Snelste tijd vorig jaar van Vettel vertelde ze net: 1:20.2...
Eens kijken hoe ver ze daar dit jaar vanaf zitten....
Eens kijken hoe ver ze daar dit jaar vanaf zitten....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Over 20 jaar hebben we Max bij Ziggo Sport...fijn vooruitzicht..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:10:
Bij Sky is Button nu aanwezig. Die wereldkampioenen zijn altijd welkom als commentator.
Ik denk dat je hem echt nooit zover gaat krijgen, helaas.NoahAmber schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:32:
[...]
Over 20 jaar hebben we Max bij Ziggo Sport...fijn vooruitzicht..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah, over 20 jaar wordt Max voor de zeventiende keer wereldkampioen, en snakken we naar spannende races....NoahAmber schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:32:
Over 20 jaar hebben we Max bij Ziggo Sport...fijn vooruitzicht..
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Omdat je hele pit crew bij de start aan de wagens aan het sleutelen is op de startplaats om die klaar te krijgen voor de race.sambalbaj schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:32:
Is er eigenlijk een reden dat de pits altijd bij start-finish is?
Doe je die halverwege aan de andere zijde dan heb je geen 3 maar 2 rondes nodig voor 1 snelle ronde; halve outlap, snelle ronde, halve inlap.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat zie je verkeerd, wanneer Verstappen in een dominante auto zit en keer op keer wint is het volgens de kenners ineens niet meer saai, dat is enkel nu het gevalHelixes schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:37:
[...]
Ah, over 20 jaar wordt Max voor de zeventiende keer wereldkampioen, en snakken we naar spannende races....
I have no special talent. I am only passionately curious.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Boemeltje zo te zien, geeneens een HSL. StoptreinSprinter
Ik ben benieuwd naar de quali morgen en dan met name Q3 run 2. Die van vorig jaar was prachtig
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 6% gewijzigd door Sniffels op 04-09-2020 15:55 ]
Mag je dat nu ook niet gebruiken tijdens FP?Exocet schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:50:
En dan is het weer een seconde verschil naar P1 voor Max, Mercedes heeft dus duidelijk de party mode niet nodig.
Ging dat niet over dat achterlijke treintje rijden?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb in het F1 2020 topic gevraagd hoe het precies zit met de regels voor de motorstand.PalingDrone schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:54:
[...]
Mag je dat nu ook niet gebruiken tijdens FP?
Geldt toch alleen voor niet meer settings wijzigen tussen Q en race?
Zo zou je nu nog wat leuk verwarring kunnen veroorzaken door op vrijdag iedereen bang te maken en pas op zaterdag en zondag te falen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Training mag je spelen in q en race mag je er niet meer aan zitten?hansvk schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:55:
[...]
Heb in het F1 2020 topic gevraagd hoe het precies zit met de regels voor de motorstand.
Dat dacht ik dus ook begrepen te hebben.ricardo246 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:56:
[...]
Training mag je spelen in q en race mag je er niet meer aan zitten?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Norris chairman van de globe pizza society.
een treffende spreuk
Benieuwd of er morgen nog iemand buiten de tijd gaat vallen vanwege bocht 11
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 04-09-2020 16:04 ]
Dat klopt. Maar omdat de training een voorbereiding is op Q en race en je daar dus al je data op gaat afstemmen ga je niet met die engine modes spelen tijdens de FP maar ga je de FP zoveel mogelijk doen met de mode die je onder parc ferme gaat gebruikenricardo246 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:56:
[...]
Training mag je spelen in q en race mag je er niet meer aan zitten?
Maar het mag wel, dat is mijn punt..Blokker_1999 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:04:
[...]
Dat klopt. Maar omdat de training een voorbereiding is op Q en race en je daar dus al je data op gaat afstemmen ga je niet met die engine modes spelen tijdens de FP maar ga je de FP zoveel mogelijk doen met de mode die je onder parc ferme gaat gebruiken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik mis een team?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
dit is top10
Eens heb liever pizza Hawaï.werphengel schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:14:
Sorry, maar ik vind die helm van Norris echt niks
Klopt, als er maar 2 vleugels van een nieuwere spec zijn (en dat zou best kunnen ivm Monza & low downdorce), is Albon het haasje.BlackMonkey schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:29:
[...]
Sky interviewde Horner nog even na de sessie. Hij leek zich er totaal niet druk om te maken. Ook gaf hij aan dat Max nu nog wat onbalans heeft maar dat ze verwachten dat er wel uit te tunen. Lijkt mij dat ze dus idd gewoon een reserve vleugel hebben (helemaal als je er zoveel van verwacht).
EDIT: Blijkbaar zijn ze wel wat schaars in de onderdelen. Heb het interview net gevonden: [YouTube: 2020 09 04 11 38 17]
Albon heeft al eerder de nieuwere vleugel mogen inleveren als ik het goed heb dus dat zou niks nieuws zijn indien nodig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Open for a surprise 😉 pic.twitter.com/AboMsFxO5d
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 4 september 2020
Please contact the Stewards at your earliest convenience.
— Formula 1 (@F1) 4 september 2020
There is a zero-tolerance policy on tuna pizzas this weekend.
RB rijd nog steeds met teveel downforce ? In Spa tikte Verstappen boven de 330 km/h aan. Dat was 20 km/h harder dan een zeker team uit Noord Italie, die ook het circuit beheren.
[ Voor 15% gewijzigd door loekf2 op 04-09-2020 16:18 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Fan van Prince hoorde ik net.ricardo246 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:17:
Wat is purple rain dan, boordradio KVY
Nog mazzel dat het niet regent. Met deze weersomstandigheden blijft de elektronica tenminste nog wel werken en carbon roest niet anders was het helemaal drama.
Iets met een "bouncing" achterkant. Geen idee wat dat kan zijn.Pierre schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:21:
De Honda van Gasly kapot?
Twerking?Jasphur schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:22:
[...]
Iets met een "bouncing" achterkant. Geen idee wat dat kan zijn.
over een paar uur pas van @f1bythenumbersChefbierrr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:28:
iemand long run statistieken?
Tijdens de FPs spelen ze toch ook met de achtervleugel, afstelling van de voor- en achterwielophanging, .... Lijkt mij niet meer dan normaal dat ze met verschillende engine modes rijden. Welk verbruik, snelheid, en slijtage is er bij welke engine mode? Etc etc.Blokker_1999 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:04:
[...]
Dat klopt. Maar omdat de training een voorbereiding is op Q en race en je daar dus al je data op gaat afstemmen ga je niet met die engine modes spelen tijdens de FP maar ga je de FP zoveel mogelijk doen met de mode die je onder parc ferme gaat gebruiken
dat lijkt mij ook jaBM schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:54:
[...]
Ging dat niet over dat achterlijke treintje rijden?
Een enorme hoeveelheid paarse sectoren achter elkaar.ricardo246 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:17:
Wat is purple rain dan, boordradio KVY
een treffende spreuk
Zuinige motorstand vermoed ik. Bij alpha Tauri staat hij wat verder open denk ik.loekf2 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:17:
[...]
RB rijd nog steeds met teveel downforce ? In Spa tikte Verstappen boven de 330 km/h aan. Dat was 20 km/h harder dan een zeker team uit Noord Italie, die ook het circuit beheren.
een treffende spreuk
Zoals het daarstraks werd uitgelegd op Sky is het dus niet zo eenvoudig. Tijdens FP wordt alles gelogd om bijvoorbeeld te bepalen waar de elektrische systemen automatisch mogen ingrijpen tijdens een ronde. De parameters voor de ICE mogen dan wel vastliggen, die van de MGUs en ERS mogen ze nog wel aanpassen tijdens de race. Men doet de hele afstelling om de motor correct aan te leren waar in de ronde deze zit.RobertMe schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:32:
[...]
Tijdens de FPs spelen ze toch ook met de achtervleugel, afstelling van de voor- en achterwielophanging, .... Lijkt mij niet meer dan normaal dat ze met verschillende engine modes rijden. Welk verbruik, snelheid, en slijtage is er bij welke engine mode? Etc etc.
Dat is die avond anders behoorlijk gevierd bij MinardiSnowdog schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:35:
[...]
Net zo waardevol als Verstappen (sr.) met zijn tijdelijke pole in de Minardi
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Haha, dat geloof ik best, was er niet bij, maar deze tijden zeggen niet zoveel. Ben benieuwd hoe het er morgen gaat uitzien, heb het idee dat we nu nog helemaal niks weten eigenlijk (nouja, behalve dat Ferrari gewoon niet al te top is).Killjoy schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:36:
[...]
Dat is die avond anders behoorlijk gevierd bij Minardi
[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 04-09-2020 16:40 ]
Als ik me niet vergis was Max zijn verwijderde tijd niet zo ver af van Bottas. Het zal dus eerder vechten worden voor plaats 4 en lager.Chefbierrr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:40:
Wordt spannend voor plek 3, de kwalificatie dan... De race... daar wacht ik de longrun statistieken nog even af.
En Mercedes 1&2 uiteraard.
Als Gasly niet zo hoog had gestaan had ik het ermee eens geweest.Chefbierrr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:40:
Wordt spannend voor plek 3, de kwalificatie dan... De race... daar wacht ik de longrun statistieken nog even af.
En Mercedes 1&2 uiteraard.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Of nog erger: ze hebben al de underdog gespeeld!ZeRoC00L schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:06:
MERC vergeten om de underdog te spelen ?
Merc is er natuurlijk alles aan gelegen om juist dit weekend de upper dog te spelen.ZeRoC00L schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:06:
MERC vergeten om de underdog te spelen ?
een treffende spreuk
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat lijkt me weer te negatief, de pink Mercedes verhaaltjes zijn wel weer naar het rijk der fabelen verwezen in de afgelopen GP's lijkt me. Ik durf hem wel aan, geen pink Merc op de plaatsen 1-4Chiron schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:21:
Morgen Mercedes gewoon P1 t/m P4.
Dat is natuurlijk enorm grote onzin. Ricci zat er volledig bij, alleen net over het lijntje gekleurd.Harry Nak schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:23:
Renault is ook nergens te vinden, maar wat @TakeAway zegt...
een treffende spreuk
Ze hadden de andere teams te hoog ingeschatBart-Willem schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:18:
[...]
Of nog erger: ze hebben al de underdog gespeeld!
www.steamloco.info
Denk dat het wel meevalt, SAT is gewoon de RB van vorig jaar met wat aanpassingen en mindere optimalisaties, op zo'n circuit waar het vooral om motorvermogen draait. Verwacht uiteraard dat ze morgen wel gewoon P3-? (hangt beetje van Albon af) securen, maar ik denk dat het verschil tussen beide auto's ook weer niet zo enorm is over 1 lap.pro_6or schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:32:
[...]
Dat is natuurlijk enorm grote onzin. Ricci zat er volledig bij, alleen net over het lijntje gekleurd.
Maar ik denk dat redbull nog aardig wat in het vat heeft als je ziet hoe snel SAT is.
[ Voor 44% gewijzigd door Snowdog op 04-09-2020 17:58 ]
Algemene tendens dit jaar (en stiekem ook doorgetrokken van vorig jaar) is dat McLaren beter is op high downforce en Renault op low downforce. Daarom dat McLaren er in Oostenrijk twee keer zo goed bij zat en daarna wat weg zakte en Renault op Silverstone en Spa beter erbij zat, en Renault ook vorig jaar op een Spa & Monza er beter bij zat. Ik zou dus eerder Ricciardo op P4 zetten dan Norris. Maarja, er zijn voldoede opties. Maar de kans dat Renault boven McLaren staat lijkt mij groter. Of Albon eens erboven staat, of dat de Hulk ineens in de Racing Point wordt gezet om een P3, P4 te rijden staat valt nu echter ook nog niet te zeggen.Snowdog schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:38:
Anyway, te veel gegok. Ik zou gokken op een kwalificatie van ham-bot-ver-nor (maja die 4e plek kan echt alles zijn (nouja, behalve Williams, Ferrari en de Ferrari-powered cars), moeilijk in te schatten).
Open for a surprise 😉 pic.twitter.com/AboMsFxO5d
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 4 september 2020
Please contact the Stewards at your earliest convenience.
— Formula 1 (@F1) 4 september 2020
There is a zero-tolerance policy on tuna pizzas this weekend.
Ik tel zo snel 21 auto's. Dus in F1 zullen we het in ieder geval dit jaar niet zien, tenzij de medical car tijdens de Q mee gaat rijden. Kans daar op zal 0,001% zijn. Maar kans dat we SC op baan zullen zien is 0,00000%*Jasphur schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:10:
En oh ja, dit was de Q bij de F3. Dit zullen we helaas nooit zien bij de F1 denk ik
[Afbeelding]
Omdat die veel meer rondjes maakt en meer in beeld komtRobertMe schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:14:
[...]
Ik tel zo snel 21 auto's. Dus in F1 zullen we het in ieder geval dit jaar niet zien, tenzij de medical car tijdens de Q mee gaat rijden. Kans daar op zal 0,001% zijn. Maar kans dat we SC op baan zullen zien is 0,00000%*
* Eigenlijk dan wel weer grappig dat Bernd Maylander minder uren maakt, maar toch bekender is dan Robert van der Merwe. Terwijl juist die laatste elke sessie klaar moet staan.
Yea, zat ook een beetje te twijfelen tussen die 2, de FP2 gaf me de doorslag zonder echt te veel over na te denken, maar goed, ik zie het allemaal niet zoveel veranderen. Hoop eigenlijk wel dat McLaren er weer eens bijzit, zou goed zijn voor iedereen.RobertMe schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:10:
[...]
Algemene tendens dit jaar (en stiekem ook doorgetrokken van vorig jaar) is dat McLaren beter is op high downforce en Renault op low downforce. Daarom dat McLaren er in Oostenrijk twee keer zo goed bij zat en daarna wat weg zakte en Renault op Silverstone en Spa beter erbij zat, en Renault ook vorig jaar op een Spa & Monza er beter bij zat. Ik zou dus eerder Ricciardo op P4 zetten dan Norris. Maarja, er zijn voldoede opties. Maar de kans dat Renault boven McLaren staat lijkt mij groter. Of Albon eens erboven staat, of dat de Hulk ineens in de Racing Point wordt gezet om een P3, P4 te rijden staat valt nu echter ook nog niet te zeggen.
Daar hoef je niet overste twijfelen hier, Renault is sneller dan McLaren en Ricci was zelfs sneller dan iedereen, behalve mercedes. Ok, net buiten de lijntjes in de parabolic dus tijd weg.Snowdog schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:22:
[...]
Yea, zat ook een beetje te twijfelen tussen die 2, de FP2 gaf me de doorslag zonder echt te veel over na te denken, maar goed, ik zie het allemaal niet zoveel veranderen. Hoop eigenlijk wel dat McLaren er weer eens bijzit, zou goed zijn voor iedereen.
Ik weet verder ook niet of de Hulk structureel zoveel beter is dan Stroll en Perez. Hij heeft een paar jaar de kans gehad en van Perez ook weer geen gehakt gemaakt (qua punten zelfs verloren), dus ik denk niet dat je kan zeggen dat het puur de rijders zijn.
een treffende spreuk
Was de verwijderde ronde van Ricciardo de ronde waarin'ie wijd ging of degene erna? Net buiten de lijntjes in de Parabolica betekent natuurlijk wel dat je meer snelheid mee het rechte stuk op neemt en dus het hele eind tot aan de eerste chicane flink tijd bent aan het winnen. Maar start/finish zit redelijk vroeg op het rechte stuk op Monza, dus als het de ronde was waarin'ie wijd ging, dan heeft'ie daar niet per se veel mee gewonnen. Ik hoop dat je gelijk hebt, ik gun het Ric en Renault om weer eens wat moois te laten zienpro_6or schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:15:
[...]
Daar hoef je niet overste twijfelen hier, Renault is sneller dan McLaren en Ricci was zelfs sneller dan iedereen, behalve mercedes. Ok, net buiten de lijntjes in de parabolic dus tijd weg.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Of wel...? 2019?Jasphur schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:10:
En oh ja, dit was de Q bij de F3. Dit zullen we helaas nooit zien bij de F1 denk ik
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq