• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 14:27
apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:40:
[...]

Daar gaat idd nog wel wat op komen (als er nog wat te vinden is qua bedrukking iig, kan het ook altijd nog bij alleen een [rug]nummer houden). https://www.classicfootba...rsary-ls-shirtjy0217.html Is weer aardig aan de prijs zie ik, ik had 'em voor €35,99 :*) (volgens mij waren ze toen in de 'weekly deals' , de lange mouw was dezelfde prijs als deze korte https://www.classicfootba...iversary-shirtjy0247.html ). Die groene is een authentic en was met bedrukking er al op maar €45,99 iirc (enige stuk beschikbaar; toevallig in de correcte maat van de speler)

Opvallend genoeg zijn ze zelf ook afgestapt van de normale Adidas bedrukking leverancier (net als de KNVB die het tegenwoordig 'lokaal' doet). Bij Subside zijn iig alleen nog een paar naamsets van huidige spelers over en ook geen losse letters en nummers.
11teamsports is iig ook een Duitse winkel waar ik al meerdere malen wat besteld heb maar bedrukkingen los verkopen doen ze niet ...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel een koopje voor dat bedrag! Bij dit shirt kun je inderdaad alleen een nummer nemen, dat geeft het een mooie retro vibe. Interessant om te weten dat ze geen bedrukking meer van de shirt fabrikant nemen, is daar een reden voor? Ik wou eens naar nameandnumbering.com gaan, alleen daar moet je voor inloggen, kun je daar ook sets aanschaffen?
Die groene is ook een nette aankoop. Draag je deze ook wel eens of is het puur voor de verzameling? In 2013 had je een zwart/rood met gouden ontwerp voor de vrouwen die ik graag bij de mannen als ontwerp had gezien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHe5zMKceHjAySfSqJsBtrswEXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJCnM7xaPIdn48B8puAgLl8w.jpg?f=fotoalbum_large
Rickets schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:53:
Het einde van het seizoen is in zicht, dus er zijn weer aanbiedingen bij clubshops. Vandaar nieuw in de collectie: het derde shirt van FC Metz. Deze stond al op mijn verlanglijst sinds het begin van het seizoen en is nu in de aanbieding in de webshop bij Metz.

[Afbeelding]
Das een mooie. Vind kraagjes sowieso wel gaaf.

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 16:01:
[...]

Dat is wel een koopje voor dat bedrag! Bij dit shirt kun je inderdaad alleen een nummer nemen, dat geeft het een mooie retro vibe. Interessant om te weten dat ze geen bedrukking meer van de shirt fabrikant nemen, is daar een reden voor? Ik wou eens naar nameandnumbering.com gaan, alleen daar moet je voor inloggen, kun je daar ook sets aanschaffen?
Die groene is ook een nette aankoop. Draag je deze ook wel eens of is het puur voor de verzameling? In 2013 had je een zwart/rood met gouden ontwerp voor de vrouwen die ik graag bij de mannen als ontwerp had gezien.
[Afbeelding]

[...]

Das een mooie. Vind kraagjes sowieso wel gaaf.
De (losse) bedrukkingen werden/ worden gewoon met namen erbij aangeboden maar die nameandnumbering site is volgens mij idd zakelijk (de vorige leverancier was volgens mij iets van 'deko graphics'):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/718xLBNH9BbNbBxbpmlriZagk0Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kLMKab5SyXQpfsJILMQm9Jz7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcDf9wItGoWiNE3aYIqEchRJtNs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ws3S823Iwq7UT6GmvgG7Q84q.jpg?f=fotoalbum_tile
Shirt is ook gedragen bij dat jeugd EK met Woltemade erbij (die set is nog wel verkrijgbaar) en vrouwen EK. Maar mooier zou het sowieso zijn met enkel een nummer erop ja ...
Die van de vrouwenteams koop ik sowieso niet op mijn maat als het een vrouwenmodel is dus die zijn idd puur voor de verzameling. Heb er wel twee van Bayern als zogenaamd unisex model maar dat is gewoon omdat dat de enige was die aangeboden werd door Bayern (blijft toch vreemd dat ze wel vrouwenmodel shirts verkopen van het mannenteam maar niet voor de vrouwen; tot aan dit seizoen tenminste, als het goed is zijn ze er dit seizoen wel. Edit: nu ik beter kijk dan ook enkel de authentic version van €150, nog steeds geen replica versies).
Staat iig een stuk mooier die Allianz shirtsponsoring dan die grote T op het shirt 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdHboEgIhGPDsqovJ0peMEEw-1g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XgcTpzlavaTr1B8ikbPosDbr.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 18-04-2026 17:25 ]

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 17:13:
[...]

De (losse) bedrukkingen werden/ worden gewoon met namen erbij aangeboden maar die nameandnumbering site is volgens mij idd zakelijk (de vorige leverancier was volgens mij iets van 'deko graphics'):
[Afbeelding][Afbeelding]
Shirt is ook gedragen bij dat jeugd EK met Woltemade erbij (die set is nog wel verkrijgbaar) en vrouwen EK. Maar mooier zou het sowieso zijn met enkel een nummer erop ja ...
Die van de vrouwenteams koop ik sowieso niet op mijn maat als het een vrouwenmodel is dus die zijn idd puur voor de verzameling. Heb er wel twee van Bayern als zogenaamd unisex model maar dat is gewoon omdat dat de enige was die aangeboden werd door Bayern (blijft toch vreemd dat ze wel vrouwenmodel shirts verkopen van het mannenteam maar niet voor de vrouwen; tot aan dit seizoen tenminste, als het goed is zijn ze er dit seizoen wel. Edit: nu ik beter kijk dan ook enkel de authentic version van €150, nog steeds geen replica versies).
Staat iig een stuk mooier die Allianz shirtsponsoring dan die grote T op het shirt 8)

[Afbeelding]
Als het goed is, verkopen ze losse bedrukking ook niet standaard. Tenzij je op Subside gaat kijken of zo, daar verkopen /verkochten ze wel los spul. Keek daar wel eens voor oudere shirts.
Welke speler/nummer wil je op het Anniversary laten bedrukken?

Zit net eens te kijken en unisex is wijder en tevens geschikt voor mannen en wat grotere/stevigere vrouwen. Denk dat het niet winst gevend en praktisch genoeg is om 2 vrouwen varianten + een mannen variant te verkopen van het vrouwenteam. Unisex is dan een goede oplossing. Vrouwen zullen dan een maat kleiner kunnen nemen van de Unisex. En de keuze om tussen 1 van de 2 sponsoren te kiezen.
Persoonlijk zie ik liever geen sponsor :*)

• apis29
  • Niet online
Weer eens een 20% korting actie bij Classic Football Shirts met code CFS20

Net deze twee besteld plus nog iets kleins om net boven de €100 uit te komen voor gratis verzending O-) (zonder bedrukking; geen idee of hun preview klopt met het echte shirt maar dat nummer zit veel te dicht op de naam bij de shirts op hun site die voorbedrukt zijn). Bedrukking hiervoor koop ik dan idd bij Subside in dit geval en zullen Redondo en Guti worden; maar je kan zelfs nog Raul of Seedorf nemen ...
(had ooit nog een andere Duitse shop gevonden die losse bedrukkingen aanboodt, eBay buitengelaten, maar die zal ergens in een oud bookmarks bestand staan ondertussen).
En unisex shirts zijn idd gewoon precies dezelfde als het standaard herenshirt (alleen als het om een vrouwenteam gaat heten ze automagisch ineens 'unisex'), zijn ook meer dan genoeg vrouwen die liever het baggy model shirt willen om te dragen dan een getailleerd vrouwenmodel (alleen om te verzamelen klopt het natuurlijk voor geen meter. Op zich is dan iig wel het authentic model zo aan te bieden ook geen slechte oplossing, gewoon wachten op de uitverkoop in dat geval >:) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0Sb7acZinxhxl5OuSVeE8F-X6w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Rmv9gsg0Lc6yt7VHBbDWQNEF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vM9ZWEvd9M0V8h-vNMKfPYwzeq4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b0iuxjB9HXbNGBQDedXuo8qQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjORJWfrHTpG6XYLlkowF0D7nZI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/33Y3NGa5tRkru7P9JDP70Ycs.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 01-05-2026 21:53 ]

• Mosin
apis29 schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 21:45:
Weer eens een 20% korting actie bij Classic Football Shirts met code CFS20

Net deze twee besteld plus nog iets kleins om net boven de €100 uit te komen voor gratis verzending O-) (zonder bedrukking; geen idee of hun preview klopt met het echte shirt maar dat nummer zit veel te dicht op de naam bij de shirts op hun site die voorbedrukt zijn). Bedrukking hiervoor koop ik dan idd bij Subside in dit geval en zullen Redondo en Guti worden; maar je kan zelfs nog Raul of Seedorf nemen ...
(had ooit nog een andere Duitse shop gevonden die losse bedrukkingen aanboodt, eBay buitengelaten, maar die zal ergens in een oud bookmarks bestand staan ondertussen).
En unisex shirts zijn idd gewoon precies dezelfde als het standaard herenshirt (alleen als het om een vrouwenteam gaat heten ze automagisch ineens 'unisex'), zijn ook meer dan genoeg vrouwen die liever het baggy model shirt willen om te dragen dan een getailleerd vrouwenmodel (alleen om te verzamelen klopt het natuurlijk voor geen meter. Op zich is dan iig wel het authentic model zo aan te bieden ook geen slechte oplossing, gewoon wachten op de uitverkoop in dat geval >:) )

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat zijn 2 hele mooie shirtjes. Soms kom je op CFS wel eens bedenkelijke foto's van shirts tegen. Heb zelfs eens een melding gedaan van een nep shirt :9 CFS is door de jaren heen ook flink gegroeid, wat eventueel de marge op fouten bij bedrukkingen etc. door medewerkers kan vergroten.
Het is mooi dat Subside daar nog bedrukking voor heeft. Guti voor de hakballetjes :P

De vrouwen die ik op trainingsavonden zie, lopen vrijwel altijd in normale shirts rond. Je moet wel héél fijn/slank/afgetraind zijn om in zo'n authentic shirt te passen.
Die authentic versie zal binnenkort wel omlaag gaan.

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:50:
[...]

Het is mooi dat Subside daar nog bedrukking voor heeft. Guti voor de hakballetjes :P
Het wordt je/me niet makkelijk gemaakt :F ; was er inmiddels overigens achter gekomen dat het thuisshirt in 1998/99 is uitgekomen terwijl dit zwarte uitshirt pas in 1999/00 uitkwam en ze in dat seizoen juist wel naam en nummer zó dicht tegen elkaar aan hadden zitten terwijl daar in 1998/99 nog wat meer ruimte tussen zat (en de eerste beelden waren die ik in eerste instantie was tegengekomen)

Wat Subside verkoopt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0ncjOCYJfP68I3vcdDTQ3538iE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ClQNhwesfM7Sc0vq3bN5cn56.jpg?f=user_large

Wat het moet zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjORJWfrHTpG6XYLlkowF0D7nZI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/33Y3NGa5tRkru7P9JDP70Ycs.jpg?f=user_large

Wat het ook kan zijn aangezien die in 2000/01 ook nog gedragen werd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzbqK0NO1pF73vUuC5pQD-W92aU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FAA662JnR5dBtXVPPi71wUMM.jpg?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 04-05-2026 13:53 ]

• Mosin
apis29 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 13:21:
[...]

Het wordt je/me niet makkelijk gemaakt :F ; was er inmiddels overigens achter gekomen dat het thuisshirt in 1998/99 is uitgekomen terwijl dit zwarte uitshirt pas in 1999/00 uitkwam en ze in dat seizoen juist wel naam en nummer zó dicht tegen elkaar aan hadden zitten terwijl daar in 1998/99 nog wat meer ruimte tussen zat (en de eerste beelden waren die ik in eerste instantie was tegengekomen)

Wat Subside verkoopt:

[Afbeelding]

Wat het moet zijn:

[Afbeelding]

Wat het ook kan zijn aangezien die in 2000/01 ook nog gedragen werd:

[Afbeelding]
Oh das mooi inderdaad. Wel fijn dat je erachter gekomen bent.
Ik weet niet hoe die bedrukking geleverd wordt, maar je zou het in principe wel dicht op elkaar kunnen bedrukken. Dan ontbreekt alleen die J.M. nog. Apart dat die zo verkocht wordt. Misschien kun je Subside een mailtje sturen met de vraag of ze die nog kunnen leveren.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-05 13:01

Stimulate14

⭐⭐⭐

Het is ook steeds moeilijker om fake shirts te herkennen. Het wordt zo goed nagemaakt de laatste tijd.

• Mosin
Stimulate14 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 11:56:
Het is ook steeds moeilijker om fake shirts te herkennen. Het wordt zo goed nagemaakt de laatste tijd.
Dat was een kwestie van tijd. Daarop zouden Adidas, Nike, Puma etc. toch iets moeten verzinnen.

De fake shirts bevatten, volgens mij, ook giftige stoffen. Die troep moet je sowieso niet willen dragen.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste