heel veel spelers https://www.marktplaats.n...eyenoord-shirt-gesigneerd
En dan heb je nog deze plaatjes met de doos erbij maar wederom veel te klein om te zien hoe de sponsoring erop zit https://www.catawiki.com/nl/c/583-sportmemorabilia (die gaat dus niet naar de verlopen advertentie). Hier enkele van de plaatjes uit die advertentie:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kijk eens naar de witte omlijning die je bij de sponsor op het shirt van van screamhouse ziet. Die lijkt aan beide kanten van de letters in dikte te verschillen, maar dat kan heel goed komen door de vouwen in het shirt. Als die namelijk gelijk zijn, dan komt ‘ie inderdaad wel overeen met het originele.

Ik kom net een mooie meme tegen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IO7P9r5Z2CX5hxP2Imy5Jaq5feA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZFnwPwKEQSJenjDNKEC37EWj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 21-09-2024 09:42 ]

• screamhouse
@apis29 De mijne is identiek aan die 2 voorbeelden (dank).

Nu nog op zoek voor een redelijke prijs naar een Gouden Gids shirt.

• apis29
  • Niet online
@Mosin Zal inderdaad door de vouwen zijn, bij de D van Stad ziet het er weer uit als de gewone dikte. Nu ik dat plaatje van 'oldfootballshirts' nog een keer bekijk begin ik zelfs bij die te twijfelen of het er wel op gedrukt is. Leek in eerste instantie van dat stoffen 'felt' materiaal maar eigenlijk zie je geen dikte
Bij dit shirt lijkt het net een zeefdruk bedrukking (ipv sublimatie zoals bij dat Europa Cup shirt): https://www.oldfootballsh...ootball_shirt_30527_2.jpg
Maar iig lijkt het bij al die Europa Cup winnaar shirtjes wel gesublimeerd te zijn ...

Hier wel de direct link naar de (verlopen) Catawiki advertentie: https://www.catawiki.com/...ain-2002-paul-bosveld-coa

[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 21-09-2024 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 12:55:
@Mosin Zal inderdaad door de vouwen zijn, bij de D van Stad ziet het er weer uit als de gewone dikte. Nu ik dat plaatje van 'oldfootballshirts' nog een keer bekijk begin ik zelfs bij die te twijfelen of het er wel op gedrukt is. Leek in eerste instantie van dat stoffen 'felt' materiaal maar eigenlijk zie je geen dikte
Bij dit shirt lijkt het net een zeefdruk bedrukking (ipv sublimatie zoals bij dat Europa Cup shirt): https://www.oldfootballsh...ootball_shirt_30527_2.jpg
Maar iig lijkt het bij al die Europa Cup winnaar shirtjes wel gesublimeerd te zijn ...

Hier wel de direct link naar de (verlopen) Catawiki advertentie: https://www.catawiki.com/...ain-2002-paul-bosveld-coa
Ik moest even opzoeken wat dat zeefdrukken en sublimatie eigenlijk zijn, dus weer wat geleerd d:)b

Het lijkt erop dat alle shirtjes van dat “felt” stof zijn en de sponsor gezeefdrukt is. Behalve bij dat Europa Cup shirt die inderdaad gesublimeerd lijkt te zijn. Je ziet bij dat Europa Cup shirt hieronder wel een beetje het “felt” op de witte lijnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D_EXR6acwrnc7So5zvO0PNCuICE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bHA7JTP0l3SvywFTuhCdI8Tv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 22-09-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik heb zelf ondertussen een aardige verzameling shirtjes (Feyenoord uitshirts) maar ze liggen allemaal een beetje weg te rotten in de kast. Opgevouwen in stapels.
Hoe houden jullie je shirtjes een beetje netjes? Ophangen of..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
wokkelz schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:18:
Ik heb zelf ondertussen een aardige verzameling shirtjes (Feyenoord uitshirts) maar ze liggen allemaal een beetje weg te rotten in de kast. Opgevouwen in stapels.
Tegenwoordig ligt het meeste ook opgevouwen in van die plastic opbergboxen, enkel de bedrukte shirtjes heb ik nog hangen aan een kledingrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
wokkelz schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:18:
Ingelijst en opgehangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
Ik heb er een stuk of 30. Dus dat is geen optie. Denk dat ik de shirts met gelamineerde sponsor logo’s maar ga ophangen de rest vouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
Mijn laatste shirtje van het jaar. Het 3rde tenue van Fortuna Sittard, een speciale editie ter nagedachtenis aan Fernando Ricksen. Een mooi gebaar, maar ik moet zeggen dat de Rangers club kleuren niet passen bij Fortuna Sittard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGyfl9OqkrRARUBeLCuh0vbGncw=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/H9V0tFNCYCbNnEyS8hpNxVWb.gif?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3qcwDdnZaFtVKhUZVXCQoXT6Z0=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/ryjaet1mSaz0r8Fs78GtKS0Q.gif?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
wel een mooi shirt en filmpje wat er bij zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19
Weet iemand waar in Nederland ze eigenlijk nog shirtjes zo kunnen bedrukken met officiële bedrukking en ze dus een grote voorraad shirts hebben in de winkel (niet online)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Robehr schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:44:
Weet iemand waar in Nederland ze eigenlijk nog shirtjes zo kunnen bedrukken met officiële bedrukking en ze dus een grote voorraad shirts hebben in de winkel (niet online)?
Of ze een grote voorraad aan verschillende shirts hebben weet ik niet maar als het goed is zit er in Brabant eentje. Ik kom even niet op de naam maar daar kom ik nog op terug als ik die weer weet ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QW0wzLStYA36z6vpaVHWFuaFz7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lS0NDwmb10R8AqYFWamv8mIn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69Xq0de_GxdfW-qgF86GaUwmk2I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yq6wRjlAj7ifdmVCbG1niUgI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Robehr schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:44:
Een andere optie die je hebt is bedrukking online kopen (Subsidesports/Classicfootballshirts) en laten bedrukken in een winkel. Ik heb dat bij een shirt van Bayern laten doen. Het enige waar je écht mee uit moet kijken is dat ze je shirt niet opvouwen en dat het fatsoenlijk gebeurd.

@Stimulate14
Super gaaf shirt. Niet vervelend bedoelt, maar is ‘ie origineel?

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 31-01-2025 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb echt geen idee, gok van niet eigenlijk. Maar het is dan echt een goede replica. Anyways ik ben er blij mee, voor aan de muur bij de collectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:55:
Ik heb echt geen idee, gok van niet eigenlijk. Maar het is dan echt een goede replica. Anyways ik ben er blij mee, voor aan de muur bij de collectie.
Als je er inderdaad maar blij mee bent. En zeker als het er goed uitziet. Het lijkt me lastig om zo’n parel nog origineel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik betwijfel of er zelfs wel echte fanversies van bestaan :D . Er zijn in ieder geval héél veel kopieën van ...
De kleur van het gouden borduursel is ook de verkeerde zoals op alle kopieën en ik zie dat er Formotion op staat en daarmee kun je elke twijfel al wegnemen aangezien (naast dat ze in die tijd nog niet te koop waren voor het gewone publiek) het rode materiaal van het verkeerde type is (ook de Adidas strepen zijn anders op deze Formotions, veel dunner [qua hoogte]). Ter vergelijk (van twee verschillende shirts):

(edit: en deze site lijkt van een bekende AC Milan verzamelaar te zijn en op deze pagina is de echte ook terug te vinden https://www.andreabs.com/...LEZIONE/ANNI/2006_07.html Valt wel op dat de product code op de foto hieronder anders is; kwam die ook tegen op een Reddit pagina met een legit check vraag '060735' vs '060713' op die verzamelaarssite)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LMa94mnWqAfsAPRg9n7Q4QFe_Bs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oizuOUuSr6b2ifmVVRLSoSPl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSIfLsxK__y_K13FSidyNnqrYRo=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/kSo6PZEr1vTvn8iDKsq3DSlA.webp?f=fotoalbum_large

En hier nog de productcode op het label aan de binnenkant wat vaak/atlijd niet overeenkomt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0LRjlG6TVFMMAWy_VFCds0-l3dQ=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/g13PDsaCf1qo1Bb0WNHbxQpq.webp?f=fotoalbum_large
apis29 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:34:
[...]

Of ze een grote voorraad aan verschillende shirts hebben weet ik niet maar als het goed is zit er in Brabant eentje. Ik kom even niet op de naam maar daar kom ik nog op terug als ik die weer weet ...
Om hier nog op terug te komen was de winkel waar ik ten tijde van deze comment aan dacht er eentje voor vintage/tweedehands voetbalshirts in Roosendaal dus die is het iig niet. Maar er zou nog een andere moeten zijn ...

