...
Met een passingspercentage van 86% gemiddeld (84% op de helft van de tegenstander) voorwaar een wereld prestatiecarpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:49:
[...]
Verovert veel ballen om ze dan weer in te leveren bij de tegenpartij. Als mijn baas (haha die heb ik niet) mij zoveel fouten zou zien maken, dan lag ik snel buiten denk ik.
(De steeds zo bewierookte Ihattaren heeft bv 76% gemiddeld/68% op de helft van de tegenstander ter vergelijking)
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 25-02-2021 19:52 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Te vroeg.Polycom schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:52:
Fuck it, ik zeg het gewoon. Anthony = miskoop.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Waar haal je die getallen vandaan?Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Met een passingspercentage van 86% gemiddeld (84% op de helft van de tegenstander) voorwaar een wereld prestatie
(De steeds zo bewierookte Ihattaren heeft bv 76% gemiddeld/68% op de helft van de tegenstander ter vergelijking)
een balletje breed terug is ook een geslaagde pass dus.
Zie je ook hoeveel fouten die gemaakt heeft, en hoeveel succesvolle ingrepen qua tackles?
Daarnaast veelvuldig de oorzaak van tegendoelpunten.
[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 25-02-2021 19:56 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Op basis van deze wedstrijd lijkt dat wel zo ja, maar gelukkig zeggen de cijfers wat anders 28 wedstrijden, 9 doelpunten, 9 assists.Polycom schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:52:
Fuck it, ik zeg het gewoon. Anthony = miskoop.
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 25-02-2021 19:55 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Labyad?Gynnad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:55:
Anthony speelt niet sterk vandaag idd, alleen hebben we niemand op de bank die rechts kan spelen? Je zou Neres daar nog meer kunnen zetten, die speelt ook niet super maar niet slecht.
Verborgen boodschap:Maarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:11:
Ik ga een zeer uitgebreide reactie plaatsen, want BAM werd niet gewaardeerd.
"Doordat Botman ligt kan Klaassen gewoon scoren, duidelijk dat Lille zijn individuele kwaliteiten soms niet op orde heeft."
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2021 19:59 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Succ. Dribbels 0.6 (67%)
Totaal gewonnen duels 6.0 (53%)
Grond duels gewonnen 3.5 (47%)
Lucht duels gewonnen 2.5 (65%)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Afkorting voor Botman, Actief Meeverdedigen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Laten we dat maar niet doen..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
illuminati!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ernstig matig idd... tjonge jonge.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:03:
Neres doet nog steeds niks goed
Ik ben ook best goed in niks doen! Pfff het komt wel dichtbij zo.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:03:
Zijn beste wedstrijden speelt hij net zo als Anthony op de rechterflank, want beide zijn van het naar binnen dribbelen. Dat kan natuurlijk minder op de linkerflank, want Neres mist een beetje een rechterbeen.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:03:
[ Voor 17% gewijzigd door groggy op 25-02-2021 20:07 ]
Inderdaad bijna een Belangrijke Afmaak Manoeuvre
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kappen!groggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:06:
Pingel voor ajax
Het had zomaar 2-0 kunnen zijn.
Bij Lille ook, maar gelukkig missen ze wat kwaliteit.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:07:
Antony.... Stonden er twee vrij
⏩ PVOutput☀️
Wat dat betreft altijd stabiel qua niveau.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:03:
Kom op zeg. Lille heeft absoluut geen afmakers, slappe schotendutchgio schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:08:
Het had al 1-5 kunnen zijn.
Ja heel triest. Dit Ajax is verschrikkelijk labiel tov het team vorige weekdutchgio schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:08:
Maar killers zijn ze bij Lille absoluut niet
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 25-02-2021 20:10 ]
Toch denk ik dat hij zijn vriendin regelmatig goed doetExocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:03:
lolAghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Toch denk ik dat hij zijn vriendin regelmatig goed doet
Als Ajax 4x had gescoord en Lille 0x was het 4-0.dutchgio schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:08:
Andersom denk ik.Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:10:
[...]
⏩ PVOutput☀️
je bent helemaal om hea?Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Wij zorgen ervoor dat het geen wetenschappelijk discussie wordt!Quad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:
Het niveau in dit topic scoort net zoveel als Lille..
Op basis waarvan?Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Ook daar heb ik dan mijn twijfels bij
Ach beter dan elkaar afbranden vanwege meninkjesQuad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:
Daar steekt hij duidelijk meer energie inAghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Tadic kan geen bal meer vast houden. Klaassen wordt helemaal zoek gespeeld door Sanches.
Overal is iedereen een stap te laat. Alsof Lille met 12 man speelt. Alvarez wint of onderschept wel veel, maar heeft vandaag voetballend totaaaal geen ondersteuning van zijn teamgenoten.
Blind is voetballend wel redelijk goed vandaag, maar moet veel te veel verdedigen wat totaal niet goed gaat.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vind het ook helemaal prima. Hopelijk kunnen we het feest doorzetten tijdens PSV, beetje vreugde en positiviteit doet een mens goed.Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:12:
[...]
Ach beter dan elkaar afbranden vanwege meninkjes

⏩ PVOutput☀️
Lille grossiert in Panda-punten...Quad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die jank Portugees.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 25-02-2021 20:14 ]

⏩ PVOutput☀️
Zoekt naar only-fans
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 25-02-2021 20:15 ]
Hopelijk laat hij je dan niet eveneens zitten zonder goede reden.simons schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:15:
Met Brobbey erbij zie ik mijzelf in een ruige kroeg, waar ik naar de grootste gast loop en zeg "vanavond neuk ik je wijf en betaal jij de hele avond mijn bier"
Een feest bij PSV? Ben er bang voor, we gaan het zien. Denk dat het vooral een irritatiefestijn gaat zijn, hoop het niet.Quad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:13:
[...]
Ik vind het ook helemaal prima. Hopelijk kunnen we het feest doorzetten tijdens PSV, beetje vreugde en positiviteit doet een mens goed.
@OPSLAGHOND
Als ze nu eerst hetzelfde doen met de avondklok dan wat Brobbey doet, niet meer verlengen, dan zie ik een kroeg welk weer voor me.Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:16:
[...]
Hopelijk laat hij je dan niet eveneens zitten zonder goede reden.
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zou Promes zijn vertrokken omdat hij niet tegen deze eigenschap van Steek kon?Terranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:18:
Stekelenburg is altijd zo kalm
Hopelijk laat ie dit jaar de schaal niet vallenTerranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:18:
Stekelenburg is altijd zo kalm

⏩ PVOutput☀️
Vooral die bijnaam zat hem niet goed, dat steekt.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Zou Promes zijn vertrokken omdat hij niet tegen deze eigenschap van Steek kon?
[ Voor 72% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2021 20:56 ]
carpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:18:
De bondcoach? Ik wist serieus niet dat de boer onze bondscoach was nu, kruipt terug onder zijn steen.
Klaassen ook!
Kleurt mooi bij zijn schoenen.Terranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:20:
Klaassen heeft morgen 10 bont en blauwe tenen
Slecht afgeven van Brobbey nu. Z'n eerste aanname is gewoon slecht.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Een 100% DonnyTyphone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:21:
Klaassen neuk hem erin jonge!
Doelpunt?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:20:
100% bam ...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021