Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als die hier in bed lag zou ik er ook iedere ochtend moe uit ziencarpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:17:
[...]
Ik dacht, Neres, die er altijd wat moe uitziet, heeft een lekkere vriendin? Maar inderdaad zeg! Die mevrouw mag er wezen.
Het wordt mij heel duidelijk waarom jij er 's ochtends zo fit uitziet.Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:21:
[...]
Als die hier in bed lag zou ik er ook iedere ochtend moe uit zien

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ook met een andere username, xTiReDAghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:21:
[...]
Als die hier in bed lag zou ik er ook iedere ochtend moe uit zien
En dan vraagt mijn vriendin zich af waarom ik niet wil trouwengroggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:22:
[...]
Het wordt mij heel duidelijk waarom jij er 's ochtends zo fit uitziet.
Hoezo, z'n naam klopt toch? Het is dan ex-energy
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Als Rensch nog in scorende positie was wel. Maar volgens mij kon ie er niet meer bijgroggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:25:
Dit is toch gewoon een pingel?
Een indirecte vrije trap dan. Die keeper is te laat en maait een speler van ajax neer...Terranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:25:
[...]
Als Rensch nog in scorende positie was wel. Maar volgens mij kon ie er niet meer bij
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 35% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2021 19:27 ]
Geen KlaiberOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:26:
Geen Schuurs
Nee, hij kan zijn back niet houden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Idrissi heeft mij nog niet overtuigdTyphone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:30:
Antony speelt matig. Idrissi mag erin, Neres naar rechts.
Brobbey er in, Tadic naar links, Neres naar rechts?Typhone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:30:
Antony speelt matig. Idrissi mag erin, Neres naar rechts.
Hoe finidi?Koppensneller schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:29:
De commentator vond blijkbaar dat die speler van Ajax wat op Justin Timberlake.
Kan nooit erger zijn dan Leo Driessen of nog erger Emile SchelvisGrindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:32:
Die commentator van rtl7 is verschrikkelijk, kunnen die niet inruilen ergens
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 25-02-2021 19:33 ]
Het is opvallend hoe weinig doorstroom er is, eigenlijk is alleen Wietse een jonge man en verder zijn het allemaal 50/55+ in mijn gevoel.Grindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:32:
Die commentator van rtl7 is verschrikkelijk, kunnen die niet inruilen ergens
En tadaa wie is de enige edht goede? JuistPompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:34:
[...]
Het is opvallend hoe weinig doorstroom er is, eigenlijk is alleen Wietse een jonge man en verder zijn het allemaal 50/55+ in mijn gevoel.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 25-02-2021 19:35 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat wordt er gezegd dan?Typhone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:34:
Wat een enorme schijt commentator (ESPN2). Geef commentaar en geen mening en bedenk geen fabels.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een zak geld scoort niet.groggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:33:
Voor hoeveel miljoen loopt er bij ajax voorin? Ik zoe het er niet aan af
Nou.... dit commentaar is verbale zaaddodende pasta.. Leo kan nog enigszins entertainend zijnTerranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:33:
[...]
Kan nooit erger zijn dan Leo Driessen of nog erger Emile Schelvis
"Neem alsjeblieft Schuurs over"Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:35:
Kan iemand dat spandoek op de F-side vertalen voor me? Mijn Frans is blijven steken op 2e klas niveau
Als't aan mij ligt welGrindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:35:
ik vind Sierd altijd wel goed, krijg ik nu een ban?
Maar bij Sierd is het vaak 50/50. Mensen vinden hem of geweldig of verschrikkelijk
Niks veranderen, geen noodzaak toe?snmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:31:
[...]
Brobbey er in, Tadic naar links, Neres naar rechts?
Gewoon goede scheids, trapt niet overal in, in tegenstelling tot die van vorige weekgroggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:37:
Afgezien van de pingel heeft ajax de scheidsrechter niet tegen
Promes is weg, en scherpte is ook weg..... Toeval?Erapaz schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:38:
Ze zijn niet echt scherp hè? Zenuwen?
Scherp!Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:38:
[...]
Promes is weg, en scherpte is ook weg..... Toeval?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan behoor ik tot de eerste groep.Terranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:36:
[...]
Als't aan mij ligt wel![]()
Maar bij Sierd is het vaak 50/50. Mensen vinden hem of geweldig of verschrikkelijk
Epic Sierd:
*Over Nick Viergever* ...Niek quatredoneur....
*Over de speler van Ol.Nice* ....Dante heeft de snelheid van zijn tante....
Hahaha.
Verdedigend staat het niet bepaald sterk? Mede doordat Neres zijn man lekker laat lopen.
XXXVI
Ik ben niet zo van de botte humor.Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:38:
[...]
Promes is weg, en scherpte is ook weg..... Toeval?
Vergeet Koekoek niet!simons schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:39:
[...]
Dan behoor ik tot de eerste groep.
Epic Sierd:
Hahaha.
Doe niet zo Botman.
Dat kan dit Ajax niet.Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:13:
Waarom zo veel risico steeds, als je nu 2.5 goal voor staat? Neem gewoon je tijd en laat die bal rustig rond gaan totdat er ruimte ontstaat
Het huidige Ajax is een aanvallende machine. Dat speelt het liefst zonder verdediging. Nu Onana weggevallen is, moeten ze ineens wel iets van een verdedigende linie opstellen. Met heel veel moeite krijg je drie spelers zover. De rest is bezig met een andere hobby.
Tot nu toe kunnen we het nog allemaal lijen. En dat is voor nu goed genoeg.
Ja lijkt me dat hij er dan inderdaad nog gewoon zit. Zou heel kortzichtig zijn als je hem nu ontslaat.Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:50:
[...]
Ook als vandaag en zondag verloren wordt? Dan wordt zijn positie toch wel onhoudbaar, ondanks de investeringen.
Jouw krijgen zijn Ajax kringen begrijp ik dan? In PSV kringen hoor ik inderdaad ook veel gemor, met name vanuit de mensen die dachten dat PSV wel even mee zou doen voor alle prijzen. Dat is gewoonweg niet realistisch op dit moment als je en een nieuwe speelstijl moet aanleren en continu je halve basiself door blessures moet missen. Ik ga er vanuit dat de directie van PSV wel wat verder kijkt dan zijn neus lang is.mavaros schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:57:
[...]
Schmidt wordt gewipt als de tijd rijp is. Dat kan echt zomaar ineens na vanavond zijn, maar dat weten we nu nog niet.
Schmidt is in mijn kringen totaal niet populair. PSV gedraagt zich onherkenbaar en pakt geen punten. Als Ajacied zie je dat. Het PSV-volk begint te morren.
Als je de Ajaxbril afzet zie je bij PSV een ongeluk in slowmotion plaatsvinden. Dat vinden de PSV- aanhangers niet leuk om te horen.
‘Een ongeluk in slow motion’ klinkt vooral als wishful thinking van jouw kant
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mag Europees gezien ook wel weer eens een keer...Maarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:42:
Hmm, Ajax heeft niks te klagen over de scheids.
Sorry, krijg je ervan als je een naamgenoot van Stekelenburg bent.Erapaz schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Wil je mij geen steek onder water geven?
Oh ieder z'n eigen smaak. Ik heb liever een "professionele" commentator die z'n mening voor zich houdt en gewoon z'n werk doet.simons schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:39:
[...]
Dan behoor ik tot de eerste groep.
Epic Sierd:
Hahaha.
Behalve natuurlijk als het het Nederlands Elftal is. Dan mag het want dan is toch iedere kijker voor hetzelfde team. Jack van Gelder is dan geweldig
Ging ook op zoek naar de speler en leunde dan tegen hem in zover ik kon zienExocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:43:
Hij liet zich veel te opzichtig vallen
Viergever en Europa League gaan goed samen!Quad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:42:
Viergever terug in de basis bij PSV.
Gerapporteerd! Die club spreek je hier niet overjaapstobbe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:43:
als je in 45 minuten nu nog 3 goals tegenkrijg..t. KUCH Tottenham KUCH
Het wordt tijd dat ze daar eens laten zien van geleerd te hebben, dit is weer zo'n wedstrijd.jaapstobbe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:43:
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 25-02-2021 19:45 ]
Zolang hij niet achterin speelt zoals afgelopen zondag zou hij ik hem ook altijd opstellen eigenlijk. Snap die haat op hem totaal niet, verovert veel ballen, heeft een goede pass, beheerst het 1x raken....carpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:35:
Bij PSV is Rosario erg eer eens bij. Verlies gegarandeerd.
Je mist Tagliafico links achterin.
En gravenberch verdedigt sloompjes mee. Dat is een verschil
Schalke uitsnmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Viergever en Europa League gaan goed samen!

Ik bekijk het maar positief, Lucas stond op de shortlist als naam voor onze zoon. Na die wedstrijd niet meerjaapstobbe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:43:
Zo’n moment waar je precies van weet waar je was en met wie
[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 25-02-2021 19:46 ]
XXXVI
En wat als ik nou fan ben van Bergwijn? Wat een cancelcultuur hierQu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Gerapporteerd! Die club spreek je hier niet over
Ja simpelweg heroïsch!
Zo Iniesta bij ons afgehaaktephymerous schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Ik bekijk het maar positief, Lucas stond op de shortlist als naam voor onze zoon. Na die wedstrijd niet meer![]()
Van halve finale EL, naar op de drempel van de tweede Bundesliga. Het kan verkeren.
Ah, toen koos je wat andres, uuuh anders.
Zo is het voetbal, maar op welke basis moeten ze dan nog doorgaan met hem? Hij heeft niet gebracht waar hij voor is gehaald, er is met miljoenen euro's geïnvesteerd, en dan zo ver weg van je doel.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Ja lijkt me dat hij er dan inderdaad nog gewoon zit. Zou heel kortzichtig zijn als je hem nu ontslaat.
Ieder zijn ding natuurlijk, normaliter gaat het geluid uit tijdens de wedstrijd.Terranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Oh ieder z'n eigen smaak. Ik heb liever een "professionele" commentator die z'n mening voor zich houdt en gewoon z'n werk doet.
Overigens ik zou grof geld betalen indien ESPN een kanaal zou hebben met alleen geluid stadion. Vroeger bij Canal+ kon je wel een ander geluidspoor kiezen, waar is de tijd dat na het voetbal je kon doorschakelen naar de Handyman series!
Er is een buitenlandse voetbal topicMaarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:46:
[...]
En wat als ik nou fan ben van Bergwijn? Wat een cancelcultuur hier
Verovert veel ballen om ze dan weer in te leveren bij de tegenpartij. Als mijn baas (haha die heb ik niet) mij zoveel fouten zou zien maken, dan lag ik snel buiten denk ik.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Zolang hij niet achterin speelt zoals afgelopen zondag zou hij ik hem ook altijd opstellen eigenlijk. Snap die haat op hem totaal niet, verovert veel ballen, heeft een goede pass, beheerst het 1x raken....
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021