Acties:
  • +1 Henk 'm!

• minimal_sjoerdt
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-08-2024
Beste liefhebbers van voetbalshirts,
Inmiddels is mijn verzameling aan het groeien en zoek ik een mooie manier om de shirts op te bergen/op te hangen. Dat kan simpel in een kledingkast of met een kledingrek maar ik ben (ter inspiratie) op zoek naar bijzondere manieren hoe iemand dit gedaan heeft. Wellicht wil iemand dit delen. Alvast bedankt.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
minimal_sjoerdt schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:54:
Beste liefhebbers van voetbalshirts,
Inmiddels is mijn verzameling aan het groeien en zoek ik een mooie manier om de shirts op te bergen/op te hangen. Dat kan simpel in een kledingkast of met een kledingrek maar ik ben (ter inspiratie) op zoek naar bijzondere manieren hoe iemand dit gedaan heeft. Wellicht wil iemand dit delen. Alvast bedankt.
Meestal is het idd niet meer dan een kledingrek/kast en wanneer het de spiugaten uitloopt worden ze gewoon in die plastic opslagboxen bewaard. Maar dit is wel aardig bijv. als je ruimte teveel hebt:

Zo'n systeem is ook wel leuk voor het oog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX4qooOGOV4bO0SRPTdshA6qn80=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hijGlYOoSYOsOCXmrlFOR2Wq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 15-12-2022 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kwam wat tegen in de TK Maxx: was nog bijna €40 dus nog even getwijfeld of ik hem wel meteen moest meenemen. Net even proberen op te zoeken en een van het eerste wat ik tegenkwam was een XL of XXL op eBay Kleinanzeigen met €150 vraagprijs :+ . Kijk net op het kaartje en lijkt een 4e shirt, nu nog het seizoen erbij zoeken ...
Edit: zie hier wel een discussie https://www.unionforum.de...rk-trikot/&postID=2098176 (had vorig jaar moeten uitkomen, zou mogelijk dit jaar alsnog komen maar volgens de andere onjuiste info).
Was iig de enige die er hing en in de juiste maat ook nog anders had ik hem gewoon laten hangen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fGviUhMqnetJTNCEf63OiHAyJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fm0p3gDK8l1TRSRdEecaaB9z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 18-02-2023 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 19:25
apis29 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:58:
Kwam wat tegen in de TK Maxx: was nog bijna €40 dus nog even getwijfeld of ik hem wel meteen moest meenemen. Net even proberen op te zoeken en een van het eerste wat ik tegenkwam was een XL of XXL op eBay Kleinanzeigen met €150 vraagprijs :+ . Kijk net op het kaartje en lijkt een 4e shirt, nu nog het seizoen erbij zoeken ...
Edit: zie hier wel een discussie https://www.unionforum.de...rk-trikot/&postID=2098176 (had vorig jaar moeten uitkomen, zou mogelijk dit jaar alsnog komen maar volgens de andere onjuiste info).
Was iig de enige die er hing en in de juiste maat ook nog anders had ik hem gewoon laten hangen :D

Leuk shirt. De stijl van opdruk doet me aan een Soviet achtig iets denken, wat natuurlijk goed kan kloppen voor deze club.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:36:
[...]

Leuk shirt. De stijl van opdruk doet me aan een Soviet achtig iets denken, wat natuurlijk goed kan kloppen voor deze club.
Ja, deze was te apart om te laten hangen 8) . Kon me geen mooi shirt herinneren van Union dus dacht dat ik in de tussentijd wat releases gemist had (ook niet vreemd geweest, al tijden niet meer gekeken naar sites als footyheadlines). Doet ook aan Bauhaus stijl denken ...

Deze ook nog voorbij gekomen in de afgelopen periode (de website wordt blijkbaar niet meer onderhouden dus de details staan ook alleen op twitter). Deze top 50 illustreert wel mooi op welke pit het verzamelen bij mij momenteel staat, heb er letterlijk geen enkele van waar ik van die van voorgaande jaren toch wel regelmatig een aantal had opgepikt :$ (wel het uitshirt van die Engeland vrouwen opgepikt trouwens; edit: en zo terugkijkend naar die voorgaande jaren lijkt het meer de intentie/ persoonlijke favorieten te zijn geweest dan daadwerkelijke aankopen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZOGQu72AvN-AOSx8fPVHFGEvQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5QZCGmjxHeAWf2UvIMTG3pQ.jpg?f=fotoalbum_large

De nummer vier is natuurlijk stukken mooier dan nummer drie dus die zal wel een ereplaats hebben gekregen O-) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2xetlNrzeKpGlpt0NvOtvLcEfk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mmbi9mN6oJSv41TV3rGphLfL.jpg?f=user_large

[ Voor 76% gewijzigd door apis29 op 20-02-2023 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:46:
[...]

Ja, deze was te apart om te laten hangen 8) . Kon me geen mooi shirt herinneren van Union dus dacht dat ik in de tussentijd wat releases gemist had (ook niet vreemd geweest, al tijden niet meer gekeken naar sites als footyheadlines). Doet ook aan Bauhaus stijl denken ...

Deze ook nog voorbij gekomen in de afgelopen periode (de website wordt blijkbaar niet meer onderhouden dus de details staan ook alleen op twitter). Deze top 50 illustreert wel mooi op welke pit het verzamelen bij mij momenteel staat, heb er letterlijk geen enkele van waar ik van die van voorgaande jaren toch wel regelmatig een aantal had opgepikt :$ (wel het uitshirt van die Engeland vrouwen opgepikt trouwens; edit: en zo terugkijkend naar die voorgaande jaren lijkt het meer de intentie/ persoonlijke favorieten te zijn geweest dan daadwerkelijke aankopen)

[Twitter]

[Afbeelding]

[Twitter]
De nummer vier is natuurlijk stukken mooier dan nummer drie dus die zal wel een ereplaats hebben gekregen O-) .

[Afbeelding]
Zat effe te zoeken naar Bauhaus en begrijp wat je bedoelt, maar is dat een sponsor of cultureel iets?
Union heeft wel een geinig logo, maar over hun shirts durf ik amper iets te zeggen. Ze spelen thuis in het rood :P Daar blijft het wel bij.

Ik ben net zoals jou ook eigenlijk niet meer bezig met het verzamelen van shirts, buiten dat ik andere prioriteiten heb, kijk ik nog amper/geen voetbal. Er zijn nog een paar shirtjes die ik wil en dan is het wat mij betreft klaar -O-

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Zat effe te zoeken naar Bauhaus en begrijp wat je bedoelt, maar is dat een sponsor of cultureel iets?
Union heeft wel een geinig logo, maar over hun shirts durf ik amper iets te zeggen. Ze spelen thuis in het rood :P Daar blijft het wel bij.

Ik ben net zoals jou ook eigenlijk niet meer bezig met het verzamelen van shirts, buiten dat ik andere prioriteiten heb, kijk ik nog amper/geen voetbal. Er zijn nog een paar shirtjes die ik wil en dan is het wat mij betreft klaar -O-
Bauhaus is een design stijl ja, de shirtsponsor is wel een cultureel iets (in dit geval een indoor skatepark geloof ik was het) en dit shirt zou (oorspronkelijk) geld daarvoor moeten inzamelen heb ik begrepen dus er zal vast een link zijn geweest bij het ontwerpen :) . Mouwsponsor ook een streatwear merk uit Berlijn zag ik, Iriedaily.

