Voetbalsjaals op Vinted?

Ik heb die app nog nooit gebruikt, dacht dat je daarvoor eerder terechtkon op zaken als Amazon, Tweedehands.be, Marktplaats.nl etc.
Ik heb ooit eens een sjaal van Cuba gezien (weliswaar een rugbysjaal maar goed, de naam Cuba en de vlag waren duidelijk dus had ook perfect als voetbalsjaal kunnen dienen). 10 jaar na datum nog steeds spijt dat ik die niet gekocht heb, want waar vind ik in godsnaam ooit nog zo'n sjaal? (hoewel Cuba op mijn reisverlanglijst staat, maar of ze daar terplekke zulke sjaals hebben?? Je moet dan bovendien nog geluk hebben dat het Cubaanse elftal net een thuiswedstrijd speelt).
Er zijn nog zo'n paar clubs waar ik graag een sjaal van zou willen hebben. FC Sheriff Tiraspol, Tromsø IL, Stonewall FC, Forest Green Rovers, Arbroath FC, de nationale ploeg van Luxemburg en San Marino, en minstens 1 sjaal van een Russische, Arabische en Israëlische club waar de naam dan ook in het Cyrillische/Arabische/Hebreeuwse alfabet op staat.
Overigens, als je Venezia wil bezoeken: het stadion ligt prachtig op een eiland in de lagune, met gondola's die langs de muren van het stadion varen. Helaas wil Venezia verhuizen naar een nieuw, groter stadion dat geschikt is voor Serie A-voetbal. Gaan voor ze verhuizen is dus de boodschap.
Como zit in hetzelfde schuitje. Enorm idyllisch stadion, aan de ene kant pal tegen de waterkant van het Comomeer en aan de andere kant bergen. Maar ook voor hen wordt het stadion stilaan te klein en willen ze naar een groter nieuw stadion uitwijken.
Como en Venezia zijn, vanuit het oogpunt van stadionliefhebbers, eigenlijk slachtoffer van hun eigen succes. Nu Como Champions League speelt en Venezia promoveert naar Serie A is de nood om een eigen stadion natuurlijk nog hoger. De huidige stadions bezoeken nu het nog kan is dus de boodschap.