Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 36 producten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
WhatsappHack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Gebruik je toevallig universal clipboard?
Nee, voor het klembord geen extra’s op m’n apparaten staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mr. Freeze schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:06:
[...]

Nee, voor het klembord geen extra’s op m’n apparaten staan.
Apparaten, in meervoud - dus toch de vraag: weet je dat heel zeker? UC is namelijk niet “iets extra’s”, maar een standaard functie van het Apple ecosysteem samen met handoff. Als je een Mac of iPad hebt, of nog een iPhone op t zelfde AppleID en ze zijn dicht bij elkaar: dan kunnen ze elkaars klembord lezen. Dan krijg je dit effect soms. Vandaar de vraag :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:54
Mr. Freeze schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:50:
Klopt het dat iOS na een tijdje (uur ofzo) z'n klembord kwijt raakt? Soms zet ik iets in het klembord om vervolgens na en paar uur weer nodig te hebben en dan is het leeg. Is dit een bug of een feature?

Wel irritant.
klopt, heb ik ook, denk dat het een beveiliging is. Mensen kopiëren heel veel wachtwoorden enzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
WhatsappHack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Apparaten, in meervoud - dus toch de vraag: weet je dat heel zeker? UC is namelijk niet “iets extra’s”, maar een standaard functie van het Apple ecosysteem samen met handoff. Als je een Mac of iPad hebt, of nog een iPhone op t zelfde AppleID en ze zijn dicht bij elkaar: dan kunnen ze elkaars klembord lezen. Dan krijg je dit effect soms. Vandaar de vraag :)
Ik heb iPhone en iPad, handoff staat wel aan ja.
🤟 SignTime
⌚️ AssistiveTouch for Watch
👀 Eye-Tracking for iPad
👩‍👧 VoiceOver for Images
🦻 Bi-Directional hearing aids
🏞 Background sounds
🔉 Sound actions
🦾 More emoji!

Hulde voor Apple
Apple previews powerful software updates designed for people with disabilities
iOS 14.7 dev Beta 1 out now
build versie: 18G5023c

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Indien je blijft refreshen voor de update, 14.7 staat beetje onderaan als optie
😉

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Merkwaardig. Ik kan niet wachten tot de iOS / iPadOS 15 reveal volgende maand. :D

[Voor 8% gewijzigd door robcoenen op 19-05-2021 23:28]

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 05:29
Mmm, zou ik 14.7 overslaan voor de 15.0 beta over 2,5 week? Vooral aangezien er niks nieuws lijkt te zijn. Ik denk het wel. (En das lang geleden dat ik niet de nieuwste beta draai)

edit:
14.7 wordt nu geïnstalleerd op m’n iPad :-)

[Voor 14% gewijzigd door ChrisM op 20-05-2021 08:07]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:43
Vanaf 14.7 wordt eindelijk de LKI weergegeven in Nederland.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zit al op 14.7 ;)

14.6 buildversie
RC1: 18F71
RC2:18F72

[Voor 6% gewijzigd door Hackus op 21-05-2021 21:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha ja ik twijfelde nog een beetje om dat te doen. Denk dat ik van de 14.6 final gelijk maar 15.0 Beta 1 ga en 14.7 laat voor wat het is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:40:
[...]

Haha ja ik twijfelde nog een beetje om dat te doen. Denk dat ik van de 14.6 final gelijk maar 15.0 Beta 1 ga en 14.7 laat voor wat het is.
Kan ook, duurt nog paar weken, maar er verandert weinig noemenswaardigs

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:39
Bahbah het gaat nu wel héél snel. Paar dagen niet opgelet en heb nog nooit eerder gezien dat ik bij softwareupdate kan kiezen tussen twee updates :? Toch maar voor 14.7 gegaan :)

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 05:29
Ik zit met mn iPhone op 14.7, en heb eigenlijk een paar bugs: in de appdrawer worden niet alle app icoontjes geladen, mail loopt vast/opent niet, internet verbinding valt soms uit. Hopelijk komt beta2 snel.

Opnieuw opstarten heeft geholpen.

[Voor 9% gewijzigd door ChrisM op 22-05-2021 11:11]

Dennisdn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 06:26:
[...]

Bahbah het gaat nu wel héél snel. Paar dagen niet opgelet en heb nog nooit eerder gezien dat ik bij softwareupdate kan kiezen tussen twee updates :? Toch maar voor 14.7 gegaan :)
Ja die keuze is nieuw sinds 14.6 idd.

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Kan je de wissnelheid (backspace) van een regel tekst of woord ook versnellen in iOS?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:24
Nou ben ik te lui om zelf het initiatief te nemen (plus dat ik zelf geen beta-gebruiker ben), maar is het een idee om een apart topic te maken voor enkel de iOS beta-versies?

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-06 21:31
vanaalten schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:29:
Nou ben ik te lui om zelf het initiatief te nemen (plus dat ik zelf geen beta-gebruiker ben), maar is het een idee om een apart topic te maken voor enkel de iOS beta-versies?
Daar zou ik ook wel voorstander van zijn. Ik kijk hier wel eens om "gewone" ervaringen te lezen, maar het gaat eigenlijk alleen over de beta versies. Ik begrijp overigens heel goed hoe leuk en essentieel dat is, zo'n topic. Maar het lijkt mij wel handig om dat apart te hebben staan.
Dat is niet handig, of gewenst. (wij) informeren hier vanuit Beta wat je kunt verwachten in FR/PR versie. Straks zal iOS/iPadOS15 wel aanvangen met Beta topic.
Ook daar wordt je al geïnformeerd over lopende versies. Tot eind sept. de FR/PR te verkrijgen is voor iedereen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daar is begin iOS 14 bewust voor gekozen dat niet te doen maar over een weekje of twee zijn alle beta gebruikers toch naar het iOS 15 Beta topic joh, dus dan ben je er vanaf ;)

Edit: Trouwens @robcoenen kan jij die dit jaar maken? Ik heb er geen tijd voor de komende weken.

[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 22-05-2021 17:39]

Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:35:
[...]

Edit: Trouwens @robcoenen kan jij die dit jaar maken? Ik heb er geen tijd voor de komende weken.
Dat was ie denk ik al van plan 😉

Hackus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Haha wie weet maar er werd laatst bij het nieuwe AppleTV topic goed overlegd dus vandaar 👍🏼

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13-06 13:51
Serena schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:24:
Vanaf 14.7 wordt eindelijk de LKI weergegeven in Nederland.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice, gaat meteen op de Watch als complicatie.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik sluit mij bij deze aan bij Hackus & Donstil. Het splitsen van een iOS14 final / beta topic werkt versplintering in de hand en maakt het voor veel gebruikers er niet per definitie overzichtelijker op.

En inderdaad, als de iOS 15 beta uit is zal het overgrote deel van de enthousiaste beta-gebruikers zich ook bevinden in een apart iOS 15 (beta) topic.

Desgewenst kan het in het iOS Feedback topic verder besproken worden, zodat dit topic on-topic blijft m.b.t. iOS 14 zaken. :)
Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:35:
[...]

Daar is begin iOS 14 bewust voor gekozen dat niet te doen maar over een weekje of twee zijn alle beta gebruikers toch naar het iOS 15 Beta topic joh, dus dan ben je er vanaf ;)

Hackus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:46:
[...]

Haha wie weet maar er werd laatst bij het nieuwe AppleTV topic goed overlegd dus vandaar 👍🏼
Ik probeer in ieder geval goed te luisteren naar de zaken die ik terug hoor van de community en ik ben het dan ook wel eens dat ik versnippering van topics in de hand werkte met de vele verschillende topics. Mijn excuses daar voor.

Ik wil met liefde een iOS15 topic aanmaken evenals dat er gerust 1 of 2 mede-auteurs aan gekoppeld mogen worden. Mocht iemand zich voor/na het aanmaken van het topic (ten tijde van de introductie op WWDC) geroepen voelen dan mogen ze van zich laten horen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Even een snelle check hier omdat ik geen specifiek (Facebook) Messenger topic kon vinden... Ik heb sinds kort dat Messenger op mijn iPhone bij een eerste bericht netjes de notificatie toon van Messenger laat horen maar bij kort daarop volgende berichten enkel de standaard iOS Tri-Tone notificatie. Enigzins vervelend aangezien het lastiger is om notificaties op basis van de toon uit elkaar te houden.

Dit was voorheen niet zo maar ik weet niet zeker of het door de meest recente iOS update is gekomen of door een Messenger app update gezien ik niet exact weet wanneer dit is gestart. Iemand hier met dezelfde ervaring?

Acties:
  • +5Henk 'm!
iOS 14.6 en iPadOS 14.6 staan live (Volledige release notes)

Apple Card Family
- Apple Card can be shared with up to five people, including anyone 13 years or older in your Family Sharing group
- Apple Card Family adds support for families to track expenses, manage spending with optional limits and controls, and build credit together

Podcasts
- Subscription support for channels and individual shows

AirTag and Find My
- Lost mode option to add an email address instead of a phone number for AirTag and Find My network accessories
- AirTag will show the partially masked phone number of the owner when tapped with an NFC-capable device

Accessibility
- Voice Control users can unlock their iPhone for the first time after a restart using only their voice

This release also fixes the following issues:
- Unlock with Apple Watch may not work after using Lock iPhone on Apple Watch
- Reminders may appear as blank lines
- Call blocking extensions may not appear in Settings
- Bluetooth devices could sometimes disconnect or send audio to a different device during an active call
- iPhone may experience reduced performance during startup

[Voor 157% gewijzigd door robcoenen op 24-05-2021 19:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18:03

Mrjraider

De mannelijke zuster

Update is hier binnen gekomen op een iPhone 11. 600mb in formaat. Weinig bijzonders te melden behalve dat de iPhone net wat snappier aanvoelt.

At the end of the line a survivor will be born

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:44
Zojuist mijn 12 Pro geüpdatet naar 14.6. Hopelijk over een paar dagen een verbetering van de batterijduur, want die viel tegen bij 14.5.

Meteen even Geekbench 5 gedraaid & geen last meer van throttling. Niet dat ik er in de praktijk iets van merkte, maar wel zo prettig dat het niet meer gebeurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:07
robcoenen schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:31:
[...]

[...]

Al eens geprobeerd in/uit te loggen bij iMessage?
1. Instellingen;
2. Berichten;
3. Stuur en ontvang;
4. Klikken op je Apple ID onderin;
5. Log uit;
6. Klikken op Apple ID gebruiken voor iMessages
7. Inloggen
Heb hem volledig gereset. Momenteel gaat het goed. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:57

Splinter Cell

AMD HD7850

Ik heb hier twee iPads liggen met iOS 14.6. Maar op de ene komen alle pushmeldingen binnen en op de andere niet. Ingelogd op hetzelfde account. Alle instellingen bij langs gelopen, stille modus etc.

Zijn hier nog fixes voor? Ben niet de enige en dit is niet iOS versie afhankelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:18
Apple Music zou vanaf 14.6 Spatial Audio ondersteunen bij gebruik van Airpods Pro. Maar ik zie daar niets over in de app. Iemand meer info?

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, HoloLens2, Azure Kinect, Quest 2, Magic Leap

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:49
Menesis schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:03:
Apple Music zou vanaf 14.6 Spatial Audio ondersteunen bij gebruik van Airpods Pro. Maar ik zie daar niets over in de app. Iemand meer info?
Dat komt pas in juni dacht ik, na de WWDC

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Ik heb mijn Smart Keyboard binnen. Helemaal blij mee maar er zit een vreemd probleem in. Als ik op de speciale (shift, cmd of option) toetsen druk dan komt er rechtsboven een icoontje dat ik op die toets heb gedrukt (kan dat sowieso niet uit?) maar de shift blijft maar in beeld staan… wat ik ook doe. Hebben meer mensen daar last van?

• Thugnificent
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-06 00:29

Is dit onderdeel van losless op Apple music?

• Haas
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:46
Thugnificent schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 03:48:
[Afbeelding]

Is dit onderdeel van losless op Apple music?
Binnenkort komt er nog een logo bij met 'Lossless'. Nu geven ze bij een aantal albums al aan dat er gebruik is gemaakt van de Apple Digital Masters.

https://tweakers.net/i/_PFu0kdLvIpP1rPJfztm1vEeVP8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6V6ASDg8pdSXTyblCBm7T6aP.png?f=user_large

Van de bron is nu een AAC gemaakt en straks ALAC. :*)

[Voor 18% gewijzigd door Haas op 27-05-2021 08:58]

Apple Mac Mini M1, MacBook Pro & iPad Air | Cambridge Audio CXA80 | Rega Planar 2 | Q Acoustics 3050i | AudioQuest Dragonfly Cobalt | Meze 99 Classics | LG 55B6V 55" OLED | Xiaomi Pocophone F1

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Dacht ik Schermtijd redelijk afgedicht te hebben voor de kinderen. Krijgen ze nu na de laatste update, als optie:

Wat een ongelooflijk OS is dit 7(8)7

Zal wel weer via 59 omwegen te voorkomen zijn. We gaan weer zoeken.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:59
@PWM ”Gebruik toegangscode voor Schermtijd” helpt ook niet?

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
HereIsTom schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:03:
@PWM ”Gebruik toegangscode voor Schermtijd” helpt ook niet?
Nope. En dit staat bijvoorbeeld ook aan:

Maar doet ook niks, behalve een schuifje groen maken.

Deze idem

[Voor 23% gewijzigd door PWM op 29-05-2021 19:29]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:55
Is het “oude” widget scherm (wanneer je vanaf home naar rechts swipt) uit te zetten? Gebruik het niet en m’n OCD heeft er last van 😛.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:39:
Is het “oude” widget scherm (wanneer je vanaf home naar rechts swipt) uit te zetten? Gebruik het niet en m’n OCD heeft er last van 😛.
Ja echt, daar stoor ik me sinds de introductie vd nieuwe widgets ook mateloos aan, zo’n lege pagina. Kan ik net zo goed m’n widgets daar neerzetten (maar dat wil ik niet).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
Gisteravond mijn iPhone batterij 100%, vanochtend na 8 uur was dat nog maar 87% met alles uit.
Nu zie ik bij Batterij dat de Blootstellingen app, die met de Corana app te maken heeft, maar liefst 96%.
Is dat normaal of kunnen ze hier geen normale app maken?
Eerst dacht ik dat de batterij slecht werd, maar dit verklaart het wel.

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15:04
HereIsTom schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:29:
Gisteravond mijn iPhone batterij 100%, vanochtend na 8 uur was dat nog maar 87% met alles uit.
Nu zie ik bij Batterij dat de Blootstellingen app, die met de Corana app te maken heeft, maar liefst 96%.
Is dat normaal of kunnen ze hier geen normale app maken?
Eerst dacht ik dat de batterij slecht werd, maar dit verklaart het wel.
Ik gebruik mijn telefoon ook niet vaak meer en daardoor vraagt de CoronaMelder app relatief veel van de accu.
Wel heb ik mijn telefoon vaak in de batterijbesparingsmodus (batterijknop in control center)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HereIsTom
Mmm… ik blijk toch niet de enige te zijn met een snel leeg lopende batterij na update 14.6

https://www.appletips.nl/ios-update-batterijproblemen/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:49
HereIsTom schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:
Mmm… ik blijk toch niet de enige te zijn met een snel leeg lopende batterij na update 14.6

Dit is altijd en altijd na een iOS update...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• HereIsTom
Kassad schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:15:
[...]

Dit is altijd en altijd na een iOS update...
Ja maar de update staat nu al ruim een week op mijn iPhone en als in de nacht alles uit staat ben ik nog ruim 30% kwijt!?

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14:46
HereIsTom schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:

Ik heb ook last van snellere lege batterij en snel warm worden op mijn 12pro max. Het enige is dat die batterij groot genoeg is om het wel een dag uit te houden. Maar voorheen deed ik makkelijk 2 dagen met de batterij en verloor ik in de nacht 2% waar nu 13%. Maar de 12 mini van m’n vriendin houd het niet meer 1 dag uit hierdoor.

Ik hoop dat het met 14.7 weg is want tot nu toe is na 14.3 alles slechter geworden

• RayenM
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:08
drusloos schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Ik heb ook last van snellere lege batterij en snel warm worden op mijn 12pro max. Het enige is dat die batterij groot genoeg is om het wel een dag uit te houden. Maar voorheen deed ik makkelijk 2 dagen met de batterij en verloor ik in de nacht 2% waar nu 13%. Maar de 12 mini van m’n vriendin houd het niet meer 1 dag uit hierdoor.

Ik hoop dat het met 14.7 weg is want tot nu toe is na 14.3 alles slechter geworden
Ik draai al een week of twee 14.7. Ik heb geen batterydrain op de se2020. Ook niet met 14.6 trouwens. Batterij is zelfs verbeterd tovert begin met 14. Nu kom ik wel een hele dag door.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Gisteravond mijn 12 Pro Max ge-update naar 14.7 beta 2 en de batterijduur lijkt een stuk te zijn verbeterd. Ik was eigenlijk al best tevreden over de batterijduur, maar ik merkte dat de batterijduur onder 14.6 slechter was dan voorheen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funske
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:19
🆗

Slowchatten is niet gewenst.

