Nee, voor het klembord geen extra’s op m’n apparaten staan.WhatsappHack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Gebruik je toevallig universal clipboard?
XBL gamertag StayingPow3r
Nee, voor het klembord geen extra’s op m’n apparaten staan.WhatsappHack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Gebruik je toevallig universal clipboard?
Apparaten, in meervoud - dus toch de vraag: weet je dat heel zeker? UC is namelijk niet “iets extra’s”, maar een standaard functie van het Apple ecosysteem samen met handoff. Als je een Mac of iPad hebt, of nog een iPhone op t zelfde AppleID en ze zijn dicht bij elkaar: dan kunnen ze elkaars klembord lezen. Dan krijg je dit effect soms. Vandaar de vraagMr. Freeze schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Nee, voor het klembord geen extra’s op m’n apparaten staan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
klopt, heb ik ook, denk dat het een beveiliging is. Mensen kopiëren heel veel wachtwoorden enzo.Mr. Freeze schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:50:
Klopt het dat iOS na een tijdje (uur ofzo) z'n klembord kwijt raakt? Soms zet ik iets in het klembord om vervolgens na en paar uur weer nodig te hebben en dan is het leeg. Is dit een bug of een feature?
Wel irritant.
Ik heb iPhone en iPad, handoff staat wel aan ja.WhatsappHack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:
[...]
Apparaten, in meervoud - dus toch de vraag: weet je dat heel zeker? UC is namelijk niet “iets extra’s”, maar een standaard functie van het Apple ecosysteem samen met handoff. Als je een Mac of iPad hebt, of nog een iPhone op t zelfde AppleID en ze zijn dicht bij elkaar: dan kunnen ze elkaars klembord lezen. Dan krijg je dit effect soms. Vandaar de vraag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[Voor 27% gewijzigd door Donstil op 19-05-2021 22:20]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[Voor 8% gewijzigd door robcoenen op 19-05-2021 23:28]
[Voor 14% gewijzigd door ChrisM op 20-05-2021 08:07]
[Voor 89% gewijzigd door Donstil op 21-05-2021 20:33]
Zit al op 14.7
[Voor 6% gewijzigd door Hackus op 21-05-2021 21:00]
Haha ja ik twijfelde nog een beetje om dat te doen. Denk dat ik van de 14.6 final gelijk maar 15.0 Beta 1 ga en 14.7 laat voor wat het is.
Kan ook, duurt nog paar weken, maar er verandert weinig noemenswaardigsDonstil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:40:
[...]
Haha ja ik twijfelde nog een beetje om dat te doen. Denk dat ik van de 14.6 final gelijk maar 15.0 Beta 1 ga en 14.7 laat voor wat het is.
Bahbah het gaat nu wel héél snel. Paar dagen niet opgelet en heb nog nooit eerder gezien dat ik bij softwareupdate kan kiezen tussen twee updates
[Voor 9% gewijzigd door ChrisM op 22-05-2021 11:11]
Ja die keuze is nieuw sinds 14.6 idd.Dennisdn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 06:26:
[...]
Bahbah het gaat nu wel héél snel. Paar dagen niet opgelet en heb nog nooit eerder gezien dat ik bij softwareupdate kan kiezen tussen twee updatesToch maar voor 14.7 gegaan
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Daar zou ik ook wel voorstander van zijn. Ik kijk hier wel eens om "gewone" ervaringen te lezen, maar het gaat eigenlijk alleen over de beta versies. Ik begrijp overigens heel goed hoe leuk en essentieel dat is, zo'n topic. Maar het lijkt mij wel handig om dat apart te hebben staan.vanaalten schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:29:
Nou ben ik te lui om zelf het initiatief te nemen (plus dat ik zelf geen beta-gebruiker ben), maar is het een idee om een apart topic te maken voor enkel de iOS beta-versies?
Dat is niet handig, of gewenst. (wij) informeren hier vanuit Beta wat je kunt verwachten in FR/PR versie. Straks zal iOS/iPadOS15 wel aanvangen met Beta topic.vanaalten schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:29:
Nou ben ik te lui om zelf het initiatief te nemen (plus dat ik zelf geen beta-gebruiker ben), maar is het een idee om een apart topic te maken voor enkel de iOS beta-versies?
Daar is begin iOS 14 bewust voor gekozen dat niet te doen maar over een weekje of twee zijn alle beta gebruikers toch naar het iOS 15 Beta topic joh, dus dan ben je er vanafvanaalten schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:29:
[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 22-05-2021 17:39]
Dat was ie denk ik al van plan 😉Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Edit: Trouwens @robcoenen kan jij die dit jaar maken? Ik heb er geen tijd voor de komende weken.
Haha wie weet maar er werd laatst bij het nieuwe AppleTV topic goed overlegd dus vandaar 👍🏼
Nice, gaat meteen op de Watch als complicatie.Serena schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:24:
Vanaf 14.7 wordt eindelijk de LKI weergegeven in Nederland.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 11 64GB
Ik sluit mij bij deze aan bij Hackus & Donstil. Het splitsen van een iOS14 final / beta topic werkt versplintering in de hand en maakt het voor veel gebruikers er niet per definitie overzichtelijker op.vanaalten schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:29:
Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Daar is begin iOS 14 bewust voor gekozen dat niet te doen maar over een weekje of twee zijn alle beta gebruikers toch naar het iOS 15 Beta topic joh, dus dan ben je er vanaf
Edit: Trouwens @robcoenen kan jij die dit jaar maken? Ik heb er geen tijd voor de komende weken.
Ik probeer in ieder geval goed te luisteren naar de zaken die ik terug hoor van de community en ik ben het dan ook wel eens dat ik versnippering van topics in de hand werkte met de vele verschillende topics. Mijn excuses daar voor.Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Haha wie weet maar er werd laatst bij het nieuwe AppleTV topic goed overlegd dus vandaar 👍🏼
[Voor 157% gewijzigd door robcoenen op 24-05-2021 19:20]
OFFLINE enkele berichten geedit
Heb hem volledig gereset. Momenteel gaat het goed.robcoenen schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:31:
[...]
[...]
Al eens geprobeerd in/uit te loggen bij iMessage?
1. Instellingen;
2. Berichten;
3. Stuur en ontvang;
4. Klikken op je Apple ID onderin;
5. Log uit;
6. Klikken op Apple ID gebruiken voor iMessages
7. Inloggen
Mixed Reality dev- HoloLens2, Magic Leap, Quest, Unity, Unreal Engine, 3ds max
Dat komt pas in juni dacht ik, na de WWDCMenesis schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:03:
Apple Music zou vanaf 14.6 Spatial Audio ondersteunen bij gebruik van Airpods Pro. Maar ik zie daar niets over in de app. Iemand meer info?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Binnenkort komt er nog een logo bij met 'Lossless'. Nu geven ze bij een aantal albums al aan dat er gebruik is gemaakt van de Apple Digital Masters.Thugnificent schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 03:48:
[Afbeelding]
Is dit onderdeel van losless op Apple music?
[Voor 18% gewijzigd door Haas op 27-05-2021 08:58]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M1 (2020), iPhone 13 Pro (2021), iPad Air (2020) & AirPods Max (2021) | Cambridge Audio CXA80 | Rega Planar 2 | Q Acoustics 3050i | AudioQuest Dragonfly Cobalt | Meze 99 Classics | LG 55B6V 55" OLED
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Nope. En dit staat bijvoorbeeld ook aan:HereIsTom schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:03:
@PWM ”Gebruik toegangscode voor Schermtijd” helpt ook niet?
[Voor 23% gewijzigd door PWM op 29-05-2021 19:29]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ja echt, daar stoor ik me sinds de introductie vd nieuwe widgets ook mateloos aan, zo’n lege pagina. Kan ik net zo goed m’n widgets daar neerzetten (maar dat wil ik niet).Flipm0de schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:39:
Is het “oude” widget scherm (wanneer je vanaf home naar rechts swipt) uit te zetten? Gebruik het niet en m’n OCD heeft er last van 😛.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik gebruik mijn telefoon ook niet vaak meer en daardoor vraagt de CoronaMelder app relatief veel van de accu.HereIsTom schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:29:
Gisteravond mijn iPhone batterij 100%, vanochtend na 8 uur was dat nog maar 87% met alles uit.
Nu zie ik bij Batterij dat de Blootstellingen app, die met de Corana app te maken heeft, maar liefst 96%.
Is dat normaal of kunnen ze hier geen normale app maken?
Eerst dacht ik dat de batterij slecht werd, maar dit verklaart het wel.
Dit is altijd en altijd na een iOS update...HereIsTom schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:
Mmm… ik blijk toch niet de enige te zijn met een snel leeg lopende batterij na update 14.6
https://www.appletips.nl/ios-update-batterijproblemen/
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ja maar de update staat nu al ruim een week op mijn iPhone en als in de nacht alles uit staat ben ik nog ruim 30% kwijt!?
Ik heb ook last van snellere lege batterij en snel warm worden op mijn 12pro max. Het enige is dat die batterij groot genoeg is om het wel een dag uit te houden. Maar voorheen deed ik makkelijk 2 dagen met de batterij en verloor ik in de nacht 2% waar nu 13%. Maar de 12 mini van m’n vriendin houd het niet meer 1 dag uit hierdoor.HereIsTom schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:
Mmm… ik blijk toch niet de enige te zijn met een snel leeg lopende batterij na update 14.6
https://www.appletips.nl/ios-update-batterijproblemen/
Ik draai al een week of twee 14.7. Ik heb geen batterydrain op de se2020. Ook niet met 14.6 trouwens. Batterij is zelfs verbeterd tovert begin met 14. Nu kom ik wel een hele dag door.drusloos schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:43:
[...]
Ik heb ook last van snellere lege batterij en snel warm worden op mijn 12pro max. Het enige is dat die batterij groot genoeg is om het wel een dag uit te houden. Maar voorheen deed ik makkelijk 2 dagen met de batterij en verloor ik in de nacht 2% waar nu 13%. Maar de 12 mini van m’n vriendin houd het niet meer 1 dag uit hierdoor.
Ik hoop dat het met 14.7 weg is want tot nu toe is na 14.3 alles slechter geworden
[Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 04-06-2021 21:26]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Public Beta profiel downloaden via Apple.johoo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:05:
Bij mij is de batterij ook gehalveerd op mijn 12pro Max.
Ik deed voorheen 2 dagen, nu ben ik blij als ik 1 dag haal.
Nooit problemen gehad na een update. Nu met 14.6 is het drama.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik gebruik het amper.Flipm0de schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:26:
Nu de widgets er een tijd zijn. Wat vinden we ervan? Is dit nou echt nuttig? Behalve de kalender / herinneringen en misschien stappen / calorieën ofzo is het toch eigenlijk totaal niet nuttig? Hoef toch niet de hele tijd te weten dat het morgen 25 graden wordt. Kan ook 1x op t icoontje klikken. Lijkt me alleen nuttig voor dingen die je anders zou missen? Zoals afspraken bijvoorbeeld.
al geforceerde herstart gedaan ?Zingo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 07:30:
Ik kwam hier ook even kijken toen ik merkte dat sinds de update mijn 12 pro enorm warm wordt na een half uur gebruik. Ik heb het idee dat hij constant op vol vermogen draait als ik voel hoe snel hij warm wordt.
Ik vind de combinatie van widgets met de app bibliotheek erg prettig. Ik heb nu een paar veel gebruikte apps op mijn homescreen staan en de rest roep ik aan door naar beneden te swipen en te zoeken met spotlight. Dan staan er diverse (gestapelde) op mijn homecreen: 1e stapel = weer, foto's, en siri-sugesties. 2e stapel = herinneringen en agenda en 3e (kleine) stapel = conditie.Flipm0de schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:26:
Nu de widgets er een tijd zijn. Wat vinden we ervan? Is dit nou echt nuttig? Behalve de kalender / herinneringen en misschien stappen / calorieën ofzo is het toch eigenlijk totaal niet nuttig? Hoef toch niet de hele tijd te weten dat het morgen 25 graden wordt. Kan ook 1x op t icoontje klikken. Lijkt me alleen nuttig voor dingen die je anders zou missen? Zoals afspraken bijvoorbeeld.
©2004
Als je op de song klikt die momenteel wordt afgespeeld zie je de codec.Thugnificent schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 03:48:
[Afbeelding]
Is dit onderdeel van losless op Apple music?
Welke mail-app gebruik je? Van Apple is er geen Mail-widget in ieder geval.dewil1990 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
Ik weet niet of ik mijn vraag hier kwijt mag. Ik heb onlangs via mijn werkgever een iPhone SE ontvangen, even wennen komende van een Android telefoon.
Mijn vraag: ik gebruik meerdere e-mail accounts op mijn telefoon. Is er een mogelijkheid om per account een live tile op mijn start scherm te krijgen? Of is er een goed alternatief?
Er is geen widget van de standaard iOS mailapp. Notificaties zijn wel per account aan of uit te zetten overigens.dewil1990 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
Ik weet niet of ik mijn vraag hier kwijt mag. Ik heb onlangs via mijn werkgever een iPhone SE ontvangen, even wennen komende van een Android telefoon.
Mijn vraag: ik gebruik meerdere e-mail accounts op mijn telefoon. Is er een mogelijkheid om per account een live tile op mijn start scherm te krijgen? Of is er een goed alternatief?
Outlook heeft geen widgets helaas...begintmeta schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:31:
[...]
Er is geen widget van de standaard iOS mailapp. Notificaties zijn wel per account aan of uit te zetten overigens.
De Outlook app heeft wel diverse widgets, maar die ken ik niet... Het is wellicht het proberen waard e-mailwidgets daarvoor in te stellen en eventueel alle mailaccounts in de outlook-app onder te brengen.
Hmm, zo blijkt maar weer dat ik die app niet ken. Is eventueel iets te maken met Pythonista/Scriptable/Shortcuts?
In iOS en iPadOs 15 wel overigens! Daar heb je wel mail-widgetsbegintmeta schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:31:
[...]
Er is geen widget van de standaard iOS mailapp. Notificaties zijn wel per account aan of uit te zetten overigens.
Ook OutlookMr.ZeroNull! schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:44:
[...]
In iOS en iPadOs 15 wel overigens! Daar heb je wel mail-widgets
Hier ook beta 3 van 14.7. Ik heb nu eigenlijk het batterijprobleem wat ik bij 14.6 niet had.drusloos schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:00:
Ik merk echt een wereld van verschil met de public beta 14.7. Mijn 12 pro max liep met 14.6 zo snel leeg en werd warm, maar met de beta haal ik gewoon weer makkelijk 2 dagen. Toch vind ik hem nog wel snel warm worden, maar dat kan nog met het weer te maken hebben icm leather case
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2021 11:56]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik heb jaren VV gehad van T-Mobile. Dat werkte prima. Direct op je telefoon app. Eventueel een sms met voicemail herinnering. Niet anders dan Voicemail dus. De tab voicemail in de telefoon app bevatte een lijst met personen en hun bericht.WhatsappHack schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:12:
Hoe werkt Visual Voicemail voor jullie? (KPN, iOS 14.6)
Hier vrij waardeloos, elke keer kan het dagenlang duren totdat er een notificatie verschijnt dat er een voicemail is achtergelaten en soms stopt het gewoon helemaal met werken tot ik een keer voicemail bel; dan verschijnt het zooitje opeens. Op die manier heb ik er geen hol aan natuurlijk. Vroeg me af of dat voor iedereen zo is, of gewoon een probleem op mijn toestel/aansluiting
[Voor 15% gewijzigd door Cheesy op 28-06-2021 16:22]
Ja kan gewoon: Bij 'Scripten' (niet Apps) open app 'FM'Cheesy schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:22:
Ik wil graag Flitsmeister starten zodra m'n iPhone connect met de bluetooth van de auto.
Krijg het echter niet voor mekaar, want de FM- app staat niet in het lijstje met apps waar ik uit kan kiezen.
Doe ik iets niet goed, of klopt het dat dit niet kan?
(ik had altijd een goedwerkende carplay shortcut, maar heb op het moment een andere auto)
Top. Dat was 'm!Hulliee schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Ja kan gewoon: Bij 'Scripten' (niet Apps) open app 'FM'
Ik heb zelf gemerkt dat een nfc-tag van 5 cent op de carkit een stuk handiger is. De trigger van de Bluetooth-verbinding moet je steeds bevestigen. Als de trigger vanuit een nfc komt, niet.
Ik heb zelf gemerkt dat de Flitsmeister One nog handiger isDennisdn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:08:
[...]
Ik heb zelf gemerkt dat een nfc-tag van 5 cent op de carkit een stuk handiger is. De trigger van de Bluetooth-verbinding moet je steeds bevestigen. Als de trigger vanuit een nfc komt, niet.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zo gebruik ik hem ook, die bevestiging is onhandig. nfc-tag uit het zicht op het dashboard geplakt.Dennisdn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:08:
[...]
[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3MarioMark1541 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:41:
Hebben het hier ook mensen last dat de Apple Watch na update 7.5 sneller leeg is ?
Dan heb je (via de app) jouw eigen voortgang overschreven met die van haar.MarioMark1541 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:49:
Nog een vraag
Ik speel een spelletje waarbij je moet inloggen op Facebook
Nu heb. Ik ooit eens ingelogd op Facebook account van m’n moeder maar nu blijft haar progressie erin staan ook als ik inlog met mijn Facebook gegevens en krijg ik net geen mogelijkheid mijn voortgang
Als ik de telefoon reset zonder reserve kopie werkt het wel weer maar zodra de backup er weer op komt werkt het weer niet al van alles geprobeerd
Wie kan me helpen
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Als ik,in telefoon leeg haal zonder reserve kopie werkt het wel weer maar zodra ik de kopie terug zet niet ?Coach4All schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:08:
[...]
Dan heb je (via de app) jouw eigen voortgang overschreven met die van haar.
Als de voortgang in jouw (iCloud) backup zit, inderdaad.MarioMark1541 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:48:
[...]
Als ik,in telefoon leeg haal zonder reserve kopie werkt het wel weer maar zodra ik de kopie terug zet niet ?
Hoe los ik dat op dan ?Coach4All schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:58:
[...]
Als de voortgang in jouw (iCloud) backup zit, inderdaad.
Ik wil ook best een clean install doen op m’n iPhone. Maar hoe zorg ik ervoor dat ik mijn progressie dan wel weer heb op m’n Apple Watch ?
En het is eigenlijk toch best raar dat de game het wel doet op m’n tablet maar niet op iPhone zelfde Apple ID e.dMarioMark1541 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 17:19:
[...]
Ik wil ook best een clean install doen op m’n iPhone. Maar hoe zorg ik ervoor dat ik mijn progressie dan wel weer heb op m’n Apple Watch ?
Aparte backupsMarioMark1541 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 17:40:
[...]
En het is eigenlijk toch best raar dat de game het wel doet op m’n tablet maar niet op iPhone zelfde Apple ID e.d
[Voor 31% gewijzigd door Donstil op 08-07-2021 23:34]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details