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 06-02-2025 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Iemand ervaring met shirtjes zonder sponsering erop?
Ik heb recent het wit groene uitshirt van vorig jaar gekocht van Feyenoord (castore) zonder sponsering.
Ik zie nu ook een Puma shirt van Feyenoord zonder sponsering, maar ik vraag me af in hoeverre deze origineel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Die van Castore heb ik bij de Perry zien hangen en die kwamen ook via Twitter voorbij, die kan wel echt zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruI3rhYlWYYkkimcSozFWY12o4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OCW3UN27YBRlWeUZK69BpTPk.jpg?f=fotoalbum_large

€23,-

Werelddeal! De outlet levert nog weleens leuke vondsten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Brammos85 schreef op zondag 27 april 2025 @ 12:50:
[Afbeelding]

€23,-

Werelddeal! De outlet levert nog weleens leuke vondsten op.
Die heb ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Normale outletprijzen totdat outletcentra veredelde pretparken werden :D (dit model hangt vlgns mij ook al twee jaar in de rekken, ben zelf niks interessants tegengekomen afgelopen weekend bij Bataviastad. Voor Nike schijnt er nu een Clearance Store in de buurt van Utrecht te zijn waar je wel voetbalshirts kan vinden)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
De nieuwe uit-shirts van PSV zijn gepresenteert en ik vind ze gaaf! Die Brabantse band is tof :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dQWktWpNcIAzA6YTakRhcf36bw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E9YOhVFK28jhQIVo4aslV27Z.png?f=fotoalbum_large
Zelf van de week nog het uit shirt van dit seizoen gekocht, vind het een gaaf shirt en gewoon eens anders dan normaal. Maakt het toaal voor mij nu 3, na het jubileumshirt van vorig jaar :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De oude versie in het zwart van Nike vond ik wel mooier maar dit kan er wel mee door. Uitshirt van PSV dit seizoen idd wel een aardig shirtje, zat er zelf ook aan te denken (maar het thuisshirt heeft ook de retro look van een vd oude Nike shirts en is ook niet slecht)

Volgens mij heb ik deze nooit eerder gepost maar is nu wel toepasselijk 8) (had de mouwsponsoring niet laten drukken O-) ):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3n_k_9DXA6ZBRlxG3w257YliVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i3ukX8nqpkf5Hn2RBzOu7Cv0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 24-05-2025 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zie de laatste tijd veel korte 'football shirt restorations' filmpjes voorbij komen waarbij oude beschadigde bedrukkingen vervangen worden maar nooit met een uitleg hoe. Inmiddels hebben enkelen ook op Youtube wat uitgebreidere filmpjes gepost met het verwijderingsproces waaronder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:20:
Zie de laatste tijd veel korte 'football shirt restorations' filmpjes voorbij komen waarbij oude beschadigde bedrukkingen vervangen worden maar nooit met een uitleg hoe. Inmiddels hebben enkelen ook op Youtube wat uitgebreidere filmpjes gepost met het verwijderingsproces waaronder:

[YouTube: Remove Vinyl DTF Namesets WITHOUT VLR! The Secret Solvent Revealed 🔥]

[YouTube: Fixing a Damaged Classic – Football Shirt Restoration Start to Finish 🔁🔥]
Leuk om te zien! :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Wat een verschrikkelijk thuis tenue heeft Bayern München gekregen. Alsof ze een slabbetje om hebben.
Doet me denken aan het spuuglelijke ontwerp van 2009/2010. Die had ook zo’n vreselijke nek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iz_znfBJp9RR4jV4Z8hdQ5-p3zI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6U7TKEv1YfBRROKiBJHz592h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrHxC2OccMyHvtz1COZJxG875zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ckrnxoGpy7E8YWcSoMqCXJls.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKlWfOQV4_j9rhtVDycg_htZK9A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x78GG7Ndm5VKZwuXARKGvMF6.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Net ook voorbij zien komen en dat lijkt meer op een warming up shirt :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 21:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cwpf6Yem8z9qeY0swq68n7o5tuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7Ct1nGMrIOnYdBMBOhs5UXy.jpg?f=fotoalbum_large

Prachtig!
Geen Tilburger, maar wel provinciegenoot, denk dat die er wel bij gaat komen. Heel fraai. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Maarten_E schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:10:
[Afbeelding]