Qua shirts uit de 2022 top 50 komt het ook door de beroerde Adidas voorraad van WK shirts moet ik zeggen. Die van Mexico had ik zeker op het oog en Argentinië Uit. Moet zeggen dat er verder weinig shirts uitspringen; die gouden van Barcelona in spelersversie is nog wel aardig. Die van Portugal aan de andere kant foeilelijk ... imo :D. Argentinië Thuis met 2 sterren had ik nog wel gehaald als er voorraad was geweest maar dat was ook al weg voordat het WK begon ...
Afgelopen jaar ook belachelijk veel petten gehaald dus dat heeft zeker invloed gehad op het shirts verzamelen, laatst tenminste nog wat in een sale kunnen scoren ipv volle prijs: een Diego Maradona en Pele 'tribute' versie (+ nog een zooi andere).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1Hepd_K4ppR13SXGB6OuDKDGmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8gWbqd3NP7YlgTGJPCLwOVz.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam nog een grappig bedoelde opmerking over een andere logo en een zekere doelpunt vieractie, toen heb ik even deze ontworpen (puur als idee) :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sCir7wnBNd_m44_lCnxfT2OL3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UqZsbataILggPSCTbTll67C8.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WCbBmlcXzIw7ByUGZVi7d4r_aI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B9fz1dIWn8hy54LpCilRER4U.jpg?f=user_large

Er was ook nog een Messi en Ronaldo pet maar helaas aan clubs gelinkt (al is die van Ronaldo echt goed gelukt):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAYgJiDT3LtCYVFKmQn2JezV_wM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RfiVV02iRWKUkeVRdXuCy7kd.jpg?f=user_large

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 20-02-2023 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:06:
[...]

Bauhaus is een design stijl ja, de shirtsponsor is wel een cultureel iets (in dit geval een indoor skatepark geloof ik was het) en dit shirt zou (oorspronkelijk) geld daarvoor moeten inzamelen heb ik begrepen dus er zal vast een link zijn geweest bij het ontwerpen :) . Mouwsponsor ook een streatwear merk uit Berlijn zag ik, Iriedaily.

Qua shirts uit de 2022 top 50 komt het ook door de beroerde Adidas voorraad van WK shirts moet ik zeggen. Die van Mexico had ik zeker op het oog en Argentinië Uit. Moet zeggen dat er verder weinig shirts uitspringen; die gouden van Barcelona in spelersversie is nog wel aardig. Die van Portugal aan de andere kant foeilelijk ... imo :D. Argentinië Thuis met 2 sterren had ik nog wel gehaald als er voorraad was geweest maar dat was ook al weg voordat het WK begon ...
Afgelopen jaar ook belachelijk veel petten gehaald dus dat heeft zeker invloed gehad op het shirts verzamelen, laatst tenminste nog wat in een sale kunnen scoren ipv volle prijs: een Diego Maradona en Pele 'tribute' versie (+ nog een zooi andere).

[Afbeelding]

Kwam nog een grappig bedoelde opmerking over een andere logo en een zekere doelpunt vieractie, toen heb ik even deze ontworpen (puur als idee) :+

Er was ook nog een Messi en Ronaldo pet maar helaas aan clubs gelinkt (al is die van Ronaldo echt goed gelukt):

[Twitter]

[Afbeelding]
Hebben ze wel mooi gedaan om daarvoor geld in te zamelen. Lijkt me een mooi volks clubje. Ook wel grappig dat ze het gewoon veel en veel beter doen Hertha >:)

Van familie heb ik zo’n gouden Barca shirt gekregen uit Camp Nou, met Pique achterop. Leuk shirt, maar de kleur moet je kunnen waarderen.
Volgens mij zijn er altijd wel landen die het goed doen voor een WK kwa shirt verkoop. Uitshirt van Argentinië vind ik wel geinig met dat donkerpaars.

Die petten zijn wel grappig, die van Maradona vooral. Alhoewel je eigenlijk zijn hoofd zou moeten copy pasten op een pet :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buurman_
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-04-2023
Ik ben nieuw hier, maar kon het niet laten om te reageren:
Voor mijn verzameling ben ik op zoek naar shirts van Cambuur (fanshop / matchworn / matchissue). Mocht je zoiets hebben en willen verkopen, laat het zeker weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Buurman_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:14:
Ik ben nieuw hier, maar kon het niet laten om te reageren:
Voor mijn verzameling ben ik op zoek naar shirts van Cambuur (fanshop / matchworn / matchissue). Mocht je zoiets hebben en willen verkopen, laat het zeker weten!
Welkom!
Bij sommige voetbalclubs kun je mee bieden voor gedragen shirts en bij Cambuur doen ze dit ook. Gewoon een keer proberen dus :)

Edit: Ik plaatste een verkeerde link (goedemorgen..), maar als je op Google zoekt, zie je dat er heel soms veilingen worden gehouden op hun eigen site. Houd het gewoon even in de gaten. En, ondanks dat je ermee uit moet kijken, kun je marktplaats eens rustig afgaan. Daar wordt ook het een en ander aangeboden als "matchworn'', alleen moet je dan vragen naar bewijs en een certificaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 16-04-2023 10:55 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

apis29 schreef op maandag 20 februari 1:46:

[Twitter]

[Afbeelding]
Een simpel shirt van Ajax in de top 50, dat kan ik al niet serieus nemen O-)

Net shirt nummer 99 v/d collectie besteld: het thuisshirt 22/23 van Perugia. De webshop bezorgt alleen in Italië, maar de verhuurder van het vakantiehuis waar ik volgende week heen ga wilde het wel in ontvangst nemen 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHoijF974aSeC40bY3diuUu_Po8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o13lSUkgmXvyvkVLfrAqjrhD.jpg?f=user_large

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit zou het nieuwe uitshirt van Ajax moeten worden... :r

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ft1xXAmWcAYNXWx?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op maandag 17 april 2023 @ 08:52:

[Afbeelding]
Vind ‘m wat lichtjes kwa kleur. Die fleurige stijl pas wel bij de Amsterdamse parade :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envane
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-04 08:10
toolkist schreef op maandag 17 april 2023 @ 08:52:

[Afbeelding]
Zou dit niet een trainingsshirt of warming up shirt zijn? Zou het wel apart vinden als het thuisshirt wit met rood is en dat het uitshirt dan ook een witte basis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:36:
[...]

Welkom!
Bij sommige voetbalclubs kun je mee bieden voor gedragen shirts en bij Cambuur doen ze dit ook. Gewoon een keer proberen dus :)

Edit: Ik plaatste een verkeerde link (goedemorgen..), maar als je op Google zoekt, zie je dat er heel soms veilingen worden gehouden op hun eigen site. Houd het gewoon even in de gaten. En, ondanks dat je ermee uit moet kijken, kun je marktplaats eens rustig afgaan. Daar wordt ook het een en ander aangeboden als "matchworn'', alleen moet je dan vragen naar bewijs en een certificaat.
https://www.matchwornshirt.com/category/sc-cambuur

Heb één keer een shirt proberen te kopen hier maar dat liep uit op een mislukking :+ . Was gewend van eBay om tot de laatste seconden te wachten met bieden en hier dus ook gedaan. Dacht de eerste keer wat meer marge te nemen dus al bij 30 seconden voor tijd geboden, was de bedoeling tenminste want de bied knop reageerde helemaal niet in m'n Firefox browser :D . Tegen de tijd dat ik bij Chrome was ingelogd was de veiling net 2 seconden afgelopen :') (en ik zou nog het hoogste bod hebben gehad ook).
Verschil met eBay is wel dat wat je als bod opgeeft ook meteen je bod is en niet je maximum afhankelijk van wat anderen bieden.
Rickets schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:44:
[...]

Een simpel shirt van Ajax in de top 50, dat kan ik al niet serieus nemen O-)

Net shirt nummer 99 v/d collectie besteld: het thuisshirt 22/23 van Perugia. De webshop bezorgt alleen in Italië, maar de verhuurder van het vakantiehuis waar ik volgende week heen ga wilde het wel in ontvangst nemen 👍

[Afbeelding]
Dat was idd een matige top 50 voor afgelopen jaar (maar misschien viel er ook weinig te kiezen). De uitleg is ook niet heel bijzonder verder: "There is always a question of beauty in the Ajax shirt. This time, they also achieve a touch of level and luxury, adding fine details in gold and applying the shield in negative."
Leuke details in dat Perugia shirtje, wordt veel te weinig gedaan tegenwoordig. Enige wat ik verder van de club weet is dat Honda daar ooit gespeeld heeft (iirc) O-) .

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 25-04-2023 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 00:55:
[...]

https://www.matchwornshirt.com/category/sc-cambuur

Heb één keer een shirt proberen te kopen hier maar dat liep uit op een mislukking :+ . Was gewend van eBay om tot de laatste seconden te wachten met bieden en hier dus ook gedaan. Dacht de eerste keer wat meer marge te nemen dus al bij 30 seconden voor tijd geboden, was de bedoeling tenminste want de bied knop reageerde helemaal niet in m'n Firefox browser :D . Tegen de tijd dat ik bij Chrome was ingelogd was de veiling net 2 seconden afgelopen :') (en ik zou nog het hoogste bod hebben gehad ook).
Verschil met eBay is wel dat wat je als bod opgeeft ook meteen je bod is en niet je maximum afhankelijk van wat anderen bieden.

[...]
Dat was idd een matige top 50 voor afgelopen jaar (maar misschien viel er ook weinig te kiezen). De uitleg is ook niet heel bijzonder verder: "There is always a question of beauty in the Ajax shirt. This time, they also achieve a touch of level and luxury, adding fine details in gold and applying the shield in negative."
[Twitter]Leuke details in dat Perugia shirtje, wordt veel te weinig gedaan tegenwoordig. Enige wat ik verder van de club weet is dat Honda daar ooit gespeeld heeft (iirc) O-) .
Haha, dat is wel enorm lullig :|
Moet je bij Ebay dan direct goed bieden? Want dat zal lastig zijn met de sniper software die gebruikt wordt.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 22:12:
[...]

Haha, dat is wel enorm lullig :|
Moet je bij Ebay dan direct goed bieden? Want dat zal lastig zijn met de sniper software die gebruikt wordt.
Bij eBay vul je gewoon in wat je max kwijt wilt. Stel het hoogste bod is nu €50 bijv. en er zijn al drie bieders en je vult als max €80 in dan gaat het gewoon in stapjes van bijv €5 omhoog tot het het hoogst ingevulde bod en niet direct naar €80 zoals bij dat matchwornshirts. Je zou dus ook met een bod van €70 de winnaar kunnen zijn, alleen als je het echt wilt en je komt erachter dat het dan hoogste bod bijv. €81 is en je het niet op een paar euro wilt mislopen dan heb je wel een probleem als je tot de laatste seconden wacht ja :D en moet je razendsnel zijn.
Maar zoveel veilingen kom je niet eens meer tegen tegenwoordig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zit even naar Roma - Inter te kijken en Inter speelt zonder sponsor op de borst, dat vind ik persoonlijk veel mooier :)
Zo zonde dat er op alle plekken een sponsor moet staan :r

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

Rhapsody

In Metal We Trust

Mosin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:21:
Zit even naar Roma - Inter te kijken en Inter speelt zonder sponsor op de borst, dat vind ik persoonlijk veel mooier :)
Zo zonde dat er op alle plekken een sponsor moet staan :r
Die van Roma vind ik ook wel mooi, ook zonder reclame volgens mij? Bij SPQR moet ik altijd aan Asterix & Obelix denken: Sono Pazzi Questi Romani (ze zijn gek, die Romeinen)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Rhapsody schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:24:
[...]

Die van Roma vind ik ook wel mooi, ook zonder reclame volgens mij? Bij SPQR moet ik altijd aan Asterix & Obelix denken: Sono Pazzi Questi Romani (ze zijn gek, die Romeinen)
Die is inderdaad vervangen door wat je al opnoemt. Evengoed wel mooi. Dat is wel eenmalig als ik het goed heb begrepen.
Haha, die uitspraak komt goed van pas bij Mourinho :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 06-05-2023 20:23 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:23:
[...]

Die is inderdaad vervangen door wat je al opnoemt. Evengoed wel mooi. Dat is wel eenmalig als ik het goed heb begrepen.
Haha, die uitspraak komt goed van pas bij Mourinho :P
Why Inter and Roma are dropping sponsor DigitalBits from the front of their shirts after blockchain company fails to make payments (aan de wedstrijdfoto's te zien spelen ze sinds 29 april zonder die sponsor erop)

Ook nog wat toegevoegd aan de andere collectie: een AS Roma color flip

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-X4gq2LbqgWV16fLFPkLg5OtUkY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QGl4F1JyBEcvCm1dntgpHBrI.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 07-05-2023 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:00:
[...]

Why Inter and Roma are dropping sponsor DigitalBits from the front of their shirts after blockchain company fails to make payments (aan de wedstrijdfoto's te zien spelen ze sinds 29 april zonder die sponsor erop)

Ook nog wat toegevoegd aan de andere collectie: een AS Roma color flip

[Afbeelding]
Ik dacht op VI te lezen dat de opdruk “SPQR” eenmalig zou zijn, maar volgens mij klopte dat ook niet.
Dat is wel een grappige cap.

Trouwens, wij zoeken 2 thuis shirtjes van Feyenoord thuis. Ik ben potverdomme te laat geweest met kopen. Toen ik eenmaal zag dat er een sale bezig was (en nog bezig is) wist ik genoeg. Alles is uitverkocht.
Het moeten maatje M en XL zijn. Ik ga intussen verder zoeken.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:00:
[...]

Ik dacht op VI te lezen dat de opdruk “SPQR” eenmalig zou zijn, maar volgens mij klopte dat ook niet.
Dat is wel een grappige cap.

Trouwens, wij zoeken 2 thuis shirtjes van Feyenoord thuis. Ik ben potverdomme te laat geweest met kopen. Toen ik eenmaal zag dat er een sale bezig was (en nog bezig is) wist ik genoeg. Alles is uitverkocht.
Het moeten maatje M en XL zijn. Ik ga intussen verder zoeken.
Laatste keer dat ik over Feyenoord las hadden ze volgens mij het alleenrecht op de shirtverkoop. Volgens mij ook nog nooit op de Adidas site gezien bijv. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:29:
[...]

Laatste keer dat ik over Feyenoord las hadden ze volgens mij het alleenrecht op de shirtverkoop. Volgens mij ook nog nooit op de Adidas site gezien bijv. ...
Dat verklaart waarom hij op geen andere site te vinden is. Had ik dat maar eerder geweten.
Vraag me af of ze überhaupt nog voorraad krijgen i.v.m. het overstappen naar Castore.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 16:00
Ze hebben echt al maanden geen voorraad meer, tipje voor de toekomst, via vriendenloterij heb ik al 2x shirtje gescoord voor 15 eur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-05 07:43
Mosin schreef op maandag 15 mei 2023 @ 07:55:
[...]

Dat verklaart waarom hij op geen andere site te vinden is. Had ik dat maar eerder geweten.
Vraag me af of ze überhaupt nog voorraad krijgen i.v.m. het overstappen naar Castore.
Nope komt geen voorraad meer aan, hoogstens dat er nog ergens een gemiste doos staat in een magazijn. Adidas schijnt zich heel naar opgesteld te hebben richting Feyenoord, vast omdat ze naar Castore gingen.

Zaken als een vaste hoeveelheid (in maart al uitverkocht), geen keuze qua design (keuze uit x-aantal ontwerpen en kleuren), en geen ondersteuning voor wat betreft verkoop in andere landen (Mexico bijv.). Had zelf op zich ook nog wel een paar thuisshirts van dit seizoen willen scoren voor de kids, maar helaas.

Kans is overigens groter dat je op Aliexpress een shirt vind van dit seizoen, dan een daadwerkelijk origineel shirt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 15-05-2023 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TIGER1125 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:19:
[...]

Nope komt geen voorraad meer aan, hoogstens dat er nog ergens een gemiste doos staat in een magazijn. Adidas schijnt zich heel naar opgesteld te hebben richting Feyenoord, vast omdat ze naar Castore gingen.

Zaken als een vaste hoeveelheid (in maart al uitverkocht), geen keuze qua design (keuze uit x-aantal ontwerpen en kleuren), en geen ondersteuning voor wat betreft verkoop in andere landen (Mexico bijv.). Had zelf op zich ook nog wel een paar thuisshirts van dit seizoen willen scoren voor de kids, maar helaas.

Kans is overigens groter dat je op Aliexpress een shirt vind van dit seizoen, dan een daadwerkelijk origineel shirt. :+
Toevallig las ik vandaag een artikel op Footyheadlines en daar gaf iemand ook al zoiets aan. Ik vind dat niet netjes van Adidas, maar ja, dat fans Feyenoord artikelen kunnen kopen interesseert hun waarschijnlijk geen ene moer.. Het is toch maar Feyenoord in hun ogen. Centjes en deals zijn belangrijker. Neemt niet weg dat ik de overstap naar Castore niet zo erg geweldig vind. Adidas geeft een wat meer retro feel en ik lees wel eens dat Castore problemen heeft met hun kwaliteit..

Artikel:
https://www.footyheadline...oord-23-24-third-kit.html

Het is zo enorm klote als je een heel jaar hebt en het vervolgens ook nog mis loopt :+ We zullen er maar om lachen.. Op Alie vind ik hem waarschijnlijk over 20 jaar nog :P

Overigens vandaag deze binnen gekregen met Leon Goretzka achterop. €65,00 euro maar en wat is 'ie vet! :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tequlRX.jpg

Zag dat Bayern nog een sale heeft lopen, dus direct deze mee gepakt. Die wou ik bij de start van het seizoen al hebben, dus blij dat ik 'm nu voor een paar euro minder heb kunnen scoren. Uiteraard met de Ligt achterop :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1e8P9vj.jpg

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• screamhouse
Nice, ik heb van de week het Wiesn shirt van Bayern gescoord. Wat kostte die witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
screamhouse schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:03:
Nice, ik heb van de week het Wiesn shirt van Bayern gescoord. Wat kostte die witte?
Helemaal kaal kost hij €67,46. Met bedrukking en patches €87,46 en dan krijg je nog een paar euro verzend kosten. Eerlijk gezegd, is het geen koopje of zo. Maar hij is nog in mijn maat (XL) verkrijgbaar, dus toch maar even besteld voordat dit ook een Feyenoordje wordt |:(

Wiesn shirtjes zijn erg mooi. De groene vind ik toch net even de mooiere. Heb ze beiden liggen met Müller opdruk.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Muller is nou niet mijn favoriete speler bij Bayern :) Kreeg aardige korting op het Wiesn shirt (foutje op de adidas site) en het thuisshirt lijkt te veel op een oudere versie, dus dat vond ik zonde. Broekje is alleen niet meer te krijgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
screamhouse schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:23:
Muller is nou niet mijn favoriete speler bij Bayern :) Kreeg aardige korting op het Wiesn shirt (foutje op de adidas site) en het thuisshirt lijkt te veel op een oudere versie, dus dat vond ik zonde. Broekje is alleen niet meer te krijgen helaas.
Haha, van Müller moet je inderdaad houden. Nu zal deze naam opzich al veel Nederlanders een trauma bezorgen :P
Ooh, dan heb je wel een mooi shirtje kunnen kopen. Met een speler achterop?

Verzamel/koop je altijd shirts met broekjes of bij uitzondering?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Nee, zonder speler. Ik verzamel ze niet, ik gebruik ze om in te sporten en als ik een mooie zie dan koop ik die.
En aangezien mijn hoofdkantoor in Munchen zit, vind ik het wel leuk om Bayern shirtjes te hebben. Broekje wilde ik deze keer om dat de kleur haast nergens op staat, zelfde met dat zwart/roze Fey shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
screamhouse schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:44:
Nee, zonder speler. Ik verzamel ze niet, ik gebruik ze om in te sporten en als ik een mooie zie dan koop ik die.
En aangezien mijn hoofdkantoor in Munchen zit, vind ik het wel leuk om Bayern shirtjes te hebben. Broekje wilde ik deze keer om dat de kleur haast nergens op staat, zelfde met dat zwart/roze Fey shirt.
Dat is wel geinig. Haal je ze bij een plaatselijke fanshop in München?
Bij wit snap ik het wel, maar bij dat Feyenoord shirt kun je gewoon een zwarte sport broek dragen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
1x bij de mediamarkt !! in Duitsland en die Wiesn komt gewoon van de Adidas site vandaan.
Haal ook veel van Zalando site af, maar dat zijn dan geen wedstrijd, maar trainingsshirts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
screamhouse schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:53:
1x bij de mediamarkt !! in Duitsland en die Wiesn komt gewoon van de Adidas site vandaan.
Haal ook veel van Zalando site af, maar dat zijn dan geen wedstrijd, maar trainingsshirts
Grappig en volgens mij is dat vrij normaal in Duitsland. Bij de Real kun je ook alles krijgen.
Als je de aanbiedingen een beetje volgt kun je altijd wat moois op de kop tikken, ook bij ClassicFootballShirts. Kijk je daar wel eens? Die hebben ook veel trainings spul.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05 10:27

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mosin schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:00:
[...]

Overigens vandaag deze binnen gekregen met Leon Goretzka achterop. €65,00 euro maar en wat is 'ie vet! :D
[Afbeelding]
Poh. :9 .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 21:43

kevin33

Welkom in Utopia.

Waarschijnlijk het nieuwe thuisshirt van Ajax.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0dIGaXdkf_LxTjyyPwGa3JrvKQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sJP322HvkZeIqlGJml4nJ7ep.jpg?f=user_large

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik ben de gelukkige eigenaar van dit shirt.

Afbeeldingslocatie: https://images.marktplaats.com/api/v1/listing-mp-p/images/cb/cbf4d5ad-6528-409a-97c5-96d12c1b76b1?rule=ecg_mp_eps$_86

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 22:47
kevin33 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:56:
Waarschijnlijk het nieuwe thuisshirt van Ajax.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNn72FDDIYJ_lb2_6TdbfQT3RCLvwTL3TCcuZH8aOv-sSeq3OYyp2-bqOzedwaZASaJUjiP2QfO4s-BhnClYVCxcStRbuXLHMsJsLB_uHzUUwt9n02hudh_fXA0q2xDpzmxOvVIZ6cF6F4tIS7xZ24aKFWAqFIl-_0mpZ97EpARN9j77NyST3QX9J-/s574/ajax%2023%2024%20kit%20%282%29.jpg

Zo valt 't nog een beetje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:02:
Ik ben de gelukkige eigenaar van dit shirt.

[Afbeelding]
Die is wel gaaf hoor! Deze komt uit de periode 94-97?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:07

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Terranova schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:29:
[...]

[Afbeelding]

Ik vind de logo’s in het midden gecentreerd niet mooi. Liever Adidas en het clublogo links en rechts en de hoofdsponsor op de buik.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:04:
[...]

Toen zaten ze allang aan de ABN AMRO sponsoring, deze is van eind jaren '80 volgens mij (kom meteen een leuke site tegen https://www.footballkitarchive.com/ajax-amsterdam-kits/ naast het oude vertrouwde https://www.oldfootballsh...football-shirt-s5328.html)
Seizoen '89-'90, eerste jaar met Umbro dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:28
Terranova schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:29:
[...]

[Afbeelding]

Het is echt verschrikkelijk, de strepen, de vrede rode baan en vooral het onderbreken van de baan op de schouders maakt dat dit geen Ajax shirt is.

Boycotten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mosin schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:04:
[...]

'89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben niet helemaal te spreken over het nieuwe thuis shirt van Feyenoord. Die banen over het shirt maken het een beetje cheap ass en de sponsor achterop vind ik persoonlijk niet mooi…

En hoe dom eigenlijk ook “Prijsvrij”.. Ik hoop niet dat dit een voorbode is :P :+

Edit: De bedrukking achterop is ook niet mijn ding.
Aanvulling: Print valt dus reuze mee. Foto 4 is de originele en juiste bedrukking.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xpUKacAevZvPfE764QWxNAlPHw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ACKBKej7mndE0G21B7IT1XZU.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztC1CECJ_qkgVVQ1qQlfdLmYLpY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/NhZvK6owtBJRHTTPg14tpsGX.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUcLr4mGj68BWcz6vi0z0cJ7idY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0vZLfBxHPU9TzRKQT0vukNEZ.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pg6apcvZHAwm_p-Xl1ns8tek8k8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WqmQE9fGwnG7lCX2vwckPvBT.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 37% gewijzigd door Mosin op 02-07-2023 13:47 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-05 18:26
Mosin schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:42:
Ik ben niet helemaal te spreken over het nieuwe thuis shirt van Feyenoord. Die banen over het shirt maken het een beetje cheap ass en de sponsor achterop vind ik persoonlijk niet mooi…

En hoe dom eigenlijk ook “Prijsvrij”.. Ik hoop niet dat dit een voorbode is :P :+

Edit: De bedrukking achterop is ook niet mijn ding. Zie dit soort bedrukking liever niet opgevuld met zwart, dan krijg je een meer retro look. Het lijkt ook nog eens te klein in verhouding tot het shirt.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
De bedrukking op je foto klopt niet, als je op instagram bij Feyenoord kijkt naar de laatste post over het shirt zie je op 1 van die foto’s de bedrukking staan, dan zie je dat het anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-05 04:09

Die is iig niet van toepassing op afgelopen seizoen. :+

Verder vind ik het shirt niet lelijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tommerd_ schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:20:
[...]

De bedrukking op je foto klopt niet, als je op instagram bij Feyenoord kijkt naar de laatste post over het shirt zie je op 1 van die foto’s de bedrukking staan, dan zie je dat het anders is
Aaah, dat ziet er al beter uit. Dat ze die place holder maar snel weghalen op hun site.
chim0 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:31:
[...]

Die is iig niet van toepassing op afgelopen seizoen. :+

Verder vind ik het shirt niet lelijk ofzo.
Haha, daar kun je inderdaad niets van zeggen >:) Misschien werkt er wel een Ajacied bij Castore die ligt te stangen :+

Als ze die banen gewoon eens weg laten, dan scheelt het al een hoop. Maar ja, ze zullen hun stempeltje wel willen drukken of zo.

Nu nog hopen dat de kwaliteit een beetje mee zit. Ik wil namelijk wel een shirt met kampioens patch :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
Wat vinden jullie van sites als mystery united waar je willekeurige shirts ontvangt? Goede ervaringen mee of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
Het nieuwe thuis shirt van Ajax is gepresenteerd, de baan loopt niet meer volledig door tot boven en het logo staat in het midden. Dit was vroeger ook zo (voor 2010) maar moet er wel erg aan wennen (lees het is in zn geheel afschuwelijk lelijk), wellicht omdat Ziggo er zo ook onderstaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNVit2JCpDLQPOxk5KG4OZRT48U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Id4SSbL8udBqRowLVGYgq6PV.webp?f=user_large

Bij het vrouwenshirt staat het in combinatie met de sponsor dan toch weer net wat beter vind ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhNDJegIu31LFhw88kPc8UuAeHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F5V0DZPzNTu1fpNjqRMFVgsz.webp?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Edit: De bedrukking achterop is ook niet mijn ding.
Aanvulling: Print valt dus reuze mee. Foto 4 is de originele en juiste bedrukking.

[Afbeelding]
Ik snap uit sponsor overwegingen de reclame.
Maar ik had het beter gevonden als de reclame onderaan was komen te staan en de naam van de speler boven, dat oogt natuurlijker.

Ben benieuwd naar de rest van de shirts van Feyenoord dit seizoen, wel al wat gezien, met castore zal het iets gewaagder worden als toen ze met adidas waren. Feyenoord heeft wel goede shirts gehad afgelopen seizoenen alleen was het vaak al een keer iets wat een andere club ook al had gehad qua kleurstelling/lijn.

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52

Niellie41

[object Object]

Het nieuwe uitshirt van Roda JC vind ik best tof en dat zeg ik niet omdat ik oorspronkelijk uit Kerkrade kom. :+ Ik vind het gebrek aan sponsors stiekem mooi.
Afbeeldingslocatie: https://fanshop.rodajckerkrade.nl/wp-content/uploads/2023/05/Niek1x1_webshop.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fanshop.rodajckerkrade.nl/wp-content/uploads/2023/05/Uitdetailfront.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 07-07-2023 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Brammos85 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:46:
Wat vinden jullie van sites als mystery united waar je willekeurige shirts ontvangt? Goede ervaringen mee of juist niet?
Ik vind het een leuk concept, maar ik maak er geen gebruik van omdat ik bijvoorbeeld geen shirts hoef van een Real Madrid etc. Ik ben vrij selectief en als de dood dat er 1 door komt die ik afschuwelijk vind en dat is dan zonde geld.

Het nieuwe shirt van Ajax
Ik ben niet zo van de tradities dus een keer wat anders vind ik niet erg, maar het is wel even wennen hoor. Ik ga er in ieder geval geen geld aan uitgeven, wellicht wordt het 3de shirt wel tof.

Roda JC
Wel aardig, heb niets met die club maar als je kijkt naar shirts zonder sponsors of andere poespas dan is dat toch erg mooi. Kijk bijvoorbeeld naar die nieuwe van AS ROMA.

[ Voor 30% gewijzigd door Stimulate14 op 07-07-2023 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:53
Veel kritiek op het nieuwe uitshirt van sc Heerenveen, de 3 kleuren op de mouw lijken verdacht veel op de Russische vlag, wellicht niet heel erg handig in deze tijd..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WwqnnlF25v0OLapQV2JLkeNptg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/u2vF7EvHv9mwcFvAYZdHDNq7.png?f=user_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Misschien 1x doen voor de leuk maar verder zie ik dt soort dingen als een slimme manier om van de rommel af te komen die voor 10-15 euro op Classic Football |Shirts etc. staan ... Je zou het zelf ook kunnen doen O-) .

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 07-07-2023 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:07:
Veel kritiek op het nieuwe uitshirt van sc Heerenveen, de 3 kleuren op de mouw lijken verdacht veel op de Russische vlag, wellicht niet heel erg handig in deze tijd..

[Afbeelding]
Stond ook een foto van het oude shirt bij en daar zat wel ruimte tussen de witte en blauwe baan (en zag je het rood van het shirt ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Ik vind het uit shirt van Pec onwijs gaaf. Gister shirt van feyenoord binnengekregen en vind het wel mooie kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind hem wel mooi moet ik zeggen, alleen de reclame achterop....helaas....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrxttdfmEmpkZriAlxTzelEf-UU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i3rgxvpndxmFZIYjHFIFFkkN.jpg?f=user_large

Ben ook wel benieuwd naar het 3e shirt want de leaks waren anders

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:07:

[Afbeelding]
Enerzijds is het ook wel kortzichtig. We zien een Russische vlag, huilen.. 8)7 Aan de andere kant hadden de designers dit beter kunnen voorkomen. Zelf heb ik er geen problemen mee en vind ik het een prima shirt.

@Niellie41
Gaaf shirt. Die hamers vind ik wel leuk gedaan. Nu nog alleen een spelers tunnel zoals bij Schalke04 :P

@screamhouse
Dat uitshirt is echt heel mooi :o Lekker retro.
Wii4all schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:46:
Ik vind hem wel mooi moet ik zeggen, alleen de reclame achterop....helaas....

[Afbeelding]

Ben ook wel benieuwd naar het 3e shirt want de leaks waren anders
Ik vind dit echt een gaaf shirt. Die gaat wel op het lijstje komen :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFJQA783CeODfFVaWfGi4Paqcdg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q4NfbrLI1opI4loZ6hEgg5d5.jpg?f=user_large

Voor wie deze nog zocht, hier op voorraad: https://www.subsidesports...entinie/argentinie-tenues

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 09-05 08:07
Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:29:

Bij het vrouwenshirt staat het in combinatie met de sponsor dan toch weer net wat beter vind ik.

[Afbeelding]
Krijg meteen 90s vibes van dat shirt. Toch jammer dat ABN-AMRO niet meer de mannen sponsort wat dat betreft. Ondanks niet mijn club, wel een shirt dat iconisch is uit die periode.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Argentinië Thuis shirt met 2 sterren nu hier op voorraad: https://www.classicfootba...h-american/argentina.html
:D Ook een versie met matchbedrukking tegen Nederland https://www.classicfootba...hf2158-argvsnetmessi.html
Die had ik net niet gezien voor ik al besteld had :+ (een versie zónder matchbedrukking)

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 16-08-2023 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
Ik maak er zelf veelvuldig gebruik van. Ja, ik weet dat ik het shirt waarschijnlijk goedkoper kan vinden. Maar de extra info, de nette verpakking, lage verzendkosten (reguliere nederlandse kosten)en de verrassing over welk shirt je krijgt maakt het voor mij meer dan waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDA8ruxEvAN26sHMEro9t_h9UHs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fS5MrNOpAdS7TpG65rgsRZ2b.jpg?f=user_large

Dat is één ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
...en dat is twee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJFHYGuTivlaoilYpzG3aAeCQTY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V8y4kHsww0sz2uJfPEfNaKVO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 21-04 16:38

LordKnox

Opperbaas.

Misschien niet het helemaal correcte topic maar ik wilde het toch eens proberen. Ik heb het idee om eens een mystery shirt te kopen. Ik weet dat het risico groot is dat je een shirt krijgt uit de 4e Oezbekistan maar dat lijkt me juist ook wel interessant. Iemand hier ervaring ermee en welke sites goede service bieden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Mooie shirtjes @apis29. Als jij die in top staat houdt, dan gaan die nog heel wat geld opleveren.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
.

[ Voor 128% gewijzigd door Mosin op 11-10-2023 18:35 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik heb eindelijk een overzicht gemaakt van m’n collectie: https://towardsdeath.com/football-shirts

Ik hield het al bij in Notion, maar nu dus een site’tje eromheen gebouwd. Het is vrij summier, maar er komt nog meer aan: statistieken, filtering/sortering, detailpagina’s per shirt.

De recenste aanwinsten staan daar ook bij: Lecce 23-24 (gekocht in de fanshop in Lecce), Sparta 23-24 derde shirt, Ivoorkust 20-21, Lausanne-sport 20-21, Crotone 16-17, Italië 14-15.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:12
Tof overzicht! Dat Feyenoord uitshirt van 96-97 blijft een prachtig shirt!

Zo jammer dat ik al mijn oude shirts van vroeger niet meer heb :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Rickets schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:18:
Ik heb eindelijk een overzicht gemaakt van m’n collectie: https://towardsdeath.com/football-shirts

Ik hield het al bij in Notion, maar nu dus een site’tje eromheen gebouwd. Het is vrij summier, maar er komt nog meer aan: statistieken, filtering/sortering, detailpagina’s per shirt.

De recenste aanwinsten staan daar ook bij: Lecce 23-24 (gekocht in de fanshop in Lecce), Sparta 23-24 derde shirt, Ivoorkust 20-21, Lausanne-sport 20-21, Crotone 16-17, Italië 14-15.
Dacht al dat dat Canada shirt er bekend uitzag 8) . Idd leuk opgezet zo (y) (en mijn grootste mis van de laatste jaren, dat groene Italië shirt. Steeds vergeten die te kopen :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Is dit topic dood? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Om je te helpen: mijn pride & joy:
Chelsea 04/05 uit shirt met een handtekening van een deel van de selectie (o.a. Lampard, Terry, Drogba) en in het midden, die van Mourinho.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKnEwoewMa9ZNnUtqd-u8lBG3DM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uxq2nycV3EDsaxpAIKh28XEe.jpg?f=fotoalbum_large

In al mijn Fortuna Sittard shirtjes zal wel wat minder interesse zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yakolev op 09-07-2024 18:03 ]

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Als het vintage shirtjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Alleen de aanbiedingen zijn uitgestorven O-) (vooral sinds het 'mainstream' is gegaan en o.a. resellers er ook mee aan het bemoeien zijn. En de 'boutiques' met hun 'curated' aanbod :') :X . Gewoon random rommel waar je 'vroeger' nog geen drie tientjes voor kreeg vliegt nu makkelijk voor het drievoudige de toonbank over :D )

[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 10-07-2024 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Wat zijn jullie ervaringen met Vinted? Hoe zorg je daar dat je geen AliExpress rommel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Goed weten waar je op moet letten, bij Adidas en van mijn club haal ik de nepzooi er wel uit. Nike weet ik weer te weinig van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:46:
[...]

Alleen de aanbiedingen zijn uitgestorven O-) (vooral sinds het 'mainstream' is gegaan en o.a. resellers er ook mee aan het bemoeien zijn. En de 'boutiques' met hun 'curated' aanbod :') :X . Gewoon random rommel waar je 'vroeger' nog geen drie tientjes voor kreeg vliegt nu makkelijk voor het drievoudige de toonbank over :D )
Er zijn best nog wel koopjes te vinden. In Roermond bij de fysieke Adidas shop heb ik een Duitsland shirt voor €15,00 gekocht 8)7 Prachtig ding voor weinig geld.
Maar ik begrijp wat je bedoelt met het “mainstream” gebeuren. Volgens mij is alles waarmee geld te verdienen is, echt bekend bij mensen. Verkoop maar eens namaak shirtjes van vroeger die net echt lijken. Kassa.

@Brammos85
Als je geen risico wilt lopen zou ik het niet eens doen. Ik ben zelfs op ClassicFootballShirts nepperds tegen gekomen en gewoon overduidelijk nep. Een Nederland ‘88 thuis voor 700 pond (meen ik) en ook nog wat Bayern spul of iets met neppe bedrukking 8)7
Ik heb daar direct contact over gezocht en 0 reactie op gekregen. Beetje rare zaak. Vraag me oprecht wel eens af of hun sjoemelen met bepaalde shirts. Het is gewoon dik geld maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 12-07-2024 00:25 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mosin schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:14:
Mooie shirtjes @apis29. Als jij die in top staat houdt, dan gaan die nog heel wat geld opleveren.
Ik heb Messi (Barca na CL winst) gekocht en die van Ronaldo (Madrid na de 5de CL gekocht).
In de seal, in doos.

Je weet nooit hoe de wereld er over 20 jaar bij staat he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:23:
[...]

Er zijn best nog wel koopjes te vinden. In Roermond bij de fysieke Adidas shop heb ik een Duitsland shirt voor €15,00 gekocht 8)7 Prachtig ding voor weinig geld.
Maar ik begrijp wat je bedoelt met het “mainstream” gebeuren. Volgens mij is alles waarmee geld te verdienen is, echt bekend bij mensen. Verkoop maar eens namaak shirtjes van vroeger die net echt lijken. Kassa.
Mijn zoon is liverpool fan, we waren in Antwerpen ergens november geloof ik dat het was. Voor iets van 29 euro toen het uit shirt van dat seizoen gehaald in de officiele nike winkel.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:53
Nog niet eerder in dit topic gereageerd en niet alles doorgelezen, dus dikke kans dat wat ik nu post al besproken is.

Ik vind de ontwikkeling van de afgelopen jaren dat steeds meer kleine clubs werken met meer specifiek aangepaste uit- en thuisshirts heel tof. Het is niet meer alleen behouden aan de (Nederlandse) topclubs. Mooie ontwikkeling.

De Graafschap, mijn eigen clubbie, heeft de afgelopen jaren (vind ik) al een aantal mooie shirts gepresenteerd:

Een uitshirt met daarop de afdruk van een tractorband, passend bij de "superboeren" en regio.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCjtT_4hiCOIGIJwP3zi9IdSmpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0uVh1PO3QoPQhwOuYdUlGo5.jpg?f=fotoalbum_large

De jubileumshirts van afgelopen seizoen met referenties naar shirts uit het verleden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yev7dQkm0j7llzmrbcN1yLUR6zI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fDhSPmqQ7LhUP25oOrIDPU1V.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB19kn6i12KceAKVX6icuzP5s_4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRu8uqkOYNEoHnuwvAVLvYZl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYMEVBPxtmTUzqtcN-rmOJ27-Pg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ke47OTYTNqlVEB2BnR7714vR.jpg?f=fotoalbum_tile

Voor komend seizoen weer een nieuw uittenue gerefereerd op de Vlag van de Achterhoek en referende aan een Achterhoekse uitspraak "Vaak bu'j te bang" (Vaak ben je te bang) wat iets betekent als ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9EY9l2lf1HT4Qc4_nrrUx0KmPA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErY8BELYIeXdFiNRgegFSHa5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUU9WHHHyAtK6663UDSaR8QCllA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M4E6yBXhJBHSAdCzOhP6sOE1.jpg?f=fotoalbum_tile

Realiseer mij goed dat dit niet uniek is voor mijn club. Ik vind dat dus oprecht een mooie ontwikkeling, wat ik ook al een aantal jaren bij andere clubs zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:41:
Nog niet eerder in dit topic gereageerd en niet alles doorgelezen, dus dikke kans dat wat ik nu post al besproken is.

Ik vind de ontwikkeling van de afgelopen jaren dat steeds meer kleine clubs werken met meer specifiek aangepaste uit- en thuisshirts heel tof. Het is niet meer alleen behouden aan de (Nederlandse) topclubs. Mooie ontwikkeling.

De Graafschap, mijn eigen clubbie, heeft de afgelopen jaren (vind ik) al een aantal mooie shirts gepresenteerd:

Een uitshirt met daarop de afdruk van een tractorband, passend bij de "superboeren" en regio.
[Afbeelding]

De jubileumshirts van afgelopen seizoen met referenties naar shirts uit het verleden:

Voor komend seizoen weer een nieuw uittenue gerefereerd op de Vlag van de Achterhoek en referende aan een Achterhoekse uitspraak "Vaak bu'j te bang" (Vaak ben je te bang) wat iets betekent als ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’:
[Afbeelding][Afbeelding]

Realiseer mij goed dat dit niet uniek is voor mijn club. Ik vind dat dus oprecht een mooie ontwikkeling, wat ik ook al een aantal jaren bij andere clubs zie.
Volgens mij ook omdat het merk Robey daar best wat moeite in wilt steken. Fortuna is door het faillissement van het merk Masita nu ook overgestapt naar Robey, en alles is merkbaar veel beter geworden. Zitten echt leuke details aan.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Yakolev schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:48:
[...]

Volgens mij ook omdat het merk Robey daar best wat moeite in wilt steken. Fortuna is door het faillissement van het merk Masita nu ook overgestapt naar Robey, en alles is merkbaar veel beter geworden. Zitten echt leuke details aan.
Mijn indruk is inderdaad ook dat Robey wat dat betreft er een andere filosofie op nahoudt en zich meer richt op die kleinere clubs. Daar waar de grote merken zich vooral richten op de grote namen in het voetbal en de kleinere clubs kunnen alleen kiezen uit de standaard lijn.

Het tractorband-shirt is echter van Hummel en als ik het goed heb, heeft Go Ahead Eagles ook al meerdere customized shirts geproduceerd door Hummel/Stanno (Deventrade Group).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:55:
[...]

Ik heb Messi (Barca na CL winst) gekocht en die van Ronaldo (Madrid na de 5de CL gekocht).
In de seal, in doos.

Je weet nooit hoe de wereld er over 20 jaar bij staat he.
Heb je goed gedaan. Dat Dragon shirt van Real Madrid is ook belachelijk duur. Menig Real shirt kan je flink wat geld opleveren.
Wii4all schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:27:
[...]

Mijn zoon is liverpool fan, we waren in Antwerpen ergens november geloof ik dat het was. Voor iets van 29 euro toen het uit shirt van dat seizoen gehaald in de officiele nike winkel.
Dat soort mooie koopjes kun je zeker nog uithalen. Bij sommige winkels en sites krijg je uitverkoop aan het einde van een seizoen. Daarmee bespaar je echt honderden euro’s als je een aantal shirts koopt. Je moet er alleen snel bij zijn en bij Outlet winkels heb je nog wel wat tijd.
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:41:

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

Die NAC Breda shirts wat ze gemaakt hebben vind ik super gaaf. Er staan Poolse militairen/verzetsstrijders op _/-\o_ Die zou ik enorm graag in mijn collectie willen hebben.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:27:
Die NAC Breda shirts wat ze gemaakt hebben vind ik super gaaf. Er staan Poolse militairen/verzetsstrijders op _/-\o_ Die zou ik enorm graag in mijn collectie willen hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSXZAAHP9aOu8zkXB2aC0WVsuBY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHnj4p84dc2ZtLyDYfzBtHLw.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bedoel je? Ook heel tof inderdaad. Kennelijk is NAC voor Nike groot genoeg om een customized shirt te maken ;). Ik vermoed dat Nike dus ook meer meegaand is met het ontwerp dan het geval was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:27:
[...]

Dat zou dus dit linker/bovenste shirt moeten zijn? (die zag ik laatst nog voor iets van €45 bij de outlet in Muiden) Rechter/onderste is die van 2022/23:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqMepgIycJ2J45WeRmnnFTmvLfE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gEzCcpmUWL5TdBIANulUdtpy.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCaDMqyhiZiTyQ8N7q0njTDMsgo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rJU0tLuuoYZEUpRvwPJYsYvE.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 13-07-2024 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
bazzemans schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:38:
[...]

[Afbeelding]

Deze bedoel je? Ook heel tof inderdaad. Kennelijk is NAC voor Nike groot genoeg om een customized shirt te maken ;). Ik vermoed dat Nike dus ook meer meegaand is met het ontwerp dan het geval was.
Die inderdaad. Echt heel erg gaaf.
Volgens mij heeft Nike ook zo’n jubileum shirt voor Vitesse gemaakt. Bordeaux rood met een soort blauw. Zie net dat er meerdere zijn en ook veelal van Nike.
Voor dit soort onderwerpen is het gewoon goed dat ze er met een speciaal ontwerp voor komen. Die van NAC is daarnaast ook strak.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dastan
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 15-07-2024
Hi, ik wil graag de ittihad thuisshirt kopen (het liefst met jota achterop). Via de ittihad site zelf is het nu 34 euro, maar ik loop steeds vast bij het inloggen. Weet iemand anders toevallig waar ik de shirt (origineel) zou kunnen aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:05
Vraagje aan de kenners hier, ik heb na het EK een shirt naar keuze gewonnen, ik draag alleen nooit voetbalshirts en heb er eigenlijk ook weinig mee. Dus ik dacht ik neem een shirt dat ik gelijk kan doorverkopen op marktplaats/vinted. Wat zijn de populaire shirts die je makkelijk kwijtraakt?

Als iemand hier interesse heeft in een bepaald shirt met korting, dat kan natuurlijk ook.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

KW25 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:52:
Vraagje aan de kenners hier, ik heb na het EK een shirt naar keuze gewonnen, ik draag alleen nooit voetbalshirts en heb er eigenlijk ook weinig mee. Dus ik dacht ik neem een shirt dat ik gelijk kan doorverkopen op marktplaats/vinted. Wat zijn de populaire shirts die je makkelijk kwijtraakt?

Als iemand hier interesse heeft in een bepaald shirt met korting, dat kan natuurlijk ook.
Ik zou die van Spanje bestellen en 20 jaar bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Duitsland uitshirt (op Vinted), al dan niet de damesversie.

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 22-07-2024 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dastan schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:08:
Hi, ik wil graag de ittihad thuisshirt kopen (het liefst met jota achterop). Via de ittihad site zelf is het nu 34 euro, maar ik loop steeds vast bij het inloggen. Weet iemand anders toevallig waar ik de shirt (origineel) zou kunnen aanschaffen?
Probeer het eens via verschillende apparaten en eventueel via VPN?
Ik ben niet helemaal op de hoogte van al het aanbod op verschillende webshops. Ik heb dus geen kant en klare oplossing voor je.

Ik ben het eens met de mensen hierboven. Duitsland uit of Spanje. Als je het jezelf leuk wilt maken, zou ik ergens een originele “Kroos 8” bedrukking voor het uitshirt scoren en daarmee laten bedrukken :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

En dan bewaren voor 20 jaar, in de verpakking. Dan ben je spekkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Stimulate14 op 23-07-2024 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:01:
En dan bewaren voor 20 jaar, in de verpakking. Dan ben je spekkoper.
Ja dat zeker, maar ook als je hem in mint conditie houdt. Met of zonder kaartje eraan. Persoonlijk vind ik de staat het belangrijkste! Maar goed, hoe completer hoe beter.

@apis29
Had afgelopen week bijna dat Liverpool shirt mee genomen bij de Nike Store in Roermond. Op de foto super gaaf, alleen in het echt zijn de Nike shirts echt troep. Heel dun materiaal en ze lijken best nep :|

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 24-07-2024 13:14 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
apis29 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 12:45:
[...]

Dat zou dus dit linker/bovenste shirt moeten zijn? (die zag ik laatst nog voor iets van €45 bij de outlet in Muiden) Rechter/onderste is die van 2022/23:

[Afbeelding] [Afbeelding]
ja klopt het was dat shirt.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:36:
Ik ben het eens met de mensen hierboven. Duitsland uit of Spanje. Als je het jezelf leuk wilt maken, zou ik ergens een originele “Kroos 8” bedrukking voor het uitshirt scoren en daarmee laten bedrukken :)
Kun je dan niet beter voor Yamal gaan ipv Kroos?
Dit was toch een beetje het toernooi van z'n echte doorbraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:02:
[...]

_/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:02:
[...]

Ja dat zou hij zeker kunnen doen!
Als Yamal zijn verwachtingen waarmaakt, dan maakt het dat nog eens extra speciaal :*)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De Wiesn trikots zijn inmiddels een vaste prik. Met natuurlijk Müller achterop. Het is een leuk model, met een prachtig logo, die ik trouwens te klein vind en de sponsor vind ik dan weer iets te groot/opvallend |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VCtLy2L8qFF4HD3opf03FSYlvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/La6N7EXzT4McKxGrLytChjRG.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 18-09-2024 13:26 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

• screamhouse
Ik vind hem geweldig, zag hem net hangen in de Bayern shop in Munchen, maar ik heb de 2022 versie al
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste