[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.498 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Ja dank. Ik ben ontroostbaar :'(

Mooi voor hem. Jammer dat Ajax het alleen weinig oplevert.
Hij heeft zich de laatste paar seizoenen sterk verbeterd. Wat ie wel af moet leren, is te gaan schoppen als het hem te snel gaat

Nog even dan: :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/H4K2mFH/JNm-Si-Ib-A6mnap4xi-OL.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 30-07-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
OPSLAGHOND schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:03:
[...]

Ik niet vanwege de huidige trainer.
Wat betreft het veranderen van tactiek is Ten Hag echt om te huilen voor de fans en lachwekkend voor de tegenstanders.
Vooral tijdens belangrijke/zware wedstrijden.
Rustig maar, de volgende kale man staat al klaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik vind het toch wel jammer dat Veltman weggaat. Je wist gewoon wat je aan hem had. Hij was constant en een fijne optie op rechtsachter. Ja, hij deed wel eens wat doms. Maar in mijn ogen nog steeds veel minder dan Dest, waarbij alles met de mantel der liefde lijkt te worden bedekt (behalve door Tadic :+).

Iedere keer als een van de belangrijke spelers uit het bijna perfect CL-seizoen weggaat doet de uitschakeling weer even pijn. Juist omdat je weet dat je als Ajax zijnde maar 1 kans krijgt in de x jaar en je daarna weer leeggeroofd wordt, en de uitschakeling zo onnodig was. Doordat al die spelers weggaan weet je dat de CL-droogte van x jaar weer ingegaan is en dat is het meest zure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
P.O. Box schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:41:
Iedere keer als een van de belangrijke spelers uit het bijna perfect CL-seizoen weggaat doet de uitschakeling weer even pijn. Juist omdat je weet dat je als Ajax zijnde maar 1 kans krijgt in de x jaar en je daarna weer leeggeroofd wordt, en de uitschakeling zo onnodig was. Doordat al die spelers weggaan weet je dat de CL-droogte van x jaar weer ingegaan is en dat is het meest zure.
Is toch net anders nu vind ik. Spelers worden niet zomaar weggeroofd (Veltman is een perfect voorbeeld dat dat niet gebeurd, immers hij heeft vorig jaar nog een keer verlengd en 19 jaar bij de club) en er wordt volop geïnvesteerd, in Jong Ajax (en daaronder) maar ook in het aantrekken van talenten van buiten zoalsAntony en Kudus.

Er gaan waarschijnlijk nog wel wat sterkhouders weg (Onana, Van de Beek, Tagliafico) maar er blijft ook nog een hoop over met Blind, Dest, Mazaroui, Tadic, Promes, Neres, Martinez. Er staat jeugd te trappelen zoals Timber in de verdeding en Taylor op het middenveld. Aankopen van vorig jaar die 'mislukt' zijn Alvarez/Marin/Maggelan daar zie ik Alvarez wel terugkomen. Dan nog jeugdspelers als Ekkelenkamp en Traore die al minuten hebben gemaakt in Ajax 1. En nog Jong Ajax spelers die iets verder van Ajax 1 staan maar wel upcomming zijn zoals Unuvar en Brobery...

Ajax gaat niet het seizoen is met een team wat direct zo sterk is als het team wat in de halve finale UCL stond maar wel een team wat kan groeien in het seizoen en zeker zou moeten kunnen overwinteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
PolarBear schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:21:
[...]

Is toch net anders nu vind ik. Spelers worden niet zomaar weggeroofd (Veltman is een perfect voorbeeld dat dat niet gebeurd, immers hij heeft vorig jaar nog een keer verlengd en 19 jaar bij de club) en er wordt volop geïnvesteerd, in Jong Ajax (en daaronder) maar ook in het aantrekken van talenten van buiten zoalsAntony en Kudus.
Vind de oeverloze kritiek op Veltman vaak te veel van het goede, maar feit dat Veltman niet eerder is 'weggeroofd' ligt toch voornamelijk dat Veltman van een compleet andere categorie is dan de spelers die wel na 1-2 seizoen verkocht worden? Maakt het voor mij des te vreemder dat hij een aanbod van Atalanta laat liggen om bij Brighton als rechtsback te gaan spelen overigens 8)7
Er gaan waarschijnlijk nog wel wat sterkhouders weg (Onana, Van de Beek, Tagliafico) maar er blijft ook nog een hoop over met Blind, Dest, Mazaroui, Tadic, Promes, Neres, Martinez. Er staat jeugd te trappelen zoals Timber in de verdeding en Taylor op het middenveld. Aankopen van vorig jaar die 'mislukt' zijn Alvarez/Marin/Maggelan daar zie ik Alvarez wel terugkomen. Dan nog jeugdspelers als Ekkelenkamp en Traore die al minuten hebben gemaakt in Ajax 1. En nog Jong Ajax spelers die iets verder van Ajax 1 staan maar wel upcomming zijn zoals Unuvar en Brobery...

Ajax gaat niet het seizoen is met een team wat direct zo sterk is als het team wat in de halve finale UCL stond maar wel een team wat kan groeien in het seizoen en zeker zou moeten kunnen overwinteren.
Dit is de uitdaging waar Ajax ieder jaar voor staat, deel van het team valt weg en er moet weer gebouwd worden. Ik zie zelf Mazraoui overigens niet als sterkhouder - hele redelijke rechtsback, maar zeker niet van het niveau van een Blind, Tadic of Promes. Ben erg benieuwd waar en hoe Martinez gaat spelen, indien hij een topjaar draait kan het zo maar zijn dat hij de volgende is die weggeroofd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door BoB_HenK op 31-07-2020 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weggerooft is een twijfelachtige term om te gebruiken. De voetbalwereld is al jaar en dag verdeeld in een aantal verschillende niveaus. De Eredivisie staat daarin niet bovenaan en hoewel Ajax beter aangeschreven staat dan de rest van de Eredivisie is Ajax alsnog geen eindstation van spelers die nog in de groei van hun loopbaan zitten. Hetzelfde doen de grotere clubs uit de Eredivisie natuurlijk ook, enerzijds binnen de Eredivisie maar anderzijds ook in de landen om ons heen.

Daarnaast weet Ajax een meer dan schappelijke prijs te krijgen voor de spelers die verkocht worden. Veltman is hier waarschijnlijk geen voorbeeld van aangezien dit waarschijnlijk een gelimiteerde transfersom. Prima methode om een stabiele speler een jaar langer te binden maar vervolgens wel zijn kans ergens anders gunt.

Als Ajax weet je dat spelers op enig moment de stap willen gaan maken naar het buitenland alleen al voor de competitie. Ga je naar Spanje, Engeland, Duitsland, Italie of Frankrijk speel je 6 á 8 (afhankelijk of je voor een CL team uitkomt) wedstrijden tegen teams die in de CL uitkomen, dat gaat je in Nederland nu niet en waarschijnlijk nooit lukken.

De Eredivisie is niets meer dan een feeder competitie voor de hoger aangeschreven competities. Exceleer je hier - of steek je boven de rest uit - dan kan je de stap naar een beter aangeschreven competitie maken. Zolang de inkomsten niet op hetzelfde niveau zitten kan je de uitgaven - en dus de salarisen - niet evenaren en raak je spelers op die manier kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
[quote]BoB_HenK schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:33:
[...]
Maakt het voor mij des te vreemder dat hij een aanbod van Atalanta laat liggen om bij Brighton als rechtsback te gaan spelen overigens 8)7
[...]

Waarom? Bij Brighton kan hij misschien wel meer verdienen dan bij Atalanta, vindt hij de Engelse competitie leuker dan de Italiaanse, of hij denkt wellicht bij Brighton meer kans op speeltijd te hebben. Misschien is het een enorme huismus? Brighton is een stukje dichterbij dan Bergamo. Het kan van alles zijn. Zo gek vindt ik die keuze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Jorizzz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:29:
[quote]BoB_HenK schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:33:
[...]
Maakt het voor mij des te vreemder dat hij een aanbod van Atalanta laat liggen om bij Brighton als rechtsback te gaan spelen overigens 8)7
[...]

Waarom? Bij Brighton kan hij misschien wel meer verdienen dan bij Atalanta, vindt hij de Engelse competitie leuker dan de Italiaanse, of hij denkt wellicht bij Brighton meer kans op speeltijd te hebben. Misschien is het een enorme huismus? Brighton is een stukje dichterbij dan Bergamo. Het kan van alles zijn. Zo gek vindt ik die keuze niet.
Brighton eindigt als 15e, terwijl Atalanta CL speelt. Veltman profileert zich meer als centrumverdediger. In Italie is bloedzuigerig verdedigen verheven tot kunst, in England is het een fysiekere aangelegenheid dan waar dan ook. In vliegtijd scheelt het 40 minuten vanaf Amsterdam

Hij is uiteraard vrij om te kiezen wat hij wil en ik wens en gun hem alle succes, toch snap ik het niet helemaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
BoB_HenK schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:33:
[...]

Vind de oeverloze kritiek op Veltman vaak te veel van het goede, maar feit dat Veltman niet eerder is 'weggeroofd' ligt toch voornamelijk dat Veltman van een compleet andere categorie is dan de spelers die wel na 1-2 seizoen verkocht worden? Maakt het voor mij des te vreemder dat hij een aanbod van Atalanta laat liggen om bij Brighton als rechtsback te gaan spelen overigens 8)7
Freek Jansen (VI) wist in de Panelic podcast te melden dat Veltman al een aantal jaar door Brighton wordt gevolgd. En vorige jaar was er ook van meerdere clubs concrete interesse Goed wellicht is Veltman nog steeds niet het beste voorbeeld maar er zijn heel wat spelers een jaar langer gebleven dan er een jaar of 10 geleden zouden zijn gebleven. Ajax heeft nu weldegelijk een beter beleid op dat gebied.

En ik snap Veltman wel hoor, de Premier League is toch echt een sterke competitie. En voor het CL spelen, hij heeft een finale UEL op zijn naam, halve finale UCL. Totaal 53 europese wedstrijden, 4400 minuten. Ik kan mij voorstellen dat Europees voetbal dan niet je hoogste doel is. Veltman schijnt gecharmeerd te zijn van de PL. Met Brighton ga je niet voor de prijzen, maar om lijfbehoud spelen in de PL heeft ook zo z'n charme en daar kan Veltman ook echt een bijdrage in doen. Nogmaals ik snap het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door PolarBear op 31-07-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PolarBear schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Freek Jansen (VI) wist in de Panelic podcast te melden dat Veltman al een aantal jaar door Brighton wordt gevolgd.
Dit zijn van die uitspraken waar je weinig mee kan. Elke club heeft lijsten met potentieel intersante versterkingen. Veltman zal bij velen clubs al een aantal jaar op dat soort long lists en wellicht op enkele shortlists vanwege zijn contractduur staat.

Ik durf ook wel uitspraken te doen dat een speler als Ekkelenkamp maar elke speler die zich heeft laten zien in de CL of zelfs de EL door veel clubs al tijden gevolgd wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Jorizzz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:29:
Waarom? Bij Brighton kan hij misschien wel meer verdienen dan bij Atalanta, vindt hij de Engelse competitie leuker dan de Italiaanse, of hij denkt wellicht bij Brighton meer kans op speeltijd te hebben.
Dit zal het wel zijn, poen.

Persoonlijk zou ik ook liever in Engeland voetballen. Mooiere competitie of zo

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 31-07-2020 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Robben ontbreekt in selectie FC Groningen voor eerste oefenduel
Aan de ene kant denk ik logisch, aan de andere kant denk ik niet fit genoeg om bij de selectie van een oefenduel te ziten, 15-20 min invallen zit er kennelijk ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach ... Ik zag een paar dagen terug foto's van Wesley Sneijder op het veld, die kan misschien 15 minuten meedoen aan het eind van het seizoen ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Voetbal Inside gaat toch in hun normale opstelling door, dus voor de Helene liefhebbers jullie moeten helaas toch nog tegen Genee's gezicht aan blijven kijken.

Helaas @Typhone en @Leon Zwiers

[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 31-07-2020 17:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Pompi schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:38:
Voetbal Inside gaat toch in hun normale opstelling door, dus voor de Helene liefhebbers jullie moeten helaas toch nog tegen Genee's gezicht aan blijven kijken.
De grote publiciteitsstunt heeft weer goed gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:10

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:38:

Helaas @Typhone en @Leon Zwiers
De treurnis is groot. Ik heb een kaarsje aangestoken voor ons verdriet @Leon Zwiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 18:23

Oekol

waka waka hey hey

Noo....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
En dit is waarom in mijn mening Feyenoord helemaal mis zit met het niet testen als er geen klachten zijn, want je kan zo je tegenstander besmetten. De Formule 1 coureur Sergio Perez is ook positief getest en heeft geen klachten, dus stel je eens in wat er was gebeurd als dat een Feyenoord speler was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
KingKoning schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:48:
[...]
Inderdaad, ik vraag me echter af voor wie? VI zou kunnen maar lijkt me niet. Talpa? BLM? Wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
KingKoning schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:48:
[...]
Slaat nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Toch blijft het bijzonder. Ze zien al 15 jaar samen en er is vaak genoeg gedoe geweest, loopt er een weg tijdens de uitzending etc. En dan zou het hier op stuklopen?

En uiteindelijk is het John de Mol die maanden later eindelijk eens zijn mening geeft en de heren simpelweg aan hun contract houd, waardoor ze wel door moeten met elkaar.

Sta je dan met je ongeloofwaardig en NSB opmerkingen.

Als je daar echt zo van overtuigd zou zijn lever je je contract in, en laat je niet iemand er op wijzen dat je een contract hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Ik overdrijf misschien een beetje. Maar al die incidenten leveren ze elke keer wel een enorme bak aan media aandacht op, wat goed is voor de kijkcijfers en voor de aandacht voor het merk.

Er zal vast wat spelen, maar er zit ook zeker een idee achter.

Wat mij betreft zijn gijp en derksen wel opvallend snel gedraaid. Ze hebben toch echt gezegd dat het nooit meer goed ging komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
zoveel aandacht voor een tv programmaatje wat zichzelf veel te belangrijk vindt met alleen maar gezeik, gewauwel en 2 drama queens (gijp en snor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je vergat Ciske de Rat. O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
toolkist schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:00:
zoveel aandacht voor een tv programmaatje wat zichzelf veel te belangrijk vindt met alleen maar gezeik, gewauwel en 2 drama queens (gijp en snor).
En toch ben je er mee bezig en reageer je erop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Dit zijn van die uitspraken waar je weinig mee kan. Elke club heeft lijsten met potentieel intersante versterkingen. Veltman zal bij velen clubs al een aantal jaar op dat soort long lists en wellicht op enkele shortlists vanwege zijn contractduur staat.

Ik durf ook wel uitspraken te doen dat een speler als Ekkelenkamp maar elke speler die zich heeft laten zien in de CL of zelfs de EL door veel clubs al tijden gevolgd wordt.
In dit geval kun je daar prima wat mee. Brighton heeft in 2018 al geprobeerd om hem te halen, maar hij mocht toen niet weg van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:58:
[...]

In dit geval kun je daar prima wat mee. Brighton heeft in 2018 al geprobeerd om hem te halen, maar hij mocht toen niet weg van Ajax.
Ik reageer ook niet op het feit dat er wel of geen concrete belangstelling is maar dat er gezegd wordt dat een speler - in dit geval Veltman - een aantal jaar door een club - in dit geval Brighton - gevolgd wordt. Dat soort uitspraken durf ik ook wel te doen. Elke speler van een leetijd onder de piekleeftijd (zegge < 27) die uitkomt of uitgekomen in de CL zal gevolgd worden en waarschijnlijk gevolgd blijven door meerdere teams in Engeland.

Dat is net zo'n non-nieuws als "scouts van Manchester City aanwezig bij Ajax - Feyenoord"

Je moet mijn bericht niet anders interpreteren dan dat er staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:48:
[...]

Ik reageer ook niet op het feit dat er wel of geen concrete belangstelling is maar dat er gezegd wordt dat een speler - in dit geval Veltman - een aantal jaar door een club - in dit geval Brighton - gevolgd wordt. Dat soort uitspraken durf ik ook wel te doen. Elke speler van een leetijd onder de piekleeftijd (zegge < 27) die uitkomt of uitgekomen in de CL zal gevolgd worden en waarschijnlijk gevolgd blijven door meerdere teams in Engeland.

Dat is net zo'n non-nieuws als "scouts van Manchester City aanwezig bij Ajax - Feyenoord"

Je moet mijn bericht niet anders interpreteren dan dat er staat.
Mooi dat je er weer een theoretisch verhaal van maakt, maar deze keer slaat het dus nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:13:
[...]

Mooi dat je er weer een theoretisch verhaal van maakt, maar deze keer slaat het dus nergens op.
Je komt zelf met het toevoegen van concrete belangstelling. Dat is prima maar dat is niet de scope van de statement die eerder wordt gemaakt. De theorie komt overigens prima overeen met de praktijk of je wilt beweren dat clubs enkel naar potentiele transfers kijken op het moment dat ze bijvoorbeeld een rechtsback nodig hebben? Dat je zelf de keuze maakt om de scope van de discussie te verleggen doe je zelf maar dat maakt het niet opeens foutief. Goede manier van het reageren houdt je er trouwens op na...

[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 03-08-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
KingKoning schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:41:
[...]

Ik overdrijf misschien een beetje. Maar al die incidenten leveren ze elke keer wel een enorme bak aan media aandacht op, wat goed is voor de kijkcijfers en voor de aandacht voor het merk.

Er zal vast wat spelen, maar er zit ook zeker een idee achter.

Wat mij betreft zijn gijp en derksen wel opvallend snel gedraaid. Ze hebben toch echt gezegd dat het nooit meer goed ging komen.
Zo paranoïde of achterdochtig ben ik niet.

Genee heeft zich gewoon misdragen. Ik snap de reactie van van Gijp en Derksen wel.
Zoiets doe je niet.
Gemoederen hebben vaak wat tijd nodig.

Denk trouwens ook niet dat ze de media aandacht nodig hebben, dat programma draait sowieso heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Aan die extra kijkcijfers heb je ook niet veel als de sponsoren zich terugtrekken en de reclameblokken minder opleveren. Ben eerder benieuwd of ze het het hele seizoen volhouden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
apis29 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:26:
Aan die extra kijkcijfers heb je ook niet veel als de sponsoren zich terugtrekken en de reclameblokken minder opleveren. Ben eerder benieuwd of ze het het hele seizoen volhouden ...
Die sponsoren komen echt wel terug hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
En de eerste verboden wedstrijd van het nieuwe seizoen is

De wedstrijd Go Ahead Eagles – De Graafschap wordt uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum. De gemeente Deventer heeft de KNVB laten weten dat 6 september als speeldatum te vroeg komt voor deze wedstrijd, gezien het gebrek aan ervaring met de coronamaatregelen in relatie tot het spelen van een risicowedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36
Ook lekker handig om dat de openingswedstrijd te laten zijn..

@iedereen hier; hoi weer! Ik had nog niet door dat er alweer een deel was voor dit seizoen. Dat het een mooi seizoen mag worden!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
strafschop schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:04:
En de eerste verboden wedstrijd van het nieuwe seizoen is

De wedstrijd Go Ahead Eagles – De Graafschap wordt uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum. De gemeente Deventer heeft de KNVB laten weten dat 6 september als speeldatum te vroeg komt voor deze wedstrijd, gezien het gebrek aan ervaring met de coronamaatregelen in relatie tot het spelen van een risicowedstrijd.
https://m.fcupdate.nl/voe...onder-de-eredivisie-legt/

Ook in Amsterdam zijn er zorgen.
"Misschien moet Nederland ook overwegen spelers in een bubbel te krijgen", zegt Verweij in een video van De Telegraaf. "Het kan niet zo zijn dat een speler donderdag wordt getest, vrijdag met zijn gezinnetje uit eten gaat en zaterdag op het veld staat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
ElPaco schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:05:
Ook lekker handig om dat de openingswedstrijd te laten zijn..

@iedereen hier; hoi weer! Ik had nog niet door dat er alweer een deel was voor dit seizoen. Dat het een mooi seizoen mag worden!
Ik hoop met je mee. Maar het begin is toch alweer dramatisch. Er is nog geen wedstrijd gespeeld en toch is de onrust alweer volop aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:53
Geldt voor spelers niet dezelfde regel als voor ons? Namelijk dat als je getest bent je tot het resultaat eigenlijk niks mag? Of ben ik dan erg naief...
Het is natuurlijk wel zo jij en ik alleen getest worden bij klachten en voetballers preventief, maar als ze inderdaad gewoon de hort op gaan tussen de test en de uitslag, dan is het allemaal behoorlijk zinloos lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
In mijn ogen senstatie zoeken van de Telegraaf, er zijn 13 spelers/medewerkers van het 1e en 2e elftal die antistoffen in hun lichaam hebben voor Corona (getest in juni), dit betekend inderdaad dat ze het hebben gehad echter zijn ze niet (ernstig) ziek ervan geweest.

Om hier daadwerkelijk iets over te kunnen zeggen zou je eigenlijk moeten weten hoe dit percentage momenteel in Nederland is. Volgens mij was het idee toch dat iedereen een keer besmet raakt zodat we er allemaal immuun voor zijn, er is best kans dat wij het op die manier ook al hebben..

Ik snap dat het komkommertijd is, maar ze blazen dit nu zo erg op. De KNVB heeft aangegeven volgens mij dat je voor elke speelronde moet testen, als er mensen positief zijn dan zullen die niet mee mogen doen. Je kunt de spelers niet verplichten om een jaar lang niet meer over straat te gaan of in een bubbel te gaan leven zoals in Disney World. Wat mij betreft is het voetbal dan ook weer niet zo belangrijk en kun je beter het seizoen annuleren.
Dertien mensen bij Ajax zijn besmet geweest met het coronavirus, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Het gaat om spelers en stafleden uit het eerste en tweede elftal van de club uit Amsterdam.

"Het klopt dat een aantal spelers en stafleden het coronavirus heeft gehad", zegt woordvoerder Miel Brinkhuis tegen de krant. Hij kan de aantallen niet bevestigen en gaat ook niet in op namen.

"Ik wil benadrukken dat er op dit moment niemand corona heeft en - behoudens André Onana, die lichte enkelklachten heeft - iedereen dinsdag op de training aanwezig was."

Bij de uitslag van testen die ongeveer negentig personen binnen Ajax in juni ondergingen, bleken dertien mensen antistoffen tegen het coronavirus in hun bloed te hebben.

De Telegraaf schrijft verder dat onduidelijk is waar de besmettingen zijn opgelopen en dat geen van de besmette personen coronaklachten heeft gehad of ernstig ziek is geweest.
Bron: https://www.nu.nl/voetbal...emand-is-meer-besmet.html

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Henkie_NtA schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Geldt voor spelers niet dezelfde regel als voor ons? Namelijk dat als je getest bent je tot het resultaat eigenlijk niks mag? Of ben ik dan erg naief...
Het is natuurlijk wel zo jij en ik alleen getest worden bij klachten en voetballers preventief, maar als ze inderdaad gewoon de hort op gaan tussen de test en de uitslag, dan is het allemaal behoorlijk zinloos lijkt me.
De spelers zitten niet in een bubbel, zoals in buitenland bijvoorbeeld wel het geval is*, gevolg is dat zelfs als je een uitslag hebt je daarna vrolijk naar een restaurant kan gaan met je familie op de vrijdag avond om zondags pas te gaan voetballen.

*In Duitsland zit je in een hotel vanaf het moment dat je getest bent tot na de wedstrijd in de f1 zit je ook in een bubbel vanaf het moment dat je getest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
DoeEensGek schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:23:
[...]

De spelers zitten niet in een bubbel, zoals in buitenland bijvoorbeeld wel het geval is*, gevolg is dat zelfs als je een uitslag hebt je daarna vrolijk naar een restaurant kan gaan met je familie op de vrijdag avond om zondags pas te gaan voetballen.

*In Duitsland zit je in een hotel vanaf het moment dat je getest bent tot na de wedstrijd in de f1 zit je ook in een bubbel vanaf het moment dat je getest bent.
Maar tussen volledig in een bubbel leven en nergens rekening mee houden zit toch nog wel wat ruimte lijkt me. Zoals ik al zei, tussen je test en de uitslag niet de deur uit is toch niet zo heel ingewikkeld en vind ik zelfs logisch. Volgens mij zitten die testen van voetballer etc sowieso in de spoed categorie, dus dat zal geen 48 uur wachten zijn. Was gisteren voor mn werk op een lab waar ze covid testen doen en daar hoorde ik ze de hele tijd praten over de spoed samples van voetballers die binnen zouden komen. Al was dit wel in Belgie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Zo, wat een enorme enorme verassing maar niet heus

https://nos.nl/artikel/23...ichen-wordt-moeilijk.html

Dit zag elke voetbalkijkende persoon natuurlijk al van heel ver aankomen.
Ik zou zeggen, doe gewoon geen publiek. Ze kunnen in de voetballerij een voorbeeld nemen aan de F1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Leon Zwiers schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:35:
Zo, wat een enorme enorme verassing maar niet heus

https://nos.nl/artikel/23...ichen-wordt-moeilijk.html

Dit zag elke voetbalkijkende persoon natuurlijk al van heel ver aankomen.
Ik zou zeggen, doe gewoon geen publiek. Ze kunnen in de voetballerij een voorbeeld nemen aan de F1
Precies, allemaal een helm op :+

Ja het is belachelijk natuurlijk, maar nu kan er gezegd worden dat ze het toestaan maar dat het nu aan de clubs/supporters ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Gewoon slecht spelen, dan zal men niet juichen of schreeuwen. Behalve beledingingen.
Maar er zullen dan wel zakdoekjes zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Deadsy schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:42:
Gewoon slecht spelen, dan zal men niet juichen of schreeuwen. Behalve beledingingen.
Maar er zullen dan wel zakdoekjes zijn.
Komen Jaap Stam, Mark van Bommel en Frank de Boer weer in de eredivisie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:37
DoeEensGek schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:21:
[...]

Nee, Mido :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hoho, als trainer hè. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Sodeju, die vloog even over mij heen. |:(
Moet je nagaan hoeveel indruk Van Bommel heeft achtergelaten als trainer. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:21:
[...]

Dan kunnen de stadions tenminste vol zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En weer een oud-international die terug keert in de Eredivisie, Gregory van der Wiel gaat aan de slag bij RKC, benieuwd wat zijn niveau op dit moment nog is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:36
Gynnad schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:01:
En weer een oud-international die terug keert in de Eredivisie, Gregory van der Wiel gaat aan de slag bij RKC, benieuwd wat zijn niveau op dit moment nog is..
RKC lijkt me een goed startpunt, kan het alleen nog maar beter worden ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Dat is er wel eentje in de categorie "die zag ik niet aankomen".
Ben benieuwd wat zn niveau nu is. Na zn periode bij PSG beetje uit het zicht verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Henkie_NtA schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:33:
[...]

Dat is er wel eentje in de categorie "die zag ik niet aankomen".
Ben benieuwd wat zn niveau nu is. Na zn periode bij PSG beetje uit het zicht verdwenen.
Het zou toch wat zijn als ze hem aftesten :F, gaat het wel heel hard downhill.
Terranova schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:19:
[...]

Precies, allemaal een helm op :+

Ja het is belachelijk natuurlijk, maar nu kan er gezegd worden dat ze het toestaan maar dat het nu aan de clubs/supporters ligt
Ligt het toch ook? We moeten en zullen publiek toelaten, waarop de overheid aangeeft onder welke voorwaarden dat kan. Die voorwaarden worden genegeerd, moeten we niet verontwaardigd zitten doen :)

[ Voor 27% gewijzigd door BoB_HenK op 06-08-2020 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Misschien komt van Bronkhorst of andere spelers van de finale van 2010 ook nog wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
BoB_HenK schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:43:
[...]

[...]

Het zou toch wat zijn als ze hem aftesten :F, gaat het wel heel hard downhill.

[...]

Ligt het toch ook? We moeten en zullen publiek toelaten, waarop de overheid aangeeft onder welke voorwaarden dat kan. Die voorwaarden worden genegeerd, moeten we niet verontwaardigd zitten doen :)
Het ging mij erom dat de overheid prima weet dat voetbal+publiek niet gaat werken onder die voorwaarden, maar dat ze het zo gedaan hebben zodat niet gezegd kan worden dat ze het hebben verboden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
Terranova schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Het ging mij erom dat de overheid prima weet dat voetbal+publiek niet gaat werken onder die voorwaarden, maar dat ze het zo gedaan hebben zodat niet gezegd kan worden dat ze het hebben verboden
Ik snap wat je zegt. Vind het nog steeds logische zet van de overheid. Hadden ze het niet gedaan hadden we hier een half topic over waarom men niet eens een alternatief voor geen publiek probeert, dat de overheid niet flexibel meedenkt etc. etc..

Verantwoordelijkheid bij de supporters zelf leggen en vervolgens concluderen dat het niet werkt lijkt mij een prima balans tussen relatief beperkt risico (voor de paar wedstrijden die wel met publiek worden gespeeld voordat het wordt verboden) vs. half voetbalminnend Nederland niet over de kling jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vanavond weer Champions League

Manchester City - Real Madrid (2-1) > Te zien op SBS6
Juventus - O. Lyon (0-1) > Te zien op Ziggo Sport

Ik ga denk ik toch voor de wedstrijd van Ziggo Sport, zie Real Madrid er geen twee scoren tegen City, straks maar even kijken wat de tussenstanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
BoB_HenK schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

Ik snap wat je zegt. Vind het nog steeds logische zet van de overheid. Hadden ze het niet gedaan hadden we hier een half topic over waarom men niet eens een alternatief voor geen publiek probeert, dat de overheid niet flexibel meedenkt etc. etc..

Verantwoordelijkheid bij de supporters zelf leggen en vervolgens concluderen dat het niet werkt lijkt mij een prima balans tussen relatief beperkt risico (voor de paar wedstrijden die wel met publiek worden gespeeld voordat het wordt verboden) vs. half voetbalminnend Nederland niet over de kling jagen.
Probleem is dan weer dat men al weer 2 of 3 weken verder is tot men door heeft dat er een flinke groei in infecties is na de 1e ronde met supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:50:
Vanavond weer Champions League

Manchester City - Real Madrid (2-1) > Te zien op SBS6
Juventus - O. Lyon (0-1) > Te zien op Ziggo Sport

Ik ga denk ik toch voor de wedstrijd van Ziggo Sport, zie Real Madrid er geen twee scoren tegen City, straks maar even kijken wat de tussenstanden zijn.
Is de verdediging van Man City dan zo goed? Ik zie ze er wel 2 inprikken, maar zonder tegengoals te krijgen zal het denk ik lastiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
City zonder Aguero, Real zonder Ramos.
Kan twee kanten op, wie er nu nog het best in vorm is.

Lyon gaat het tegen Juve niet redden verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dutchgio schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:02:
City zonder Aguero, Real zonder Ramos.
Kan twee kanten op, wie er nu nog het best in vorm is.

Lyon gaat het tegen Juve niet redden verwacht ik.
Zou liever Aguero missen dan Ramos denk ik. Ik zie Man City ook wel winnen (over 2 wedstrijden iig), maar het zal vast een echt open wedstrijd worden die alle kanten op kan.

Lyon tegen Juve, hmm, is Juve echt zo goed? Ik denk dat Lyon best wel kan winnen. Heb persoonlijk niet het idee dat Italiaanse clubs zo goed zijn (ook Juve niet en ondanks Ronaldo). Ik denk dat Lyon gewoon een goeie kans heeft, tenzij Ronaldo het op z'n heupen krijgt.

Zou persoonlijk iig wel liever die wedstrijd kijken vanwege de Ligt en Memphis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
lol de VAR is ook wel overbodig geworden door Juve - Lyon. WTF is dat voor beslissing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lyon staat er nu wel heel goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
City ook inmiddels, we kunnen wat anders gaan doen..

Iemand nog tips voor de avond? :)

Depay met de panenka
[Twitter: https://twitter.com/BTSSPORTSMEDIA/status/1291815234726920193]

Poh die goal van City is trouwens ook niet best verdedigd door Real:

[ Voor 65% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2020 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:15:

Snooker op Eurosport 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
https://twitter.com/footb...tatus/1291815691960475648

Geen geweldige hoek van het beeld, maar ff snel de enige die ik kon vinden. Dit is toch geen penalty 8)7 8)7

Het is dat ik alleen voor De Ligt kijk, maar als ik fan van Juve was dan had ik echt helemaal gek geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:15:

Depay met de panenka
[Embed]
Voor Real is het niet anders dan toen ze begonnen, ze moesten toch al 2 keer scoren. Komt nu alleen nog wel verlenging bij. >:)
Het ziet er niet naar uit overigens, City is vrij dominant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Ik neem mijn woorden terug over Lyon, als ze het halen, dan is dat best knap, lijkt meer op RKC op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Terranova schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:18:
https://twitter.com/footb...tatus/1291815691960475648

Geen geweldige hoek van het beeld, maar ff snel de enige die ik kon vinden. Dit is toch geen penalty 8)7 8)7

Het is dat ik alleen voor De Ligt kijk, maar als ik fan van Juve was dan had ik echt helemaal gek geworden
https://streamable.com/bmlof0

Zou al bij die actie daarvoor op Higuain een overtreding moeten zijn lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
dutchgio schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:24:
[...]

Het is echt bizar, dit is niet eens een twijfel geval. Zonder var kan ik mij nog voorstellen dat de scheids verkeerd zit, maar met var?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Waarom speelt Real met 10 keepers in het veld :?

Bij Lyon was natuurlijk geen penalty, maar wel mooi voor Memphis dat ie scoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
Real Madrid heeft geen brein in het team.

Ik snap dat het wat tijd kost om op te starten, maar dit lijkt helemaal nergens op. De hele verdediging is lachwekkend om te zien.

Verder hoort Real Madrid gewoon netjes in het wit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Terranova schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:25:
[...]

Het is echt bizar, dit is niet eens een twijfel geval. Zonder var kan ik mij nog voorstellen dat de scheids verkeerd zit, maar met var?
Ik lees dat het niet komt door de sliding maar dat Bernadeschi hem blijkbaar laat struikelen, heb het zelf nog niet kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:24:
[...]

God hoe dom kun je zijn.
Kun je hem net zo goed tussen de benen trappen en dan raar kijken als je rood krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Mij maakt het niet uit wie er door gaat, maar dit is toch nooit een penalty (bij Juventus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:55
Lijkt me ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Al ging Memphis zijn elleboog wel naar buiten toen de bal er aan kwam was dit geen penalty. Volgens mij zijn de scheids en de VAR bevangen door oververhitting want anders kan je dit soort rare beslissingen niet verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Waarom wordt dit gepost in het nationale voetbaltopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:43:
Mij maakt het niet uit wie er door gaat, maar dit is toch nooit een penalty (bij Juventus)?
Idd, wat een belachelijke scheids, vond hem daarvoor ook al matig, maar dit maakt het er allemaal niet beter op. En dan ook nog geel geven. Mag hopen dat die gast nooit meer een wedstrijd op niveau fluit, maja we weten helaas allemaal wel hoe het ervoor staat en dit is gewoon geaccepteerd (ook door ons anders keken we niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Maarten_E schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:45:
Bij mijn weten mocht je voorheen de EL / CL altijd in het nationale topic bespreken..

In de openingstopic staat ook een gedeelte over de CL / EL.

Edit: zie dat ik er langs zit, voorheen was dit volgens mij zo, maar momenteel is het als volgt:

Nationale topic: CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
Buitenlands voetbal: Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2020 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Maarten_E schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:45:
Omdat foutje,ff verplaatsen naar juiste topic @ mods =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:46:
[...]

Bij mijn weten mocht je voorheen de EL / CL altijd in het nationale topic bespreken..

In de openingstopic staat ook een gedeelte over de CL / EL.
Dat was altijd de regel inderdaad, geen idee of het nu ook nog is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Dacht dat alleen was voor wanneer er Nederlandse ploegen meededen?
Maar wellicht ben ik in de war :)

Edit: Ben abuis, sorry! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 07-08-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was een tijdje niet zo maar is toch weer teruggedraaid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ach, zo wordt het topic nog eens gebruikt bij gebrek aan Nederlands voetbal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Maarten_E schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:48:
Dacht dat alleen was voor wanneer er Nederlandse ploegen meededen?
Maar wellicht ben ik in de war :)

Edit: Ben abuis, sorry! :)
Volgens mij heb je gewoon gelijk, ik meen me te herinneren toen Liverpool de CL won dat de meeste posts daarover in het buitenlandse topic stonden en niet in dit topic, maar kan het mis hebben. Lijkt me ook logischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Snowdog schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:50:
[...]

Volgens mij heb je gewoon gelijk, ik meen me te herinneren toen Liverpool de CL won dat de meeste posts daarover in het buitenlandse topic stonden en niet in dit topic, maar kan het mis hebben. Lijkt me ook logischer.
Klopt, ik heb mijn post ge-edit!

--

Edit: zie dat ik er langs zit, voorheen was dit volgens mij zo, maar momenteel is het als volgt:

Nationale topic: CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:51:
[...]

Klopt, ik heb mijn post ge-edit!

--

Happens to the best. Was sowieso weinig activiteit hier, dus niet het grootste probleem denk ik, beter wel even naar het juiste topic gaan nu I guess.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Hahahah die stadion speaker bij Ajax - RKC, waarom :+ _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:54
Ruimte achter de verdediging is nog steeds een probleem :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Schuurs heeft ook de snelheid van een schuur, man man man. Z'n lange ballen zijn prima, maar verdedigend is het niet veel.

Maarja hopen dat het ligt aan de 1e wedstrijd van de voorbereiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02

gws24

Thinking is hard!

Wat is Blind toch positioneel sterk. Hij is niet de snelste maar door gewoon goed te staan lost hij zo veel op.

RKC vind ik tot nu toe erg tegenvallen, in ieder geval niet de ploeg met het leuke voetbal van vorig seizoen dat het ook Ajax nog moeilijk maakte.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Terranova schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:47:
Hahahah die stadion speaker bij Ajax - RKC, waarom :+ _O- _O-
Die man heeft ook recht op werk :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
Leuk feitje, voor het eerst sinds 2008 staan Huntelaar en Stekelenburg weer samen op het veld voor Ajax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Stekelenburg terug in Ajax 1, niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:21
Snap nooit dat mensen het niet in Ekkelenkamp zien. Speelt echt meteen goed, 7 minuten bezig, 1 goal en 1 assist. Deze man had afgelopen seizoen toch gewoon het gat wat De Jong heeft achtergelaten moeten opvullen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Kijk Ekkelenkamp laat in 10 min tijd zien dat hij gewoon van waarde kan zijn. 1 assist, 1 doelpunt. Netjes hoor. Zou zonde zijn om hem naar Twente te sturen.
Maverick schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:59:
Snap nooit dat mensen het niet in Ekkelenkamp zien. Speelt echt meteen goed, 7 minuten bezig, 1 goal en 1 assist. Deze man had afgelopen seizoen toch gewoon het gat wat De Jong heeft achtergelaten moeten opvullen?
Kijk eens wedstrijden Jong Ajax, hij doet dit aan de lopende band. #teamekkelenkamp

[ Voor 57% gewijzigd door PolarBear op 08-08-2020 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Maverick schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:59:
Ekkelenkamp is de nieuwe Siem de Jong, voetballen kan ie niet echt, maar is wel doeltreffend. Effectief ja, maar voor mij niet een speler die in Ajax 1 hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:21
PolarBear schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:59:
Kijk eens wedstrijden Jong Ajax, hij doet dit aan de lopende band. #teamekkelenkamp
Dat weet ik. Daar steekt hij er duidelijk bovenuit. Daarom vind ik dit ook :P
Bovendien, in het seizoen van de halve finale champions league heeft hij in de eredivisie een tweetal wedstrijden op de positie van De Jong gespeeld en was hij naar mijn mening beter in zijn pasing en diepte dan De Jong. Deze jongen roept al 2 jaar om een basisplaats op basis van zijn spel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:01:
[...]

Ekkelenkamp is de nieuwe Siem de Jong, voetballen kan ie niet echt, maar is wel doeltreffend. Effectief ja, maar voor mij niet een speler die in Ajax 1 hoort.
Op basis waarvan kan ie niet echt voetballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PolarBear schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:04:
[...]

Op basis waarvan kan ie niet echt voetballen?
Op basis van z'n kwaliteiten? Als je z'n wedstrijden ziet dan weet je genoeg.

Voor mij is het precies hetzelfde als bij Siem de Jong. Scoort heeft rendement en is daarom populair bij sommige fans. Maar voetballend is het niet genoeg, daarom was Siem de Jong ook altijd wel een "controversiële" speler bij Ajax. Populair vanwege redement, maar niet vanwege voetballende kwaliteiten. Wat voor sommige fans(en voor mij dus) niet genoeg is.
Pagina: 1 ... 4 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021