Prachtig!
Geen Tilburger, maar wel provinciegenoot, denk dat die er wel bij gaat komen. Heel fraai. :)
Toppers daar in Tilburg! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dus alle sponsoren compenseren het gemist van de shirtsponsor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yr1ob07hHsg5AErbTGCGlIQdcUs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yl91g0xLwX84LLFbVkiZx5p9.jpg?f=user_large

Dacht nog even dat het voor de foto was en het vak waar Tilburg in staat misschien voor de namen van de spelers was voordat ik deze foto tegenkwam :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Deze net binnen gekregen. Wat een topshirt! <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgfVrP8DeKV3s2MLh3p6oY-R29o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEKqLUpzQse9g8mK6M4eY3nD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De inspiratie erachter zo te lezen en een shirt van het huidige seizoen zelfs 8) . Was er ergens al een aanbieding @Brammos85 ? :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fma9QSFdvIOA5bg4OZcMN4YovfY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iG1F6V2ylaPLhyrAuViwKSLh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vond deze van het afgelopen seizoen wel aardig en ga ik misschien nog wel halen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6kJuiwLHjuTXMuNOGL89bb0MM8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OiUOmfNKESJg7IceOxzoos8y.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 22-07-2025 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
apis29 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:11:
De inspiratie erachter zo te lezen en een shirt van het huidige seizoen zelfs 8) . Was er ergens al een aanbieding @Brammos85 ? :D

[Afbeelding]

Ik vond deze van het afgelopen seizoen wel aardig en ga ik misschien nog wel halen:

[Afbeelding]
Footlocker had hem voor €53 online, kon ik hem niet voor laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Uittenue van Bayern is een mooie. Ik blijf dat zwart écht een goede keuze vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0A_v_5L0rTOv41A19CrhR-x-KU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fc90HfHwZsZriUnXN3b3buDV.avif?f=fotoalbum_large

En het keepers tenue. Dit had gewoon het thuis shirt mogen zijn.. Doet me denken aan het 2001 thuis shirt die ook in de finale tegen Valencia gedragen werd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezmcd1BwYYq7PcJ7-yN17gNrXoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4rHXFCIf1hZefEpJotc7HoiT.avif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:51:
Uittenue van Bayern is een mooie. Ik blijf dat zwart écht een goede keuze vinden.
[Afbeelding]

En het keepers tenue. Dit had gewoon het thuis shirt mogen zijn.. Doet me denken aan het 2001 thuis shirt die ook in de finale tegen Valencia gedragen werd.
[Afbeelding]
Uitshirt is blijkbaar een colab met een of ander streetwear merk/ winkel met een vestiging in oa München. Op zich wel een aardig shirt ja maar niet een meesterwerk zoals het door sommigen wordt opgehemeld :+ . Het keepersshirt trok meer mijn aandacht idd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:08:
[...]

Uitshirt is blijkbaar een colab met een of ander streetwear merk/ winkel met een vestiging in oa München. Op zich wel een aardig shirt ja maar niet een meesterwerk zoals het door sommigen wordt opgehemeld :+ . Het keepersshirt trok meer mijn aandacht idd 8)
Wat design betreft vind ik het normaal, maar wel leuk. Lekker simpel met het oude logo en een goede kraag. Keepers shirt wil ik met Effenberg 11 laten bedrukken, als de mogelijkheid er eens is.
Het 2012/2013 zwarte CL shirt blijft voor mij écht een topper :7 Om ‘m nog maar eens te showen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPJ-CjRTxYHTMmNXzs9P2Ys4yOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6EHml3N2LJCNIDat26jhPtTo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Dl5BAt-pyoMBTUaaLzx25DKEpA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RdunFqIGlKWI7TwYcggJyjzQ.jpg?f=user_large

Net aan wat cult gedaan, thuisshirt van St. Pauli besteld van vorig seizoen. Gelukkig was mijn maat er nog.

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 12-08-2025 14:56 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat Sankt Pauli betreft baalde ik 'vroeger' wel dat ze bij de outlet in Batavia Stad nooit voetbalshirtjes hadden. Die van Under Armour ..., dat waren toch wel de mooiste die ik van ze gezien heb.

