Wat is heel de tijd?Largamelion schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:26:
[...]
Nee, enkel Mi Fit is gekoppeld. Zelfs geen link naar Google Fit ofzo.
Merk het ook dikwijls als ik in bad ga of in de douche en de smartband uitdoe (wat op zich niet nodig is). Blijft ie heel de tijd groen flikkeren. Daarnet ook eerst even de band terug aangedaan, m'n hartslag laten meten en dan uitgedaan, maar bracht geen soelaas.
Dus na je vorige post heb ik het meteen uitgeprobeerd met mijn Mi Band 4, en inderdaad als ik hem met knipperende lampjes aan de lader hang blijft het even doorknipperen.
Maar in mijn ogen geen issue, want het is niet zo dat hij blijft knipperen. Als ik mijn band afdoe knippert hij 5-20 seconden (net paar keer geprobeerd, niet elke keer dezelfde tijd). Maar dan gaat hij uit, en blijft hij in principe uit. In principe, want volgens mij als hij wat beweging waarneemt op de achtergrond probeert hij weer 'contact' te maken met de pols. Maar dat gaat ook weer uit, hij knippert nooit meer dan een halve minuut achter elkaar, en als er geen beweging in de achtergrond van zijn 'zicht' is gaat hij ook niet meer aan.
Als het bij jou wel continu blijft doorknipperen, wat gebeurt er dan als je je telefoon uitzet voordat je hem afdoet (zodat de telefoon geen commando's kan sturen)? Ik gebruik zelf niet Mi Fit, maar Notify & Fitness met 'meet elke 5 minuten de hartslag' stand.