Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Voetbalshirtjes topic

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste
Acties:

• neliz
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 05-02 21:11

neliz

GIGABYTE Man

dfrenner schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:03:
[...]

Ja daar is de nek prima.
Het is ook lastig, omdat ik nu kindersets vergelijk met de volwassen variant, maar zo zit hij bij mijn zoon:
Ja, dat is wel erg ruim ik hoop binnenkort een foto van een maatje 26 te hebben.

dit is ene M op iemand van 16, lijkt mij beter:

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:26
neliz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:09:
[...]

Ja, dat is wel erg ruim ik hoop binnenkort een foto van een maatje 26 te hebben.

dit is ene M op iemand van 16, lijkt mij beter:

[Afbeelding]
Ik heb maat L (kindermaat), op mijn zoon van 7
Zat wel te twijfelen om een M te bestellen, maar toch maar voor de L gegaan...

dfrenner wijzigde deze reactie 27-09-2018 11:12 (8%)

Youtube: DashcamNL

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Shirts van FYYsports hebben geen probleem met de kraag ,Maat 26:

• dfrenner
Nog even in detail.

Real Madrid - Bale 11

Kraag:

Voorkant shirt

Adidas logo borst

Logootje onder aan het shirt zit wat scheef gestikt

Real Madrid logo is anders dan bij andere shirtjes van rubber

Achterkant

De la liga patch vind ik bij alle shirtjes die we tot nu toe hebben minder mooi dan die van de serie a. Geen idee hoe het bij de echte shirtjes is, maar zo zit hij er hier op:

Het broekje heeft ook een rubber logo, iets kleiner

Adidas logo op het broekje

Deze verkoper:
https://www.dhgate.com/pr...cated-link/403443322.html

dfrenner wijzigde deze reactie 04-10-2018 15:02 (3%)

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:09

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Leuk en aardig allemaal maar dat heeft verder weinig met het verzamelen van voetbalshirts te maken ;) . Dit kan beter in het China shopping topic O-) [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3

apis29 wijzigde deze reactie 04-10-2018 22:49 (18%)

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

FYYSports heeft fotos van de shirts die ik besteld heb geplaats, ook een aantal detail shots:

http://www.fyysports.club...kids-kit-shirt-short.html

(Giel 10)

http://www.fyysports.club/feyenoord-2018-19-away-kit.html

• dfrenner
apis29 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:48:
Leuk en aardig allemaal maar dat heeft verder weinig met het verzamelen van voetbalshirts te maken ;) . Dit kan beter in het China shopping topic O-) [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3
Het zijn toch voetbalshirtjes? ;)
Bij online shoppen is het een beetje ruis.

Ik was ook op zoek naar een topic voor ervaringen met dhgate en kwam zo op dit topic terecht! Denk dat ik niet de enige ben...

Tot nu toe overigens de enige plek waar ik complete tenue's kan kopen inclusief sokken, voor mijn zoon :)
neliz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:56:
FYYSports heeft fotos van de shirts die ik besteld heb geplaats, ook een aantal detail shots:

http://www.fyysports.club...kids-kit-shirt-short.html

(Giel 10)

http://www.fyysports.club/feyenoord-2018-19-away-kit.html
Haha, inderdaad.

dfrenner wijzigde deze reactie 05-10-2018 11:06 (31%)

• don_jorg
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13-05 01:00

• apis29
  • Niet online
dfrenner schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

Het zijn toch voetbalshirtjes? ;)
Bij online shoppen is het een beetje ruis.

Ik was ook op zoek naar een topic voor ervaringen met dhgate en kwam zo op dit topic terecht! Denk dat ik niet de enige ben...

Tot nu toe overigens de enige plek waar ik complete tenue's kan kopen inclusief sokken, voor mijn zoon :)
Haha, inderdaad.
Nee, het lijkt er alleen maar op ;) ;)

Shirts uit China is van het niveau 'waar kan ik een goedkope Windows kopen'? Dit topic is er iig niet voor om uit te zoeken waar ik het minst nep uitziende shirt kan halen en wie de beste pasvorm verkoopt zodat m'n kind (of ikzelf) er niet als jandoedel uit ziet. In het verleden ook al gezegd dat er wel meer goedkope (officiële) alternatieven zijn om op een training te dragen dan 'gewoon' een Chinese kopie halen.
En voor kinderen t/m 8 jaar worden er wel gewoon complete kits verkocht, bijv.: https://www.prodirectsocc...iversity-Gold-180390.aspx (bij Adidas weer alleen tot 5 jaar zie ik)

Twee nuttige dingen zouden zijn: ten eerste of je pakket uit China, welk dan ook, thuis wordt afgeleverd of niet (maar dat blijkt nu wel weer thuis te zijn als ik het zo lees ipv standaard bij een PostNL afhaalpunt) en ten tweede een vergelijk met een echt shirt ernaast.

Uiteraard begrijp ik ook wel dat het een beetje als weggegooid geld gezien wordt om voor kleine kinderen de officiële kits te halen (vooral die van Adidas zie ik zijn schandalig duur) maar op Classic Football Shirts zijn ook genoeg dingen te vinden in de uitverkoop; is alleen niet het nieuwste van het nieuwste.
Leukere dingen van China shopping zou ook kunnen zijn ze te vragen een sample te maken van een zelf ontworpen shirt of retro replica (die nog niet ge-retro'd zijn bijv.)

apis29 wijzigde deze reactie 07-10-2018 11:46 (15%)

• dfrenner
apis29 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Nee, het lijkt er alleen maar op ;) ;)

Shirts uit China is van het niveau 'waar kan ik een goedkope Windows kopen'? Dit topic is er iig niet voor om uit te zoeken waar ik het minst nep uitziende shirt kan halen en wie de beste pasvorm verkoopt zodat m'n kind (of ikzelf) er niet als jandoedel uit ziet. In het verleden ook al gezegd dat er wel meer goedkope (officiële) alternatieven zijn om op een training te dragen dan 'gewoon' een Chinese kopie halen.
En voor kinderen t/m 8 jaar worden er wel gewoon complete kits verkocht, bijv.: https://www.prodirectsocc...iversity-Gold-180390.aspx (bij Adidas weer alleen tot 5 jaar zie ik)

Twee nuttige dingen zouden zijn: ten eerste of je pakket uit China, welk dan ook, thuis wordt afgeleverd of niet (maar dat blijkt nu wel weer thuis te zijn als ik het zo lees ipv standaard bij een PostNL afhaalpunt) en ten tweede een vergelijk met een echt shirt ernaast.

Uiteraard begrijp ik ook wel dat het een beetje als weggegooid geld gezien wordt om voor kleine kinderen de officiële kits te halen (vooral die van Adidas zie ik zijn schandalig duur) maar op Classic Football Shirts zijn ook genoeg dingen te vinden in de uitverkoop; is alleen niet het nieuwste van het nieuwste.
Leukere dingen van China shopping zou ook kunnen zijn ze te vragen een sample te maken van een zelf ontworpen shirt of retro replica (die nog niet ge-retro'd zijn bijv.)
Nu heb ik een zoon van 7, dus ouder dan 5 die naar training moet en dan dus ook sokken aan moet. Het liefst wil hij Bale, Ronaldo etc.

Bij de officiële webshop niet te krijgen als complete set. Ik ga uiteraard geen 120 euro per setje betalen maal 6 setjes. Maar ik ben best bereid er iets voor neer te leggen. Ik heb nu ook al 11 setjes uit China gehaald dit jaar. Dat kost ook best wat bij elkaar...

Belangrijkste is gewoon de sokken en daarna wil ik best wat in de uitverkoop halen.

Maar een setje dat na 3 trainingen vlekken heeft dat er niet meer uitgaat en tevens binnen een half jaar uitgegroeid is, daar stel ik wat limieten qua budget.

Voor mij zijn dit gewoon voetbalshirtjes, hij voetbalt zijn trainingen erin... Ook de zoektocht naar juiste maten bij echte shirtjes staat mij direct tegen, zo veel is uitverkocht terwijl het seizoen net begonnen is, hoe dan?!

Edit:
Setje welke je stuurt ziet er prima uit, maar waar staat 7-8 jaar voor? Welke maat? 128? 134? 140?

Het maakt nogal wat uit...

Prima prijs, ik ga eens kijken of ik die kan vergelijken met China 😬

Edit:
Gekocht om uit te proberen.. inclusief verzenden €58,86

Alleen geen Messi erop, zal die wel jammer vinden

dfrenner wijzigde deze reactie 07-10-2018 13:30 (5%)

• Aquila
  • Laatst online: 17:05
Ach jezus, nu gaat Arsenal ook nog eens in Adidas rondlopen..
https://www.footyheadline...unce-adidas-kit-deal.html
Doe mij maar gewoon Nike voor ManU en Arsenal :)

Aquila wijzigde deze reactie 08-10-2018 13:59 (25%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Aquila schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:58:
Ach jezus, nu gaat Arsenal ook nog eens in Adidas rondlopen..
https://www.footyheadline...unce-adidas-kit-deal.html
Doe mij maar gewoon Nike voor ManU en Arsenal :)
shirtverkoop ManU zal wel inkakken dan, vind persoonlijk Arsenal dit jaar om te kotsen

• Aquila
neliz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

shirtverkoop ManU zal wel inkakken dan, vind persoonlijk Arsenal dit jaar om te kotsen
Naja geen idee of het echt iets uitmaakt. Behalve voor de neutrale fan misschien. Ik heb sowieso geen hoge pet op van Puma shirts. Op de collectie van 12/13 na.

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:23
Aquila schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Naja geen idee of het echt iets uitmaakt. Behalve voor de neutrale fan misschien. Ik heb sowieso geen hoge pet op van Puma shirts. Op de collectie van 12/13 na.
Ze zijn vaak ook buitencatagorie duur. Helemaal spelersversies bij sommige clubs.

• Aquila
Pyramiden schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:05:
[...]

Ze zijn vaak ook buitencatagorie duur. Helemaal spelersversies bij sommige clubs.
Serieus? Daar heb ik nooit een oog op laten vallen eerlijk gezegd. Die spelers versies vind ik ook echt een lelijke pasvorm hebben. Techfits en Adizero zijn voor mij het beste.

• Pyramiden
Heb een tijdje Krasnodar shirts in de gaten gehouden. Meestal rond de 100 voor een normale versie en 180 voor de player issue...

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17-05 18:07
Was afgelopen maandag in Bataviastad en zag daar het spelersshirt van Oranje hangen (de oranje met blauwe tinten) voor € 60,- bij het 50% korting rek: dus € 30,- Daarnaast hadden ze nog Barcelona thuis (vorig seizoen), uit (felblauw) en 3de (bordeauxrood) Chelsea thuis en Inter thuis hangen voor 28 per stuk.

Bij Adidas hing weer erg weinig, wel het thuis- en 3rde (grijs) shirt van Machester United van afgelopen seizoen. Bij PUMA hingen wat Dortmund shirts maar dat ging dan om de spelersversie (met ACTV, erg strak dus) voor 59,95.

Edit: overigens zijn er al wat vermoedelijke designs voor volgend seizoen gelekt (nog niet officieel dus):

Barcelona (of Kroatië):

Inter Milan:

Markuss wijzigde deze reactie 09-10-2018 21:28 (31%)

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-05 07:40
Sorrt dat ik het zeg en sorry als ik iemand voor zijn hoofd stoot. Man wat een lelijk shirt van barca mocht dit het worden

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 19:08

knakworst

Get Dilberted!

chimera2 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:22:
Sorrt dat ik het zeg en sorry als ik iemand voor zijn hoofd stoot. Man wat een lelijk shirt van barca mocht dit het worden
Als ze die Catalaanse vlag als V-hals toevoegen mogen ze wat mij betreft uit de Spaanse competitie geschrapt worden ;w ;w ;w

• Pyramiden
knakworst schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:28:
[...]

Als ze die Catalaanse vlag als V-hals toevoegen mogen ze wat mij betreft uit de Spaanse competitie geschrapt worden ;w ;w ;w
Waarom dat? Het shirt van FC Heereveen is leterlijk de vlag van Friesland :+ . Moeten we die dan ook maar uit de competitie knikkeren?

Nou snap ik dat de positie van Catalonië binnen Spanje wat moeilijker is dan de positie van Friesland binnen Nederland, maar het is toch normaal dat een club de kleuren van zijn thuisregio gebruikt?

Overigens, buitengewoon lelijk ontwerp voor Barcelona. Prima dat Nike meer geld wil verdienen door telkens andere ontwerpen uit te brengen, maar doe dat dan met het tweede of derde shirt...

Pyramiden wijzigde deze reactie 10-10-2018 10:21 (14%)

• apis29
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:28:
[...]

:') want dat zou voor het eerst zijn zeker? :+ zat in 2004-05 al in de nek en 2014-15 ook in de hals (naast een heel uitshirt in de kleuren van de Catalaanse vlag).

Maar aangezien de ontwerpen vaak al een jaar vantevoren af zijn zal dit het zo wel worden dan ...
Met een mogelijk iets aangepast wapen:

https://www.youtube.com/watch?v=kI287mu4gc8

apis29 wijzigde deze reactie 10-10-2018 13:34 (34%)

• Aquila
T is ook een spuuglelijk shirt. Godzijdank hebben we sites waar we ouderen shirts kunnen kopen.
Die van Bayern worden btw ook met het jaar kutter.. Alhoewel ik het uit tenue tenue wel gedurfd vind.

Aquila wijzigde deze reactie 10-10-2018 17:10 (7%)

• Markuss
Aquila schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:07:
[...]

T is ook een spuuglelijk shirt. Godzijdank hebben we sites waar we ouderen shirts kunnen kopen.
Die van Bayern worden btw ook met het jaar kutter.. Alhoewel ik het uit tenue tenue wel gedurfd vind.
Dat kan je stellen ja, al vond ik het uitshirt (donkerblauw) van vorig jaar echt mooi hoor. Dit jaar hebben ze geen shirts om erg warm van te worden, toch vind ik dat Bayern over het algemeen mooie shirts heeft.

Dat van Barca vind ik ook waanzin, eerst al die horizontale strepen en nu dus de Kroatië blokken..

• Aquila
Markuss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Dat kan je stellen ja, al vond ik het uitshirt (donkerblauw) van vorig jaar echt mooi hoor. Dit jaar hebben ze geen shirts om erg warm van te worden, toch vind ik dat Bayern over het algemeen mooie shirts heeft.

Dat van Barca vind ik ook waanzin, eerst al die horizontale strepen en nu dus de Kroatië blokken..
Dat is inderdaad best wel een net shirt, maar tevens weer zo goedkoop en inspiratieloos O-)
Over het algemeen zitten er wel hele nette tussen, maar ik vind over het algemeen de collecties steeds meer tegenvallen. Er moet zoveel mogelijk onzin op en er moet daarnaast ook. lijkt het wel, op de materiaalkosten bespaard worden.

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
https://www.ad.nl/offside...etbaltenue-ooit~adf464aa/

ik vind de broek niet mooi, maar het shirt wel gaaf...
de poll op AD geeft 50-50 qua wat mensen er van vinden, dus de meningen zijn verdeeld :)

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-05 08:54
Nou nou, deze man is er anders erg blij mee hoor!

http://croatia.org/crown/content_images/2015/rakitic/ivan_rakitic.jpg

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-05 07:40
Dit shirt vind ik dan wel nog war hebben

• apis29
  • Niet online
Markuss schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:14:
Was afgelopen maandag in Bataviastad en zag daar het spelersshirt van Oranje hangen (de oranje met blauwe tinten) voor € 60,- bij het 50% korting rek: dus € 30,- Daarnaast hadden ze nog Barcelona thuis (vorig seizoen), uit (felblauw) en 3de (bordeauxrood) Chelsea thuis en Inter thuis hangen voor 28 per stuk
Kan beter :) : zelfde prijs voor de Vapor Match als de replica, helaas Vapor Match uitshirt alleen in XXL dus nog een thuisshirt meegepakt (of je koopt hem bij de KNVB _O- http://www.knvbshop.nl/ni...r-match-jersey-2016-2018/ ).

50% korting = iets van €22 voor de shirts hier (jammer genoeg niet die uitshirts van Barca):

apis29 wijzigde deze reactie 15-10-2018 21:46 (8%)

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Heren,

Een vraagje,

Ik heb nu een aantal shirts van verschillende partijen (China, Thailand) en ik ben zojuist benaderd door een DHGate verkoper die wil dat ik prromotie ga doen voor zijn dhgate shop. Is iemand hier ook al eens voor benaderd?

neliz wijzigde deze reactie 07-11-2018 10:14 (60%)

• Brammos85
  • Laatst online: 18-05 08:54
neliz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:13:
Heren,

Een vraagje,

Ik heb nu een aantal shirts van verschillende partijen (China, Thailand) en ik ben zojuist benaderd door een DHGate verkoper die wil dat ik prromotie ga doen voor zijn dhgate shop. Is iemand hier ook al eens voor benaderd?
[Afbeelding]
Je link werkt helaas niet. Maar hé, als ik gratis shirts zou krijgen in ruil voor wat tweets en forumposts zou ik het zeker niet laten

• apis29
  • Niet online
gratis shirts krijgen in ruil voor wat tweets en forumposts zou ik het zeker niet laten
Zoiets zal het idd wel zijn ja, gratis spul om te reviewen en dan te spammen. Maar dat gaan we hier iig dus niet doen ;) . Zelfs in het China shopping topic is linken naar verboden goederen niet gewenst/toegestaan. Maar daar zullen er vast wel meer zijn die zoiets doen voor een andere produktgroep ...

apis29 wijzigde deze reactie 09-11-2018 21:24 (26%)

• Aquila
Ik heb vandaag dit mooie en gedragen vest binnen gekregen :)

Aquila wijzigde deze reactie 06-12-2018 20:12 (33%)

• apis29
  • Niet online

https://www.classicfootballshirts.co.uk/ Aardig wat nieuwe shirts ook zie ik (van het WK bijv.) ...

Aparte kleurencombi

Klaar voor de zomer:

apis29 wijzigde deze reactie 12-01-2019 20:50 (71%)

• Aquila
Heb me effe een trainings broek van Bayern besteld voor bij het huidige pre-match vest. Broek van 2 seizoenen terug in dezelfde kleur. Prachtig setje. Zal proberen een van deze dagen een foto te posten.

Ligt het trouwens aan mij of hebben ze regelmatig sales? Ofja, iets vaker. Gewoon random ofzo. Ik vind het wel leuk hoor :D Heb het Adidas Originals setje van Duitsland 1990 Matthaus op het oog. Broekje en shirt nummertje 10 :D

• apis29
  • Niet online
Nog een dag erbij O-)

The Classic Football Shirts January Sale has been extended and will now end at midnight on the 15th of January (UK time).

Leek mij idd ook dat er vaker acties zijn, eerder was het hooguit 4x per jaar ... Zag ook dat je nu DPD kunt kiezen ipv Royal Mail voor (bij 2 shirts oid/ £6.99 verzenden) maar eenenvijftig cent extra (£7.50). Wel beter iig dat je niet meer standaard 8 of 9 pond aan verzenden kwijt bent (maar die flat fee t/m 10 shirts bestaat nog wel zie ik).
Veel shirtjes uit de Indonesische competitie (en andere Aziatische landen) ook nu zag ik.

KLassiekertje (maten M en L ook nog eens): https://www.box2boxfootba...ssue-home-shirt-ml-umbro/

apis29 wijzigde deze reactie 15-01-2019 23:04 (21%)

• pimvdh777
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 27-02 17:15
Ik ben op zoek naar een shirt van de Russische ploeg met bedrukking in het Cyrillische schrift.

Zou dat ergens te vinden zijn (of misschien een losse bedrukkingset in dat schrift)?

• Pyramiden
pimvdh777 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:27:
Ik ben op zoek naar een shirt van de Russische ploeg met bedrukking in het Cyrillische schrift.

Zou dat ergens te vinden zijn (of misschien een losse bedrukkingset in dat schrift)?
Er bestaat geen Cyrillische bedrukking voor het Russische nationale team aangezien in nationaal competitieverband een ploeg altijd de namen in het Latijnse alfabet op de rug dienen te dragen.

Een Russische ploeg zou natuurlijk wel kunnen. Zou het om je eigen naam gaan? Of die van een speler?

Edit:
Heel misschien als je via de Russische Adidas store zou bestellen en de naam in het Cyrllisch in de tekstbox doet doen ze het misschien, maar dat is een risico'tje.
https://www.adidas.ru/dom...bornoi-rossii/BR9055.html

Pyramiden wijzigde deze reactie 27-02-2019 17:42 (22%)

• Aquila
Zou wel mooi zijn als Adidas dit optioneel houdt. Ik vind de bedrukking op die manier veel mooier!

• Pyramiden
Tja... Je kunt de naam bij letterlijk elke Russische club in het Cyrillisch krijgen. Bij het nationale team hoort het niet en zal er denk ik weinig vraag naar zijn. Wel leuke souvenir, natuurlijk.

• apis29
  • Niet online
Simpel kwisje :Y) : https://www.bbc.co.uk/bbc...e3-43cd-ba31-110b50825f52

Mijn uitslag :7

In ander nieuws: Manchester City vanaf volgend jaar met Puma :+

apis29 wijzigde deze reactie 28-02-2019 21:58 (28%)

• Aquila
@Pyramiden
Zou inderdaad wel leuk zijn als het kan. Maakt het shirt net even wat meer.

@apis29
Puma vind ik eigenlijk al net zo verschrikkelijk als de club City, dus dat past mooi bij elkaar :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
WK shirtje Duitse vrouwen:

apis29 wijzigde deze reactie 08-03-2019 12:50 (31%)

• Aquila
Ik vind hem heel vet in tegenstelling tot het shirt voor de mannen.. |:(

• Pyramiden

Alle shirts die op het WK voor vrouwen gebruikt gaan worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zag het net ja en in de laatste paar dagen al wat leaks van Australie Brazilie en USA. NL ziet er niet uit eigenlijk met één en al oranje :+

Australië was wel een aardige en Brazilië Uit

https://news.nike.com/womens-football-2019

apis29 wijzigde deze reactie 11-03-2019 21:09 (14%)

• Pyramiden
Ik vind vooral het geborduurde KNVB logo opvallend op een shirt wat een spelersversie lijkt. Geen stickers meer?

• Aquila
Geborduurde logo's zijn altijd beter. Dus dat zou wel fijn zijn. Geen idee of ze ook op de spelers versie zitten.
Nieuwe sponsor van Duitsland is Volkswagen. Persoonlijk gezien een gigantische misser en het staat ook voor geen reet. Zoals een fan mooi verwoorde: ''De ontwikkeling van het Duitse elftal, van Mercedes naar Volkswagen'' :')

• Markuss
Er zijn weer flink wat shirts gelekt voor het komende seizoen, Barca en Inter niet heel fraai mijn inziens. Dortmund thuis degelijk, uit is wennen zonder geel erin en het CL-trikot is ook wennen zo half-half.

• Aquila
Die Rupert graphics heeft op Instagram echt hele dikke designs staan voor Internationale. Ik denk dat het voor Nike en Adidas tijd wordt om eens wat meer naar die desgins van derden te kijken en hun daarvoor te belonen.
Inter
Inter1
Inter2
Inter3

Aquila wijzigde deze reactie 21-03-2019 19:00 (59%)

• apis29
  • Niet online
Bij gebrek aan beter: de jaarlijkse top 50 van Lacasaca (al uit Januari) [nieuwe shirts van Argentinië, Colombia en Mexico zijn ook uitgebracht in de laatste paar dagen maar daar wordt je ook niet meteen enthousiast over]

https://lacasaca.com/anuario-2018-las50camisetasdel2018/

Idd wel een paar aardige bij: derde shirt van Parma, Ayrton Senna shirt van Corinthians. Nigeria uiteraard, Japan en USA ... Die van Leeds (rechts naast Tottenham) nog niet eerder gezien, Kroatië Uit misschien wel een opvallende afwezige.

Voorgaande jaren:

apis29 wijzigde deze reactie 21-03-2019 19:40 (47%)

• Aquila
Zitten wel een paar mooie tussen inderdaad, maar van veel shirtjes wordt je niet helemaal warm inderdaad. Die van China heeft een mooi patroon. Dat zie je ook terug op de shirtjes van Rusland en Oekraïne. Dat trekt mij wel.

Overigens!

Aquila wijzigde deze reactie 21-03-2019 19:41 (46%)

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Senna shirtje is idd wel nice!

• apis29
  • Niet online

De nieuwe Adidas bedrukking :/ (lijkt net op een van de minder geslaagde Real Madrid bedrukkingen van ergens in de laatste tien jaar)

• Aquila
apis29 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 21:00:
[Afbeelding]

De nieuwe Adidas bedrukking :/ (lijkt net op een van de minder geslaagde Real Madrid bedrukkingen van ergens in de laatste tien jaar)
Seizoen 12/13 onder Mourinho.
Wat ik herhaalde, ze moeten eens buiten hun super innovatieve kantoor ''kuch'' ''kuch'' gaan kijken naar mensen die wel kunnen desingnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Markuss
Nieuwe Atletico Madrid thuisshirt:

Een speciaal 'centennary kit' van Frankrijk, dragen ze vanavond geloof ik:

Real Madrid gaat FC Bayern München achterna (3de shirt):

Nike viert haar 6 jarig jubiliuem met Manchester City met deze mashup:

Markuss wijzigde deze reactie 25-03-2019 12:36 (32%)

• Aquila
Die van Frankrijk! :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Aquila schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:31:
[...]Seizoen 12/13 onder Mourinho.
12/13 idd

Wel veel mashups opeens O-) (verkoopt zeker goed :D ). Begon met die van Arsenal natuurlijk bij Nike en vervolgens (zag die van Man City ook eerder vandaag langskomen en dacht in eerste instantie nog dat ie nep was)

Onofficieël ook veel door https://www.bloodinbloodout.nl/ (bijv. van Sneijder bij z'n afscheidswedstrijd) ook voor Puma afgelopen jaar https://hypebeast.com/201...d-football-homage-jerseys
Ook gerelateerd: https://www.bbc.co.uk/bbc...e1-455e-92a7-b6c5dc6176f1

Op Instagram kom je ook af en toe wat ex-designers tegen van merken. Tijdje terug ook een Amerikaan die de eerste Nike shirts van PSV en bijv. Dortmund ontworpen had 8) (en ergens in de laatste paar weken nog een andere die voor Adidas had ontworpen)

Nog een achtergrondverhaaltje over (en de EK 2020 shirt designs zijn zo te lezen al bijna een jaar af): https://www.thefader.com/...ria-world-cup-team-jersey

apis29 wijzigde deze reactie 25-03-2019 23:55 (17%)

• Markuss
Manchester United 2019/2020, herstellen zich een beetje van dit seizoen.

Feyenoord 2019/2020

Dan nog 2 lekker drukke shirts, natuurlijk uit Afrika. Kaizer Chiefs uit Z-A en het nationale shirt van Mali voor de Afrika Cup.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-05 14:56
Markuss schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:07:
Manchester United 2019/2020, herstellen zich een beetje van dit seizoen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Feyenoord 2019/2020
[Afbeelding]
Dan nog 2 lekker drukke shirts, natuurlijk uit Afrika. Kaizer Chiefs uit Z-A en het nationale shirt van Mali voor de Afrika Cup.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mag hopen dat dat Manchester United logo nu nog maar een template is want dat ziet er toch niet uit? In het zwarte vallen die dunnen gouden lijnen ook erg weg.

• Catorce
  • Laatst online: 17:23
Ik ben op zoek naar de volgende shirts:

FC Barcelona 2018-2019 Away
FC Barcelona 2018-2019 Third
FC Barcelona 2016-2017 Third
FC Barcelona 2008-2009 Home

Maat: S of M

Als het mogelijk is graag bedrukking recente seizoenen met Pique of S. Roberto en oude shirt evt met Dani Alves, Messi of Eto'o.

Ik heb gekeken bij Kitbag en Sportsdirect, uiteraard ook CFS. Maar wat zijn nog meer goede sites? Ik ben een tijdje er uit geweest en alleen vanaf CFS gekocht of bij het stadion. Heb dus even geen goed overzicht meer van wat bonafide kanalen zijn om eea in de gaten te houden...

• Aquila
Ik zou zeggen, houdt Ebaykleinanzeigen eens in de gaten. Veel goede producten voor een prikkie! De rest ook gewoon in de gaten blijven houden en de mannen van CFS een mail sturen.
Mijn ervaring is positief met de site.

https://www.ebay-kleinanz...anien/1085704007-230-1828
https://www.ebay-kleinanz...turan/1040026448-230-4284
Maat onbekend:
https://www.ebay-kleinanz...final/1052260087-230-6824

Aquila wijzigde deze reactie 11-04-2019 15:04 (53%)

• apis29
  • Niet online
Nu in het echt

https://todosobrecamiseta...-home-kit-2019-20-leaked/

apis29 wijzigde deze reactie 11-04-2019 22:06 (3%)

• Aquila
Prima shirt voor Feyenoord, verder niet echt een bijzonder shirt. Maar das Adidas he..
@apis29
Heb even die Quiz voor de fun gemaakt 4/8 8)7 Komt door mijn interesse in de PL :w

• apis29
  • Niet online
:+

Nu nog (zien te) laten bedrukken ... (ff kijken hoe flexibel die fanshops tegenwoordig zijn)

Duitsland Uit was €35 :*) (iirc alleen nog 1x maat M en een paar XL)

@Aquila niks voor jou ;) ? https://www.11teamsports....fb-1990-trikot-weiss.html

AGee wijzigde deze reactie 22-04-2019 14:59 (72%)
Reden: Doe eens normaal en doe eens niet schelden :/

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18-05 21:25
apis29 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:07:

Nu nog (zien te) laten bedrukken ... (ff kijken hoe flexibel die fanshop natsies tegenwoordig zijn)

[Afbeelding] [Afbeelding]

Duitsland Uit was €35 :*) (iirc alleen nog 1x maat M en een paar XL)

@Aquila niks voor jou ;) ? https://www.11teamsports....fb-1990-trikot-weiss.html
Ajax bedrukt alleen shirts die ze zelf hebben verkocht.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• apis29
  • Niet online
Robehr schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:38:
[...]Ajax bedrukt alleen shirts die ze zelf hebben verkocht.
Dat zeiden ze vroeger ook ja maar toen kon het nog 'op eigen risico' (met andere woorden: als er iets mis ging bij het bedrukken had je pech en kreeg je geen nieuw shirt). Maar dat was toen nog terug te vinden op de site in de kleine lettertjes en inmiddels niet meer nee. FF kijken of ik hem morgen mee kan geven aan iemand of anders of ze hun bon nog ergens hebben voor de zekerheid O-) . Nieuwe voorraad shirts komt er toch niet meer dus ze kunnen nog €35 verdienen of niet ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
@apis29
Mooi shirtje die van Duitsland, maar een M ben ik helaas ontgroeid. Een XL is weer wat hangerig voor dit type shirt.

Leg gewoon even aan de fan shop uit dat je verzamelaar bent en dit vaker doet met shirts. Misschien willen ze dan wel mee werken! :)

• Markuss
Juventus thuisshirt 2019/2020:

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:20

Rivanov

Apple freak

Gaaf! Die komt er weer zeker. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• apis29
  • Niet online
Hebben ze hem nu niet al in China :D ?

• Sleehond
  • Nu online
Wat lelijk zeg. Vind het niks. Die rode streep is ook maar raar.

Nee doe mij maar mooi zwart wit gestreept, dit lijkt nergens op.

• Markuss
apis29 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:11:
Hebben ze hem nu niet al in China :D ?
Zat net toevallig even te kijken en jahoor sommige hebben hem al. Het is toch ongekend:

http://x.yupoo.com/photos...?uid=1&referrercate=77005

@Sleehond Het is roze, die kleur hoort natuurlijk bij Juventus.

• Aquila
Twijfelde over het shirt, maar die achterkant verkracht het helemaal. Dikke 0.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-05 13:25
Waarom in godsnaam? Juve is altijd zwart/wit gestreept en nu een of andere Feyenoord variant maar dan in het zwart/wit :')

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aquila
Heb dit shirtje gratis gekregen van iemand. Het is ook nog in zeer goede staat. Ga er waarschijnlijk Thuram (15) bedrukking op laten zetten.

Aquila wijzigde deze reactie 29-04-2019 09:18 (47%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:20

Rivanov

Apple freak

Aquila schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:19:
Twijfelde over het shirt, maar die achterkant verkracht het helemaal. Dikke 0.
Ik wacht even de officiële release af voordat ik 'm eindoordeel geef. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Aquila
Rivanov schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:26:
[...]

Ik wacht even de officiële release af voordat ik 'm eindoordeel geef. ;)
Voor jou sowieso als Juve fan, haha. Vind dat ''blok'' idee rond de bedrukking niet heel strak gedaan.
Zit wat rond te neuzen naar concepts van Juve shirts. Dan is Adidas er toch weer een grote rotzooi van aan het maken.
Hier wat shirts die mij wat beter bevallen
- juve1
- juve2
- juve3

edit: Tweede shirt heeft nog het oude logo, die een stuk mooier is dan het nieuwe btw.. :9

Aquila wijzigde deze reactie 29-04-2019 15:55 (4%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
"Kan niet" bestaat niet ;)

@Aquila @Robehr

• Aquila
@apis29
Vond het al apart dat ze het niet zouden doen! Mooi dat je hem hebt kunnen bedrukken. Wil eigenlijk dat shirtje ook wel :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ook 'leuk': zoek de verschillen ;)

Aquila schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:54:
@apis29
Vond het al apart dat ze het niet zouden doen! Mooi dat je hem hebt kunnen bedrukken. Wil eigenlijk dat shirtje ook wel :$
Op zich is het wel hun officiële standpunt dat je alleen daar gekochte shirtjes kan laten bedrukken. Is ook het antwoord wat de fancare standaard geeft op twitter (vrij recent nog zelfs) en wat op de site van de webshop staat.
Dat moet dan ook hun selling point zijn om het volle bedrag voor een shirtje te kunnen vragen en krijgen neem ik aan. Was wel tegengekomen dat ergens in Januari dit uitshirt met 30% korting én gratis bedrukking te bestellen was bij de fanshop (zo bekeken ben ik nog steeds duur uit :+ )
Zaten nog wat vouwen in de nummers toen ik thuiskwam maar die heb ik er zo goed als uitgestreken nu. En als ik naar de interviews van na de wedstrijd kijk lijkt het of die badge of honour en respect patch iets te hoog zitten. Met armen langs het lichaam lijken ze op tv ter hoogte van de witte lijn te komen. Die champions league patch zit wel op de goede hoogte maar die andere twee dus 'te hoog'. Maar heb verder nog niet naar plaatjes gezocht ... (edit: 'Respect' patch zit nog scheef ook bij mij :/ )

Kwam laatst toevallig genoeg nog deze video weer tegen op m'n harde schijf:

Valt me ineens toch wat op aangezien het toch over Ajax gaat ;) . Zogenaamde EK88 tribute (wat al nergens op sloeg) blijkt ook maar een template.

apis29 wijzigde deze reactie 02-05-2019 00:53 (56%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-05 09:05
Deze maand flink what shirtjes gekocht die ik (persoonlijk) vet vond:

EK '88 Replica shirt met wat errors op de sleeves:

https://imgur.com/a/qjRxZcS

Nigeria World Cup Jersey

(foto's komen nog)

Corinthians X Senna kit (Moet nog binnenkomen)

https://www.voetbalshirts...na-2018-2019/kopen/46757/

Ajax 18/19 met Cruyff 14 opdruk en CL badges (Moet nog binnennkomen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Markuss
FC Bayern München thuis, schitterend vind ik:

Ajax uitshirt, eerste plaatje is een mock-up. 2de plaatje komt uit de Ajax Fanstore, mensen achter de balie zeiden dat het puur voor de werknemers is maar FootyHeadlines zit er zelden naast.

Real Madrid uit

Real Madrid thuis

Leicester City thuis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Markuss schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:04:

Ajax uitshirt, eerste plaatje is een mock-up. 2de plaatje komt uit de Ajax Fanstore, mensen achter de balie zeiden dat het puur voor de werknemers is maar FootyHeadlines zit er zelden naast.

[Afbeelding]
Ze lopen nu wel in een of ander 18/19 trainingsshirt rond in (een van) de fanshop met bedrukking erop. Wel mooi dat het weer rode bedrukking is, kan je die blauwe van vorig jaar nog laten bedrukken :+ .
Maar dit is net als het derde shirt van Bayern en Juve dus het zal wel kloppen dan ja ('klein' beetje kleurverschil met de mock up alleen :D )
Benieuwd of de wedstrijdshirts weer type Climalite gaan zijn net als dit jaar. Jaar ervoor was het nog een Adizero ...

apis29 wijzigde deze reactie 06-05-2019 13:39 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zo te zien is dit het shirt wat in de fanshop lag: een standaard model en kleurencombo van Adidas. Lijkt me niet dat dit het wedstrijdshirt wordt ...

• apis29
  • Niet online
Wel het nieuwe thuisshirt alvast met bedrukking [met (weer) zilveren zwarte omlijning :F ; was nog aan het nadenken om te vragen of ik een oud shirt met de huidige bedrukking kon laten doen O-) )

https://www.instagram.com/p/BxPiArllfgM/
https://www.instagram.com/p/BxPgHgGgk8y/
https://www.ajax.nl/strea...oop-nieuwe-thuistenue.htm
https://www.ajax.nl/strea....-trots-op-amsterdam-.htm

apis29 wijzigde deze reactie 09-05-2019 23:24 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pompi
apis29 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:08:
Wel het nieuwe thuisshirt alvast met bedrukking [met (weer) zilveren zwarte omlijning :F ; was nog aan het nadenken om te vragen of ik een oud shirt met de huidige bedrukking kon laten doen O-) )

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.instagram.com/p/BxPiArllfgM/
https://www.instagram.com/p/BxPgHgGgk8y/
https://www.ajax.nl/strea...oop-nieuwe-thuistenue.htm
https://www.ajax.nl/strea....-trots-op-amsterdam-.htm
Vind het beetje jammer dat het rood en zwart aan einde van de mouwen niet door loopt. En het zwart in de nek lijkt net een schaduw. Maar vind het verder wel goed staan, lijkt beetje combo van het eerdere shirt met de strepen aan de zijkant en die waar al eerder zo'n witte schijf gebruikt is.

• apis29
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:23:
[...]

Vind het beetje jammer dat het rood en zwart aan einde van de mouwen niet door loopt. En het zwart in de nek lijkt net een schaduw. Maar vind het verder wel goed staan, lijkt beetje combo van het eerdere shirt met de strepen aan de zijkant en die waar al eerder zo'n witte schijf gebruikt is.
Zag op twitter vandaag een plaatje van iemand die hem al binnen gekregen heeft en die stof ziet er wel aardig goedkoop uit. Lijntjes die niet doorlopen idd een beperking van het Adidas template, zelfde geval bij Madrid en Man U zag ik.

• Pompi
Markuss schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:04:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
apis29 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 01:26:
Zo te zien is dit het shirt wat in de fanshop lag: een standaard model en kleurencombo van Adidas. Lijkt me niet dat dit het wedstrijdshirt wordt ...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afgaand op het vandaag gepresenteerde uitshirt van Feyenoord kan het zomaar wel kloppen, vind het wel erg inspiratieloos van Adidas en het een lelijk shirt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:29:
[...]

[...]

Afgaand op het vandaag gepresenteerde uitshirt van Feyenoord kan het zomaar wel kloppen, vind het wel erg inspiratieloos van Adidas en het een lelijk shirt.
Vast al gezien ondertussen maar bij Ajax niet dus: https://www.ajax.nl/strea...uw-uittenue-2019-2020.htm (misschien dat andere shirt 'geleakt' om de fabrieken in China te misleiden ;) )

apis29 wijzigde deze reactie 15-05-2019 19:34 (25%)

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Pijnlijk om als Ajacied te zeggen dat ik die van Feyenoord mooier vind...

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Ach 't zijn beide Adidas template shirtjes met aparte kleurtjes. Zien er wel mooi uit, maar blijft een template

• Sleehond
  • Nu online
Ik vind persoonlijk het nieuwe uit shirt van Ajax wel mooi hoor! De zwarte van dit seizoen vond ik ook direct gaaf. Die van het seizoen daarvoor blauw met die rare vlekken vond ik dan weer niks.

• Pompi
apis29 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:24:
[...]

Vast al gezien ondertussen maar bij Ajax niet dus: https://www.ajax.nl/strea...uw-uittenue-2019-2020.htm (misschien dat andere shirt 'geleakt' om de fabrieken in China te misleiden ;) )
Had het inderdaad al gezien. Maar ook niet gek dat ik er naast zat als ik het een paar uur voor de echte lancering postte. Vind deze officiele wel beter dan de "geleakte", doet mij een klein beetje denken aan de oude groene met toen nog ABN AMRO, deze dus:

• apis29
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:25:
Ik vind persoonlijk het nieuwe uit shirt van Ajax wel mooi hoor! De zwarte van dit seizoen vond ik ook direct gaaf. Die van het seizoen daarvoor blauw met die rare vlekken vond ik dan weer niks.
Valt mij ook zeker mee het nieuwe uitshirt. Élk shirt is natuurlijk een template die door meerdere clubs gebruikt wordt, echt een illusie om te dromen dat 'je club' een uniek shirt krijgt dus dat geklaag van sommigen elk jaar over templates slaat nergens op (dat is al tientallen jaren precies hetzelfde).
Een unieke graphic is één ding maar het hele shirt gaat niet gebeuren of je moet net als AS Roma een paar jaar terug in eigen beheer gaan uitbrengen.
Dan lees ik net dat Arsenal's nieuwe uitshirt (terug bij Adidas) hierop geïnspireerd is (een 'moderne interpretatie' ervan):

En laat nou net het nieuw Colombia shirt er zo uitzien:

Die blauwe moest natuurlijk op die uit '95 lijken, alleen waar het toen met logo's was waren het nu een soort verfvlekken :+ . Dat er nog geen heruitgave is geweest van het origineel is zeker aan Adidas te danken ofzo. Heb wel meer heruitgave's gezien de laatste jaren, ook van Umbro, misschien volgend jaar als het 25 jaar geleden is O-) .
Ik wilde eigenlijk kijken of ze deze wilden bedrukken maar met die kleuren van de nieuwe rugnummers gaat het niet passen:

Pompi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Had het inderdaad al gezien. Maar ook niet gek dat ik er naast zat als ik het een paar uur voor de echte lancering postte. Vind deze officiele wel beter dan de "geleakte", doet mij een klein beetje denken aan de oude groene met toen nog ABN AMRO, deze dus:
Deed mij aan deze denken (had ook al rondgekeken of er andere clubs met een soortgelijk design als die van Ajax waren voor volgend jaar maar nog niks gezien):

Die van Feyenoord aan (Napoli shirt in Europa dit jaar maar die deed echt pijn aan je ogen met de rest van het tenue erbij)

apis29 wijzigde deze reactie 16-05-2019 00:47 (17%)

• Aquila
@apis29
Had precies hetzelfde Bayern shirt in gedachten als jij, met dat patroon wat “overloopt”
Ik weet toevallig dat ik altijd over die templates zeik :p maar kom op, dat is toch ook gewoon kut! Kijk eens naar die Engelse Nike shirts |:(
Vind de kraag bij Feyenoord uit, niet lekker uit de verf komen. Alsof een kleuter voetbalshirts ontwerpt ghehe

Aquila wijzigde deze reactie 16-05-2019 12:06 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
apis29 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:07:
[...]

Valt mij ook zeker mee het nieuwe uitshirt. Élk shirt is natuurlijk een template die door meerdere clubs gebruikt wordt, echt een illusie om te dromen dat 'je club' een uniek shirt krijgt dus dat geklaag van sommigen elk jaar over templates slaat nergens op (dat is al tientallen jaren precies hetzelfde).

[Afbeelding]
Als een team gesponsord wordt door een bedrijf met minder voetbal teams zoals Macron, Hummel, Robey of Under Armour heb je overigens best een grote kans dat ze je niet met een template opzadelen.

Zo ver ik weet heeft AZ van Under Armour nog geen template gehad voor de tweede shirts, en zijn de derde shirts af en toe zelfs uniek.

Ik snap dat grotere merken zoals Nike en Adidas niet voor elke club andere shirts gaan maken, maar zo'n grote moeite is het toch niet om iets unieks te maken voor de top 3 van verschillende landen? Een paar jaar terug had Ajax ook dat derde shirt met groot die drie Andreas kruizen, en ik vond dat toch meer hebben dan die teamwear templates.

• apis29
  • Niet online
Pyramiden schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:45:
[...]

Als een team gesponsord wordt door een bedrijf met minder voetbal teams zoals Macron, Hummel, Robey of Under Armour heb je overigens best een grote kans dat ze je niet met een template opzadelen.

Zo ver ik weet heeft AZ van Under Armour nog geen template gehad voor de tweede shirts, en zijn de derde shirts af en toe zelfs uniek.

Ik snap dat grotere merken zoals Nike en Adidas niet voor elke club andere shirts gaan maken, maar zo'n grote moeite is het toch niet om iets unieks te maken voor de top 3 van verschillende landen? Een paar jaar terug had Ajax ook dat derde shirt met groot die drie Andreas kruizen, en ik vond dat toch meer hebben dan die teamwear templates.
Ligt er aan wat je onder template verstaat. Had al gezegd dat je best een unieke graphic kan verwachten maar het (basis)template (model, kraag, mouwen, lijntjes) zal echt niet uniek zijn.
Persoonlijk vond ik dat een leuk kindermodel :P (alleen de kleurstelling beviel me wel)
Nieuwe uitshirt wordt over templates 'geklaagd' maar de graphic is tot nu toe wel uniek.

AZ thuis van afgelopen seizoen is precies hetzelfde model als van St.Pauli en ook van het tweede/uitshirt kom ik er al een paar bij andere clubs tegen. Enige waar ik wat moeite mee had is die paarse maar dat is ook al 'opgelost' https://www.underarmour.c...ina-jersey/pid1270926-400
Die zwarte met goud https://todosobrecamiseta...ent/uploads/17AZaway1.jpg = https://todosobrecamiseta...7SOUTHAMPTON7-640x640.jpg
(die paarse is hetzelfde als het thuisshirt zie ik nu pas)

Het 50-jarig thuis- en uitshirt kom ik wel tegen in de catalogus als AZ template:

En het nieuwe thuisshirt ben ik nog niet bij een andere club tegengekomen maar dat komt omdat de meest clubs met Under Armour in Zuid-Amerika zitten zo te zien en de competities niet synchroon met Europa lopen (die van AZ is zeker nog te nieuw).
Maar je kan denk ik wel stellen dat Under Armour er best aardig wat werk van maakt (zie ook de shirts van St.Pauli elk jaar). Zijsprong naar badminton: daar kan je qua €€€ ook beter een top drie/tien speler zijn bij een B-merk dan nummer 50 bij een Yonex. Feyenoord is bij Adidas gewoon nummer 100+ terwijl AZ bij Under Armour één van de eerste stappen in Europa is (net als een PSV dat bijvoorbeeld ooit voor Nike was).

apis29 wijzigde deze reactie 16-05-2019 21:04 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyramiden
@apis29 Klopt inderdaad wat je onder een template verstaat. Hierbij gaat het voor mijzelf meer om de patronen in de stof dan om het panel design zelf. Een fabrikant kan niet simpelweg 100 verschillende soorten shirts ontwerpen.
Zoals bijvoorbeeld het patroon bij Oekraïne een paar jaar terug. Deze werkt in de markt gezet als uniek Oekraïns, maar bijna half Europa liep er daarna mee rond.

Ik denk dat Lokomotiv een van de andere grote Under Armour clubs in Europa is, en die heeft vorig jaar ook verglijkbare shirts gehad:

Haha, inderdaad. Misschien geld dat wel voor de meeste sporten. Bij een kleinere sponsor zullen ze meer moeite voor je kunnen doen, terwijl je voor Adidas inderdaad gewoon een nummer bent.
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True