Zelf het laatst deze opgepikt voor de 'bij-collectie'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VmF8tSVoLEcqdO5JJj4f2ZJ4WI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CvKlGPs3kUNnbSqrrqP7AmG6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RE-FcJ7TXlAZhXY1jrE0QyXdIb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yi7elF8iBSGLvmoI5t2LI2io.jpg?f=fotoalbum_large

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Lijsten jullie ook shirts in? Ik heb wat stuks die ik aan de muur wil hebben. Tips zijn welkom.
Op YouTube zijn altijd veel voorbeelden maar dan staat het type van de lijst er niet bij, vandaar de vraag hier :).

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04:32
Leeds away is ook wel mooie knipoog naar dat Strongbow shirt. Misschien wel even halen al is 100 euro best aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• screamhouse
Stimulate14 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:49:
Lijsten jullie ook shirts in? Ik heb wat stuks die ik aan de muur wil hebben. Tips zijn welkom.
Op YouTube zijn altijd veel voorbeelden maar dan staat het type van de lijst er niet bij, vandaar de vraag hier :).
Ik gebruik van die verdiepte Ikea lijsten

https://www.ikea.com/nl/n...t-zwart-70548925/#content

[ Voor 8% gewijzigd door screamhouse op 14-08-2025 14:51 ]

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zjMjRAR80CnDut5sPY6kvJarS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVxUtJ8oeNa3YklKaO9bUmq0.jpg?f=fotoalbum_large

En het shirt is al binnen. :)
Draagt wel wat lang (wel maat medium, wat 99% van de tijd voor mij klopt), het is een replica shirt maar voor mij goed genoeg.

Als ik de bovenstaande reacties lees dragen jullie niet alle shirtjes die jullie kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 14-08-2025 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zal wel supersnel uitverkocht zijn:

https://www.voetbalprimeu...amsterdamse-traditie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nice thnx. Heb je een voorbeeld hoe het eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat was idd een beetje vaag bericht maar zo (elders) te lezen waren er 750 stuks al voorbedrukt en kon/kun je ook gewoon los die patch kopen in de Ajax winkels. Als de patch los te koop was ipv icm een shirt zou ik het nog wel halen maar ik ga geen €100 voor dit shirt betalen :+

Één minuut later :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hsa0IVHlSJfeUkL6267fGkJ9rl0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QiuyY8nATTEXqWqwIpxVD9uL.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 22-08-2025 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nog gelukt ook blijkbaar (edit: zo te zien deed de website gewoon raar gisteren aangezien als je niet via de directe link gewoon naar de Telstar fanshop ging alles op uitverkocht stond en als je vanuit het mandje weer terugging naar de productpagina ook alles op uitverkocht stond. Maar ik had een maat L gepakt en die is nu alsnog weer uitverkocht):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XXdzKBhdIbaNY6p_N8Hf0nUuPxo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BKdwr7QBthB1HWi9ePmNYMgx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RmUNYPpseDq4C1MlnT7IvmlqQQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hQGIRyJYDfPLKZtAHOfjqOiq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Oja deze was inderdaad geleverd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f59YaVSqUBtkiop_b95mXSxioxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eSBvQvx8PPQhvhA9rYLtZ0OZ.jpg?f=fotoalbum_large
wokkelz schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:31:
Iemand ervaring met shirtjes zonder sponsering erop?
Ik heb recent het wit groene uitshirt van vorig jaar gekocht van Feyenoord (castore) zonder sponsering.
Ik zie nu ook een Puma shirt van Feyenoord zonder sponsering, maar ik vraag me af in hoeverre deze origineel zijn..
Langer geleden dan ik dacht deze post maar ik zocht nog naar dit plaatje en volgens mij krijgen de clubs ze zo kaal aangeleverd (kwam namelijk laatst op tikkietok een materiaalman van Bayern tegen die de sponsoring er zelf nog op moest drukken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlBcZaqRPc1ke1yDDvOMcIUM7LQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ttkahR8k45UiIS38AMoRJNw4.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 08-09-2025 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andylowe
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 12-09 13:36
In Duitsland is dit voetbalshirt het gesprek van de dag.

https://roemertrikot.fcaugsburg.de/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMKXnVl5FpJu-2smGTxY0g0KYAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uuwTtOsjuUhl9e1rsiTM2sFh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Daar zag ik laatst idd nog wat van voorbij komen, mooi shirtje B-)

Nog wat binnengekomen van CFS:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75czyZGpMoE3iwtoZ5UiS2h0hWE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TRfGZ5X9hzCDqGfO3vUnSr9E.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5wX_IYBcnkGn5Dx021gB43JGNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LJXr5JcQJp9WUvjC4njxtCb.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste