Ik betwijfel of er zelfs wel echte fanversies van bestaan

. Er zijn in ieder geval héél veel kopieën van ...
De kleur van het gouden borduursel is ook de verkeerde zoals op alle kopieën en ik zie dat er Formotion op staat en daarmee kun je elke twijfel al wegnemen aangezien (naast dat ze in die tijd nog niet te koop waren voor het gewone publiek) het rode materiaal van het verkeerde type is (ook de Adidas strepen zijn anders op deze Formotions, veel dunner [qua hoogte]). Ter vergelijk (van twee verschillende shirts):
(edit: en deze site lijkt van een bekende AC Milan verzamelaar te zijn en op deze pagina is de echte ook terug te vinden
https://www.andreabs.com/...LEZIONE/ANNI/2006_07.html Valt wel op dat de product code op de foto hieronder anders is; kwam die ook tegen op een Reddit pagina met een legit check vraag '060735' vs '060713' op die verzamelaarssite)
En hier nog de productcode op het label aan de binnenkant wat vaak/atlijd niet overeenkomt:
:strip_exif()/f/image/g13PDsaCf1qo1Bb0WNHbxQpq.webp?f=fotoalbum_large)
apis29 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:34:
[...]
Of ze een
grote voorraad aan verschillende shirts hebben weet ik niet maar als het goed is zit er in Brabant eentje. Ik kom even niet op de naam maar daar kom ik nog op terug als ik die weer weet ...
Om hier nog op terug te komen was de winkel waar ik ten tijde van deze comment aan dacht er eentje voor vintage/tweedehands voetbalshirts in Roosendaal dus die is het iig niet. Maar er zou nog een andere moeten zijn ...
[
Voor 8% gewijzigd door
apis29 op 06-02-2025 22:34
]