Ook als vandaag en zondag verloren wordt? Dan wordt zijn positie toch wel onhoudbaar, ondanks de investeringen.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:41:
[...]
Welke stad is dat dan? Amsterdam?
Van Bommel terug willen is waanzin, Schmidt zit er minimaal nog t/m volgende winterstop lijkt me gezien de gemaakte investeringen
Ik verwacht (hoop) 3-1, Götze schijnt de volle 90 minuten aan te kunnen dus dat geeft me wel enigszins moed.
In dat geval mag mijn ploeg 2x verliezen en mag de trainer met de bestuurder en TD wegwezen. En nu HUP AJAX!Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:50:
[...]
Ook als vandaag en zondag verloren wordt? Dan wordt zijn positie toch wel onhoudbaar, ondanks de investeringen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schmidt wordt gewipt als de tijd rijp is. Dat kan echt zomaar ineens na vanavond zijn, maar dat weten we nu nog niet.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:41:
[...]
Welke stad is dat dan? Amsterdam?
Van Bommel terug willen is waanzin, Schmidt zit er minimaal nog t/m volgende winterstop lijkt me gezien de gemaakte investeringen
Schmidt is in mijn kringen totaal niet populair. PSV gedraagt zich onherkenbaar en pakt geen punten. Als Ajacied zie je dat. Het PSV-volk begint te morren.
Als je de Ajaxbril afzet zie je bij PSV een ongeluk in slowmotion plaatsvinden. Dat vinden de PSV- aanhangers niet leuk om te horen.
Dat ongeluk is al anderhalf tot 2 jaar bezig.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is dit een slechte commentator zeg, haalt nu al 2x Alvarez en Martinez door elkaar
Meer mensen die op RTL 7 kijken en net wat last hadden van wat blokkerige storing?
En waarom pakt Stekelenburg die bal niet in plaats van dat hij hem zo naar penaltystip slaat?
En waarom pakt Stekelenburg die bal niet in plaats van dat hij hem zo naar penaltystip slaat?
Nee geen last van.Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:59:
Meer mensen die op RTL 7 kijken en net wat last hadden van wat blokkerige storing?
Alvarez vervalt in zijn oude vertrouwde niveau? 
Erik moet de ploeg wat verder terug houden. Aanvallen en dom balverlies daar speel je ze mee in de kaart.
Erik moet de ploeg wat verder terug houden. Aanvallen en dom balverlies daar speel je ze mee in de kaart.
[ Voor 52% gewijzigd door ephymerous op 25-02-2021 19:01 ]
XXXVI
Het leek net slow motionVos schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:00:
Stekel is wat te traag terug. Stond echt heel slecht.
Man man wat een commentator zeg. Dat wordt nog een lange zit.
Ajax heeft wat moeite met de andere spelopvatting van Lille. Ook mogelijk gemaakt door veel persoonlijke fouten in het begin. Jeetje wat maken ze het spannend.
Ajax heeft wat moeite met de andere spelopvatting van Lille. Ook mogelijk gemaakt door veel persoonlijke fouten in het begin. Jeetje wat maken ze het spannend.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Er klopt verdomme niks van.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het punt met Schmidt is dat hij met best wel wat poeha is binnengehaald, zeker met de investeringen in zijn kielzog. Wellicht ook teveel opgezweept door de media, maar.het leek allemaal anders te worden. Tot aan de winterstop werden verliespunten getolereerd, vanwege blessures en wennen aan het nieuwe spel. Maar als je nu kijkt moet je gewoon zeggen dat de tactiek van zijn wisselbeleid met het oog op januari compleet is gefaald. In al die wedstrijden 1 punt gehaald in de competitie en uitgeschakeld in de beker. Nu eindelijk weer een ietwat normale ploeg terug voor vanavond, maar heb er een hard hoofd in.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben overgeschakeld naar espn2Hupske schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:01:
Man man wat een commentator zeg. Dat wordt nog een lange zit.
Ajax lijkt wel verstijfd. Er gebeurd nikssnmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:01:
Leo Driessen is ook niet alles maar RTL commentaar wens ik niemand toe.
Blind op middenveld was en is de sleutel denk ik.snmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:01:
Ik versta de beste man, maar ik hoor het nietQu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:03:
[...]
Leo Driessen is ook niet alles maar RTL commentaar wens ik niemand toe.
Alles beter dan Leo Driessen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Neres valt uit de toom. Houd geen bal vast. Helpt niet mee.
Ik snap die reclame niet, Laufenn, met een wiel?
autobandensnmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:07:
Wordt het zo'n wedstrijd dat je op reclameborden gaat letten?snmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:07:
Gekke naam dan. Net als een slager die Bakker heet.
Waarom dat hoge druk zetten? Laat Lille lekker tot halverwege de helft komen en zet ze daar vast. Veld kleiner, minder kans dat ze hun snelheid kunnen gebruiken.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Neres is nog niet top, maar alles loopt over links. Verder is Ajax erg slordig.
Gewoon bijna een tackle van achteren. Vond het zelfs geel waard.
Maak me gek Davy
Mooi doelpunt!
Toch weer Klaassen, de EL topscorer.
En nu moet Lille er 100, oh nee, nog steeds 2 maken.
En nu moet Lille er 100, oh nee, nog steeds 2 maken.
[ Voor 43% gewijzigd door Erapaz op 25-02-2021 19:11 ]
Nog een dubieuze penalty erbij en klaar
Lekker!
Heerlijk dat het janken van die keeper al gelijk bestraft is
Yesss!! Even de VAR afwachten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
protesterenDeadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:10:
Waarom krijgt de doelman geel?
voor lille maakt het niet uit, nog steeds 2 keer scoren
Ik ga een zeer uitgebreide reactie plaatsen, want BAM werd niet gewaardeerd.
"Doordat Botman ligt kan Klaassen gewoon scoren, duidelijk dat Lille zijn individuele kwaliteiten soms niet op orde heeft."
"Doordat Botman ligt kan Klaassen gewoon scoren, duidelijk dat Lille zijn individuele kwaliteiten soms niet op orde heeft."
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker! Doet ie mooi.
En geen overtreding, glijdt zelf onderuit.
En geen overtreding, glijdt zelf onderuit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo te merken loopt ESPN stukkie voor want bij mij moest de vrije trap nog genomen worden, toen ik dit las.
Afgetrapt, hij telt, hoppa!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En post weg in 3....2....Maarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:11:
Het was even billen knijpen in het begin, maar Ajax komt sterk uit de hoek. Die vrije trap snap ik niet helemaal, maar een gegeven paard niet in de bek kijken. Het blok van Blind had als overtreding bestempeld kunnen worden mijn inziens. Maar boeiend! Hoppa 1-0!!!
Huh wat?Maarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:11:
Goed opgemerkt. Toen ik het postte moest ook bij espn de vrije trap nog worden genomen.Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:12:
[...]
Zo te merken loopt ESPN stukkie voor want bij mij moest de vrije trap nog genomen worden, toen ik dit las.

Lille moet nu 3 keer scorenjaapstobbe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:11:
voor lille maakt het niet uit, nog steeds 2 keer scoren
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ajax is aan het klungelen achterin... Tjonge
Waarom zo veel risico steeds, als je nu 2.5 goal voor staat? Neem gewoon je tijd en laat die bal rustig rond gaan totdat er ruimte ontstaat
Dat hoort nu eenmaal bij het spel van Ajax. Achteruit hangen kunnen we nietMalfunctions schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:09:
Waarom dat hoge druk zetten? Laat Lille lekker tot halverwege de helft komen en zet ze daar vast. Veld kleiner, minder kans dat ze hun snelheid kunnen gebruiken.
Kunnen ze wel scoren?
Makkelijker dan dit wordt het niet...
Makkelijker dan dit wordt het niet...
Boh, komen ze goed weg gelukkig.
Dramatisch instappen daar van Martinez.
Dit is des Ajax.Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:13:
Waarom zo veel risico steeds, als je nu 2.5 goal voor staat? Neem gewoon je tijd en laat die bal rustig rond gaan totdat er ruimte ontstaat
Nou dat gaat wel gebeuren als Ajax zo blijft verdedigen... Pfff
2 x en penalties is ook genoeg voor ze toch?
Phoe zeg, het zit allemaal wel mee zeg
Man man wat zijn ze aan het doen zeg. Van het geconcentreerde en behouden spel van Ajax vorige week is niks over. Lijkt wel alsof ze allemaal volle bak vooruit willen en niet aan verdedigen denken.
Omdat Erik niet leertPompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:13:

XXXVI
Er is nu een groep wiskundigen aan het kijken of dat inderdaad klopt.snmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:14:
[...]
2 x en penalties is ook genoeg voor ze toch?
Er zit nog een wereld tussen achteruit hangen en minder hoog druk zetten.toolkist schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:13:
[...]
Dat hoort nu eenmaal bij het spel van Ajax. Achteruit hangen kunnen we niet
Ik denk dat Erik ziek is en corona heeft en Schmidt nu Ajax traint.
Gravenberch leuke speler maar niet voor het verdedigen
En nu kan Lille wel de druk opvoeren, bijzondere ploeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Typisch weer. Een voorsprong verdedigen is wel heel lastig op deze manier.
Jeetje alweer hachelijke situaties achterin. Even ingrijpen Erik?
XXXVI
Tijd voor een echte spits, doe die rugbyer maar. Dan kan neres lekker naar zn lekkere vriendin en tadic op links
Wat dat betreft is het niet perse een voordeel om vroeg op voorsprong te komen....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
What the fuck

Wist niet dat dit een topic was voor hoogstaande discussies.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ajax is niet van de wedstrijd gecontroleerd uitspelen, laat ze maar gewoon doen wat ze gewend zijn.
Lille zal toch meer en meer ruimte gaan geven.
Lille zal toch meer en meer ruimte gaan geven.
@Superkiwi ben je nu stage II?
Ik dacht, Neres, die er altijd wat moe uitziet, heeft een lekkere vriendin? Maar inderdaad zeg! Die mevrouw mag er wezen.groggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:16:
Tijd voor een echte spits, doe die rugbyer maar. Dan kan neres lekker naar zn lekkere vriendin en tadic op links
Maar als ze geen derde scoren zullen ze niet winnen in de verlenging of na penalty's.
Je bent nooit te oud om te leren en te ontdekkenTerranova schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:17:
[...]
What the fuck![]()
Wist niet dat dit een topic was voor hoogstaande discussies.
Ja. Omdat jij (terecht) commentaar had
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gravenberch heeft ook de zenuwen er goed inzitten, lijdt nu al paar keer onnodig balverlies. Je zou bijna zeggen dat je een sport psycholoog bij de selectie moet trekken, want de laatste jaren heeft de selectie wel vaker dit trekje van onnodig zenuwen in de benen hebben als je er relatief goed voor staat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021