[Voor 183% gewijzigd door Hoedje op 04-06-2021 21:18]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:52

Hoedje

Moderator Apple Talk
Modbreak:Er zijn een aantal reacties afgesplitst naar het [iPhone SE (2020)] Ervaringen & Discussie. Daarnaast zijn de reacties over de MDM afgesplitst naar Beperkingen MDM-policies / zakelijke Apple ID?. Voor dat soort "grotere' vragen graag een eigen topic openen.

[Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 04-06-2021 21:26]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• johoo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:11
Bij mij is de batterij ook gehalveerd op mijn 12pro Max.
Ik deed voorheen 2 dagen, nu ben ik blij als ik 1 dag haal.
Nooit problemen gehad na een update. Nu met 14.6 is het drama.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

johoo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:05:
Bij mij is de batterij ook gehalveerd op mijn 12pro Max.
Ik deed voorheen 2 dagen, nu ben ik blij als ik 1 dag haal.
Nooit problemen gehad na een update. Nu met 14.6 is het drama.
Public Beta profiel downloaden via Apple.

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:56
Ik kwam hier ook even kijken toen ik merkte dat sinds de update mijn 12 pro enorm warm wordt na een half uur gebruik. Ik heb het idee dat hij constant op vol vermogen draait als ik voel hoe snel hij warm wordt.

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:55
Nu de widgets er een tijd zijn. Wat vinden we ervan? Is dit nou echt nuttig? Behalve de kalender / herinneringen en misschien stappen / calorieën ofzo is het toch eigenlijk totaal niet nuttig? Hoef toch niet de hele tijd te weten dat het morgen 25 graden wordt. Kan ook 1x op t icoontje klikken. Lijkt me alleen nuttig voor dingen die je anders zou missen? Zoals afspraken bijvoorbeeld.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:04
Flipm0de schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:26:
Nu de widgets er een tijd zijn. Wat vinden we ervan? Is dit nou echt nuttig? Behalve de kalender / herinneringen en misschien stappen / calorieën ofzo is het toch eigenlijk totaal niet nuttig? Hoef toch niet de hele tijd te weten dat het morgen 25 graden wordt. Kan ook 1x op t icoontje klikken. Lijkt me alleen nuttig voor dingen die je anders zou missen? Zoals afspraken bijvoorbeeld.
Ik gebruik het amper.

Op de eerste pagina heb ik alleen app-icoontjes. Op de tweede pagina staat toevallig de weer-widget omdat ik daar plek heb. Alle andere widgets staan in het search screen (de meeste zijn zelf nog de ouderwetse niet-smart widgets).

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

Zingo schreef op maandag 14 juni 2021 @ 07:30:
Ik kwam hier ook even kijken toen ik merkte dat sinds de update mijn 12 pro enorm warm wordt na een half uur gebruik. Ik heb het idee dat hij constant op vol vermogen draait als ik voel hoe snel hij warm wordt.
al geforceerde herstart gedaan ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:27
Flipm0de schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:26:
Ik vind de combinatie van widgets met de app bibliotheek erg prettig. Ik heb nu een paar veel gebruikte apps op mijn homescreen staan en de rest roep ik aan door naar beneden te swipen en te zoeken met spotlight. Dan staan er diverse (gestapelde) op mijn homecreen: 1e stapel = weer, foto's, en siri-sugesties. 2e stapel = herinneringen en agenda en 3e (kleine) stapel = conditie.

2 brede widgets dus en 1 kleine. Voorheen had ik ook alles op 1 tabblad maar dan in mapjes. Ik vind dit veel mooier. Door daarnaast gebruik te maken van 'slim draaien', zie ik af en toe leuke fotos voorbij komen. En gedurende de dag word ik aan diverse zaken herinnert door de agenda en herinneringen items. Ook het weer vind ik prettig om makkelijk te benaderen via een widget.

Ook bijvoorbeeld een overzicht van de voetbal, batterijen of de koersen van crypto munten zijn nu in 1 oogopslag te zien.

Dus kort antwoord; ja ik vind het in een aantal gevallen echt nuttig. Ik wacht nog steeds op buienalarm. :)

©2004

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True