Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• brainovic
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:56
Project geslaagd 8)

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:34
Dat is bij AZ inderdaad helemaal geen probleem:

Europa League kun je daar dus ook gewoon kopen als je hem op je Ajax shirt wilt. Ik zag dat Ajax hem nog niet in de store had, dus misschien willen ze hem bij Ajax wel voor je erop drukken.

Overigens net ook mijn shirtje opgehaald. Ik ben erg positief over de pasvorm, en de kleur is ook erg mooi. De kwaliteit valt mij overigens ook mee, en hij is bizar zacht voor een voetbalshirt :)

• Momentumlol
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 16-01 22:32

Momentumlol

Car Fanatic

quote:
apis29 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:20:
[quote]Momentumlol schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:32:
Ik heb deze shirts laatst binnengekregen:

Twee mooie pickups, van CFS zo te zien? :*) Had daar vlgns mij van Houston ook een mooie gezien ...
Ja! van CFS :),

-- Intel & Asus Powered -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
De huidige ManU is iig ook al retro geinspireerd. Zullen genoeg ontwerpers zijn die even de geschiedenisboeken induiken voor wat insipratie :D .

Ondertussen even alles op foto gezet (eentje van Tsjechië erbuiten gelaten voor de uniformiteit O-) ; en de dubbele):

apis29 wijzigde deze reactie 06-02-2016 17:37 (11%)

• FanaGee
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 10-03-2016
Heb net een shirtje besteld van Real, super wel bij Wehkamp! *O*

http://www.spam

F_J_K wijzigde deze reactie 10-03-2016 18:50 (34%)

• apis29
  • Niet online
Vorig jaar hadden ze ook hele goede aanbiedingen. Beste toen was nog wel Spanje thuisshirt voor 20 euro.
Directe link: http://www.wehkamp.nl/Win...s+perormance+voetbalshirt

Kwam nog wat aparts tegen op internet:

Wist dat ze allerlei takken van sport hadden maar ijshockey was nog niet langs geweest :D .

apis29 wijzigde deze reactie 18-02-2016 22:25 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
  • Laatst online: 17:00
Hij is binnen, hier een aantal foto's :D

Het is echt een heel fijn shirt!
Eindelijk is mijn triple setje compleet _/-\o_

Aquila wijzigde deze reactie 05-03-2016 13:59 (45%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
Ik heb een goede foto gemaakt en de lengte van de bedrukking na gekeken. Eerst even de foto :D (geen wereld kwaliteit :P )

De lengte is 23CM, maar dat is volgens jou (Apis) gewoon normale bedrukking. Wij hadden het daar namelijk over, dus ik heb dat even gezocht en daar stond dat 25CM toch voor de spelers is.
Dat blijkt bij de mijne niet te zijn, maar toch zet CFS dit op de site (foto):

Als dit niet overeenkomt met de eisen van de echte bedrukking, dan gaat natuurlijk wel even een mail die kant op. Daar betaal ik namelijk niet voor.. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Volgens deze site zou idd de Bundesliga richtlijn zijn dat nummers minimaal 25cm hoog moeten zijn (max 35cm) en letters max 7.5cm (ook makkelijk elders terug te vinden dus dat kan je mooi als argument aanvoeren dat het nooit een 'official player size' kan zijn; misschien krijg je nog korting of een goede kortingscode voor volgende keer :) .
quote:
MatchWorn Trikot Merkmale

Die Trikot 's haben für das Fernsehen und das Publikum im Stadion einen größeren Nummernflock, bei Adidas Trikot 's von 2014 an, sind es statt beim Fanshop-Flock der 22,5 bis 23,5 cm ist, bei den MatchWorn Trikot 's etwa 25,5 cm Höhe und der Name immer in der maximalen Größe von 7,5 cm, größer darf er nicht sein, nach der "Bundesliga Richtlinie für die Spielkleidung und die Ausrüstung"

Trikot Nummern Größe

"§ 6 Nummer Absatz 1. Auf der Rückseite des Trikots ist zentriert und gut lesbar eine Nummer abzubilden. Es ist eine Schriftgröße zwischen 25 cm und 35 cm zu verwenden". Eine 35 cm große Nummer habe ich noch nicht gesehen, aber alle Nummern unter 25 cm sind folglich alleine schon von der Größe her ausgeschlossen, diese Regelung gilt seitdem 01.07.2007.
http://www.spieler-trikot...ielertrikot-Match-Issued/

Voor de liefhebber: Bas Dost matchworn met (Golf) GTI shirtsponsoring ipv normaal VW. Nog 22 uur: http://www.ebay.de/itm/TR...166cab:g:FJsAAOSwUV9WpQrZ

En hier een random Bayern met 25cm rugnummer: http://www.ebay.de/itm/TR...16a247:g:v2YAAOSwll1W1gQu

apis29 wijzigde deze reactie 05-03-2016 23:34 (28%)

• apis29
  • Niet online
quote:
Beau219 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Hier http://shop.granatastore....r-2015-2016.html?___SID=U heb je er een.

Verder ben ik opzoek naar een winkel die dit shirtje verkoopt en heb er zelf nog geen kunnen vinden.
http://www.footyheadlines...anghai-sipg-2016-kit.html

Ik vind hem zelf heel vet!
Die van Torino is natuurlijk voor kinderen ;) (was ik vlgns mij toen ook al tegengekomen). En shirts van Chinese clubs heb ik nog nooit gezien bij Europese winkels dus dat wordt richting China/ Hong Kong kijken voor webwinkels.

Kwam er vandaag achter waarom het Brazilie shirt bij de ene Nike winkel een stuk duurder was dan bij de andere:

Dit was dus een authentic :+ (voor €45). Potentieel nog een leuke Neymar al heb ik liever het thuisshirt met Maxwell erop (eerste WK selectie en dan nog het WK in eigen land) .Alleen kon je buiten Nike nergens custom printing vinden; als het al nog kon bij Nike ... (net als met Frankrijk overigens |:( ).
Overigens inderdaad best een zwaar shirtje, denk wel zwaarder dan een replica.

Ook nog wat meegepakt: rara wat is het O-)

apis29 wijzigde deze reactie 19-03-2016 21:37 (5%)

• apis29
  • Niet online

Portugal Minty is idd een mooi kleurtje. Het shirt zelf deed aan een keepersshirt denken op de plaatjes, bij Portugal - Belgie viel het nog wel mee maar zo'n kleur als het trainingsjack zoals op de foto boven verwacht ik niet terug te zien in het shirt (hooguit de replica; edit; zie dat de pre-match die kleur heeft 'green glow' maar dat zie ik bij Pro Direct toch ook vermeld bij de wedstrijdshirts). Oranje Authentic stond ook in de vitrine, veel spul van Zweden (warmup/trainingsspul) en bij deze Sport 2000 in Rotterdam ook een heatpress in de winkel :) . Shirt van Zweden heeft een kleine vlag op de mouw zag ik maar alle andere landen met Adidas hadden het niet :/ .
Dat uittenue van Oranje zag niet bepaald geweldig uit tegen Engeland trouwens ...

Hier zijn de nieuwe Nike shirts overigens heel mooi op foto gezet 8) http://www.soccerbible.co...nal-federation-team-kits/

En voor een shirt met zoveel stretch capabiliteit zagen ze er wel heel sloeberig uit bij de meeste spelers tot nu toe :+ . Allemaal een maatje kleiner volgende keer (dan krijg je het Puma effect zeker van die Afrikaanse teams ;) )

apis29 wijzigde deze reactie 30-03-2016 23:56 (54%)

• Aquila
Eeeeeen Gomez zit er nu ook op :D

Eigen:

Voorbeeld foto's:

Und.... natuurlijk vind ik dit:
http://www.ebay.com/itm/B...fafb57:g:M5oAAOSwYaFWdbkW
''Player Size'' :'(

Aquila wijzigde deze reactie 13-04-2016 21:46 (40%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Weer gratis bedrukking bij adidas.nl in Mei :) (bieden nu ook patches aan zag ik en bij veel zijn die ook gratis).
Geldt alleen niet voor de nieuwe Euro 2016 shirts |:(

Ik dacht: krijg een kortingscode voor m'n verjaardag, gratis bedrukking, gratis verzenden boven €50 dus ik haal Spanje Uit met Morata 8)
a.) geen code gehad
b.) geen gratis bedrukking

Ja daaag :w

Jammer dat Juve derde alleen in S is.

(topicstart plaatje ook aangepast trouwens)

apis29 wijzigde deze reactie 03-05-2016 13:32 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
En thuis ...

RM: eindelijk weer wit met paars

apis29 wijzigde deze reactie 06-05-2016 23:45 (38%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:31
Club Deportivo Palencia :P

PSN: Markk-03 -  MBPr 2015- iPad Air 2 - iPhone X 64GB - Apple TV4

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:33

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
Brammos85 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:26:
Iemand bekend met deze site?

http://www.voetbalshirtstenues.com

Zoek een Duitsland 2014 shirt (thuis), hier gevonden, maar prijzen zijn idioot laag. Het schreeuwt oplichting, maar wellicht hebben jullie andere ideeën?
http://www.voetbalshirtst...ex.php?main_page=about_us

Lijkt mij fake.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
Brammos85 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:26:
Iemand bekend met deze site?

http://www.voetbalshirtstenues.com

Zoek een Duitsland 2014 shirt (thuis), hier gevonden, maar prijzen zijn idioot laag. Het schreeuwt oplichting, maar wellicht hebben jullie andere ideeën?
quote:
Dat lijkt me ook wel duidelijk idd. Komt ook niet uit NL zie je al aan de verzendmethodes bijv. Ook is dat shirt nauwlijks nog verkrijgbaar maar bij deze winkel volop voorraad. Zoals je wat posts hierboven kan vinden heb ik hem nog bij de Adidas outlet in Lelystad kunnen krijgen maar daar hadden ze alleen Mediums.
Adidas.nl had nog een longsleeve de laatste keer dat ik keek: http://www.adidas.nl/duit...rsshirt-thuis/M60435.html (XL en XXL)
Wel apart dat die 4 sterren variant (zo goed als) nergens meer te vinden is.

Hier nog een 3 ster in Large:

apis29 wijzigde deze reactie 21-05-2016 15:51 (60%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-05 16:45
Dank voor de tips! Uiteindelijk maar via Amazon.de gekocht, voordeligste prijs inclusief bedrukking :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Top 10 verkochte (club) shirts seizoen 2015-16 (al van een paar weken geleden dus verkopen t/m april):
  1. FC Barcelone (Nike): 3 637 000
  2. Bayern Munich (adidas) : 3 312 000
  3. Chelsea FC (adidas) : 3 102 000
  4. Manchester United (adidas) : 2 977 000
  5. Real Madrid (adidas) : 2 866 000
  6. PSG (Nike) : 2 212 000
  7. Arsenal (Puma) : 2 055 000
  8. Atlético Madrid (Nike) : 1 977 000
  9. Juventus Turin (adidas) : 1 678 000
  10. AC Milan (adidas) : 1 287 000
Top 10 per speler:
  1. Lionel Messi (FC Barcelone – Nike) : 1 985 000
  2. James Rodríguez (Real Madrid – adidas) : 1 234 000
  3. Eden Hazard (Chelsea FC – adidas) : 975 000
  4. Cristiano Ronaldo (Real Madrid – adidas) : 955 000
  5. Neymar Jr. (FC Barcelone – Nike) : 942 122
  6. Wayne Rooney (Manchester United – adidas) : 877 000
  7. Zlatan Ibrahimovic (PSG – Nike) 865 000
  8. Paul Pogba (Juventus – adidas) 667 000
  9. Alexis Sánchez (Arsenal – Puma) 566 000
  10. Antoine Griezmann (Atlético Madrid – Nike) 490 900
http://www.sportbuzzbusin...-clubs-joueurs-71522.html

Ook: derde shirt van Bordeaux voor volgend seizoen :*)

En thuis:

http://www.sportbuzzbusin...ntage-football-71970.html

apis29 wijzigde deze reactie 30-05-2016 11:09 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
apis29 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:20:
[...]

:*) zó erg is het nou ook weer niet, is wel wat harder materiaal dan dat. Was vandaag ff langs Accent Sport aan de Keizersgracht in A'dam en ze hadden veel authentics daar 8) . Ziet er wel wat beter uit dan die nieuwe replica's van Nike ( :D dacht dat ze €120 zouden zijn maar dat is dus €140! Dan scheelt het wel weer een hoop tov die €85 voor een replica. Herinner me nu dat Pyramiden vertelde dat door de koers ze in Rusland goedkoper waren, daar zal die €120 wel vandaan komen ...)
Spanje Uit Adizero hing er ook (en nog andere), ook met zo'n plastic logo net als Duitsland WK 2014 replica thuisshirt. De replica van Spanje heeft tenminste nog een geborduurde patch.

Hier wel goed te zien:Ook:
[video]

[video]

[video]
Oooohw, ik dacht dat het flink aangetast is :o Maar dat valt dus mee gelukkig, haha.
Ja ze doen er echt alles aan om die shirtjes lichter te maken, op mijn Techfit zit gewoon een geborduurd logo wat het shirt gewoon ten goede komt. Het oogt gewoon premium. Bayern had op eerdere shirts zelfs een groter logo, want mij thuis tenue is officieel van 11/12, maar heeft een groter logo dan het CL tenue van een seizoen later 8)7
Heb zelf liever een geborduurd logo dan die slappe plastice dingen (of waar ze ook van gemaakt zijn).

Bij Nike ben je toch geneigd om de Vapor versie te kopen. Ik denk dat het wel een super grote upgrade is ten opzichte van mijn third Arsenal 12/13. Die zit soms echt rot en past zich niet aan, aan het lichaam.. Daarom een maatje M :+
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:58:
Polygons van Spanje is wel leuk gedaan.
Ziet er vet uit inderdaad. Lekker modern en niet te fancy :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:43:
[...]

Heat Transfer? Zoals je een naam aanbrengt. Die badges die nu van plastic zijn gemaakt nu. Arsenal's nieuwe kit logo is nu genaaid. ;)
Kijk dat is al beter! :D
Komt het shirt alleen maar ten goede!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Aquila schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Kijk dat is al beter! :D
Komt het shirt alleen maar ten goede!
Idd! Kan die alleen maar langer meegaan! :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Idd! Kan die alleen maar langer meegaan! :9

[video]
Haha mooi hoe die kerel, Pjewma zegt :D :+
In ieder geval super gedaan door Puma! Juist wat goed moet zijn, hebben ze nu gefixt _/-\o_

Offtopic:
Volgens een facebook test ben ik Mesut Özil.. Mwoa, misschien heb ik toch Arsenal in de genen :+

Aquila wijzigde deze reactie 03-06-2016 19:53 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
quote:
Aquila schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:54:
[...]

Haha mooi hoe die kerel, Pjewma zegt :D :+
In ieder geval super gedaan door Puma! Juist wat goed moet zijn, hebben ze nu gefixt _/-\o_

Offtopic:
Volgens een facebook test ben ik Mesut Özil.. Mwoa, misschien heb ik toch Arsenal in de genen :+
Haha Robbie AFTV for king! Haha je bent altijd welkom hoor! 8)
quote:
apis29 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:47:
Haha, nou die streep zal er dan in het echt vast beter uitzien :+

edit: het wedstrijdshirt heeft nog wel die badge van afgelopen seizoen

[video]
[afbeelding]

Nog iets uit het begin van het seizoen: een speciale patch op het shirt van Shakhtar Donetsk voor 'Miner's Day' in Oekraïne in het laatste weekend van Augustus. Valt ook samen met 'Donetsk City Day' vandaar het stadswapen als patch (speelt vast ook mee dat ze al twee seizoenen hun 'thuis' wedstrijden niet in eigen stadion kunnen spelen)
Dit jaar bestaan ze ook 80 jaar dus eigenlijk verwacht ik wel iets van een jubileumshirt voor aankomend seizoen :)

Ik zie dat je in de shop een 80 jaar logo kan toevoegen bij het 2015-16 shirt, dat zal dan deze wel zijn:

[afbeelding]
Ah niet opgevallen dat die wel een plastic badge heeft... Maar ik zou toch anyway een replica shirt kopen,

Mooie patch van ze! Vind Shakhtar ook leuke shirts maken! Oja, bedankt nog voor de topicstart update Apis!! Ziet er netjes uit man! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen bij Batavia Stad:

Nike: -

Adidas: (ook nog Juventus Thuis en Uit, die roze dus, Ajax Thuis en Bayern Thuis, Uit en CL 15/16)

(realiseer me nu pas dat die longsleeve Home *** van Duitsland erachter vast ook een Adizero was :+ )

(je ziet ook gewoon het kaartje door de stof heen bij deze closeup; echt dun materiaal, replica voelt veel hoogwaardiger aan. Adizero was overigens maar €40 en de meeste replica's €50)

apis29 wijzigde deze reactie 12-06-2016 02:34 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:05

GS88

π raat

Deze zomer ga ik met vakantie naar Egypte, heb gelijk twee shirts op het oog die ik er wel strak vind uitzien:

en:

En als ie niet te duur is, het nieuwe thuis shirt van het Egyptisch elftal:

Alhoewel het me leuker lijkt om de shirts van Egypte uit de Africa Cup tussen 2006 en 2012 (zoiets?) te hebben: met eerst 4 sterren, dan 5, 6 en uiteindelijk 7 (driemaal op rij de Cup gewonnen), maar dat lijkt me een behoorlijk moeilijke opgave te worden. :(

Rotterdam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
GS88 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:28:
@peptalk: Hmm, dat ziet er gelijk al een stuk minder uit. Van al Ahly zie ik nu ook een andere afbeelding:

Ik zal het wel zien als ik daar ben :P
Dat zijn fan-designs. Huidige is: http://www.el-ahly.com/pa...4%D8%A3%D9%81%D8%B6%D9%84

http://images.performgrou...nchgb2kic.jpg?t=-71445973

Misschien is dit wel wat voor je ;) (maar zijn pas in augustus leverbaar)

apis29 wijzigde deze reactie 17-06-2016 15:25 (52%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
Vandaag mijn Spartak 14-15 authentic uitshirt in ontvangst kunnen nemen :)
Er moet alleen nog een league patch op waar ik via Apis29 aangekomen ben. Nog bedankt daarvoor! _/-\o_
De kwaliteit van het shirt is prachtig! Heel erg fijn materiaal en de achterkant is een helemaal geperforeerd. Zelfs in de cijfers komen perforaties terug en zit het patroon wat ook op het shirt zit.

Daarnaast ook nog even een Adidas outlet ingelopen waar nog wat Rusland authentic uit 2014 voor een schamele 990 roebel (€14) in het schap hingen. Dus ook maar even twee voor mijn neefjes meegenomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:58:
Ik loop net deze man tegemoet in de stad. Ik geloofde mijn ogen niet, maar toch was Ivan Ordets :D Natuurlijk even snel een selfie gemaakt haha _/-\o_
[afbeelding]

Hij droeg een shirt van Shaktar aan met 18 op het midden. Echt dikke shirtjes hebben ze :o
Blijkbaar hebben ze traningskamp in Horst :D , en die gast was nog jarig ook 4 dagen geleden ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Servus
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 30-09-2016
Die van Ajax en Valencia zijn echt heerlijk dit seizoen O+ .

Valencia C.F.

Servus wijzigde deze reactie 26-07-2016 12:42 (71%)

Was getekend; Querulijn Xaverius, Markies de Canteclaer van Barneveldt

• apis29
  • Niet online
Toevallig nog twee (frames) tegengekomen en idd wat aan de kleine kant maar het kan ermee door :7 (even snel erin gepropt om een idee te geven)

Kwam nog een neefje langs die wat had gekregen :) :

Kan wel zien dat ze niet door Nike werden gesponsord zoals hier in het topic eerder werd gezegd. Zijn gewoon 'stadium' shirt versies die wedstrijdshirtjes van ze (van Nike dan) ...

apis29 wijzigde deze reactie 14-08-2016 22:14 (6%)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:42

dvdkiwi

Hoi doei

Die onderste lijkt wel op zo'n nepshirtje zoals je die in een toeristenplaats koopt voor 10 euro :D
Zo heb ik er zelf nog één van Arsenal met Henry achterop :P

FYI: Classicfootbalshirts heeft het 2014-2015 thuisshirt van Italië met Balotelli achterop, voor slechts 14,99 pond.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Pyramiden
quote:
Dat Dinamo shirt in je avatar is overigens prachtig!

• apis29
  • Niet online
Voor wie het nog niet wist:

(en de koers is ook weer redelijk te noemen O-) ; maar genoeg dingen zijn ook nog steeds goedkoper uit Duitsland te halen)

apis29 wijzigde deze reactie 30-08-2016 20:33 (19%)

• Brammos85
  • Laatst online: 23-05 16:45

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:25:
Sjeuzes wat stom. Niet dat ik het even erop zette 8)7

Heb een Schotland 14/14 Adizero tenue met wedstrijd broekje gekocht. Wou een nieuwe set voor een lage prijs. Ik heb in totaal 25 euro betaald. Dat is geen geld :)
[afbeelding]
Jouw shirt! In de warehouse van CFS!
YouTube: Classic Football Shirts: The Experience

Overigens in de Adidas outlet voor 25 euro dit shirt niet kunnen laten hangen:

Erg blij mee!

In Helsinki nog even gekeken naar een shirt van HJK of Finland, maar de shirts waren erg duur en templates... Ijshockeyshirts ook erg duur...

Verder is het NL shirt ook binnen! Het Aeroswift materiaal is prachtig, en ik ben er erg blij mee:

Pyramiden wijzigde deze reactie 02-09-2016 20:24 (6%)

• Graizie
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12:33
Ik was dit topic helemaal vergeten. Mooi om al die shirts te zien :) ik heb er ook een aantal waaronder twee matchworn:

Graizie wijzigde deze reactie 05-09-2016 14:25 (70%)

Forza Groningen ole ole ole!

• apis29
  • Niet online
Iemand nog een Arsenal Highbury shirt :D ?Lijkt Subside wel met zulke prijzen O-)

apis29 wijzigde deze reactie 16-09-2016 16:13 (8%)

• apis29
  • Niet online
Aanbiedingen die ik de laatste week gezien heb:

Spelersversie AS Roma 2015-16 Thuis €25 Nike outlet Osdorp

Replica's van de volgende twee voor resp. €10 en €20(?):

• apis29
  • Niet online
Ook bij (je plaatselijke?) Perry Sport meeste shirts inmiddels voor zo'n €34 (€42,50 - 20%), in dit geval Perry Sport Almere. Blijft toch vreemd dat je het hier een koopje vind wat je eigenlijk niet voorbij kan laten gaan terwijl het bij een outlet zo'n beetje de startprijs is en je het aan de dure kant blijft vinden :+ (al zijn ze bij Adidas in de outlet tegenwoordig eerder €40 dan €25 :N )

Van de volgende nog maar 1 stuk (van NL ook een spelersversie van het oranje WK 2014 shirt, alleen in XXL):

NL blauw ook weer een XXL en geprijsd als een spelersversie (~€48) maar dat is het niet (alhoewel, dat zag ik in eerste instantie ook niet bij die oranje). Fener was een medium iirc ...

apis29 wijzigde deze reactie 27-12-2016 20:13 (3%)

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:56
Ik ben ook een verzamelaar. Koop trouwens ook veel trainingspakken etc. Koop wel altijd de replica's. Heb wel eisen, officiële bedrukking en bijbehorende patches. Van de laatste jaren:

12/13 Real Madrid derde, 7 Ronaldo
13/14 Ajax thuis, 17 Blind
14/15 Real Madrid thuis, longsleeve, 4 Sergio Ramos
WK 14 Nederland thuis, 21 Memphis
14/15 Man City uit, 42 Toure Yaya
WK 16 Duitsland thuis, 7 Schweinsteiger
16/17 Man Utd uit, 9 Ibrahimovic
16/17 Ajax uit, 4 Riedewald

Greep uit m'n Klassiekers:

Arsenal highbury shirt met 10 Bergkamp
03/04 Ajax thuis 18 Sneijder
WK 06 Tsjechië thuis 4 Galasek
06/07 Barcelona uit 19 Messi
02/03 Bayern uit, 13 Ballack
04/05 Argentinië uit 7 Rosales

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• Pyramiden
Wel leuk dat die Perry Sport zoveel voetbalshirts heeft. Hier in het centrum verkopen ze helemaal geen clubshirts...

Zelf ben ik de afgelopen week naar de outlet in Roermond geweest.
-Authentic waardoor hij om mijn magere/atletische (doorhalen wat niet van toepassing is) lichaam past, Check!
-3 sterren waardoor er nog geen afzichtelijke FIFA badge op zit, Check!
-Onverklaarbare extra korting bij de kassa waardoor hij 25 in plaats van 40 euro was, Double check

• D.vdweel_
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 12:07
Geweldig dat ook een voetbalforum op tweakers is!

Ik zie aantal mooie shirtjes tussen! :o

mijn collectie allemaal origneel!:

2006 WK Italie Thuis shirt
07/08. Fc Barcelona Thuis shirt (Messi,19)
2008 EK Portugal Thuis shirt
09/10 Manchester United Thuis shirt
10/11 Az Thuis shirt
10/11 Bayern München 3e shirt CL (robben,10)
10/11 Internazionale Thuis shirt (Sneijder,10)
11/12 Arsenal Thuis shirt
12/13 Chelsea 3e shirt
12/14 Indonesië Thuis shirt
12/14 Indonesië Uit shirt
13/14 La galaxy Thuis shirt
13/14 Real Madrid Thuis shirt
13/14 Ac Milan Thuis shirt
13/14 Manchester City Thuis shirt
13/14 Bayern München Thuis shirt (2x)
2014 WK Spanje Uit shirt lange mouw
2014 WK Duitsland Thuis shirt
2014 WK Colombia Thuis shirt (James Rodriguez,10)
14/15 Juventus Thuis shirt
14/15 Napoli Thuis shirt
15/16 Manchester United Thuis shirt (Memphis,7)
15/16 Atletico Madrid Thuis shirt
16/17 Fc Barcelona 3e shirt (Iniesta,6)

Dit was het zo'n beetje.. momenteel kan ik geen andere bedenken die ik in mijn collectie heb.
voordat mensen denken die is gek om zoveel shirts te kopen! nee, niet altijd het volle mep betaald. Vele shirtjes heb ik ook als cadeau gekregen of gekocht in outlet/vorig seizoen sale etc. :) 8)7

• Aquila
Mooie collectie heb je. En nee hoor, wij zijn dan allemaal knettergek :P
Een leuk shirt hoeft niet duur te zijn en de verzamelaar weet ze sneller goedkoop dan duur op de kop te tikken. De Intersport is een slecht voorbeeld van een winkel waar je spul koopt buiten de jaarlijkse sale om. Daar blijft een hoop echt duur..

• Aquila
quote:
D.vdweel_ schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:38:
[...]

het valt mee. af en toe in de vakantie er heen! of ik ga naar de nike outlet in Osdorp dat is lekker dichtbij! of ik bestel meestal op internet hahaha _/-\o_
Dat is wel fijn als er iets in de buurt ligt!
Zelf binnenkort nog eens even neuzelen, alhoewel CFS een heleboel top shirts heeft. Het gedragen shirt van Koevermans wil ik graag, die is uit zijn AZ (mooiste club van NL natuurlijk :+) tijd :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik heb blijkbaar de lancering van de nieuwe Adidas landenshirts gemist in November toen ik op vakantie was :D Die van Rusland was ik al tegengekomen in de Adidas shop maar deze niet gezien:

Nog wat gespeeld met de N+N (vlgns mij was er toen iets met gratis bedrukking)

Verder hebben we niet veel gemist de laatste tijd, maar zeer weinig shirts die eruit springen. Enige leuke nieuwtje wat ik nog gezien heb is dat het Ajax uitshirt de kleuren van het 1995 uitshirt krijgt

Deze valt me dan wel op nu ik hem tegenkom 8) .

apis29 wijzigde deze reactie 07-03-2017 22:20 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
Ik vind de patronen op het Duitsland en Rusland shirt zeer mooi. Ik hoop wel dat Rusland weer teruggaat naar donker rood/bordeaux met goud na dit shirt. Die kleur was behoorlijk uniek, en ze waren makkelijk te herkennen.
Verder wordt je ondertussen wel gek van de wildgroei aan shirts. Voor zo'n beetje elk landen toernooi/qualificatietoernooi worden nieuwe shirts gemaakt. Nu ook weer die nieuwe Nike shirts voor Frankrijk en Engeland die op Footyheadlines staan... Weer templates...

Mijn eigen collectie is de afgelopen maanden met 1 shirt gegroeid. Deze van mijn vriendin voor mijn verjaardag gekregen:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) ja ook 7/10 hier. Die met die bijen wel goed, kwestie van eliminatie (Watford is een rendier geloof ik en Aston Villa enkel een leeuw).

Van de Russische competitie wil ik nog wel een shirt van Krasnodar halen, mede vanwege het logo. Weet niet eens meer hoe ik bij hun terecht ben gekomen (vast Europa League van vorig jaar ofzo)

(Ari van AZ; in de winterstop naar Lomotiv vertrokken na bijna 4 jaar bij Krasnodar gespeeld te hebben)

Club bestaat pas 9 jaar kom ik nu achter, een soort van Red Bull club. Heel mooi nieuw stadion ook zie ik dit seizoen (maar te klein voor het WK), een groot deel van de wand doet dienst als display: http://video.eurosport.co...een_vid931569/video.shtml
https://www.linkedin.com/...stadium-russia-izzy-zheng

https://www.google.nl/sea...3FM:&imgrc=6whZgKjh5gL9aM:

apis29 wijzigde deze reactie 13-03-2017 01:13 (42%)

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 20:15
quote:
DikkeBMW schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:17:
Denk dat dit wel het goede topic is hiervoor :P

Gisteren tijdens de CL viel me op dat Sevilla geen shirtsponsor heeft :o Hoe kan dit? Grote club, grote competitie. Die zouden toch wel een sponsor moeten vinden, en er zouden toch ook wel bedrijven moeten zijn die hen willen sponsoren?

Vond het sowieso ook niet zo mooi, beetje te kaal in mijn ogen :$
Zie http://www.footyheadlines...idway-through-season.html al loopt Sevilla altijd hiermee te kloten, zal wel met de vraagprijs te maken hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23-05 18:37
Kwam net bij toeval dit forum tegen, ziet er leuk en gezellig uit met al die verzamelaars. Ik verzamel zelf voornamelijk shirts van Borussia Dortmund en Duitsland. Als ik vanavond thuis ben zal ik eens kijken of ik wat leuke foto's kan maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Markuss
Ben zelf nu midden 20 en heb ooit voor school eens een uitwisselingsproject moeten doen met de Dortmund Fachhochschule. Toentertijd (moet 2009 zijn geweest) ben ik een tijd in Dortmund gestationeerd en heb ik het 'BVB-virus' opgelopen. Sindsdien heb ik al aardig wat wedstrijden gekeken in het Westfalenstadion (+/- 55) en heb ik ook nog flink wat jeugdwedstrijden gekeken 'op' Brackel.

Omdat het in Duitsland heel normaal is om elke wedstrijd in je geel/zwarte shirt naar de wedstrijd te gaan leek het mij ook leuk om een verzameling te gaan starten vanaf het Evonik-tijdperk (2007). Ben voornamelijk bezig om de oudere shirts te verzamelen want de nieuwere Puma shirts kom je vaak genoeg tegen. En die koop ik dan later nog wel een keer.

Pareltjes vind ik het 2de shirt vanaf linksboven (100 jarig bestaan met lange mouwen) en het meest rechtse shirt op de 2de rij van boven (Derbytrikot 2012 tegen Schalke).

Het grijze shirt is een type wedstrijdshirt (logo en Puma-logo zijn geplakt) maar hij is niet bedrukt.

Verschil tussen Nike, Kappa en Puma is zeker aanwezig. De Kappa shirts zijn wat dikker (en dus zwaarder) en lijken van betere kwaliteit. Heb er maar één van Nike en die is vrij licht maar het allerlichtst zijn de Puma shirts. Zonde is dat Puma in de 2014/2016 periode het clublogo niet lieten naaien maar als een plaquet erop hebben gedrukt, zag online nog wel eens foto's van gescheurde logo's.

Hier de shirts die ik bedrukt heb, missend zijn nog (liggen in de was):
- 2012/2013 thuisshirt met Hummels
- 2013/2014 thuisshirt (blanco).

Mocht je vragen hebben of iets willen ruilen, sta er voor open.

Markuss wijzigde deze reactie 22-03-2017 08:32 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
Zondag wordt er een ander jubileum shirt gereleased:

Aan de hand van die lijn op de voorkant gok ik dat het deze template is:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michelmau5
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 15-04 16:26
quote:
schietdiebal schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:31:
Inderdaad jammer dat je geen patches ziet maar dan zou een combinatie ideaal zijn: De shirts die gewoon vet zijn hang je op zoals van Bommel en de speciale leg je achter glas (op de grond of plafond) zoals messi.

Hoe kom je aan die foto van v. bommel als ik vragen mag, zag hem op zijn social media niet staan
Dat is een screenshot van een interview met Kees Jansma, volgensmij was dit in "Made in de Eredivisie" wat op Fox Sports is uitgezonden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Robehr
Was vandaag bij het Bayern München stadion. Wilde altijd graag een shirt van Alonso. Heb een zwak voor van die controleurs met een geweldig inzicht en pass. Mooi het thuisshirt van afgelopen seizoen met gouden Bundesliga patch en 14 Alonso voor €65 op de kop getikt. Niet super goedkoop maar een mooie aanvulling op de collectie.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Robehr schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:30:
Was vandaag bij het Bayern München stadion. Wilde altijd graag een shirt van Alonso. Heb een zwak voor van die controleurs met een geweldig inzicht en pass. Mooi het thuisshirt van afgelopen seizoen met gouden Bundesliga patch en 14 Alonso voor €65 op de kop getikt. Niet super goedkoop maar een mooie aanvulling op de collectie.
High five, haha!
65 vind ik nog mee vallen hoor. Overigens wel een fijne aankoop, vooral met de patches en opdruk van een magische voetballer.

Bij AZ geweest en zowat alle spelers om een shirt gevraagd. Vergat ik het aan Stengs te vragen em die gaf hem aan iemand anders. Ik kon mezelf wel schieten, man man man :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Nee, helaas niks kunnen regelen. Ik heb Weghorst, v. Overeem, Krul en nog een paar gevraagd. Helaas zonder resultaat.

Weghorst zei: "Nee man, ik verzamel ze zelf" waarop ik reageerde: "En terecht :D"
Wel leuk om die smoesjes te horen, haha :+

Aan het veld schreeuwde ik Haps naar Dos Santos (erg he.. :9) maar die keek en liep weg..

Dat ze die shirts verkopen wist ik niet :o Denk dat se heel snel weg zullen zijn. Aan de andere kant staan er leuke gedragen shirts op ClassicFootballShirts :D
Haha, goede gozer, die Weghorst :)

https://www.az.nl/nieuws/...edragen-europese-shirts/1
Dit was van vorig jaar. Toen lukte het helaas niet om te gaan. Dit jaar maar snel in de auto naar Alkmaar springen op het moment dat ze het naar buiten brengen :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 20:15
Vaak mogen spelers maar een bepaald aantal shirts weggeven en anders moeten ze ze gewoon betalen, althans zo is dat bij Vitesse geregeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Pyramiden schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Haha, goede gozer, die Weghorst :)

https://www.az.nl/nieuws/...edragen-europese-shirts/1
Dit was van vorig jaar. Toen lukte het helaas niet om te gaan. Dit jaar maar snel in de auto naar Alkmaar springen op het moment dat ze het naar buiten brengen :*)
Super vriendelijke gozer en Overeem al helemaal. Toen 'ie aankwam zei ik: "Jij ging lekker vandaag he, beest" en direct een big smile he, haha.

Ik heb net de fan shop opgebeld en daar doen ze niet meer aan. Dus je zou het via de speler zelf moeten regelen. Opzich kan dat wel, maar dan moet je gewoon eventjes contact leggen met een van die gasten. Dat lukt best wel als je gewoon chill met ze omgaat.
quote:
peptalk schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:53:
Vaak mogen spelers maar een bepaald aantal shirts weggeven en anders moeten ze ze gewoon betalen, althans zo is dat bij Vitesse geregeld.
Dat hoor ik wel vaker. Dan moet je stiekem hopen dat eentje je het gund.

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:50

jeka

Support your local club.

Ik heb vorige week in Parijs het shirt van PSG gekocht. Heb het shirt van vorig seizoen gedaan. Scheelde 80 euro...

Op vakantie koop ik altijd een shirt van de voetbalclub in de buurt.

FCG

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ook een leuke verzameling (filmpje): "Andorra's captain and his 600-shirt collection"

5 Jul 2017

Ildefons Lima, the Andorra captain, has collected 600 football shirts in his career including those of Ronaldo, Rooney and Ibrahimovic.

http://www.bbc.com/sport/football/40507509

Weinig te zien alleen in het filmpje, op z'n twitter misschien verderop meer https://twitter.com/ildelima6 (wat een lelijke patch trouwens die voor de Europees kampioen :') )

apis29 wijzigde deze reactie 10-07-2017 21:33 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:43

Rivanov

Apple freak

Vandaag komt het Juventus 2017/2018 trainingsshirt binnen. Ben benieuwd. Vind 'm op de plaatjes er erg mooi uitzien! Ideaal shirt voor tijdens het fitnessen hopelijk. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Hmmm ben daarbij bang dat het niet om echte shirts gaat...

Prijs lijkt mij wellicht zelfs iets te goed...

wellicht even wachten op de ervaring van @supercop7373

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
benjamin19 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:33:
[...]Informatie in het algemeen mbt namaak shirts. Kleine details weet ik wel. Maar met bedrukking kan ik er niet achter komen wat echt of nep is
Er staan echt heel veel review filmpjes op Youtube van namaakshirts, vlgns mij krijgen ze dan korting op de volgende aankoop ofzo. Niet dat ik ze regelmatig aan het bekijken ben dus van hoe het er nu allemaal uitziet weet ik ook niet. Enige manier is om er zelf een paar te kopen en vergelijken om het materiaal te vergelijken.
De bedrukking van Feyenoord zie je op de foto boven dat het twee totaal verschillende stijlen van letters & nummers zijn maar vaak is ook het materiaal van de bedrukking iets anders, dat kan je al aan de plaatjes zien af en toe dat het veel glimmender is bij zo'n namaak shirt.
Bij dit Feyenoord shirt zie je een zwarte omlijning om de shirtsponsoring die er bij de echte niet zit en de tekst groene energie lijkt zwart geprint terwijl dit uitgesneden moet zijn en je de kleur van het shirt erdoorheen ziet. Ook is 'Rotterdam' in de nek schuin geprint ipv recht en ten slotte gewoon de standaard fouten in het borduursel van het logo ... (en soms is de Made in ... van het verkeerde land maar dat valt hier niet te zien).

Algemene info is dat de meerderheid in Thailand en China wordt geproduceerd dus dat het uit de officiële fabrieken komt is echt een fabel (bijv. een Made in Vietnam om maar wat te noemen waarvan een namaak uit China komt en dan ook nog eens Made in China erin heeft staan).

apis29 wijzigde deze reactie 26-07-2017 21:28 (9%)

• Robehr
Ajax thuis met 34 Nouri nu twee weken in bezit. Vond het uitshirt gisteren zo mooi dat ik die ook nog ga kopen verwacht ik.

• Aquila
Tja, ik zie nep als nep. Maakt me geen moer uit of het nu van goede kwaliteit is.. Zonde van je 14 euro. Wacht dan een jaartje en pak 'm in de aanbieding ;)

Trolletje:
Aan de ene kant is het toch maar een Feyenoord shirtje he :P

Aquila wijzigde deze reactie 01-08-2017 08:45 (19%)

• apis29
  • Niet online
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:48:
Iemand die weet waar authentieke Ajax shirts te krijgen zijn?
Van de grote Europese clubs en het NL elftal kan ik ze wel vinden, maar van Ajax niet, zelfs niet in de Adidas store.
Er is iemand die niet gelooft dat de Ajax shirts in de diverse shops ( óók de fanshop bij het stadion) replica's zijn, maar zonder authentieke shirts heb ik natuurlijk geen poot om op te staan ;)
Worden niet verkocht maar zijn idd anders namelijk Adizero ipv Climacool shirts ... Best wat je kan doen is wedstrijdfoto's van een beetje groot formaat opzoeken en kijken of je toevallig die Adizero kan zien of zoeken naar foto's van wedstrijdgedragen shirts ...

apis29 wijzigde deze reactie 06-08-2017 12:58 (13%)

• Pyramiden
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:48:
Iemand die weet waar authentieke Ajax shirts te krijgen zijn?
Van de grote Europese clubs en het NL elftal kan ik ze wel vinden, maar van Ajax niet, zelfs niet in de Adidas store.
Er is iemand die niet gelooft dat de Ajax shirts in de diverse shops ( óók de fanshop bij het stadion) replica's zijn, maar zonder authentieke shirts heb ik natuurlijk geen poot om op te staan ;)
Zelf vind ik het verschil bij Adidas niet zo groot. De shirts zitten altijd een stuk strakker en vaak zijn badges, etc. van andere kwaliteit. Ook is het rugpant vaak een stuk losser geweven en zitten er extra ventilatiegaten in. Daarnaast wordt ook een andere maatgeving gebruikt met cijfers in plaats van S, M, en L (cijfer staat groot achterin de nek).

Van het huidige shirt kan ik moeilijk hoge resolutie foto's vinden, maar bij het shirt van vorig jaar kun je best makkelijk de verschillen aan jouw vriend laten zien:
https://www.voetbalshirts...rt-2016-2017-adidas-2.jpg

http://images.performgrou...o7oo7z8kz.jpg?t=892074668

1. Op authentic shirts staat "Adizero" in plaats van Climacool.
2. Het Adidas logo is een sticker in plaats van geborduurd.
3. Adidas strepen zijn heat transfered in plaats van gestickt.
4. Sterren boven het Ajax logo zijn glimmend en stickers in plaats van geborduurd.
5. Mouw heeft geen geperforeerd materiaal aan de onderkant omdat Adizero vaak al meer warmte afvoert.
6. Achterkant zullen extra gaten in zitten (zie foto hieronder).
7. Ajax logo is een sticker in plaats van geborduurd (zie onder nadere het kleurverschil).
Mijn verwachting is dat de rode lijn op de mouw ook van een ander materiaal is.

Soms kom je de authentics een seizoen later bij de outlets tegen, maar dan moet je mazzel hebben.
quote:
Rivanov schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Misschien maken ze die niet voor de verkoop, vanwege weinig interesse?
Of geen zin in een discussie aan de kassa? Persoonlijk vind ik het namelijk best wel krom dat er een verschil tussen de shirts zit. Ik snap dat niet elke voetbalfan in een shirt met een atletische pasvorm past, en dat sommige features van de authentics overkill zijn voor de gemiddelde fan, maar je koopt toch kleding die niet hetzelfde is als wat de spelers dragen.

Pyramiden wijzigde deze reactie 06-08-2017 14:42 (10%)

• apis29
  • Niet online
*wannabe mod break*

Voor de goede orde: dit is nog altijd niet het namaakvoetbalshirt topic, neem aan dat nog altijd dezelfde regels gelden als voor illegale streams en software op Tweakers ...

Maar als ik het zo zie is er bij elk shirt wel wat aan te merken qua fouten in de bedrukking. En ik zou eerder geneigd zijn het shirt zonder merk logo te nemen :P

edit: in het kader van het spot de verschillen 'onderzoek' is het misschien nog wel interessant om de komende tijd wat China spul voorbij te zien komen en te bediscussiëren maar we gaan nou niet doen alsof dat een verzameling moet voorstellen (uiteindelijk is het gewoon gebakken lucht kopen; zo ken ik er nog een die naar eigen zeggen, in een andere categorie van sport, een grote verzameling had maar dat waren ook vrijwel allemaal namaak shirts. Leuk om mee in de tuin te rollen of een bierdouche overheen te krijgen maar een verzamelobject is het niet ... imo :7 )

apis29 wijzigde deze reactie 17-08-2017 22:13 (75%)

• Catorce
  • Laatst online: 11:06
quote:
apis29 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

Het origineel of een van de heruitgaven?
Origineel, het is niet de 1999-2000 versie maar die daar voor. Die heruitgave heb ik ook, vond het destijds al vreemd dat ik die gemakkelijk kon vinden. Deze versie:

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-05 22:07

amahusu

taking over the world!

Zojuist m'n shirts van DHgate ontvangen, 16-08 besteld en vandaag in huis, dat is dus nog best rap! Kwaliteit valt me 100% mee! Shirts zitten goed, stiksels zijn netjes en de logo's/emblemen zien er strak uit. Kortom boven verwachting tevreden en de 2 kids zijn er ook blij mee :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-05 22:07

amahusu

taking over the world!

quote:
supercop7373 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:02:
Iemand een goede en vooral betrouwbare tip/verkoper voor kinder tenues op DHgate.?
Ik heb 2 Feyenoord kids tenues bij messisport01 besteld, snelle afhandeling en een week later in huis :) Maattabel op zijn pagina's klopte ook wel (viel eerder te groot uit dan te klein).

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• apis29
  • Niet online
Zag net wat voorbij komen:
quote:
NIEUW BIJ RTL 7: Shirtje Ruilen!

Profvoetballers ruilen tijdens hun carrière tientallen keren hun shirt met tegenstanders. Veel voetballers bewaren en verzamelen die shirts als tastbare herinnering aan hun tijd op de nationale en internationale velden. Aan elk shirt zit wel een verhaal. Frank Evenblij gaat in ‘Shirtje Ruilen’ op zoek naar die verhalen.

(Vanaf maandag 4 september)
https://www.facebook.com/RTL7/videos/1486641341412377/

• Aquila
Kopen, kopen, kopen! :P 20% korting op CFS

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

Haha, nu ben ik optijd :p })
Er zijn wel een hoop leuke shirtjes op de site.... welke, dat is het hele gezeik ervan :')
Die waar je nog bedrukking voor kan vinden O-)

• apis29
  • Niet online
quote:
iPodKiller schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:15:
[...]

Waarom bestel je uit China als ik vragen mag? In dat soort namaak shirts krijg je het snikheet joh!
Is voor z'n kid(s) ..
quote:
knakworst schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
Die bestelt dus ook gewoon bij dhgate een strijkt verschil in eigen zak.
Dat is idd ook wat ik destijds al zei, dat het vast nog uit China moet komen (wat zomaar een maand kan duren). Maar dat was vooraf niet bekend gemaakt en geen reacties dus om alsnog wat binnen te krijgen is dan idd nog een meevallertje ...

apis29 wijzigde deze reactie 31-08-2017 21:36 (22%)

• Markuss
quote:
Aquila schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:23:
[...]
Dat is te merken die Lyon een van de Adidas clubs is daar. In het verleden hebben ze een paar mooie gehad. De shirtjes van Dortmund zijn wat mij betreft na het eerste seizoen hard omlaag gedonderd. Behalve het 13/14 CL shirt is nog wel erg vet, maar de rest :r
Vond het Champions League shirt van 14/15, geheel geel met kraagje nog wel iets klassieks uitstralen bij Dortmund. De overige shirts die Puma maakt zijn eigenlijk best wel rotzooi. Op een paar shirts na:
Alle shirts van 2012/2013, CL-shirts 13/14 en 14/15 en het Wintertrikot van 13/14 is het eigenlijk allemaal bende.

Heb zelf overigens weer een mooi exemplaar aan m'n Dortmund lijst kunnen toevoegen: Het Kappa Wintertrikot van 2010/2011 met #31 M.Götze. Deze shirts zie je niet vaak voorbij komen, zag hem op eBay en heb hem direct gekocht.

Naar welk Götze shirt ben jij opzoek Aquila?

• Catorce
  • Laatst online: 11:06
Bedrukken jullie de shirts zelf? Tot nu toe nooit gedaan, heb het nooit echt aangedurfd als ik eerlijk ben. Benieuwd wel hoe jullie dat doen en er voor zorgen dat je originele prints hebt voor op het shirt... Kan me voorstellen dat er veel namaak rond zwerft.

• supercop7373
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 12:58
quote:
Hoijong schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:17:
[...]

Los van of je dat nu wel of niet moet doen zijn die shirts echt prima hoor! Ga je niet opeens het heter in krijgen. Al zal de onderlinge kwaliteit daarin ook weer enorm verschillen.
Idd. Het gaat zoals al eerder gezegd om tenue's voor mijn zoontje van 8 jaar. Die draagt die bij voetbaltraining en gym op school en soms gewoon als kleren. Daar ga ik niet de hoofdprijs voor betalen, zeker niet hoe hij met kleren omgaat en hoe snel ze er weer uit gegroeid zijn.

supercop7373 wijzigde deze reactie 02-09-2017 19:26 (8%)

• Robinjuuh
  • Laatst online: 21-05 16:06
Mijn shirtje van DHGate is ook eindelijk binnen, ziet er op het eerste oog goed uit. Een shirt van PSG uit het seizoen 2002-2003 met achterop Ronaldinho O+

• Pyramiden
quote:
Aquila schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:24:
Aangezien ik nu toch in Rotterdam ben voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, heb ik mij direct een uitshirt gekocht met v. Persie erop + Eredivisie patch.
Maar Jezus, ik ben bij geen enkele club (AZ, VVV Venlo en nu bij Feyenoord) een goede bedrukken tegen gekomen. Direct met die bedrukking vouwen etc, waardoor je direct blijvende puntjes krijgt die later na gaan slijten..
In ieder geval een fijne wedstrijd toegewenst! Gaat een leuke pot worden.

Jammer dat ze dat doen... Shirts zijn toch erg duur... Ik vind het altijd erg jammer als de bedrukking stuk gaat... Vooral op erg flexibele shirts gaat het vaak snel...

Zelf ook een nieuwe aanwinst. Errug blij mee! Helaas niet gelukt om een spelersversie te vinden...

Verder hoop ik binnen een maand nog een shirt aan de verzameling toe te voegen. Ik zal foto's posten als hij binnen is. Tot die tijd een teaser:

• apis29
  • Niet online
En niet het thuisshirt omdat? Kleurstelling is wel mooier van uit idd maar als v. Persie souvenir misschien eerder het thuisshirt.
quote:
Nog een hint:

• Pyramiden
Yes, hij is binnen!
Erg blij mee. Het reflecterende effect van het logo is prachtig. Alleen jammer dat Lokomotiv dit shirt zelden gebruikt.

• Pyramiden
Met "FH10" als code zou je 10% korting moeten krijgen bij CFS. Je ziet die code op Footyheadlines voorbij komen sinds ze daar reclame maken.

• apis29
  • Niet online
Ja precies, of je wacht tot een 20% actie. Als je die met Ronaldo wilt tenminste (of andere die ze wel hebben) ... Shirt los = €40, bedrukking zal ook iets van 20-25 kosten als je het van ergens anders moet laten komen en dan misschien nog kosten om te laten drukken. Bij een 20% actie is het dan ook zo'n €65 (al bedrukt).

Één van de eerste Nike WK reveals:

Stond al een tijdje op Footyheadlines & Co. maar die mag er best zijn vond ik bij eerste blik 8) (deed ook aan zo'n jaren '90 Dortmund shirt denken)

Ook aardig, alleen voor rugby :*) :

apis29 wijzigde deze reactie 20-02-2018 12:39 (51%)

• Markuss
Er zijn de laatste tijd weer heel wat (mogelijke) WK-shirtjes geleakt. Ben zelf erg fan van het Duitsland uit-shirt, ga hem sowieso kopen maar nog even nadenken welke speler erop komt te staan.

Duitsland uit:

België uit:

Kroatië uit:

Rusland uit:

Daarnaast zijn er nog wel tien geleakt maar anders wordt dit zo'n megapost (is er een spoiler-functie?). Die shirts kan je in dit overzicht bekijken.

http://www.footyheadlines...rld-cup-kit-overview.html

• Aquila
@Pyramiden
Ik heb wel eens codes via de mail gehad. Die 10% is wel leuk. Zat nog te denken om een vest van Schotland te kopen.

@apis29
Dat is wel vervelend voor de kosten inderdaad. Als je vanuit verschillende web winkels koopt. Dan kun je inderdaad beter even wachten ook die 20% sale.

Die shirtjes van Duitsland zijn wel vet! Zal wel slim fit zijn zeker?

@Markuss
Die van Duitsland is echt een topper! Doet me denken aan het uit shirt van hun tijdens 92’ als ik me niet vergis.
Hopelijk houden ze de bedrukking een beetje retro. Vind een lange mouw versie ook wel leuk om te hebben.

• Markuss
@Aquila Dit is het uitshirt op het WK van 1990 in Italië, daar doet hij mij het meest aan denken:

Ergens tussendoor hebben ze nog een extreem zeldzaam shirt gehad, het eigenlijke thuisshirt maar dan in uitkleuren, voor zover ik kan vinden is die in één (Engeland) duel gebruikt:

http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/271/extra_football_shirt_9461_1.jpg

Gehele lijst van Duitsland uitshirts: http://www.oldfootballshi...hirts-t271.html?type=Away

Blij dat Götze z'n oude vorm weer begint terug te krijgen hé? Speelt nu weer iets dieper bij BVB en raakt zo veel meer betrokken bij goals door middel van dribbels en (geweldige) passes.

@apis29 Bedankt voor de uitleg, zou je mij kunnen vertellen hoe ik thumbnails kan gebruiken?

• Aquila
@Markuss
Dat shirtje bedoel ik inderdaad! Die onderste is mij ook bekend.

Ik van die shirtjes prachtig, van die eerste staat/stond er eentje op CFS. Daar vragen ze 600 pond voor als ik me niet vergis. De kleuren liggen mij wel. Vind het uit shirt van 2012 ook een pareltje.

Ja, ik ben blij dat hij weer goed speelt. De laatste weken helaas weinig kunnen kijken van Bayern en Dortmund. Götze heeft in mijn ogen iets speciaals, wat veel spelers niet hebben en dat is het talent om de juiste pas te geven. Heb al regelmatig gezien dat hij goede passes gaf en niemand er iets goeds mee deed.

• Aquila
@Markuss
Ach, maakt toch niet uit haha. Ze maken shirtjes behoorlijk goed na deze dagen. vergissen kun je je altijd!
Ik heb er zelf nog even lopen speuren en kwam inderdaad ook tussen die shirtjes. Ze vragen er echt niks te veel voor he :o

Dat zijn wel een aantal mooie shirtjes hoor, voor die prijzen. Dat is niks.
In de fik zetten is gewoon debiel. Koop je zo'n ding voor 100,00 euro en dan zet je hem in de fik :')
Het probleem met namen is, dat ik voor het 12/13 seizoen wel 5 namen wil ofzo :+
Van Götze wil ik er nog wel een heleboel. Misschien ga ik binnenkort eens richting Dortmund, wil sowieso nog eens een foto'tje met 'm prikken :)

Neem aan dat je Subotic op een 11/12 shirtje wilt?

• Markuss
quote:
Aquila schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:47:
@Markuss
Ach, maakt toch niet uit haha. Ze maken shirtjes behoorlijk goed na deze dagen. vergissen kun je je altijd!
Ik heb er zelf nog even lopen speuren en kwam inderdaad ook tussen die shirtjes. Ze vragen er echt niks te veel voor he :o

Dat zijn wel een aantal mooie shirtjes hoor, voor die prijzen. Dat is niks.
In de fik zetten is gewoon debiel. Koop je zo'n ding voor 100,00 euro en dan zet je hem in de fik :')
Het probleem met namen is, dat ik voor het 12/13 seizoen wel 5 namen wil ofzo :+
Van Götze wil ik er nog wel een heleboel. Misschien ga ik binnenkort eens richting Dortmund, wil sowieso nog eens een foto'tje met 'm prikken :)

Neem aan dat je Subotic op een 11/12 shirtje wilt?
Ja, bij die Dortmund shirts kan ik het onderhand wel aardig zien wat nep is en wat niet (zelfs die spelersversie shirt met ACTV-spul maken ze nu na in Azië).

Nou dat dacht ik, zag er toevallig net eentje staan van Subotic (2011/2012, uitshirt die van zwart naar geel overloopt) voor € 30,- Vind ik een hele schappelijke prijs voor zo'n shirt. Heb zelf dat shirt al wel in m'n collectie met #15 Hummels maar dan heb ik het gouden duo mooi compleet.

5 is wel heel erg veel, al zou ik trouwens ook zo met Reus, Kehl, Sahin, Kuba etc. op m'n rug kunnen lopen. Dan tref je het: onder Stöger zijn er geloof ik meer open trainingen dan eerst. Ze trainen op een nabij gelegen trainingscomplex in Brackel, althans vorig jaar nog wel in ieder geval. Ze hebben ook relatief vaak signeerdagen in de fanshop bij het stadion want heb daar o.a. al Philip, Kagawa, Sancho, Aubameyang en Toprak voorbij zien komen via social media.

@apis29 Dankjewel, ik ga het onthouden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Had hem vanmiddag ook idd gepost: vond hem wel wat hebben het nieuwe thuisshirt. Zag wel meteen dat het hetzelfde template als Frankrijk was die ik in het weekend zag maar die vond ik ook niet slecht. Doen me ook aan m'n Nike Free flyknit denken :+ . Maar mijn impressie tot nu toe is dat de warming up shirts deze keer misschien nog wel het meest interessante zijn bij veel (Nike) landen.

Speaking of huidige:

Leuk zo'n outlet: €95!! :') (Over)hoorde toevallig wel een gesprek met een klant dat als je Nike member wordt je dan 30% korting op alles krijgt. Dat zal dan wel die *****terlijke prijzen verklaren van de laatste jaren.
edit: niks over te vinden op de Nike shop site, wel dat er toevallig die week een 30% korting voucher voor de Factory Stores was.

apis29 wijzigde deze reactie 02-04-2018 22:22 (86%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja als je hier kijkt is er bijna niks lichters qua groen dan die van 2012 http://www.oldfootballshi...t-1954-2014-s_45059_1.jpg
Die kleur van het jasje is iig veel donkerder dan 2012 ... (snel wat erbij pakkend misschien iets van die 'Jungle' kleur hier https://img.etsystatic.co...lxfull.649524645_dq2y.jpg en onder dat Capri)
Deze klopt misschien nog wel aardig: https://uploads.disquscdn...46a9a27a66923f248253e.jpg

apis29 wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:27 (40%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Top 50 shirts 2017 (aldus lacasaca.com een voetbalshirtjes blog. 2016)

Met als top 3:

apis29 wijzigde deze reactie 02-04-2018 15:38 (8%)

• Markuss
quote:
Aquila schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:12:
[...]€105,00 knaken. Ik heb al eens op een andere geboden en onder de €80,00 kun je het helemaal vergeten. Maar dit shirt wil ik al heel lang. Hij is in zeer goede staat en maat L. Ik weet niet of ik er ooit nog zo eentje vind.
Een nieuwe op CFS in maatje XL kost £200,00 als ik me niet vergis.

Het is echt niet normaal hoe goedkoop sommige shirtjes zijn. Ik ga vaker shirtjes scoren via kleinanzeigen :D
Dat is nog wel een gangbare prijs voor eentje met patches, bedrukking en in goede staat. Soms komt het CL 2013 shirt voor een zacht prijsje (onder 50) voorbij op Kleinanzeigen maar dan is hij wel redelijk snel weg. Had er vorig jaar eentje nog met kaartjes eraan voor € 25,00 gekocht, binnen 2 uur gereageerd toen en direct gekocht.
quote:
brainovic schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:07:
[...]
Wat is dat kleinanzeigen precies?

Overigens is bij prodirectsoccer het Barça shirt van dit seizoen in de aanbieding voor 40 inclusief verzenden.
eBay Kleinanzeigen kan je denk ik het best zien als een Duitse marktplaats-site. Ik kijk er speciaal op voor shirts van voetbalclubs en als je om de dag even snel checkt (per dag komen er bijvoorbeeld ca. 25 Dortmund shirts bij) heb je wel eens een shirt voor een prachtig prijsje (15-20 euro).

Typ in de zoekbalk je club naar keuze + trikot in en voila. Zelfs van Ajax staan er zo'n 35 op. Stuur je mails het liefst wel even in het Duits, Engelse mails worden vaker genegeerd heb ik de ervaring. Verzenden vanuit Duitsland kan vaak goedkoop: met zoals hun het noemen 'großbrief' € 3,70 (onverzekerd).

Hier de link: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/

Markuss wijzigde deze reactie 05-04-2018 14:46 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:38:
[...]

Het is natuurlijk veel geld, maar dit shirtje vind ik een hele bijzondere en ook mooi, zoals alle 3 de shirtjes van dat seizoen.
Als je hem voor 25 euro vind mag je wel in je handen klappen. Dat is echt geen geld.

Ik heb gisteren nog even verder gezocht en er staan een hele hoop mooie op van o.a. Bayern en Duitsland. Binnenkort misschien jagen op eentje van Ballack. Het thuis shirt van 2008.
;) https://www.ebay.de/itm/D...5c3220:g:zl4AAOSwcFVaqO8O

:') https://www.ebay.com/itm/...db5ef2:g:iI4AAOSwmSdaY6xU

}:| https://www.ebay.com/itm/...id=p2047675.c100752.m1982

apis29 wijzigde deze reactie 10-04-2018 01:59 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pyramiden
De nieuwe Nederlandse shirts zijn vandaag gereleased, en je kunt ze al pre-orderen:
Wel prima dat de Leeuw niet meer van rubber is. Helaas zijn de authentics nog niet te koop.

Dat streepje in de nek met die leeuw heeft wel een klein beetje een Rijksoverheid gehalte :+

Pyramiden wijzigde deze reactie 24-04-2018 10:43 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind het helemaal niets, dat balkje is idd net Rijksoverheid. Leuker kunnen we het niet maken ...

En dat gebeuren op de schouders lijkt wel een liniaal zonder maatvoering.

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
Haha, inderdaad!

De vrouwen shirts hebben overigens een kale leeuw :+

http://www.knvbshop.nl/nederlands-elftal/training/
Dat kinder trainingsshirt is overigens hoe mooi het uitshirt had kunnen zijn :o
Pagina: 1 2

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True