• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:05
Mosin schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:31:
[...]

In eerste instantie zou dat prettig zijn, maar het is geen must. Thanks voor de link in ieder geval. Ik denk dat het sowieso via deze weg (buitenland) moet.

Die kennis van me vind het patroon mooi icm het kleurtje ook. Het is niet mijn ding, vooral die sponsor voorop :r

Ik zie overigens alleen de Authentic te koop staan, zowel bij de Engelse als Europese site.
De sponsor maakt het wel weer geinig, maar smaken verschillen inderdaad. Deze link heb je wel het 'normale' shirt: https://shop.asmonaco.com/en/431-men-third-21-22

Lijkt ook gewoon te shippen naar NL (zie alleen dat je nog een vermogen kwijt bent aan extra opties op het shirt)

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:26
tommerd_ schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:34:
[...]

De sponsor maakt het wel weer geinig, maar smaken verschillen inderdaad. Deze link heb je wel het 'normale' shirt: https://shop.asmonaco.com/en/431-men-third-21-22

Lijkt ook gewoon te shippen naar NL (zie alleen dat je nog een vermogen kwijt bent aan extra opties op het shirt)
Die had ik inderdaad al gevonden. Ik zal eens kijken wat de persoon er van vind.
Volgens mij worden die opties wel een dingetje. Zag het in de Bayern shop ook al voorbij komen.

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:15:

Gekregen bij mijn seizoens kaart. Heel blij mee, maar niet met het smetje achterop. Links onder bij de “2” zie je oneffenheden. Dit komt, in zoverre ik weet, door te snel opvouwen. Het zat ook redelijk opgefrommeld in de verpakking. Jammer, want dat is ook bij mijn Bayern, Gomez 12/13 CL gebeurd. Dan krijg je een gaatje/gaten erin.

[Afbeelding][Afbeelding]

Foto’s zijn niet heel erg netjes, maar een goede indruk van.
Dat had ik ook bij mijn Liverpool shirt en die heb ik laten omruilen (maar die was dan ook niet gratis en zag er zo uit: https://tweakers.net/foto...v5LUf9tw4jyf37eYu4nBs.jpg)
De vervanger kreeg ik overigens ook zo binnen (maar na wat strijkwerk was er niks meer aan te zien):

tommerd_ schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:34:
[...]

Valt me net op dat Vitesse dezelfde shirtsponsor heeft. Bij een club als Monaco vond ik het er wel wat goedkoop uitzien, misschien ook een stuk gewenning na 20 jaar met FedCom erop ...
@Mosin Zie hier overigens nog een tweede optie voor Europese wedstrijden https://shop.asmonaco.com...maillot-third-europe.html Met een beetje geluk mag* zit de shirtsponsor er niet op en zo te zien is dat inderdaad het geval als ik die wedstrijd tegen Shakhtar opzoek: https://www.eurosport.fr/...p._sto8505473/story.shtml Ook een stuk mooiere bedrukking dan die Ligue 1 rommel en meteen van al die extra opties af ;) .

[Voor 45% gewijzigd door apis29 op 11-09-2021 00:14]

• tommerd_
Mosin schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:15:
Gekregen bij mijn seizoens kaart. Heel blij mee, maar niet met het smetje achterop. Links onder bij de “2” zie je oneffenheden. Dit komt, in zoverre ik weet, door te snel opvouwen. Het zat ook redelijk opgefrommeld in de verpakking. Jammer, want dat is ook bij mijn Bayern, Gomez 12/13 CL gebeurd. Dan krijg je een gaatje/gaten erin.
Heb dit laatst gehad met mijn oranje Club Brugge shirt (was een koningsdag actie), zag er een beetje zelfde uit als deze foto's, maar ga er vanuit dat je (ook met een gratis shirt) wel enige service mag verwachten toch.

Ik kon de mijne toen zo terug opsturen, had er natuurlijk uiteraard voor betaald, maar dat heb je onderaan de streep via je seizoenskaart ook gedaan ;)

• Mosin
apis29 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:26:
[...]

Dat had ik ook bij mijn Liverpool shirt en die heb ik laten omruilen (maar die was dan ook niet gratis en zag er zo uit: https://tweakers.net/foto...v5LUf9tw4jyf37eYu4nBs.jpg)
De vervanger kreeg ik overigens ook zo binnen (maar na wat strijkwerk was er niks meer aan te zien):

[Afbeelding]

[...]

Valt me net op dat Vitesse dezelfde shirtsponsor heeft. Bij een club als Monaco vond ik het er wel wat goedkoop uitzien, misschien ook een stuk gewenning na 20 jaar met FedCom erop ...
@Mosin Zie hier overigens nog een tweede optie voor Europese wedstrijden https://shop.asmonaco.com...maillot-third-europe.html Met een beetje geluk mag* zit de shirtsponsor er niet op en zo te zien is dat inderdaad het geval als ik die wedstrijd tegen Shakhtar opzoek: https://www.eurosport.fr/...p._sto8505473/story.shtml Ook een stuk mooiere bedrukking dan die Ligue 1 rommel en meteen van al die extra opties af ;) .
Mijn vriendin gaf ook al aan om het eventueel weg te strijken, maar het is toch een vrij uniek shirtje. Dus ik ben er wat huiverig voor. Ik wil er geen schade aan krijgen, maar misschien kun je wat tips geven, zodat het wat makkelijker wordt.

Naja, ondanks dat ‘ie gratis is, blijft het klote natuurlijk. Een bedrag van €80/110 dikt het gevoel alleen maar aan. Ik heb dat een beetje bij het Lewandowski shirt. Het ding koste me €110,00 en de WC patch zit er niet helemaal recht op. Bloed irritant natuurlijk }:|

Oooh thanks, alleen jammer dat ze er geen foto bij geplaatst hebben. Misschien dan toch een gokje wagen, want dat “Etoro” staat voor geen meter. FedCom zal inderdaad wat makkelijker te verteren zijn :P
Hij heeft het shirtje gezien, tegen Shakhtar dus dat zou perfect zijn als we hem in die vorm binnen krijgen :) Print ziet er inderdaad ook beter uit in die vorm.
tommerd_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:32:
[...]

Heb dit laatst gehad met mijn oranje Club Brugge shirt (was een koningsdag actie), zag er een beetje zelfde uit als deze foto's, maar ga er vanuit dat je (ook met een gratis shirt) wel enige service mag verwachten toch.

Ik kon de mijne toen zo terug opsturen, had er natuurlijk uiteraard voor betaald, maar dat heb je onderaan de streep via je seizoenskaart ook gedaan ;)
Ja, absoluut. Ik had wel een match worn of 3/4 nieuwe dure shirts voor het bedrag kunnen kopen dat ik terug had kunnen krijgen. Maar het is ook onkunde bij de fanshop medewerkers, heb ik zo’n vermoeden. Volgens mij heb ik het zelfs eens aangegeven bij een v.Persie shirt 2/3 jaar terug. Dat ze hem een half uur moeten laten liggen en dat ik hem daarna op kom halen.

Ik ga ook eens even bellen. Mijn ervaring met de Feyenoord fan shop is wel enorm goed. In de binnenstad staat een reus van een getinte kerel, super vriendelijk en bij het stadion was het 2/3 jaar terug een hoop jeugd. Maar in de stad is de service heel goed te noemen. Kregen zelfs een whatsapp nummer waar we alvast konden doorgeven wat voor een shirtje we zouden willen, zodat alles gereed was als we vanuit Limburg gingen aanrijden.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 12 september 2021 @ 07:53:
[...]

Ik ga ook eens even bellen. Mijn ervaring met de Feyenoord fan shop is wel enorm goed. In de binnenstad staat een reus van een getinte kerel, super vriendelijk en bij het stadion was het 2/3 jaar terug een hoop jeugd. Maar in de stad is de service heel goed te noemen. Kregen zelfs een whatsapp nummer waar we alvast konden doorgeven wat voor een shirtje we zouden willen, zodat alles gereed was als we vanuit Limburg gingen aanrijden.
De Feyenoord Fanshop in de binnenstad bestaat alleen niet meer, die hebben ze weggehaald omdat ze zich meer gaan focussen op online verkoop (geen grap). Je kan dus alleen naar die bij het stadion.

• Mosin
Bombvis schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:00:
[...]

De Feyenoord Fanshop in de binnenstad bestaat alleen niet meer, die hebben ze weggehaald omdat ze zich meer gaan focussen op online verkoop (geen grap). Je kan dus alleen naar die bij het stadion.
Goed dat je het even aangeeft. Daar wisten wij nog niets van, maar wel jammer zeg. Was toch een fijne winkel daar.

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 12 september 2021 @ 07:53:
[...]
Oooh thanks, alleen jammer dat ze er geen foto bij geplaatst hebben. Misschien dan toch een gokje wagen, want dat “Etoro” staat voor geen meter. FedCom zal inderdaad wat makkelijker te verteren zijn :P
Hij heeft het shirtje gezien, tegen Shakhtar dus dat zou perfect zijn als we hem in die vorm binnen krijgen :) Print ziet er inderdaad ook beter uit in die vorm.
Ik zie hier wel wat promo materiaal met de twee varianten maar ik zou het idd even van tevoren checken: https://www.footpack.fr/1...ot-third-21-22-avec-kappa

• Mosin
Die afbeelding had ik al eens voorbij zien komen. Het wordt waarschijnlijk toch een gokje wagen. In die link, staat verder ook niet echt iets informatiefs.
Ben jij bekend met retouren bij dit soort clubs? Ik heb namelijk goedkeuring, mits een eventuele retourzending geen gesukkel wordt.

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:18:
[...]

Die afbeelding had ik al eens voorbij zien komen. Het wordt waarschijnlijk toch een gokje wagen. In die link, staat verder ook niet echt iets informatiefs.
Ben jij bekend met retouren bij dit soort clubs? Ik heb namelijk goedkeuring, mits een eventuele retourzending geen gesukkel wordt.
Even kijken of ze op Twitter een support hebben, meestal wel het makkelijkst en snelst. Heb alleen met Liverpool (via twitter) en Barcelona via mail) te maken gehad en met Liverpool geen enkel probleem in tegenstelling tot bij Barcelona (krijg daar ook het gevoel bij dat het gewoon is uitbesteed tegenwoordig, website ziet er ook niet meer uit zoals >5 jaar geleden). Sowieso altijd belachelijk als je een 'custom' besteld met gewoon een selectie speler en ze daar moeilijk over gaan doen :+ .
Bij Barcelona was er dan ook niet zozeer sprake van een beschadigde bedrukking maar wel een junior bedrukking ipv een full size 'omdat het volgens hun tabel zo hoorde bij die maat' (was een shirt van het vrouwenteam). Op zich was er proportioneel ook niet per se wat mis mee maar toch, niet 'zoals op het veld' O-) (en die dragen veelal nog een maatje kleiner)

[Voor 3% gewijzigd door apis29 op 14-09-2021 12:11]

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:10:
[...]

Even kijken of ze op Twitter een support hebben, meestal wel het makkelijkst en snelst. Heb alleen met Liverpool (via twitter) en Barcelona via mail) te maken gehad en met Liverpool geen enkel probleem in tegenstelling tot bij Barcelona (krijg daar ook het gevoel bij dat het gewoon is uitbesteed tegenwoordig, website ziet er ook niet meer uit zoals >5 jaar geleden). Sowieso altijd belachelijk als je een 'custom' besteld met gewoon een selectie speler en ze daar moeilijk over gaan doen :+ .
Bij Barcelona was er dan ook niet zozeer sprake van een beschadigde bedrukking maar wel een junior bedrukking ipv een full size 'omdat het volgens hun tabel zo hoorde bij die maat' (was een shirt van het vrouwenteam). Op zich was er proportioneel ook niet per se wat mis mee maar toch, niet 'zoals op het veld' O-) (en die dragen veelal nog een maatje kleiner)
Haha bij Barcelona heb je service van de zaak :')
Jammer dat ze lastig beginnen te doen, maar ze komen er toch mee weg. Dat is het jammere ervan.

Ik ga in ieder geval kijken hoe het bij Monaco zit. Thanks voor de tip :)

• Mosin
@apis29
AS Monaco speelt vanavond ook tegen Sturm Graz in shirts met FedCom als sponsor, dus dat zal inderdaad wel voor de European shirts zijn.
Volgende week bestel ik die ene via jou linkje. Ik laat sowieso nog even weten of het klopte.

• apis29
  • Niet online
:+

Versehentlich wurde das ['vernieuwde'] Trikot aber Anfang der Woche im Internet veröffentlicht. Die Fans liefen Sturm.

Nach BILD-Informationen hat der Pott-Klub darauf reagiert, und nachträglich ein Logo draufstanzen lassen.

Problem: Das ist mit bloßem Auge kaum zu erkennen, ist nur ein Wasserzeichen. Anders konnte es der BVB aber nicht machen, weil das ursprüngliche Trikot bei der Uefa schon angemeldet war.
https://www.bild.de/sport...rtmund-77702542.bild.html
-> Nach Wappen-Kritik der BVB-Fans: So entstehen neue Trikot-Designs der Top-Klubs

[Voor 29% gewijzigd door apis29 op 18-09-2021 00:19]

• Mosin
Wat moet je ervan zeggen..
ze hadden hem beter kunnen schrappen. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Dortmund nu wel blij zijn met dit “verbeterde” shirt.

Ik heb gisteren gelukkig een Wiesn Trikot op de kop kunnen tikken, met patches en Müller print :7 Eerste batch was zo uitverkocht. ‘S avonds was hij weer te koop, dus heb ‘m maar snel besteld. Fototje volgt.

[Voor 3% gewijzigd door Mosin op 19-09-2021 17:58]

• tommerd_
Mosin schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:57:
[...]

Wat moet je ervan zeggen..
ze hadden hem beter kunnen schrappen. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Dortmund nu wel blij zijn met dit “verbeterde” shirt.

Ik heb gisteren gelukkig een Wiesn Trikot op de kop kunnen tikken, met patches en Müller print :7 Eerste batch was zo uitverkocht. ‘S avonds was hij weer te koop, dus heb ‘m maar snel besteld. Fototje volgt.
[Afbeelding]
Dit shirt viel mij ook al op afgelopen weekend, wat een tof shirt! Ondanks dat Bayern niet helemaal mijn club is.

Ben benieuwd naar de foto als die binnen is :)

• Mosin
tommerd_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:18:
[...]

Dit shirt viel mij ook al op afgelopen weekend, wat een tof shirt! Ondanks dat Bayern niet helemaal mijn club is.

Ben benieuwd naar de foto als die binnen is :)
Ik had het in eerste instantie niet in de gaten dat het een nieuw shirt was, toen ik de wedstrijd op had staan. Ik dacht namelijk: “Wtfuck is dat zwart toch groen, als het in de zon komt” Daarna begon het pas te draaien :+ Ze hebben namelijk zwart met gouden uit shirts, dus ik had even tijd nodig om het te verwerken :P

Foto zal volgende week ergens komen, verwacht ik.

Ik koop shirtjes overigens ook van bijv. Dortmund. Ik kon toen zo’n retro 90 shirt kopen en dat heb ik niet gedaan. Daar heb ik wel spijt van, maar ik moest €1xx aftikken en 4/5 maanden wachten op levering en dat stemde me niet gelukkig.

• tommerd_
Mosin schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:20:
[...]

Ik koop shirtjes overigens ook van bijv. Dortmund. Ik kon toen zo’n retro 90 shirt kopen en dat heb ik niet gedaan. Daar heb ik wel spijt van, maar ik moest €1xx aftikken en 4/5 maanden wachten op levering en dat stemde me niet gelukkig.
Dat shirt heb ik dan toevallig wel weer gekocht, zou inderdaad heel lang duren, kreeg hem toch nog een maand of 2 eerder opgestuurd dan verwacht. Ben ook altijd wel van de bijzondere shirtjes en het verzamelen ervan, zolang het uit het buitenland is. Binnenland toch wel een specifieke voorkeur namelijk. ;)

Bij bijzondere shirts die ik dan niet koop denk ik inderdaad altijd achteraf, had ik het maar wel gedaan. Dat is vrij herkenbaar dus, al blijft mijn voorliefde voor Dortmund me altijd weerhouden van spullen van Bayern, haha.

• Mosin
tommerd_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:25:
[...]

Dat shirt heb ik dan toevallig wel weer gekocht, zou inderdaad heel lang duren, kreeg hem toch nog een maand of 2 eerder opgestuurd dan verwacht. Ben ook altijd wel van de bijzondere shirtjes en het verzamelen ervan, zolang het uit het buitenland is. Binnenland toch wel een specifieke voorkeur namelijk. ;)

Bij bijzondere shirts die ik dan niet koop denk ik inderdaad altijd achteraf, had ik het maar wel gedaan. Dat is vrij herkenbaar dus, al blijft mijn voorliefde voor Dortmund me altijd weerhouden van spullen van Bayern, haha.
Dat is wel heel lekker inderdaad. Heb je er een plaatje van? Die grote retro letters zijn echt wel vet hoor.
Aah joh, na 10 shirtjes ben ik ook nog geen Dortmund supporter :P

Nu wil ik ook weten wat je Nederlandse liefde is :+

• tommerd_
Mosin schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:08:
[...]

Dat is wel heel lekker inderdaad. Heb je er een plaatje van? Die grote retro letters zijn echt wel vet hoor.

Wellicht niet de beste foto, maar deze had ik zo snel in de buurt :).
Mosin schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:08:
Nu wil ik ook weten wat je Nederlandse liefde is :+
Dat is die club met de groen gele shirts en die ooievaar op de borst (en die Chinese eigenaar).

Al jaren seizoenkaarthouder en al zolang als ik me kan herinneren fan.

Begin vorig jaar een gesigneerd shirt van gekocht op een veiling (opbrengst ging naar Maatschappelijk Eredivisie) en paar maandjes later toevallig nog eentje (was een ander dus positief) gewonnen via een winactie van de club in samenwerking met ESPN. Hebben beiden mooi plekje aan de muur gekregen.

• Mosin
tommerd_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:32:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Dat is die club met de groen gele shirts en die ooievaar op de borst (en die Chinese eigenaar).

Al jaren seizoenkaarthouder en al zolang als ik me kan herinneren fan.

Begin vorig jaar een gesigneerd shirt van gekocht op een veiling (opbrengst ging naar Maatschappelijk Eredivisie) en paar maandjes later toevallig nog eentje (was een ander dus positief) gewonnen via een winactie van de club in samenwerking met ESPN. Hebben beiden mooi plekje aan de muur gekregen.
Mooi shirtje hoor. Ik zou er wel Reus op gezet hebben aangezien dat wel een Dortmund legende is.

Haha, je komt ook niet over alsof je je schaamt :P
Maar ik weet waar je het over hebt. Wel jammer om je club zo te zien als je zolang fan bent..

Lekker hoor. Als je 2 van die shirtjes gratis wint, dat is altijd mooi. Zijn ze wel gedragen?

• tommerd_
Mosin schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:50:
[...]

Mooi shirtje hoor. Ik zou er wel Reus op gezet hebben aangezien dat wel een Dortmund legende is.
Reus heb ik over getwijfeld ja, maar zag dit als mijn laatste optie om een shirt te kopen met Haaland waar die ook nog daadwerkelijk voor de club speelde, had achteraf dit seizoen ook nog gekund, haha.
Mosin schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:50:
[...]

Haha, je komt ook niet over alsof je je schaamt :P
Maar ik weet waar je het over hebt. Wel jammer om je club zo te zien als je zolang fan bent..

Lekker hoor. Als je 2 van die shirtjes gratis wint, dat is altijd mooi. Zijn ze wel gedragen?
Schaam me zeker niet, enige voordeel van zo'n degradatie is dat je vanzelf van de radar verdwijnt en dus niet vaak meer wordt lastig gevallen met de resultaten door anderen.

Overigens waren ze niet allebei gratis, de ene juist nog best wel wat voor betaald (uit mijn hoofd zat het zo rond de 300 euro), maar voor mezelf toch beter te verklaren aangezien het voor het goede doel was. Zijn allebei niet gedragen, daarentegen wel door de gehele selectie gesigneerd (al zijn daar nog weinig spelers van over ;))

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 09:30
Deze had ik blijkbaar nog. Voel je je gelijk oud.

• Mosin
tommerd_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:56:
[...]

Reus heb ik over getwijfeld ja, maar zag dit als mijn laatste optie om een shirt te kopen met Haaland waar die ook nog daadwerkelijk voor de club speelde, had achteraf dit seizoen ook nog gekund, haha.

[...]

Schaam me zeker niet, enige voordeel van zo'n degradatie is dat je vanzelf van de radar verdwijnt en dus niet vaak meer wordt lastig gevallen met de resultaten door anderen.

Overigens waren ze niet allebei gratis, de ene juist nog best wel wat voor betaald (uit mijn hoofd zat het zo rond de 300 euro), maar voor mezelf toch beter te verklaren aangezien het voor het goede doel was. Zijn allebei niet gedragen, daarentegen wel door de gehele selectie gesigneerd (al zijn daar nog weinig spelers van over ;))
Ik begrijp het wel. Van Reus weet je toch wel dat hij niet weg gaat. Haaland daarintegen.. O-)

Ik hoop dat de club zich wel uiteindelijk een beetje omhoog werkt. Het is toch evengoed zonde dat het op die manier gebeurd. En zeiken over je club zullen ze toch blijven doen. Bayern doet het ook bij extreem weinig mensen goed >:)

Dat is wel mooi inderdaad. Als je zoiets graag wilt is het direct een mooie gelegenheid om te kopen.
Van welk seizoen is het shirtje dan?

• Mosin
Xfade schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:09:
Deze had ik blijkbaar nog. Voel je je gelijk oud.

[Afbeelding]
Dat is een mooie! Die ziet er nog mooi uit.

• tommerd_
Mosin schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:19:
[...]

Dat is wel mooi inderdaad. Als je zoiets graag wilt is het direct een mooie gelegenheid om te kopen.
Van welk seizoen is het shirtje dan?
Was het bekershirt uit het 'corona' seizoen 19/20. Kan niet zo snel een goede foto vinden, zal eens even kijken of ik vanavond een foto kan maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 19:03
tommerd_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:32:
[...]

[...]
Wát een shirt ja, heb hem zelf ook besteld. Had hem direct in Mei al gekregen maar toen was m'n bedrukking niet doorgekomen Dat is juist net een pluspunt bij dit shirt, dus opnieuw besteld en nu met bedrukking:

• apis29
  • Niet online
Gelukkig geen wachtrijen meer bij Nike Outlets dus weer eens binnengeraakt na een lange tijd

Aan de andere kant nog het uitshirt van Barcelona (roze) en Liverpool en nog wat Galatasaray shirts.
Drie keer raden wat ze nog voor dat Liverpool shirt vragen: €62,99! :+
Andere shirts allemaal nog €39,99; die van Inter wilde ik eigenlijk nog wel maar het zag er een beetje goedkoop uit op de een of andere manier. Ligt aan het model denk ik icm replica variant (het schouder gedeelte)

Hier de twee varianten:

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:57
Had dit topic nog niet eerder gezien!
Ik, als groot Feyenoord fan, heb van alle jaren dat ik een seizoenskaart had een uitshirt gekocht. Missen er geloof ik 2 op de foto die ik nog in een hoekje vond.
Verder nog een Arsenal thuisshirt met de grote witte JVC letters erop.

Hoe bewaren jullie je shirtjes? Hier liggen ze op een stapel maar dat is niet echt ideaal..

• Mosin
wokkelz schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:59:
Ik, als groot Feyenoord fan, heb van alle jaren dat ik een seizoenskaart had een uitshirt gekocht. Missen er geloof ik 2 op de foto die ik nog in een hoekje vond.

[Afbeelding]

Hoe bewaren jullie je shirtjes? Hier liggen ze op een stapel maar dat is niet echt ideaal..
Mooi spul man. Ziet er goed uit :)
Ik verzamel nu ook Feyenoord shirts, sinds ik een seizoenskaart heb. Het vorige uitshirt mist nog, maar die pak ik ooit nog wel ergens mee.

Ik heb een aantal shirtjes in de kast hangen en heel wat opgevouwen met bedrukking. Dat vind ik niet ideaal vanwege de print, maar ik probeer ze zo op te vouwen, dat de print niet buigt. Helaas heb ik de ruimte momenteel niet om ze allemaal op te hangen, anders heeft dat de voorkeur.

@apis29
Zonde van dat Inter shirt. Ziet er inderdaad wat cheap uit..

[Voor 3% gewijzigd door Mosin op 16-10-2021 15:53]

• wokkelz
Mosin schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

Mooi spul man. Ziet er goed uit :)
Ik verzamel nu ook Feyenoord shirts, sinds ik een seizoenskaart heb. Het vorige uitshirt mist nog, maar die pak ik ooit nog wel ergens mee.

Ik heb een aantal shirtjes in de kast hangen en heel wat opgevouwen met bedrukking. Dat vind ik niet ideaal vanwege de print, maar ik probeer ze zo op te vouwen, dat de print niet buigt. Helaas heb ik de ruimte momenteel niet om ze allemaal op te hangen, anders heeft dat de voorkeur.

@apis29
Zonde van dat Inter shirt. Ziet er inderdaad wat cheap uit..
Vooral de shirts met een soort gelamineerde reclame erop moet je mee oppassen. De witte met fortis die ik heb, als je die uitvouwt dan zitten de zwarte letters op het wit van het shirts geplakt :'(

• apis29
  • Niet online
Zoiets (en dan de shirts dubbel of driedubbel over elkaar wanneer de ruimte wat krap wordt O-) )

[Voor 23% gewijzigd door apis29 op 18-10-2021 21:47]

• Mosin
wokkelz schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

Vooral de shirts met een soort gelamineerde reclame erop moet je mee oppassen. De witte met fortis die ik heb, als je die uitvouwt dan zitten de zwarte letters op het wit van het shirts geplakt :'(
Dat wil je voorkomen natuurlijk. Een oplossing zoals @apis29 al zegt, is erg handig.

• tommerd_
tommerd_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:15:
[...]

Was het bekershirt uit het 'corona' seizoen 19/20. Kan niet zo snel een goede foto vinden, zal eens even kijken of ik vanavond een foto kan maken.
@Mosin je had nog een foto van me tegoed, die had ik niet direct, maar wel de veiling zelf, staat op https://www.matchwornshirt.com/shirt/3148

Geeft je nog een beetje een beeld wat voor shirt het is, staat ook nog onderaan wat over het goede doel :)

• apis29
  • Niet online
Was weer eens op marktplaats belandt en kom weer eens wat tegen :+ : https://www.marktplaats.n...nnen-danielle-van-de-donk
Probeert er een een replicashirt als matchworn WK Finale (dames) te slijten :')

• Mosin
tommerd_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:10:
[...]

@Mosin je had nog een foto van me tegoed, die had ik niet direct, maar wel de veiling zelf, staat op https://www.matchwornshirt.com/shirt/3148

Geeft je nog een beetje een beeld wat voor shirt het is, staat ook nog onderaan wat over het goede doel :)
Dat is een mooi shirtje met al die hand tekeningen.
Het thuis shirt heeft alleen iets meer leven met het geel en groen :P
Mooi, dat het geld daarheen gaat. Scheelt voor die mensen ook weer :)

@apis29
Maar check ook die biedingen…. _O-
Fc dief van je eigen beurs :+

• Mosin
Ik ben nog een paar foto’s verschuldigd :p
Prachtig shirt!

[Voor 21% gewijzigd door Mosin op 04-11-2021 12:41]

• Markuss
Wat een heerlijk shirt zeg @Mosin

Ik heb nu toch maar (weer) een Dortmund 1995/1996 thuisshirt met lange mouwen gekocht. De M die ik had, met schitterende vilt-bedrukking #6 Sammer was helaas te klein. Nu een bedrukking-loze L teruggekocht.

Technisch gezien goed gedaan: die met Sammer gekocht voor € 70 via Kleinanzeigen, verkocht op eBay voor 130,- en nu weer eentje terug voor € 55,-. Echter is die bedrukking van Sammer toch wel tof, ik blijf rondkijken..

Edit: gaat dus om dit shirt:

[Voor 30% gewijzigd door Markuss op 10-11-2021 19:24]

• tommerd_
Wat een fantastisch shirt @Markuss! Die zie je bijna nergens

• Mosin
Markuss schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:22:
Wat een heerlijk shirt zeg @Mosin

Ik heb nu toch maar (weer) een Dortmund 1995/1996 thuisshirt met lange mouwen gekocht. De M die ik had, met schitterende vilt-bedrukking #6 Sammer was helaas te klein. Nu een bedrukking-loze L teruggekocht.

Technisch gezien goed gedaan: die met Sammer gekocht voor € 70 via Kleinanzeigen, verkocht op eBay voor 130,- en nu weer eentje terug voor € 55,-. Echter is die bedrukking van Sammer toch wel tof, ik blijf rondkijken..

Edit: gaat dus om dit shirt:

[Afbeelding]
Dankjewel! :D
Ik ben blij dat ik hem nog heb kunnen kopen in een 2e restock van die shirtjes.

Poeh, je durft wel om een bedrukt shirt te verkopen ondanks dat hij te klein is. Vind je zoiets nog überhaupt in een goede staat?
Overigens is het wel fijn als je ‘m zelf kunt dragen en zoals @tommerd_ zegt is het een vet shirt. Dortmund shirtjes uit die tijd stralen echt iets uit.

• Markuss
Mosin schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:24:
[...]

Dankjewel! :D
Ik ben blij dat ik hem nog heb kunnen kopen in een 2e restock van die shirtjes.

Poeh, je durft wel om een bedrukt shirt te verkopen ondanks dat hij te klein is. Vind je zoiets nog überhaupt in een goede staat?
Overigens is het wel fijn als je ‘m zelf kunt dragen en zoals @tommerd_ zegt is het een vet shirt. Dortmund shirtjes uit die tijd stralen echt iets uit.
Tja, anders hangt hij maar in de kast. Dat is mij net even te zonde van het geld.

Ik gok dat ik er wel weer eentje vind via eBay Kleinanzeigen, ze blijven altijd wel online komen. Zij het niet in grote aantallen helaas. Ik wil hem toch wel dragen naar het stadion dus vandaar ;).

Vizier gaat nu op het uitshirt van die tijd, liefst natuurlijk met bedrukking. Echter zijn er steeds meer neppers in omloop, die kan je direct herkennen aan het logo.

• Mosin
Markuss schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:00:
[...]

Tja, anders hangt hij maar in de kast. Dat is mij net even te zonde van het geld.

Ik gok dat ik er wel weer eentje vind via eBay Kleinanzeigen, ze blijven altijd wel online komen. Zij het niet in grote aantallen helaas. Ik wil hem toch wel dragen naar het stadion dus vandaar ;).

Vizier gaat nu op het uitshirt van die tijd, liefst natuurlijk met bedrukking. Echter zijn er steeds meer neppers in omloop, die kan je direct herkennen aan het logo.
Ik snap het, maar ben je niet bang dat het eventueel vuil wordt? Ik kan me voorstellen dat er flink met bier en andere rotzooi gegooid wordt bij het vallen van een doelpunt.

Uit shirt is ook een hele mooie. De neppe varianten lijken sowieso wel flink in opkomst. Ik hoop in ieder geval dat je snel een mooie kunt vinden. Met flink zoekwerk en wat geluk zal het je wel lukken.

• Markuss
Mosin schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:49:
[...]
Ik snap het, maar ben je niet bang dat het eventueel vuil wordt? Ik kan me voorstellen dat er flink met bier en andere rotzooi gegooid wordt bij het vallen van een doelpunt.

Uit shirt is ook een hele mooie. De neppe varianten lijken sowieso wel flink in opkomst. Ik hoop in ieder geval dat je snel een mooie kunt vinden. Met flink zoekwerk en wat geluk zal het je wel lukken.
Neehoor, daar hebben we een wasmachine voor. Sowieso zijn die oudere shirts wel van sterkere kwaliteit, kunnen wel wat hebben. En om ze alleen maar in m'n kast te houden is ook zo wat.

Ja, thanks komt goed. 's Avonds soms even met een lekker biertje wat rondzoeken op internet is altijd leuk. Jij nog nieuwe shirts op de korrel?

Ja, joh. Die hele namaak-wereld is schandalig: soms zie je op eBay een 'vintage' shirt (gewoon nieuwe namaak) voor 200 pond gaan. Dan is de koper dus enorm genept he, kreeg laatst deze link doorgespeeld. Dan kan je een beetje kijken waarop je moet letten voordat je iets koopt:

https://goodman.x.yupoo.com/collections/390240?page=1

• Mosin
Markuss schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:57:
[...]

Neehoor, daar hebben we een wasmachine voor. Sowieso zijn die oudere shirts wel van sterkere kwaliteit, kunnen wel wat hebben. En om ze alleen maar in m'n kast te houden is ook zo wat.

Ja, thanks komt goed. 's Avonds soms even met een lekker biertje wat rondzoeken op internet is altijd leuk. Jij nog nieuwe shirts op de korrel?

Ja, joh. Die hele namaak-wereld is schandalig: soms zie je op eBay een 'vintage' shirt (gewoon nieuwe namaak) voor 200 pond gaan. Dan is de koper dus enorm genept he, kreeg laatst deze link doorgespeeld. Dan kan je een beetje kijken waarop je moet letten voordat je iets koopt:

https://goodman.x.yupoo.com/collections/390240?page=1
Ja, dat is ook waar. Alleen heb ik wel eens printing naar de knoppe zie gaan door een wasmachine :'( Dan heb ik ze toch liever in de kast hangen :P
Zijn die oude Dortmund shirtjes nog geflokt?

Dat is zeker leuk en dan ook nog het juiste shirtje tegen komen!
Ja, ik zou graag nog wat setjes compleet willen maken van Duitsland en Bayern shirts. Voor nu staan het Bayern thuis en uit shirt op de lijst. Die moet ik binnen 2 maanden kopen vanwege de WC patch. CL shirtje is niet echt mijn ding.
Teveel om te verzamelen. Je weet hoe het is. Ook van Dortmund staan er nog wel een paar op de lijst.

Dat is wel mooi lullig, alleen weet je dat je op moet letten deze dagen. Je leest ook overal match worn, match issue etc. Als ze er maar iets aan kunnen verdienen ;w

• Markuss
Mosin schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:56:
[...]

Ja, dat is ook waar. Alleen heb ik wel eens printing naar de knoppe zie gaan door een wasmachine :'( Dan heb ik ze toch liever in de kast hangen :P
Zijn die oude Dortmund shirtjes nog geflokt?

Dat is zeker leuk en dan ook nog het juiste shirtje tegen komen!
Ja, ik zou graag nog wat setjes compleet willen maken van Duitsland en Bayern shirts. Voor nu staan het Bayern thuis en uit shirt op de lijst. Die moet ik binnen 2 maanden kopen vanwege de WC patch. CL shirtje is niet echt mijn ding.
Teveel om te verzamelen. Je weet hoe het is. Ook van Dortmund staan er nog wel een paar op de lijst.

Dat is wel mooi lullig, alleen weet je dat je op moet letten deze dagen. Je leest ook overal match worn, match issue etc. Als ze er maar iets aan kunnen verdienen ;w
Oude shirts zijn niet geflokt, mocht ik er eentje tegenkomen dan hou ik mij zeker aanbevolen maar ook weer niet voor alle spelers: Sammer en Zorc sowieso wel.

Thuisshirt van FC Bayern is dit jaar niet zo mijn ding, normaal gesproken wel trouwens! Welke van Dortmund zoek je nog? Misschien kan ik je ergens bij helpen.

Ja, daarom ook even die link. Ze maken ook behoorlijk wat oude van Bayern na, kan je mooi eerst even goed vergelijken. Al zal jij wel weten waar je goed op moet letten.

Vind zelf die authentic shirts van Nike echt schitterend, met zo'n motief erin geweven. Het is alleen echt balen dat ik nou niet echt wat heb met veel Nike-teams. Mogelijk Engeland, Nederland of Kroatië maar ik weet niet of die ook dit soort versies hebben.

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 06:58

GS88

π raat

[Afbeelding]

prachtige collectie.

Heb je hun mooiste uitshirt ooit ook?

Rotterdam

• wokkelz
GS88 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:11:
[...]

prachtige collectie.

[Afbeelding]
Nee die heb ik helaas niet!
Ik ben wel af en toe op marktplaats aan het neuzen voor leuke (uit)shirts.
Wel heb ik het full support uitshirt er weer bij natuurlijk.

• Mosin
Markuss schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:50:
[...]

Oude shirts zijn niet geflokt, mocht ik er eentje tegenkomen dan hou ik mij zeker aanbevolen maar ook weer niet voor alle spelers: Sammer en Zorc sowieso wel.

Thuisshirt van FC Bayern is dit jaar niet zo mijn ding, normaal gesproken wel trouwens! Welke van Dortmund zoek je nog? Misschien kan ik je ergens bij helpen.

Ja, daarom ook even die link. Ze maken ook behoorlijk wat oude van Bayern na, kan je mooi eerst even goed vergelijken. Al zal jij wel weten waar je goed op moet letten.

Vind zelf die authentic shirts van Nike echt schitterend, met zo'n motief erin geweven. Het is alleen echt balen dat ik nou niet echt wat heb met veel Nike-teams. Mogelijk Engeland, Nederland of Kroatië maar ik weet niet of die ook dit soort versies hebben.
[Afbeelding]
Sammer en voorzal Zorc zijn natuurlijk wel echte Dortmund spelers. Dat begrijp ik dan ook wel goed.
Oke, ik meende dat ze in de tijd nog wel geflokte shirts hadden, maar dat is nog veel langer terug dan.
Mocht ik wat tegen komen, dan hoor je het wel!

Naja, het thuis shirt vind ik nog wel mooi. Het gaat me voornamelijk erom dat dit het eerste shirtje is met 5 sterren, waarop direct een hoop patches kunnen. Maar ja, ik moet eigenlijk snipen op een aanbieding..

Bij namaak twijfel ik toch enorm hoor, ondanks dat er 9/10 een mislukt logo opstaat :9. Maar goed, er is genoeg over te vinden op het web.

Ziet er wel leuk uit, maar ik heb ook niet veel met Nike. Een motiefje zal toch per club/land verschillend zijn lijkt me.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 17:55

Agent47

I always close my contracts.

GS88 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:11:
[...]

prachtige collectie.

[Afbeelding]
Dat uitshirt heb ik hier hangen <3

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Markuss
Mosin schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:54:
[...]

Sammer en voorzal Zorc zijn natuurlijk wel echte Dortmund spelers. Dat begrijp ik dan ook wel goed.
Oke, ik meende dat ze in de tijd nog wel geflokte shirts hadden, maar dat is nog veel langer terug dan.
Mocht ik wat tegen komen, dan hoor je het wel!

Naja, het thuis shirt vind ik nog wel mooi. Het gaat me voornamelijk erom dat dit het eerste shirtje is met 5 sterren, waarop direct een hoop patches kunnen. Maar ja, ik moet eigenlijk snipen op een aanbieding..

Bij namaak twijfel ik toch enorm hoor, ondanks dat er 9/10 een mislukt logo opstaat :9. Maar goed, er is genoeg over te vinden op het web.

Ziet er wel leuk uit, maar ik heb ook niet veel met Nike. Een motiefje zal toch per club/land verschillend zijn lijkt me.
Ik dacht dat je met geflokte shirts bedrukking bedoelde (zoals in het Duits 'Flock') of heb ik het verkeerd?

Ah ja dan begrijp ik het wel, die groene die je hebt is overigens schitterend. Ben zelf ook niet zo wild van dat 3de shirts. Noem de Dortmund shirts maar op die je zoekt, kan ik tegelijkertijd met m'n eigen zoektocht meekijken. Ben zelf dus nog voor wat oudere shirts aan het kijken uit de jaren '90 en het Kohle und Stahl trikot. Een black-out shirt wat 2 jaar terug gedragen is, echt schitterend.

Ja, goede vraag. Ben eigenlijk niet zo'n Nike fan maar die stof ziet er wel echt tof uit zo met die structuur erin.

Dortmund namaak van vroeger haal je er zó uit: het oude logo was nooit enorm strak rondgesneden. Zit nog genoeg ruimte om de stiksel aan te brengen.

• apis29
  • Niet online
@Markuss Alle/veel Authentics hebben die stof ja (Liverpool thuis bijv. heeft ook exact hetzelfde patroon, met Barcelona heeft het niks te maken dus maar eerder het template), en de badges zijn ook nog veel strakker/mooier (op die allernieuwste rubberen plakdingen na zoals bij o.a. Liverpool)
Flock is die stoffen bedrukking ...

Moest even kijken welke Bayern 3 was maar dat is dus die witte :) . In eerste instantie vond ik het ook maar een raar patroon, later zag ik er pas bergen in. Bedrukking erop scheelt ook heel wat en met de juiste combo ziet dit shirt er best goed uit (itt het Jako kloon thuisshirt O-) :P . Zeker nog expres gedaan dat enkel die de 5 sterren erop krijgt ...)

[Voor 17% gewijzigd door apis29 op 19-11-2021 10:41]

• Markuss
apis29 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:27:
@Markuss Alle/veel Authentics hebben die stof ja (Liverpool thuis bijv. heeft ook exact hetzelfde patroon, met Barcelona heeft het niks te maken dus maar eerder het template), en de badges zijn ook nog veel strakker/mooier (op die allernieuwste rubberen plakdingen na zoals bij o.a. Liverpool)
Flock is die stoffen bedrukking ...

Moest even kijken welke Bayern 3 was maar dat is dus die witte :) . In eerste instantie vond ik het ook maar een raar patroon, later zag ik er pas bergen in. Bedrukking erop scheelt ook heel wat en met de juiste combo ziet dit shirt er best goed uit (itt het Jako kloon thuisshirt O-) :P . Zeker nog expres gedaan dat enkel die de 5 sterren erop krijgt ...)
Ja, zo bedoelde ik het qua autenthic jerseys ook eigenlijk, patroon in de stof is niet club vast maar ziet er wel echt tof uit. Ben helaas niet zo'n Barcelona, Liverpool en al helemaal geen PSG fan.

Ah zo bedacht ik het ook wel ja, flock is dan inderdaad die vilten/stoffen bedrukking.

Ja inderdaad, het thuisshirt is net een kloon van Jako. Oogt ook gewoon wat goedkoop, die van het jaar daarvoor vond ik ook al niet denderend maarja daar werd de CL in gewonnen dus dat geeft wat meer dimensie.

• apis29
  • Niet online
'Buy, buy, buy!' :D - overzicht van aanbiedingen @ https://www.footy.com/black-friday/

Had van de week (dinsdag) al wat besteld bij Subside.de maar tot nu toe nog geen update :/ (25% op al afgeprijsde items). Vandaag ook 25% bij Nike, werkt voor de verandering ook bij al afgeprijsde dingen 8) ... Bij Kitbag weer 35%, die goochelen al de hele week met kortingen tussen de 30 en 35% vlgns mij.

Edit: net het verzendbericht ontvangen van Subside nu ik juist nog wilde vragen of ik nog wat kon toevoegen :+ (achteraf maar goed ook, nu goedkoper elders kunnen vinden)

[Voor 58% gewijzigd door apis29 op 26-11-2021 20:35]

• Mosin
Markuss schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:56:
[...]

Ik dacht dat je met geflokte shirts bedrukking bedoelde (zoals in het Duits 'Flock') of heb ik het verkeerd?

Ah ja dan begrijp ik het wel, die groene die je hebt is overigens schitterend. Ben zelf ook niet zo wild van dat 3de shirts. Noem de Dortmund shirts maar op die je zoekt, kan ik tegelijkertijd met m'n eigen zoektocht meekijken. Ben zelf dus nog voor wat oudere shirts aan het kijken uit de jaren '90 en het Kohle und Stahl trikot. Een black-out shirt wat 2 jaar terug gedragen is, echt schitterend.

Ja, goede vraag. Ben eigenlijk niet zo'n Nike fan maar die stof ziet er wel echt tof uit zo met die structuur erin.

Dortmund namaak van vroeger haal je er zó uit: het oude logo was nooit enorm strak rondgesneden. Zit nog genoeg ruimte om de stiksel aan te brengen.
Haha, het klinkt iets verwarrend inderdaad. Met Flock bedoel ik die oude, dikke stof die gedrukt werd. Werd vroeger op heel veel shirtjes gebruikt.

Die groene wiesn trikot is een pareltje, dat was het vorige uit 2014 ook. Die moet ik ook nog eens aan de collectie toe voegen.
Ik zoek momenteel niet actief naar Dortmund shirtjes, anders raak ik blut met alle hobbies :+ Het CL shirt uit 2012 met Götze achterop en het zwarte uitshirt met Götze (langarm). Het CL shirt heb ik al, maar is met het wassen kreupel geworden :( Dat Kohle&Stahl shirtje is een hele mooie inderdaad!

Ik zit even wat beter te kijken naar die structuur en het lijkt op iets standaards. Niet per se een Barca motief of zo. Het kan dus toch algemeen zijn.

Als ik je dus goed begrijp is het fake logo slecht uitgesneden? Daar kijk ik namelijk meestal naar bij Dortmund shirtjes.
apis29 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:27:
Haha, bedankt. Ik kan nu niet meer naar het thuis shirt kijken zonder Jako erbij te denken _O-

• apis29
  • Niet online

Subside levering duurt een eeuwigheid dus dan maar alvast #1 >:)

:D

@Mosin

[Voor 16% gewijzigd door apis29 op 30-11-2021 17:26]

• Markuss
@Mosin Misschien wat voor jou? Zou wel ff check of dit echt matchworn is, rugnummers zouden dan +/- 25 cm moeten zijn :)

Staan trouwens wel wat meer Spielertrikot van Götze op Kleinanzeigen, je moet wel een bank overvallen voor de anderen. Die grijze is overigens wel enorm speciaal, kan mij zelfs niet herinneren dat ze erin gespeeld hebben.

https://www.ebay-kleinanz...18-19/1928588866-234-1311

[Voor 11% gewijzigd door Markuss op 30-11-2021 19:23]

• Mosin
Dat is wel een heerlijk exotisch shirtje hoor! Zuid Korea? :o
Die meme komt aardig in de buurt, haha. Zet er nog maar wat hobbies bij :D :+

Woah die collectie is echt gestoord en goed ook. Stiekem jaloers hoor.. Zou graag ooit nog een 1999 CL of 2001 met onze vriend Effenberg achterop willen. Wat een shirtjes _/-\o_
Ik heb ook de 2013 compleet. Blijven toppers!

@Markuss
Weet je waar ik nou geïrriteerd van word. Dat hij er ook bij zet: “Spiel leider nicht bekannt”. Dat is toch compleet ongeloofwaardig en ook dat hij gewassen is, om het doen te geloven dat een shop shirt, een gedragen is. Van die wazige advertenties kom ik wel eens vaker tegen.

Overigens goed dat je mij tagged hoor! Niets tegen jou inzet 8) :*)

• apis29
  • Niet online
Ja aan 25cm nummers komen is niet onoverkomelijk. Eerste wat ik meestal doe is uitvinden welke maat de speler draagt. Bij deze liefdadigheidsveiling met een shirt gekregen van Götze zelf is het een M https://www.unitedcharity...n/BVB-Trikot-Mario-Goetze Maar dat is een ander model natuurlijk en verder heb ik geen verstand van Puma modellen :+
Mosin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:04:
[...]

Dat is wel een heerlijk exotisch shirtje hoor! Zuid Korea? :o
Die meme komt aardig in de buurt, haha. Zet er nog maar wat hobbies bij :D :+

Woah die collectie is echt gestoord en goed ook. Stiekem jaloers hoor.. Zou graag ooit nog een 1999 CL of 2001 met onze vriend Effenberg achterop willen. Wat een shirtjes _/-\o_
Ik heb ook de 2013 compleet. Blijven toppers!

@Markuss
Weet je waar ik nou geïrriteerd van word. Dat hij er ook bij zet: “Spiel leider nicht bekannt”. Dat is toch compleet ongeloofwaardig en ook dat hij gewassen is, om het doen te geloven dat een shop shirt, een gedragen is. Van die wazige advertenties kom ik wel eens vaker tegen.

Ja Zuid-Korea https://news.nike.com/news/nike-football-2020-kits Thuisshirt hopelijk later nog een keer erbij en dan kan ik die ook afvinken :*) (was nu nog niet genoeg afgeprijsd itt het uitshirt). Wel geen Vaporknit versie van te vinden; las dat bij clubs ook alleen de 10 grootsten onder contract bij Nike een commerciële Vaporknit aan kunnen bieden dus dat zal hier misschien ook wel spelen. Vandaar ook bij Leipzig tot aan vorig seizoen geen spelersversies te koop.
Had nog bij een Koreaanse winkel gekeken een paar maanden geleden waarvan de site x aantal jaar geleden al basic was maar toen ik die laatste keer keek was het helemaal een rommeltje. Nu ik er weer kijk echter, hebben ze wel Vaporknit versies te koop (wel zonder uitsparing voor de nummers zoals ik bij de Nike nieuwssite zie en op het veld); 'gelukkig' is de sale prijs nog €123 (ex-NL BTW; wel incl. 10% koreaanse BTW) dus daar gaan we (over het gemis) maar niet moeilijk doen O-) . Op de Nike site ook de Vaporknit versie zonder uitsparing https://www.nike.com/kr/k...or-m-vapor-mtch-jsy-ss-aw zoals hier https://www.gettyimages.n...ial&editorialproducts=all

Subside bestelling ook al in beweging zie ik, met een beetje geluk is ie er morgen. Nu al in Düsseldorf aangekomen ...Verkeerd gelezen: Rüdersdorf bij Berlijn nog

[Voor 4% gewijzigd door apis29 op 30-11-2021 21:53]

• Markuss
Mosin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:04:
[...]
@Markuss

Helemaal met je eens, zou natuurlijk gewoon een authentic kunnen zijn met bedrukking. Maar zoals Apis hierboven zegt zijn die nummers van 25cm wel te verkrijgen.

Met al die namaak en customized items is het gewoon zó enorm gevaarlijk om maar iemand te geloven.

@apis29 Deze authentic zit echt enorm strak, ik heb zelf een L/XL normaal gesproken en besteld toen een XL van deze versie. Nou ik moet mijn beginnende kleine bierpensje toch wel iets inhouden als ik hem draag.

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:14:
Ja aan 25cm nummers komen is niet onoverkomelijk. Eerste wat ik meestal doe is uitvinden welke maat de speler draagt. Bij deze liefdadigheidsveiling met een shirt gekregen van Götze zelf is het een M https://www.unitedcharity...n/BVB-Trikot-Mario-Goetze Maar dat is een ander model natuurlijk en verder heb ik geen verstand van Puma modellen :+

[...]

Ja Zuid-Korea https://news.nike.com/news/nike-football-2020-kits Thuisshirt hopelijk later nog een keer erbij en dan kan ik die ook afvinken :*) (was nu nog niet genoeg afgeprijsd itt het uitshirt). Wel geen Vaporknit versie van te vinden; las dat bij clubs ook alleen de 10 grootsten onder contract bij Nike een commerciële Vaporknit aan kunnen bieden dus dat zal hier misschien ook wel spelen. Vandaar ook bij Leipzig tot aan vorig seizoen geen spelersversies te koop.
Had nog bij een Koreaanse winkel gekeken een paar maanden geleden waarvan de site x aantal jaar geleden al basic was maar toen ik die laatste keer keek was het helemaal een rommeltje. Nu ik er weer kijk echter, hebben ze wel Vaporknit versies te koop (wel zonder uitsparing voor de nummers zoals ik bij de Nike nieuwssite zie en op het veld); 'gelukkig' is de sale prijs nog €123 (ex-NL BTW; wel incl. 10% koreaanse BTW) dus daar gaan we (over het gemis) maar niet moeilijk doen O-) . Op de Nike site ook de Vaporknit versie zonder uitsparing https://www.nike.com/kr/k...or-m-vapor-mtch-jsy-ss-aw zoals hier https://www.gettyimages.n...ial&editorialproducts=all

Subside bestelling ook al in beweging zie ik, met een beetje geluk is ie er morgen. Nu al in Düsseldorf aangekomen ...Verkeerd gelezen: Rüdersdorf bij Berlijn nog

[YouTube: KFA의 새로운 엠블럼을 공개합니다!ㅣ두려움 없는 전진 : MOVING FORWARD!]
Naja, dat dus. De mogelijkheid om een Match Worn na te maken is peanuts voor verzamelaars en het is oerdom om zo’n verhaal bij deze speler te plaatsen, want je wilt weten waar hij vandaan komt en bewijs dat ‘ie gebruikt is.

Zonder uitsparing is het een veel mooier shirt. Is het normaal dat ze die veranderen of heeft het met bepaalde eisen te maken tijdens wedstrijden? Zichtbaarheid van bedrukking of zo?

• Mosin
Markuss schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:29:
[...]

Helemaal met je eens, zou natuurlijk gewoon een authentic kunnen zijn met bedrukking. Maar zoals Apis hierboven zegt zijn die nummers van 25cm wel te verkrijgen.

Met al die namaak en customized items is het gewoon zó enorm gevaarlijk om maar iemand te geloven.

@apis29 Deze authentic zit echt enorm strak, ik heb zelf een L/XL normaal gesproken en besteld toen een XL van deze versie. Nou ik moet mijn beginnende kleine bierpensje toch wel iets inhouden als ik hem draag.
Ja, je kunt het zelf met gemak na maken. Voetbal er zelf even in en zorg dat ‘ie vuil is, maak een fake certificaat en verkoop het.
Bij hoge bedragen en mooie verhalen, moet je gewoon om keihard bewijs vragen. Meestal gaan ze dan nat.

• krisX
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-12-2021
Hoi! Kan iemand mij vertellen of dit een echt shirt is en of dit een betrouwbare webshop is? Dankjewel _/-\o_

https://www.subsidesports...nse-shirt-thuis-2021-2022

• apis29
  • Niet online
krisX schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:10:
Hoi! Kan iemand mij vertellen of dit een echt shirt is en of dit een betrouwbare webshop is? Dankjewel _/-\o_

https://www.subsidesports...nse-shirt-thuis-2021-2022
Is een betrouwbare winkel inderdaad, mijn bestelling komt morgen binnen. Het punt met de NL versie is dat de voorraad voor een groot deel gewoon in Duitsland ligt (en dan naar de winkel in NL verstuurd wordt en vervolgens naar jou) en je voor niets meer betaald op de .nl ipv de .de website.
Nou zijn ze in dit geval even duur maar het shirt van afgelopen seizoen kost op de NL site nog €89,95 en op de duitse €64,99 (mogelijk had je op dit shirt nog 25% korting kunnen krijgen bij de Black Friday actie maar die is al afgelopen)
Verzendkosten bij de NL website zijn €4,95 iirc en van de duitse is het €10
Nu ben ik toevallig ook wel fan van de Fluminense shirtjes en dan zou ik iig voor het oude shirt gaan 8)
Mosin schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:51:
[...]Zonder uitsparing is het een veel mooier shirt. Is het normaal dat ze die veranderen of heeft het met bepaalde eisen te maken tijdens wedstrijden? Zichtbaarheid van bedrukking of zo?
Ja dat zullen de regels zijn mbt zichtbaarheid. De commerciële is idd mooier, hadden ze bij Noorwegen ook wel mogen doen met het uitshirt in Vaporknit variant ...

[Voor 25% gewijzigd door apis29 op 01-12-2021 17:37]

• krisX
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-12-2021
apis29 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:32:
[...]

Is een betrouwbare winkel inderdaad, mijn bestelling komt morgen binnen. Het punt met de NL versie is dat de voorraad voor een groot deel gewoon in Duitsland ligt (en dan naar de winkel in NL verstuurd wordt en vervolgens naar jou) en je voor niets meer betaald op de .nl ipv de .de website.
Nou zijn ze in dit geval even duur maar het shirt van afgelopen seizoen kost op de NL site nog €89,95 en op de duitse €64,99 (mogelijk had je op dit shirt nog 25% korting kunnen krijgen bij de Black Friday actie maar die is al afgelopen)
Verzendkosten bij de NL website zijn €4,95 iirc en van de duitse is het €10
Nu ben ik toevallig ook wel fan van de Fluminense shirtjes en dan zou ik iig voor het oude shirt gaan 8)

[...]

Ja dat zullen de regels zijn mbt zichtbaarheid. De commerciële is idd mooier, hadden ze bij Noorwegen ook wel mogen doen met het uitshirt in Vaporknit variant ...
Bedankt voor je reactie! Het is een kerstcadeau voor mijn vriend, hij benoemde dat hij het een mooi shirt vond. Maar nou weet ik niet of hij het over de oude of de nieuwe had :+ Hij vond dé kraag mooi, maar geen idee naar welke van de twee we nou zaten te kijken op dat moment.... Na een hele middag vergelijken wilde ik dus nu voor het nieuwe shirt gaan, maar jij zegt dat ik voor de oude moet gaan haha, help?

• apis29
  • Niet online
krisX schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:01:
[...]

Bedankt voor je reactie! Het is een kerstcadeau voor mijn vriend, hij benoemde dat hij het een mooi shirt vond. Maar nou weet ik niet of hij het over de oude of de nieuwe had :+ Hij vond dé kraag mooi, maar geen idee naar welke van de twee we nou zaten te kijken op dat moment.... Na een hele middag vergelijken wilde ik dus nu voor het nieuwe shirt gaan, maar jij zegt dat ik voor de oude moet gaan haha, help?
Haha, ja das een goede vraag dan. Op zich is die van de nieuwe wel klassiek voor de verandering dus het kan dat hij het daarom mooi vindt. In de close up vind ik het wapen op het nieuwe shirt ook wat mooier uitgevoerd (meer geborduurd dan op het oude wat meer een plastic/rubber ding lijkt). Het oude shirt heeft natuurlijk wat meer aparte details en ook niet een standaard kraag, meer iets van een rugbyshirt.
Misschien gewoon de nieuwe nemen en als hij de andere wilde kan ie hem zelf gaan halen bij de Duitse site O-) })

• Markuss
@Mosin @apis29

Moet je nou kijken, dit is toch te belachelijk voor woorden:

https://www.ebay.de/itm/1...727ae3:g:ik4AAOSwo8phqQKz

Neppe bedrukking + Haaland kwam pas één seizoen later (dus een ander shirt)

Nee, ik bedoel niet dat het een matchworn shirt is o.i.d. maar dit is toch je reinste hufterij.

[Voor 16% gewijzigd door Markuss op 02-12-2021 19:27]

• apis29
  • Niet online
Markuss schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:25:
@Mosin @apis29

Nee, ik bedoel niet dat het een matchworn shirt is o.i.d. maar dit is toch je reinste hufterij.
}:O , het staat iig wel in de omschrijving. Weet nog dat ie halverwege het seizoen is gekomen dus kan ook niet zo zijn dat ie dit model bij de presentatie/signeren van het contract heeft aangehad (zoals bij Robben bijv.)
Zou misschien nog meer een jersey foul zijn geweest als ie wel de correcte bedrukking had gebruikt :D

• Mosin
apis29 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:32:
Zat even snel snel te zoeken en vond het niet, maar de commerciële vapor knit variant van Noorwegen heeft ook die uitsparing dus?
Markuss schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:25:
@Mosin @apis29

Pff, ja. Dit soort praktijken dus |:(
Wat @apis29 zegt, als hij de juiste bedrukking gebruikte dan zou het nog even extra hufterig zijn. Maar dan had ‘ie er ook even match worn bij moeten tikken :+

Ik lees net de beschrijving, maar dit is gewoon een hele goedkope manier om zo’n ding te verkopen. Geen idee wat je met deze rommel moet. Doe dan zelf een dagje Dortmund, als het weer mag :)

[Voor 11% gewijzigd door Mosin op 03-12-2021 09:10]

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:06:
[...]Zat even snel snel te zoeken en vond het niet, maar de commerciële vapor knit variant van Noorwegen heeft ook die uitsparing dus?
Ja vlgns mij is er niet eens eentje voor Noorwegen. Met Korea is het ook pas voor het eerst opgevallen (en toen had ik de commerciële Vaporknit versie vlgns mij nog niet gezien van Korea) dus ging er vrijwel automatisch van uit dat het voor Noorwegen ook wel zo zou zijn omdat het wedstrijdshirt afweek van de replica. Dacht dat ze misschien allang uitverkocht waren maar ze zullen wel nooit bestaan hebben voor de verkoop (zowel uit als thuis).
Edit: toch zie ik hier een hoop met het shirt aan met een witte achterkant: YouTube: NORWEGIAN JERSEY CULTURE / OSLO (created by VRN)

Nog twee voor dit topic :P (nu maar toegeslagen nu ze nog de juiste maat hebben; wat ook maar op een enkele plek nog het geval was, zeker met die van Nigeria. Verwacht in maart ergens wel de nieuwe shirts van Nike dus dan ook weer eens tijd om de outlet te bezoeken.
Geen idee wanneer de playoffs voor de WK nu zijn maar die van Adidas werden de laatste paar keer rond die tijd uitgebracht. Normaliter is het rond deze tijd al maar denk met het late WK dat het wel ook in het voorjaar zal zijn?)
Die van Nederland ga ik niet eens bevuilen met een bedrukking, dat patroon ziet er zo strak uit op een Vaporknit (hier niet echt te zien natuurlijk, maar hier wel) 8) .

[Voor 8% gewijzigd door apis29 op 03-12-2021 20:20]

• Mosin
apis29 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:07:
[...]

Ja vlgns mij is er niet eens eentje voor Noorwegen. Met Korea is het ook pas voor het eerst opgevallen (en toen had ik de commerciële Vaporknit versie vlgns mij nog niet gezien van Korea) dus ging er vrijwel automatisch van uit dat het voor Noorwegen ook wel zo zou zijn omdat het wedstrijdshirt afweek van de replica. Dacht dat ze misschien allang uitverkocht waren maar ze zullen wel nooit bestaan hebben voor de verkoop (zowel uit als thuis).
Edit: toch zie ik hier een hoop met het shirt aan met een witte achterkant: YouTube: NORWEGIAN JERSEY CULTURE / OSLO (created by VRN)

Nog twee voor dit topic :P (nu maar toegeslagen nu ze nog de juiste maat hebben; wat ook maar op een enkele plek nog het geval was, zeker met die van Nigeria. Verwacht in maart ergens wel de nieuwe shirts van Nike dus dan ook weer eens tijd om de outlet te bezoeken.
Geen idee wanneer de playoffs voor de WK nu zijn maar die van Adidas werden de laatste paar keer rond die tijd uitgebracht. Normaliter is het rond deze tijd al maar denk met het late WK dat het wel ook in het voorjaar zal zijn?)
Die van Nederland ga ik niet eens bevuilen met een bedrukking, dat patroon ziet er zo strak uit op een Vaporknit (hier niet echt te zien natuurlijk, maar hier wel) 8) .

[Afbeelding] [Afbeelding]

Het lijkt er inderdaad op dat ze die niet verkopen. En als ze hem zouden verkopen, dan graag zonder dat witte vlak. Dat matcht echt voor geen meter namelijk op dat, op zich wel leuke, verf patroon.
Maar goed. Hou het effe in de gaten, want die van Korea kwam ook best spontaan, toch?

Dat zijn wel leuke shirts en die van Nigeria is wel heel erg dik. Die zijn ook super snel uitverkocht geweest in het begin of was dat het vorige thuis shirt?
Het patroon op het NL shirt vind ik wel wennen. Uitshirtje is wel echt mijn ding :9~

Eergisteren heb ik deze binnen gekregen. Ik wou die eigenlijk met Lewandowski bedrukken omdat hij hierin het record van Gerd Müller breekte, maar dat was ik vergeten :') :+
Alsnog een fantastische speler erop inclusief CL/WC patches. Qatar sponsor mag er van mij heeeeel erg snel af en daar zijn ze in München ook duidelijk in. Blij dat Bayern zulke supporters heeft. Overigens zag ik veel sympathie van Dortmund, Schalke, HSV en nog een aantal supporters voorbij komen d:)b

Ik zal de foto’s omwisselen voor een eigen foto!

Edit:
Adidas heeft nieuwe teamgeist shirtjes gereleased. Er zitten leuke tussen, alhoewel ik het een lichtelijk saai ontwerp vind.

[Voor 18% gewijzigd door Mosin op 04-12-2021 10:26]

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:09:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat ze die niet verkopen. En als ze hem zouden verkopen, dan graag zonder dat witte vlak. Dat matcht echt voor geen meter namelijk op dat, op zich wel leuke, verf patroon.
Maar goed. Hou het effe in de gaten, want die van Korea kwam ook best spontaan, toch?

Dat zijn wel leuke shirts en die van Nigeria is wel heel erg dik. Die zijn ook super snel uitverkocht geweest in het begin of was dat het vorige thuis shirt?
Het patroon op het NL shirt vind ik wel wennen. Uitshirtje is wel echt mijn ding :9~

Eergisteren heb ik deze binnen gekregen. Ik wou die eigenlijk met Lewandowski bedrukken omdat hij hierin het record van Gerd Müller breekte, maar dat was ik vergeten :') :+
Alsnog een fantastische speler erop inclusief CL/WC patches. Qatar sponsor mag er van mij heeeeel erg snel af en daar zijn ze in München ook duidelijk in. Blij dat Bayern zulke supporters heeft. Overigens zag ik veel sympathie van Dortmund, Schalke, HSV en nog een aantal supporters voorbij komen d:)b
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zal de foto’s omwisselen voor een eigen foto!

Edit:
Adidas heeft nieuwe teamgeist shirtjes gereleased. Er zitten leuke tussen, alhoewel ik het een lichtelijk saai ontwerp vind.
Denk dat die van Korea alleen in Korea verkocht wordt, kan me echt niet herinneren die ergens anders gezien te hebben. Op Youtube ook geen enkele review van te vinden dus ik verwacht van die van Noorwegen ook niet veel (zeker met de nieuwe modellen om de hoek).
Die van Nigeria was idd ook heel snel uitverkocht in Vaporknit versie, eigenlijk nergens meer te krijgen behalve bij Subside. Precies op het goede moment gekocht blijkbaar, nu is ie weer terug naar volle retailprijs :+ (bijna het dubbele dus). Edit: die echte hype met rijen voor de winkels was overigens wel het vorige shirt ja.

Had deze twee plaatjes nog opgeslagen die ik was tegengekomen, valt me nu wel op dat de afwerking van de mouw en kraag anders is. En bij alledrie de replicashirts dat ze alleen nog een rubber clublogo hebben (was even de grens over in het weekend); weer een pluspunt voor de groene.
De vijf sterren op het thuisshirt zijn ook alleen plakplaatjes; zoals bij Ajax de allereerste keer dat er sterren op mochten. Dan ziet de heat.rdy versie er nu toch net wat beter uit moet ik zeggen qua logo's. Zou me op zich niet verbazen als er ergens al dan niet replica versie sterren worden aangeboden en die doe je dan gewoon zelf op het zwarte shirt 8)
En het witte shirt had volgens als enige mij géén Qatar sponsoring erop? [Is idd het 'CL-shirt' zie ik ...]

Nog twee andere (opgeslagen plaatjes)

• Markuss
@apis29

Zo, schitterend zeg dat NL shirt! Ik wist niet dat die details qua leeuw er zo mooi in verwerkt zaten. Voor mij persoonlijk blijft de eenvoud van het WK 2014 het mooiste maar dit heeft ook wel wat.

FC Bayern shirt is ook erg tof, ben alleen niet zo wild van die vreemde UEFA patch.

• apis29
  • Niet online
Markuss schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:31:
@apis29

Zo, schitterend zeg dat NL shirt! Ik wist niet dat die details qua leeuw er zo mooi in verwerkt zaten. Voor mij persoonlijk blijft de eenvoud van het WK 2014 het mooiste maar dit heeft ook wel wat.

FC Bayern shirt is ook erg tof, ben alleen niet zo wild van die vreemde UEFA patch.
2014 heb ik ook nog wel ja, vooral door het 'nieuwe' wapen/logo destijds. Zit alleen wel een verschil in in wat ik een adviesprijs van €90/140 waard vind ;) (nou ja, geen enkel shirt is die adviesprijzen waard natuurlijk)

[Voor 20% gewijzigd door apis29 op 14-12-2021 23:02]

• apis29
  • Niet online

https://pbs.twimg.com/med...a8K?format=jpg&name=large
  • Only 1 jersey x team was chosen.
  • It is not a ranking of "the most beautiful" but the most "influential of the year" at the mkt and design level.
  • As I always say, if your top5 is within this top50, then it is pretty good
Blijkbaar wordt de website niet meer bijgehouden dus de uitleg bij elk shirt is op twitter terug te vinden ....

[Voor 7% gewijzigd door apis29 op 25-12-2021 13:08]

• CMCM
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07-01 21:56
Ik heb laatst wat Napolishirts (authentic) gehaald. De sponsor Lete is er los opgeplakt. Nu zitten er al vanaf het begin op sommige plekken van die randen/‘rimpels’ op het sponsorvlak. Valt daar iets tegen te doen (heb al met strijken geprobeerd) of hoort dat erbij indien de sponsor op die wijze is aangebracht? Ik heb de shirts zelf nooit gewassen of gedragen. Op de foto is het niet goed te zien.

[Voor 54% gewijzigd door CMCM op 06-01-2022 18:49]

• apis29
  • Niet online
CMCM schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:47:
Ik heb laatst wat Napolishirts (authentic) gehaald. De sponsor Lete is er los opgeplakt. Nu zitten er al vanaf het begin op sommige plekken van die randen/‘rimpels’ op het sponsorvlak. Valt daar iets tegen te doen (heb al met strijken geprobeerd) of hoort dat erbij indien de sponsor op die wijze is aangebracht? Ik heb de shirts zelf nooit gewassen of gedragen. Op de foto is het niet goed te zien.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Valt zo niks te zien nee, maar dat zal wel vast iets zijn wat bij het aanbrengen is gebeurd ja ('hoort' niet maar kan wel gebeuren). Achteraf valt er zelden nog wat aan te doen ...

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:32
Deze in de uitverkoop gehaald, 25€:

Want als je Helvetica gebruikt op je shirt als Zwitsers team ben je baas. :D

Tevens mijn derde voetbalshirt geloof ik maar wel de eerste in bijna 10 jaar, het Nederlandse uitshirt van het WK2010 heb ik nog ergens liggen geloof ik. Ook wel leuk dat deze van Puma is, heb Puma eigenlijk altijd al één van de meer sympathieke merken gevonden van de grote merken, maar dat is geheel persoonlijk. *zet een pagina van de PSV webshop open*

[Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 13-01-2022 13:41]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• apis29
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:39:
Deze in de uitverkoop gehaald, 25€:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Want als je Helvetica gebruikt op je shirt als Zwitsers team ben je baas. :D

Tevens mijn derde voetbalshirt geloof ik maar wel de eerste in bijna 10 jaar, het Nederlandse uitshirt van het WK2010 heb ik nog ergens liggen geloof ik. Ook wel leuk dat deze van Puma is, heb Puma eigenlijk altijd al één van de meer sympathieke merken gevonden van de grote merken, maar dat is geheel persoonlijk. *zet een pagina van de PSV webshop open*
(bij Black Friday hadden ze overigens wel een goede aanbieding bij PSV op het derde shirt, alleen jammer/ minder dat bij PSV het logo niet in het shirt zelf zit verwerkt zoals bij een Dortmund enzo maar ze er toch dezelfde adviesprijs voor vragen)

[Voor 31% gewijzigd door apis29 op 15-05-2022 21:35]

• Markuss
Mosin schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:39:
[...]

Ik zoek momenteel niet actief naar Dortmund shirtjes, anders raak ik blut met alle hobbies :+ Het CL shirt uit 2012 met Götze achterop en het zwarte uitshirt met Götze (langarm). Het CL shirt heb ik al, maar is met het wassen kreupel geworden :( Dat Kohle&Stahl shirtje is een hele mooie inderdaad!
Misschien lijkt dit je wel wat, Duitsland uit-shirt 2010 (zwart/rood) met Götze achterop. Zie je niet heel veel:
https://www.ebay-kleinanz...-2010/1994506770-230-6957

Dat Derbytrikot is toch schitterend, met dat Westfalenstadion erop, helaas echter slechte bedrukking. Dit shirt in knappe staat (maat M / L / XL) en je bent zo 150 tot 200,- kwijt.
https://www.ebay-kleinanz...etze/1987644096-160-20849

• tommerd_
Afgelopen week een (persoonlijk) pareltje op de kop kunnen tikken. Dacht dat deze shirts alleen op loting gingen, maar bleek achteraf zelfs nog in de sale te komen.

Gaat hier om het 'Heritage' shirt van Club Brugge voor het 130 jarig bestaan. Prijzen zijn echt een soort in het shirt gedrukt in plaats van erop geplakt. Club Brugge is toch altijd mijn favo club in België, dus deze is het zeker waard :)

https://www.clubshop.be/heritage.html

• apis29
  • Niet online
:D 8)

• apis29
  • Niet online
Dit nog opgepikt (nog maar 1 over zie ik) https://www.boekenfestijn...7971409/de-mooiste-shirts Op zichzelf niet per se de moeite waard, misschien om erbij te doen om de gratis verzending te activeren bij een bestelling boven de €30 ...

• Mosin
apis29 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:29:
[...]

Denk dat die van Korea alleen in Korea verkocht wordt, kan me echt niet herinneren die ergens anders gezien te hebben. Op Youtube ook geen enkele review van te vinden dus ik verwacht van die van Noorwegen ook niet veel (zeker met de nieuwe modellen om de hoek).
Die van Nigeria was idd ook heel snel uitverkocht in Vaporknit versie, eigenlijk nergens meer te krijgen behalve bij Subside. Precies op het goede moment gekocht blijkbaar, nu is ie weer terug naar volle retailprijs :+ (bijna het dubbele dus). Edit: die echte hype met rijen voor de winkels was overigens wel het vorige shirt ja.

Had deze twee plaatjes nog opgeslagen die ik was tegengekomen, valt me nu wel op dat de afwerking van de mouw en kraag anders is. En bij alledrie de replicashirts dat ze alleen nog een rubber clublogo hebben (was even de grens over in het weekend); weer een pluspunt voor de groene.
De vijf sterren op het thuisshirt zijn ook alleen plakplaatjes; zoals bij Ajax de allereerste keer dat er sterren op mochten. Dan ziet de heat.rdy versie er nu toch net wat beter uit moet ik zeggen qua logo's. Zou me op zich niet verbazen als er ergens al dan niet replica versie sterren worden aangeboden en die doe je dan gewoon zelf op het zwarte shirt 8)
En het witte shirt had volgens als enige mij géén Qatar sponsoring erop? [Is idd het 'CL-shirt' zie ik ...]

Nog twee andere (opgeslagen plaatjes)

Ik reageer veel te laat, maar heb je nog iets kunnen vinden over die Korea en Noorwegen shirts?
Het Bayern shirtje hangt al weer erg lang in de kast, maar er zit wel een Qatar sponsoring op, als ik me het goed herinner. Beetje wazig dan voor een CL shirt O-)

Zal straks een foto plaatsen, die ik nog zou posten :+

@Markuss
Die Götze shirtjes zijn wel erg mooi, maar €130,00 voor een slechte print, betaal ik niet. Buiten dat ik het nu niet op kan hoesten. Die van Duitsland is prachtig, maar die kan ik inmiddels niet meer aan doen vanwege mijn prachtige corona bierpens :') Het is wel het overwegen waard!

Tadaaa:

[Voor 15% gewijzigd door Mosin op 23-01-2022 23:47]

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 06:58

GS88

π raat

Tijdje terug een mooi Sparta shirt gescoord, gisteren zat ik de halve finale van de Afrika Cup te kijken, en vind de shirts van de keepers van Egypte erg mooi! Enige jammere is dat ik online enkel thuis- en uitshirts vind :(

https://encrypted-tbn0.gs...eJGn06IJdGTgZ66Q&usqp=CAU

[Voor 9% gewijzigd door GS88 op 04-02-2022 22:41]

Rotterdam

• apis29
  • Niet online
GS88 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 22:38:
Tijdje terug een mooi Sparta shirt gescoord, gisteren zat ik de halve finale van de Afrika Cup te kijken, en vind de shirts van de keepers van Egypte erg mooi! Enige jammere is dat ik online enkel thuis- en uitshirts vind :(

https://encrypted-tbn0.gs...eJGn06IJdGTgZ66Q&usqp=CAU
Kan me niet herinneren ooit een landen keepersshirt te koop gezien te hebben ... (hooguit bij de echt grote landen; toch maar even gecheckt en bij Duitsland wel idd https://www.dfb-fanshop.d...83516?cs=37&_ref=m-TOPNAV)

[Voor 14% gewijzigd door apis29 op 05-02-2022 13:06]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Krijg van m'n neef uit Engeland de vraag of ik nog een site weet waar ze het 3e uitshirt van Ajax van dit seizoen hebben (Bob Marley tribute shirt dus).
Wat ik vind is of uitverkocht, of duidelijk fake (27 euro voor zo'n populair shirt). Iemand suggesties?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:41:
Krijg van m'n neef uit Engeland de vraag of ik nog een site weet waar ze het 3e uitshirt van Ajax van dit seizoen hebben (Bob Marley tribute shirt dus).
Wat ik vind is of uitverkocht, of duidelijk fake (27 euro voor zo'n populair shirt). Iemand suggesties?
Te laat ja, zelf ook lopen slapen maar dat zal al ruim meer dan een maand geleden zijn dat je ze 'gewoon' in/ uit Engeland kon halen voor minder dan via Ajax of Adidas ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:26

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Hoi, ik heb hier een Feyenoord shirt die mijn familielid voor het eerst na 5 jaar weer droeg (Opel Puma shirt uit 2013).
Na het wassen bleek dat de belettering losliet. Heel vreemd want vroeger deed ie dat niet.
Shirt werd wel binnenstebuiten gewassen.
Wat doe ik fout?

[Voor 5% gewijzigd door MedionAkoya op 29-05-2022 23:37]

Trein?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:11
MedionAkoya schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:35:
Hoi, ik heb hier een Feyenoord shirt die mijn familielid voor het eerst na 5 jaar weer droeg (Opel Puma shirt uit 2013).
Na het wassen bleek dat de belettering losliet. Heel vreemd want vroeger deed ie dat niet.
Wat doe ik fout?
Bij het wassen van sportkleding zijn 4 dingen belangrijk:
  1. binnenstebuiten, zo te lezen heb je daaraan voldaan
  2. zo koud mogelijk. Vaak is dat 20 graden of zelfs onverwarmd, afhankelijk van je wasmachine
  3. geen wasverzachter. Dit wordt uit gewoonte nog wel eens per ongeluk wel toegevoegd, maar voor belettering is het beter om geen wasverzachter te gebruiken
  4. zo laag mogelijk rpm voor het centrifugeren (liefst 600 of zo mogelijk nog lager). De meeste moderne wasmachines hebben een sportprogramma dat dit en nummer 2 alvast combineert.
Als het met deze 4 voorwaarden nog steeds niet goed gaat, dan ligt het aan de kwaliteit van het shirt/belettering. Kan natuurlijk dan dat in al die jaren is ‘uitgedroogd’ en nu met het wassen wat vergaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
NVM*

[Voor 98% gewijzigd door Mosin op 29-06-2022 11:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:38
MedionAkoya schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:35:
Wat doe ik fout?
Mijn ervaring is dat de belettering op een gegeven moment "op" is. Alsof de weekmakers in het rubber of lijm eraf zijn. Ik heb shirts die ik 6 jaar lang prima heb kunnen wassen, en op een gegeven moment kwam bijna alle belettering los. Alleen handwas had je misschien kunnen helpen.

• Mosin
Vandaag Classicfootballshirts even op de vingers getikt vanwege de verkoop van een nepperd.
Zie ineens overal wel een nep shirt voorbij komen op sites die eraan willen verdienen.

Dus laat dat een waarschuwing zijn. Kickandrush webshop verkocht laatst een nepperd. Namelijk een Bayern München 2001 CL shirt met Effenberg print. Aan het logo zag ik genoeg :F

• tommerd_
Valt me op dat dit topic stil is (ondanks alle releases van shirts afgelopen weken).

Ben ik overigens de enige die vind dat de meeste tenues de plank misslaan voor komend seizoen? Zijn maar weinig shirts die er écht bovenuit springen wat betreft design. Of is mijn smaak gewoon heel anders dan de rest?

• Mosin
tommerd_ schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:52:
Valt me op dat dit topic stil is (ondanks alle releases van shirts afgelopen weken).

Ben ik overigens de enige die vind dat de meeste tenues de plank misslaan voor komend seizoen? Zijn maar weinig shirts die er écht bovenuit springen wat betreft design. Of is mijn smaak gewoon heel anders dan de rest?
Nou, ik verwacht dat meerdere het met je eens zijn, waaronder ik. Ik mis gewoon inspiratie bij sommige shirts/clubs, maar dat roepen we ook al jaren. Adidas en Nike met herkauwde en gebruikte templates...
Maar goed, het voetbal zakt voor mij steeds meer weg. De shirtjes veranderen mee, in negatief opzicht.

Dat thuis shirt van Bayern bijvoorbeeld. Pyjama party :r Straalt niks uit.
Het nieuwe thuis shirt van Dortmund vind ik wel mooi.

[Voor 4% gewijzigd door Mosin op 29-06-2022 12:02]

• tommerd_
Mosin schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:57:
[...]

Nou, ik verwacht dat meerdere het met je eens zijn, waaronder ik. Ik mis gewoon inspiratie bij sommige shirts/clubs, maar dat roepen we ook al jaren. Adidas en Nike met herkauwde en gebruikte templates...
Maar goed, het voetbal zakt voor mij steeds meer weg. De shirtjes veranderen mee, in negatief opzicht.

Dat thuis shirt van Bayern bijvoorbeeld. Pyjama party :r Straalt niks uit.
Het nieuwe thuis shirt van Dortmund vind ik wel mooi.
Het nieuwe shirt van Dortmund is dan ook het enige waar ik gelukkig van word. Ik roep al een tijdje dat Dortmund de strepen moeten terugbrengen, en dat hebben ze gedaan. Verder vind ik dat alles ook 'extra' gemaakt moet worden, zag vanmorgen het nieuwe PSG thuis shirt. Die streep in het midden is dan weer too much, wat het 'klassieke' wel verpest in mijn ogen.

[Voor 0% gewijzigd door tommerd_ op 29-06-2022 12:14. Reden: Spelfoutje]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bataviastad
Die van België was nog €45, Duitsland Thuis niet naar gekeken. Zwart/gouden van Ajax was €45 iirc (alleen L en XL), de andere nog altijd €90. Bij Puma niks en bij Nike een drietal shirts voor onzinprijzen ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:23:
Bataviastad
Die van België was nog €45, Duitsland Thuis niet naar gekeken. Zwart/gouden van Ajax was €45 iirc (alleen L en XL), de andere nog altijd €90. Bij Puma niks en bij Nike een drietal shirts voor onzinprijzen ...

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Weet jij toevallig wat die Bob Marley en CL kost?
Die zou ik bijzonder graag in de collectie willen hebben :o

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Niemand hier die een shirt heeft gekocht afgelopen tweeënhalve maand? Dat geloof ik niet.

Ik heb bij FutFanatics het derde shirt van Chapecoense 2019 besteld, in de aanbieding voor $25:

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• tommerd_
Slechts 1 shirtje gekocht (het nieuwe thuisshirt van ADO) wel verbaasd over de tenues van de verschillende nationale elftallen. Daar lijken ze alle 'tradities' bij veel landen toch over boord te hebben gegooid.

• Mosin
Rickets schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:03:
Niemand hier die een shirt heeft gekocht afgelopen tweeënhalve maand? Dat geloof ik niet.

Ik heb bij FutFanatics het derde shirt van Chapecoense 2019 besteld, in de aanbieding voor $25:

[Afbeelding]
Ik heb deze week het nieuwe “Wiesn” shirt van Bayern München gekocht, met natuurlijk de enige echt Müller achterop. Prachtig shirt, maar het heeft teveel weg van het vorige.

@tommerd_
Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar gooi eens een voorbeeld als je wilt :)
Nederland collectie is echt ruk, Duitsland heeft weer prachtige trikots :D

[Voor 7% gewijzigd door Mosin op 22-09-2022 23:15]

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee