[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.489 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oussama Idrissi wil vertrekken bij AZ. De 24-jarige vleugelaanvaller, afgelopen seizoen goed voor dertien goals en drie assists, vindt zichzelf te goed voor het niveau van de Eredivisie. "Op een gegeven moment moet je als voetballer stappen maken in je carrière. Als je ergens bent uitgeleerd, heb je een nieuwe uitdaging nodig. Zo staat iedere voetballer erin die zich lekker voelt en dat is voor mij op dit moment niet anders." (Bron: https://www.telegraaf.nl/...si-zet-zinnen-op-transferDe Telegraaf)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Uitgeleerd :D

Typisch een speler die na een mislukt buitenlands avontuur terugkeert bij een middenmoter in de Eredivisie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Ajax zou een eerste bod (8 miljoen) hebben neergelegd om Klaassen terug te halen *O*
Maar weet niet of dat gaat lukken nu ze niet gedegradeerd zijn zal hij wellicht gewoon nog een jaar Bundesliga willen spelen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Martinusz schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:21:
Ajax zou een eerste bod (8 miljoen) hebben neergelegd om Klaassen terug te halen *O*
Maar weet niet of dat gaat lukken nu ze niet gedegradeerd zijn zal hij wellicht gewoon nog een jaar Bundesliga willen spelen.
Ik ben daar eigenlijk niet zo enthousiast over, was destijds proma bij Ajax, maar ook geen topper. Niet het Champions League niveau wat Ajax wil nastreven. Of is hij dusdanig veel gegroeid de laatste jaren?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:46:
[...]

Ik ben daar eigenlijk niet zo enthousiast over, was destijds proma bij Ajax, maar ook geen topper. Niet het Champions League niveau wat Ajax wil nastreven. Of is hij dusdanig veel gegroeid de laatste jaren?
Nou hij was toch wel de motor van Ajax zeker zijn laatste jaren, altijd voorop in de strijd en pikte toch ook aardig wat doelpunten mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Altijd een mooi woord gevonden in het voetbal, uitgeleerd.

Spelers die het beste uit zichzelf willen halen zijn nooit uitgeleerd, of zou nou bij Real Madrid, Arsenal, Ajax, AZ of Stormvogels Telstar spelen. Er zijn altijd punten waar je aan kan werken ook binnen het team van AZ. Om nou te zeggen dat zijin statistieken vertellen dat hij uitgeleerd is is ook niet echt zo.

Niet dat het overgrote deel van de Eredivisie in essentie enkel een tussenstation is naar de top 4 competities (in ieder geval vanuit het beeld van de spelers) maar benoem het anders. Zeg dat je klaar bent voor een stap hogerop, niet dat je hier (bij AZ) klaar bent.

Vraag me wel af waar hij heen zou willen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
strafschop schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:18:
[...]

Feyenoord heeft een aantal magere jaren gehad. Van 2010/11 t/m 2013/14 kreeg Feyenoord 31 strafschoppen, waarvan 23 thuis.

Afgelopen seizoen zat het niet tegen

AZ 10
Feyenoord 9
PSV 6
Ajax 3

Over 10 seizoenen gemeten zijn de verschillen weer kleiner.

PSV 67
Ajax 60
Feyenoord 58

Wat wel opvalt is dat Feyenoord er relatief meer thuis krijgt dan PSV en Ajax.

Feyenoord 41
PSV 40
Ajax 36
Kortom er is (bijna) geen verschil zoals sommige hier soms wel beweren ;-) Het thuisvoordeel is dus echt minimaal met 1 thuis penalty meer dan PSV. Een niet noemenswaardig voordeel lijkt mij dus.

Je kan het altijd uitleggen zoals je wilt. Krijg je als één van de traditionele clubs meer uit penalties dan kan zegt men dat de scheidsrechter vaker in het voordeel van hen fluit. Krijg je er meer thuis dan kan je zeggen dat het thuisfluiters zijn.

Onderaan de streep is het verschil dus echt minimaal. Ik denk (weet het wel zeker) dat ALLE DRIE 3 clubs (altijd) wel voordeel hebben ten opzichte van andere clubs >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
rikoos schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:50:
[...]

Ik denk (weet het wel zeker) dat ALLE DRIE 3 clubs (altijd) wel voordeel hebben ten opzichte van andere clubs >:)
Dat is ook inherent aan het aanvalspel van de top 3 :) Wanneer je vaker in de 16 bent, zul je ook vaker penalties krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:58:
[...]

Dat is ook inherent aan het aanvalspel van de top 3 :) Wanneer je vaker in de 16 bent, zul je ook vaker penalties krijgen ;)
Dat is natuurlijk ook een factor. Wel is het volgens mij - maar bron even niet paraat - dat er in het algemeen vaker voor de topclubs gefloten wordt dan voor de kleinere clubs. Waarbij druk vanuit het publiek wel enigszins mee kan spelen.

Idealiter natuurlijk niet maar of dat zo is blijft uberhaupt lastig vast te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Eerst die Højbjerg. Motor op het middenveld zegt men. Mij viel hij nooit op maar ok.
Spurs zit erachter aan maar dat is voor de breedte denk ik.

Nu weer Klaassen... Blijkbaar zoeken ze een motor type bij Ajax? Zeker niet tevreden over Alvarez of Martinez?
Ik zou eerder een creatieve speler halen.
Frenkie en Ziyech weg.

Klaassen heeft goed gedraaid destijds bij Ajax maar veel verder dan Europese middelmaat komt hij niet mi.

Ajax moet echt de lat hoger leggen, dit zijn geen CL spelers.
Ze kunnen beter doen waar ze altijd resultaten mee hebben geboekt : scouten in minder bekende competities en eigen kweek.
Dit kost geld en dat wat ze op het oog hebben, heb ik mijn twijfels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Sneijder maakt serieus werk van terugkeer bij FC Utrecht
Zou het dan toch?:P

[ Voor 33% gewijzigd door Maverick op 13-07-2020 12:13 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Voor iemand met genoeg geld voor 24/7 personal coaches etc moet het wel haalbaar zijn. Moet alleen de motivatie aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Terranova schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:41:
Voor iemand met genoeg geld voor 24/7 personal coaches etc moet het wel haalbaar zijn. Moet alleen de motivatie aanwezig zijn
Ik denk dat het wel goed zit met die motivatie. Laten we het hopen iig!

En dan in de Arena de 0-1 maken in de allerlaatste minuut uit een vrije trap _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
remco112 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:28:
[...]

Ik denk dat het wel goed zit met die motivatie. Laten we het hopen iig!

En dan in de Arena de 0-1 maken in de allerlaatste minuut uit een vrije trap _/-\o_
Mag hopen van niet. Ik ben altijd een fan van Sneijder geweest en als voetballer blijf ik dan ook wel. Maar dat hele Utrecht gedoe ben ik dan niet zo fan van :9

Dus laat em maar scoren tegen Feyenoord en PSV en vooral tegen AZ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:41:
Niet zo moeilijk, heel de club is maar twee keer per seizoen maximaal gemotiveerd ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:21:
[...]

Niet zo moeilijk, heel de club is maar twee keer per seizoen maximaal gemotiveerd ...
Is het weer zo laat? De "iedereen doet enkel zijn best tegen ons aller Ajax" momenten komen weer?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Soms verrast het me wel dat spelers zich wat anders gedragen richting zo’n wedstrijd. Dat merk je, dat voel je. Waarom is dat? Omdat het Ajax is? Maar waarom ben je dan anders? Ik kan me erover verbazen. Ik vind namelijk dat je dat altijd moet hebben als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Napo schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:53:
[...]

Is het weer zo laat? De "iedereen doet enkel zijn best tegen ons aller Ajax" momenten komen weer?
Hahahhaha echt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op maandag 13 juli 2020 @ 18:57:
Soms verrast het me wel dat spelers zich wat anders gedragen richting zo’n wedstrijd. Dat merk je, dat voel je. Waarom is dat? Omdat het Ajax is? Maar waarom ben je dan anders? Ik kan me erover verbazen. Ik vind namelijk dat je dat altijd moet hebben als speler.
Ach, Spartanen en NAC bijvoorbeeld zullen meer hun best doen tegen Feyenoord. Heracles tegen Twente en vice versa. Heerenveen tegen Cambuur/Groningen en kan nog wel een legio voorbeelden geven.

Niet heel de wereld draait om Ajax he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:32:
[...]
Ach, Spartanen en NAC bijvoorbeeld zullen meer hun best doen tegen Feyenoord. Heracles tegen Twente en vice versa. Heerenveen tegen Cambuur/Groningen en kan nog wel een legio voorbeelden geven.
Ongetwijfeld, maar @OPSLAGHOND had het specifiek over Fc Utrecht.

Maak eens een lijstje voor alle clubs in de Eredivisie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
In plaats van te janken dat er iemand zijn best doet tegen je, zou je daar ook de motivatie als team uit kunnen putten om die lui helemaal van de mat te tikken.

Het is niet de schuld van Utrecht dat het tegen Ajax telkens lijkt te werken en die zich laten overdonderen. Dat zou je als ploeg inmiddels wel moeten weten na al die jaren lijkt me ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:37:
Het is niet de schuld van Utrecht dat het tegen Ajax telkens lijkt te werken ..
Ajax heeft van de laatste 15 competitiewedstrijden tegen Fc Utrecht er maar twee verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

remco112 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:32:
[...]
Niet heel de wereld draait om Ajax he.
Dat lijken ze in de regio Amsterdam nog wel eens te willen vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
strafschop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:53:
[...]

Ajax heeft van de laatste 15 competitiewedstrijden tegen Fc Utrecht er maar twee verloren.
Denk dat vooral op de potjes in Utrecht de focus ligt.

Overigens zie ik dit staatje voorbij komen:
Sinds seizoen 1988/1989
43 Confrontaties met :
15 Zeges FC Utrecht
8 Gelijke spelen
20 Nederlagen FC Utrecht

Dus in meer dan de helft van de gevallen puntverlies voor Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
strafschop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:53:
[...]

Dat is wel een ideale grens om te trekken, verleg je het naar de laatste 19 competitiewedstrijden zijn dat er direct zes :+

Van de laatste 10 thuiswedstrijden voor FC Utrecht heeft FC Utrecht er maar twee verloren (en ja bij laatste 13 zijn dat er vijf)

[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 14-07-2020 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Denk dat vooral op de potjes in Utrecht de focus ligt.

Overigens zie ik dit staatje voorbij komen:
Sinds seizoen 1988/1989
43 Confrontaties met :
15 Zeges FC Utrecht
8 Gelijke spelen
20 Nederlagen FC Utrecht

Dus in meer dan de helft van de gevallen puntverlies voor Ajax
Ben wel benieuwd naar de bron van dat staatje, aangezien de cijfers die ik vind iets verschillen

Sinds seizoen 1988/1989
34 Confrontaties met :
12 Zeges FC Utrecht (waarvan 1x KVNB Beker en 1x Amstel Cup)
10 Gelijke spelen
12 Nederlagen FC Utrecht (waarvan 1x KVNB Beker)

Staat buiten kijf dat het nog steeds bijzonder goede cijfers zijn voor FC Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Napo schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:20:
[...]

Ben wel benieuwd naar de bron van dat staatje, aangezien de cijfers die ik vind iets verschillen

Sinds seizoen 1988/1989
34 Confrontaties met :
12 Zeges FC Utrecht (waarvan 1x KVNB Beker en 1x Amstel Cup)
10 Gelijke spelen
12 Nederlagen FC Utrecht (waarvan 1x KVNB Beker)

Staat buiten kijf dat het nog steeds bijzonder goede cijfers zijn voor FC Utrecht.
Ik heb t https://www.sportuitslage...00-3680-4671-z242-20.html hiervandaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Dat kan nooit kloppen. Sinds 1988/89, dat zijn 31 competitiewedstrijden en Ajax is sindsdien niet 12x op bezoek geweest in de Galgenwaard voor de beker.

Feyenoord heeft in dezelfde periode slechts één wedstrijd meer gewonnen bij Utrecht.

Rondom de thuiswedstrijden van Utrecht tegen Ajax zit vaak dom puntverlies tegen kleinere clubs. Afgelopen seizoen verloor Utrecht drie dagen voor de bekerwedstrijd in de competitie van RKC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 07:30:
[...]

Maak eens een lijstje voor alle clubs in de Eredivisie.
Ajax- Feyenoord
AZ- Ajax
Feyenoord - Ajax
PSV - Ajax
Willem II - NAC
FC Utrecht - Ajax
Vitesse - NEC
Heracles - Twente
Groningen - Heerenveen
Sparta - Feyenoord
FC Emmen - Groningen
VVV - Roda JC
Twente - Heracles
Zwolle - Go Ahead Eagles
Fortuna Sittard - Roda JC
ADO - Ajax
RKC Waalwijk - Willem II

En ja, ik weet dat er sommige eerste divisionisten tussen staan. maar zoals je kunt zien, valt het allemaal best mee. Het is vanzelfsprekend dat de grootste club van een land de meeste aversie oproept. Dat gebeurt voor zover ik weet in elk land.

[ Voor 20% gewijzigd door remco112 op 14-07-2020 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Vanuit welk perspectief bekijk je dit? De club? De spelers? De supporters?

Dit zijn de 10 best bezochte thuiswedstrijden van Fc Groningen de laatste vijf seizoenen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OY0PIDSCnXQSIIAYjCj_jKH6kNY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EQ0BUsifBpShh5s4j43BekRK.jpg?f=user_large

en van SC Heerenveen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEHxpuIUvmk0HevyLusG7dUm_1U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E5gyqYvCkRkEitEDRFjRvyXB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:57:
[...]

Vanuit welk perspectief bekijk je dit? De club? De spelers? De supporters?

Dit zijn de 10 best bezochte thuiswedstrijden van Fc Groningen de laatste vijf seizoenen

[Afbeelding]

en van SC Heerenveen

[Afbeelding]
Welk punt je wil maken, snap ik niet. Ajax is de grootste club en heeft overal door het land fans, dus zullen er automatisch ook meer Ajacieden om de thuistribune van Groningen/Heerenveen plaatsnemen.

Ter illustratie:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Klaassen kostte Werder 13,5 miljoen en was in de laatste wedstrijd om degradatie zelfs captain in afwezigheid van Moisander. Snap niet waarom Overmars denkt dat 8 dan voldoende is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:05:
Welk punt je wil maken, snap ik niet.
Dit zijn de 10 best bezochte thuiswedstrijden van Fc Groningen de laatste vijf seizoenen zonder de wedstrijden tegen de klassieke top drie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYfBP5S7lO3mEhym0sXHA6hGsJs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gijd0RHAyU9jFEz4zVxxzRdN.jpg?f=user_large

Waarom staat de wedstrijd van het jaar daar niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:04:
[...]

Dit zijn de 10 best bezochte thuiswedstrijden van Fc Groningen de laatste vijf seizoenen zonder de wedstrijden tegen de klassieke top drie.

[Afbeelding]

Waarom staat de wedstrijd van het jaar daar niet tussen?
Het aantal bezoekers zegt mij niets. De Arena zit volgens de cijfers ook al 10 jaar helemaal stampvol :X

[ Voor 5% gewijzigd door remco112 op 14-07-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
remco112 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:27:
[...]

Het aantal bezoekers zegt mij niets. De Arena zit volgens de cijfers ook al 10 jaar helemaal stampvol :X
Hebben we reden om aan te nemen dat het foutieve meten (overigens zat de Arena laatste jaren vaak vol) tussen clubs/stadions onderling anders is? Zo niet en is de meetfout overal hetzelfde zegt het aantal bezoekers nog steeds iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
BoB_HenK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:58:
[...]

Hebben we reden om aan te nemen dat het foutieve meten (overigens zat de Arena laatste jaren vaak vol) tussen clubs/stadions onderling anders is? Zo niet en is de meetfout overal hetzelfde zegt het aantal bezoekers nog steeds iets.
Nogmaals, het aantal bezoekers zegt mij niets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:18
BoB_HenK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:09:
[...]

Klaassen kostte Werder 13,5 miljoen en was in de laatste wedstrijd om degradatie zelfs captain in afwezigheid van Moisander. Snap niet waarom Overmars denkt dat 8 dan voldoende is :?
Dat denkt hij niet, maar zo begin je met onderhandelen. O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
bregweb schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:03:
[...]

Dat denkt hij niet, maar zo begin je met onderhandelen. O-)
Nadat ik het schreef, realiseerde me dat ik deze reactie zou krijgen (en terecht) :$ d:)b . Snap dat onderhandelingen zo werken, dus laat ik mijn vraag anders stellen: Indien je op 8 opent, ga je niet wezenlijk boven de 13,5 uitkomen. Ik zie geen enkele reden waarom Werder akkoord gaat met deze kapitaalvernietiging, verlies van sterkhouder en publiekslieveling, jullie wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:18
Ik geef je gelijk, maar de voetbalwereld is een raar wereldje. Hij ging voor 27M naar Everton, die hebben ook wat kapitaal verloren lijkt mij.

PS:
Trainerswissel en de nieuwe trainer zag het niet in Klaassen zitten, dat gebeurt vaker.

[ Voor 25% gewijzigd door bregweb op 14-07-2020 15:10 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
BoB_HenK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:58:
[...]

In de Arena meten ze niet het aantal mensen wat binnen is, maar het aantal verkochten kaarten. Voor de mindere wedstrijden komen veel SSC-houders niet opdagen maar die worden in dat geval dus wel meegeteld.

Blijft gek dat er vanuit de KNVB niet een standaard wordt gecommuniceerd hoe de toeschouwer aantallen geteld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Gynnad schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:11:
[...]

In de Arena meten ze niet het aantal mensen wat binnen is, maar het aantal verkochten kaarten. Voor de mindere wedstrijden komen veel SSC-houders niet opdagen maar die worden in dat geval dus wel meegeteld.

Blijft gek dat er vanuit de KNVB niet een standaard wordt gecommuniceerd hoe de toeschouwer aantallen geteld moeten worden.
Weer wat geleerd :). Is dit bij andere clubs/stadions anders?
bregweb schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:08:
Ik geef je gelijk, maar de voetbalwereld is een raar wereldje. Hij ging voor 27M naar Everton, die hebben ook wat kapitaal verloren lijkt mij.

PS:
Trainerswissel en de nieuwe trainer zag het niet in Klaassen zitten, dat gebeurt vaker.
Speelde bij Everton maar 820 minuten verdeeld over 16 wedstrijden. Bij Werder speelde hij het meeste aantal wedstrijden (39, gedeeld eerste met de keeper) en 3456 minuten (54 meer dan de keeper)

[ Voor 43% gewijzigd door BoB_HenK op 14-07-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
BoB_HenK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Nadat ik het schreef, realiseerde me dat ik deze reactie zou krijgen (en terecht) :$ d:)b . Snap dat onderhandelingen zo werken, dus laat ik mijn vraag anders stellen: Indien je op 8 opent, ga je niet wezenlijk boven de 13,5 uitkomen. Ik zie geen enkele reden waarom Werder akkoord gaat met deze kapitaalvernietiging, verlies van sterkhouder en publiekslieveling, jullie wel?
Klaassen heeft er 2 van zijn 4 jaar op zitten, dus Werder heeft 50% van zijn investering afgeschreven. Dus 8 miljoen (volgens BILD 10 miljoen) zou een kleine boekwinst opleveren, in combi met een grootverdiener van de loonlijst kan dat voor een degradatieploeg in Coronatijd best interessant zijn. Ook afhankelijk van hoe ze er verder financieel voor staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:37:
In plaats van te janken dat er iemand zijn best doet tegen je, zou je daar ook de motivatie als team uit kunnen putten om die lui helemaal van de mat te tikken.

Het is niet de schuld van Utrecht dat het tegen Ajax telkens lijkt te werken en die zich laten overdonderen. Dat zou je als ploeg inmiddels wel moeten weten na al die jaren lijkt me ;)
FC Utrecht heeft afgelopen seizoen in de Arena voetbal les gekregen zie YouTube: HIGHLIGHTS | Ajax - FC Utrecht
Sempy schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Klaassen heeft er 2 van zijn 4 jaar op zitten, dus Werder heeft 50% van zijn investering afgeschreven. Dus 8 miljoen (volgens BILD 10 miljoen) zou een kleine boekwinst opleveren, in combi met een grootverdiener van de loonlijst kan dat voor een degradatieploeg in Coronatijd best interessant zijn. Ook afhankelijk van hoe ze er verder financieel voor staan.
Ik denk dat Klaassen niet komt. Hoor er ook niets meer over.

[ Voor 30% gewijzigd door PolarBear op 14-07-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
bregweb schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:08:

PS:
En ze hadden in die periode nog 2 andere spelers gehaald voor dezelfde positie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Had Ajax die bekerfinale maar gehaald, lijkt me echt geweldig om deze vervolgens niet eens te mogen spelen! _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Het lijkt erop dat Ajax een Ghanees talent uit Denenmarken gaat vastleggen voor 9 miljoen euro. Begrijp dat hij vooral als aanvallende middenvelder speelt (al staat in veel artikelen dat hij spits is).

Meer info > https://www.fcupdate.nl/v...udus-komt-naar-amsterdam/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:33:
Het lijkt erop dat Ajax een Ghanees talent uit Denenmarken gaat vastleggen voor 9 miljoen euro. Begrijp dat hij vooral als aanvallende middenvelder speelt (al staat in veel artikelen dat hij spits is).

Zover ik gelezen heb een middenvelder die regelmatig als valse 9 speelt.
Dus het is even raden voor welke positie hij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:11
Gynnad schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:33:

Klopt, ik verwacht hem ook niet voor de spitspositie, daar hebben we al Tadic, Traoré, Huntelaar, Brobbey, Hansen en Danilo voor, voor twee elftallen. Al lijkt Danilo verhuurd te gaan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

Huntelaar neem ik niet meer serieus voor de spitsenpositie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

Typhone schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:10:
Helemaal mee eens. Hij heeft een Ajax hart en ons in beide periodes belangrijke doelpunten opgeleverd; maar als Ajax zijnde moet je hopen dat hij eigenlijk zo min mogelijk minuten maakt komend seizoen (m.u.v. bijvoorbeeld bekerwedstrijden). Zeker buiten de eredivisie moet je niet meer met Huntelaar willen spelen.

Ik heb begrepen dat deze Ghanees vaker op het middenveld heeft gespeeld dan in de spits; ik verwacht dan ook dat hij in eerste instantie voor het middenveld gehaald is. Dat hij ook in de spits zou kunnen is dan wel weer mooi meegenomen.

In ander nieuws;
André Schürrle is niet langer speler van Borussia Dortmund. De Duitse club laat woensdagmiddag via de officiële kanalen weten dat er een akkoord is bereikt over het ontbinden van het contract van de aanvaller. De 57-voudig international van Duitsland lag eigenlijk nog tot medio volgend jaar vast in het Signal Iduna Park.
Zou dit niet iets zijn voor bijvoorbeeld een PSV? Geen idee wat de beste man zelf voor plannen heeft en of hij salaris in wil leveren maar ik had altijd wel de indruk dat ie best aardig kon voetballen. Bij gebrek aan een transfersom is het voor welke club hem ook binnenhengelt toch een buitenkansje en het proberen waard imho, kan zomaar weer opbloeien.
BoB_HenK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Is het niet zo dat Werder nog kan degraderen? Kan me indenken dat je dan (en wellicht ook vanwege Corona) moet gaan bezuinigen en Klaassen zal binnen de selectie aan de bovenkant zitten qua salaris vermoed ik. Dan is afscheid nemen voor een bedrag om en nabij de betaalde transfersom niet slecht.
Harribo schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Eerst die Højbjerg. Motor op het middenveld zegt men. Mij viel hij nooit op maar ok.
Spurs zit erachter aan maar dat is voor de breedte denk ik.

Nu weer Klaassen... Blijkbaar zoeken ze een motor type bij Ajax? Zeker niet tevreden over Alvarez of Martinez?
Het schijnt dat Martinez naar linksback schuift als Tagliafico weggaat (kans is aanwezig). Dan gaat die motor van het middenveld eraf. Zou ik moeten kiezen tussen Klaassen of Alvarez op het middenveld dan geef ik de voorkeur aan Klassen. Die Hojberg ken ik alleen van naam, geen idee van zijn kwaliteiten. :)

[ Voor 36% gewijzigd door snmght op 15-07-2020 14:25 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:17:
[...]

Helemaal mee eens. Hij heeft een Ajax hart en ons in beide periodes belangrijke doelpunten opgeleverd; maar als Ajax zijnde moet je hopen dat hij eigenlijk zo min mogelijk minuten maakt komend seizoen (m.u.v. bijvoorbeeld bekerwedstrijden). Zeker buiten de eredivisie moet je niet meer met Huntelaar willen spelen.

Ik heb begrepen dat deze Ghanees vaker op het middenveld heeft gespeeld dan in de spits; ik verwacht dan ook dat hij in eerste instantie voor het middenveld gehaald is. Dat hij ook in de spits zou kunnen is dan wel weer mooi meegenomen.

In ander nieuws;

[...]

Zou dit niet iets zijn voor bijvoorbeeld een PSV? Geen idee wat de beste man zelf voor plannen heeft en of hij salaris in wil leveren maar ik had altijd wel de indruk dat ie best aardig kon voetballen. Bij gebrek aan een transfersom is het voor welke club hem ook binnenhengelt toch een buitenkansje en het proberen waard imho, kan zomaar weer opbloeien.
Als PSV iets niet nodig heeft zijn het wel nieuwe aanvallers voor in de basis. Centrale verdediger, linksback, creatieve middenvelder lijken me veel belangrijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
@snmght
Ze hebben de play-off wedstrijd voor degradatie al gespeeld.
Dus ze kunnen geloof ik niet meer degraderen.
En bezuinigen voor corona kan, dacht dat ze sowieso al een aardige schuld hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Nou Kudus is binnen

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-legt-kudus-voor-vijf-jaar-vast

Zal vast een talent zijn, maar ik zie even niet wat ze hier mee willen als ze zelf nog Unuvar en Hansen hebben rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Volgens mij is Kudus gehaald als een mogelijke opvolger bij een vertrek van van de Beek. Zijn, wat ik er over kan vinden, beetje dezelfde soort spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Rendiertje schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:25:
Volgens mij is Kudus gehaald als een mogelijke opvolger bij een vertrek van van de Beek. Zijn, wat ik er over kan vinden, beetje dezelfde soort spelers.
Kunnen ze beter Eriksen voor halen, die mag toch alweer weg bij Inter blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

Terranova schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:47:
[...]

Ik ben voor! :D

Lijkt me ook het juiste moment voor Suarez om terug te keren. :9

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Terranova schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:47:
[...]

Ik denk dat het voor Eriksen nog te vroeg is om terug te gaan, als die dat al zou willen. Kan je beter investeren in jonge talenten zoals Kudus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Typhone schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:10:
Hij zal wel nu denken, dit is mooi Kudus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:17:Is het niet zo dat Werder nog kan degraderen? Kan me indenken dat je dan (en wellicht ook vanwege Corona) moet gaan bezuinigen en Klaassen zal binnen de selectie aan de bovenkant zitten qua salaris vermoed ik. Dan is afscheid nemen voor een bedrag om en nabij de betaalde transfersom niet slecht.
Die playoffs zijn al afgelopen hoor ;) , op uitdoelpunten erin gebleven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
apis29 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:10:
[...]Die playoffs zijn al afgelopen hoor ;) , op uitdoelpunten erin gebleven ...
Op z'n Duits dus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2020 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Fikse domper: Arjen Robben moet eerste training FC Groningen laten schieten

Inderdaad... echter niet echt verrassend te noemen. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Ik vrees serieus voor een grote deceptie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Beetje jammer dat Ajax Twente nou gaat helpen door allerlei talenten te verhuren. Er zijn toch ook wel andere clubs waar die jongens heen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Enkel Pierie en Danilo toch?

Voor beiden spelers die voornamelijk in de Keuken Kampioen Divisie is het een meer dan prima stap in hun ontwikkeling. In het huidige (al is dat meer op basis van 6 maanden geleden) Ajax zie ik ze niet direct als basisspeler naar voren komen, die kans is vele malen groter bij FC Twente.

Blijkbaar heeft FC Twente de beste papieren waarbij ik gok dat de breedte (of eerder het gebrek daaraan) van hun selectie een voordeel is voor de uithurende club. De club heeft namelijk minder alternatieven en dus wellicht meer kans op speeltijd voor de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Napo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:43:

Voor beiden spelers die voornamelijk in de Keuken Kampioen Divisie is het een meer dan prima stap in hun ontwikkeling. In het huidige (al is dat meer op basis van 6 maanden geleden) Ajax zie ik ze niet direct als basisspeler naar voren komen, die kans is vele malen groter bij FC Twente.

Blijkbaar heeft FC Twente de beste papieren waarbij ik gok dat de breedte (of eerder het gebrek daaraan) van hun selectie een voordeel is voor de uithurende club. De club heeft namelijk minder alternatieven en dus wellicht meer kans op speeltijd voor de speler.
Dat dus. Het risico van spelers verhuren is dat ze bij de club waar ze naartoe gaan weinig spelen, terwijl je als verhurende club juist hoopt dat ze zoveel mogelijk minuten maken. Bij een club in nood, met een smalle selectie, is die kans flink hoger dan bij een club met een brede selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Ben de 1e training van psv aan 't kijken op YT. Is echt leuk om te zien, best wel veel lol. Ben benieuwd wat de Duitse mannen kunnen doen dit jaar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Napo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:43:

Volgens mij was er ook sprake van dat Ekkelenkamp die kant op zou gaan, maar dat kan ook gericht zijn natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:21:
Beetje jammer dat Ajax Twente nou gaat helpen door allerlei talenten te verhuren. Er zijn toch ook wel andere clubs waar die jongens heen kunnen.
"Talenten" maar niet meer dan dat. Wat goed is komt snel en wat niet goed is wordt verhuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Typhone schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:29:
[...]

"Talenten" maar niet meer dan dat. Wat goed is komt snel en wat niet goed is wordt verhuurd.
Wat mij betreft het goedkoop wegdoen van het categorie talenten Danilo, Ekkelenkamp en bijvoorbeeld Lang ook prima, mits er een vaste terughaalclausule in zit en een doorverkooppercentage van minimaal 50%. Win-win situatie. Je ziet wat het Groningen oplevert (verkoop Sierhuis en de onder belangstelling verkerende Matusiwa en Zeefuik). De spelers komen tekort voor Ajax maar toch stromen de miljoenen hierbij binnen bij Ajax en Groningen heeft een versterking voor de selectie en kan ook nog bij verkoop een meer dan prima bedrag incasseren. Ajax heeft best wel veel spelers die prima zijn voor in de eredivisie, maar (nog) tekort komen voor het eerste. Ook Botman is een mooi voorbeeld.

Ik denk dat Ajax dit ook bij Twente wil gaan creëren. Wat mij mogen Jensen en Kotarski ook wel die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
VDS91 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:39:
[...]
Ook Botman is een mooi voorbeeld.
Botman had het eerste van Ajax wel gehaald denk ik, maar daar was duidelijk geen ruimte voor in het eerste afgelopen jaar. Lille kwam ook met een offer to good to refuse eigenlijk.

Pierie is denk ik echt wel exit, tenzij hij wonderbaarlijk zijn draai weet te vinden. In Jong Ajax hem diverse keren gezien en altijd de slechte in de defensie. Veel fouten en onbegrijpelijke overtredingen (rood pakken als je 4-0 voorstaat bijvoorbeeld).

Danilo heeft het ook wel in zich om het eerste van Ajax te halen maar heeft gewoon speelminuten nodig, als je dat in de Eredivisie kan doen i.p.v. de Keukenkampioen divisie dan is dat mooi meegenomen.

Ekkelenkamp maakte afgelopen seizoen een goede indruk bij Jong Ajax, maar heeft veel concurrentie in het eerste. Kan goed zijn dat hij ook verhuurd word. Maar afhankelijk van de transfers zie ik hem ook wel als vaste bankspeler van het eerste.

Dan heb je nog spelers als Eiting (sympathiek, slim maar lage handelingssnelheid, lijkt mij een verkoopoptie), Kotarski (kan toch ook niet eeuwig keeper bij Jong Ajax blijven), Kjell Scherpen (vraag mij toch af of dat ooit de keeper van Ajax 1 wordt), Labyad (heeft best aardig ingevallen maar vraag mij af wat hij aan de selectie toevoegt), Marin (past imho gewoon niet bij Ajax spel, lage handelingssnelheid), Alvarez (verwacht dat hij gewoon in het eerste uitkomt en goed gaat voetballen). Er zijn nog best wel wat verhuur/verkoop kandidaten. Buiten de usual suspects Onana/Tagliafico/Van de Beek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:32
toolkist schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:21:
Want?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
PolarBear schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:59:
[...]

Pierie is denk ik echt wel exit, tenzij hij wonderbaarlijk zijn draai weet te vinden. In Jong Ajax hem diverse keren gezien en altijd de slechte in de defensie. Veel fouten en onbegrijpelijke overtredingen (rood pakken als je 4-0 voorstaat bijvoorbeeld).
Als waar is wat je zegt (ik volgde hem niet afgelopen jaar dus moet jou op je woord geloven) dan schrik er hier wel van. Hoe een jonge speler die vaste waarde bij Heerenveen was door Ajax gehaald wordt en het dan in de eerste divisie niet meer aankan. Dan is er wel iets goed mis en moet die jongen heel snel naar een club waar hij wel zijn kwaliteit kan bewijzen, hij was goed genoeg voor de ED.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Typhone schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:29:
[...]

Zijn toch best wel wat voorbeelden van spelers die door Ajax verhuurd of zelfs verkocht zijn en daarna een méér dan verdienstelijke comeback bij Ajax hebben gemaakt... Jan Vertonghen bijvoorbeeld, die als huurling bij RKC nog mede verantwoordelijk was voor het mislopen van de titel door Ajax. Ronald de Boer die verkocht werd aan Twente en anderhalf jaar later werd teruggehaald.

Neemt niet weg dat veel huurlingen uiteindelijk niet (succesvol) terug komen bij Ajax, maar 'wat niet goed is wordt verhuurd' is wat kort door de bocht. Zeker in de huidige gang van zaken bij Ajax, waar niet meer blind elf jonkies het veld in worden gestuurd en gedacht wordt dat we daar wel even succesvol mee zullen zijn in Europa, maar ook veel waarde wordt gehecht aan spelers met veel ervaring. Dan is verhuren een prima optie voor spelers die kilometers moeten maken en daar op dit moment niet zo snel aan toe lijken te komen bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09 14:45
VDS91 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:39:
[...]

Je ziet wat het Groningen oplevert (verkoop Sierhuis en de onder belangstelling verkerende Matusiwa en Zeefuik).
Sierhuis was nog van Ajax hoor toen hij naar Frankrijk ging. Al was hij nog voor de rest van het seizoen verhuurd aan Groningen, dus ze zullen er wel iets aan overgehouden hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Henkie_NtA op 20-07-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:19:
[...]

Als waar is wat je zegt (ik volgde hem niet afgelopen jaar dus moet jou op je woord geloven) dan schrik er hier wel van. Hoe een jonge speler die vaste waarde bij Heerenveen was door Ajax gehaald wordt en het dan in de eerste divisie niet meer aankan. Dan is er wel iets goed mis en moet die jongen heel snel naar een club waar hij wel zijn kwaliteit kan bewijzen, hij was goed genoeg voor de ED.
Zie:
YouTube: Highlights Jong Ajax - Go Ahead Eagles | Hattrick Danilo bij vijfkla...
Van de keren dat ik Pierie bij Jong Ajax heb zien voetballen is dit exemplarisch.

(overigens maakte Danilo een hattrick in deze wedstrijd).

[ Voor 4% gewijzigd door PolarBear op 20-07-2020 14:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Terranova
AZ heeft de hoop op een ticket voor de groepsfase van de Champions League nog niet opgegeven. Quote meldt maandagmiddag op basis van een ‘niet eerder gepubliceerde brief’ dat de Alkmaarders zelfs hebben voorgesteld om 25 procent van de inkomsten uit het miljardenbal af te staan aan de andere Eredivisie-clubs, een fors hoger percentage dan Ajax van plan is om af te staan. De KNVB heeft desondanks het beste Europese ticket aan Ajax toegewezen, waardoor AZ overweegt om naar het CAS te stappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=374586

AZ _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

AZ maakt zich weer volstrekt belachelijk. Prima dat ze voor hun eigen rechten opkomen maar geen enkel argument is 'sterk'. Aan de andere kant berust het geheel op een brief van 20 april 2020 hetgeen hoogbejaard is dus eerder stemmingmakerij dan een real life issue.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:30:
AZ maakt zich weer volstrekt belachelijk. Prima dat ze voor hun eigen rechten opkomen maar geen enkel argument is 'sterk'. Aan de andere kant berust het geheel op een brief van 20 april 2020 hetgeen hoogbejaard is dus eerder stemmingmakerij dan een real life issue.
Twente heeft er een geduchte concurrent bij in m'n lijstje 'welke club gun ik echt helemaal niks'.
Hoe ze nu de andere clubs proberen om te kopen door wat meer geld te bieden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Want ik zie die spelers liever een andere club helpen. Twente gun ik nog steeds helemaal niks :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
toolkist schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:15:
[...]

Twente heeft er een geduchte concurrent bij in m'n lijstje 'welke club gun ik echt helemaal niks'.
Hoe ze nu de andere clubs proberen om te kopen door wat meer geld te bieden _/-\o_
Haha, het is nek aan nek. Wat een I trieste bedoening daar in Alkmaar. Is daar dan niemand die voorstelt om op te houden met dit gedoe?

Wat lastig is in de kwestie is dat FCT inmiddels een hoog Ajax 2 gehalte heeft. Hopelijk kopen of huren ze
onze coach ook nog :+

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 20-07-2020 17:53 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Als de KNVB het ticket aan AZ had gegeven was Ajax naar het CAS gegaan en ik denk dat Ajax dan een sterke zaak had gehad.

In tegenstelling tot AZ, welke vrij kansloos bezig is.

Heb het al eerder gezegd, AZ moet toch zelf ook inzien dat de hele zaak vrij kansloos is.
Of hun advocaat is een vrij goede smooth talker of ze hebben bij AZ echt geld nood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Dit begint toch wel heel triest te worden.
AZ was een sympathieke club die goed op weg waren om bij de top aan te haken, maar ze slaan nu wel heel erg door.
Zieltjes winnen bij de andere clubs met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4M4X-xLTWp308GBN37pCt6iohLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZgtEKonLoHv7CMa2AesamlyR.jpg?f=fotoalbum_large

Open sollicitatie jetro willens bij PSV of done deal?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik geloof niet dat hij al terug wil, hij deed het volgens mij best ok in de PL afgelopen seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:03:
Ik geloof niet dat hij al terug wil, hij deed het volgens mij best ok in de PL afgelopen seizoen?
Was basisspeler bij Newcastle meen ik ook ja. Zal leuk salaris krijgen, nog relatief jong. Kans lijkt me klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
dutchgio schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:20:
Dit begint toch wel heel triest te worden.
AZ was een sympathieke club die goed op weg waren om bij de top aan te haken, maar ze slaan nu wel heel erg door.
Zieltjes winnen bij de andere clubs met geld.
Geen enkele club is sympathiek zodra er centen aan te pas komen, dan gaat zelfs FC Lutjebroek vervelend doen. We moeten eens ophouden met die verdeel-en-heersargumenten tussen supporters, media en clubs. Het is blijkbaar heel moeilijk te begrijpen dat elk mens in principe hetzelfde is, ongeacht hoe men zich van de buitenkant laat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Nou de eerste besmette speler hebben we ook weer in NL gehad. Bij ADO zijn een speler en een medewerker besmet, er zullen er vast nog meer volgen.
https://nos.nl/artikel/23...len-bij-ado-den-haag.html

Ben wel benieuwd of deze speler er in zijn verdere loopbaan nog last van gaat hebben omdat je in het begin veel hoorde dat er litteken weefsel en andere beschadigingen bij de longen optraden. Kan mij dus wel voorstellen dat de maximale longcapaciteit mogelijk verminderd raakt, wat voor topsporters belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pompi schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:12:
Nou de eerste besmette speler hebben we ook weer in NL gehad. Bij ADO zijn een speler en een medewerker besmet, er zullen er vast nog meer volgen.
https://nos.nl/artikel/23...len-bij-ado-den-haag.html

Ben wel benieuwd of deze speler er in zijn verdere loopbaan nog last van gaat hebben omdat je in het begin veel hoorde dat er litteken weefsel en andere beschadigingen bij de longen optraden. Kan mij dus wel voorstellen dat de maximale longcapaciteit mogelijk verminderd raakt, wat voor topsporters belangrijk is.
Volgens mij speler er al wat italianen weer sinds ze het gehad hebben. Dus kan best meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Terranova schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:47:
[...]

Volgens mij speler er al wat italianen weer sinds ze het gehad hebben. Dus kan best meevallen
Dit is nog redelijk op korte termijn, maar wie weet heeft het wel een jaar of 2 van hun voetballoopbaan geschaafd omdat de combinatie van dit en ouder worden er voor zorgt dat ze het dan niet meer bij kunnen benen. Ik zeg maar wat hé, maar wie weet zou het dus op langere termijn invloed kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Concept competitieprogramma's.

Eredivisie start op zaterdag 12 september om 16:30 met Fc Utrecht - AZ Alkmaar.

14 speelronden in 2020 en de wedstrijden van de top vier staan allemaal ingepland voor 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

strafschop schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 07:59:
Concept competitieprogramma's.

Eredivisie start op zaterdag 12 september om 16:30 met Fc Utrecht - AZ Alkmaar.

14 speelronden in 2020 en de wedstrijden van de top vier staan allemaal ingepland voor 2021.
Je zou als topclub maar net je slechte periode op het moment hebben dat je de andere topclubs ontmoet...

En voor de kleinere ploegen is dit wel jammer. Ik mis nu zo goed als zeker Feyenoord en Ajax thuis.

Al vraag ik me af hoeveel publiek er überhaupt gaat/mag komen. Zal loten worden denk ik. Wordt een hoge prijs per wedstrijd met je seizoenskaart ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kampioenswedstrijd Ajax in de Kuip! Het kan verkeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Typhone schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:49:
Kampioenswedstrijd Ajax in de Kuip! Het kan verkeren :+
Ja of juist precies andersom :9
We weten namelijk nog wel wat er vorige keer gebeurde toen jullie het seizoen opende bij Sparta. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:34:
[...]

Je zou als topclub maar net je slechte periode op het moment hebben dat je de andere topclubs ontmoet...

En voor de kleinere ploegen is dit wel jammer. Ik mis nu zo goed als zeker Feyenoord en Ajax thuis.

Al vraag ik me af hoeveel publiek er überhaupt gaat/mag komen. Zal loten worden denk ik. Wordt een hoge prijs per wedstrijd met je seizoenskaart ;)
Niet bij Ajax, daar krijg je je geld dan gewoon terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:34:
[...]

Emmen supporter? Met maar 14 speelronden voor 1 januari kan je niet iedereen tevreden houden.

Heracles en Twente krijgen Ajax en Feyenoord pas in 2021. Misschien dat je daar kan kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
UCL PO din. 29 / woe. 30 september 2020 Ajax / AZ (?)
Hoezo Ajax? Is de KNVB nu ook niet meer zo zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Alleen als Napoli of Lyon de CL wint in augustus volgens mij, de overige clubs zijn al zeker van deelname en dus gaat bij winst het directe ticket door naar Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:34:
[...]

Hoezo Ajax? Is de KNVB nu ook niet meer zo zeker?
UCL PO = de play-off ronde voor de CL

Ajax is afhankelijk van wie de CL wint en of AZ dan speelt is afhankelijk van de resultaten in de eerder voorronde(n).

[ Voor 4% gewijzigd door strafschop op 22-07-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

strafschop schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Emmen supporter? Met maar 14 speelronden voor 1 januari kan je niet iedereen tevreden houden.

Heracles en Twente krijgen Ajax en Feyenoord pas in 2021. Misschien dat je daar kan kijken :)
Ja. Klopt, ik overleef het ook wel ;). Wat mij betreft hadden ze gewoon een 'normaal' schema aangehouden.

Pagina: 1 2 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021