Dat is wel een koopje voor dat bedrag! Bij dit shirt kun je inderdaad alleen een nummer nemen, dat geeft het een mooie retro vibe. Interessant om te weten dat ze geen bedrukking meer van de shirt fabrikant nemen, is daar een reden voor? Ik wou eens naar nameandnumbering.com gaan, alleen daar moet je voor inloggen, kun je daar ook sets aanschaffen?apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:40:
[...]
Daar gaat idd nog wel wat op komen (als er nog wat te vinden is qua bedrukking iig, kan het ook altijd nog bij alleen een [rug]nummer houden). https://www.classicfootba...rsary-ls-shirtjy0217.html Is weer aardig aan de prijs zie ik, ik had 'em voor €35,99(volgens mij waren ze toen in de 'weekly deals' , de lange mouw was dezelfde prijs als deze korte https://www.classicfootba...iversary-shirtjy0247.html ). Die groene is een authentic en was met bedrukking er al op maar €45,99 iirc (enige stuk beschikbaar; toevallig in de correcte maat van de speler)
Opvallend genoeg zijn ze zelf ook afgestapt van de normale Adidas bedrukking leverancier (net als de KNVB die het tegenwoordig 'lokaal' doet). Bij Subside zijn iig alleen nog een paar naamsets van huidige spelers over en ook geen losse letters en nummers.
11teamsports is iig ook een Duitse winkel waar ik al meerdere malen wat besteld heb maar bedrukkingen los verkopen doen ze niet ...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die groene is ook een nette aankoop. Draag je deze ook wel eens of is het puur voor de verzameling? In 2013 had je een zwart/rood met gouden ontwerp voor de vrouwen die ik graag bij de mannen als ontwerp had gezien.
:strip_exif()/f/image/FJCnM7xaPIdn48B8puAgLl8w.jpg?f=fotoalbum_large)
Das een mooie. Vind kraagjes sowieso wel gaaf.Rickets schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:53:
Het einde van het seizoen is in zicht, dus er zijn weer aanbiedingen bij clubshops. Vandaar nieuw in de collectie: het derde shirt van FC Metz. Deze stond al op mijn verlanglijst sinds het begin van het seizoen en is nu in de aanbieding in de webshop bij Metz.
[Afbeelding]