Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

[Xiaomi Mi Band 5] Levertijden & Prijzen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7V-IIAChjdzs6y5vpvo8Fp48KE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JjDLVaRyw7OWHnkbkZS2PNjp.png?f=fotoalbum_large

Xiaomi heeft de vijfde generatie van zijn Mi Band-wearable aangekondigd. Het Chinese bedrijf heeft het oledscherm ten opzichte van de Mi Band 4 met 20 procent vergroot. De wearable is magnetisch met de lader te verbinden.

De Mi Band 5 van Xiaomi heeft een 1,1"-kleurenscherm met amoledpaneel en resolutie van 126x294 pixels en maximale schermhelderheid van 450cd/m². De afmetingen betreffen 47,2x18,5x12,4mm en het gewicht bedraagt 11,9 gram. Er is ook een nfc-variant, met een gewicht van 12,1 gram. De vorig jaar verschenen Mi Band 4 heeft een 0,95"-scherm met amoledpaneel met een resolutie van 120x240 pixels.

De wearable heeft 512KB ram en 16MB opslag. De accucapaciteit betreft 125mAh. De wearable ondersteunt bluetooth 5.0 en is met sensoren voor hartslag, luchtdruk en nabijheid uitgerust. Ook zijn een drie-assige accelerometer en gyroscoop aanwezig. Daarmee biedt de wearable functies als een stappentellen, hartslagtracker, slaapmonitoring en sportfuncties met ondersteuning voor Personal Activity Intelligence-score.

Gebruikers hoeven niet meer de fitnesswearable los te koppelen om deze te kunnen laden. Bij de Mi Band 5 is een ronde connector van de lader magnetisch aan de achterkant te bevestigen.

Xiaomi heeft zijn product voor de Chinese markt aangekondigd en daar gaat de Mi Band 5 189 Chinese yuan kosten, met een prijs van 229 yuan voor de nfc-versie. Dat is omgerekend respectievelijk 23,64 en 28,64 euro maar wat de wearable in Europa gaat kosten en wanneer deze hier verschijnt is nog onbekend.

Terug naar Inhoudsopgave

Compatibel metAndroid, iOS
RAM512 kb
ROM16 MB
ConnectiviteitBluetooth 5.0 BLE, (NFC)
Scherm1,1" Amoled, 126x294px RGB
Sensoren3-assen Accelerometer, 3-assen gyroscope, Hartslagsensor, Nabijheidssensor
Waterdichtheid5 ATM (50 meter)
Knoppen1 touchknop
Gewicht11,9 / 12,1 g
Accu135 mAh
Oplaadtijd+/- 2 uur
Batterijduur20 dagen (NFC: 15 dagen)
KleurZwart, Groen, Oranje, Geel
Bandjes?
Bandjes (breedte)?
Prijsv.a. 30 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.022-06-2020Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50
In Nederland kun je hem voor 50 euro pre-orderen bij Xiaomi Products:

https://www.xiaomiproducts.nl/xiaomi-mi-band-5.html

Leverdatum nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Xiaomi Mi Band 5 temporarily sold out on its first official day of sale; available for US$31.99 on AliExpress for the non-NFC variant

Xiaomi Mi Band 5 is sold out; new units will arrive June 30th

:|

Afinjo heeft 'm ook voor €48. Levertijd: 2-4 weken. Met zo'n brede levertijd en bovenstaande berichten in het achterhoofd zet ik mijn grote twijfels.

Op Ali zie ik enkele levertijden van half juli, vrij standaard, maar ook daar zet ik mijn twijfels als er zo weinig voorraad is.

[ Voor 29% gewijzigd door TheTinusNL op 22-06-2020 08:16 ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brabander69
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-06 17:53
Hij wordt morgen bezorgd.

Besteld bij xiaomiproducts.nl voor 39,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Thanks. Instabuy. Ik mag nog dagje langer wachten wrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50
Check. Verrassend snel leverbaar via NL, en de prijs is ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vannacht besteld. Nu op de post. Morgen binnen als het goed is.

De 3 en 4 heb ik ook besteld bij https://www.xiaomiproducts.nl/ dus heb er goede vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:04

GieltjE

Niks te zien...

Is er al bekend of deze werkt met notify & fitness (de 4 was los te koppelen via een gemodde apk).

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caithlyn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Hier ook besteld bij xiaomiproducts! Binnen no time mail dat het pakketje verzonden is. *O*

Nu nog een metalen bandje scoren want ik kreeg bij de Mi Band 4 na twee maanden fikse uitslag van het bijgeleverde bandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hij is binnen. Rest gaat hier in: [Xiaomi Mi Band 5] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
Zojuist besteld van Aliexpress voor €28,23. Alleen nog een Mi Band 3 gehad, ben erg benieuwd naar hoe nuttig het kleurenscherm en de nieuwe tracking-modi gaan zijn!

Edit: Toch niet goed genoeg ingelezen :/. Geannuleerd en toch nog even wachten op de uitslag over de mogelijke SpO2-sensor.

[ Voor 22% gewijzigd door Balance op 01-07-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 19:33
Hoe zien jullie het bestellen op AliExpress (zonder garantie) versus het bestellen op xiaomiproducts (met garantie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 16:44
MvdD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 04:42:
Hoe zien jullie het bestellen op AliExpress (zonder garantie) versus het bestellen op xiaomiproducts (met garantie)?
Met xiaomiproducts heb je 'm binnen 1 dag binnen (voor 15:00 besteld), en doordeweek. En met AliExpress kun je wel een paar weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 16:44
Mi band 5 Europa versie staat trouwens op xiaomiproducts voor preorder (15 July)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Ik ben benieuwd wanneer Mi Band 5 (Europees versie) begint te verschijnen in NL shops.
xiaomiproducts vertrouw ik niet echt met de beschrijving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Belsimpel heeft hem staan voor 49,95 pre order. Adviesprijs was toch 40?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CydexTM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-05 16:22
Adviesprijs was inderdaad €39,99 en Early Bird voor sommige regio's zelfs €34,99. Maar mocht het goedkoper uitvallen is Belsimpel niet te beroerd om dit terug te betalen. De Mi9T kon destijds ook gepre-orderd worden en die bleek €20 goedkoper uit te vallen, dat hebben ze netjes automatisch naar alle klanten terugbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabelloBoy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-09-2023
Iemand enig idee of de mi band 5 door de brievenbus past als je hem op Aliexpress besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
De Band 5 is trouwens twee keer te vinden in de pricewatch;
pricewatch: Xiaomi Mi Smart Band 5 Zwart (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
Alleen even uitkijken welke versie het is (mocht je NL taal willen op de band zelf). sommige webshops adverteren met ''Europees'' versie en sommige met ''Internationale'' versie. geen idee wat het verschil is en of Europees/Internationaal hetzelfde is.

[ Voor 3% gewijzigd door jackzonztyl op 20-07-2020 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ik denk dat Tweakers mee leest, in middels zijn de producten samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
Het lijkt er op dat de ''Internationale'' versie op voorraad is (zie pricewatch) zijn er mensen die het hebben besteld en kunnen delen dat het ook daadwerkelijk gaat om ''Internationale'' versie met Nederlandse taal ondersteuning op de watch. of blijkt het toch om de ''China'' versie te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:35
LabelloBoy schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 18:15:
Iemand enig idee of de mi band 5 door de brievenbus past als je hem op Aliexpress besteld?
Zover ik weet wel, de verpakking is dacht ik even groot als de 4 en die kwam bij mij ook in de brievenbus.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-01 08:34
Ik wil de mi band 5 graag kopen, al mensen die de officiële xiaomi shop op aliexpress hebben gevonen waarin hij besteld kan worden voor een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-05 16:22
Voor zover ik weet zit de officiële Xiaomi Shop sowieso niet op AliExpress. In de Benelux is de officiële webwinkel www.mistorebenelux.com.

Ik zit ook maar te wachten en te wachten tot de Europese versie daar tevoorschijn komt, twijfel namelijk of die van Xiaomiproducts wel écht de Europese variant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
CydexTM schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:38:
Voor zover ik weet zit de officiële Xiaomi Shop sowieso niet op AliExpress. In de Benelux is de officiële webwinkel www.mistorebenelux.com.

Ik zit ook maar te wachten en te wachten tot de Europese versie daar tevoorschijn komt, twijfel namelijk of die van Xiaomiproducts wel écht de Europese variant is.
Ik had ook mijn twijfels, toch maar besteld en ik weet niet of er nog een andere variant bestaat maar waarschijnlijk is ''global'' versie ook gelijk het ''Europees'' versie. ik denk dat sommige webshops het Europees noemen en het meer marketingtechnisch.

Tekst op de verpakking van XiaomiProducts (Europees versie) is in het engels, met op de achterkant wat info in een aantal talen waaronder ook Nederlands.

App is gelijk in het Nederlands beschikbaar (kan ook op Russisch / Engels) en ik heb begrepen dat Nederlands taal voor de Mi Band zelf later met een update wordt toegevoegd.
Pagina: 1